Kire veszélyesek az Ozorán bulizók?
Egy normális jogállamban a rendőrség szerepe arra kellene, hogy korlátozódjon, hogy a társadalmi normák felett őrködjön. A törvények betartatása és az ésszerűség egymást átölelve kellene, hogy érvényesüljön cselekedeteikben.
Ozora. Lehet hallani az ozorai fesztről ezt-azt. Leginkább azt, hogy a világ összes modernkori hippije megjelenik a tolna-megyei kis falu mellett tartott fesztiválon. Aztán azt is, hogy végtelen békés, semmihez sem hasonlítható hangulat van a táboron belül. Harmadrészt azt is, hogy a résztvevők fogyasztanak mindenféle tudatmódosító szereket, kvázi spirituális trip-ként lebegnek néhány napot egymás között.
Magam soha nem voltam bent. Nem is lényeges megítélni kívülről mi történik ott. Az Ozorai feszt nem hivalkodó, nem magamutogató, ezek az emberek elvonulnak egy kis völgybe, hogy egymásnak lehessenek. Nem zavarnak senkit. Nem propagálnak semmit.
Széljobbról mindig az a legnagyobb ellenérv például a melegfelvonulás ellen, hogy „há’ minket nem érdekel, ki mit csinál otthon, de az Andrássy-n vonulgatni provokáció!”. Persze, nagyjából lehet sejteni, hogy egy igazi széljobbos akkor is tarkón verne egy buzit legszívesebben, ha az nem csinál semmi különöset, de ezzel a párhuzammal még inkább rá lehet mutatni arra, hogy a magyar rendőrség vezetése mennyire félreérti a saját feladatát egy jogállam keretein belül.
Tegnap jött a hír, hogy az ozorai fesztivált több száz felfegyverzett (!!!) rendőr szállta meg, gyakorlatilag lerohanták a fesztivált. Milyen ésszerű magyarázat lehet erre, azon kívül, hogy úgy érezték, hogy most nekik képviselni kell, egy teljesen elferdült, aberrált rendpártiságot. Aki látogatóként Ozorára ment, pontosan tudta, hogy mire számíthat. Tehát, ha felnőttként tekintünk rájuk, akkor szabad akaratból voltak ott. A társadalom meg nem volt veszélyben, hiszen ismétlem: Ozora nem propagált semmilyen törvénytelen dolgot. Egymásnak örültek. Nem akartak senkit meggyőzni, hogy kövessék az ő életmódjukat.
Teljesen egyértelműen kijelenthető, hogy az a rendőri vezető, aki parancsot adott a razziára egy ostoba, ótvar faszfej, aki félreérti saját szerepét a társadalmon belül. Csak abban tudunk bízni, hogy nem volt olyan norvég vendég Ozorán tegnap, aki tavaly átélte Breivik ámokfutását, mert szegénykém durva ’de ja vu’ érzést flesselt volna.
Kép forrása.
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: A Darwin-díjas Ozora 2012.08.15. 16:37:18
Trackback: A Darwin-díjas Ozora 2012.08.15. 16:37:18
Trackback: Hagyjuk békén a hippiket 2012.08.11. 15:09:37
Trackback: Hagyjuk békén a hippiket 2012.08.11. 15:09:04
Trackback: Hagyjuk békén a hippiket 2012.08.11. 15:08:59
Trackback: Óriási razzia Ozorán - az elmúlt tíz évben mással voltak elfoglalva a rendőrök? 2012.08.11. 12:19:58
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Mondom ezt úgy, hogy nagyon közeli ismerőseim nem voltak ott, szóval nincs semmi érzelmi viszonyulásom az egészhez.
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 14:28:09
Há' ezt csak azé' mondom mert otthon mindenki azt csinál, amit akar ugye. Még akár flesselhet is, igaz, az a sörtől ritkább.
És ha már teljesen tudni lehetett, hogy aki oda megy mire számíthat, akkor ezt a rendőrbácsik is tudták.
És teljesen tudni lehet, hogy ez illegális.
Ezért teljesen nem értem, mi a baj a sok zsaruval?
Ha ugyanis jól értem a poszt lényegét: ha egymás közt, távol a civilizációtól csinálunk valamit, úgy magunknak, akkor lehet bármennyire törvénytelen, attól még rendben van, hiszen senkit nem buzdítunk semmire? Mert akkor gondolom egy pedofilfarm ellen se lenne a posztolónak kifogása (igen, erős túlzás, szándékosan).
ilyeneket fognak mindjárt itt kommentelni, hogy:
-a rohadt agyhalott drogosok mért ide jönnek drogozni
-mért kell azon felháborodni hogy betartatja a rendőrség a törvényt
-egyáltalán hogy lehet az hogy ilyen drogos fesztivált rendeznek hazánkban
-be kellene gyűjteni midnenkit aki ott van
-mert aki ott van az drogos
-aki drogos az egy rohadt liberális szemét
-tiltsák be ezt a fesztivált
-hogy lehet a magyar rendőrség dolgozóit összemosni egy norvég tömeggyilkossal
-kit érdekel hogy zárt közösség , ne itt drogozzanak
-idejön drogozni, megérdemli hogy lecsukják
és különben is , TRIANON, az semmi volt mi?
2. Persze, hogy fegyveresen mennek a rendőrök, mit gondoltál máshova egy csokor virággal állítanak be?:-)
3. Az index bloggerek pénzt kapnak azért, hogy a lehető legtöbb (és oda nem illő) helyre betegyék a szélsőjobbal való riogatást?
Értem én, hogy a feminim kicsi lelkednek fáj, hogy bántják szegény drogos hippiket, de az a völgy is a Magyar Köztársaság területén van, így a törvényeket be kell tartani.
Abban egyetértünk, hogy lenne fontosabb dolga is a rendőrségnek...
Szerintem a Gerendai küldte őket:-)
Az elszigeteltség meg stb egy baromság, én sem csinálhatok pl. pedofilfesztivált. Jönnének öreg pedofilok, meg gyerekek akik szeretik ha német szőrös 60-as nyugdíjasok kúrjantják őket ánuszba. Mindenki önszántából lenne ott, nem zavarnánk senkit, mindenki jól érezné magát. De ugye érted, hogy ezt akkor sem csinálhatnám?
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 14:41:44
"Ha ugyanis jól értem a poszt lényegét: ha egymás közt, távol a civilizációtól csinálunk valamit, úgy magunknak, akkor lehet bármennyire törvénytelen, attól még rendben van, hiszen senkit nem buzdítunk semmire?"
És jól érti a poszt lényegét.
drogterjesztőkkel szemben jogos az erődemonstráció.
Devecseren sajnos valóban nem avatkozhattak be, ezért tudtak a cigányok a magyar családokra támadni.
A drogdealerkedés tiltott az egész országban, tudtommal Ozorára sem kell még útlevél mert az ország része, tehát kutyát nem érdekli, hogy magukat vágják gallyra a cuccal.
Határozottan igen. Mert aztán másnak kell összegüriznie azt a pénzt, amiért utána az orvoshoz rohangál. PS: Akinek nem inge, ne vegye magára.
Másodszor meg kellene fogalmazni, hogy az alkohol pl. azért nem drog mert legális, vagy azért mert a többség így gondolja?
Tudom a tények makacs dolgok és fáj az igazság, de ha cseppet végiggondoljátok a dolgot, akkor könnyen rájöhettek, hogy minden "drog" ami nem szükséges az életben maradáshoz de mégis használod mert másfajta állapotba kerülsz tőle.
Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy az alkoholból származó közúti balesetek és halálesetek magasan vezetik az ilyenfajta statisztikákat, főleg nálunk az alkoholisták országában, ahol már a 15 évesek is a sárga földig isszák magukat minden hétvégén.
Ha már a "drog" betiltásáról megy a diszkurzus, akkor lehetne is kezdeni a dolgot az összes kocsma és alkohol árusító hely bezárásával.
Az alkohol ugyanis "drog", ráadásul a legkeményebbek közé tartozik.
Nagyjából 6 hellyel előzi a heroint, bármilyen hihetetlenül is hangzik, mégis legálisan kapható szinte bárhol.
Akkor most hogy is van ez?
ez egy rendvédelmi szerv, és mint olyan, erősen hierarchikus felépítésű.
Hovatovább, a piramis tetején egy minisztériumban ülő politikus van. Vagy több.
Amúgy kibaszott lelombozó minden nap olvasni az indexen, hogy az un. értelmiség PONTOSAN arra és úgy reagál, ahogy azt a fideszes pöcsök eltervezték.
Asszem tényleg vége van.
De hogy ne csak lebasszak most az egyszer, elmondom mire figyelj.
Csinálnak ezek a faszok valami égbekiáltó mocsokságot, aztán úgy terelik a közvéleményt, hogy ne a lényegről, hanem morális kérdésekről essen szó. Olyanokról, amikben NINCS jó válasz, viszont kurvajól elvitatkoztok rajta hónapokig, amíg kilopják a lábatok alól a talajt (ez amúgy nem csak költészet, majd nézzétek meg mi lesz amikor megszűnik a földvásárlási moratórium).
Példák:
- füvezhessünk vagy ne füvezhessünk
- halálbüntetés visszaállítása
- egykulcsos vs többkulcsos adórendszer
De felhívom a figyelmedet még egy érdekességre, csak hogy ontopic is legyek.
Felmerül a kérdés, miért nem a Sziget. A KONKRÉT okot nyilván nem tudjuk.
De azt igen, hogy történt a mosdatás. Emlékszünk még a (múltheti talán) hírre, miszerint valahol ÉK-en lefoglaltak kurvasok drogot, ezért nem lesz drog a SZIGETEN? (konkrétan benne volt a hírekben, hogy a Szigeten nem lesz.) Így tehát oda már nem is kell menni, ugyebár. Gondolom GK jattol rendesen.
Ne legyetek birkák, csak ezt kérem.
Ez a megfélemlítésről szól, eléggé nyilvánvaló.
Jelezni akarják, hogy szorgalmasan tolják a kulturális háborút.
Szintetikus drogokat árultak a helyszínen. Nem a hippi nyugalommal van baj. Vagy a herbál cuccokkal, vagy a szeretéssel. Hanem azokkal, akik designer drogokat árulnak. Azokkal, akik ezt megengedték. Ezek a dealerek gyerekek haláláért felelősek baszod. A pokol legmélyén a helyük.
Nem vagyok konzervatív ötvenes arc. Harmincas punk vagyok, liberális, ahogy kell. Gyűlölöm a fideszt, gyűlölöm a rendőr-államot. Gyűlölöm, amikor basztatnak.
De most nekik volt igazuk kurvára. Dealerek ellen gépfegyverrel kell menni. Én ennél is keményebb lettem volna.
Válogasd meg, ki mellett emelsz szót bazmeg. Kibaszott köcsög szervezők azt hitték, rájuk nem vonatkozik semmi szabály. Hogy majd kemény drogokkal nyíltan kereskedünk, baszunk rá.
Junkie vagyok 15 éve. Hidd el, nem támogatom a hülyeségeket.
De ez az akció nem hogy rendben volt, kibaszott szükséges volt. Aki kemény drogokat árul, azzal nem lehet elég keménynek lenni.
Ez nem az ártalmatlan flower-power arcokról szól. Ez azokról a patkányokról szól, akiket a szervezők beengedtek, és akik szintetikus mocskot adnak mindenkinek.
Értem, hogy szuper index-címlapra kerülni egy kis geci-rendőrös poszttal, de talán gondold már végig, ki a fasz mellett állsz ki egy ilyen írással.
Ostoba barom.
Ezt most úgy mondja, mintha lenne egyáltalán másmilyen rendőri vezető. Nincsen, BAZDMEG. Csak ilyen van. Ha szétbasszák a kocsidat, a vállukat vonogatják. Ha leütik a kapuban a hozzátartozódat, a vállukat vonogatják. Bűnüldözés = 0. Szopatás = +végtelen. Hajrá fidesz, hajrá Magyarország. Hajrá olajszőkítés. Hajrá a faszomra. Ezért egyszer csúnyán meglakoltok.
Lehet definiálgatni meg csűrni-csavarni, de nem számít mivel az alkohol legális, a fű meg nem. Hogy ez jó e így azt nem hinném, de ne felejtsd el, hogy itthon ezer éve alkohol kultusz van, míg mondjuk Indiában van a fűnek is. Így könnyebb az emberek hozzáállását megérteni. Ennyi erővel sok mindent lehetne tiltani. (cigi, üccsi, tv, HarryPotter:-)
@killin tours: Nem tudtam, hogy gépfegyverrel mentek, ha így volt, elismerem az durva.
Ez joggal zavarhat mindenkit, aki nem követ el törvénysértést. (De aki igen, azt is, mert eleve feltételezi róla.)
Mint az urológián a tükrözésnél: ha csak az orvos és az asszisztens van jelen, semmi bajom. Amikor odaáll a műtősfiú, csak úgy nézegetni. Na...
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 14:55:13
Ha legalizálják, lesznek a krimók mellett fűbárok.
Ha ez nem tetszik, lobizz ellene, vannk erre szakosodott civil szervezetek.
Addig amíg ez így van, leszel szives a poszthoz hozzászolni, nem terelni.
Egyébként pedig a legtöbb hallucinogén gombafajta, illetve az LSD birtoklása is törvényellenes magyarországon. Mindenkinek van kifogása. A gyorshajtó siet, a megélhetési bűnöző tolvajnak nincs pénze, de van 10 éhes gyereke, a drogos meg nem árt senkinek.
Senkit nem érdekel, hogy valaki milyen okból sért törvényt. Ha nem tartod be, megbasznak. Ennyi.
Remélem jövőre már engedélyt sem kapnak a szervezők senkitől...pszichedelikus tripjük a végállomásához ér(t) egy zsákutcában...
A könnyű drogok legalizálása arról is szólna, hogy plusz bevétele le(het)nne az államnak, de ez a kormányzat ezt persze végképp nem fogja bevállalni.
Miközben az én kisvárosom fideszes (mimás?) "kabinete" gyakorlatilag a legnagyobb szerhasználó a városban, főleg, ha az anyagiakat tekintjük. Nem pletyka, nem is titkolják. Ettől f...aszábbak pl. ők nálunk, mezei állampolgároknál. Sőt, ezért helyezkedtek úgy éveken keresztül.
A függőséget okozó anyagot meg nem véletlen hívják így.
Szóval ez demagóg, populista bullshit volt barátom ..
A razziáknak meg akkor van értelme, ha meglepő, de Ozorán és MINDEN nagy fesztiválon a dealerek már jóval előre tudnak ezekről a "happeningekről" és előre felkészülnek.
Aki ezzel szív, az csak a fogyasztó lehet, aki egy zárt közegben nem árt senkinek. Szóval a gépfegyveres, zsaru roham kissé túlzó. Főleg annak ismeretében, hogy tudjuk mennyire kemények a fiúk, ha pl. a Nyugati aluljáró stricijeinek kitakarításáról van szó ..
Szóval F@ck the police!!
Pár száz ember életét tök simán meg tudja zavarni 5-10 barom. Na ide kellene a rendőrség, nem Ozorára.
Kivéve akkor, ha a fesztiválozók másokat zaklattak.
rohat ceci hitvány rendőrök... ijjen láccatintézkedések...
látványsündörgés ozorán...
vicc ország vicc jogszabájai és hitvány hivatalai...
lósz@rt sem érnek...
normális országban 10 NORMÁLIS emberre jut egy bürokrata g*ci...
itt meg 1 normális embnerre jut 10 BUNKÓ
nem lesz ennek jó vége... minden épkézláb ember megpattan innen...
aztán majd a sünök termelik a GDP-t...
majd szerveznek fegyveres szabadcsapatokat a szomszédországok határmenti településeinek kifosztására...
vagy az átutazókat LEHÚZZÁK mint szerbeknl vagy afrikában pl túszul is lehet...
mer a szabál az szabál, ugye.
azért Bmeg. volt is kapás, bár csak olyanok akik a figyelmeztetés ellenére nem tudtak meglépni időben.
rendőrök jöttek aztán el is mentek.
szánalmas vagy ezzel az összes rendőr köcsög faszfej dumával.
nézz magadba
Szigetet és az ebbe az érdekeltségi körbe tartozó fesztiválokat nem basztatják. Aki rászervez azt igen.
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 15:11:50
@maydayray: feletted csak ezt az egy hozzászólását írta. Amiben szó sincs drogstratégiáról.
Ahogy a posztnak sem ez lényege.
Én sem örülök, ha a behjtóvá aljasult zsaruk sunyulnak a kintfelejtett 30-as táblánál, de ha belefutottam, kifizetem.
Tudod ez lenne az a bizonyos jogállam, amit szeretnénk. A törvények betartása az egyik alap. Más kérdés, hogy mi a tehendő, ha ezek a törvények szarok, de ez nem ehhez a posthoz tartozik.
Ennyi
Most, hogy Fidesz van és jól fekszik a kormánynál, mindjárt nem baszogatják, sőt a Volt,Sound és a Sziget is tele van "Új Széchenyi Terv" hirdetéssel 20 méterenként.
A Margit híd tökig van zászlózva Sziget zászlókkal , minden médiában azt írják mennyire jó ez az országnak. A szocik alatt csak a piáról,zajról,drogokról,csorda igénytelenekről lehetett hallani.
Nem mellékesen kb ugyanúgy minden drogot meg lehet ott is kapni.
Ha a rendőrség az( amúgy korlátozott) erőforrásait a társadalmilag csekély veszélyességű ügyekre fordítja, akkor az azt jelenti, hogy a rendőri vezetők szimplán dilettánsak, vagy politikai nyomásra cselekednek. Mindkét esetben a helyzet adekvát kezelése az lenne, ha ezeket a döntési pozícióban levő lényeket kibaszná, mint macskát szarni...
Felveszem vele a kapcsolatot, és kezdjük a szervezést! A meghívókat majd küldjük!
másképp alakul ki a függőség, más a leszokás
más a társadalmi hatás
ne említsd egy csoportban a kettőt.
Hja, a hatalommal visszaélve a rendőrséget lehet baszogatásra használni. Pl. simán téged is baszogathanának holtodiglan, mert ők "teljesen tudni vélik", előbb-utóbb nálad is találnának valamit.
Tökéletesen fogalmaztál, ez pontosan így van!
Érdekes felfogás ebben az országban, hogy itt mindenki azt gondolja, le van szarva az összes törvény, hadd csináljak már azt amit akarok.
Tulajdonképpen ezért tart itt ez az ország. Nem Orbán, meg Gyurcsány miatt, ők csak ennek a társadalmi hozzáállásnak a kiteljesedései...
Lenne, ha igaz lenne, de nem az. Simicskát, vagy Mészáros Lőrinc nagyuramat, meg Méltóságos Anikó Asszonyt, a családi pótlékból összekuporgatott szőleivel valahogy sosem basszák meg.
@Bourbon:
Nehogy azt hidd, hogy a te gyerekeid még nem próbálták ki. Kisebb arc szimpatikusak lenne.
Igazán szép szavak, igazi kultúremberhez méltóak :D
Pár bejegyzéssel olvass vissza, ott van a megfejtés.
( Segítek : dealer ellen nem gépfegyveres erődemonstráció, hanem civilruhás nyomozók kellenek, akik vesznek tőle és azonnal kattintják a kezére a bilincset. Akinek csöpp esze is van, az ezt rögtön tudja. A történetben csak a rendőri vezetőknek nem volt ennyi agya, meg neked .. pííísz)
Persze a többség ezeket is tudja kezelni, ahogy az alkohollal is megfelelően tudnak élni sokan.
De a kábítószer-kereskedők az egy szervezett bűnözői csoport, és teljesen rendben van, hogy a rendőrség utána néz a dolognak. Miért kéne úgy tenniük, mintha nem tudnák, hogy mi van?
Nem ártott volna utánanézni, hogy mi is volt valójában!
-Ha ultra szélsőjobbos nácik teljesen autentikus cuccban, náci indulókat énekelve táborozgatnak a társadalomtól aránylag távol, miközben szélsőséges nézeteikről folytatnak eszmecserét és a haláltáborokban készült archív felvételeket bámulják egész nap Hitlert dicsőítve, akkor ott semmi gond nincs, mivel csak maguk közt "náciskodtak"? Miért, akkor vidéken bármit lehet, ami törvényellenes, vagy mi a picsa? Te lennél a leghangosabb ordibáló, hogy azonnal rohanjon a terrorelhárítás és bilincsbe az összessel, mivel tíltott önkényuralmi jelképeket viselnek, meg egyébként is megfélelítően viselkednek és nem zuhanhatunk vissza a nyilas érába, amikor ezt eltűrtük. Kettős mérce, ugyebár ...
Látom te már sok ilyen fesztiválon voltál, a stílusodból legalábbis az jön le, hogy az agyad már elsorvadt. Rögtön anyázással kezdeni szép teljesítmény, gratulálok...
Szerinted én egyetértek azzal, hogy amikor tankolok, 430 forintból legalább 300 forint az államkasszába megy? Szerinted egyetértek azzal, hogy ebből a 300 forintból közvetve-közvetlenül rám 50 forintot fordítanak, magukra százat, a maradék 150 pedig elmegy szociális juttatásokra, és segélyekre, olyanoknak, akik soha nem is dolgoztak, nem is fognak, és a segélyen felüli jövedelemforrásuk a polgári réteg fosztogatása? Nem. Nem az állampolgárok feladata megítélni, hogy kinek mihez van joga. Az pedig, hogy a TE SZUBJEKTÍV VÉLEMÉNYED szerint morálisan semmi kivetnivaló nincs a dologban, itt lényegtelen. Állampolgárként az a dolgod, hogy a törvényeket betartsd. Ha nem tetszenek a törvények, el lehet menni olyan helyre, ahol szerinted jobbak.
Bekapnak egy gombát, na és? Attól még nem k...úrtak seggbe egy 10 éves kisfiút...
Szóval ugorj egy számot, mert a pedofília nem megy ehhez a témához
A narkó pl. neked is elvette már az eszedet, ezért szar a helyesírásod, és nem bírsz gondolkodni, és nagyon szarok az érveid.
A narkó terjesztése meg még mindig büntetendő. Az ország területén bárhol.
És ez nagyon helyes.
(Mondjuk azt a szar goa zenét narkó nélkül nem is lehet elviselni.)
"A Fejér Megyei Rendőrkapitányság nyolc drogdílert vett őrizetbe, előzetes letartóztatásukról a napokban dönt a Fejér Megyei Bíróság. Egy fővel szemben alkalmaztak testi kényszert, őt a székesfehérvári pszichiátriájára szállították, mert kábítószeres befolyásoltság alatt állt"
"A szóvivő szerint a fesztiválon a drogokat a magyar árak másfél-kétszereséért árulták, például egy gramm kokain a 13 ezer forintos magyarországi ár helyett a fesztiválon 25 ezer forintba került. A rendezvényen egy külön drogutcában lehetett a különböző kábítószereket vásárolni, a drogutcában lakókocsik álltak, ezekre volt kiírva, hogy hol mit lehet kapni "
"Az összehangolt akcióban összesen hat drogkereső kutya vett részt, négy a készenléti rendőrségtől és kettő a NAV-tól. A rendőrség szerint a drog mennyiségét mutatja, hogy a töménység miatt többször cserélni kellett a kutyákat."
"Harmincas punk vagyok, liberális, ahogy kell."
Az egész beírásod ennek az ellenkezőjét bizonyítja.
100db gépfegyveres rendőr szerinted milyen hatásfokkal dolgozik mondjuk, 10 beépített nyomozóhoz képest? Ha dealereket akarnak elkapni szerinted melyik módszer a jobb?
Ha dealereket akartak volna elkapni akkor civilruhás (well ozoraruhás) nyomozókat kellett volna használni. A 100 gépfegyveres rendőr arról szólt, hogy aki ott van érezze magát megfélemlítve.
Ez sztem mindenkinek evidens.
Lehet, hogy egyenesen a konkurrencia uszította rá a rendőröket az ozorai bulira...
Most erődemonstrációt tart a hatalom, hogy örülhessenek a retardált rendpárti szimpatizánsaik.
Azé vannak!
Tudom sztereotípia, de miért kerékpározik minden ilyen liberális kis majom feltűnési viszketegséges lmp-s blogger?
""A Fejér Megyei Rendőrkapitányság nyolc drogdílert vett őrizetbe, előzetes letartóztatásukról a napokban dönt a Fejér Megyei Bíróság. Egy fővel szemben alkalmaztak testi kényszert, őt a székesfehérvári pszichiátriájára szállították, mert kábítószeres befolyásoltság alatt állt""
Gondolom a posztoló haverja az egyik drogdíler, ezért a nagy sírás a rendőri terror miatt..
a te korábbi más témájú kommentjeid és főleg a felhasználóneved alapján sokkal értelmesebb embernek gondoltalak annál, ahogy itt kommentálsz
((az én nevem méltatását kihagyhatnád a reakcióból ha lesz))
senki nem akart semmilyen törvényt betartatni Ozorán
sokan leírták már hogy van 2-3 fesztivál ami olyanok érdekeltségébe tartozik, akik közel vannak a tűzhöz
minden cuccot meg lehet szerezni a szigeten, a volton, és a balaton soundot meg inkább ne is említsük meg:)
double standard, ez az ország erről szól, minden téren
puffogni lehet, hogy itt meg ott nem akarják betartani a törvényt az emberek, de a tény az sajnos az hogy valahol megbüntetnek ezért valakiket, valahol meg nem. szintén minden téren és területen
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 15:36:30
Engem mondjuk nem fognak lerohanni az esti két söröm miatt, és mást sem otthon, mert méllyeket lélegzett a cigijéből, tehát nem kell a hiszti, ez még nem É. Korea.
Azon meg felesleges kiakadnod, hogy goa partin drogot keresnek.
A hentesnél te is húst keresel, nem zöldséget.
Ők se hülyék.
@Johnfive: igen, lehet szar, viszont, ahogy korábban is írtam, ezt nem egy állampolgár dolga megállapítani.
@lfleto: egyetértek. Kétlem, hogy csak feltételezések alapján kivezényeltek nagyjából 100 gépfegyveres rendőrt...
Remélem se te és se a többi agyatlan nem torrentezett még mert az bizony sokkal nagyobb bűn mint bármiféle drog fogyasztása. Tudod miért? Mert azzal tényleg megkárosítasz másokat. Ők nem tettek ilyet. Nyilván nem kéne hagyni hogy az utcán belője magát vagy betépjen akárki de fogjad már fel a parányi agyaddal hogy senkit nem bántottak és teljesen felesleges vegzálni az ilyen embereket.
Ezek szerint nyilván nem a dealereket tartják el a vásárlók. Na, végre tanultam valami újat.
Véleményed lehet a törvényekről, de nem döntheted el, hogy betartod-e, vagy sem. Tudod.. az önbíráskodásról is van egy törvény...
Utóbbiban igazad van. A társadalomban néhányan teljesen feleslegesen írkálnak minden baromságot..
@lfleto: ezzel vigyázz, a narkósok erre azt szokták mondani, hogy azoknak a szereknek is vannak kulturális kötődései. Ez önmagában még igaznak is vélhető, de kétlem, hogy közülük olyan sokan vallási-, illetve rituális kellékként használják a szereket.
Tudom sztereotípia, de miért kerékpározik minden ilyen liberális kis majom feltűnési viszketegséges lmp-s blogger?"
Mi a fasz köze van a biciklizésnek aranyapa a politikai nézetekhez? A biciklizés helyett ha mondjuk futna, akkor nem lenne libsi 35 kilós betépett majom? Mennyire mélyhülyének kell lenni az ilyen párhuzamok felállításához?
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 15:46:39
Véleményem szerint a drogtörvények szarok, a társadalom egészére való veszélyesség pedig kevésbé fontos, mint az egyénnek a szabad cselekvéshez való joga.
Aki hülye, az haljon bele a drogba, aki nem, az meg élhessen vele.
Azt a hozzáállást soha nem értettem, hogy azért ne legyen valahol betartva a törvény, mert mások elkerülik a kellő befolyással. Ugyanis lényegében ezt javaslod. Hagyjuk csak békén őket, mert mást is békén hagynak.
Azért azt áruld már el, ki fogja megmondani, hogy pontosan melyik törvényt lehet leszarni? Értem én ,hogy kellően nárcisztikus személy vagy, de azért az még lehet téged is fárasztana, ha az egész ország hozzád zarándokolna megkérdezni, éppen most mit lehet és mit nem szabad leszarni...
Te is tudod hogy túlléptél egy határt.
Köszönöm az egyuttmukodesed.
Csók,
Akkor most mégis jól tették a rendőrök, hogy illegális drogokat foglaltak le?
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 15:56:00
Késik a díler?
Azt meg ki nem fossa le, hogy mik a törvények ezzel kapcsolatban? Az élni és élni hagyni elv szerintem sokkal előrrébb való.
Hát van bajod ember, nem is kevés basszus..
Nem lehet, hogy aki Pesten biciklizik, az azért teszi, hogy ne a dugóban kelljen a 450huf/l benzint elbaszni, vagy esetleg a büdös igénytelen szauna jellegű BKV-n utazni?
Esetleg tudomisén testedzésnek sem rossz talán?
Miért van ez neked ennyire beszorulva aranyapa?
Nem célom, hogy szimpatikus legyek, szóval ezt a részét negligálom... ;-)
Bűnözőkkel meg nem foglalkoznak, mert ha kishal akkor elszalad, ha hülye akkor visszaüt, ha komolyabb visszalő, ha főnök akkor meg van parlamenti, vagy rendőrkapitánysági belépője, vagy samesza.
és a tárgyaláson csak a, nem emlékszem semmire mert kábítószer hatása alatt voltam jön ki a száján!
Természetesen a kis áldozatnak ne legyen semmi baja!!! Nem úgy mint az enyémnek...
@Dövan: azért, mert képes vagyok felfogni, és elfogadni, hogy mi a társadalom fogalmának lényege? Valóban, előfordulhat egy csicskalelkű, üres életű senki vagyok. Az viszont biztos, hogy te se tudsz szöveget értelmezni, és valós értékű diplomád soha nem lesz.
@Muad\\\'Dib: haggyad, szétszívták az agyukat, az ép agysejtjeik pedig épp azon ügyködnek, hogy miből lesz pénz több cuccra. Az olyan véleményt, ami az övékkel nem egyezik, képtelenek elfogadni.
@Atrox: ez egy túlzottan hosszú gondolatmenet az ellentétes oldal véleményvezéreinek. Szerintem tagold bekezdésekre, úgy talán érteni fogják.
de: az egész egy szemforgató, ostoba és álszent "a drog az rossz, értem?" alapból táplálkozik, ami eleve problémás, és még ezen is túl több mint valószínű, hogy a razzia mögött kenőpénzek (hiánya), riválisok elintézése, üres statisztikajavítás vagy efféle áll, ami még a "törvényes" indokot is teljesen megszentségteleníti, ha lehet ilyet mondani.
ugyanakkor eleve nem értem, miért kell olyan embereknek, akiknek semmi köze az egész drogozáshoz mert saját preferenciájuk szerint messzire kerülik (ami teljesen érthető és jogos), szóval miért kell nekik azzal jönni, hogy "ha ez a törvény, akkor ne csináld és kész". hol akarnak ők élni, rendőrállamban? és ha valami olyasmi lesz tilos, amit ők szoktak csinálni, akkor mi van?
ez a "birka" üzemmód legszebb demonstrációja, amikor a nép beleegyezik abba, hogy "ha azt mondják hogy így van akkor így van és kész". hahó, mire jó ez?
na mindegy.
@ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz!: tudod az értelmes embert és a hülyét az különbözteti meg, hogy míg az előbbi tudja árnyaltan látni a dolgokat az utóbbi csak szélsőségekben gondolkozik. Nem akarlak kétségek között hagyni, te és az ifjú atreidesz az utóbbi kategóriába tartoztok. Azon meg ne csodálkozz, hogy nem adom meg a tiszteletet... ostoba.
én lényegében nem javaslok semmit
hanem röhögök azon hogy 3 fesztiválon lehet nyugodtan drogozni,drogot venni, árulni, egy másikon meg nem
@Atrox: Azzal az a baj, hogy a náci eszmék mások kiirtásáról, elnyomásáról szólnak, ami nem pont az a kategória, ami nem árt senki másnak. Ha meg tudnák oldani, hogy mindentől távol kiélik ezt egymás közt, aztán hazajönnek, és képesek emberi módon viselkedni a melegekkel-cigányokkal-zsidókkal, akkor szerintem senkinek nem lenne baja egy ilyen táborral. Persze akkor mi értelme lenne, ugye...
A poszthoz általában: az a baj, hogy mivel valóban totál törvénytelen dolgot műveltek Ozorán, ezért a rendőri akció teljesen indokolt (még ha nem is gépfegyveresen stb). Valóban nem volt túl "fair", de ahogy írta is valaki korábban: a számok biztosan jól fognak majd mutatni az év végi kimutatásban, és szerencsétlen fesztiválozó füves kölyköket egyszerűbb kergetni mint felfegyverzett rablógyilkosokat.
Meg úgy egyáltalán: aki ennyire üdvözli a törvények szigorú betartatását, az fáradjon be a legközelebbi rendőrörsre, és tegyen részletes vallomást az összes felderítetlen szabálytalan parkolásáról, közlekedési kihágásáról és illegálisan letöltött anyagáról, mert szinte biztos vagyok benne, hogy a kommentelők 98%-a sáros. Vagy az nem _annyira_ törvényellenes? Az még belefér? De Ozora már nem?
Sajna, nem lehet válogatni :-)
ROTFLMAO...
Na igen, ezek az általános válaszaid, amikor valakinek sikerül 5 perc alatt ellentmondásba kergetni.
Összefoglalom, mert tudom nem érted:
1) Milyen már, hogy a hülye rendőrök odamentek illegális drogot keresni (mellesleg találtak is)
2) Én olyat nem mondtam, hogy nem kell betartani a törvényeket
3) Mindenki hülye, aki nem érti ezt a kis ellentmondást
Objektíve semmivel sem alábbvaló ez a fajta spiritualitás és ez a fajta tudatmódosítás, mint a hagyományos szokások. Sőt.
A huszonegyedik században talán már nem gépfegyverekkel kellene kezelni a kulturális különbségeket.
De mi történik? Kimegy a rendőrség, előállítanak 50 embert visszaélés miatt, akik közül, mivel szétszórták a cuccot már amikor az első rendőr megjelent, majd 48-at felment a bíróság mert nem lehet semmit sem bizonyítani. A maradék kettőt meg, akik csak ott feküdtek, de rájuk esett a füvescigi a nagy dobálásban, jól becsukják, holott nem csináltak semmit :D
Közben meg szét lehet lopni a környéken mindent, mert redőr sehol, mivel az volt a legnagyobb probléma, hogy valakik ott feltehetőleg olyan dolgot műveltek, amit talán pont idén nem szabad...
Ld. megintcsak: rengeteg alkoholistánk van, mégsem az alkohol betiltásáért megy a kampány. Ha valaki szexfüggő, akkor elvonóra küldik, nem pedig random ajtókat rugdalnak be rendőrök éjszakánként, hogy véletlenül nem dugnak-e. Fűvel és egyebekkel nem lehetne ugyanez?
Esetleg ha nem akarsz sokat várni, a Deák téri gödörnél is kérdezősködhetsz, de ott kevesebb az esélye hogy biciklis nácit találsz!
Esetleg ha nem akarsz sokat várni, a Deák téri gödörnél is kérdezősködhetsz, de ott kevesebb az esélye hogy biciklis nácit találsz!"
"jah azt hagy tegyem hozzá, hogy ez kizárólag csak budapestre vonatkozik. vidéken a bicklisek jó arcok."
Te teljesen elmeroggyant vagy basszus..
No comment.
Igen, minden orvosi kezelés pénzbe kerül.
Tiltsuk be a sportokat is? Csomó sérülés, szalag- és izomszakadás, csonttörés, miegyéb van miattuk, amivel nehézségeket okoznak a társadalomnak és a családjuknak, és sok pénzbe kerül a kezelésük, amit szintén adóforintokból fedeznek.
És valóban csak ennyi volt? Honnan tudod, ott voltál? Szerinted minden drogos csak füvezik?
Mondok egy jó példát társadalmi veszélyességre: azok, akik kinyírták Marian Cosmát, be voltak állva rendesen (kokain).
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 16:12:43
Valojaban pont arra van pelda hogy drog nelkul nincs tarsadalom, valamilyen formaban meg fog jelenni, ha tetszik ha nem.
Annyit lehet tenni hogy a negativ hatasait minimalizalnjuk; ebbol a szempontbol a marihuana pont nem a legveszelyesebb drog mert az a cigi meg az alkohol; es az sem nyert bizonyitast hogy a kriminalizalas barmin is segitene, rengeteg negativ hatasa van amit itt felsorolni is nehez lenne, cserebe nem eri el a celjat, a drogfogyasztast nem szamolja fel.
Vagy azt az alkotmányt, amit egy gőgös törpe a saját kedve szerint átirkált a saját érdekében?
Nézzetek már szét milyen törvények vannak ebben a szar országban! Minden be van tiltva, ami nincs azt agyonadóztatják, vagy agyonbüntetik!
A pálinkafőzésen kívül, MINDEN törvény szigorodott és a lakosság sanyargatását segíti elő valamilyen módon!!!!
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 16:25:33
Liberális érvek:
-nem ártok én ezzel senkinek.
-most ez ott a világ végén kit zavar?
-bezzeg máshol nincs razzia!
-az alkohol is káros, sőt!
-szarok a törvények!
-anyád!
Nem liberális érvek:
-illegális.
A börtönből senki sem kerülne elő.... Senki.
a fo gond azzal van hogy nem adoznak, pedig ez egy nagyon sulyos buntett!!!
az ilyet fel kell deriteni es elkapni a tokuket
en akar meg a drogfogyasztoval is UTOLAGOSAN visszafizettetnem, elvegre ha a rehabig eljut akkor csak lehet valamit mondani mennyi anyagot fogyasztott el, es mivel nem kert rola szamlat igy vélelmezhető, hogy az adocsalast a dilerrel EGYUTT kovettek el
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 16:28:45
Bepiálsz párszor egy hónapban? Ettől alkoholista lettél? Ugyan így, ha szívsz párszor egy hónapban, attól nem leszel "drogos", ezt kéne tudni. Mellesleg az alkohol károsabb és nem nyújt akkora élményt. [hallgasd meg a kedvenc zenéd így is meg úgy is] Ja és meg lehet nézni a neten, hogy minek mekkora a függőségi mutatója / károssága (cukor, kávé, cigi, alkohol, fű - nézz utána!!!).
media.tumblr.com/tumblr_lm9umkx20I1qcc8ul.png
Hányan halnak meg alkohol miatt? És a fű miatt? És mivel mennyit foglalkozik a sajtó? NÉZD MEG:
static.guim.co.uk/sys-images/Guardian/Pix/pictures/2009/11/6/1257523718987/Information-is-beautiful--001.jpg
farm6.staticflickr.com/5093/5497898553_5901e2c12b.jpg
Az egész minden a pénzről szól, azért illegális MÉG. Nézd meg a nyugatot, mindenhol kezdik puhítani a füvezést, sőt több helyen már legális. És ezek sokkal fejlettebb országok, társadalmak nálunk.
Mi is történne a dohány és alkohol adómilliárdokkal továbbá a feketepiac milliárdjaival, ha otthon a konyhakertben mindenki megtermelhetné magának a kis boldogságát? Megszűnne a bevétel! EZÉRT tiltják elsősorban. [Pár idióta mindig is lesz, akik függők lesznek, azokat kezeltetni kell.]
És az emberekkel? Elkezdenének gondolkodni az élet dolgain! Békésebbek lennének és nem agresszívak! Több boldogabb, segítőkészebb és mosolygósabb ember lenne.
Tudjátok az alapszabály az, hogy az ember addig szabad, amíg más szabadságát nem korlátozza.
mintha a többi nem az abban leírt alaptételt fejtette volna ki?
A rendőröknél elég átlagos a fegyverviselés, mivel fegyveres testület.
Akinek nem tetszik, hogy illegális a drogozás, az menjen oda, ahol szabad... nem sok országot fog találni, ahol tárt karokkal fogadják majd.
Amúgy meg a drogozás veszélyes a társadalomra, elvégre ezért bűncselekmény.
Érdekes, hogy mindig az pampog leghangosabban, akinek vaj van a fején. A gyorshajtók, hogy szar a KRESZ, a drogosok, hogy fasiszta az állam, a bűnözők, hogy ők csak a nehéz gyerekkor és az előítéletek áldozatai. Közben csak be kellene tartani a szabályokat. Figyeljétek meg nyugaton miért olyan jó az élet: mert betartják a közösen hozott szabályokat. Nem a kiskaput keresik, hanem rendet teremtenek és azt fenntartják.
Nagyjából ezt hívják előítéletességnek, általánosításnak.
ad1) a sünök CSAK politikai megrendeléseket tejjesítenek...
ad2) ha véletlen mégsem, azt szakmailag dillettáns módon
ad3) attól hogy kirugsz pár fősünt attól nem lesz változás...
ERKÖLCSI VÁLSÁG avn, amit a politika (fides) felgyorsított és rásegített... most a végéhez közeledik...
szemezgethetsz innen néhányat.
index.hu/belfold/2012/06/04/lexek/
Szóval ha neked az ultima ratio az, hogy illegális, akkor gondolom nem sírna aszád, ha Iránban levágnák a fejed vmi. törvényre hivatkozva...
az ok okozatot kevered...
szándékosan vannak ROSSZ jogszabájok és láccólag nem működő hivatalok
ezek valós CÉLJA a diktatúra...
az értelmezhetetlen szabájok és irányítható hivatalok...
a barátokkal KEGYET gyakorolnak...
az ellenfelet ELLEHETETLENÍTIK
éreteeed?
Viszont: amíg nem találunk vmi. megoldást arra, hogy hogyan tudjuk korlátozni azt, hogy a hatalommal rendelkezők visszaéljenek a hatalmukkal, addig valóban nem lesz változás.
- teLjesítenek
- diLettáns
- kirÚgsz
- fidesZ (persze helyesen csupa nagybetű)
A többivel nem érdemes foglalkozni... :-D
nem a tudatmódosító szerek miatt több a deviancia,hanem a túlnépesedés,és az ebből adódó társadalmi feszültségek miatt.ha a társadalomban felszaporodó devianciákkal akarunk valamit kezdeni,akkor a túlnépesedéssel kell valamit kezdeni.
a tudatmódosítást magát devianciának tekinteni tudatos terelés,bűnbakképzés.a tudatmódosítókat fogyasztók BÜNTETÉSE minden racionális alapot nélkülöz.korunk szégyene.a sötét múlt csökevénye.
szabályozás szükséges,de nem lehet az alapja egy középkori jogelv.a fogyasztókkal az egészségügynek kell foglalkozni,a terjesztőkkel az adóhatóságnak,és a rendőrségnek.a forgalmazás betiltása az erősen addiktív szerek esetén indokolt(a svájci rendszer bevezetése,tehát a függők állami ellátása mellett),ebben a körben szükséges az illegális terjesztők büntetése.
az egyéb egészségkárosító szerek forgalmazására pedig most is vannak szabályok.
a tudatom pedig az én ügyem.
le az inkvizícióval!
ez meg már teljes abszurditás:
"egy teljesen elferdült, aberrált rendpártiságot"
hát nehogy már a szabályosság legyen az elferdült és aberrált...
Egyébként, nálunk a közakarat kívánságlistáinak esetleges megvalósulása jobb esetben gyorsan anarchiához, rosszabban polgárháborúhoz vezetne.
ezt írtam... nem azt hogy a fides csinálta... ők csak gyorsíttyák és BEVÉGZIK az országot...
mongyuk a társadlomban most közelít a 70-80%hoz a fertőzöttek száma...
de a fides az mindig is bűnözőkbál állt... gátlástalan hiitvány bűnözők...
bizonyíték: pl. választási csalások (listák, kopogtatózás, párt gazdasági "elszámolás")
+ott vannak a simicska, josziftot stb szépségek "lepapírozzuk" világa...
sőt eleve belügyes ügynökök voltak drkövér elftársék...
csoda hogy ott tartunk hogy LUZER aki adózik...
Barátom, gondolkozz már egy kicsit. Az "ozorán bulizók", vagyis a drogosok azzal, hogy megveszik a cuccot, keresletet teremtenek rá, vagyis közvetetten a drogok előállítását és a drogdílereket támogatják. Ezek veszélyességét a társadalomra pedig gondolom, nem kell magyarázni (ha igen, akkor nagyon nagy baj van). És csakazértis visszakanyarodva a pedofil példához: az a felhasználó, aki kizárólag a saját számítógépén nézeget pedofil képeket a sötét szobájában (és ahogy te fogalmaznál, "közben senkit nem zavar") lehet hogy fizikailag az életben nem nyúlna hozzá gyerekhez, ellenben igényt teremt arra, hogy az ilyen képek/videók elkészüljenek, és bizony itt a bibi.
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 16:46:29
Kedves clegance!
Nem.
A btk-ban nincs olyan kivétel, hogy mentességet élvezel vidéken, ha nem zavarsz senkit. És a többi ésatöbbi..
Ezt fognátok már fel bazmeg! Erre a másik ökör @Johnny Joker: összehasonlítja a legális drogok hatásait az illegéliséval. Meg hogy miért nincs legalizálva.
Mert NINCS BAZDMEG.
Erről szól a post? Nem bazmeg.
Szar a törvény?
Szar bazmeg.
Ez a törvény? Ez bazmeg.
Tartsd be bazmeg, vagy ne csodálkozz, ha megbasznak!
Mi a faszt nem lehet ezen érteni??
a koka levelet meg betiltottak a faszok, mert van nehany idiota paraszt aki nem kepes leszallni a szerrol(lasd: 10% alkesz kis hazankban) azok miatt meg a rendes alkotni vagyo emberek is szivnak... pedig en szivesen befizetnem utana az AFAt es a jovedekit is....
ti vagytok a társadalom szégyene és legnagyobb veszélye is egyben, mert értelmileg fejletlen, összefüggéseket át nem látó, birka módján diktátorokat követő, sérült gyermekek vagytok.
ti vagytok a veszély a társadalomra.
ostoba picsák.
nyilván már nagyon régóta saját érdekek vezérlik a törvényalkotást, már szinte meg sem tudnád mondani, mi az, amit egy tényleges "köz" akar, és mi az, amit csak néhány hatalomban lévő ember, hiszen pont annyira van szerepe a hatalomnak a közvélemény manipulálásában, mint az akaratának a végrehajtásában. ha nem menne az antidrog kampány, sokkal kevesebb embernek lenne vele baja. elég lenne ésszel felérni, hogy voltaképp mindegy, hogy valaki alkoholt iszik vagy füvet szív, és máris belátható lenne, hogy értelmetlen démonizálás zajlik.
és mit láttál még mesélj
te tényleg azt gondolod hogy egy ilyen baromságot elhisz bárki azért mert te leírod hogy láttad a saját szemeddel?
"Olyan bűncselekményt üldöznek, aminek nincsenek sértettjei."
ez is nagy marhaság. a gyorshajtásnak sincs sértettje ilyen alapon. pedig van: veszélyeztet. a drog pedig egy társadalmi veszély. még akkor is ha te hülye vagy ahhoz h ezt megértsd.
a divatos alkohol vs. drog témára pedig. az alkohol NORMÁLIS fogyasztás mellett nem káros és nem veszélyes. persze lehet nem normálisan is fogyasztani hanem seggrészegre inni magad. azaz h szétcsapd magad. ezt hívhatjuk a szerrel való visszaélésnek is. de drogról hallottál már olyanról h csak az íze mellett / csak koccintásra / csak ebéd után egy picit? nem. az eleve arra van h szétcsapd magad vele. abból jellegéből adódóan nincs "normális" fogyasztás. hát ezért nem lehet egyenlőségjelet tenni a kettő közé.
elmész te a jó büdös picsába tudatlan tirpák.
te vagy a veszélyes. mert egy buta csirkeszar vagy.
Nem akarok személyeskedni, ne vedd magadra, csak ez fejezi ki legjobban azt a pszeudo intelligens szintet, amin írtál.
Fizessétek meg az orvosi ellátásotokat. Ezt tartom egyébként mindenkről, aki önhibája miatt szorul ellátásra... Tejeljen ha kezelni kell vagy dögöljön bele, ő választotta és a teste az övé, súlyosbító körülmény legyen, ha befolyásoltan követ el valamit és életfogytiglant a drogkereskedőnek!
szerinted, mi mit csinálunk, ha nem azt, hogy éppen nagyban azt hangsúlyozzuk, hogy szar a törvény? most akkor mit kell itt kiabálni?
Hát engem nem fenyeget pl. sem Hitler, sem a cigánygyilkosok, sem rémiszt a holokauszt, sem az ugandai gyilkosok.
De viszont fenyegetnek a kozmopolita senkiházik, fenyegetnek a buzik, fenyegetnek a rutuin nélkül az utcára merészkedői női autóvezető-gyilkosok. Ezek mind-mind jobban fenyegetnek. Így hát vagy tökönrugdaljuk az ozorai drogosokat is, vagy senkit. Ilyen egyszerű ez.
És nagyon nem tetszik, hogy jön egy rasztahajú genetikai hulladék belterjes valaki, aki meg akarja magyarázni, hogy bűn- és bűn között van különbség.
Kurva drogosok, lerágják az ember arcát és még nekik áll feljebb.
Hát kérlek szépen addig senkire, míg be nem tépnek, azután ön- és közveszélyesek lehetnek, pont.
Lehet itt védeni a szereket, de sajnos a tapasztalatok mást mutatnak.
A rendőri intézkedés meg valóban párt állami volt -voltam szenvedője anno egy diszkó razziának, ahol 250 főre úgy negyed annyi rendőr meg fele annyi munkásőr jutott ;) - de, ha dealereket akartak fogni, nem nagyon lehet más hogy. Mondjuk a gépfegyveres jelenlét elsőre erős, de valahogy mégis úgy érzem kellett.
Mondom ezt, úgy hogy nem vagyok kormány párti és az egész lószarrugdosó bandát utálom a legkisebb foximaxitól kezdve a maffia vezér Pincér elvtársig.
"elmész te a jó büdös picsába tudatlan tirpák.
te vagy a veszélyes. mert egy buta csirkeszar vagy."
ez ám az érv... növessz agyat vagy ültettes be, aztán gyere vissza beszélgetni.
akkor elő a linkkel, a statisztikával, az úgynevezetett tapasztalatokkal főnök:
gyerünk gyerünk!
kábítószerrel kapcsolatos bűncselekmények Maygarországon 2000 és 2011 között mondjuk kezdésnek
lehetőleg térj ki a drog hatása alatt elkövetett közúti és egyéb veszélyeztetésre
mert az Ozorai buli után nyilván minden éveb százakat gázolnak halálra, azok akik meg nem autóval érkeztek , azok meg LERÁGJÁK A VONATON AZ UTASOK ARCÁT
mutasd a statisztikát, számokat, eseteket, bizonyítsd be, hogy a kábítószer öl butít nyomorba dönt
bizonyítsd be, hogy aki elszív egy slukk füvescigit az azonnal szét van csapva, sőt, GYíKKÁ VÁLTOZIK !!!!!!!
látni szeretném tényekkel alátámasztva, hogy ma Magyarországon és a világon midnenhol, a kábítószerfogyasztás az esetek túlnyomó többségében bűncselekményhez vezet!!!!
szívtam már. pont azért h betépjek. és sokszor ittam már 1 pohár sört csak úgy. hogy ne legyek picit se berúgva.
nem értetted meg, amit írtam. olvasd el mégegyszer, meg mégegyszer... és szólj ha már érted.
Ha törvénytelent csinálok, ráadásul szándékosan, akkor vállalom.
Tudod, amúgy alapvetően nem zavarnak, de az ilyent kizárnám a társadalombiztosítási rendszerből.
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 17:11:21
És az erős csúsztatást is. Észak koreai példád nincs véletlenül?
Vagy most lefejezték a fesztiválozókat?
Lobbizz máshol a legalizálásért, megteheted. De ez biza most egy olyan törvény, amit ráadásul a többségi társadalom is támogat.
És nem a narancsdroidos kétharmados bullshit többség, hanem A többség.
Aki véleményem szerint erőssen ellenezné a lefejezést, almalopás miatt.
A törvény szar. Egy kalp alatt a spanglis hülyegyerek, a merev keménydrogossal.
De ez van. Be kell tartani.
Remélem, hogy te sem tartod törvényesnek hogy tucatnyi drogárus folytat illegális kereskedelmet helyi rendőri védelem alatt. Mert mint a hírekből kiderült, a helyi rendőrség baszott intézkedni annak ellenére hogy állampolgári bejelentést is tettek náluk.
Édes kisfiam, az ésszerű magyarázatot úgy hívják, hogy törvény. A rendőrségnek azzal egy dolga van: hogy betartassa. Neked is egy dolgod van vele: hogy betartsd.
A többi szájtépés.
A nyugdíjadon meg ne aggódj, onnan már kihúztak bennünket. ;-))
te itt bevallod a huszonötödik kommentedben, hogy el sem olvastad azt a kurva cikket rendesen
Komolyan gondoljátok, hogy a fejesek nem tudnak ezekről a fesztiválokról? Hogy mi folyik ott? Minden szervező tudja, kivel kell beszélnie, mit kell felajánlania. Most Ozorán is szervezőváltás, sőt a térségben főrendőrváltás is volt. Nyilván a "tárgyalások" nem futottak le megfelelően. Jövőre már tapasztaltabbak lesznek. Ennyi. Semmi köze az egésznek holmi bal-jobb, legális-illegális vitához.
A törvények meg szarok, az összes nemcsakliberális szakértő is megmondta. Olyanok, akik évtizedek óta benne vannak a témában. Minden épeszű ország kezd rájönni, hogy a totális tiltás, drogháború zsákutca, mégpedig rohadt költséges. Persze lehet menni olyan irányba is, mint Irán, Malajzia, Hongkong, stb. akinek a középkor szimpatikusabb.
Többet ésszel, mint erővel elvtársak.
A szerzővel ellentétben igenis propagandasztikusnak tekintem az ilyen összejöveteleket, mert ez is egy világnézet és pedig nagyon káros. Legyél buta, naiv, fogyasztó hippi és semmit se csinálj, csak várd a sült galambot, ezek nem építettek/építenek semmit.
Sok fiatal ezt jófejségnek tartja és követendőnek. Nem akarom ecsetelni, hogy mai világunk nem olyan pink-lila, mint azt megpróbálják nekünk bemutatni ezek a "körök".
Igen. És a három gyerekemet is ennek a szellemben nevelem, meg akit még befolyásolni tudok. Az alkalmazottakat meg jól megválogatom. A jómunkásember* jöhet, a többi meg mehet ahová tetszik.
*=fehér, nemdohányzó, nemivó, nemdrogos, stb.
Szerintem.
a "történelmi okok" nem állja meg a helyét, ha közben változik a világ, a törvénykezésnek nem az lenne a dolga, hogy az ezer évvel ezelőtti állapotokat betonozza be erővel.
az meg hát ugye látod, hogy csekély érv, hogy azért ne füvezzen az egyetemista, mert a dunántúli boros famíliának ahhoz nincs érzelmi kötődése?
Sőt, akár embervadászatokat is szervezhetnének.
Érdekes más országoknak nincs szüksége arra, hogy drogosokra építsék az idegenforgalmukat. Sőt, én jártam olyan ázsiai országban, ahol a reptéren a belépés előtt hatalmas táblába futottam, ami azt hirdette, hogy az országban halálbüntetés jár a drogos bűncselekményekért, drogcsempészésért. Mégis egy teljesen demokratikus ország, gyönyörű környezet, kedves emberek, rengeteg turista.
Amúgy ismerek pár külföldit, akik sokat költenek Magyarisztánban, jó szálloda, éttermek... na ők pont nem a drogos kategória.
Aki ideavászkodik füvezni, az leszáll a pályaudvaron, berombol a fesztiválra, ott vesz nigériai, ghánai vagy vietnami terjesztőtől drogokat, aztán fetreng egész nap, nem költ másra, aztán megrugdos még pár kukát, megujjaz néhány fesztiválozó magyar csajt, összehányja és fossa magát, összepakol és már megy is haza a kispolgári életét élni.
A turizmus egy jó dolog, de el tudom képzelni mit szólna egy fejlett ország, ha azzal mennék oda, hogy én akkor vagyok hajlandó ott költeni a pénzemet, ha engednek drogozni. Az ilyen "engedjük a drogokat, hogy jöjjön a nyugati léhűtő fiatal ide bulizni" mentalitás oda vezet, hogy az ország egy még nagyobb pöcegödör lesz, mint most.
2. soha életemben nem fogyasztottam semmilyen illegális szert
3. a törvényeket mindenkinek be kell tartani, az arra illetékeseknek betartatni
mindezen alapvetések leszögezése után felteszem a kérdést:
azok, akik oly nagyon buzgón helyeslik a rendőrség fellépését, mondván, hogy a törvény az törvény, aki megszegi magára vessen!", szóval a lelkesen rendpárti kommentelők, vajjon ugyanilyen buzgalommal helyeselték anno a rendőrök fellépését akkor is, amikor azok a pesti belvárosban randalírozó, gyújtogató és intézményfoglaló hordák ellen léptek fel..?
Komcsi hazaárulók és csatlós orkjaik ellent mindent meg kell tenni !
Az ország ellenségei ellen mindent !
Rosszul írhattam ezek szerint.
Hol kezdődik? Hát pl. nálam. Semmilyen mulatságot nem tudok elképzelni alkohollal, sőt, általában nem értem, hogy valakik direkt bódulttá akarják tenni magukat valamivel. Ha sört csak a keserű íze miatt, az okés, de azért, hogy utána bambán nézzek a világba, az már nem.
Burning Man Fest? :D
Láttam fentebb írta valaki, hogy illegális. Amíg kb. bármilyen növényből tudnak valamit alkotni vagy amíg van csavarlazító, habszifon patron forgalmazásban, addig lesz olyan anyag ami NEM illegális és tudatmódosító. Más nem gyógyszerek, vagy éppen tiszta oxigén. Itt inkább kéne valami súlyos felvilágosító kampány, bármennyire naivnak is hangzik, más országokban elég szépen visszaszorult így a dohányzás. Az is egy egészségtelen függés ugye.
Nem értek egyet a drogozással, sem azzal, hogy ott nem zavar senkit, sőt dicséretes volt a razzia, de szeretném látni, hogy nem csak a bulinak szólt és máshol is ennyire figyelnek. Ellenben nem értem minek kellett a sok tökig felfegyverzett rendőrt, ha csak nem számítottak valami ronda ellenállásra, de akkor miért nem mondják ki?
a füvező fesztiválozók, a randalírozó hordák, avagy kik..?
nyomorék.
aki hazamegy, kibont egy sört, elszív egy cigit vagy zabál valamit.
egyelőre az adómból többet költök rátok, mint azokra, akik elszívnak pár füves cigit meg néha pörögnek egy kicsit.
nem is ez a baj, hanem tényleg, az álszent fröcsögés. fújjogtok baszki, mire? mer ti magatokat biztos semmivel se pusztítjátok. aha.
náci faszfej.
...vagy mert a sok buzi azokhoz lényegesen olcsóbbért jutott hozzá.
A buzi drogosok sem a jellemükről híresek ám, ezt ne felejtsd el.
A drog fos röviden, a drogfogyasztók meg nagy általánosságban megbízhatatlan és/vagy agresszívak, ezért kellettek oda az AMD-k.
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 17:30:06
Ennyi.
Ha nem sikerül, irány a kóter, vállaljuk érte a következményeket.
Itt azért még nem a világ legnagyobb diktatúrája van és ismétlem a többség számára ez a törvény elfogdott. Lényegtelen, hogy hülye a drogokhoz Gizinéni, de szavazhat róla.
És mivel nem drótszamaras párt van kormányon, a nép konzervatív ezzel a kérdéssel kapcsolatan.
Ez van. A többség akarata ilyen demokrácia izé...
(bár, az esetben van némi sejtésem, hogy kicsiny szösszenetemnek nem kimondottan te vagy a célközönsége...)
De azt írták, hogy senkit nem zavartak. Ezért írtam, hogy itta topikon a cigánygyilkosok sem zavartak senkit.
Ha csak ez a feltétel, hogy azt kell üldözni, ha valakit sérelem ér...
Szíved joga kábszerezni, nekem nyóc. És nekem az alkohol is kábszer, mielőtt ezzel jönnél.
Sőt tényként ismerem el, hogy miatta sokkal több bűncselekmény történik, lettlévén könnyebben, olcsóbban hozzájutható.
És azt sosem tudod megmondani előre mi történik a fogyasztóval. Láttam olyan lányt, aki megivott egy féldeci napóleont és tíz perc múlva őrjöngve tört-zúzott. De olyan haverom is van, aki benyomta mákos hernyót oszt' egy kívülálló semmit nem látott rajta.
egyébként a statisztikáknak nincs értelme, ha valaki csak egy embert is megöl a szerért, vagy annak hatása alatt, akkor már nincs miről beszélnünk.
És nem, nem Magyarországról van csak szó! Ha kicsit szétnézel a világban rájöhetsz, hogy igen is nagy probléma. Példának mondanám Mexikó várost, ahol gyakorlatilag háború folyik, naponta érkeznek hírek, hogy akár több tíz embert mészárolnak le a drog miatt.
És igen, ez is a drog hatása, mivel miatta, érte van. (Ja és nem gondolom, hogy azok az emberek nincsenek belőve, miközben csonkítanak, lefejeznek, felkoncolnak. Igen, ez csak feltételezés. )
@Advanced Flight: azok kemény bűnözők voltak kemény droggal. És valahogy őket sem egy razzia alapján kapták el. Én még amúgy nem is hallottam olyat, hogy igazán kemény bűnözőket vagy nagy halakat razzia alatt kaptak volna el. Ez is olyan, mint amikor kampányszerűen ellenőrzik az elsősegély dobozt. Jobb ugyan nem lesz tőle, de lehet zaklatni egy csomó embert és javítani a statisztikát.
Na igen. Itt szokott előkerülni az a paradoxon, hogy a jobboldal gerincét adó ilyen-olyan vállalkozói réteg masszív adócsaló/kreatívan optimalizáló. Nyilván tudjuk, hogy másképpen nem lehetne megélni, csak a megjátszás néha már zavaró.
OFF: Szerintetek milyen bili borult ki, hogy az NNI-t se perc alatt szétverték? Ennyire korruptak voltak, vagy ellenkezőleg és komolyan utána akartak nézni az alvó ügyeknek?
Ez legyen életük végéig az összes örömük.
de mondom, engem nem érdekelne, ha utána nem kerülnének az én adómból (is) fenntartott társadalombiztosítási rendszerbe.
A szemét disznaja ott fetrengene a saját taknyában, átlépek és nevetve mennék tovább. Aztán az örökösöktől szépen behajtanám a tolólapos hullaeltakarítás ellenértékét.
A csóró hollandok is a nagy jólétben, liberalizmusban engedélyezték a könnyű drogokat, most meg nem győznek visszatáncolni.
Az, hogy egy nép gazdag és boldog, nem jelenti azt, hogy helyesen meg tud ítélni ilyen kérdéseket.
Nem a drog kérdés miatt boldogok ám a hollandok és a dánok, norvégok sem, hanem az átlátható, jól szervezett társadalom és a mérhetetlen gazdagság miatt.
Ha a drog liberalizációja hozná el a jólétet és a boldogságot, akkor az őserdei, kolumbiai, perui koka és marijuana termesztők lennének a legboldogabbak a világon, hiszen ők annyit szívnak, amennyit akarnak. Meg a Jamaica lenne a legboldogabb leggazdagabb hely a földön, amikor ott jártam turistaként, akkor egy elég kopár, szervezetlen országot láttam csak.
Amúgy Dániában és Svédországban hamarosan úgyis kikiáltják az emirátust a bevándorlók, sharia meg minden, amit akarsz... akkor majd lesz liberalizáció :P
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 17:36:51
Két párt elolvadt.
Ha esetleg valaki úgy dönt, hogy nem is kell négyévente választásokat tartani, az már más.
Épp a tegnap néztem a NatGeón egy doksifilmet, amely az alaszkai ArcticMan és még egy másik fesztiválról szól.
Az amcsi zsaruk nem razziázgatnak, hanem egy szakasz rendőr állandóan ott van lakókocsiban a fesztiválon, kamerákat telepítenek, és a drogdílerekre lecsapnak, utána meg a részegen vezetőkre is.
Igazad van, nem razziázgatni kell, hanem folyamatos jelenlétre van szükség.
A látványuk nekem tökéletesen elég, ami innét-onnét eléri érzékszerveimet.
Nemkülönben a szerecsenmosdatás.
És mivel a történelem során megtörtént állítólagos eseményeket kötelezően előírt módon kell végiggondolnom, ezért hát megmakacsoltam magam, és mindenről a saját véleményemet közlöm.
Fehér, akire én rámutatok. Mert hát meg lett mondva:
Az ember színe a fehér. (Valami más lehet más színű is)
Na ácsi, a rendőröknek még AMD-jük van? Jesszusom.
Másrészt balhé esetén mit lehet csinálni 100 AMD-vel? 1000 hullát?
@ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz!: "A szar törvényt is betartjuk.
Ennyi."
Ezzel én teljesen egyetértek, de rémlik, hogy olyan országban élek amiben a jogkerülés több száz éves hagyományokra tekint vissza, a kiskapuzás és kerülés lehetősége meg eleve a törvényalkotás közben bekerül, merem állítani szándékosan. Persze ilyen felvetésnél jön magyarázatnak a török, osztrák, orosz uralom és a mi nagy ellenállási mozgalmunk. :D
port.hu/forro_nyomon_alaszkaban_alaska_state_troopers/pls/fi/films.film_page?i_perf_id=19059486&i_topic_id=1
Forró nyomon Alaszkában
(Alaska State Troopers)
Veszélyes hófesztivál
"A 12 ezer résztvevővel megrendezett 25. Arctic Man fesztivál felügyelete több okból is kemény diónak bizonyul a kivezényelt maroknyi rendőrcsapat számára - s nemcsak a világ egyik legveszélyesebb lesiklópályája és a számtalan bikaerős hójármű miatt, de azért is, mert a napi versenyek lezárultával az egybegyűltek szívesen néznek mélyen a pohár fenekére."
Kell még valami?
takarodj.
Mert a HirTV odaszólt.
Hány fűben heverésző embert akartak lelőni 480 géppisztolyossal ?
Bocsi, majd ha azt mondja a törvény, hogy évente egyszer lehet, akkor legyen. Persze társadalmi felhatalmazással mondja a törvény, ne pedig megélhetési állibsik szajkózása által.
Ha közlekedési ügyekben sincs bocsánat, nincs mérlegelés, akkor sehol ne legyen, A droggal kapcsolatban meg pláne.
csak nehogy Csanád legyen belőled.
A törvényeknek kellene az embereket szolgálnia, nem az embereknek a törvényt.
Melyiket? A szabad véleménynyilvánításét?
De látod, most kibújt a szög a zsákból, engem törvényszegéssel vádolsz, a kábítószeres tróger semmirekellőket meg...?
Pedig én aztán semmilyen kárt nem okozok a véleménynyilvánítással a társadalomnak.
én értem, hogy ez a társadalmi jelenség ez van, de szerinted jól van-e így? nyilván nem változik attól sem semmi, hogy szerintem nincs jól így, de attól még hadd ne örüljek neki.
@ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz!:
igen, de nem tudok szabadulni a gondolattól, hogy addig vagy ilyen baromi okos a témában, amíg a közakarat ki nem talál valamit az ellen, amit te szeretnél csinálni.
tudom, hogy itt most nincs diktatúra, de ha elképzelünk mondjuk egy olyan társadalmat, ahol az a közakarat, hogy pl a zsidókat kezeljük alacsonyabb rendű fajként, és ez meg is történik (légből kapott példa, sosem volt ilyen), akkor ugye nem mondhatja az ember hideg fejjel hogy "ez van ezt kell szeretni".
innentől az egész autokratikus érvelésnek meg kellene kérdőjeleződnie a gondolkodó ember fejében.
Egy felcsúti alkoholista írkál valamit, aztán lelövik, aki nem tartja be ?
Barátom, nem az ősök számítanak, hanem a tett. És hát... nekem nem kell vicsorogva támadni a másikat, csak mert nem tetszik a véleménye.
"A tegnapi razzián 304 személy ellen intézkedtek, négy dílert vettek őrizetbe, kábítószer használat miatt 39 embert állítottak elő, valamennyien külföldiek voltak. Két embert a közbiztonságra különösen veszélyes eszközök birtoklása miatt állítottak elő. Az ellenőrzés során senki sem sérült meg, egy ember ellen viszont testi kényszert kellett alkalmazni, akit aztán a székesfehérvári kórház pszichiátriai osztályára szállítottak.
A rendőrök 2,5 kiló marihuanát, 25 csomag meszkalint, 40 darab extasy tablettát, 50 gramm hasisgyantát, 5 gramm kokaint és további jelentős mennyiségű, még nem azonosított kábítószergyanús anyagot, valamint kábítószer adagolásához szükséges eszközöket találtak. A NAV jövedéki adó elmulasztás miatt 500 ezer forint bírságot kiszabott ki."
index.hu/belfold/2012/08/10/ozorai_razzia/
vagy neked csak azokat a törvényeket kell betartanod amiket jónak tartasz?
faszfej. saját magadnak mondasz ellent.
hiába vagy troll már 6 éve, ennyire futja. legalább trollnak legyél jó, ha már másra használhatatlan vagy.
*=fehér, nemdohányzó, nemivó, nemdrogos, stb."
Erre biztos lehetne paragrafust találni, amibe ütközik, vagyis törvényt sértesz :)
Unalomból pedig hétköznapi állampolgárokat basztatnak, mert ki kell élniük kicsinyes hatalommániájukat (hisz ezért lettek rendőrök).
Egyébként nem értem, hogy miért nem szállja meg több ezer rendőr a Szigetet ugyanilyen célból.....
féreg.
"Példának mondanám Mexikó várost, ahol gyakorlatilag háború folyik, naponta érkeznek hírek, hogy akár több tíz embert mészárolnak le a drog miatt."
Nem a drog miatt, hanem a drog illegális kereskedelmének felügyelete miatt - magyarul, a PÉNZÉRT háborúznak. Szesztilalom idején ugyanez volt.
A vállalkozás, a szabad párválasztás szabadsága?
Neked is mondom, én azzal állok össze egy cégbe, aki az én elképzelésemnek megfelel.
Aztán ha nem kell a cégem adója, csak szüntessék meg mert kirekesztő vagyok, a hiányzó adóért meg menjenek az IMF-hez kuncsorogni.
Te állítottál valamit, ennyi.
Amit nem tudsz bizonyítani. Valószínűleg te is a "vesztesekhez" tartozol, ezért az a nagy mocskos szád, amivel anyádat is csókolgatod a névnapján.
thepiratebay.se/torrent/6528699/Alaska_State_Troopers__(Seasons_1_and_2)
Az ország ellenségei ellen mindent !"
te, figyuzzá'má, hogy a picsába van az, hogy ez a mostani bagázs mindent megtehet veletek és még egy kurva kuka sem ég, sőt sehol sem zúg a zorbántakaroggy, mert ezeknél nagyobb komcsik aligha léteznek a földön...
lehet hogy az akkori "szabaccságharcosok" mégis csak fizetett randalírozó hordák voltak?
"A jómunkásember* jöhet, a többi meg mehet ahová tetszik.
*=fehér, nemdohányzó, nemivó, nemdrogos, stb."
+
"
És mivel a történelem során megtörtént állítólagos eseményeket kötelezően előírt módon kell végiggondolnom, ezért hát megmakacsoltam magam, és mindenről a saját véleményemet közlöm.
"
feljelentés ment.
Elvitték a bűnözőket. A bűncselekmény az bűncselekmény a belvárosba és a domboldalon is.
Ha két ember megbeszéli, hogy elvonulnak a világtól és egyik megöli és megeszi a másikat, hiába nem zavarnak senkit, attól az még nem egy normális dolog + bűncselekmény.
Persze a poszt írója szerint ez teljesen normális...
Ezbiza rendőrségi túlkapás.
Éles gépfegyverrel békés üldögélő, szórakozó fiatalok között 480 csadoros kommandós dühöng....
Ki adott erre parancsot ?
Csak nem a miniszterelnök ?
Jobbikos kődobálókra valahogy nem mentek ezek, némá.
Ez az ÁFA az eladott kábszer után?
Európa gyorsan fogy. Ázsiában ezer kilométereket lehet úgy megtenni (de több kontinens sok részén is, hogy nem látsz embert)...
Csak néhány nagyvárosban van "túlnépesedés", mert oda özönlik a sok ember vidékről.
A föld teljes jelenlegi lakossága bőven elférne egy Egyesült Államokbeli tagállam területén! Túlnépesedés??? Hülye maszlag!
Azért kell, hogy rá lehessen fogni a sok elcseszett politikai és gazdasági döntést, megoldást, káoszt és dilettantizmust. Hogy miért is nincs elég kaja pl. sok helyen. Miközben itthon pl. már a földek felét sem műveli senki, az állatállományunk több mint fele is eltűnt..., a cukorrépa termesztésünk pl. a cukorgyárakkal együtt... A túlnépesedés miatt? Nem! A barom politikai és gazdasági rendszerek és vezetők miatt!
Ne vegyél be minden baromságot!
a pedofilia ártalmas a társadalomra, egy ozora fesztivál hippijei meg nem
Ne christianiázzál itt!
Nem muszáj nekünk mindig csak a negatív nyugati példákat átvenni.
A pozitív példákat miért nem vesszük át?
Pl. halálbüntetés, esküdtszék, a rablót a házadban agyonlőheted, csalók nem számolhatják fel csak úgy a cégüket, és tűnnek el a semmiben, az aódhivatal kibelezei az offsorozó adócsalókat stb.
Persze, nézzük:
egykoron azt állították, hogy Kassát a németek bombázták. Ha nem ezt válaszoltam az általánosban, akkor megbüntettek egy rossz jeggyel...
Soroljam még, te istenverte ostoba?
Köszönjük Elvtársak.
Tudsz mutatni kommandósról képet aki Ozorán teljesített parancsot? Rendőrről láttam, azoknál viszont nem láttam gépfegyvert.
Csak az a baj, hogy a fogyasztók tartják életben az egész bizniszt!!! Ha nem lennének jól tejelő (függő) barmok (lásd fogyasztók), akkor drogpiac sem lenne.
Már nem fotóznak ?
Ők is nyilván a pálinkaszabadságharcos kormányban vannak már.
Én is csodálkoztam, hogy nem adnak képet a hírekhez, de ha már ez a hír, akkor pereld be az újságot és bizonyítsd, hogy kik vettek részt a razziában és milyen fegyverzetben...
Az úgy van, a totalitárius rsz.-ekben, hogy a hatalom dönti el, hogy bűnös vagy-e vagy nem.
Ja, és nem kellene összeköltöznie néhány négyzetkilométerre 15-20 millió embernek!
De ezt sem a "túlnépesedés" miatt teszik, miközben a saját országuk vidéki része elnéptelenedik, hanem ugye más okból.
A fószer után kb. 10 nappal egy másik megevett egy kutyát ugyan azon drog hatása alatt. De a hajléktalanos fazon is csak egy komplett tárnyi ólommérgezés után hagyta abba a csócsálást ...
De nem ám mindig arról beszélünk, hogy a drog élvezete okoz tragédiát. Ezt nem lehet külön választani, a drog pusztít gyártói és fogyasztói oldalról és fogyasztói által is, sajnos.
Én nem is mondom azt, hogy egy spangli elszívása akkora tragédia vagy bűn, de ha azért az egyetlen spangliért egyetlen ember is meghal (mármint, hogy valaki elszívhassa), hát lehet tőle vigyorogni az igaz. Én azért még sem fogok.
Persze, hülye hazug tróger népség ez. Valószínűleg lélekben ők is "ozoraiak".
De hát már láthattunk a történelemben példát a hazugságra.
az egy kémiai utánzat volt, ami azért jöhetett létre mert ilyen seggfejek léteznek mint te.
valamint egy igen erős faipari lobbi végett, még annak idején amikor kiderült, hogy a kender valójában olcsó és sokmindenre jobb mint a fa.
tájékozódj, utána böfögj.
Én? Miért tennék ilyent. Nem vagy te az ellenségem, te csak egy szánalmas rettegő vagy.
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 18:14:02
KAJÁT adok, magamnak, az embereimnek és azok gyerekeinek, hogy közösen NE DÖGÖLJÜNK ÉHEN!
És volt már apeh, antsz, vpop, munkaügy, kisfaszom. És amikor találtak valamit, csengettem mint a katonatiszt!
Én lettem a vállalkozó a lehetetlen feltételek mellett, nem azért hogy flesseljek, hanem hogy zabáljak és lakjak valahol.
Szar vállalkozónak lenni? Szar baszod.
Csalni muszáj? Muszáj baszod.
Enni muszáj? Muszáj baszod.
Piálni muszáj? Nem, ahogy a többi drog sem létszükséglet.
Hely van, csak olyan hely nincs annyi, ahol a megművelhető terület közelségében élhetnének.
Az nem jó, hogy Arizonában élne mindenki, mert úgy is elférünk ott és minden nap át kéne hajózni Franciaországba, hogy megműveljem a földet.
persze, ha az ember rendelkezik némi intelligenciával és azt nem keveri a modorossággal, mint ahogyan azt te teszed, akkor persze tudja miről is beszéltem. de igazad van, így továbbra is energiatakarékos üzemmódban vagy egy idióta.
aki retteg itt az te vagy, tömve kisebbségi komplexussal. ésszel viszont spóroltak nálad.
Az szar dolog lenne, mert ha jól emlékszem a 2005-ös statisztikára nem fedezné a 2/3-át sem.
A hír tv kamerájába belesírta a bánatát valaki.
Most akkor (nem mostanra gondolok, hanem általában) a hír tv-t kell baszogatni, mert bemutatja a hülyéket, vagy sem?
Mondom ezt úgy, hogy csak hallottam a hírt a tévében, nem néztem.
Amúgy hülyék mindenhol vannak. Még ott is.
Agyban az is vagy. Ha nem vagy az, amit írsz, akkor csakis még rosszabb lehetsz: filoszemita.
Valami gyerekkori trauma ért, talán eltapostál egy bogarat, és most azért sanyargatod önmagadat.
Magyarországon drogot árulni tilos.
Ha a Szigeten, vagy az utcán nem szabad drogozni, akkor máshol sem.
Én eddig is azon csodálkoztam, hogy nem razziáztak.
a hülyeség ellensége vagyok, a hülye emberek ellensége. a te ellenséged.
Egyébként meg kurva eredményes akció volt, 450-en fogtak 4 azaz négy dílert. Ennyi bármelyik komolyabb diszkóban összejönne 2 civil ruhásnak, ha nagyon akarnák.
ki okoz több kárt? a triktorod, vagy a bulizó fiatalok? melyik a nagyobb probléma?
Egyébként a legnagyobb vicc az, hogy itt a legtöbben szidják a szélsőjobbot, holott számos hasonlóság van a drogosok mellett kiállók, és a radikális szélsőjobb között...
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 18:32:24
@clegane: Képzeld, a közakarat már kitalált ilyet. Kézzel lábbal kapálóztam, sőt partizánkodtam is a dohánytörvény ellen.
A mai napig utálom és a kezdeti (csak azért is rágyújtok ti diszkriminatív gecik) mentalitásomon felülkerekedett a józan ész.
Ez van, ezt akarja a nép, vagy az álltala választott kormány, be kell tartani!
@Johnfive: Akkor is betartjuk ha szar, te agyhalott! Olvasd el még egyszer mire reagáltál.
nemtom, mindannyian máshogy élünk, te a józanabb életet szereted, mások meg máshogy szeretnek kikapcsolódni. nem foglak tudni meggyőzni arról, hogy semmi baj nincs azzal, ha valaki pl füvet szív, mer az nem a te világod, ami tökre rendben van; az a baj, hogy akinek az lenne a világa, az szembekerül a törvényi tiltással. szar ügy, mondja erre az, aki úgy szeret élni, ahogy a törvény engedi, és empátia nélkül nem tudja elképzelni, milyen az, ha valakinek másra van igénye.
nehéz ezt érvrendszerileg lehoznom, de talán elhiszed nekem bemondásra, hogy például a művészibb lelkületű emberek úgy érzik magukat jól, hogy néha élnek drogokkal, és nem rögtön a legkeményebbekre kell gondolni, és nem a totális szétkúrásra. talán el tudod képzelni hogy annyira gyökeresen mások az emberek, hogy léteznek olyanok, akik számára így kerek a világ, és itt ténylegesen egy ártalmatlan különcségről beszélünk, ami nem árt másnak, és a fogyasztóra sem különösebben káros mértéktartó mennyiségben. Átérezni talán nehéz ezt, megérteni talán lehetne: ez az egy paraszthajszál választja el attól a társadalmat, hogy mindenki jól érezhesse magát a demokráciában (hangsúlyozom, úgy, hogy másnak nem árt), miért kell ilyen csökönyösen ragaszkodni ehhez a tiltáshoz?
persze eleve nem úgy kéne erről beszélni hogy "a drogok", mert azért az egy baromi nagy skála, amiből a károsakat persze abszolút jogos tiltani, de eleve reménytelen bármilyen párbeszéd, és ez ténylegesen nincs így jól.
Ezt nekem? Nem szóltam én hozzá semmilyen kémiai témához, sem a ganja termesztés nehézségeihez. :D
@siegfrid: Én ezen röhögtem, végül is egy GOA bulin nyilván málnaszörpözni szoktak, miről is híres a Goa nevű helység Indiában? A zenéjéről? Ja nem.
na de baszki nem a dohányzást tiltották be.
ugyanúgy élhetsz a szenvedélyednek, csak nem mindenhol, ez pont elég.
én is baromira örülnék, ha az lenne a tiltás, hogy utcán, kocsmában nem szabad drogozni, de otthon lehet.
egyetértek... én is unom: a fides mafia takaroggyon a vérbe !
Ez így nem teljesen igaz, lásd alkohol és más legális tudatmódosítók. Azt illegális, ami felkerül arra a bizonyos listára. De pl. lenne egy fogadásom, hogy citromfüvet kapni egy halom gyógynövény boltban, sőt talán élelmiszer boltban is. Vagy arra, hogy a sör alapanyagát nehéz lenne betiltani. Stb.
450 rendőr volt...+10 értelmes lény is (kutya)...
a sárvári sün kapitányt menesztették mert a mafiában a feladatot nem jol tejjesítette...
Az magyar specialitás, hogy évekig senkit nem zavart, de csodálkozni, azt nem kell.
@Silent Bob: Máshol biztos van annyi eszük, hogy nem reklámozták.
A magyar rendőrség bénasága meg megint más kérdés.
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 18:50:41
Tudod mennyire élvezetes a minusz húszban egy szál ingben kimenni egy vendéglátóból dohányozni?
Semennyire.
Szóval ez engem igenis megviselt.
Otthon te is szívogathatsz, a TEK nem rúgja rád az ajtót.
Ha meg igen, akkor vállalod a következményeket és elterelésre mész.
OFF: A Pólus Centerben anno vagy 3-4 évig ment a diszkó, míg bezáratták, kb. nem volt senki az épületben aki ne tudta volna, hogy ott drogot árulnak még sem történt semmi. A jelen ügynél pont ezért az az érzésem, mint anno a diszkó bezárásánál, hogy a KONKURENCIA kezdeményezte az akciót "kis ráhatással" a rendőrségnél. Legyen az Nokiás doboz vagy beígért betoncipő.
Igazából várható volt ez, fel is voltak készülve, gondolom nem véletlen hogy 4 dílert fogtak összesen.
De attól ez még szánalmas látványakció, hogy a droidoknak legyen mire rejszolni.
te most vagy viccelsz, vagy tényleg kurvára hiányzik belőled az empátia.
hát hogy lehet összehasonlítani azt hogy "börtön jár érte" azzal hogy "ki kell menni a hidegbe"?
ha meg szerinted is az van hogy "otthon nyugodtan szívhatok füvet", akkor mégis mi a jó fenének ez a szemforgató tiltás? ha egyszer még szerinted is rendben van, hogy otthon csinálják az emberek? hát ugye hogy nincs értelme tiltani?
Ettől még nem kell csodálkozni.
@Silent Bob: Á, senki nem tudott róla, csak az a párezer ember, aki odament :D Én is évek óta tudok róla, pedig nem szívok semmit.
Hogy látványakció-e, az is mindegy abból a szempontból, hogy miért nagy csoda egy razzia?
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 19:04:52
A spangli itton nem legális, barátkozz meg a gondolattal.
Parti drogoknak meg ha fesztivált rendezünk, nem kell rácsodálkozni a rendőrségre.
Ezzel együtt kell élned kvázi féllegális fűfogyasztóként. Téged ezért a kutya sem fog csesztetni, hacsak nyúlvörös szemekkel nem jön rád a para a négyeshatoson.
És különben is :NEM ESZÜNK RENDŐRT MERT A RENDŐR AZ DISZNÓ!
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 19:12:05
Felőlem bárki félhülyére szívhatná magát, ott ahol akarja.
Nem legalizálnám, nem hiszem, hogy alkalmas lenne rá ez az ország.
De börtönt sem adnék a fogyasztónak, saját célra termelőnek.
Nem egyértelmű? :D
ártalmatlan alatt persze arra gondolok hogy pl az alkoholnál jóval kevésbé ártalmas. amúgy meg nyilván semmi sem ártalmatlan, a mekdonáldszos hamburgerben is sok a koleszterin amitől meghalsz.
egyébként már nem emlékszem, min vitáztunk, most úgy néz ki éppen egyetértünk.
Te átaludtál 2 napot? :D
Már meg is szűnt az NNI.
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 19:16:41
És nem biztos, hogy akad ötven rongyod mindig.
Ezt onnan tudom, hogy egyszer nekem sem volt pénzem befizetni egy rendőrségi bírságot időben.
Vittek is.
Még Ozorán is.
Nem véletlen, hogy Indiában már nem tartanak ekkora partykat, mert Goán sokkal szarabb akár egy napot is a börtönben eltölteni, mint Szekszárdon, vagy Pécsett.
Háát, nem is értem, hogy mit kerestek ott a hatóságok!
Remélem a posztoló gyermeke is erre a fesztiválra akar majd járni, és nyugodt szívvel fogja elengedni a poszt-toló! hahahahaha
Hülyeség ez.
A tévében most volt, az a négyszáz akárhány, az NAV-os, köjálos, rendőr meg mittudom én mi volt. nem rendőr mind.
Csak azt olyan jó hangoztatni, hogy jaj szegény drogosok 450 kommandós bántotta őket. Bár így lett volna.
Én nem ezt kívánom neki, Azt inkább, hogy ilyentől szülessen gyereke. De a zálogházba beadni a kis nyomoroncot nem ér, fel is kelljen neki nevelni.
Nem azt mondtam, hogy nem kell betartani, azt írtam, hogy szar!
Baszd meg, mégegyszer! :)
De az India. Fenét érdekli. Miért csak azt a példát írjátok, ami nektek megfelelne? Írjátok azt, ahol nemcsak felírják a neveteket, hanem fel is kötnek hasonló zsiványságért?
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 19:25:53
Az alkoholnál kevésbé ártalmas füved most rúgta tökön a rövidtávú memoriádat.
Segítek: Ha illegális drogoknak országos rendezvényt hírdetünk, nem kell csodálkozni, ha rendőrbácsik is ellátogatnak!
Tudod, törvény.
És még a kevésbé ártalmas fűröl: Nekem te ne!
Nem, fasiszta inkább az, aki hazugságokkal akar aljas célokat elérni.
mno.hu/magyar_nemzet_belfoldi_hirei/hamis-vad-gyanuja-zuroff-fal-szemben-1098019
Tudod, az az érdekes, hogy munkatábort senki nem akar szervezni, ahol pl. gátat kéne magasítani. Csak az élvezet. Hova vezet ez?
Maradjon csak a bünti, mert nem az első nap, nem elég keményen.
:-))))))))))))))))))))))))))
Ode ment pár rendér, nyilván nem ok nélkül.
És?
Csak itt ebben a szerencsétlen balfasz országban van ekkora rinya emiatt.
Éljen a blogszféra!
:))))))))
ahha... meg ha pár külföldi fiatal nyikhajt lesoroznának akkor még keményebbnek láccanánk mint rambó :)))
bár az én szememben inkább a hivatalok/hatóságok működésképtelenségét bizonyíttyák...
legközelebb 4 díler ellen majd megy 10 ezer lovaskatona meg 200 TANK... vagy pár harcirepülő...
ez BALKÁN... sőt FÉLÁZSIA...
Ha bűncselekményről van tudomásod, akkor nyugodtan tegyél feljelentést, ha félsz az elkövetőktől, akkor fordulj névtelenül a sajtóhoz. A mellékelt ábra mutatja, hogy lesz eredménye.
A cél szentesíti az eszközt.
Nem hallottad még? Kit érdekel, hogy mivel, de szüntessék meg a törvénytelenséget.
ami a rövid távú memóriavesztést illeti, az én első hozzászólásom itt ez volt:
"szerintem sem meglepetés a razzia Ozorán, ... az a csoda, hogy eddig nem volt."
úgyhogy arról biztosan nem vitáztunk, hogy "nem kell csodálkozni, ha rendőrbácsik is ellátogatnak", de megértem ha nem emlékszel jól, hiszen egyszerre több emberrel is vitázol.
hagyjuk is ezt ennyiben, mert már unom.
kicsit ugy tűnik mintha az ország négy utolsó bűnelkövetőlyére még otjjára bevetették volna az ÖSSZES rendőrt...
elmondom neked hogy ezek a sünök valahol értelmes munkát is végezhettek volna (persaze ez csak elméletei lehetőség, mert gyakorlatilag kizárt....)
szerinted a trafipax mellett a kocsiban is kell 2 (gép)fegyveres ? csak mert szerintem egy pici dobozka is ellátná ugyanezt a feladatot...
bár nálunk a sün nem ember és baksisért dolgozik és csicskáztatható...
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 19:47:03
Én részemről eldöntöttem, hogy egy rohadt diktatórius országba költözök, ahol betartják a szabályokat, az állam és a polgára egyaránt.
Bár lehet, hogy szerinted Kanada retardált seggnyalókból áll.
Én mindenesetre jobb üzleti lehetőségeket látok, mint itthon.
@lac1: Semmitmondó okoska hozzászólásokhoz.
Jó. Miért kéne az ügyészségre gondolnom, amikor a cikk egészen másról szól? Értem, hogy te miért azt kérdezed amit, te biztos vagy az illető bűnösségében és megvan a véleményed az ügyészségről, de ha egyszer adod a hülyét és rébuszokban beszélsz - kérdezel - akkor miért csinálsz úgy, ha én ugyanazt teszem???
Elsőzör is nem tudták mennyi lesz ott. Amúgy nem hiszem, hogy ne sejtenéd azt, hogy sokkal többen vétettek ott a hatályos ellen, mint ahányat megfogtak, ugye ebben megegyezhetünk?
A trafisat nem értem. Te láttál ilyent valahol? Amúgy ha így is lenne, meg kell nézni, mit ír elő a szolgálati szabályzat.
Te is beszélsz butaságokat. Honnét veszed, hogy annyi gépfegyveres rendőr volt?
Lehet, nekem is el kellene kezdeni rémtörténeteket kitalálni a rohadt drogosokról, hogy miért volt szükség annyi gépfegyveres rendőrre.
Lehet, bejelentést kaptak, hogy valami szekta gyerekáldozatot akar bemutatni? Mert akkor kell is a gépfegyver.
Ez azért megmagyarázná eddig miért nem és most miért igen.
Tudom miről szól a cikk, mert korábban már olvastam.
Viszont ellentétben veled, egyáltalán nem vagyok meggyőződve arról, hogy hinnem kellene bármelyik félnek.
Vannak tények, és tanúk!
Talán létezik pártatlanabb hatóság is, mint az, amelyik most foglalkozik az üggyel.
Tettetetten ártatlan kérdésem oka pedig egyszerűen csak az, hogy érzek egy kis logikai ugrást abban, ahogyan összefüggésbe hoztad a Csatáry féle ügyet, Ozorával.
Biztosan kaptak egy fülest, hogy drog van Ozorán és elhatározták, hogy megmutatják, ők az igazi keményfaszú magyar legények.
Nem velem ellentétben, mert pl. szóbeszéden alapuló vádaskodás semmilyen kultúrállamban nem menő.
Logika? Hát azt keresd 1964 nevű ostobánál, aki itt Ozora esetén fasisztázik. Visszakövetheted a történetet, ha van tíz másodperced.
HA megmutatják a 450 darab gépfegyveres rendőrt, akkor gondolom a "cuccot" is meg lehet nézni.
Engedd meg nekem, hogy ma estére megkíméljem magam ennek a nyilván kiváló, magvas gondolatokról tanúskodó hozzászólásnak a tanulmányozásától.
Olvassuk inkább figyelmesen @jobbágykobra szaktárs eszmefuttatását.:)
most akkor ki is a gyökér? Akiket szidsz, vagy te magad?
nekem ennyi jön le a szövegedből, nem több....
Mint írtam a rendőrök eddig is ott voltak minden évben, így NYILVÁN eddig is tudtak róla, ha nem volt mind vak és süket.
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 20:09:06
De hagylak tévét bambúlni.
@Silent Bob:
Igen, egy kicsit csúsztattam. De azért annyira nem ördögtől való példa.
Eltértünk a poszttól, de ha már annyira rinyáltok ti a fű alatt,őő.. mellett érvelők, pár gondolat erről:
Szétbassza az agyad. Ha versenybe állítod a most rajtoló alkoholistát a vele egy rajtvonalon elhelyezkedő masszív füvessel és hat év múlva összehasonlítod mentális képességeiket, a füves gyerekből lesz a Győzikeagyú egysejtű. Az alkesznak meg szarabb lesz a vérképe. Ami leszokás után gyors javulást mutat, ami a gandzsás agyáról már nem mondható el.
Alkalmi. Huszonévesen
bapcs1964 2012.08.10. 18:32:37
magyarország egy fasiszta elnyomó,emberirtó állam az eu támogatásával.
Tessék, segítek, mindenki okulására.
Jobbágykobra is igen érdekes. de tulajdonképpen örülök, hogy van ilyen is, bár csak a hosszúsága miatt nem tudok, nem akarok neki válaszolni.
Nehogy abba a hitbe ringasd már magad, hogy ti ott különlegesek vagytok, mint a pap fasza!
A rég letűnt és egyébként zsákutcának bizonyuló hippi-kultúrát majmoljátok, annak is leginkább csak a külsőségeit, mindenféle önálló gondolat nélkül. De ez még nem is lenne baj, majd kinövitek. Viszont súlyos tévedés azt hinni, hogy ti ott tökéletesen elvonultatok a külvilágtól. Gondolom a drogdílerek szép pénzt kasszíroznak, fejlődik, virágzik a drogüzlet és, ha végetér ez a nagyszerű rendezvény, akkor a dílerek megerősödve, megszaporodva visszatérnek az utcákra, az iskolák környékére, a diszkókba és minden olyan helyre, ahol mi bárgyú nyárspolgárok nem szívesen látjuk őket.
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 20:21:14
Alapfelállásom zenész. Úgyhogy elhiheted, láttam már meggyfán..
33 vagyok. :) Zenészkörnyezet azért más mint az átlagember.
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 20:26:31
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 20:31:10
De tippelek, nem. Család sincs még, max asszony. Talán. Gyerek mellett nem hiszem, hogy bevállalnád.
Ja, ha kicsit is visszaolvasnál, pl. engem, vagy utánanéznél a médiában, akkor tudhatnád. Sőt, ha itt olvasnál vissza, akkor azt is láthatnád, hogy a hülyék azt hiszik, hogy senki nem olvas vagy néz híreket, tehát nyugodtan lehet etetni baromságokkal a nagyérdeműt, mondjuk azzal, hogy 450 (4809 gépfegyveres kommandós tombolt Ozorán.
Példának okáért maradjunk az indexnél:
index.hu/belfold/2012/08/09/lecsapott_a_rendorseg_ozorara/
"A résztvevőktől azt a hírt kaptuk, hogy munkaügyesek és a vámosok együtt razziáztak a rendőrökkel, és körülbelül háromszázan vonultak ki. A rendőrök száma valahol a két becslés között lehet, de az elképzelhető, hogy száznál több rendőr ment ki,..."
Ahogy így próbálom olvasni kirohanásodat, bizonyos következtetéseket voltam kénytelen levonni annak igényes stílusából.
Ismerek családosokat is, nem családosokat is, legtöbb diplomás (nem bölcsész :) ) és semmiben nem más az életük, mint az átlagemberé.
Mindenki környezetében van sok ilyen, csak nem reklámozzák, mert sokan nem értik. És nem látszik rajtuk.
Ha negativ pelda lenne, akkor szerinted Koppenhaga lakossaganak 80-nal tobb szazaleka miert tamogatna a marihuana legalizalasanak kiprobalasat? Ennyire rosszat akarnanak maguknak a danok?
Peace, over, out!
u.i.:"Én részemről eldöntöttem, hogy egy rohadt diktatórius országba költözök,"
Észak-Korea/Irán csak rád vár...
Ugyanolyan rossz, csak az alkoholnak történelmi hagyományai vannak, szokása.
Nem hinném, hogy egy történelmi rossz szokás mellé kell hagyni, hogy egy másik is gyökeret verjen a társadalomban.
És igen, vannak szokások a földön, amit nem feltétlenül célszerű meghonosítani hazánkban. ezt pl. egyáltalán nem.
Jah, főleg, hogy nem voltam ott, és még csak hippi sem vagyok, de még csak közel sem. Látod, látod. Ez a vicces bennetek, hogy el sem bírjátok képzelni azt, hogy valaki úgy eltud olvasni egy hírt, hogy objektív véleményt tud alkotni róla. Három évvel ezelőtt egyszer voltam Ozorán, és akikkel ott kötöttem barátságot, velük néztem élőben a Curiosity landolását steamen :) Jómagam informatikus hallgató vagyok, és irónikus, hogy egy joghallgató is van köztünk. Csak mert annyira lesüllyedt patkányok vagyunk a fűtől, hogy nem érdekel minket semmi. Azt meg garantálhatom, hogy akik ozorán árulnak acidot, az nem a gyerekeidnek árul majd ozora után az iskolában. Ha meg igen, még az is lehet, hogy nem az ő hibája lesz, hogy esetleg a gyerek megveszi. Sőt, még az is lehet, hogy pont a mintapolgár szüleinek lesz a keze a dologban, tudod "hazudni tanít az, aki tiltással nevel" :)
Jah, és nem szivesen látod az ilyesmit a környékeden? Akkor ha hallgatsz zenét, esetleg nézel filmeket az Amerikai pitén kívül, meglehet fogni, és cakumpakk ki lehet hajítani a picsába, mert az az undorító, mocskos, gonosz marijuána többet adott hozzá a civilizációhoz, mint azt képzelnéd. Bár miről is beszélek, papukám biztos letorrentezed, aztán meg itt vagy álszent, és magyarázól arról, hogy mi illegális.
Tudod, ez jó szöveg, amit nyomsz, én csak egyet szeretnék, hogy az orvosod, a feleséged (férjed?) gyereked és a politikusaid azok legyenek, akiknek a pártján állsz.
Akkor talán megértik, hogy mi a baj drogosokkal.
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 20:53:36
Ha valakinek nem tatszik a drog-törvény, akkor szavazzon olyan pártra aki felvállalja a liberalizálást.
Aztán lehet Ozorán büntetlenül repülni.
Csak az utolsó mondatra: a torrent társadalmi veszélyessége és bármelyik tudatmódosító veszélyessége azért mégsem ugyanaz.
És most ne arról beszéljünk, hogy a bíróságokon hogyan állítják be a filmet letöltő gyerek veszélyességét, hanem a valódi veszélyességéről beszélek.
azt kifelejtették a statisztikából, hogy ozorán kb 10ezer fesztiválozó van ilyenkor. osztás-szorzás megy mindenkinek?
többségük egyébként külföldi, mint ahogy az összes megcsípett arc is az.
rendőrség fényezése közpénzből szerény bűnügyi eredménnyel.
Nem ugyanaz, de hát a "a törvény, az törvény", nem? Tyűha, és mit szólnál hozzá, ha azt mondanám, hogy a fű sem veszélyes a társadalomra? Meglepődnél mi? Tehát az nem veszélyes, hogy a 10 éves gyerek már élből vágja, hogy hogyan szedjen le akármit az internetről, a csonkolós kecskepornótól kezdve a belezős karmolós videójátékokig, de egy ártalmas mellékhatásoktól mentes növény elpipákolása, amely lelki nyugalmat okoz, és nem mellesleg epilepsziásokon és rákbetegeken is segít, na az, az maga a gonosz!
Aki Ozorára megy kábszerezni, az fa(sz)fej.
Aki a rendőrséget hibáztatja, az kétszeresen.
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 21:08:24
Addig ne büfögd fel nekem a frissen megemésztett Koránt.
A mintaszülő tehát a fenteslent.blog.hu-n este 9-kor helybeigazít egy főiskolást, egy Ozorás cikk kommentoldalán, hogy na majd akkor.
Remélem, hogy ezzel csak szülőnek próbálták tűnni, de valójában nem vagy az, különben nagyon elszomorodom.
És ha mégis, gondolkoztál már azon, hogy azt az időt, amit arra szántál, hogy az 1933 hozzászólásod megfogalmazásával töltöttél, esetleg a gyerek(eid)-el töltsd?:)
Ha így érzi jól magát, akkor tegye.
Nem szabad megakadályozni, hadd szórakozzon, akinek ez a szórakozás. Jobb, mintha rabolna, vagy gyilkolna. (C)
Így pusztul a férgese.
Természetes kiválasztódás...
A szar "ember" kihal.
Az elkobzott anyagot meg ingyen adnám a cigányoknak. De csak aranylövésnyi adagokban.
szívből remélem hogy a következő kiskorú a TE gyereked lesz, akit ingyen adaggal RÁSZOKTATNAK...
biztos lesz ott is a kellő pillanatban 450 gépfegyveres sün...
hihihihi...
"és akikkel ott kötöttem barátságot, velük néztem élőben a Curiosity landolását steamen" - te mekkora komoly ember vagy, nem véletlen ekkora emberek a haverjaid. Marslandolást nézni? Képernyőn? Kevés ember képes ilyenre. Erre a hihetetlen szellemi teljesitményre. Komolyan. Egy hős vagy. Egy szuperman. Egy informatikushallgató.
Amíg a törvény nem tiltja az animálszex nézegetését, addig csak véleményem van róla.
A "fű" mint minden tudatmódosító drog igenis veszélyes a társadalomra. Tudom, hogy te más véleményen vagy, ezért neked csak egyet tudok írni, szívják-szúrják, de a következményeit is viselni kéne. Nemcsak jog van, hanem következmény, ebből eredően kötelesség is van. Az nem jó szöveg - és megsúgom, a társadalom döntően nagy része el sem fogadja - hogy kényszerbeteg és nem tehet róla. Ki? Én?
..
Buta? Hát... lehet. Nem tudom, te biztosan okosabb vagy nálam.
az a baj, hogy még mindig egy csomó embert lehet azzal hülyíteni, hogy aki illegális szert használ, az drogos, és előbb-utóbb a saját hányásában fetrengve fog megdögleni, de előbb meglopja a szüleit stb.
ja, és az iskola körül ólálkodó drogdíler okán le kell csapni egy goafesztiválra.
egyébként az iskolában 100ból 99x az iskolatárstól veszik. és 100ból 99 nem szokik rá.
Az ország háromnegyede balázsshow-t néz, meg barátokköztöt. Vagy veri magát a magyarságra, és a magyar morálra, de ha megkérdezed, hogy mikor született petőfi, akkor csöndben elpirul, majd orcánver, és zsidóbérencnek titulál. Igen, többet adok hozzá a társadalomhoz, mint ők, pedig egy semmirekellő hippi vagyok?
Látod, a zsidók, hülyék, álliberálisok, megélhetési semmirekellők, kozmopoliták, bölcsészek, komcsik-bolsik ezen tulajdonságát kurvára rühellem, hogy egyből a másik személyét kutatják.
Igaz, ez logikusan a veszett csatát mutatják náluk, ha már csak erre futja. Nekem ha Hitler vagy Pol-Pot is mondja, hogy 2+2=4 én akkor is el fogom hinni nekik, és ha maga anna frank állítja, vagy a tórában olvasom, hogy 2+2=5 akkor sem fogom ezt elhinni.
Ilyen tök egyszerű a világ, amit nem akartok elfogadni. Szerencsére ennek már vége, vagy nagyon közel van, hogy szájkaratéból nem lehet megélni.
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 21:30:07
Józsi, szívemből szóltál, már csak azt kellene valahogy kitalálni, hogy egy rohadt drogos a kábulatában ne egy másik autónak vezesse a sajátját, hanem lehetőleg a betonfalnak, akkor tényleg semmi baj nincs.
És miért kellene azt tudni mindenkinek, hogy mikor született Petőfi? Valószínű iskolás éveimben én is tudtam, mostanra Uram irgalmazz, kiesett. Sőt már azt sem tudom mikor született Mátyás, meg Kossuth, meg Széchenyi. Ha megkérdez valaki erről, akkor nem verem orcán, de el sem pirulok. Akkor én már nem is vagyok igazi magyar? Ja és nem nézek Balázsshowt sem barátokköztöt.
Nem tudom. De szerintem ott is rájöttek már, hogy nem működik a dolog:
nol.hu/kulfold/vege_a_turelemnek__kemeny_drog_lesz_a_fubol
Az én volt osztálytársam meg 25 éves korában a Balaton partján egy diszkóban. Bevett valami partydrogot, speedet v. extasyt, mit tudom én, rosszul lett, kifutott az utcára, összeesett és meghalt.
www.webbeteg.hu/cikkek/szenvedelybetegseg/7320/a-napi-fuvezok-egeszsegugyi-rizikoi
Szeretem, amikor a kivételből akarnak általánosítani.
Elárulok egy nagy titkot, úgy tanítom az egyetemista fiamat, hogy ha csak közepes teljesítményt nyújt, de becsületes lesz, nem iszik, nem drogozik, akkor az összes büdös semmirekellőbe beletörölheti majd a lábát, és majd az azok taknyán csúszhat a boldogulás felé.
Igaza van az előttem szólónak, minél több a semmirekellő, nekem annál kevesebbet kell nyújtanom a megélhetésért.
"Antifasizmus sucks", de a drogosok miatt rinyáltok. Elmentek ám a bús picsába, drágaságaim!
Nemrég hallgatom valamelyik hírműsort, hogy komplett narkó street volt, külön lakókocsiban árulták a marihuánát, külön kocsiban a kokót, megint másikban LSD-t stb.
Szóval ez kb. olyan, mint amikor a Mártíriusz vernyákolt, mert pofánbaszták, holott nagyon is megérdemelte, ráadásul ezzel ő is tisztában volt. :DDD
Egy ido utan , ahogy az ember felnott lesz, nincs ra igenye. Csak felfogas kerdese. De ahogy kulturalt alkoholfogyasztas sem honos odahaza, sokan ebben sem tudnak merteket tartani.
Egy folyamatot látok én. Épp úgy nem tudnák egyik napról a másikra, mint itt (vagy bárhol) az alkoholt. Ugye a másik cikk az lett volna, hogy külföldi meg nem is vehet marihuánát, és a hollandok is akkor, hogyha a caffee-shopokban tagok lesznek.
hvg.hu/vilag/20110527_hollandia_marihuana_igazolvany
Tehát kérlek, ne engem nézz hülyének, először kérlek te is olvass utána. Változik a világ. Még ott is.
Valami szintetikus volt az tuti. Lehet hogy ecstasy volt, ha isznak előtte vagy közben, akkor az is veszélyes. Tökmindegy, mert Ozorán is teljes volt a paletta. Aki meg azt hiszi, vagy elhiszi, hogy ott csak annyi drog volt amennyit a béna fakabátok lefoglaltak, azt felesleges győzködni.
Nem lóg, hanem kilóg. De amúgy igazad van, szeretem a humoros lyányokat.
Van valakid már? (Nem mintha érdekelne adott esetben.)
És egy ilyen okos lány szerint nincs különbség abban, hogy egy vegyület milyen dolgokat vált ki egy felnőtt és egy fejlődésben lévő (1-21) szervezetben?
Én abszolút nem iszom alkoholt, mondjuk kissé hazudok, mert a citromos 2%-os sörből évente mondjuk legurul 3-4 üveg is, nem is dohányzom, droggal meg pláne nem élek. Könnyen ítélkezem, ezt belátom, de szerintem ebben az esetben ez nem is elítélendő.
Tehát én a haverokkal érzem jól magam, nem pedig azért, mert segítség kellene az agyamnak ahhoz, hogy jól érezzem magam. Beteg emberek azok, akik csak így tudnak ellazulni. És meg is érdemlik a sorsukat.
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 21:56:21
Több mint 36 órát tölthetnék a gyerekeimmel egy évben! Mekkora egy szemét állat vagyok!
"De ahogy kulturalt alkoholfogyasztas sem honos odahaza, sokan ebben sem tudnak merteket tartani."
Ha mi ennyire tahók vagyunk szerinted, akkor miért nem azokban az országokban rendezik Európa legmenőbb és "legbiztonságosabb" drogfesztiválját, ahol az emberek tudnak mértéket tartani?
Tudod miért? Mert ott is tiltja a törvény. Itt meg eddig ment a dajdaj, hogy ez kinek a felelőssége, az más kérdés. Summa summarum a törvényt nálunk is be kell tartani. Hát most ez történt, lefüleltek valamit ami törvénysértő. Nem nagy dolog, ne szívd mellre, nem fű! :)
Az a baj, az ilyen kommentelőkkel, mint veled, hogy megy valamiről a vita, aztán jössz te, találsz valamit 10 mondat közül, aminek a legkevesebb jelentősége van az egészhez, és fennakadsz rajta. Mert téged ez érint érzékenyen. Mert hogy a jobbágykobra hogy képzeli azt, hogy informatikus. Tudod, én ezzel nem lesajnálni akartam senkit, csupán azt a gyakran előforduló érvet ill. sztereotípiát ellenpéldáztam, hogy aki fogyaszt, az lesüllyed, és nem érdekli többé semmi. Ez egy igen gyakori érv a marijuana ellen például, amire én azzal válaszoltam, hogy tessék, mi pont nem az a kategória vagyunk, akik minden este a kanapén ülve közösen röhögünk azon a bármin is, ami megy mostanában a tévében, hanem nyitottak vagyunk a világra, és tudtuk úgy használni a szert, hogy nem gátol meg minket abban, hogy normális életet éljünk. De ez neked valamiért mégis akkora seggfájást okozott, hogy azóta is ezen vagy felháborodva. Most nem akarlak bekategorizálni, ne haragudj, de már nem bírom hova rakni ezt a "mekkora ember vagy, derp" dumát. Van egy haverom, aki lusta volt tanulni, és most árufeltöltő, nah tőle hallom azt állandóan, hogy Úristen, ezek a mocskos egyetemisták mit képzelnek magukról, semmivel sem jobbak nálam, biztos anyuka apuka gazdag vót, és ő nem érti, hogy ő miért árutfeltölt, miért nem hidakat épít. Nah, neki fájt ez utoljára ennyire ez a tevékenység, amit diplomának hívnak, mint most neked. Úgyhogy én ezt itt le is zárnám: adott volt egy érvem, ill. ellenpéldám, amit a saját személyemmel és ismerettségi körömmel támasztottam alá. Tök mindegy, hogy curiosity, meg informatika, meg jog, ha kecskeszarlapátolásról, meg olvasásról lett volna szó, akkor is az lett volna a lényeg, hogy nem semmittevő, szarbünőző, rablóbrigád vagyunk. Ennyi.
@lac1: En is tudom jol erezni nelkule magam. Nem errol van szo, hogy csak igy tudna az ember ellazulni. Amugy szegyeld magad , az alkohol is drog:P Ugye nem kavezol? :D ( csak viccelek)
@Gatinho: ha kicsit utanaolvasol, akkor tudnad, hogy ha valaki ecstasyt hasznal, pont hogy inni ( leginkabb vizet) kell kozben. Ugyanis nem erzi az ember faradtnak magat, ezert hajlamos elfelejtkezni rola. MEg mindig azt mondom, talalgatsz , a szert es a hatasat nem ismered, nem tudod hogy kell hasznalni, ( ami nem gond) , csak igy epp pont az ellenkezojet ered el. Mert mit cisnal az egyszeri ember? Lehet kiprobalja, es rajon, hogy basszus, ezzel kapcsolatban regebben atvertek ? Ez ez nem is ugy van ahogy mondtak. Na emiatt jobb a holland model.
elég csak a legyeket emlegetni, vagy a dátumokat.
magában, a maga társaságában legyen, akkor minek kell neked, jófej polgárnak odatolakodni, meg beleszólni a dolgaikba?
Hogy utáltam a suliban az ilyen faszfejeket...!
Na de ezekből lettek a politikusok, akik aztán mindent sikeresen elbasztak!
Meg kell próbálni.
;-)
Állítólag a férfiak orrára lesz tűzve minden a pokolban, ami kimaradt.
Nem szeretnék túl hülyén kinézni.
A szarás, meg a folyadékbevitel alapvető feltétele annak, hogy életben maradjál. Azt most remélem érzékeled, hogy létfontosságú dolgokat hasonlítottál össze azzal, hogy neked 2000 kommented van a blog.hu-n. És ez még csak a blog.hu-n, ha ezen ilyen előszeretettel kommentelsz, akkor azért biztos befigyel a jútúb is, vagy bármi más. Nem, nem kell megjátszanod magad, a gép előtt tespedsz, miközben mintaszülőnek képzeled magad. :)
kicsit off, de olyan gyerekeket lehetett látni tavaly a bulikban (16-20 éves kölyköket, kiscsajokat), akik szét voltak esve ezektől a szaroktól és hetente hétvégenként, sőt én találkoztam olyannal, aki iskolában tolta a cuccot. nem nehéz összekapcsolni ezt a fesztet ezekkel a dolgokkal. ne legyen se legális, ne legyen se elnézve, kicsit se, mert ha engedik, akkor előbb-utóbb nagyon komoly társadalmi következményei lesznek.
aki szedi, vállalja, h ha bebukik, kurva nagyot esik. legyen nagy a kockázat, és ha ezt vállalja, hajrá. kevesebben lesznek, hidd el...
Kávé, hét közben a kollégákkal fél csésze a szertartás miatt reggelente. Utána és hétvégén semmi.
A fagyit is megkérdeznéd?
A coca /pepsi colarol mar nem is beszelve, hogy az mennyire addiktiv.
ingenium rusticus /nyomokban félázsiait tartalmaz! · http://kigondoltam.blog.hu/ 2012.08.10. 22:10:35
Jé! Egy diplomanáci! Van már:
-fitnesznáci
-mezeináci
-fotelnáci
Diplomanáciról még nem hallottam!
Most alakultok?
Ácsolsz nekem 3D-s tetőt? Lécci lécci!!!
Hülye vagy? Két év alatt 2000 hsz? Az napi 3 átlagban. Ettől lenne rossz szülő? de persze a drogot fogyasztó tróger az nem.
Neked fel van borulva az értékrended.
Benne vagytok?
És mennyit vagytok hajlandóak személyesen a saját zsebetekből fizetni, mondjuk havonta?