Volt kommunista ügynök a Budapesti Ügyvédi Kamara elnökhelyettese

2011.03.02. 12:15 Fent és Lent

A Budapesti Ügyvédi Kamara elnökhelyettesét eképpen vezeti föl ez a kedves társasági színes kiadvány, mint a TOP 100 ügyvéd egyikét:

"Nehéz volt annak idején bekerülni, de Dr. Bérczes Róbert márciusban lesz negyven éve, hogy a pályán van."

Annyira nehéz talán mégsem volt, mert dr. Bérczes Róbert mellékállása egyébként a Magyar Népköztársaság AB-103 számú szigorúan titkos tisztje volt.

Az érdemdús férfi gentlemanként pózol a Gentleman Magazinban, ahol egy-két úriemberhez illő kiválóságáról mégiscsak hallgat:

Rendfokozat: Százados (1989. 07. 01.)
Szolgálati hely, idő: BM BRFK III/III.-B Oszt., főoperatív tiszt, T-17 (1989. 07. 01.)
Nyugállomány (1990. 01. 31.)
Kitüntetés: KISZ Érdemérem (1980)


Mottója:

"A hivatás szabályait, gyakorlati tudást szeretnék átadni a fiatal generációnak."


Kíváncsian várjuk a Kamara, az ELTE és a BME álláspontját arról, hogy egy demokratikus jogállam jogásznemzedékét alkalmas-e oktatnia és kamarailag felügyelnie a nem-jogállami elnyomó államszocialista rend legsunyibb alrendszere kiszolgálójának.

A bejegyzés trackback címe:

https://fenteslent.blog.hu/api/trackback/id/tr252703733

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Londoni tanácsadót keresek! 2011.03.06. 11:09:40

  Addig mószeroltam a főnökömnél a földtupírozó emberünket, addig hajtogattam neki, hogy én felkészültem a tupírozásra, ha kell, már másnap nekiállok, és úgy megtupírozom a földet, hogy a világ is a csodájára jár, míg a főnök kirúgta őt és en...

Trackback: Valaki vegye el Matolcsytól a drogot! 2011.03.05. 10:52:56

  Mert biztosan drogozik, ez látható a nyilatkozataiból. Mire is gondolok? Most például azt javasolta mindenkinek, hogy most vegyenek lakást, mert olcsó! Három év múlva már megint drága lesz és nem éri meg.  Józan ésszel ma ilyet ne...

Trackback: Beperlem a Postát! 2011.03.04. 07:15:40

   Mert addig totojázott a kérdőív kézbesítésével, hogy lemaradtam az alkotmányozásról! Ma (2011.03.03.) nagy nehezen kézhez kaptam a kérdőívet, és azonnal neki is láttam bőszen az ikszelgetésnek. De a felénél abba is hagytam, mert rájöt...

Trackback: Kirúgták a felcsúti polgármestert. 2011.03.03. 06:38:33

  Varga György eddig bírta. Vagyis eddig tartott, amíg megtalálták hogyan is rúgják ki. Mert micsoda dolog az, hogy éppen Felcsúton nyerjen egy független (még ha a saját nyilatkozata alapján elkötelezett híve a nagy vezérnek) a Fidesz jelöltj...

Trackback: A torkomat fojtogatja a legújabb ügynöklista 2011.03.02. 21:27:57

Nyilvánosságra került a legújabb ügynöklista, az 56-os Intézet honlapja most nyilván a nagy túlterhelés miatt nem elérhető, de pl. az Index tudósításából kiderül, kik jelentettek Nagy Imre húsz évvel ezelőtti újratemetésén.Ez az egész ügynökösdi semmiv...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attól még lehet rendes ember. Nem úgy, mint a régi tanácsi dolgozók.
Nem veletlen huzzak, halasztjak egy ideje, ezeknek a neveknek a nyilvanossagrahozatalat. Tul sok patkany van meg hasonlo pozicioban.
Szegény elég szarul végezhette a munkáját ha csak egy nyomorult KISZ Érdemérmet kapott :D
Egyébként pedig az összes hasonló "jómunkásembernek" távoznia kellene a politika közeléből. Is! Meg máshonnan is.
@soproni1: Attól rendes, hogy szépen mosolyog?
@soproni1: Charles Manson is lehetett egyébként rendes ember..
Nagyon durva... Biztos szereti a természetet is, szabadidejében jótékonykodik...
Hogy nem sül le a bőr a képéről...
Én 26 évesen ilyen múlttal szembeköpném magam a tükörben, ők meg a gentleman és igazság bajnokait játszák mosollyal.
jol latom fel evig volt operativ tiszt? hat vagy hulye volt, ha akkor meg belepett, vagy nagyon vedett valamit.
@Gazdag földmíves polgár gyermeke, part II:

Akkoriban azért más világ volt, előfordult, hogy be KELLETT lépned. Csakhogy az ilyen ember utána inkább maradjon kussban.
fogadjunk,hogy tárogatózni is tud.
egyébként tényleg sok ilyen van még köztünk.
aczél endrét megkérdezte már valaki,milyen volt kat.pol.-os ügynöknek lenni?
Bocs, most látom a dátumokat. Nem szóltam semmit.
Rengeteg ehhez hasonló van még közöttünk, mindkét táborban. Az sem véletlen, hogy nálunk nem hozták még mindig egyértelműen nyilvánosságra ezeknek a listáját. Ugyanis nálunk 89-ben nem volt rendszerváltás. Az a pamacsolás csak hatalom, és vagyon megosztás volt. Lásd bővebben, és hitelesebben:
www.kibulizottorszag.net/tartalom.html
@Goompah:
Sporoni1 van az igazsághoz közel.Én is kíváncsían olvastam végig a listát ,hátha találok ismerős nevet.
Találtam.Annak idején egy vállati igazgató úgynevezett személyi titkára vagy inkább parádés kocsisa volt itt a kisvárosban ahol lakom.Most már érthető hogy lehetett semmi végzettséggel nyílvános semmittevő a gyárban.Ettől csak megnyugodtam és nem követelem a fejét.Már a 90-es években nyílvánpsságra kellett volna hozni mindent és akkor egyesek nem tudnának zsarolni ketteseket.
Egyébként igazad van abban,aki a tornaórán már dobott kislabdával,az álljon a sor végére!
Ezt egy valamikori városi párttitkár mondta mikor megkérdeztem ,indul-e az önkormányzati választásokon.
Aki ma ugyanott SZT tiszt, azt is megírják holnap ?
mi ez a poszt, ideje volt már egy jóízűt kommunistázni?

de ráértek...
ja vagy tudom már, rossz jegyet kaptál tőle az egyetemen és most hatalmas bosszút állsz rajta. gratulálok, igazi hős vagy.
@Goompah: Nem, Bérczes nem ügynök volt, hanem SZT tiszt. Ilyenek csak ideológiailag megbízható, a feladatot önként és saját meggyőződésből (meg jó pénzért) végző emberek lehettek.

Zsarolással senkit nem vettek rá arra hogy párttitkár legyen, ahogy arra sem, hogy SZT tiszt.
@orter:
Történészek most készültek el egy olyan kutatási anyaggal, amely direkt SZT tisztekkel foglalkozik. Nevekkel, címekkel, feladatkörökkel stb.

@Goompah:
Nem, nem kellett belépni. Épp ez a pikantériája ennek a kutatásnak. Itt mindenki saját önszántából lépett be, akik teljes mértékben a rendszer megbízható emberei voltak.
@zsitva:

Érdekes dolog ez az "SZT" lista. Elgondolkodom vajon a a mostani Fidesz honnan szerzi azokat az információkat, melynek alapján leváltanak országosan, minden szakmai területről szakembereket, helyettük betesznek tanulatlan, szakmai képzettség nélküli embereket.

Orbán, Matolcsy is működtet egy titkos SZT állományt?

Vajon hány tikosszolgálati miniszterünk volt, van a mai napig is?

Voltak a rendszerváltás után olyanok, akik felfogták a titkosszolgálatok jelentőségét, nem lettek árulók. Boross Péter, Gálszécsy András. Nos ezek ketten például nem voltak köpönyegforgatók, nem is igazoltak más pártokba. Ott van például Fodor Lajos, aki volt már a Katonai Felderítő Hivatal vezetője, Mszmp tag, Mdf tag, most Fidesz tag, nagykövet is volt. Schmitt Pál is hasonló kaliberű. Hányszor tettek esküt ezek az emberek?
és az Ügyvédi Kamara elnöke az rigófütty?
b@szódna meg az összes.
Külön pikáns, hogy a Gentleman Magazine kiadója és a "Szigorúan Titkos" webfejlesztője egy és ugyanaz, a Generál Média:

gentleman.hu/impresszum
szigoruantitkos.hu/impresszum.html

:)
Azért engem elgondolkodtat hogy lehet az hogy Medgyessy Péteren (esetleg Boros Imre - habár ő tagadja hogy ő lenne az a Boros) kívül , akiről már régóta tudjuk hogy ő a D 209-es, egyetlen egy politikus sincs egyik oldalról sem. Ez szerintem egy előzetes megrostált lista. Ha ez teljes lenne akkor több tucatnyi 1990 utáni parlamenti politikus is benne lenne.
Boross és Gálszécsy tényleg nem volt köpönyegforgató. Tették, teszik a "dolgukat"!
Ja és a politikusaink döntő része ( Fideszes , Mszp-és és a többi dínó is) populista, pozícióját remegve féltő, arrogáns, tehetségtelen sz@rjankó
Azert az is eleg erdekes hogy az elmult 20 evben 12 ember felugyelte a nemzetbiztonsagi hivatalokat. Apam eleg embertprobalo feladat lehet ha ketevente elhasznalodik.
Ez a lista az igazi maszatolás. Volt ilyen Metternich idején, a Tanácsküöztársaság idején, a Hitlereiban a sosem létező cucilizmusban és ma is van bizony, itt nálunk kis hazánkban. VAn a nagy Jueszéjben és a nagy Oroszországban.

A cukor árának kétszeresére történt emelése lényegesen nagyobb dolog, minthogy a regnáló kormányok szigorúan titkos állományu tisztjeit hogy hivják és milyen polg. beosztást kreaálna nekik. Lesz még jelenkorunk idejéből is ilyen lista, ha nem lesz a nép sokkal bölcsebb.
Véleményem szerint az FBI és a CIA ügynökeit nem kormányonként v áltják. Ugyanis ők nem politikusok. Ha igen, akkor igazán nagy a baj.
Gratulálok a Kamarának, biztos sikerült az elnökhelyettes úrnak anno egy-két kollégáját, védencét felnyomnia!
@sapuh: Ez így van. De ezt a szegény joviális bácsit biztos kényszerítették! ;)
Véleményem szerint ez a patkány egy ávós terrorista.
A legdurvább az, hogy 89-90-ben volt szt-tiszt. Ekkor biztosan senki nem kényszeríthette, önként és dalolva, meggyőződésből védte a rendszert....
@Rowar Atkinson: Rosszabb, akkor mar mindenki tudta hogy hamarosan vege lesz. O viszont tudta hogy ez a kis szolgalat neki igyis-ugyis jopontokat fog szerezni. Igen jol ertetted, a "kovetkezo" rendszerben.
@Goompah: ezt ugye te sem gondolod komolyan???? SZT tiszt csak önkéntesből lett, mert ő neki jelentettek a besúgók, akik között már nem csak önkéntes volt. De aki használhatatlan jelentéseket adott, azt sem büntették meg, csak épp nem kapott kiváltságokat és nem csinált a BM tenyerén hordozva karriert. Ez azért még nem büntetés....
Az életrajzából az tűnik ki, hogy a rendszerváltás előtti egyetlen (?, ebben nem vagyok teljesen biztos) "nemzetközi irodánál" (ügyvédi munkaközösségnél) dolgozott, ott ahová a kevésszámú külföldi cég akinek bármilyen dolga volt Magyarországgal egyáltalán mehetett. El lehet képzelni, hogy milyen megbízhatónak kellett lenni, hogy valaki nemzetközi ügyekkel, ügyfelekkel dolgozhasson, miközben ügyvédek is alig voltak.

Ennek az irodának a volt tagjait érdemes lenne összegyűjteni, sok érdekes ember van köztük. Még akár a kamara mai vezetőségében is. (Persze nem mindenki volt SZT tiszt vagy ügynök.)
magyarorszagon az volt a sikeres ember, akit a náci és a kommunista idokben is kozel volt a tuzhoz.

Mo nem valtozik.
... egy demokratikus jogállam jogásznemzedékét alkalmas-e oktatnia és kamarailag felügyelnie a nem-jogállami elnyomó államszocialista rend legsunyibb alrendszere kiszolgálójának. - kizárólag abban az esetben, ha fideszes és hajbókolt már orbánnak. Akkor ugyanis semmi gond vele, ismerjük állampártunk káderpolitikáját.
ő lett volna az egyetlen III/akarhanyas ügyvéd?! na ne röhögtessük ki magunkat! munkaközösségenként mínium egy besúgó, nem egy közülük utóbb a média "sztárja". egyébként szvsz kettő szakma van, ahol a besúgás nem bocsánatos: a katolikus pap és az ügyvéd. gyónás és ügyvédi titok ugye. a többit én felejteném is. de őket nem. látnám az összeset. +aki azóta kommunistafaló jobber lett, vö. d-002, exminiszter, a monetáris tanács leendő tagja. mondjuk a fideszközeli szekus médiahercegek is melengették a szívemet:D
@kutya vacsorája: d-008 elnézést, nehogy helyreigazítsák a blogot:)
Biztos ma már II/III-as ügynök, azok meg ma már akár alkotmányozhatnak is.
nemsokára felfedik schmidt pali III/III as titkát és mehet a túróba. Utána kiderítik Kövér Kisz-es besúgó multját és őt is ki kéne penderíteni és előkerülnek arról is dokumentumok, hogy a néhai Ifju Gárda besúgói milyen beosztásban dolgoznak a mai fideszben. hamarosan felfedik a titkot Boros Péter exminiszterelnökről is, aki szintén besúgó volt. százszónak is egy a vége, mocskos besúgók pozícióban vannak, voltak és ha fidesz közeliek maradnak is. Nem ezt vártam tőled Viktor. Képmutatóbb vagy ferinél! nem én csalódok szerintem egyedül benned. ha igy folytatod a 2/3 ból hamarosan 1/4 sem lesz! de akkor ki? ha fasiszták a másik alternativa, akkor kivánok neked viktor hosszú miniszterelnökséget, csak sok tükröt ne tarts az új dolgozó szobádban!!!
@Kulminaator:
"az összes hasonló "jómunkásembernek" távoznia kellene a politika közeléből. Is! Meg máshonnan is."

Az a helyzet pajtás, hogy akkor a fél fityisz frakció takarodhatna qrva anyjába ahova való! Ezért nem szorgalmazzák a kis péniszek!
"Voltak a rendszerváltás után olyanok, akik felfogták a titkosszolgálatok jelentőségét, nem lettek árulók. Boross Péter, Gálszécsy András. Nos ezek ketten például nem voltak köpönyegforgatók, nem is igazoltak más pártokba."

Akkor majd nézd meg, hogy mi lett a Dél-Budai Vendéglátóipari Vállalat éttermeivel, sörözőivel és utána írd le ugyanezt. Az SZT tiszt szinonimája a féreg és nem a hazafi.
Ha azt gondoljátok hogy a parlamentben csak született kapitalisták ülnek, nagyon tévedtek pupákok! Az egész BAGÀZS komcsi ivadek!! Akárhogy is prüszköltök.
Nem vagytok normálisak. Bántjátok ezt a kedves bácsit, pedig ő már 20 éve deklaráltan nem ügyködik. De ha tudnátok, mennyire sokan gyűjtik máig az információkat - csak már több párt számára...idősek és fiatalok egyaránt.
Kommunizmusban legyen a többség kommunista, kapitalizmusban meg kapitalista.

Amúgy meg, ahogy a kínai vezetők mondják:

Mindegy milyen színű a macska, csak fogja meg az egeret !
Azért érdekes, hogy mindig akkor kerülnek elő bizonyos ügynöklisták, amikor az éppen aktuális kormányunk bejelenti a legfrissebb megszorításokat, vagy "reformokat".
Gyanítom, ismét kerekedik néhány peres ügy, az ügyvédek ismét jól fognak keresni, a nép pedig mire észbe kap , a nyolcadik bőrt is lehúzzák róla. Az sem mindegy, mindig ugyanarról a "történész" seregről van szó.
Sztem nyugodtan öntsük az egész kakit az első szabad parlament nyakába, ők cseszték el, viszont - nem ismételve magamat - jó ez így az éppen aktuális kormánynak... már látjuk miért...
beszédes nevek!!! föleg az anyjuké
@kutyafej: Már jóval a kommented előtt elismertem, hogy igazuk van azoknak, akik kb. azt írták, amit te. Ezután kár volt harmadszor is leírnod.

@dekol84: Meg az MSZP-frakció 90%-a.
Azért a KISZ érdemérem az durva! Egyébként a Parlamentben a helye:)
@Schindler Pistája: Én ezen a listán többségében igencsak jó abszolute magyar nevü jó édesanyákat is láttam..Biztos rosszul olvastam. Én nem az anyjuk nevén lepődök meg, mert ebben az országban a gyémántnál is kevesebb az igazi szittya. Aki mást állit, az hazudik- nem kicsit, nagyon.
A nyilasok között is volt nem egy nem kettő, akinek
német,/zsidó??/ horvát, tót , román neve volt.

Az embert a cselekedetei után és ne a neve, meg bőrszine, és vallása szerint itéld meg. A pártelv ha vallássá válik, akkor mindegy hogy kommunizmus, fasizmus vagy iszlám fundamentalizmus a neve.
@egyittlakó: Ne mosd össze a kémelhárítást és a külföldi hírszerzést a belföldi spicliskedés szervezésével, irányításával.
@Goompah:

Pontosan.

Amúgy a magyar kémelhárítás szart sem ér, pedig vannak elegen ( mondjuk ez igaz az egész közszférára ).

Kedvencem az volt, amikor a román titkosszolgálat a Hiller és Magyar Bálint nyakára küldte Mucuskát.
@soproni1: honnan lehet neked releváns információd arról, hogy milyen a magyar kémelhárítás? Sehonnan... Ha lenne, akkor nem nyilatkoznál róla.

Mennyi QWERTY warrior van itt köztünk megint.
Egykori főiskolám főigazgatója és egyik legnépszerűbb tanára is rajta van a listán. Visszagondolva megdöbbentő, hogy ezek az emberek milyen magabiztosan osztották az "igazságot" a 90-es évek elején. Magukat független szakemberként eladva gyalázták Antallékat.

Ennyi emberek.
Az alkotmánybírók között is van egy volt párttitkár-helyettes, akivel szemben pert vesztett Ungváry Kriztián. Ugye a klasszikus magyar kaméleon:

- Te jelentettél fel Csetneki? : )
@Metal_Storm:

Aki sok idegen szót tud, az tájékozott ?
@EsteeSatmary:

Nincsenek a tisztek között Orsós, Kolompár nevűek.
ÉN NEMTOM...., A ZEMBER AKÁRMERRE NÉZ 360 FOKOS SZÖGBEN, mindenhol csak ügynököket lát.

Ez egy illen ország. :)
..ráadásul a virágcserepekbe lehallgatási-poloskákat dugványoznak...ejjnyehhh fiúk ! :O)
@kvadrillio:

legaljasabb a biztosítási ügynök
Nem rendes ember kommunista múltú, besúgó nem lehet. Ezek önző patkányok, akik most még sajnos elég nagy szinten vannak, hogy az ügynöklista ki ne kerüljön. De egyszer csak megdöglenek és akkor a kölkeik, unokáig fogják meginni a levét, hogy milyen tetves őseik voltak. De az ilyen barom állat csak magára gondol és nem a gyerekeire.

Magyarországon aki az elmúlt 40 évbe gazdagodott meg annak 90% a rühes kommunista volt, aki csal lopott hazudott. Minden teljes vagyonelkobzásra és börtönre ítélném.
Miért lepődtök meg, mikor az ország jelenlegi miniszterelnöke komcsi KIST titkár volt?
@Pszt!: ne keverj már össze dolgokat, inkább valld be, hogy te meg munkásőr voltál!
Természetesen OV is tag, sőt funkciót betöltő ember volt a KISZ-ben, mint szinte mindenki abban az időben. DE az elődje, a szemkilövető diktátor - a pápai idióta - országos vezetője, és miután a főiskolán végzett főállású titkára lett ennek a gittegyletnek. Amit hamarosan szét is raboltak elvtársaival,,,
@ZongoraZongora: a rendszerváltás előtti egyetlen (?, ebben nem vagyok teljesen biztos) "nemzetközi irodánál" (ügyvédi munkaközösségnél) dolgozott, ott ahová a kevésszámú külföldi cég akinek bármilyen dolga volt Magyarországgal egyáltalán mehetett. El lehet képzelni, hogy milyen megbízhatónak kellett lenni, hogy valaki nemzetközi ügyekkel, ügyfelekkel dolgozhasson, miközben ügyvédek is alig voltak.

abben teljesen igazad van. az egyetlen volt.
@Kulminaator: A pártközpontba speciel nem az SZT tisztek jártak, hanem Csurka, Déri, Illyés Gyula. A nagy kitüntetéseket ők kapták. Az SZT tiszteket, akik persze soha nem voltak ügynökök, hanem hivatásos állam,biztonsági tisztek, nem dekorálták ki. Ők csak végezték a dolgukat, védték a mindenkori államot - speciel a kémektől. A hülyéktől való megvédése nem tartozott a hatáskörükbe.... Az államiság jogfolytonos intézmény. Mondom ezt annak tudatában, hogy szart ér az az állam, amely képtelen megvédeni a titkait és védelmezőit.
@Iustizmord: A vicces az, hogy az elnökség két másik tagja is ebben az irodában kezdte (folytatta) a pályafutását, igaz egyikük ezt nem tünteti föl. Legalább az egyikükről terjed, hogy szintén szt volt, de valószínűleg (belső) hírszerzés vonalon, aminek a névsorát nem nagyon lehet megtudni.

Az egész ügyvédi kar a rendszerváltás előtt rendkívül privilegizált volt; akik külföldiekkel kerülhettek kapcsolatba, azok különösen válogatottak voltak. Érdekes lenne egy Hódmezővásárhelyes jellegű átvilágítást elolvasni.

Engem inkább csak érdekességként foglalkoztat ez, meg esetleg a network theory miatt. A régi kapcsolati háló megmaradt gondolom és a networkölés jelentőségét úgy tűnik a biztonsági szolgálatok korábban felismerték.
@soproni1: Te azt csak hiszed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@soproni1:

Voltál-e VALAHA ügyvéd??!

Mert aki ügyvéd, vagy bármilyen igazságügyi jogász, AZ MÉLYEN SZÉGYENKEZIK a (néhai) Bérczes, Bárd Károly, Bauer Miklós, Bárándy György, a velem azonos nevű, de apám korú Dr. Gyarmati Pál óbudai lakos és VI.ker.ügyvéd meg hasonlók miatt!

Ki figyelte meg az Orbán-házaspárt a 4 év alatt , amíg Szolnokon laktak?! A Megyei Ügyvédi Kamara Elnöke , akinek Munkaközösségében Lévai anikó praktizált!!!

A sor véftelen. Ahogy Dr. Bánáti, Dr. Könczöl (apja szerepel az 56 utáni MEGTORLÓK között, szintén Dr. Könczölként...) országos Fegyelmi Elnök /ügyvédi kamarák hatáskörben,
Dr. Réti SZDSZ-es váélasztási csaló Bp. Elnök stb. Méghogy "attól még lehet rendes ember" - elmondod neki a legféltettebb titkaidat és ő megírja a diktatúra elhárításának!
@ZongoraZongora:

Az EGÉSZ JOGÁSZTÁRSADALOM - a szocialista jellegénél fogva CSAK Munkaközösségekben és előre rögzített "terv"-számok, kötött személyi állomány az ügyvédeknél, -

LE VOLT NYOMVA: mert a Bolsi Diktatúra NEM A JOGRÓL szólt!

Mindent a Párt, a bolsevik párt, hívják bárhogy, 4 elemis, zsellér meg fizikai melós vezetéssel HATÁROZOTT meg, nem a bíró és ügyész, főleg nem az ügyvéd, a jogtanácsosnak meg "jó elvtársnak" kellett lenni, és akkor élhetett, mint hal a vízben! Prémiumok, jutalmak, magas fizetés, lakásjuttatás, kocsihoz jutás soron kívül, stb.!

Nemhogy valami "KIEMELT státus" lett volna bármely igazságügyi hivatás!
süti beállítások módosítása