Lehet-e
Lehet-e?
Borzolódik itt a színvilág. A pirosak megkérték a zöldeket, hogy lépegessenek már egymás javára vissza – mert különben jön a narancssárga uralom, nem is beszélve a fehérterrorról.
Ahhoz, hogy a Fidesznek ne legyen meg a kétharmada, 10 helyen kéne az ellenzéknek – tehát az MSZP-nek, a Jobbiknak vagy az LMP-nek – győzedelmeskednie. Az MSZP rögtön nyitotta a táncot, és a hölgyválasz váratlanságával Lendvai Ildikó felkérte Schiffer Andrást. Négy helyen az MSZP-sek vissza is léptek – olyan budapesti kerületekben, amelyekben az LMP-nek akár lehet is esélye nyerni. És a kísértés nagy. Elvégre hihetetlen nagy presztízs volna, ha az LMP-nek esetleg az Erzsébetvárosban vagy Zuglóban győznie sikerülne. Abban az Erzsébetvárosban, amely – budapesti Maraisként, Kreuzbergként – eleve az alternatív erők fellegvára kellene, hogy legyen. Arról most nem is beszélnénk, hogy az LMP erzsivárosi jelöltjével egy nem helytelen lány kerülne a sok megsavanyodott mellé a T. Házba.
Lehet- e együttműködnie az MSZP-vel az LMP-nek? Lehet-e félnünk a Fidesz kétharmadától? Lehet-e még megakadályozni a kétharmadot?
Igen, lehet!
Ha az MSZP és az LMP módszeresen visszalép egymás javára, és mindehhez verik a dobokat a háttérben, akkor összerándulhat az ország, s tán megakadályozza a Fidesz kétharmadát. Igaz, éppen a Fidesz kétharmada lehetne garancia arra, hogy lehet más a politika. De az LMP ha most nem lép vissza, elveszti hitelét a baloldal előtt, a Fidesz mellé tolják be – márpedig onnan élve még nem jött ki párt.
Az LMP azonban van annyira eredeti, hogy a Fidesz vagy az MSZP közelségét is elviselné – nem válna ettől még platformmá.
Ha visszalép az MSZP javára, legföljebb annyit bizonyít, hogy nem akar egy pártnak egyeduralmat adni – és ez kommunikálható cél. Igaz, ez az MSZP-n keresztül vezető út. Márpedig az MSZP-vel összefogni van olyan morális öngyilkosság, mint amennyire bizarr lenne esetleg a Jobbik és az LMP kölcsönös visszalépése. Az LMP így ha visszalép, megnyerheti Várkonyi Tibi bácsi bizalmát a Népszavából – de sok olyan fiatalét vesztené el, akiknek nem föltétlenül az MSZP a másodlagos pártpreferencia. Tán éppen ezért sem túl értelmes ötlet a visszalépés. Ugyanis semmi garancia nincs arra, hogy az LMP-sek – ha nincs LMP – az MSZP-re szavaznak. Ugyanilyen eséllyel maradhatnak otthon, voksolhatnak a Fideszre, de akár a Jobbikra is. Az LMP – egyelőre legalábbis – nem új SZDSZ: szavazói semmiképp sem menetelnének – még Schifferék felszólítására sem – az MSZP-hez.
Úgyhogy: nem, nem lehet!
A Fidesz kétharmada nem a világ vége. Nem kell itt harmincéves Orbán-diktatúrától tartani. A politikában semmi sem örök. Ki gondolta volna négy évvel ezelőtt a mostani eredményt? Sejtette volna bárki is, amikor Gyurcsány narancsos buktát adogatott körbe, hogy négy év múlva összeomlik a baloldal, kiesik az SZDSZ, az MDF, és két új, ráadásul rendszerkritikus párt jelenik meg? Hmm? Ugye, hogy nem! Hát éppen ezért most sem tudhatjuk, mi lesz itt 2014-ben. Amikor Nicolas Sarkozy 2007-ben megnyerte a választást, mindenki arról beszélt, hogy vége a baloldalnak. Idén már inkább az a téma, hogy kit kéne a jobboldalnak Sarkozy helyett indítania. Semmi sem örök. Orbán sem. Az MSZP gyengesége sem. A Jobbik ereje sem. Az LMP hamvassága sem.
Azonban kár lenne, ha ez a kedves leány, ez az LMP egy ilyen idős, büdös, tokás, nehezen mozgó munkásőrrel, mint az MSZP élné át első szexuális élményét. Tartogassa még egy kicsit szűziességét. Megéri várni.
Az LMP-nek ugyanis mindegy, hogy lesz-e Fidesz kétharmad, vagy sem. Nekik nem kell félni, mint az MSZP-nek. Ha azonban túl korán lefekszenek a szocikkal, nem csak egy kellemetlen emlékkel lesznek gazdagabbak – de hiteltelenné válnak. Az LMP ugyanis nem azzal az ígérettel jött létre, hogy az első füttyentésre megbaszható.
Schifferék jól döntöttek, amikor nemet mondtak. Ráadásul úgy, hogy közben azért még mindig megvan annak esélye, hogy a csini erzsivárosi jelöltjük egyéni mandátumot szerez.
Persze hosszabb távon nem elképzelhetetlen az LMP és az MSZP együttműködése.
Az Európai Zöldek Pártja meglepő módon neoliberálisnak nevezte Orbán Viktort. Nos, ha Orbán tényleg konzervatív gazdaságpolitikát hajt végre, ha az MSZP-ből (vagy valamely morzsalékából) kialakul egy szociális párt, az LMP hamarább találhatna otthonra itt, mint az egyre jobbra (ergo társadalmilag burzsujabb, gazdaságilag meg liberálisabb irányba) csúszó Fidesznél.
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Mit hoz és mit visz Páty a maffiáknak? 2010.04.18. 19:06:56
Trackback: Az MSzP végső harca 2010.04.18. 19:06:26
Trackback: Ki lépjen vissza, az LMP vagy az MSzP? 2010.04.18. 19:05:57
Trackback: Megdöbbentő tények - videó 2010.04.18. 16:07:15
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
valamint innen is üzenném, hogy engem egyáltalán nem lep meg egy olyan kijelentés, hogy Orbán neoliberális.
Teljesen egyetértek! Visszalépés ide, visszalépés oda ,a Fidesz 2/3-a 100%. A maszoposok remegnek a 2/3-tól, Orbán királyságát vizionálva próbálnak megfélemlíteni mindenkit, pedig "csak" normálisan kellett volna kormányozni, és nem szinte mindent ellopni az elmult 8 évben!Ildikó hisztérikus demokráciaféltése a nevetségesség határát is kimeríti, ez már csak szánalmas végső reakció, a megsemmisítő maszop vereségre.
Ez itt a baj nem a 2/3-ad!!!
Nem vagyok Lmp szavazó, de az Lmp-nek a saját szavazóit kell képviselnie elsősorban.
Nem a többi párt -és szavazóik- igényeinek kell megfelelnie.
Bruhahahihi.
Bár az ideális az lenne, ha nem érné el a Fidesz a 2/3-ot, és az LMP kormánypárt lenne, így sokmindent ki tudnának kényszeríteni a Fideszből, és kicsit kordában is tudnák tartani, ha hűek maradnak az elveikhez. Ráadásul így a 7%-ukkal a második legbefolyásosabb párt lennének. Csak nehogy a Fidesz kifilézze őket, mint a Torgyánt (aki megérdemelte, csak túl magas árat fizetett az ország ezért).
neeem, mivel csak húsz évig fog tartani, harminc év kifutással...
aha, persze. csak ha hozzáveszed, hogy ballib politikai média szinte már nincs is, ráadásul az emberek nagy többségéhez kizárólag a Kossuth Rádió meg a királyi tévé jut el, akkor talán nem kell folytatnom.
látható "személyi összetétel" miatt SZDSZ-klónnak
nevezhető párt a következő választásokig be nem
bizonyítja, hogy ők valóban mások.Azaz:nem csak most hanem később sem fekszenek össze a szocikkal.
Nem is lesz értelme,mert tökéletesen új a helyzet
és a cikk egyik legjobb mondata szerint "egy ilyen idős, büdös, tokás, nehezen mozgó munkásőrrel, mint az MSZP" már soha nem lesz üzlet "összefeküdni".
Azért kb 2 napig törölhetnéd a fenekedet a ballib újságokkal miközben fröcsögő mszpszdsz tv-ket nézel megszakítás nélkül.
nevezhető párt"
Jó szemed lehet. Én nem találkoztam SZDSZ-essel az LMP-ben, de biztos én vagyok a vak.
Holott a lényege - a nevében is benne van -, hogy a megszokott politikai logika nem érvényes rá.
Sajnos, nekem az lmp-re kellett szavaznom, de csak azért, mert az mdf letolta a listájáról a legértelmesebb embert, hogy helyet csináljon két szadeszosnak. Márpedig engem még így sem lehet rávenni, hogy szadeszra ikszeljek...
:-)
Az baszna be. Elég volt az SZDSZ-ből, méghogy újra kormányon legyenek... Brrr. Az is elég szomorú, hogy más néven, de visszaszavazta őket a sok birka...
A maradék 20% csak lakájmédiának mondható, bologató jánosok és mikrofon állványok gyülekezete...
szdsz és mdf, jól benyalta, megalázó eredmények. még demszy úr eltűnésében reménykedek.
remélem az lmp nem szivatja meg a szavazóit. látványos 4 évet szeretnék... végre.
Egyetértek. Ők még nem fogták fel, hogy kudarcra vannak ítélve, ráadásul a 2/3 elleni kampányuk egyenesen szánalmas. Négy év múlva már nem jutnak be a parlamentbe (és akkor már csak 200 hely jut majd a mentelmi jogos banditáknak).
Be fogják betonozni magukat. Miért szükséges annyira a határon túli magyarok magyar állampolgársága nekik?
Azt hiszem a válasz egyszerű.
NAGYOBB SZAVAZÓBÁZIS NEKIK.
egyetértek: a Fidesz-sajtó sokkal egyenesebb és következetesebb. meg sem próbálnak pártatlan újságírást csinálni, az elvtelen seggnyalásra tették fel az életüket.
látványos lesz. jobb nem lesz tőle sem neked, sem nekem, de qrva látványos lesz.
most mindenkit lecserélnek majd.
welcome to Kadar-regime of XXIst century. az átlagmagyar úgyis ezt szereti.
abban nem iell reménykedni, már 2006-ban sem akart indulni, úgy beszélték rá. idén biztosan nem indul. kíváncsi vagyok, hogy Tarlós úrról mit fogsz gondolni két év múlva...
@poszt: mit látunk a FIDESZtől? 4 évig 'fasz MSZP, semmit se csinál, de majd mi mindent', 4 hete meg 'jaj, hát adóreform se lesz egyhamar, jaj, Budapesten megmarad a 23 kerület, jaj, eva az marad, az eü-ben majd kurva sokat, de konkrétan momentán semmit nem változtatunk, oktatás ugyanez'. megint koronaúsztatás lesz, csak most kettős állampolgárságnak fogják hívni. tiszta látványpolitizálás, az ország meg a kádári nihilben halad előre, azaz hátra.
az LMP-t még egy ideig elviszi a vidámság, meg a lendület, de a szavazói bizony azért a szavazói, mert nem akartak a FIDESZ-re szavazni. mivel az MSZP folyton konfrontálódni fog a FIDESZ-szel, ezért ha az LMP nem, akkor a saját választói fogják emgkérdezni, hogy hö, mi vagyunk a FIDESZ ifjúsági szervezete? ha meg konfrontálódik, akkor persze ott a kockázat, hogy összemossák az MSZP-vel, de ezt kellene megmagyarázni, nem azt, hogy inkább hagyunk mindent a FIDESZ-nek, mert hosszú távon az jobban arcvesztés. tudom, most a rövid táv uralkodik, de talán érdemes egy kicsit előregondolkodni, főleg annak tudatában, hoyg mi történt itt vagy 4-5 párttal, akik a FIDESZ gravitációs mezőjébe kerültek.
- szóval elvesztettünk 4 évet, mer eddig az ellenzék megakadályozta az értelmes törvényeket
- bár értelemes törvényeket hoznának. meglátjuk, egyelőre nem néz ki úgy.
Ráadásul egyes elvakult Fidesz-híveknek ez még tetszeni is fog. Nekik nem a demokrácia kell, hanem az, hogy kenyéradó hűbérurukat lehessen imádni.
iwiw.hu/pages/image/imagedata.jsp?imageID=81773926&userID=46272
Az meg, hogy 2/3-os többségük lesz nem jelenti azt, hogy az ország 2/3-a rájuk is szavazott. A választópolgárok kb. 60%-nak a 2/3-a csak.
a többi meg nem ment el, azoknak hallgass a nevük. ott volt a lehetőség, élni kellett volna vele.
A határon túli magyaroknak pedig az állampolgárságot biztosítanák, nem beszéltek arról, hogy választójogot is kapnának itthon. Istenem...
állítólag kóka áll mögötte. de mint fentebb írtam, elég orrméretet venni...
plusz bp-n kaptak 15-20%-okat, ex-szdsz, sárgacsillagos szavazóktól. vágod a borsót?
A Fidesznek a 2/3-a azt jelenti,hogyt szavuk sem lesz az elkövetkezendő évekbel, eltünik mielött megismertük volna kik is ők.
ha visszalép, akkor meg az mszp mellett. azzal jobban leírnák magukat...
Húú, báz+... meg ne hallja a Vezér, mert megint nem lesz kormányzás négy évig...
Én borítáékoltam már akkor is a Fityisz győzelmét, mert amit el lehetett baszni, a vörösök már addigra elbaszták.
A LMP visszalépéséről pedig az a véleményem, hogy gerinctelen férgek, büdös életbe nem mossák ezt le magukról.
A MDF legalább nemet mondott.
A demokráciát meg leginkább a maszoptól kellett félteni.
@Martian:Pontyosan.
"ezért ha az LMP nem, akkor a saját választói fogják emgkérdezni, hogy hö, mi vagyunk a FIDESZ ifjúsági szervezete? "
De egy szánalomtenger vagy te "is". 3 hete még azzal érveltél, hogy az Lmp-nek az Mdf ifjusági szervezetnének kellene lennie...
Köpd már szembe magad, ha tükörbe nézel papó! ;)
neked gurult el úgy látom, libsikém... savanyú a szőlő. :))) vagy azt neked nem is lehet enni? tiltja a vallásod??? :))))))
Országos új választó és bizonytalan szavazati optimum:
XIII. kerület, Angyalföld: FIDESZ
Budapest minden más területe: LMP
Vidék: JOBBIK!
Az Mszp sehol sem játszik már!
Üdv,
S.
Látszik mennyire otthon vannak a politikában az itt zsigerből kommentelők.
A kormányzáshoz nem kell a 2/3, a Fidesznek meg van a kényelmes többsége.
70 törvény van aminek a változtatásához kell a minősített többség (2/3), éppen azért hogy egy párt ne tudja a maga képére formálni pl: a szavazási törvényt.
A következő fordulót fel lehet fogni egy válogatott mérkőzésnek, ahol a Fradi, Újpest és MTK csapataiból összeállított csapat az ellenfél totális győzelmét hivatott megállítani.
Ha ez a válogatott sikerrel is jár, az nem befolyásolja a csapatokat, hogy utána teljes vehemenciával essenek egymásnak.
A szurkolók pedig kiabálhatják a "mocskos Újpest" "zöld majmok"és "libások" jelszavakat egymásra, ha legközelebb találkoznak.
Siker esetén felértékelődne a Jobbik és az LMP, mert valamelyik párt egyetértése kell a nagyon komoly változtatáshoz.
Hangsúlyozom még-egyszer, a kormányzáshoz NEM KELL.
A Horn elvtárs 72%-a nem volt veszélyes a demokráciára , csak a Patásorbán 66%-a ?
Nem ezt hívják kettős mércének ?
Persze az MSZP Cavinton szavazói erre nem emlékeznek....
Úgyhogy jobb nekik a FIDESZ-t nyerni hagyni-mert úgy minden felelősség az övé -és az új radikálisok meg az új SZDSZ 2.0 előadhatná a szűzlányt....
A 2/3-ad birtokában a Fidesz módosíthatja a médiatörvényt, az önkormányzati törvényt, a választási törvényt, a gyülekezési és egyesülési törvényt, a párttörvényt, az Alkotmánybíróság feladatkörét, személyi összetételét, megváltoztathatja az alkotmányt, az államformát, felmondhatja az uniós alapszerződést…
Milyen választásról beszéltek, amikor 2014-et emlegetitek?
Hacsak nem Viktor királyt a Duna jegén...
Az elvtársak! alapján kommunista vagy, azok hívják így EGYMÁST. Azonos elveket vallanak.
Így érthető, ha "Patásorbán"-ozol.
Kellemetlen lehet, ha kedvenc pártod a futottak még kategóriát sem éri el.
Az első törvényhozásnál kiderül lefeküdt-e a Fidesznek, vagy szűz maradt.
A szavazás megmutatja.
El kell ismerni a Fidesz tényleg tud, még az ellenzékét is képes megalkotni.Nem véletlen az LMP hirtelen feltámadása az utolsó pillanatban a választási cédula gyűjtésben.
L. R.: Miért az MSZP-re szavazott?
K. I. I.: Há mer a másik el akarja venni a segíjt! A jóbik meg náczisták! Ki akarnak ölni minket! A gárdák pedig halomra lűnek minket! Meg gyujtogattyák a putrijainkat! Rásszisták! Mégis mit képzelnek ezek a mocskos faszisták, retkes náczik!
L. R.: Mit vár egy esetleges MSZP győzelem esetén?
K. I. I.: Há akkó majd széjjelkaratézzák a gárdákat meg a jóbikot! Meg lesz péz meg árány! Csak dógozni ne kejjen! Lesz több Maunika só meg Józsi barát!
L. R.: Köszönöm az interjewt! Viszlát!
Negyedik és egyben utolsó alanyom egy fiatal, 19 éves, kommunikáció szakos főiskolai hallgató, hardcore antifa, punk fiú, aki csak a monogramját adta meg (L. M.).
L. M.: Lány vagyok! Érted? Csaj! Punim van!
L. R.: Bocs! Megtéveszted a Mohawk frizurád és a mély hangod.
L. M.: Előítéletes vagy!
L. R.: Ezt kikérem magamnak! Amúgy miért az MSZP-re szavaztál?
L. M.: Mert az MSZP az antifasizmus eszméiért harcol! Harcol a faji, nemi, szexuális irányultságon alapuló megkülönböztetés ellen! Harcol a fasizmus, a nacionalizmus és egyéb jobboldali, kirekesztő ideológiák ellen! Remélem megnapossák a náczikat! ANTIFA POWER! GOOD NIGHT WHITE PRIDE! HétköznaPI CSAlódások!
L. R.: Mi a véleményed arról, hogy egyesek szerint az MSZP-SZDSZ kormány tönkretette a gazdaságot?
L. M.: Demagóg hazugság! Az Orbán Viktor és a FIDESZ úgy tönkretették a gazdaságot 1998 és 2002 között, hogy a baloldalnak 8 évnyi kemény munka sem volt elég ahhoz, hogy rendbehozza a gazdaságot!
L. R.: Köszönöm az interjewt! Viszlát!"
/naczivadasz.com/
Teccetek volna kormányozni.8 évet elvettek a normális emberek életéből+elloptak mindent ami mozditható.Szarnám is le,ha nem lenne az én pénzem is,de sajna a közvagyon nem pártszimpátia függvénye.Hányok a sok balos meg liberális posztirótól.Szánalmas egy brigád.Még mindig azt hiszitek,hogy olyan sokan félnek Orbántól vagy bárki mástól?Ébresztő büdös prosztó népség.
interview?
Ennél igényesebbet is ki lehetne találni, ha már.
Bár ez a vevőket is minősíti.
Románia:
Lakosság: 21 496 664 fő (2009)
A magyarok alkotják a legnagyobb nemzeti kisebbséget. (A népszámlálás szerint 2002-ben 1 434 377 fő.)
http://hu.wikipedia.org/wiki/Románia#.C3.81ltal.C3.A1nos_adatok
legalább ne égesd magad ilyen szintü tájékozatlansággal ,most akkor ki a hülye ?
Véleményem szerint a 2/3 azért baj, mert 2010ben, Magyarországon NINCS olyan politikai erő, amely szellemileg és morálisan érett lenne arra, hogy ekkora hatalmat kapjon. Gyakorlatilag bármit átírhat.
latin szerelő · https://www.facebook.com/pages/Malacz-vil%C3%A1ga/173965402643571 2010.04.18. 20:55:15
malacnews.freeblog.hu/archives/2010/04/18/Lehet_Mas_a_Valtopart/
azért népszabdsgá, népszava, rtl klub (jön a heti hetes második aranykora), tv2 az foghatatlan senkihez nem jut el. meg a kereskedelmi rádiók sem arról híresek, hogy mennyire nagyon imádják a jobboldalt. a könnyen megszerezhető médiák igenis a baloldal kezében vannak, egyetlen egy oka volt az utóbbi évek halványabb teljesítményének, hogy olyan dolgok történtek kormányon amit egyszerűen nem lehet elütni egy orbános rettegdés cikkel. most hogy az ellenzéki oldalon lesznek, újra erőre kapnak.
Már ne haragudj de te ezt komolyan gondolod? Politikai öngyilkosság lenne ezek közül bármelyik meglépése, tudom hogy itt egyesek diktatúrát meg koncentrációs táborokat vizionálnak, meg jégen koronázást, de ne vicceljünk már vagy menjenek el elmeorvoshoz (bocs OPNI-t bezárták). Az ország az EU tagja, NATO tag, olyan szinten függ anyagilag, meg mindenhogy hogy egyszerűen röhejesek ezek a felvetések. És kezit csókolom XXI. században vagyunk, ne ma 1900-as évek elején.
Így igaz, kormányozni egyszerű többséggel is lehet. Ahogy a pápai pszichopata is megmondta ennyi telik tőlük többet nem tudnak. 8 év alatt olyan szinten bizonyították hogy alkalmatlanok a kormányzásra hogy szerintem ettől jobban nem is lehet. Eleve milyen komoly lehet az a kormányzati munka ahol 2-3 ember nem tud lejjebb bukni miniszteri szinttől?? (Draskovics, Lampert)
Ez hülyeség mert sokan tudták MÁR akkor, hogy gáz lesz. Hogy az adócsaló ripacs az Apró-klán tagja. Tudható volt. Csak az átlagparaszt nem tudta meg a sok panelproli. De hát ők a szavazók.
Orbán kötcsei beszédében világosan kimondja:
„megvan a reális lehetősége annak, hogy a magyar politika következő tizenöt-húsz évét ne a duális erőtér határozza meg, amely állandó értékvitákkal megosztó, kicsinyes és fölösleges társadalmi következményeket generál. Ehelyett huzamosan létrejön EGY NAGY KORMÁNYZÓ PÁRT, EGY CENTRÁLIS POLITIKAI ERŐTÉR, amely képes lesz arra, hogy a nemzeti ügyeket megfogalmazza – és ezt nem állandó vitában teszi, hanem a maga természetességével képviseli.
Mi ez, ha nem az egypártrendszer?
Hát furcsa a logikád. Hol találod a szövegben azt hogy egypárt rendszer lesz? Az hogy a következő választásokon lehetséges lesz egy központi erő, és annak lesz a legjobb esélye a nyerésre az benne van. De ez még nem egypárt rendszer. (csak megsúgom egypárt rendszerben nincsenek választások mert csak egy pártra lehet szavazni, szóval hagyjuk már ezt az agyatlan rettegtéd, mert ez röhejes) A többiek is ugyanúgy elindulnak a választásokon ki milyen sikerrel, tudod ezt hívják demokráciának. Érdekes akkor is ennyire féltetted a demokráciát mikor Gyurcsány kijelentette 2006-ban hogy nyernek még egy két választást aztán majd meglátják hogyan tovább?
Legyen hát Fidesz és KDNP, hogy választani is lehessen.
Jó, hogy te megígéred, hogy nem így lesz, de ki tudja meg is akadályozni?
A Gyurcsány azt locsogott, amit akart, de nem volt egyedül 2/3-a. Se a Hornnak.
Bocs Hornnak megvolt egyedül a 2/3-a, az szdsz-re semmi de semmi szüksége nem volt. Én azt nem értem hogy miért kell feltételezni egy olyan dolgot amit soha senki nem mondott, persze balliberális okosemberek kivételével akik mindig megpróbálják bebizonyítani hogy a fehér az fekete. Most felhozhatnám hogy a "köteles beszéd"-et ami nem úgy hangzott el és nem olyan értelemben, nos abból mit hoztak ki. Kövér annak idején arra reagált, hogy az mszp a merjünk nagyok lenni szlogenen élcelődőtt. Pusztán csak annyit mondott hogy aki ennyire kishitű és nem hisz semmiben, annak az a legegyszerűbb hogy fog egy kötelet és leballag a pincébe. Ebből kihozták azt hogy Kövér László szerint az Mszp-s szavazók akasszák fel magukat.
Másik példa az a bizonyos összetett mondat, ami úgy hangzott el hogy Az EU-n kívül is van élet, de ez Magyarország számára nem egy járható út, vagy valami ilyesmi volt. Szerinted hány ember ismeri a második tagmondatot??
És hogy ne maradjunk szoci példa nélkül. Medgyesit amikor megkérdezték hogy mit vinne magával az EU-ba azt válaszolta, hogy csak azokat akik a baloldalra szavaztak, én tudom hogy csak egy nem odaillő szar poén volt, de ellenkező esetben ha orbán vagy kövér mondja, akkor itt népirtást vizionáltak volna egyesek.
> Az első törvényhozásnál kiderül lefeküdt-e a Fidesznek, vagy szűz maradt.
> A szavazás megmutatja.
Pontosítanék: ha a törvény ellentétes az LMP programjával, *és* mégis megszavazzák – na akkor feküdt le. Ennek pedig nem sok esélyt adok.
Egyik fő jelszavuk, hogy túl akarnak lépni a szekértábor-logikán, és nem fognak semmit csak azért leszavazni, mert az Ellenség igennel szavaz. Jobb helyeken így működik a politika: a képviselők az elveik és a választóktól kapott felhatalmazás szerint szavaznak.
> El kell ismerni a Fidesz tényleg tud, még az ellenzékét is képes megalkotni.Nem véletlen az LMP hirtelen feltámadása az utolsó pillanatban a választási cédula gyűjtésben.
Nem véletlen, hanem sokak lelkesedése és önkéntes munkája kellett hozzá.
A szazhetvenhat.blog.hu/ -n szerinted fideszes droidok szimuláltak megfeszített munkát? Mert akkor télleg paranoid vagy.
„Nem a pénzért, a nyilvánosság csillogásáért dolgoztak, hanem jobbára tiszta hazaszeretetből. Ha valamire, hát pont erre, a közvetlen érdek nélküli elszánásra volna szüksége a beteg országnak, és ki tudja, még meddig juthatnak, ha a zöldügyek mellett lényegileg megkísérlik átformálni a baloldalt, és ha egyik háborús oldalhoz sem tartozván, valóban más politikát kínálnak a magyaroknak” - Tölgyessy Péter
Ez egy roppant "érdekes" állítás...
Tekintettel arra, hogy az LMP a parlamentben érték alapon óhajt szavazni, ezért jó eséllyel átsegíthetné a neki megfelelő fideszes javaslatokat a 2/3-os határon (lásd még kvázi "mérleg nyelve":)
No persze annyiban tényleg "mindegy", hogy a neki nem tetsző előterjesztéseket viszont úgy sem tudná megakadályozni, hiszen azokat meg a Jobbik vinné keresztül készséggel.
Vagyis a Fidesz (2/3 alól is) bármit javasolhatna - valahonnan ígyis-úgyis megkapná hozzá a szükséges plusszt...
Ez a felállás 2014-től lehetne különösen izgalmas, amennyiben a Fidesz(-KdNp) népszerűsége addigra (neaggyisten;) lemenne 50% ALÁ...
Mert ugye az akkor együtt 50% fölött teljesítő 3 párt (LMP+Jobbik+MSZP) nagy valószínűséggel képtelen lenne koalíciós kormányt alakítani, viszont a fentebbi képlet szerint valamelyikük úgyis mindig kisegítené a (már) kisebbségi(!:) Fidesz-kormányt...
ezzel mellesleg magad (ill. a mikropártod) ellen is beszélsz :P
vagy hogy a jobbik mindent támogat, amit az LMP nem? és ekkora naivitással / tájékozatlansággal akarsz pártot indítani?
"The draft is white people sending black people to fight yellow people to protect the country they stole from the red people." (Hair;)