Nyaljon vissza a fagyi, regisztrálj!

2012.10.29. 19:59 baum

lmp_1.pngAz alaptörvénybe került az előzetes választási regisztráció. A MNO.hu szerint Wittner Mária fideszes képviselő ügyrendi felszólalásában azt mondta: hatéves képviselői pályafutása alatt „ilyen botrányos dolog még nem történt” a Házban, és vizsgálatot sürgetett. Nos, Wittner nem az alaptörvény módosítását, hanem azt nehezményezte, hogy az LMP-frakció néhány tagja a karzatról kékcédulákat dobált konfettiként az ülésterembe.

Ezt a kis közjátékot magunk mögött hagyva meg kell állapítanunk a következőket:

-    A kormánynak tényleg fura elképzelései vannak a részvételi demokráciáról.
-    A labda náluk volt, és a közvéleménykutatások szerint hiába támogatják a választópolgárok elenyésző számban a választási regisztrációt, ők erőből, a nemzeti összefogásra hivatkozva le akarták nyomni ezt a torkunkon,
-    Le is nyomták.

Most viszont mi jövünk:
-    A labda immár nálunk van.
-    Minden embernek, minden pártnak, minden médiumnak felelőssége, hogy a lehető legtöbb embert rávegyen arra, hogy regisztráljon.
-    Ehhez sok befektetett energia kell, de nincs más választás.
-    Csak így tudjuk elérni, hogy később akár ez a határozat is a történelem megfelelő helyére kerüljön (lásd még dr. Torgyán).

A választási logika az, hogy nagyobb aktivitásra lehet sarkalni a változást kívánó polgárokat. Utólag hisztizni már kár lenne, most az a feladat, hogy megmutassuk milyen az, mikor az a bizonyos fagyi visszanyal. Fordítsuk azok ellen a saját fegyverüket, akik szórakozni akarnak demokratikus alapértékeinkkel.

Regisztrálj 2013 szeptember elseje, és a 2014-es parlamenti választás előtti 15. nap közötti időben, hogy ne zárhasson ki senki a demokráciából.

Fotó: Kovács Tamás / MTI

A bejegyzés trackback címe:

https://fenteslent.blog.hu/api/trackback/id/tr294868325

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner blogajánló 2012.10.30. 13:39:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner blogajánlójában.

Trackback: Nyaljon vissza a fagyi, regisztrálj! 2012.10.29. 20:33:01

Fordítsuk azok ellen a saját fegyverüket, akik szórakozni akarnak demokratikus alapértékeinkkel.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fogunk!És mások is, ezzel kapcsolatosan MINDANNYIUNKNAK sok dolga lesz.
A magam részéről biztos visszanyalok, és nem leszek egyedül. Szándékomban áll vinni magammal még - nem 1, de jó sok- embert! (Kezdek bepöccenni.)
@babakék: De egy hullámhosszon vagyunk ma! :-)))
@NIPREDIL: A Pézsmán és itt, erre gondoltam. Jó éjt!
REMÉLEM JÓMAGAMONKÍVÜL MÉG IGEN SOKAN LESZÜNK KIK VALAMIT TESZÜNK.
Még jó hogy regisztrálok. Nekem 1 kattintás. Ennyire nem lehetek lusta. De akár 100 km-t is mennék h. ők "elmenjenek" :D
A fidesz nem fasiszta, nem kommunista, rosszabb mindkettőnél.
mocskos cserzettbőrű csuti c.g.ny!
Haza és nemzetáruló = Fidesz-KDMP koalíció! Kandeláber érett mind !!!!!!!
Hol lehet majd regisztrálni és hogyan? Mert én biztosan elmegyek regisztrálni. Bár azt továbbra sem értem, hogy minek kell. Meg van a nevem a és címem a központi nyilvántartásban kb. ezerféle módon. Adószám, személyi azonosítószám, TB szám, nyugdíjas törzsszám, stb.
De ha nekik ez kell akkor így is feliratkozom. Egy a fontos, tűnjenek el ezek végre a kanmalac holdkóros faszára.
Szegény Wittner mariska, az elmúlt 6 évben a botrányt mindig ő okozta, csoda, hogy nem vette észre. Senkit nem találtak el egy köteg konfettivel, csak őt. Szemeben eddig sem volt tisztességes, most tényleg bebizonyította, hogy vén létére csak egy szemét hazudozó, mint a vezére.
Naná, hogy megyünk regisztrálni, ha kell vas lapáttal, mint ahogy ők tették 2006-ban. De mi akkor nem a köztulajdont fogjuk szétverni, az biztos.
@apose: Te igazán demokrata vaaaagy????Kandeláber??Vagy sortűz neked-nektek egy....Gondolom mi lenne 2014-ben ....Málenkij robot a testvéri CCCP-be .Nem .!!!
Regisztrálok?! És utána kire szavazzak?
Nem a regisztráció a probléma, hanem a választási lehetőség hiánya!
Na ez az igazi pofátlanság, amit a fideSS csürhe csinál! Muszáj megvárni 2014-et? Ezek addig még irdatlan sok szemétséget fognak művelni velünk. Fegyverbe magyar!..azaz REGISZTRÁLJ!
nyugger100 -Ha eddig kibírtad, tarts ki még egy kicsit. Addig még lehet más alternatíva...DE ezeknél a kannibáloknál senkivel nem járhatunk rosszabbul.üdv: egy szintén nyugger
@lászló71: Cimbora világosíts mát fel bennünket, mi az ami miatt ennyire nyaljátok az Orbán és csürhéje seggét. Vagy tényleg ekkor marhák vagytok vagy mi. Ez hihetetlen. Tényleg kandeláber kell nektek.
Te kérdezed mástól, hogy demokrata e?
Neked ez a demokrácia?
Inkább reggel ne kelj fel, hanem maradj anyáddal tovább egy ágyban és szórakoztassátok egymást.
@lászló71: Málenkij robot most van, és a csürhének még CCCP sem kellett hozzá.
Helyes!!!! Én is elmegyek regisztrálni és szavazok is a Fideszre. Mert demokrácia van. És ha valaki emiatt engem szeretne kandeláberre húzni, vagy ballib virtussal szidni mondjuk az én édesanyámat ("...hanem maradj anyáddal tovább egy ágyban és szórakoztassátok egymást..."), isten nyugosztalja, akkor sem hátrálok meg...Ha meg is akarnak félemlíteni az úgynevezett "demokraták", én vállalom az elveimet, véleményemet...Mert ez a demokrácia! Nem a rettegtetés, félelemkeltés, ahogy tit teszitek... :(
@jobbdemokrata: Csak nyugodtan szavazz rájuk, lelked rajta. De nem csak ti vagytok demokraták, mi ballibbolsinemzetárulóbüdösprolik szintén tudjuk mi a demokrácia, és ezért teszünk meg mindent , ami lehetséges. Ami az aksztást , szidást illeti azért szétnézhetnél azokon az oldalakon , ahol eszmetársaid osztják az észt, gyűlölködnek, anyáznak és nem mellesleg hazudnak éjjel és nappal. Harcos üdvözlettel
A kettős állampolgárság üveggyöngyén vett kinn szüllöttek végzik el a "külföldi beavatkozást" Láss, láss, ne csak nézz! 'Az önkény karöltve jár, az ostobasággal! Széchényi óta tudni kéne! Ez a megszabadulás reménye!
Ez itt a fogos kerdes uraim. Oke oke, regisztraljunk, de KIRE SZAVAZZAK? MSZP? Kizart. DK? Inkabb vagjak le a kezemet. Jobbik? Mindennek van hatara. Egyutt 2014? Szanalom. LMP? Na ne rohogtessetek.

Reszemrol unfollow.
Én mint epres-joghurtos egészen biztos, hogy visszanyalok!
Érdekes megoldás, amikor a mezőn legelésző birka elől letépkedjük a füvet, majd azt a birka orra alá tartjuk, hogy vegye észre, hogy a fű a mienk, azt csak a mi kezünkből kaphatja meg...

OrizaTriznyak (törölt) 2012.10.30. 10:37:42

Nem új a vicc, de ide is passzol:

Egy férfi bemegy egy bárba, ahol a kiszolgáló egy robot. A robot megkérdezi
tőle:
- Mit kér, uram?
- Egy Martinit.

- És mennyi az IQ-ja, uram?
- 157.
-Ezután a robot elbeszélget vele a részecskefizikáról, s az orvostudomány
vívmányairól és az űrkutatásról...
A férfit nem hagyja nyugodni a kíváncsiság, másnap is visszamegy a bárba.
Újra Martinit kér, és amikor a robot az IQ-ját kérdezi, azt válaszolja, hogy
85.
Ezután jól elbeszélgetnek a fociról és az időjárásról...
A férfit még mindig nem hagyja nyugodni a dolog, ezért harmadnap is
visszamegy:
- Mit kér, uram?
- Egy Martinit.
- És mennyi az IQ-ja, uram?
- 37.
Mire a robot közelebb hajol: 2014-ben is a Fidesz-re szavazunk, ugye?
Facebook oldal alakult, hogy minél többen regisztráljanak és tegyenek azért, hogy a fagyi visszanyaljon: www.facebook.com/pages/Rendszerv%C3%A1lt%C3%B3-Regisztr%C3%A1ci%C3%B3/293319150768179
@bush84: jelen pillanatban teljesen lényegtelen, hogy van-e kire szavazni. A lényeg, hogyha nem regisztrálsz, akkor nem is fogsz tudni szavazni akkor se, ha akarnál.
Például tegyük fel, hogy nem regisztrálsz, és a választás előtt egy héttel történik valami durva, pl kiszivárog valami öszödi beszéd kaliberű szöveg. Te meg ott fogsz állni mint egy birka, semmit nem tudsz tenni, max verheted a fejed a falba.
Én nem értem, hogy kellene visszanyalni? Hogy regisztrálok, szavazok valamelyik ellenfelükre, akik pont ilyen dilettánsak és korruptak? Attól aztán marhajó lesz mindenkinek. Nincs kire szavazni, de legalább ezzel a regisztrációs hülyeséggel nem fogom a választás napján véletlen meggondolni magam.
@padlas: Az a hiba az altalad felvazolt tortenetben, hogy ebben az esetben nem egy masik part ertelmes programjara szavaznek, hanem valami ellen. Oszodi beszed 2.0, aranyat talalnak a Gellert-hegy alatt, osszedol az EU, otthon polgarhanoru lesz mittudomen, sok minden lehet 2014 elott, de ettol meg nincs es egyhamar nem is lesz ertelmes programja egyik ellenzeki partnak se. Ez itt a baj. Megertenem ezt a "nyaljon vissza a fagyi" tortenetet, ha lenne mas. De nincs. Lehet gittegylet, korrupt exkommunistak, korrupt kommunistak, a videk problemairol semmit sem tudo pesti belvarosi zsidok meg agyatlan szeljobbosok kozul valasztani. Kosz, meg mindig inkabb a Fidesz, meg akkor is, ha annyira beragtam rajuk, hogy szavazni nem fogok rajuk. De a tobbiek kozul masra se, az biztos.
2010 - ben nem láttam értelmét elmenni szavazni...2014 - ben mindenképpen regisztrálok és elmegyek ! Egyszerűen nincs más lehetőségem !
@Zka77:
"Nincs kire szavazni, de legalább ezzel a regisztrációs hülyeséggel nem fogom a választás napján véletlen meggondolni magam. "

Már most szavaztál ! A Fideszre !
Megyek....

Mindemellett lehet, hogy nincs egyetlen formációnak sem értelmes programja. Jelenleg. De mire kell, addigra lehet/lesz. Ha nem regisztrálok, tehetetlen leszek. Ha regisztrálok, megadom magamnak az esélyt, hogy próbáljak változtatni a dolgokon, aztán a választás pillanatában még mindig eldönthetem, hogy szavazok-e vagy sem (természetesen fogok, és nem ezekre a .....-ra). Ha nem regisztrálok, esélyt sem adok a változtatásra. Gondolják ezt végog azok, akik úgy gondolják, nem regisztrálnak.
@bush84: "Ez itt a fogos kerdes uraim. Oke oke, regisztraljunk, de KIRE SZAVAZZAK? MSZP? Kizart. DK? Inkabb vagjak le a kezemet. Jobbik? Mindennek van hatara. Egyutt 2014? Szanalom. LMP? Na ne rohogtessetek. "

Ezzel a szöveggel már szavaztál is ! A Fideszre ! Gratula....
Regisztráció = gumicsont az ellenzéknek.
Mint egy falatkenyér az éhezőnek úgy jött ez a regisztráció. Van témája az ellenzéknek.
@házelnök:
Csak nem vagy rasszista, kirekesztő, intoleráns?
@Az ős kaján: ha csak gumicsont, akkor úgy gondolod, hogy nem is érdemes vele foglalkozni? Akkor te ne is foglalkozz vele. Ne regisztrálj, hisz ez csak egy gumicsont az ellenzéknek.....
Ha mindenki regisztrálhat aki részt kíván venni a választásokon, akkor hol csorbul a demokrácia?
@fludd: ott, hogy a szavazati jog nem automatikusan jár
@froton: De bizony hogy autómatikusan jár. Hiszen eddig is el kellett menni személyesen a szavazóhelységbe, és vinni kellett a személyi igazolványodat. Anélkül eddig se választhattál. Tehát enm járt akkor eddig se autómatikusan?
Csak annyi a különbség, hogy regisztrálni kell előtte. Na bumm.

Szerintem azzal jobban csorbult a demokrácia, hogy arról nem kérdeztek meg engem se téged, hogy szeretnénk-e, hogy eladósítsák és kiárusítsák az országot. Ehhez képest még öt perc a hivatalban igazán nem nagy dolog.
Undorító ez az egész, Lukashenkora és Fehéroroszországra emlékeztet. Szeptember 1. után az lesz az első dolgom, hogy családostul elvonulok regisztrálni. Persze ha nem kötne minket néhány nemzetközi egyezmény, már rég megszüntették volna a szabad választásokat is.

Az az üzenete ennek, hogy a meglévő eszközeik segítségével minden áron meg akarják szüntetni a demokráciát. Mondom, azok a demokratikus intézmények, amik még élnek, kizárólag az EU-nak vagy esetleges külpolitikai nyomásnak köszönhetőek.
Undorító ez az egész, Lukashenkora és Fehéroroszországra emlékeztet. Szeptember 1. után az lesz az első dolgom, hogy családostul elvonulok regisztrálni. Persze ha nem kötne minket néhány nemzetközi egyezmény, már rég megszüntették volna a szabad választásokat is.

Az az üzenete ennek, hogy a meglévő eszközeik segítségével minden áron meg akarják szüntetni a demokráciát. Mondom, azok a demokratikus intézmények, amik még élnek, kizárólag az EU-nak vagy esetleges külpolitikai nyomásnak köszönhetőek.
Tuti megyek regisztrálni! Jól felbaszták az agyamat!
(Amiért az Orbán-diktatúra bevezette a regisztrációt, bosszúból az MSZP-szavazók ne regisztráljanak, add tovább!)
de a nagy frocsogesek kozepette meg senki ne ugatta el hogy hol a picsaban kell regisztralni.(Svajc)
Én csak egyet nem értek.
Bár az előző 2 kormány elképesztő pofátlan, hazug, arrogáns politikája után vártam, hogy kapnak egy kiadós pofont a választóktól. De ettől még nem felejtettem el gondolkodni.
Miért van az, hogy emberek tömegei feltétel nélkül hisznek a politikusoknak, és kritika nélkül tapsolnak minden agymenésüknek? Ennyire sikerült a fidesz agymosása? Akkor ezek politikai zsenik.

De miért nem lehet a politikát a helyén kezelni? Ha már nem tud az ember nagy összefüggésekben gondolkodni, akkor legalább annyit tegyen, hogy a saját és a családja érdekeit tartja szem előtt. Ennyi már elég lenne ahhoz, hogy a politikát rákényszerítsük a racionális gondolkodásra.
Miért kell érzelmeket belevinni? Miért kell szeretnünk, vagy utálnunk egy politikust? Ha megrendelsz egy szobafestést, akkor nem csókolgatod a mester kezét, miközben dolgozik, nem bizonygatod neki, hogy mennyire ügyes (főleg, ha nem az). De ami a legfontosabb, nem próbálod megmagyarázni magadnak, hogy valójában tök jó, hogy két nap után újra repedezik a plafon, hogy foltos a fal, és milyen jó, hogy a kapcsolókról és a konnektorokról órákig kapargatod a festéket, mert a mester úr elfelejtette leragasztani őket.
Majd ezután nem küldöd el a kurva anyjába az ismerőseidet, ha azt mondják, hogy ezt a festőt többet nem hívják, mert szar a munkája.
Hogy lehet ilyen ferde comboboxot csinálni? ;)

A regisztrációról: na ugye, hogy a tudatosabb választók fognak szavazni! Hgoy ez miért jó a fidesznek azt nem értem.
Nyavajgók, hogy
Ne zárhassanak ki benneteket sem
a demokráciából,
el kell menni regisztrálni
és
menjen el mindenki szavazni!!!
@fludd: 5 perc a hivatalban...Oda el is kell menni. Aki a tanyasoron lakik, annak órákba is telhet, tehát megnehezítették a dolgát. Neki eddig nem kellett erőlködnie, mert az urnát is helybe vitték...Ez a lényeg....Az eddigi szavazások esetében a személyit pedig azért kellett vinni, mert azzal azonosítottad magad, de ha már ott voltál és benne voltál a névjegyzékben és bemutattad a megfelelő személyi okmányokat, akkor szavazhattál, mert volt hozzá jogod. Most nem lesz, ha nem regisztráltál előtte.
Ugyanaz az eljárás, mint a magánnyugdíj pénzek lenyúlása esetében...
Nem ugy van hogy 15 napig lehet csak regisztrálni?
"választási feliratkozás 15 napos határidejét is az alaptörvényben rögzítenék"
Mint tapasztaltuk... a magyarok Elmennek
választani, mint -- 2010-ben is
és ekkor aztán, a már az igen, igen,
éhező milliók,
a megélhetési hitelek felvételére kényszerült családok 100 000-rei,
a nemzet, az ember és
családellenes szocialistákat, a gyurcsányi-bajnai mögött, mellett áló
csalásra szakosodott szak-embereket,
kidobták az ablakon, a trükkös hazug eszméjükkel,
minden trükkös programjukkal együtt..
arra kell nagyon figyelni minden magyar embernek,
hogy minél
többen regisztráljanak,
...
és elmenjenek szavazni is!
Végre nem a 6 évtizedes "tankkommunista" választási -csalási - törvények szerint lesz ezután a népszavazás!
Végülis mindegy hányan regisztrálunk, ha a határontúlról látátlanul annyi szavazat fog jönni és oda, amennyi és ahová kell.
Minden magyar embernek,
Regisztráljon 2013 szeptember elseje, és a 2014-es parlamenti választás előtti 15. nap közötti időben...

és elmenjenek szavazni is!

Végre nem a 6 évtizedes "tankkommunista" választási -csalási - törvények szerint lesz ezután a népszavazás!
A regisztrálás nem a demokráciából való kizárás .... Hanem aki nem regisztrál azt nem érdekli az ország sorsa .... Érteni kellene , bár értem hogy anoniman ez nem megy ....
A baloldal 40 évig volt hatalmon, legyen végre 40 év baloldal nélkül is.
@Lencsés István: Jajj te pocs! Akit erdekelt, az regisztracio nelkul is elment.
De nyugodt lehetsz, az osszes rokonomnak segiteni fogok regisztralni.
Remelem a kiesett munkanapjaim arat TE fizeted majd meg te majom!
Sztem tiszta diktatúra van, mer a morzsi kutyám akkor se szavazhat, ha beregisztrálom fészbúkra. Pedig ő aztán minden nap leadná a voksát a borjúmájasra.
@Kutchek: Minden magyar ember, menjen és
Regisztráljon
2013 szeptember elseje, és a 2014-es parlamenti választás előtti 15. nap közötti időben...

a választás napján vigye magával a személyi igazolványát
menjenek el szavazni mindenki!

Végre nem a 6 évtizedes "tankkommunista" választási -csalási - törvények szerint lesz ezután a népszavazás!

határontúlról szavazatak eddig is és ezután is
oda szavaztak és szavaznak, ahová akartak
és akarnak!
Nálunk a jegyző havonta egyszer,kedden 14órától "rendel" pár órát,szép kis sorban állás lesz nála ha így marad.mert ugyebár minden olyan személynek nála kellene regisztrálni akinek nincs nete,idősek,csórók,stb.
@apose: Van nekünk egy gyönyörű Margit hidunk ... tele gyönyörő öntöttvas kandelláberekkel; pont elég lesz db-számban.
@fludd: "De bizony hogy autómatikusan jár. Hiszen eddig is el kellett menni személyesen a szavazóhelységbe, és vinni kellett a személyi igazolványodat. Anélkül eddig se választhattál. Tehát enm járt akkor eddig se autómatikusan?
Csak annyi a különbség, hogy regisztrálni kell előtte. Na bumm."

- Ja, mert szerinted ugyanaz felmutatni személyit + lakcímkártyát, mint regisztrálni, ugye? Te elhiszed, amit leírsz?

Szerinted a regisztrációval nem zárnak ki senkit a szavazásból, igaz? Nyugdíjasokat, nehezen utazókat, olyanokat, akik nem jutnak rendszeresen nethez (nem úgy mint te). Miközben a határon túliak levélben regisztrálnak (és vélhetően a Fideszre szavaznak), addig ha határon belüli vagy, akkor vagy elbattyogsz a hivatalba (munkahellyel egyeztetés, időpontkérés, utazás, sorbanállás), vagy neten regisztrálsz Ügyfélkapun... hohó! Ahhoz is el kell menni a hivatalba. Micsoda pech, ugye? De hát van ilyen, nem igaz? A demokrácia úgysem csorbul, na persze...

"Szerintem azzal jobban csorbult a demokrácia, hogy arról nem kérdeztek meg engem se téged, hogy szeretnénk-e, hogy eladósítsák és kiárusítsák az országot. Ehhez képest még öt perc a hivatalban igazán nem nagy dolog."

- "Öt perc a hivatalban" (facepalm). Nem annyi, ld. fent. Gratulálok, jól megmondtad.

Amúgy meg szerinted a Fidesz kit kérdezett meg arról, hogy írjanak-e egy alaptörvénynek csúfolt izét? Hogy bebetonozzák Poltot meg Ádert a jelenlegi pozíciójába? Hogy elszedjék a magánnyugdíjakat? Hogy bóvlikategóriába ügyeskedjék az országot? Hogy a felső- és alsóoktatással kiszúrjanak? Nem mellesleg hogy a piaci kamatra vegyenek fel hitelt az IMF-é helyett, azért, hogy a min. elnök úr víziója teljesüljön? Vagy az nem eladósítás?

Tőlem biztos nem kérdezték... Tőled talán igen? Mert ha ezt te mondtad nekik, csúnyán melléfogtál. Talán szólj nekik, hogy ideje leállni.

Ja igen. Hatalmas demokrácia van, meg napsugaras jövő. Te sem érted a kivándorlókat, ugye? Ballib hazaáruló mind, megleszel nélkülük. :D
Én örülök az előzetes regisztrációnak, mert 8 éve elfogadhatatlannak tartom, hogy egy népszavazás eredményességét befolyásolja azok távolmaradása, akik nem azért maradnak távol, mert távol akarnak maradni, hanem azért, mert totál nem érdekli őket a dolog. Szerintem ezt a két kategóriát csak az előzetes regisztrációval lehet különválasztani.

A magam részéről minden hőbörgőnek azt javaslom, hogy igen, regisztráljon, és éljen az alkotmányos jogaival. Nem azért, mert így jól visszanyalhat a fagyi, hanem mert ha hőbörög, akkor nyilván érdeklődő a közügyek iránt. Az pedig helyes akkor is, ha balos, akkor is ha jobbos.
@willdataa: Tiszteletem, Pozsgay vagy Stumpf elvtársnak ezt ki fogja elmondani?
@csizsikpizsik - pique takarodj!:

Megtudhatnám, hogy kerülök én összefüggésbe az említettekkel?
@fludd: Oké. És ha ezentúl hármat kell ugrani és egyet tapsolni?
Aztán lenyomni 10 fekvőtámaszt?
Aztán lefutni 100m-t egy óra alatt?
Lehetne még betenni 20-30 kisebb nagyobb akadályt. De mi a fészkes fenének, ha nem az a szándék, hogy korlátozd a szavazók mennyiségét?
@ezanicknevem: Szerintem meg akkor csorbult a demokrácia amikor komcsik korlátozták a gyülekezési jogot, kisgyerekes családokat, és nyugdíjasokat lőttek könnygázgránátokkal, (nem rendszeresített fegyverekkel) gumilövedékekkel, azonosító nélküli (terroristák) rendőrök, fejmagasságban, egy bejelentett megemlékezésen, a nemzeti ünnepünkön.
@Lev Menachem: Ehhez képest a regisztrációról szóló minden picsogásotok egy szánalmas sirám.
1990 óta csak MSZP-kormányoknak van papírja (jogerős ítéletek) arról hogy az irányításuk alá rendelt rendőrség több esetben is jogellenesen oszlatott, súlyosan sértette a gyülekezés demokratikus jogát. Ennél durvább demokratikus jogsértés 1990 óta nem történt.
@házelnök:
"mocskos cserzettbőrű csuti c.g.ny! "

Gratulálok a rasszista baloldali kommentelő "társnak"!

Minden baloldali ekkora cigánygyűlölő?
Akit eddig is érdekelt a dolog, azoknak szerintem nem okoz különösebb nehézséget, hogy szánjanak +1 napot az életükből arra, hogy regisztráljanak. Alkalmazkodik a körülményekhez (amik lássuk be azért nem olyan teljesíthetetlenek) és kész. És ez minden valószínűség szerint így is lesz.

Személy szerint több előnyét látom, mint hátrányát, de biztos csak egy mocskos fideszes vagyok.

Az ilyen felhívások kezdeményezőit meg pláne nem értem, hiszen ezzel pont az olyanokat szólítják meg, akik önmaguktól szarnak az egészre. Tényleg az ő szavazataikra van szüksége ennek az országnak?
@VT Man:

A politikailag korrekt cigányozás az amikor a balliberálisok cigányoznak.
@VT Man:
A liberális baloldal a legnagyobb rasszista. Ezért vádolnak mindig másokat rasszizmussal. Ilyen pofon egyszerű.
Regisztrálunk aztán húztok a picsába geci fideszgenyók!
@VT Man: @J.László: @anyahajókabinajtóhajtogató:

Szerintem abból a hozzászólásból az egész univerzum képletét levezethetitek... :)
@renz: 1 napot? Egy egész országnap 15 napja lesz regsztrálni! Mennyit kell sorbanállni a jegyzönél hogy bejuss?? 2-3-4 napot?
@renz: milyen előnyeit látod? Részleteznéd?
@anyahajókabinajtóhajtogató: := @willdataa:
Hát ha kell, bizony én is regisztrálni fogok azért, hogy orbán és a mocskos bandája eltakarodjon.
Azon tűnődök, hogy hol van az a derék 53% fülkeforradalmár, aki megszavazta ezeket. ...néha látok egyet-egyet, aki 2010-ben még mind a 70 IQ-jával bőszen magyarázott nekem, hogy milyen jó lesz itt minden (gazdaság, egészségügy, stb.), most meg szemlesütve jár.
Minden magyar ember, menjen és
Regisztráljon
2013 szeptember elseje, és a 2014-es parlamenti választás előtti 15. nap közötti időben...

a választás napján vigye magával a személyi igazolványát
menjenek el szavazni mindenki!

Végre nem a 6 évtizedes "tankkommunista" választási -csalási - törvények szerint lesz ezután a népszavazás!

határontúlról szavazatak eddig is és ezután is
oda szavaztak és szavaznak, ahová akartak
és akarnak!
@nick066: a magyarok elmennek választani,
mint -- 2010-ben is TAPASZTALTUK

és ekkor aztán, a már az igen,
igen,
éhező milliók,
a megélhetési hitelek felvételére kényszerült családok 100 000-rei,
a nemzet, az ember és
családellenes szocialistákat, a gyurcsányi-bajnai mögött,
mellett álóó
csalásra szakosodott gaz-embereket,
kidobták az ablakon, a trükkös hazug eszméjükkel,
minden trükkös programjukkal együtt..
@fludd: ott csorbul, hogy az eddigi jogokat körülményesebben gyakorolhatják a választók.

Ez annyira egyértelmű, hogy nagyon akarni kell "nemmegérteni", hogy ne szúrja ki az ember szemét.

Javasolok még egy a demokráciát nem csorbító lehetőséget:
- csak felcsúton lehessen szavazni a szavazást pedig egy szerdai napon tartsák. (nem csorbul a demokrácia, hiszen mindenki aki előtte regisztrált szavazhat)
@fludd: Azzal egyébként tisztában vagy, hogy kétféleképp lehet regisztrálni? Online, ha előtte csináltattál ügyfélkapu hozzáférést (ocsmányirodában intézhető, személyesen), avagy személyesen a jegyzőnél.
Ez ugye mind szép, ha városi ember vagy, mert helyben elintézed.
De ugye tudod, hogy az ország lakosságának tekintélyes része nem ilyen helyen lakik?
Nekik három lehetőségük van:
1. Bebumliznak az ocsmányirodába, aztán vissza
2. Elmennek a körjegyzőhöz, aki vagy kijön a faluba kéthetente egyszer 1 órára, vagy ki sem jön. Egy csomó település van, ahol 4-5 falunak van egy jegyzősége, a legnagyobb településen állandó, 2 másikra kijár, a maradék kettő meg jusson el a másik falvakba, ha akar valamit.
3. Otthon marad és nem szavaz.

No most ide a rozsdás bökőt, hogy már be vannak tárazva a megfelelő pályázatok, amikkel a polgári körök buszos utaztatási költségeit térítik meg állami pénzből. És milyen jól jön most a Kubatov-lista, lehet tudni, kinek kell szólni, hogy indul a busz a jegyzőhöz, és kit kell ottfelejteni a faluban, hogy jusson el egyedül, saját költségre, ha szavazni akar majd...
@we: Végre
nem a 6 évtizedes "tankkommunista" választási
-csalási - törvények
szerint lesz ezután a népszavazás!
Majd pont az LMP mondja meg a frankót

Szvsz csak az előző választásból megmaradt hamisított kopogtatócéduláikat szórták szét.

Baszki új trükköt kell kitalálni a parlamentbe jutáshoz!
@Kókadt-szegfű: he-he, egyre kevesebben maradtok a siralmas ámokfutás hatására, amit a kormányotok művel, (lassan már odaférsz te is személyesen az alcsúti tajparaszt seggét nyalni, nincs már az a nagy tolongás)
...és lesz ez még rosszabb is (csak bele ne rokkanjon teljesen ez a szerencsétlen ország)
a magyarok elmennek választani,
mint -- 2010-ben is TAPASZTALTUK

és ekkor aztán, a már az igen,
igen,
éhező milliók,
a megélhetési hitelek felvételére kényszerült családok 100 000-rei,
a nemzet, az ember és
családellenes szocialistákat, a gyurcsányi-bajnai mögött,
mellett álóó
csalásra szakosodott gaz-embereket,
kidobták az ablakon, a trükkös hazug eszméjükkel,
minden trükkös programjukkal együtt..
én szerintem regelek, és faszt rajzolok a szavazólapra, vagy beixelem az "egyik sem" kört amit gondolom majd nekem kell felrajzolni.
A balliberális hisztériapropagandának évtizedekre visszamenő
hagyománya van.
Ezek a gazemberek mindmáig a
Jászi Oszkár,
Kun Béla és
Károlyi Mihály által kifejlesztett és meghonosított
"minél rosszabb az országnak, annál jobb nekünk" elv alapján működnek, és készek akár a saját
országuk ellen is totális háborút viselni csak azért,
hogy mindenáron visszatérhessenek a hatalomba.
Egyébként a habzó szájjal cigányozó rasszista libsikről itt egy jó leírás: modoros.blog.hu/2012/10/19/a_tolerans_ember
@efhábé: várjá csak, kire szavazott eddig a vidék? Ez most akkor jó nektek, vagy nem?
Baromság ez a regisztráció, de hogy jó lenne a fidesznek,azt kétlem.
@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Tanulj meg ékezeteket használni , aztán kommunikálhatunk .
nagybetűvel írom, hogy mindenki lássa-értse. TÖK MINDEGY KIRE SZAVAZOL, MINDEGYIK ÁTKÚR ÉS MEGLOP. BENNE VAN A VÉRÜKBEN.
@barli: Mi az a nektek? Nekem speciel mindegy, mivel van ügyfélkapum.
Olyan, hogy "a vidék", nincs. Vannak hagyományosan erre, meg arra szavazó vidékek, de mindenhol jelentős töredékszavazat képződött.
Ne legyen igazam, de most fog igazán értelmet nyerni a Kubatov-lista, ami alapján meg lehet szervezni a regisztrációra szállítást állami pénzekből.
Regisztrálok és elmegyek majd szavazni. Én egyébként tovább mennék ebben a szavazósdiban. Csak az szavazhat, aki adózik is...
Az is egy szégyen, hogy egy ilyen bosszúszomjas, retrográd, neveletlen és ostoba ember, mint Wittner, tagja lehet az országgyűlésnek, ha rajta múlna, ma is lennének nyilvános akasztások a II. János Pál pápa téren, a megbocsátás és a szeretet jegyében.
@felcsúti kimdzsongil fan club:
Minden értelmes
magyar ember, menjen és
Regisztráljon
2013 szeptember elseje, és a 2014-es parlamenti választás előtti 15. nap közötti időben...

a választás napján vigye, magával a személyi igazolványát
menjenek el szavazni mindenki!

Végre NEM a 6 évtizedes "tankkommunista" választási -csalási - törvények szerint lesz ezután a népszavazás!

Aki nem vesz részt, az a demokrácia szabályai szerint, a többség döntésévet,
el kell viselnie!!
Vagy kus..sol..
Végre NEM a 6 évtizedes "tankkommunista" választási -csalási -
törvények szerint lesz ezután a népszavazás!
Nem a ti szavazati jogotokat akarjak elvenni, hanem megneheziteni a balos buszoztatasat a ciganysagnak. Aki ezt nem latja az vagy balos vagy hulye. Altalaban aki balos az hulye, igy ertheto a mocskolodas es felhaborodas. Akkor nem volt ekkora a pofatok, amikor az MSZP labbal tiporta a emberi jogokat 2006-ban. Ilyen kis konyha forradalmarok vagytok, nemde? Olyan nagy a diktatura, hogy azt irtok/mondtok amit akartok, meg ha nem is igaz.

Hanynom kell toletek.
Az Osztrák Néppárt (ÖVP) képviselője úgy fogalmazott, hogy 1956-ban a szovjet csapatok leverték a magyarokat, és "a tankkommunizmus" győzött. www.gondola.hu/cikkek/83087-Osztrak_politikus__orokre_nem_lehet_elnyomni_egy_nepet.html
@McDobbent: még mielőtt kidobod a taccsot a napokban Tiszavasváriban hasonló módszerekkel éltek, na ki? A Fidesz által támogatott jelölt.
Csak
arra kell nagyon figyelni minden MAGYAR embernek,
hogy minél
többen regisztráljanak,
...
és elmenjenek el szavazni is!
@sanyix:
Korrekt elemzés a létező "liberalizmusról".
@willdataa: A Fidesznek meg arról, hogy választási csalók.
@Tipikuss_Szterejó:
Nem csak a jegyzőnél lehet regisztrálni és nem csak 15 nap van rá. Persze lehet hogy én informálódom rossz forrásokból, de javaslom te is nézz utána, hogy mit és mivel támadsz.

@beebeer:
"Csapatszállítókkal" érkező és/vagy megélhetési szavazók jelentős kiszűrése nekem például már elegendő indok.

Akinek eddig fontos volt a szavazás, annak most is az lesz és nem gátolja meg egy ilyen hatalmas akadály, mint a regisztráció. Hozzáteszem a fidesz szavazóknak is kell regisztrálni ám, nem értem miért reagálnak úgy sokan, mintha ezzel csak az ellenzéki szavazóknak tennének keresztbe.
@beebeer: Ne hazudj, Te bohóc!! miért ismételték meg?
Írd le ide pontosan, miért
ez, hol van leírva
mert egyébként
csak egy hugy-agyú, hőzöngő kocsmatöltelék vagy...
@beebeer:
Elég ügyetlenül adták elő, ha a Jobbik nyert. Biztos nem tanulták meg az MSZP-től, hogy kell ezt rendesen csinálni.
Inkább a Jobbik kezét sejtem én ebben a dologban. A cigánynak tökmindegy, ki fizet.
@Lencsés István: Alig vartam, hogy erre lyukadj ki! Na mit gondolsz, nagyokos, vajon miert nem hasznalok ekezeteket? Persze erdemi valsazt nem tudsz mondani, csak faszsagokon rugozol!
@lyia:
Te meg egy hazaáruló kis IQ 0 vagy. Ha rajtad múlna minket fasiszta „bőgatyás” magyarokat kiirtanának a cionista barátaid a liberalizmus nevében. Nevetségesen ostoba kis liba vagy.
@McDobbent: Akár igazad is lehetne, ha a Fidesz nem épp a napokban utaztatta volna a cigányokat szavazni...
@beebeer:
Hoppá… A bajai
időközi képviselő-választáson fölényesen nyert a kormánypártok jelöltje.
A nem hivatalos eredmény szerint Csubákné Besesek Andrea a szavazatok 46 százalékával győzött,
... a Jobbik jelöltje 59 szavazattal igen, igen, igen, hasított:-))

... Mi lesz 2014-ben így, a kocsmai szinten lövő jobbikkal? ha nem tudják, szállíthatják a cigusokat?

A jobbik a vonával és az ejtőernyős szocialistákkal
már most is minden "normális"
választáson leszerepel, nagyon leszerepel…
@renz: egyáltalán nem zárja ki őket a szavazásból, legfeljebb regisztrációra is összegyűjtik és buszoztatják őket.
Más érv mellette?
én nem vagyok ideológiailag olyan képzett, mint Virág elvt... akarom mondani: fent és lent, így nem értem, mi a gond a választási regisztrációval. mitől inog a demokrácia ősi magyar pillére?
@moszkvicssluszkulcs: Mi lesz 2014-ben így, a kocsmai szinten lövő jobbikkal? ha nem tudják,
nem
szállíthatják a cigusokat?
A jobbik a vonával és az ejtőernyős szocialistákkal
már most is minden
"normális"
választáson leszerepel, nagyon leszerepel....
Ahhh
A 16 500 lakosú Dabason
--- Gyimesi András (Jobbik)
11
az az
11 voksot szerzett és
a 11 szavazattal!!!
hasított a 16 500 lakosú Dabason :-)))
@Az ős kaján: ezért utasítja el a választásra jogosultak 80 %-a.

gratulálok!
@moszkvicssluszkulcs:
A Fidesz a Jobbiknak buszoztatta a cigányokat. Meglepő elképzelés.
Remélem jól megbüntették a nyomorult kis lmp-seket, mert szemeteltek. A nagy "környezetvédő" műbanda.

A blogíró nincs tisztába a szavak jelentésével (funkcionális analfabéta?). Választani most is mindenkinek az alapjoga, csak elötte regisztrálni kell. Aki ezt nem teszi meg, mert lusta, az ne is menjen szavazni. Általában az RTL-Klubot bámuló söpredék buta, lusta, és teljesen manipulálható a balliberális hazug média által. Ez a tömeg – remélem – nem fog elmenni regisztrálni. Így aztán nem tudják majd az lmp-hez hasonló Amerikából pénzelt álzöld pártocskák behülyíteni az embereket.
@Lencsés István: Van tényed? Mert addig nem kommunikálunk veled!
@J.László: a Jobbik tett feljelentés, videók is készültek. A felkészült, hangsúlyozom FIDESZ támogatott jelölt olyan okosra sikeredett, hogy személyesen vett részt a szállításban és osztogatásban.

Most ki is a kommunista? Volt már szerencsém élni a kádárizmusban, nekem ezek, akik most hatalmon vannak attitűdben és teszem hozzá cselekedetben kurvára közel vannak hozzájuk. Erőt kell mutatni. Eh!
@beebeer:
Ne hazudj, Te bohóc!!
miért ismételik meg?
Írd le ide pontosan, miért!!!
ez, hol van leírva??
mert egyébként
csak egy
hugy-agyú, hőzöngő kocsmatöltelék
jobbikos vagy...
@beebeer: Nem teljes kiszűrést írtam, hanem "jelentős kiszűrést". Olvass figyelmesebben.

Nekem ez a véleményem, neked nem. Menj el te is szavazni és akkor kedvedre válogathatsz a jobbnál jobb pártok között
amik a te véleményedre alapoznak.
@Kókadt-sz@Kókadt-szegfű: igazad van, de ma már többet ne igyál!!
@bush84: "Az a hiba az altalad felvazolt tortenetben, hogy ebben az esetben nem egy masik part ertelmes programjara szavaznek, hanem valami ellen."

Hogy a kutya hugyozzon oldalba! Amikor ti a szocik ellen szavaztatok, az jó volt, csak most nem illő a fidesz ellen szavazni? Ők milyen értelmes programot adtak elő? A mai napig nem lehet tudni!Amit te előadsz, az viszont az elmebaj egyik formája, tudathasadásnak is szokják nevezni.
@beebeer:
Értem. Ilyenkor nem fazsista geci a Jobbik, ha feljelent, csak minden más esetben. Ilyenkor helyből készpénz, amit mond a Jobbik.
@J.László: akik ezután a szocikra szavaztak...:))))
Egyébként
A jobbik a vonával és az ejtőernyős szocialistákkal
már most is minden
"normális"
választáson leszerepel, nagyon leszerepel....
Ahhh
A 16 500 lakosú Dabason
--- Gyimesi András (Jobbik)
11
az az
11 voksot szerzett és
a 11 szavazattal!!!
hasított a 16 500 lakosú Dabason :-)))
Vajon
Mi lesz 2014-ben, a kocsmai szinten lövő jobbikkal? ha nem tudják,
nem
szállíthatják a cigusokat?
@moszkvicssluszkulcs:
A Jobbikra szavaztak. Kézenfekvő. A cigány az anyját eladja, ha fizetnek neki.
Ki tudja?

Aki nem regisztrál az nem is választható?
@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Neten nem lehet lyukadni . Tudom miért nem használsz ékezetet , mert nem magyar a billentyűzeted , akkor viszont MAGYAR sem vagy , te anonim geci .
@McDobbent: "hanem megneheziteni a balos buszoztatasat a ciganysagnak"

Buszoztatáshoz csak a FIDESZ-nek van joga (lásd békamenetek..)
@Kókadt-szegfű: ezt most mire mondtad? Ezt lenne a válasz arra, hogy a FIDESZ által támogatott jelölt vette meg a szavazatokat?
Nem vagyok Jobbikos, nekem mondhatod. Szerintem a politika nem szabadna az érzelmekről szóljon, megnézed a programot, tetszik nem tetszik. 4 év múlva megnézed, mit csináltatok? Tetszik, nem tetszik. Oszt ennyi.
Megjegyzem Matolcsy elvtárs ámokfutása nagyon nem tetszik. De én a piacból élek. Valószínűleg ha jól fűtött párirodán szopnám a ceruzavéget, lehet, hogy tetszene. De rossz hírem van, még a ceruzavéget is az én fizetem.
@moszkvicssluszkulcs:
Ettől függetlenül tetszik, hogy mekkorát égett az MSZP.
@hogyne,persze,igazad van!:

Azt még a regisztráció kitalálói sem tudják, de nekem van rá tippem, valahol a kert végi fülkében.
@bertrollnok:

Csak a Jobbiknak nincs papírja arról hogy demokratikus jogot sértett.
A jobbik
valamit tenni kel
mert
a vonával és az ejtőernyős szocialistákkal
már most is minden
"normális"
választáson leszerepeltek, nagyon leszerepeltek…
@Lencsés István: "mert nem magyar a billentyűzeted , akkor viszont MAGYAR sem vagy ,"

Te isten áldotta zseni! Ezt elmondhatnád a pártirodán is, hátha ez lesz a regisztárció szlogenje: magyar billetyűzet, és már szavazhatsz is!
@J.László: én utána olvastam, ajánlani tudom neked is. Abban a két körzetben, ahol ez a bolsevikokra jellemző szavazatvásárlás előfordult a FIDESZ által támogatott jelölt nyert.
@beebeer:
Ne hazudj, Te oktondi bohóc!!
miért ismételik meg?
Írd le ide pontosan, miért!!!
Ez, hol van leírva??
mert egyébként -meg úgy is
csak egy
hugy-agyú,
hőzöngő kocsmatöltelék
gerintelen egyed vagy...
@J.László: nekem az tetszik, hogy a két nagy mekkorát szopott Vasváriban.
Most először értékelhette egy település lakossága a Jobbik kormányzását, és amint ezt megtehette, jóra értékelte, a jobbikos vezetést újraválasztotta, tehát a Jobbiknak lett egy referenciája hogy jól tud települést kormányozni, ez az egyetlen referencia többet ér mint az összes cionista párt, tévé, rádió, újság minden hazugsága együttvéve.
@beebeer:
Figyelj beeber. A Jobbik ugyanaz a képmutató, mimikriző bagázs, mint az MSZP. Szegedi Csanádra nem akarok most hivatkozni, mert talán nagy demagógia lenne. Menj fel a kuruc.info-ra és nem tudod megkülönböztetni a Népszavától. Leszámítva természetesen a kötelező cigányozó és zsidózó tiszteletköröket.
@beebeer:
A kommunista=szocialista programok tetszenek?:
pár 100 tyúklépés program
számtalan 3 éves terv
számtalan 5 éves terv
és a magyar családok
teljesen, le és kirabolva!!
-- 2010-ben aztán, a már az igen, igen,
éhező milliók,
a megélhetési hitelek felvételére kényszerült családok 100 000-rei,
a nemzetidegen, ember és
családellenes kommunista=szocialistákat, a gyurcsányi-bajnai mögött, mellett áló
csalásra szakosodott gazembereket,
kidobták az ablakon, a trükkös hazug eszméjükkel,
minden trükkös programjukkal együtt..
@J.László:

A kuruc.info nem képmutató, pontosan azt írja meg amit gondol. A népszara viszont folyékonyan hazudik.
@Kókadt-szegfű: kicsi szegfű, most el kell mennem, délutánra össze tudnál hozni egy pozitív listát a Matolcsy-féle "gazdaságpolitikáról"? Kénytelen vagyok idézőjelbe tenni, mert a meghúzás-osztogatás minden csak nem az.
@J.László: A Népszabi szerint:
" döntésről Simon József, a helyi választási bizottság elnöke lapunknak azt mondta: a testület videófelvételek alapján bizonyítottnak látta, hogy a két érintett kerületben szervezetten szállították a lakosságot szavazni, s ez alapvetően befolyásolta a végeredményt. Hozzátette ugyan, hogy a bizottság nem nevesítette, melyik jelölt javára történhetett a visszaélés, de úgy értesültünk: a kifogás a Fidesz által támogatott Tiszavasváriért Közéleti Egyesületet érinti, amelynek polgármester-jelöltje Ráduly Zsolt volt.""

Tudom ez a Népszabi, de olyan hitelesnek tűnik.
@beebeer: @beebeer:
ne maszatolj... Ne hazudj, Te oktondi bohóc!!
miért ismételik meg??????
Írd le ide pontosan, miért!!!!!!
Ez, hol van leírva??????
mert egyébként -meg úgy is
csak egy
hugy-agyú,
hőzöngő kocsmatöltelék
gerintelen egyed vagy...
@szekertabor: "...elfogadhatatlannak tartom, hogy egy népszavazás eredményességét befolyásolja azok távolmaradása, akik nem azért maradnak távol, mert távol akarnak maradni, hanem azért, mert totál nem érdekli őket a dolog. Szerintem ezt a két kategóriát csak az előzetes regisztrációval lehet különválasztani."

No és mit kell csinálni azzal, aki regisztrál majd szeptemberben, és a választásra nem megy el, mert közben hányingere támad a jelöltekről? Felkötik?
@moszkvicssluszkulcs:
Kérlek, ne haragudj. A Népszabadság nekem nem forrás.
@Kókadt-szegfű: de ahogy jobban elolvastam, nem hiszem, hogy mi vitatkozni tudnánk, én tényleg vállalkozom, saját gondolataim írom le, saját tapasztalataimat felhasználva következtetek, nem párszlogeneket ismételgetek, amit ahogy elnézem még csak nem is értesz.
@moszkvicssluszkulcs: jaaaa... az igen,igen hiteles
szóval...
kár...
volt
az edigi minden
hőzöngő eged
nyálverése??????
@Lencsés István: Ird le ide szepen a PC-d vagy laptopod gyartojat: ........
Na marmost, ha nem felcsuti gyarto gyartotta, akkor takarodj a picsaba te hazaarulo idegenszivu geci!
@J.László: Sejtettem:)))

Még keresgélek. Mindenesetre, ha Jobbik és az Mszp kiabál akkor nyilván a 3. fél szeghetett törvényt... Nem??
Hoppá…
A bajai
időközi képviselő-választáson fölényesen nyert a kormánypártok jelöltje.
A nem hivatalos eredmény szerint Csubákné Besesek Andrea a szavazatok 46 százalékával győzött,
... a Jobbik jelöltje
59 szavazattal igen, igen,
igen, hasított:-))
... Mi lesz 2014-ben így, a kocsmai szinten lövő jobbikkal? ha nem tudják, szállíthatják a szavaóbázist a cigusokat?
Ébresztő jobbikosok
regisztrálva vagy a nélkül:
A jobbik a
vonával és a rengeteg ejtőernyős szocialistákkal
már most is
minden "normális"
választáson
leszerepel, nagyon l
eszerepel…
@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Nincs magyar böngészője. Te szóba állsz ilyen idegenszívűvel? Akinek nincs is ténye, de fáj neki az igaz? :-))
@Kókadt-szegfű:

Ahol az emberek testközelből megismerik a Jobbikot, ott a Jobbik győz. Lásd Tiszavasvári, Gyöngyöspata, stb, ahol csak a cionista média hazugságaiból ismerik, ott nem győz. Ennyi.
@Kókadt-szegfű: azzal, hogy minden ide írogató egyént--aki nem a Te nézeteidet vallja--durván és ordenáré módon lekezelsz, cseppet sem teszed szimpatikussá az imádott pártodat...
Honnan veszed a bátorságot, hogy mindenkivel szemben erőből "politizálj"??
Persze, ez olyan ismerős a napi politikából. Nem tudod melyik párt intézi így az ország ügyeit??
A minap meg volt egy szavazás a TV2 Mokkájában.
"Ön szerint kikkel lehetne sikeres a kendermagos mozgalmára rátelepült Bajnau mozgalom?
1.Politikusok: 0%
2.Civilek: 20%
3.Senkivel: 80%"
@belekotty: Mert imadok nevetni rajta. Mindig feldobja a napom!
@látjátok feleim szümtükkel: Tevedesben vagy, en elsosorban nem a szocik ellen szavaztam anno (nyilvan azok ellen IS, de ez csaladi vonas, semmi koze az aktualis tortenesekhez), hanem a Fideszre, megpedig azert, mert nehany valasztasi igeret szimpatikus volt. Aztan hogy kozben kisiklott a vonat, es azota is egyik hulyeseget a masik utan muvelik, az mas lapra tartozik. De neked tovabbra sem sikerult megertened, hogy mi a problema. Az ellenzeknek NINCS epkezlab programja, es ez a szomoru. Ki tiltja meg az MSZP-nek, az LMP-nek vagy a Jobbiknak, hogy a napi sardobalas, tiltakozgatas, videkre "kikoltozes", kekcedula-dobalas es egyeb ovodas szinvonalu akciok helyett nekiuljenek egy csapat kozgazdasszal meg politologussal, es letegyenek az asztalra egy hasznalhato, a fennallo gazdasagi-tarsadalmi problemakra legalabb reszben reflektalo programot? Ehhez kepest az LMP ugy ahogy van komolytalanna valt epp az ilyen kekcedula-jellegu dolgok miatt (Schiffer szemelyerol nem is beszelve), az MSZP kiszivargott programja szerint meg mindig 2002-ben tart, a Jobbikra meg kar is szot vesztegetni. Az ezen a blogon is igen nagy hibaszazalekkal elofurdulo LMP-s szimpatizansoknak is inkabb a sajat gittegyletukre kellene hatni ahelyett, hogy mindenfele Fidesszel kapcsolatos, idorablo faszsagokkal foglalkoznanak. Kritizalni mindenki tud, megoldast kinalni, az a nehez. Gyakoroljatok.
@willdataa: egy a tábor... ez igen... csak ez semmmmi!
Gondolkodj néha logikusan
Ha a 16 500 lakosú Dabason
--- Gyimesi András (Jobbik)
11
az az
11 voksot szerzett és
a 11 szavazattal!!!
hasított a 16 500 lakosú Dabason :-)))
Ez mit jelenthet???????????
@bush84:

Az előző választáson egyedül a Jobbiknak volt szakmai programja. Viszont a cionista média eltitkolja, meghamisítja a Jobbik indítványait, véleményét, ezért a nagyközönség azt hiszi hogy azok nem léteznek vagy megalapozatlanok.
@Kókadt-szegfű:

Ez azt jelenti hogy Dabas népének nincs közvetlen tapasztalata arról hogy milyen az amikor a Jobbik kormányozza a települést.
@moszkvicssluszkulcs:
No, no ébredj fel
a tények, azok tények!!
... a fecsegéssel, maszatolással meg nem igen lehet mit kezdeni!!
@willdataa: biztos nem érthető, Dabason sem és magas nekik is a jobbik politikája.
de 16 500 lakos között ennyi a buta ember??
Hááát...
azt hiszem
mindenki a maga helyén, szintjén érti és kezeli a dolgokat!
Először is, mielőtt nekem esne valamelyik: az otthon maradt házunk után fizetünk adót, és amikor otthon járunk, minden megvásárolt termék után áfát.

Másodszor: noha kétszer ötezer kilométert kell utaznunk, hogy regisztráljunk és szavazzunk, mert ahol élünk, nincs magyar követség, de már gyűjtjük a pénzt, hogy mindhárman szavazzunk. Nem a fideszre, és nem is a jobbikra.

Visszanyalunk, naná!
Kérem a blogtulajt, hogy Kókadt-szegfű-t bannolja. A folyamatos kontrolcékontrolvével pokoli idegesítő egy tetű.
@Kókadt-szegfű:

Dabason nem 16000 választó van abban a körzetben ahol képviselőválasztás volt.
@fludd:
Mari néni Alsómucipusztáról 2 óra alatt vonatozik be a városba, és nem is tudja, nem is érti, miért.
esetleg azt hiszi, akkor szavaz.

az internetről meg vagy hallott az unokájától vagy nem.

vagyis ez kvázi műveltségi/szociológiai cenzus.

na itt.
@szekertabor: ezt most úgy érted, hogy szerinted a regisztrálók arányában fogják nézni az eredményeket?

hát el kell keserítselek.

és onnantól tök mindegy, ki miért nem szavaz.
Persze hogy regisztrálok.

És mint minden normális ember mindent elkövetek hogy az MSZP ne kerüljön soha a büdös életben hatalomra.
Akinek a neve fölkerül a listára aszt mind ki fogják nyirni a Zorbánék!Azér köll nekik ez az izé tudomisén na megvan HALÁLISTA hogy azokat legépuskázák!Kivéve ha van fidessigazolványa neki!!

De Én majd hamis cimet mondok nekik ahogy szoktam és akor kereshetnek a pribékek!Eszt én a Juhász Pétertől tanultam mer azt is kereste az Adohivatal napestig aztán mind hiába.Mer az ám egy rafinált fikció akarom mondani fickó.Adóbevalásban nullát keres oszt mégis van neki egy Millája!!!
@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Lencsés Barom István kétségtelenül az egyik legbohócabb figura. Rajta csak olyan spéci esetek, mint pl wmiki tesz túl.
Regisztrálj..és ha mégis választási csalás lesz , akkor FORRADALMAT A TÖRPE ORRA ALÁ, D E IGAZIT!!!!
Nahála! Regisztrálj, hogy ne zárjanak ki a 'demokráciából'. Há nem azt károgjátok már 2 éve, hogy a demokráciát a fityisz mexüntette? Most akkó mégis?
A választás napján az összes lehetséges helyen szavazni fogok - a Fidesz ellen!
A regisztrácio kevés, IQ teszthez és alapvető történelmi ismerethez kötném a szavazást. És aki nem felel meg, azt még meg is ruháznám a helyszinen, a primitívsége miatt.
@dunaparti: Na ez a demokratikus kék-cédula érzés! Gratulálok, demokráciaféltő!
:) Néhányan jöttetek olyasmi példákkal, hogy a valamilyen tanyán lakó öreg néni, aki elmegy regisztrálni, azt gondolhatja, hogy már szavazott is. Nos ha van is ilyen néni, akkor se gondolom, hogy az abszolút tájékozatlanoknak kéne eldönteni az ország sorsát.

Vajon az a demokratikus, amikor olyanok szavazata dönt, akik azt se tudják, hogy mi különbség a kormány, meg a parlament között?
"Nagy Magyarország az álma. Újabb vérfürdőket akar. Demokratának mondja magát. De magasba lendül a kar. Hogy hazudik, de ne hidd el ..."
A demokrácia erősítése is csak egy üres duma.
A feliratkozás fölösleges bürokrácia.
Még több "adófelélő" és fölösleges adat.
Egy technikai apróság: HOGYAN regisztráljak? Nincs internetes ügyfélkapum és nem Magyarországon élek. S nem akarok csak ezért Mo-ra utazni.
@fludd: Sőt még körbeutazom a világot is és minden országból feladok 1000 regisztrációt.
Kommentelők!!!
Óvatosan a kommentekkel,mert felébredt a délutáni szunyókálásból,szopott fél litert,büfizett futott egy kört a csattogós lepkéjével és most majd szigorúan,mindenkit kioszt e nagytudású (pék,cukrász,sportkommentátor,szippantó kezelő) baromarcú(lásd a Facebook oldalát) LENCSÉS PISTIKE! ! ! ! Tehát csak óvatosan.!!!
@McDobbent: trolloololoo A jobbosok, vagyis az okosok, soha, semmilyen körülmények között nem buszoztatnak, kocsikáztatnak cigányokat.
hohohohóó, háháháháá
Én mindig nevettem azon amikor cigány szavazatokat akarnak venni egy kolbászért, egy felesért, 1 kiló krumpliért. Először is van egy olyan feltétel, hogy érvényes személyi. Na már ott sokan elvéreznek, mert vagy nincs meg nekik vagy ezer éve lejárt. És a lumpen cigány nem fog elmenni az okmányirodába végigjárni a procedúrát. De nagyon sok magyar is ráfázik arra , hogy akkor derül ki vagy nem sokkal előtte nézi meg, hogy lejárt a személyi.A regisztrációval egyértelműen szerintem is a lumpen szavazókat akarják kiszorítani. Aki komolyan akar szavazni annak nem igaz, hogy fél év nem elég a regisztráláshoz. Azért kíváncsi lennék arra a belső felmérésre ami azt hozta ki, hogy a szoci tábor fog ezzel többet veszteni a lumpenek miatt. Mert hogy készült ilyen az szinte biztos.
@fludd: Azert azt engedd meg, hogy csak peldakent megemlitsem.
Draga edesanyamat, es edesapamat meg elviszem, elkiserem szavazni, mert egyreszt en is arra megyek, masreszt meg hetvegen van.
De regisztralni is elviszem oket a jegyzohoz. Esetleg egyuttal bemegyunk ugyfelkaput is csinaltatni, csak az eljovendo regisztraciokhoz ( nyuggerek szegenyek, adot nem fizetnek, utlevelet nem valtanak ki, a szemelyiuk meg meg ervenyes ) szoval masra nekik nem is igen jo az adott oldal.
Es most jon a matek. anyamnak es apamnak csak a regisztralas sacc 4e Ft (taxi odavissza) Szavazni amugy is megyunk, szoval az nem szamit. Nem, ok nem tajekozatlanok, anyam egesz nap a kiralyi TV a hir tv es a kurucinfo kozott boklaszik. Mindent elolvas, mindennel kepben van. Szerinted jogos hogy pl. extra koltseget KELL a nyakaba vennie a t. szavazonak HA szavazni akar? par eve meg nem kellett. Ok nincsen ra, hogy miert kell egyaltalan uj listat csinalni. Van, aki azt fogja mondani, hogy akkor o igy nem megy szavazni, mert nem vallalja be a plusz idot, a plusz adminisztraciot, stb. kerdesem feled:
Miert kell? Mi az ok a regisztracio bevezetesere? Mik azok a akadalyok, amiket a regisztracio nelkul nem tudsz megoldani?
@Lencsés István:
@Szelid sunmalac-Elmeny designer:

gondoltam ujra megosztom szemelyes adataimat:

nick: zozov
cim: 8000, Székesfehérvár Király sor, 2
mobil: 06305440253
egyik email: zozov@citromail.hu

facebook profilom www.facebook.com/istvan.lencses.9

mi lenne pl ha a baratnom (www.facebook.com/tunde.kovacs.790) megtudna, hany tarskereso oldalon vagyok aktiv a mai napig.

de az is lehet, hogy lassan bekussolok es nem trollkodok tovabb, mert lehet hogy tobb informaciot is megosztanak rolam.
@Kókadt-szegfű: Nagyon rá fog baszni a Fidesz, mert ahogy 2010-ben a szocikat, most a Fideszt fogják kibaszni a parlamentből a protest szavazók. Mert nehogy azt hidd, te okostojás, hogy nincs rengeteg olyan ember akinek így vagy úgy, de a tyúkszemére lépett a Fidesz-KDNP. Elég, ha csak az egyetemistákra, a pedagógusokra, az orvosokra, a nővérekre és az egykulcsos adó veszteseire gondolsz. És akkor a vidéki földműves társadalmat még nem is említettem.
@bush84: Akkor rád hozom a frászt. Olvasd el a Haza és Haladás Alapítvány honlapját. Bajnainak kész programja van. Nem olyan, mint a Fideszé volt 2010-ben, akik azt mondták, hogy azért nem olvasható sehol sem a részletes programjuk, mert a szocialisták ellopnák. Azóta sajnos tudjuk, hogy a programjuk egy pontból állt. "Mindenre rátesszük a kezünket, és gátlástalanabbul lopunk, mint az MSZP."
@Kókadt-szegfű: Megmondod, hogy miért jó az ha majd minden szót külön sorba tördelsz? Csak mert nagyon buta ember benyomását kelted ezzel és a sok hibával.
@Vitéz félázsiai The Lonewolf (nem Dr.): Megneztem. Azert ez egyreszt eleg messze van egy teljes valasztasi programtol, masreszt mi az a Haza es haladas? Mert nem part. Mit akarnak egy alapitvannyal? Ha indulni akarnak a valasztason, akkor ne trukkozenek alcivil hulyesegekkel, hanem mondjak ki, hogy vagy uj halozatot epitenek, vagy melyik mas part bazisat kivanjak hasznalni. Harmadreszt amelyik intezmenyben olyan hatalmas geniuszok ulnek mint Szigetvari Viktor meg Oszko Peter, attol nem varok semmi jot. Buzlik ez is.
@látjátok feleim szümtükkel: Gyenge az iróniád .

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Látom nem változott a helyzet , így többet nem reagálok rád .
@Szelid sunmalac-Elmeny designer:

Keress meg inkabb szemelyesen, vagy elerhetosegeim barmelyiken:

nev: Lencsés István
nick: zozov
cim: 8000, Székesfehérvár Király sor, 2
mobil: 06305440253
egyik email: zozov@citromail.hu
facebook: www.facebook.com/istvan.lencses.9
@J.László: na visszajöttem. Hoztam egy linket, előre tudom, azt fogod mondani, hogy neked a HVG nem hiteles, de ebben a cikkben találtam legrészletesebben leírva a történteket.

hvg.hu/itthon/20121030_Jobbik_megalaztak_kihasznaltak_a_ciganysa

Egyébként egy dologban egyetértünk, a kurucinfo és a népszava (az amerikai főleg) számomra teljesen egyforma szélsőség.
@Lencsés István: "Gyenge az iróniád ."

Mi bajod az iróniámmal? Nem te írtad fentebb, hogy akinek nem magyar a billentyűzete az nem magyar?
B*meg! Ha már te sem a származáshoz, hanem a billentyűzethez társítod a magyarság tényét, akkor ki is ironizál?
Atyaég!
Nem szokásom hozzászólni -azért ugye még szabad?-, de most hangosan kell megállapítanom, hogy a fideszes vagy az összjobber közös tudatalatti immár olyan vághatatlanul sötét és ragacsos köddé áll össze, ami ellen nincs ellenszer.
Felvonul itt az évtizedes legendárium minden gyöngyszeme.
Evidenciává dagasztja őket a vakhit és az öngerjesztés, a Bayer-féle gyűlölet-újságírás, az Echo-Hírtv-MN féle "objektivitás" és az ezekből gyarapodó jobbos paranoia.

Soha senki nem bizonyított a szocikra választási csalást, pontosabban soha nem bizonyított rájuk senki nagyobb stikliket (utaztatás, gulyásszavazatok), mint bármelyik másik oldalra, de kormánypárti körökben (itt is) ez a maszlag az origó, a tárgyalási alap, a belépő az "eszmecseréhez".
Ocsmányra és torzra hízott történet a 2006- os ősz is. Szépen jönnek a lavinára az új rétegek; ha az itt olvasott hozzászólásokból akarnám kihámozni az akkor történteket, az állna össze, hogy a gonosz rendőrség rajtaütött a békésen sétálgató kisgyermekes családokra, öregekre, fejbelövésre utaztak, és egyébként is, a magyarságot akarták kiirtani. Randalírozó csürhe? Ugyaaaaan! Hooool?
Agyrém ez is, mint annyi más. És ez a ragacs lep el mindent, és szomorú, hogy mennyi ember fogékony erre. Ebben az országban ennyien felejtettek el gondolkozni??? Rettenet.
A regisztráció: nem szörnyű, hogy egy kormánydöntésről (orbándöntés) szinte egyéb vizsgálat nélkül eldönthető, hogy rossz nekünk? Hogy miért? Azért, mert ők akarták, mert keresztülvitték. Mindenáron. Gyengécske logika, de működik, sajnos.
@látjátok feleim szümtükkel: Gyenge . Nem tudol olvasni ? Miért nem mered kiírni ? Fosol ? Az anonim meg alapból nem lehet magyar , hisz az ember sem , csak emberszerű lény .
Mivel maximálisan egyetértek "az övezet gázai" véleményével, nem nyújtom hosszúra mondanivalómat!
De...
Személyeskednék kicsit:
@Lencsés István: "mert nem magyar a billentyűzeted , akkor viszont MAGYAR sem vagy ,"
Ez a fajta magasan kvalifikált eszmefuttatás és a hasonló demokratikus megnyilvánulások, valamint az elmúlt 2évben megtörtént és bekövetkezett elmenyomorodás, fűszerezve a lakosság anyagi és morális leépülésével mindenképpen okot adnak arra, hogy regisztráljak és belenyomjam a virtuális fagylaltot a felcsúti Kim Dzsong Il képébe.
Ha másért nem, akkor csak! De meg kell tennem.
Aki pedig úgy érzi, hogy jobban él mint 2 éve, az tegye rendbe a dolgait, mert hamarosan lecsap rá a NAV.
@Panelproli: Az elmúlt két évben életszínvonal emelkedés volt , tehát nem kell hazudni . Az emberek persze hogy le vannak morálisan épülve mert ha valami jó történik akkor is sírnak . Anyagilag mindenkinek jobb mint két éve , aki mást állít az hazudik . Felcsúton nem lakik Kim Dzsong Il . Azaz újabb ( sokadik .... ) hazugság . Én nem érzem , hanem tudom hogy jobb mint két éve .... Ez pedig ÓRIÁSI KÜLÖNBSÉG .
@Lencsés István:
Nagyon örülök, hogy neked jobban megy mint két éve. Sajnálatos, hogy a magyar emberek 90% ezt nem mondhatja el. Ezért is kell kizárni őket a szavazásból, mert még rosszul döntenének. Normális, hogy minden törvényt átírnak napi politikai célokból és még a megvezetett emberek tapsolnak hozzá.
@poor: Az IGAZ MAGYAR EMBEREKnek is jobbasn megy . Nincsenek megvezetett emberek , mert azok már nem azok ....
@Lencsés István: Kormány által bevezetett szómágia.
Sokat kell mondani, jól élünk, jól élünk...
és akkor majd úgy hiszik (a Kormány). hogy de, jól élünk.
Örülök, hogy Lencsés Istvánnak jól megy.
Valószinűleg ezért nem vesz tudomást arról ami az utóbbi időben itt folyik.
Mintha meg sem történt volna, hogy családok kerültek utcára, sok ezer ember megélhetése vált bizonytalanná egyik napról a másikra. Tovább nem részletezem. Azoknak felesleges akik tudják. Akik meg mást tudnak, azoknak felesleges a szócséplés.
De sajnos sokan nem tudják azt hogy jobban mennek a dolgok mint két éve. Sőt érzik, hogy nem megy jobban. És ez óriási különbség.
Nem csak tudni kell valamit, hanem érezni is. Érzések nélkül a tudás csak egyszerű szócséplés!
@Panelproli: A kormány nem vezetett be szómágiát . Akinek netre futja az ne sírjon , pláne anoniman . Tudom mi folyik az országban . Erősödik a forint , csökken az államadósság és még sorolhatnám a többi jól dolgot , de felesleges , aki nem lát annak értelmetlen le írni .... Aki kikerül az utcára az saját maga miatt kerül ki , a megélhetés is saját magunkon múlik . Érzik ? :O Mit éreznek ? Hazudni mindenki tud , pláne névtelenül . Én érzem hogy nekem jobban megy , pedig nem keresk sokat , sőt .... De a jobban megyet is meg kell ugye határozni , ahogy sok mást is .
@Lencsés István: Gondolom a személyeskedés nekem szól. Nem vagyok anonim, panelproli a nevem. De ha kommenthez majd kötelező lesz személyi adatok megadása, szívesen megteszem. Egyszer már leírtam a születési anyakönyvi nevem, mire a fél komment társadalom rámtámadt, ne írkáljak egy nagy, ha nem a legnagyobb Magyar nevében. Azóta maradok panelproli. Amikor az érvek elfogynak, akkor marad a "Akinek netre futja az ne sírjon " Szánalmas érvelés. Van mobilnet pl. 2000Ft.-ért/hó. Luxus? Ha már az internetezést kell felhozni a jólét fokmérőjének, az rossz út. Nem ennek kéne lenni a mércének. Ha már ez nem természetes, akkor ott valami nagyon el van rontva.
Attól, hogy nekem nem megy rosszul, attól még másoknak és nekem is mehet rosszabbul. Nem vagyok vak és látom mi folyik ebben az országban. Azért mert nincsenek napi megélhetési gondjaim, tudom másoknak van. Én viszont nem tettem fiókba az empátiám.
Azt állítani, hogy aki az utcára kerül az csak magának köszönheti és a megélhetés is csak az egyénen múlik, az nagyfokú badarság.
Az a személy aki ezt gondolja elrugaszkodott a realitás talajáról és nem is kívánom meggyőzni az ellenkezőjéről. Úgy vélem eljön a pillanat amikor a saját bőrén tapasztalja majd meg, milyen amikor tehetetlenül nézi azokat a történéseket amikbe nem tud beleszólni és éppen az életének a további sorsát alakítja nem éppen pozitív irányba.

András a Panelproli.
@Panelproli: De anonim vagy hisz nem Panelproli van a személyidbe írva . ( Ha nem rendes névvel írkál , többet nem reagálok . ) A tényt nem kell érvelni . Az pedig tény hogy akinek netre futja az ne sírjon , de máskor idézzen pontosabban , köszönöm . :) Igen akinek másra nem telik annak luxus a net . Én is látom mi folyik az országban . Ha sokaknak nem tetszenének a kormány intézkedései akkor töntetnének , de nem teszik . Tehát nem kell sírni . Akinek napi megélhetési gondjai vannak , de netre telik az ne sírjon . Utálom magam ismételni , tiszta általános iskola .... ) Nem badarság . Minden csak saját magunkon múlik . A kormámy pedig csak jobbá teszi a helyzetet . A realitás az amiről írok , én ugyanis akkor írok csak amikor tényem van . az életünk sorsa csak magunkon múlik . ( Ezt is sokadszorra írom , de hát megértem hogy nem jut el ha nincs hova .... )
@Lencsés István: Ctrl-C, Ctrl-V
"Akinek netre futja az ne sírjon" Mi nem volt ezen a pontos?!
Nekem András van a személyimben.
Mivel én nem láttam a tiéd, nem tudom Lencsés István ír-e nekem?
Javaslom akkor nem is szabad írni soha senkinek, mert itt nagyon sokan nem a valódi nevükkel regisztrálnak. Nekem nem is a nevem a fontos, hanem inkább amit írok.
Ha trágár szavakkal pocskondiáznék, akkor megérteném miért probléma valakinek, ha nem a valódi nevem van feltüntetve.
A felhasználónév és a Vezetéknév nem kell, hogy azonos legyen.
Kicsit elkanyarodtam...
Visszakanyarodnék.
Ahhoz viszont nincs mit hozzátennem.
A nevekről szóló hosszas vita és hogy pontos-e amit Ctrl-Vével kimásoltam, felesleges és értelmetlen időtöltés számomra.
Fentebb lévő sorokban már elmeséltem amit akartam.
Van aki érti, de nem kötelező. Nem vagyunk egyformák.
Andriska
süti beállítások módosítása