Miért kell ma is tüntetni?

2012.12.17. 07:30 Fent és Lent

kepstill.jpg

Orbán kedves videóüzenetben, senki által nem választott, fiatalabb sörcimbijeivel való egyeztetést követően kijelenti, hogy keretszámok márpedig nem lesznek.

A diákság követelései ezzel persze nem teljesülnek, a célja nem is ez, csupán egy kedvezőbb kommunikációs terep kialakítása. Pontosan ezért nem is elfogadható az orbáni trükk és csupán újabb ok arra, hogy ma is utcára vonuljanak a hallgatók. Nyilván a "keretszámok" nevű kommunikációs ballasztot éppúgy egyszerűbb átnevezni, mint a tandíjat.

Mert Orbán ezzel nem nyújtott garanciát arra, hogy:

1. legalább annyian tanuljanak a felsőoktatásban, mint 2011-ben;

2. a hallgatói szerződést eltöröljék;

3. az egyetemek ne kevesebb pénzből gazdálkodjanak.

Amire a jelen helyzetben szükség van, az az, hogy legalább a két évvel ezelőtti feltételek szerint jelentkezhessenek a diákok a felsőoktatásba. Ha a föntiek teljesülnek, az elég arra, hogy a következő évet túlélje a felsőoktatás. De ez a követelés is csupán átmeneti, és a kormány ámokfutását követő józan kármentésre elegendő. Ezt követően kezdődhet meg a nyilvános tárgyalás a felsőoktatás átalakításáról, egy egyenlőségelvű és a nemzetet építő irányba.

Bizalmi válság

A mai megmozdulás természetesen egy sokkal mélyebb probléma miatt áll elő, először reflektál arra, ami a kormányzás egésze miatt még a  fideszeseknek is élményük:

Akármit ígér Orbán Viktor, akármit nevez át, akármely minisztere akármit ír, jelent ki, tájékoztat, vagy egyeztet róla, akármilyen kormánydöntés kiszivárog, vagy azt a kormányszóvivő ismerteti, abban nem többé senki nem bízik.

Nem lehet bízni a kormányban és a szavuk sem ér semmit, reformjaik, meghátrálásaik, békülékenységük is értéktelen.

Tőlük semmit nem érdemes elfogadni. Mert az elmúlt időszakban bebizonyították, hogy két nap alatt bármilyen koncepciót, kijelentést, politikai döntést megváltoztatnak. 

Tüntetés ma, a Humán Platform szervezésében, délután 5-től, a Szalay utcában.

A bejegyzés trackback címe:

https://fenteslent.blog.hu/api/trackback/id/tr894969029

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A „félázsiai” ultimátum: a fiatalság Gandhi-stratégiája 2012.12.17. 23:34:25

Egy láthatóan fáradt, megviselt és őszintén valamifajta megoldásra törekvő miniszterelnök érkezett haza kapitulálni a felsőoktatási keretszám-ügyben. Bárhogyan is nézzük, a vezető nélkül fejvesztett csirkeként rohangáló, elzárkózó slepp minden eddigi m...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

...a jogbiztonság nagyobb dicsőségére bármely törvény bármikor - visszamenőleges hatállyal is - megváltoztatható.
Fokozva Dr jenőke(jenőke)-ét le is tagadható,hogy ilyent tettünk volna
Ezt mondom, én is, seggbe kell rúgni a gazembert, aki elkártyázza nem csak a vagyont, de a demokráciát és a bizalmat is. Nem szabad ezzel a szélkakassal szóba állni, kergessük el!
"Ne azt nézzék, mit mondok, azt nézzék, mit teszek"... Nos... ennyi.. Kell a diáktüntetés, mert talán Ők még tudnak valamit változtatni. Én csatlakozom hozzájuk, sajnos, csak így, virtuálisan, mert arra nincs pénzem, hogy felutazzak, és valahogy most nem szerveznek buszos kirándulásokat sem:)))
Viktorka sajnálja már a pénzt az országlakókra.A hatalom már megvan,uralkodó osztály is lassacskán,jöhetnek a kordonok,sorompóval lezárt Rózsadomb,oszt jónapot
Humán Platform - UNIMA Nemzetközi Bábművész Szövetség Magyar Központja

Nyehehee.
@ésmi nem foglalt: Én már öreg vagyok, de a diákok azok, akik még reménnyel töltenek el. Ők tiszták, becsületesek és józanul gondolkodnak, nem lehet őket úgy átverni, mint a tömeget.
Hajrá IFJUSÁG!
Mert Orbán semmiről beszélt olyan röviden azért kell tüntetni.
egyszerűbben megfogalmazva a posztot:

hazudnak reggel délben este.

minden eddigi kormánynál hazugabbak aljasabbak...
"Nem lehet bízni a kormányban és a szavuk sem ér semmit, reformjaik, meghátrálásaik, békülékenységük is értéktelen."

Rágyütté, bogaram? Elbabráltál vele kicsit, de legalább most már tudod. A manyup után én rögvest tudtam. A bankszövetség is teljesen biztos benne most már. Az IMF is tudja egy ideje. Azért rendes vagy, hogy te is leírod ide. Nekem akkor szóljál legközelebb, baszod, ha hozhatom az AK-47-est, nyolc komplett tár lőszerrel. Addig ne is baszogass.
én is egyetemista vagyok. ti liberálisok, miközben önkényesen fenntartjátok annak a jogát, hogy csak ti látjátok haladó szemlélettel és felvilágosultan a dolgokat és bárki aki nem úgy gondolja az náci v nacionalista(kicsit sem fasiszta gondolkodás), olyan eszméletlenül szűk látókörű és életképtelen gondolkodással bírtok, hogy ha ti valaha is hatalomra kerültök az ennek az országnak a biztos végét fogja jelenteni. ez a kormány rendbe rakja azt amit mások sose tettek v maguk tettek tönkre. egy általatok kitalált diktatúra ellen tüntettek miközben Mo. végre elindult ki egy gödörből, amibe a hozzátok hasonlóan szűk látókörű, mindenhol jobb oldali diktátort kereső tömeg már egyszer "beleválasztotta". itt nem a tandíjról v a felsőoktatásról van szó, különben rég nem tüntetgetnétek, hanem tárgyalnátok
szándékosan félremagyaráztok és elferdítetek minden hírt. nem vagytok semmivel se jobbak azoknál a vádaknál, amivel vádoljátok Orbánt. ez tömeg hisztéria, nem tüntetés
@s: Amikor én a manyup ELŐTT mondtam ezt, bérrettegő, komcsibérenc, huhogó voltam. Ha jobber lennék, most kárörömmel vegyes gúnnyal röhögnék teli szájjal nemzetemen. De mivel hazafi vagyok, szomorúan veszem tudomásul, hogy bár igazam volt, amikor még lehetett volna valamit tenni, senki nem hallgatott rám. :S
Egyik szemem sír, a másik meg üveg. Nincs ezzel a tüntetéssel semmi baj, ki lehet könyökölni mindent, de az nem mindegy milyen áron. El lehet erről az asztalról venni mindent, de az utána következőt már üres asztal várja. Tenni is kellene oda valamit. Valamiért valamit! Nem lesz tandíj, hurrá! Nem módosulnak a keretszámok, hurrá! Értelmesen gondolkodó elitnek képzeljük magunka, hurrá! Sajnálom, hogy a közgáz meg egyéb pénzügyi tanulmányok kimaradtak a korosztály tanulmányaiból. A közgazdasági és pénzügyi ismereteket az abc-vel együtt tanítanám a kisiskolás kortól addig amíg valaki iskolába jár. Ha egyetemig viszi, hát addig! Az, hogy milyen áron lehet értéktelen diplomákat szerezni tucatszám amelyek arra jók, hogy többnek, jobbnak érezzük magunkat és ne akarjunk egy jó szakmát megtanulni mert a kétkezű munka nagyon büdös. Esetleg felmerül-e valamelyik hallgatóban az, hogy kinek a pénzén tanulnak/bukdácsolnak? Tisztán az államén nem! Az állam nem bankjegy előállító nagyüzem, nagyon sok vállalkozó adója van mögötte amit az állam visszaoszt segélyekre, börtönök fenntartására, önkormányzatok megsegítésére, közalkalmazottak, köztisztviselők bérére, 13.havi juttatásokra, ruhapénzre, jutalékokra amelyekkel a vállalkozókat a NAV tovább nyomorítja mert kell a kacsapénz is a hivataltól. A vállalkozó napja nem 8-16-ig tart, míg az alkalmazott kezéből 16 órakor kiesik a toll, a vállalkozó "vigyázban" alszik, hogy a Karácsonyfa alá juttathasson az alkalmazottainak abból ami marad, mert ugye dec.20. egy csodálatos dátum. Mindenki kap valamit, az alkalmazottak, a közalkalmazottak, a köztisztviselők, a rendőrök, a NAV-osok, a vállalkozó könyvelője és nem utolsó sorban az állam is! Mit kap a vállalkozó? Talán 2 nap csendet a fa és az ünnep nyugalmában. Minden éremnek 2 oldala van, értem és szeretem a fiatalokat, jó, hogy van bennük virtus, de remélem nem csak ehhez van, hanem ahhoz is, hogy itt legyenek alkalmazottak vagy inkább vállalkozók, hogy az adóikat itt fizessék és kipróbálhassák magukat az érem másik oldalán is. Amikor ők güriznek azért, hogy a majdani fiatalság az asztalra csap és szintén csak elvesz, de nem ad. Fájó, hogy a beléjük/tanulmányukba fektetett pénz más országokat gyarapít.
Semmi baj, van telefon, megvizsgálom magam, felállítom a diagnózisomat, felírom a receptemet és kiváltom, max. bediktálom az orvosomnak gyógyulásom ütemét/sikerét vagy majd elolvassátok a gyászrovatban, ha melléfogtam. Elgondolkodtatok már azon, hogy mi történik akkor, ha egyszer a vállalkozók foglalják el a hidakat, ha egyszer elfelejtik elutalni a mindenféle adót...? Az aranyat tojó tyúk nyakát elvágni nem kell félnetek... Olyan megoldást találjatok kedves, értelmes, tanulni vágyó fiatalok, amibe nem döglik bele az sem aki értetek is dolgozik nap-nap után! Köszönöm!
@laci0011:

Viktorka majd akkor sajnálja a pénzt az országlakókra, mikor a saját pénzéről dönt, és ne akkor, mikor közpénzről.
"Nagyon csúnyán rápirított Orbán Viktor miniszterelnök a Fidesz hétfő délelőtti frakcióülésén a földtörvényt és annak Alaptörvénybe betonozását bíráló Ángyán Józsefre és Bencsik Jánosra.
A bírálatokra Orbán az ülés több résztvevője szerint indulatosan, a hangját felemelve azt vetette a képviselők szemére, hogy politikai cirkuszt csinálnak, hangulatkeltők hónapok óta, és ha ez így nekik nem tetszik, "akkor menjetek, mert én egyben akarom tartani frakciót".
VAN BAJ!!! De sajnos nem elég nagy!
@gbálint:
gondolom egy ideig toltad, hogy kellenek a keretszámok. most meg azt, hogy nem kellenek. ha nem fizetnek érte, akkor szerintem ne csinálj hülyéd magadból.
@gbálint: "ez a kormány rendbe rakja"
A történelmi magasságokban lévő munkanélküliség, a történelmi mélységben lévő felsőoktatási létszám, a Bajnai leköszönésekor érvényesnél minimum 30 forinttal magasabb euró árfolyam, a MANYUP rekvirálás ellenére folyamatosan növekvő államadósság, az alkotmányosság negligálása, a döntések előtt a hatástanulmányok, és a szakemberek mellőzése, az alkotmánybíróság kiherélése, a Kubatov-listák alapján a választókörzetek átrajzolása, a választási törvényben a számláló bizottságokból való kizárással az ellenzék és a külföldi megfigyelők indoklás nélkül való végérvényes kizárása, a sajtó fölött megfélemlítéssel szerzett totális hatalom, a hirdetési piac majdnem teljes kisajátítása, a nem párthű emberek közbeszerzésből való teljes kizárása, az iskolák folyamatos bezárása, a tanárok régóta betervezett életpálya-modelljének folyamatos halasztása, a passzív eutanázia bevezetése, a törvények visszamenőleges hatályú átírása, a kulturális intézmények egész pályás lerohanása, és tönkretétele, pártkatonák minden pozícióban való helyzetbehozása, az ellenzéki sajtó folyamatos ellehetetlenítésére tett kísérlet, a folyamatos hazugság-spirál, amikor a politikus egyik nap mást mond, mint egy héttel korábban, aztán letagadja, hogy valaha elhagyta volna ilyen a száját, hogy a gazdák alól a szart is kilopják, hogy a helyi gazdák, magyar emberek megélhetését veszik el, saját föld-oligarcháik kétharmados helyzetbehozása miatt... Ez mind Orbán Viktor hazaárulása, és a lista közel sem teljes.

Ha te a felsőoktatásban tanulsz, az azt mutatja, milyen mélyre süllyedt az oktatási színvonal, és milyen megvezethető idióta baromállatok is diplomát kapnak manapság.

A felsőoktatásnak reform kell, és valamilyen tandíjra szükség van. De az állami támogatás folyamatos csökkentése az olyan nagyra becsült magyar oktatási rendszer és így közvetve az ország sírját ássa
@gbálint:

Ha te tényleg egyetemista vagy, az az egyetem meg is érdemli, amit a vezéredtől kap, ha a hallgatóit ilyen szintre képes csak eljuttatni.

"Mo. végre elindult ki egy gödörből,"

Aha. Az ország mostanában minden téren, gazdaságban, kultúrában, demokratikus intézményrendszer terén, korrupció terén, minden téren arról szól, hogy elindultunk kifelé a gödörből. Csak aztán fel ne ébredjenek a narancsagyúak a kábulatból.
@gbálint: te hülye vagy csak elgurult a gyogyszered keresd meg
@CICMÓK:

Már eleve az is érthetetlen, hogy egy ilyen, alapban tisztességes ember, mint Ángyán, mi a francot keres még a fideszes maffiában. Régesrég vennie kellett volna a kalapját.
Orbán meg pont ekkora marha, amekkorának kinéz. Ha az ilyen embereket kirúgja, ki hoz majd neki szavazatot, lézerjankó, vagy papagáj petya?

Persze jobb is, ha senki.
Orbán „vezetési” taktikája a megosztás. Ellentéteket szítani bármikor, bármely csoportok között. Kijátszani egyiket a másik ellen.

Ennek egyetlen ellenszere van: nem szabad felülni Orbán taktikájának. Még akkor is össze kell fogni, ha a célok különböznek – de valamennyi Orbán ellen irányul. Az első lépés Orbán – és a Fidesz – megdöntése, utána lehet cizellálni a vágyakat.

Azt a hülye is látja már, hogy az ország rossz irányba halad – a társadalom szinte minden területén óriási problémák vannak – és egyik balhé követi a másikat. Koncentrálni kell arra, hogy Orbán ne állíthassa szembe egymással a különböző vonulatokat.

Orbánnal – és ezért a Fideszes többségű, kézi vezérelt Parlamenttel, a kormánynak alárendelt államigazgatással – megegyezni értelmetlen dolog, mert Orbán szavahihetetlen, megbízhatatlan, kiszámíthatatlan személy. A diákoknak pl. a rektori konferencia felé kellene fordulniuk, velük közösen kialakítani egy megoldást és az egyetemek – élve autonómiájukkal – már több garanciát tudnak adni a diákoknak, mint Orbán.
Helyesen:
"Akármit ígér Orbán Viktor, akármit nevez át, akármely minisztere akármit ír, jelent ki, tájékoztat, vagy egyeztet róla, akármilyen kormánydöntés kiszivárog, vagy azt a kormányszóvivő ismerteti, abban A SENKIK nem bíznak."
Ne is tegyék.
TISZTELT HOZZÁ SZOLOK 1998 OTA oRBÁN AHOLTUD ÁRT AZ ORSZÁGNAK A KARAKTERE ILYEN ALJAS HATALOM ÉHES PÉNZ ÉHES ÖNIMÁDO ELLENTMONDÁST NEM TÜRÖ.NEKI NEM SZABAD HATALMAT ADNI ,SAJNOS EZ LÁTHATO ,VISSZA ÉL VELE MILIOK KISEMIZVE REMÉNY VESZTETTEN ÉLNEK.DEMOKRÁCIA HIÁNY VAN AZ ORSZÁGBAN.ORBÁN NÉLKÜL VISSZA FOG ÁLNI.NEKI MENNIE VAGY MINT CSAUSZESZKUNAK MENEKÜLNIE KELL.
Diákok! Mondassátok le Orbán Viktort!
Ha én diák lennék, innentől nem a tandíjak mérsékléséért tüntetnék. Nem is a közpénzből finanszírozott helyek számának növeléséért tüntetnék. Nem is Hoffmann Rózsa távozásáért tüntetnék. Innentől fogva én bizony Orbán Viktor távozását követelném.
Figyelem!
Az, hogy Magyar Nemzet főszerkesztője vélhetően az Orbán-kormány megrendelésére személyes adatokat jelentetett meg az újság címlapján, azért, hogy az adatok tulajdonosait megfélemítse, megalázza, és elérje, hogy visszavonuljanak a közélettől, az nem vicc, hanem egy újabb hadüzenet a demokráciának.
*Amennyire a lentebbi képen kivehető, azt nem közlik olvasóikkal, hogy a szerintük “feltűnően hosszú ideig” diákoskodó vezetőitek alapképzésen, mesterképzésen, vagy doktori képzésen tanulnak. Azt sem írják, hagytak-e ki évet bármilyen okból, és azt sem, hogy amennyiben az adófizetők finanszírozzák a képzésüket, akkor a közpénzből finanszírozható 10 félév teljesítését követően mennyi tandíjat fizetnek.
Ugyanaz az Orbán Viktor rendelhette meg ezt a listát, aki ma délután diákokkal ült le tárgyalni. Nem, nem veletek, elégedetlen diákokkal, nem is a képviselőitekkel, hanem valaki másokkal. Erről pedig azt gondolom, hogy ezek a mások bizony előre kiválogatott statiszták voltak, ha voltak ugyan egyáltalán, és a tárgyalás híre nem kamu.
A közrádió híreiben minden esetre azt mondják, hogy Orbán Viktor diákokkal tárgyalt. Azt nem teszik hozzá – hiszen nem is lenne igaz – hogy veletek, a tüntető diákokkal, illetve képviselőitekkel tárgyalt. Arról viszont hallgat a közrádió, hogy ha nem veletek, akkor kinek a megbízásából és miféle diákokkal tárgyalt.
Egyel több ok arra, hogy innentől ti, utcára vonuló hallgatók ne a tandíjak mérsékléséért tüntessetek. Ne is Hoffmann Rózsa távozásáért tüntessetek.
Tüntető diákok! Orbán Viktor nemtelen eszközökkel, igaztalanul próbálta megszégyeníteni vezetőiteket!
Méltó módon adjatok a méltatlan támadásra választ! Igen, szervezkedjetek! Állítsátok magatok mellé szüleiteket, oktatóitokat, professzoraitokat! Állítsátok magatok mellé barátaitokat, ismerőseiteket! Állítsátok magatok mellé az egész országot! Már a nagyvilág is figyel rátok!
Mutassátok meg, hogy nem nektek, és nem a ti vezetőiteknek kell szégyenkezniük!
Mondassátok le Orbán Viktort!
*
@Pop40: én az orvosira járok és ötöd éves vok, ahol ezekszerint nem szokás gondolkodni. biztos a bölcsészeten, ahova te jársz és rengeteg hasznos dolgot tanulsz és egy hozzád hasonlóan bölcs embert neveltek ki, szokás gondolkodni tudni. akkor képzeljük el azt, h nézd meg a magyar költségvetést és az államadósságot, aztán gondolkozz el azon, hogy lehet erős gazdaságot építeni ekkora államadósággal v előbb csökkenteni kell azt géniuszkám? aztán h hol tart görögo. v olaszo. v spanyolo. és ez miért van? Úgy látszik a te egyetemeden ez nem tartozik a gondolkodás tárgykörébe...
@a vég kezdete: nem szoktam könnyen tűrni a személyem ellen irányuló sértéseket, főleg h én személyesen egyikőtöket sem sértettem meg. kezdem azt gondolni, itt mindenki egy agresszív kis blogger, aki ész érvek helyett, inkább indulatból válaszol, ha vki meg meri kérdőjelezni a kis szuper diktatúra elméletét. minden érveteket egyenként meg tom cáfolni, higgyétek el
A GYOGYSZERT NE TE IRD FEL MAGADNAK KERESD MEG PROFESZORODAT ÉS KÉRJ TÖLE TANÁCSOPT FIDESZ IMÁDAT MILYEN BETEGSÉG MEG KAPOD A VÁLASZT,ÉN KAVINGTOT JAVASLOK NEKED
Eddig is csak a vakok és a süketek bíztak Orbánékban.
Mert az elmúlt időszakban bebizonyították, hogy két nap alatt bármilyen koncepciót, kijelentést, politikai döntést megváltoztatnak.

KÉT NAP ALATT??
Ez volt a legviccesebb része az írásnak, szerintem módosítsd 2 másodpercre.
...és nem a testi fogyatékosokra gondoltam!
@gbálint: akkor te voltál szombaton az egyik fröccsöző,az biztos.viktorod két kisfröccs között felbüfögte az okosságot,amit eddig hónapok alatt nem tudtak megoldani.nevetséges,az összes minisztériumot azonnal megszüntetném.itt kézivezérlés van.hogy bírtál ilyen takonygerincűvel inni?vagy te is?
Dzsenilla: Ha jól tudom, Magyarországon jelenleg a vállalkozók és a mezőgazdasági őstermelők a legnagyobb adócsalók. Maradjunk inkább abban, hogy a szerencsétlen alkalmazottak SZJA-jából kell eltartani az országot. Gondolom te vállalkozó vagy.
Igen, jól látod, mindenki, aki rühelli pártod és kormányod, az mind bölcsész. Újabban több milliónyi bölcsész van az országban.

Hogy te az orvosira járnál, afelől erős kétségeim vannak, az írásképed alapján inkább egy kicsit visszamaradott általános iskolást képzelnék el, de tegyük fel, igazad van, ebben az esetben Isten óvja azt a beteget, amelyik ilyen orvosok keze közé kerül, mint te.

Az államadósságot valóban csökkenteni kell. Csak ezt épeszű emberek nem úgy csinálják, hogy közben összebalhéznak mindenkivel, elmarják a befektetőket, akiktől a fellendülést várnák, aztán meg tátott szájjal csodálkoznak, hogy jééé, miért nem jön ide senki?:O
Az meg nem tudom, mennyiben az államadósság csökkentésének része, hogy imádott pártod szétlopja az országot, a miniszterelnököd koleszos haverja százmilliárdokat nyúl le, és jelenleg már nincs föld, amit ne a pártod csókosai kaptak volna.
Stadionokra meg külföldi nemzeti konzultációkra van pénz, de felsőoktatásra arra nincs, ugye?

Esetleg olvass utána Chikán Attila vagy Mellár Tamás, Bod Péter Ákos véleményének a kúrmányod gazdaságpolitikáját illetően.
Ők ugye echte ballibsik, ennek ellenére a tökük kivan a vezéreddel. Biztos, mert ballibsik, és nem értenek hozzá.

Mielőtt a gondolkodásról mesélsz, esetleg kipróbálhatnád, milyen az. Károdra biztosan nem válna.
@félázsiai nemecsek ernő áruló: végre vmi!Köszönöm! na szóval szerintem:
1. A történelmi magasságokban lévő munkanélküliség: Mo. on a munkanélküliség jelenleg 10,8%, az EU ban az átlag 10,7%. az eurozóna országaiban mindez 11.7%
2. történelmi mélységben lévő felsőoktatási létszám: ennek a csökkentésére mindig is szükség volt. a számokon lehet és kell is vitatkozni, szerintem is kevés a 15000 hallgató, amiről szó volt. ehhez azonban nem tüntetnni kell. a mostani keretszám korlát eltörlése egyébként illene a ny. európai elvekehez
3. Bajnai leköszönésekor érvényesnél minimum 30 forinttal magasabb euró árfolyam: a 2010. 10. 15 i euro eladási árfoyam 282-285 Ft között mozgott, 2009. márc: 307,75 Ft volt, a mai középárfolyam:289.74 Ft
4. MANYUP rekvirálás ellenére folyamatosan növekvő államadósság: az államadósságot mindig GDP arányosan kell mérni és nézni és a GDP arányos magyar államadósság csökkent.
5. alkotmányosság negligálása: az ab folyamatosan dob vissza törvényeket és pl olyat mint az utcán nem lakhatás törvénye is, h a legutóbbit említsem.
6. a többiben semmi konkrétumot nem tudtál felmutatni, csupa olyan dolog amivel a liberális sajtó agyszüleménye ami kimossa az agyadat. amióta világ a világ, minden országban a párt közeli emberek kerülnek hatalomra és nyerik a gazdasági tendereket. 2002-2010 között ezek ny- európai, izraeli és orosz cégek voltak, most magyar cégek nyerik őket
továbbra is kérem a felmenőim szidásának a mellőzését a részetekről, nem akarlak bántani egyikőtöket sem, csupán szeretnék elvitázni veletek, amiben nem értek egyet és megismerni a véleményetek
Köszönöm
MOST VONULNAK A RÁDIÓHOZ A TÜNTETŐK. a 6 PONTOS KÖVETELÉSEIKET SZERETNÉK BEOLVASTATNI!
HAJRÁ FIATALOK! NE FÉLJETEK! NEKTEK VAN IGAZATOK! A HATALOM NEM OLYAN ERŐS MIND ORBÁN VIKTOR GONDOLJA!
@gbálint: UGY LÁTOM NEM ÉRTED HOGY MI FOLYIK AZ ORSZÁGBAN FIDESZ ELZAVARÁS MOST MÁR MINDEN NAPOSSÁ VÁLT.ORBÁNNAK ÉN SOSE HITTEM,JAVASLOM ÉBRESZD FEL MAGAD MERT ILYEN HÜLYESÉGEKET CSAK KOMÁBAN LEHET IRNI
@Pop40: Itt módszeresen elfelejtitek megemlíteni, hogy közben már kb 10 Mo on működő céggel kötöttek stratégiai megállapodást és további 40 el akarnak. Én is úgy gondolom azonban, hogy túl agresszívan viselkedtek a Mo t kihasználó cégekkel és befektetőkkel szemben és ezzel rossz hangulatot keltettek maguk körül.
Látod! van amiben egyet is érthetünk. legalábbis vmennyire
@a vég kezdete: ÉBEREBB VAGYOK MINT VALAHA! ÉS SZERINTEM TE NEM LÁTOD A VALÓSÁGOT A NAGY DIKTATÚRA ÜLDÖZÉSBEN. és hidd el h rengeteg ember nem ért egyet veletek
Lehet, hogy ez ELLENFORRADALOM a FÜLKEFORRADALOM ellen.
@gbálint: Akkor azt cáfold, hogy a kétharmad hogyan érte el azt a szintet az embereknél hogy minden 5. ember külföldre menne?
Ez nem a "liberális" (sémákban gondolkodsz) média hatása, hanem a kormány átgondolatlan (állandó módosítgatás, ad hoc törvényhozás)politikájának hatása.
Az, hogy elérték, hogy az emberek nagyon nagy részének elvették a jövőjét, a normális élet lehetőségét, és elhozták a kiszámíthatatlanságot! És ezek egymástól függetlenül végül ugyanarra "jöttek rá", hogy kamukormányzás folyik.
Menj te is agitálni, meg adatot gyűjteni Kubatovhoz, leszel te még kórházigazgató eu képviselő, mert nálatok így megy ugye?!
gbálint: ft árfolyam stooq.com/q/?s=eurhuf&c=3y&t=l&a=lg&b=0

munkanélküliség magyar mércével van maxon

adósság: www.akk.hu/ktgvetesadossag.ivy

Nézd már meg a 2010 áprilisi és a mostani adatot. Nem hogy csökkent, hanem nőtt. Elfüstölt a MANYUP.

Gratula szeretet vezérünknek, a Pannon Géniuszának.
Lehet, hogy a kábelnet szolgáltatód is bezárja a boltot a közműadó miatt.
szerintetek egyébként Bajnaival jó kezekbe kerülne az ország? és ő a megfelelő ember, hogy "leváltsa Orbán rendszerét"? h titeket idézzelek
@gbálint: EGY EGÉSZ ORSZÁG IMÁDOT VETÉRED HÜLYESÉGEITÖL,PÖKHENDI SZEMTELEN DEMOKRÁCIA ELTIPRO,MAGÁNNYUGDILYPÉNZTÁR LENYULO SOROLJAM VEZÉRED BÜNEIT.
@gbálint:

1, És mit gondolsz, mekkora ez a szám, ha levonod belőle a közmunkás kozmetikázást?
2, Ha megfigyelted, nem az átalakítás szükségességén vitatkozik senki, hanem a módján. Az, hogy felvételizők 2 héttel a jelentkezés előtt tudják meg, hogy kaptak egy kokit és jelentkezhetnek máshová, mert a kurmány lehetetlenné tette, hogy oda jelentkezzenek, ahová már évek óta tanulnak, esetleg különórákra járnak, ez szerinted rendben van, ugye?
Az meg igazán vicces, hogy a felsőoktatásra nincs pénz, de stadionokra, simicskákra, nemzeti konzultációkra, azokra van. Ezek létszükségletek, megértem, felsőoktatás meg kell a francnak.
3, A mai forintárfolyam éppen ma gyengült 6 forintot, midössze arra a pletykára, hogy a kancsal majom Eltolcsy "szorosabb szövetséget" akar a jegybankkal Simor távozása után. Nos, ennyire bíznak a piacok ebben a dilletáns, hazug, balfasz kormányban.
4, Itt egy link:

www.akk.hu/object.c693e119-153c-49bc-bc3d-71f805d83db1.ivy

Medgyessy 11 ezer milliárdot vett át, Bajnai 19 ezer milliárdot adott át, ez 8 e milliárd, viszont a devizatartalék kb 6 e milliárddal nőtt. Az egyenleg kb 2 e milliárd növekedés.

Ehhez képest most 21 e milliárdon állunk, úgy, hogy elloptak 3 e milliárdnyi manyupot.

Hát ez nagy siker, valóban.
5,
Ez röhej, itt látszik, hogy pártlapokon kívül semmit nem olvasol. "az ab folyamatosan dob vissza törvényeket"
Az ab tele van pakolva a vezér sameszaival. Egy-két kisebb dologban ellenkeznek, hogy ne tűnjenek teljesen bólogatójánosnak, ennyi.

Mit gondolsz, mikor mond ellent Orbánnak olyan ab-pártkatona, akit ő maga rakott be oda????
Ja. Pont soha.
6, "most magyar cégek nyerik őket" Igen, úgy hívják őket, hogy Közgép, Közgép, Közgép, ja, és néha a Közgép is nyer egy-két tendert, párszáz %-os árréssel.
Ez tökre rendben van, mert a magyar tolvaj sokkal jobb, mint a külföldi (aki esetleg nem is tolvaj, mert normális árréssel vállalja a melót.)
A legnagyobb baj az a fidesz hívőkkel, hogy ha nem értesz velük, és vezérükkel egyet, akkor te már egy rohadt liberálkommunista, panelproli vagy. Ismerős "Aki mibennünk nem bízik, az önmagában sem bízik. Aki mibennünk nem bízik, az a mi fényes jövőnkben sem bízik. És aki a mi boldog, fényes jövőnkben nem bízik, az áruló."
@gbálint: Én úgy másfél millával javítottam az államadósságon, amit a gyerekemtől vettek el! Te mennyivel járultál hozzá az államadósság csökkentéséhez??? Ja, hogy még semmivel?
Ja te vagy az aki majd nettó 110 ezerért boldogan és elégedetten gyógyítod a nemzet polgárait? Ezt nehezem tudom elképzelni...
@a vég kezdete: nekem nincs vezérem, és jó lenne ha nem egy fideszes skatulyába raknátok mindenkit aki nem azt mondja amit ti.
És amint írtam az államadósságot GDPhez arányosan kell mérni! az árfolyam grafikon valóban 260 Ft körüli mértéket mutat tavasz környékén, nyílván a bankadó dobott rajta, m ráléptek néhány tyúkszemre és nem tetszett a hitelezőknek ez köztudott. én felhívnám a figyelmet az államháztartási hiány mértékére is!
@gbálint:

Igen, ő.

Annyi kiegészítéssel, hogy Orbánnál nemhogy Bajnai,de a lőtéri döglött kutya is jobb lenne.
és ami még érdekel, h szerintetek az IMF és az európai bizottság Barrosoval az élen(nem az EU!) szerintetek szent és ártatlan és csakis a világországainak előre haladásában érdekelt?
@gbálint: Nem kell állandó ellentétekben, ellenségképekben gondolkodni. ez jórészt a fideszesekre jellemző.
Gondolod, hogy aki már unja a kormány kapkodását az egyből Bajnai, Mszp, bármi hívő????
Tévedsz. Ne magadból indulj ki.
@Pop40: ezt te sem gondoltad komolyan ugye? mert akkor nagyon naiv vagy
"most magyar cégek nyerik őket" Igen, úgy hívják őket, hogy Közgép, Közgép, Közgép, ja, és néha a Közgép is nyer egy-két tendert, párszáz %-os árréssel.
Ez tökre rendben van, mert a magyar tolvaj sokkal jobb, mint a külföldi (aki esetleg nem is tolvaj, mert normális árréssel vállalja a melót.) erre gondoltam
@gbálint: akkor meg főleg nőni fog, mert eu ban szinte csak a mi gdp-nk csökkent idén
@gbálint: amíg nem vagyunk nettó befizetők, addig mire gondoljunk? Hol trtanánk, ha nem lettek volna az EU s támogatások?
@amit még megtehetsz: én csak kérdeztem, és ismét kérem h ne szóljatok be, mert én sem szólok be nektek és akkor így egy egész kulturált fidesz/agymosott/Orbán imádó vs. liberális/forradalmi/reformer vita alakulhat ki
@gbálint: ORBÁNAK MENNIE KELL MIG BÉKÉSEN EL TUD MENNI,MA MÉG LEHET HOLNAP MÁR BILINCS FOG KATTANI A CSUKLOJÁN,SZEGÉNY EMBER ELENES ÉS EMBER ELLENES A VEZÉRED TÉGED IS UTÁL CSAK NEM AKAROD TUDOMÁSUL VENNI ÉBRESZTÖ FIDESZES SZAVAZOK EZEK RÁTOK IS VONATKOZIK
@tapasz: Franciao -1.5% os , Hollandia -1 % os recesszióban van idén, ahogy az egész eurozóna. az eu maga vmi 0,3% ot növekszik asszem. Azt látom nem írják a szabad sajtó lapjai h EZ AZ EU-S ÁTLAG!
@gbálint:
A stratégia megállapodással helyből 3 gond van.

1, Jelenleg egy Orbán által aláírt papír már annyit sem ér, mint egy szaros vécépapír. Minden ígéretét megszegte, aláírtakat is (Ld Bankszövetség) nincs már senki, aki hitelt adna egy általa aláírt papírnak.
2, Az a megállapodás gyakorlatilag semmire nem kötelezi a kormányt a céggel szemben, csak arra, h segíti itt-ott, értesíti pályázati lehetőségekről, stb. Ez az egész inkább arról szól, hogy a cégek abban bíznak, hogy ha kötnek egy ilyet, akkor utána kis ideig békén hagyja őket a kormány.
3, A stratégiai megállapodás vonatkozik mondjuk 10 cégre. És a többi? Ha ők a kivételezettek, és a jók, valószínű, hogy őket előnyben részesítik majd a kormány hivatalai, a többiek rovására, akiknek nincs ilyen megállapodásuk.
@gbálint: jó, rendben, elnézést. Akkor most válaszolj a feltett kérdésekre, mert kíváncsi vagyok rá.
na jó, kösz emberek, h sikerült tűrhető mennyiségű anyázással kibírni. mennem kell.
ja pill ezt nem láttam. mindjárt
@gbálint:

Ezt érvnek szántad?:)
Annak elég kevéske.

Pontosan miben is lennék naiv?
Bálint: Ha lenne most 300 millió Ft-od, egy jó ötleted (mindegy, hogy kereskedelmi, vagy termelési), őszintén, belemernél kezdeni itt Magyarországon egy vállalkozásba? Mert én nem. Mert a bizalom elszállt, nem csak a külföldieknek, hanem szinte mindenkinek. Úton, útfélen azt hallom, hogy itt már csak a halál biztos, meg hogy, ha elfogy a lé, akkor majd Matolcsy kitalál egy újabb adót. Azért ez elég szörnyű.
@gbálint:

Miért, nem ők nyerik?
akkor ki?

Mesélj, mert ez nekem új:)
@gbálint: IGY UNJUK MI A FIDESZT MINT TE MINKET
Ingyen képzés nincs, tessék fizetni vagy kitűnőre teljesíteni vagy ösztöndíjat szerezni!
Micsoda megvezetett huligán csürhe ez??
Mindenkit tartson el a kevés dolgozó, egyetemistát, kisebbséget, rokkantnak mondott lógós köcsögöt.
Lófaszt a seggetekbe már! Más 16 évesen dolgozik már ezek meg 30 évesen is ott szopják a vérünket, narkóznak, piálnak, orgiáznak, aztán lelépnek Londonba mosogatni vagy Amszterdamba kurvának. Jó világ volt nektek, de remélem vége.
@gbálint:

1. Gyurcsány idején a dübörgő válságban nem volt ilyen magas. Most azért ilyen magas, mert a bankok tökeinek szorongatása miatt leállt a hitelezés, ezért nincs beruházás, ami azt jelenti, hogy nincsenek új munkahelyek. Adalék, hogy az elmúlt hónapokban pedig újabb elbocsátási hullám kezdődött Magyarországon. Valamint kurvára nem érv, hogy bezzeg máshol is, mert attól, hogy a szomszéd gyerek is elégtelent kapott a fizika dolgozatára, az én gyerekemet még megbüntethetem, ha ő is.

2. "ennek a csökkentésére mindig is szükség volt"
HAZUDSZ! Sehol európában nem járnak olyan kevesen egyetemre/főiskolára, mint itt. Valamint nem a létszámmal van a gond, a mérnök képzés például a forráshiány miatt olyan mélyen van, hogy a cégek egyszerűen nem találnak megfelelő munkaerőt, kénytelenek Szlovákiába, Romániába vinni az R&D központokat. Az, hogy arányaiban túl sokan tanulnak büfé-szakon, valós érv, de ennek nem a keretszámok általános csökkentése, és az egyetemektől minden létező állami pénz megvonása a megoldása. Ez (hogy egy klasszikust idézzek) fénymarhaság!

3. Ismét HAZUDSZ! Bajnai leköszönésekor 2010 áprilisában Kósa, és Varga csontvázazása előtt 265 forint volt egy euró. Hoppá! Hogy ez nem olyan kellemes, és nem szereted emlegetni? A 2009-es árfolyam a de facto államcsőd következménye, melyet a begyűrűző válság, és az általános elbocsátási hullám okozott. Az az elbocsátási hullám, amelynek következtében még mindig alacsonyabb volt a munkanélküliségi ráta, mint ma.

4. Ahhoz képest, hogy 3 millió embert megfosztottak a nyugdíjuktól, az államadósság továbbra is 80% környékén táncol, mint tette azt Bajnai leköszönésekor. És mivel az ország kölcsöneinek 60%-a deviza alapú, valamint a kormány most tervez deviza alapú papírokat kibocsátani, az euró pedig csak a mai nap folyamán közel 10 forintos kilengést mutatott egy elkúrt Matolcsy beszéd miatt (és hol van még a jegybank elnök miatti várható instant pánik) az, hogy az államadósság csökkent, egyszerűen nem igaz.

5. Költségvetési ügyekben az alkotmánybíróság nem dönthet. Mert Orbán Viktor azt mondta. Más érv nincs. Ezt az undorító bolsevik trükköt csak egy agyhalott védheti. Te az vagy?

6. "liberális sajtó agyszüleménye"
Konkrétumokat mondtam. Te meg nem tudod cáfolni, és menekülőre fogod jó narancs-bolsi módjára, véletlenül se kelljen foglalkozni a valósággal. Bolsevik patkány vagy, nem más!
@gbálint:
Jut eszembe, az előbb nem kérdeztem meg:
Az, hogy csak a 6. pontot kifogásoltad, azt jelenti, hogy az első 5-ben leírtakban egyetértünk?
1. Jelenleg egy Orbán által aláírt papír már annyit sem ér, mint egy szaros vécépapír. Minden ígéretét megszegte, aláírtakat is (Ld Bankszövetség) nincs már senki, aki hitelt adna egy általa aláírt papírnak.: egy vezetőnek akkor kell megváltoztatni a döntését, amikor az ország érdeke úgy kívánja, nem akkor mikor a pénzügyi világ azt kiszámíthatónak tartja. az EB azt mondta h nem lehet fenntartani a hiánycélt 2014-ben, mindenképp szükség lesz a közösségi közlekedés, az egészségügy és stb szociális ellátó rendszer leépítésére( ők úgy mondják újragondolására v reformjára) és a fizetések megadóztatására. erre Orbán bejelentette h állandósítja a bankadót, amitől az EB-ben feláll a szőr a hátukon.
rögtön folytatom a következő pontra adott válasszal
@tapasz: Igen, vállalkozó vagyok, aki amikor te már alszol még dolgozik keményen, amikor még alszol, ő már fent van, hogy minden alkalmazottjának tudjon úgy bért emelni, hogy jó érzéssel járjanak dolgozni, szeressék a munkájukat, azt érezzék, hogy megbecsülik őket és amikor névnapjuk, születésnapjuk van, jön a Húsvét, Karácsony, nyáron amikor üdülni mennek, akkor jusson egy kis plusz pénz mindenkinek. Én megadom azt, ami a királyé..., mindenkinek! Neked is kedves hozzászóló. Nem érzed, mert azt a sok pénzt amit én befizetek nem közvetlenül a te bankszámládra utalják, hanem befut a közösbe, ahonnan aztán újraosztják. Míg te dühöngsz és haragszol rám, én szeretlek és tisztellek, továbbmegyek, nem sajnálom azt a pénzt sem amit visszaosztanak és jut belőle neked is. Nincs a nevem ráírva a hozzád jutott forintra, de tudd, ahhoz, hogy te most egyetemre jársz, én is fektettem beléd pénzt és bizalmat is, hogy jó helyre és jó célra megy. Szeretném, ha egy reggel arra ébrednél, hogy eltűntem én is és a többi általad szidalmazott, lecsalózott vállalkozó. Aztán szeretném megnézni kívülről azt képet is, ami kitisztul. Menj haza, ülj le és tanulj mert közelegnek a vizsgák! Pár évet még érned kell, hogy ne csak egyféle szemüvegen át nézd a világot, hanem lásd is! Ez most neked egy jó buli, mert fiatal vagy, de ez nem viszi előbbre a mi kis világunkat. Régen is értésére adták a vezetőknek a fiatalok a nemtetszésüket, csak a szókészlet és a humánum más volt. Olyan egyetemistákhoz méltó. Sajnálom, hogy ma már nincs különbség félanalfabéta és iskolázott között. Ezért tényleg kár minden fillérért. Erkölcs, etika nem létező fogalmak már? Csak azért mert valaki/valakik híján vannak, ok arra, hogy mi is elveszítsük amit szüleink belénk plántáltak? Nem tudom elhinni, hogy agresszív, magából és emberi mivoltából kifordult emberek azok akik követelőznek! Meddig lehet elmenni? Nem jó a vezetés? Ki van helyette? Te fogod megváltani a világot? Mutass ma egy olyan pártot akire jó érzéssel voksolnál? Nézzük meg a kínálatot...! Választani nem akárkit, hanem valakit lehet és abból az étlapból kell mazsolázni amit eléd tesznek! El kellene kezdeni túllépni a durvaságon, a kapuk döngetésén és kreatív módon, konstruktívan megnézni azt, hogy mi a realitás és mi nem az!? Meddig érdemes és kell elmenni és honnan kezdődik a fal. Ez már nem egy értelmes vitaképes tömeg, hanem egy kicsinyes, öntelt, hisztis, túlérzékeny fiatal. Ebben az országban mindenki orvos és jogász akar lenni közepes bizivel és magatartási, viselkedésbeli anomáliákkal. Itt mindenkinek minden jár! Ha az ország belegebed a taníttatásotokba akkor is! Ha már nyugdíjat nem tud az állam fizetni akkor is! Ha újabb adókat emelnek, hogy a feneked alá bársony szék kerüljön, akkor is. Te pedig hálás hallgatóként diplomával a zsebedben puszikáidat küldöd az országhatárról mindazoknak akik beléd hitet, pénzt fektettek. Lehetne ezt értelmesebben is csinálni de ahhoz előbb fel kellene nőni. Hidd el, nem mindig olyan a fekete az ördög mint az elsőre látszik és fordítva is igaz, nem mindig olyan fehér az angyal...! Jó éjszakát kívánok neked!
2, Az a megállapodás gyakorlatilag semmire nem kötelezi a kormányt a céggel szemben, csak arra, h segíti itt-ott, értesíti pályázati lehetőségekről, stb. Ez az egész inkább arról szól, hogy a cégek abban bíznak, hogy ha kötnek egy ilyet, akkor utána kis ideig békén hagyja őket a kormány.: úgyszintén inkorrektnek tartom, egy ilyen megállapodás pont azt sugallja, h egy termelő és nem piacvadász cég érkezik ide azzal együtt működik a kormány
3, A stratégiai megállapodás vonatkozik mondjuk 10 cégre. És a többi? Ha ők a kivételezettek, és a jók, valószínű, hogy őket előnyben részesítik majd a kormány hivatalai, a többiek rovására, akiknek nincs ilyen megállapodásuk.: Mo. on körülbelül ennyi multinacionális cég van
ut eszembe, az előbb nem kérdeztem meg:
Az, hogy csak a 6. pontot kifogásoltad, azt jelenti, hogy az első 5-ben leírtakban egyetértünk?:
nem csak már nincs kapacitásom mindenre válaszolni m lassan gépelek és közben tanulok is és már azt sem tom h hol írtad
@gbálint:

"egy vezetőnek akkor kell megváltoztatni a döntését, amikor az ország érdeke úgy kívánja,"

Az lehet, csak nem egy aláírt szerződéssel. Mondd, hallottál te már bárhol a civilizált (nem félázsiai) világban olyat, hogy valaki felrúg egy általa aláírt szerződést, azt mondja, hogy én holnaptól nem teljesítem, mert olyanom van?

Persze, el lehet ezt játszani, de sajnos csak egyszer, mert onnantól kezdve a tárgyalópartnereid masszívan ki fognak röhögni, amennyiben te megállapodást meg együttműködést (és szerződést) emlegetsz nekik. (Vagy rosszabb esetben beperelnek, és fizethetsz, mert légy nyugodt, megnyerik a pert.)
@gbálint: "2002-2010 között ezek ny- európai, izraeli és orosz cégek voltak"
Ebben is aljas pofátlan módon hazudsz! Mi tudtunk állami és EU-s pénzekre pályázni, munkahelyeket teremteni az 'emútnyócban'. Ma ezt egyes egyedül kizárólag Simicska, és baráti köre teheti meg. Nem a magyar emberek, hanem Orbánék. Senki más!
@gbálint:
ez mind nagyon szép, csak nem cáfolat arra, amit írtam.
@gbálint: UGY LÁTOM HOGY REJTETTEN ZSIDOZOL IS NEM SZÉGYELED MAGAD UGY LÁTOM JOBBIKOS BARÁTAID IS VANNAK.TÜNJ EL MÁR
Nos, amikor én felvételiztem, akkor ha elérted a pontszámot, bekerültél és 'ingyen' járhattál, vizsgázhattál. Kérdés, hogy a pontszámot, hogyan állapították meg! Keretszám volt, xxxxxx szakra fel vettek 35 embert és kész.
Tehát keretszám 'eltörlés' egy nagy kamu. Lényeg, hogy pontszám alapján valahány diákot felvesznek, aki 'ingyen' tanulhat (ez lesz a keret, a felvételi pontszám mindíg is úgy alakult ki, hogy csökkenő sorrendben az első X hallgató került be). Akit nem vesznek fel az fizet. Szóval nem változik semmi.
Pontszám vagy keretszám, mindegy. A lényeg, hogy az, hányan férnek majd be. Erre pedig semmilyen igéret nem hangzott el.
@félázsiai nemecsek ernő áruló:
Először is nem hazudok, max tévesen tok vmit, nem akarok senkit sem félrevezetni. Másodszor NYUGI!
harmadszor mint azt fent elismertem h valóban ennyi volt az árfolyam és ott le is írtam, h a bank és külön adók miatt emelkedett meg, amiről fent leírtam a véleményemet gyakorlatilag.
az egyetemre járók száma nem tükröz semmit az adott oszág tudományos színvonaláról hidd el nekem, Mo. egy vicc a tudományos élet. Mellesleg Nagy-Brittaniában most csökkent 55.000 el az egyetemisták száma a tandíj( na ott tényleg az van 9000 font!) miatt. ezt is írtam fent h szükséges a csökkentés de nem ilyen mértékben véleményem szerint.

NE VÁDOLJ MÉG EGYSZER HAZUGSÁGGAL!
@a vég kezdete:

sztem inkább érvekkel próbáld meggyőzni
ezzel nem jutunk előbbre
@gbálint: "max tévesen tok vmit"
Most már biztosan tudom, hogy nem jársz egyetemre.
Van aki vállalkozónak megy, van aki csóró egyetemistának. Javaslom mindenki próbálja ki, és csinálja az amit a másik. Nem kell acsarkodni.
Ha a törvények mindezt megengedik, akkor nem a diákok a hibásak, hanem azok akik a törvényeket, szabályokat hozzák (vagy nem változtatják meg.
És a felsőoktatásba ezek szerint túl sok pénz megy, de a 35 milliárd évente a Médiahatóságnak az tök rendben van, az nem gond, mehet.
Ahhoz mit szóltok, hogy a Műcsarnok épületét elajándékozta(!) a kormány az MMa-nak?! Annyi pénzünk van, hogy ez feltétlenül kellett.
@a vég kezdete: ÉN ZSIDÓZOM? VIGYÁZ H MILYEN VÁDAKAT ÍRSZ EMBER!
távol álljon tőlem!!! az izraeli cégekre Mo on gondolsz? az tény és való.
SEMMIFÉLE ANTISZEMITA MEGNYILVÁNULÁS NEM VOLT EBBEN ÉS TÁVOL ÁLLJON TŐLEM BÁRMI ILYESMI!!! HALÁLOSAN KOMOLYAN ÍROM!!!
@Dzsenilla: Kedves Dzsenilla! Remélem igazakat írsz, mert akkor azon kevés magyar vállalkozó közé tartozol, aki megbecsüli az alkalmazottait. Abban (sajnos :-)) tévedsz, hogy diák vagyok, mert nem vagyok már fiatal. A diplomámat önköltséges képzésben szereztem (de majdnem a legjobb tanuló voltam). A feleségem többször is volt vállalkozó, jelenleg mindketten alkalmazottak vagyunk.
Mellesleg mindketten egy "stratégiai vállalatnál".
Én próbálok objektív maradni, egyetlen magyarországi párttal nem értek egyet maximálisan, OV politikájával sokszor egyetértek (pl. nem hunyászkodunk meg mindenféle külföldi gyökérnek), de ha őszintén nézzük, akkor bizony diktatórikus jeleket lehet felfedezni mostanában. Mjd 2014-ben eldől, hogy a választók hogyan ítélik ezt meg.
@Pop40: ismétlem más a tárgyalópartnerek érdeke és más az országé. biztos vagyok benne, hogy az értéket teremtő befektetők ismerik mi van a háttérben és tudják Mo. ra lehet jönni befektetni, ha úgy terveznék
na tényleg mennem kell emberek most már. köszönöm azoknak, akik vitázni akartak és nem szitkozódni.

Üdv

(tényleg vigyázz azzal h kit antiszemitázol le! ha alaptalan pont akkora bűn, mint zsidózás)
@gbálint: Válaszolnál a kérdéseimre???
SZVSZ 1989 óta nem volt olyan vezetője az országnak, aki rosszat akart volna, legfeljebb nem úgy alakultak az ország dolgai, ahogy várták. Ne bántsátok egymást, tisztelettel vitatkozzatok. Jó éjszakát :-)
@Pop40: EGY FIDESZES NEM ÉRTI A SZERETET SZAVÁT A GYÜLÖLET ELVAKITOTA ÖKET
@gbálint:

Értsd már meg: Civilizált világban egy aláírt szerződést KÖTELEZŐ betartani.

Tökmindegy, ki mit tervez, ki mennyire ismer, aki egy aláírt szerződést megszeg, az jó eséllyel bíróságon találja magát, de hogy komolyan többet nem veszik, az tuti.
@a vég kezdete:
Ez a legtöbb fideszesre igaz, de ha valaki itt van és érvelni próbál, többre mész vele, ha meggyőzöd, mint ha elhajtod.

Ha rájön, hogy micsoda szar tolvaj pártra szavazott eddig, már nem hiába téptük a szánkat.
Azzal, hogy elküldöd anyjába, még nem győzöd meg :)

Vannak persze olyanok, akikről lepereg minden észérv, azokkal én is ilyen hangon beszélek.
CAUSZESZKUT KARÁCSONY ELÖT ZAVARTÁK EL ....ÉN NEM MONDTAM SEMMIT
@gbálint:
Ez a kormany el akarta lopni a manyuppenzemet, es beszopatta ezzel tobb ismerosomet is (engem halistennek nem)

Ez a kormany egy hazug diszno, a te szuleid meg kommer besugok lehettek ha egy ilyen szervilis aljadek kett beloled.
Egy ismerősöm nk-i tanulmányokat végzett (5 éves egyetem), majd kapott melót bruttó 220ért, de a két nyelvtudása miatt....ingyen felsőoktatás annyit is ér.

Megunta, elvégzett egy 3 napos(!!) brüsszeli tanfolyamot (chocolatier) kb. 1000 euróért. Itthon csinált vállalkozást, kézzel készült csokit gyárt+elad=3 hónapja indult a cég, most havi 5000 euró a bevétel(nyereség a fele), jövőre ilyenkor ez a háromszorosa lesz minimum.

Éljen a felsőoktatás, ingyen! Agyhalottak.
@Pop40: Te miről beszélsz?

Ha soha senki nem rúgta volna fel a meglevő megegyezéseket, még mindig törzsi nagycsaládban élnének a magyarok.

Ezt hívják fejlődésnek, mindennapos az általad megálmodott civilizált világban.
@tapasz: Félek rosszul, sajnos nem áll egyik párt sem a helyzet magaslatán és ettől végképp apokaliptikusnak tűnik minden. Nehéz ma észérvekre hagyatkozni, gondolkodó, mások problémáit is látó és átérző embernek lenni, félretéve a minden emberben szunnyadó önzést. Nekem fáj ma a világ és nagyon fáj az ami velünk történik, minden emberrel és az egyedi emberrel. Fáj, hogy a Nyugat játszótere vagyunk, ahol a felépített homokvárainkat nem csak ők, hanem mi is eltapossuk. Mindig az elejéről kezdjük így soha nem jutunk tovább, csak magunk mögött hagyunk újabb 4 évet és kezdünk egy másikat. Nehéz ma mindenkinek, fiatalnak, idősnek, boldognak-boldogtalannak. Több diplomát szereztem, voltam tandíjmentes, azt követően pedig másoddiplomásként még kettőt. Ismerem a fiatalok problémáját, amikor a nulláról indulva létrehoztam az első vállalkozásomat a tanulmányaimat fel kellett függeszteni mert el kellett dönteni, hogy jogot hallgatok vagy felépítem a jövőmet. Mindkettő pénzbe került és önerőből nem ment. Ma több mint 50 alvállalkozóval dolgozok és van 5 alkalmazottam, akik nem szégyellik bárhol bármikor elmondani azt, hogy az ő munkahelyük egy álom munkahely! Sok vállalkozóval ellentétben én előbb az alkalmazottaimat fizetem ki, utána az államot, a könyvelőmet és ha marad, akkor én is kapok! Az alkalmazottaim már okostelefonnal járnak, nekik megvettem, hogy bárhol, bármikor netre tudjanak menni, magamnak viszont egy özönvíz előtti van és egy 24 ezres tabletet engedtem meg. Ha pályázatot nyerek, a pénzt visszaforgatom a cégbe és fejlesztek! Tavaly december 16-án kiírtak egy pályázatot és egyedül csináltam végig, hogy ne zavarjam a kollégákat az év végi ünnepek alatt, ugyanis 15-től mindenkit szabira küldtem miután kiosztottam az éves fa alá valót a fizetésen túl. Volt olyan kolléga akit több pénzért elcsábítottak tőlem, ő pedig elhitte, hogy van nyugisabb munkahely több pénzért mint amit én nyújtani tudtam. Fél év telt el és az én karácsonyi ajándékom az volt a napokban, hogy szeretne visszatérni. Jelenleg viszont ülnek a helyén teljes megelégedettséggel. Mikor elment, önvizsgálatot tartottam és nem benne, hanem magamban kerestem a hibát. Nem találtam, így beletörődtem. Fél év kellett, hogy megkapjam a visszaigazolást. Én hiszem, hogy mindenki azt kapja amit megérdemel, ugyanakkor félek is tőle, hisz mi lesz így velünk, magyarokkal? Jó éjt!
@MetroGoldwinMayer:

Ja, az más.
A zseniális elméleteidet add majd elő a befektetőknek is, meg a bíróságoknak is, tuti imádni fogják.
@MetroGoldwinMayer:

De gondolom, ha te aláírsz valakivel egy szerződést, nem zavar, ha az illető nem tartja be.
Hisz végül is törzsfejlődés, meg nem leszünk gyarmat! :D
@gbálint: Gbálint, ki vagy te? Milyen néven kommenteltél eddig? Csak hogy tisztán lássuk a "szerepedet".
gbálint 0 bejegyzést írt és 25 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2012.12.17. óta tag.
@a vég kezdete: Ott voltam Temesváron! Olyan nagy balhé azért nem volt. Kettőt-hármat lőttek a téren, egy szerencsétlen teherautó-söfőr nem állt meg, őt lelőtték. Más nem volt. (Kb. mint a Téli Palotánál 1917-ben.) Becs. szó.
@gbálint pedig személyesen: orbánviktor, kövérlászló, semjénbuzi, kuszaszemű matolcsy, gulyás, hoffmann, harach, stb... stb...
Állítsátok meg Arturó Uit!!!
@Pop40: De, zavarja a bankokat is. Kit érdekel?
A devizahitelek kiszórása nem zavarta őket. Sőt, mintha tetszett volna nekik.

Persze be lehet tartani ami neked szar, a szarfosgyáva senkiházi fajtád ezt is teszi.
ti nem vagytok normálisak. rakás örjöngő és fröcsögő vadállat. és vmelyikőtök írta h a fideszesekt elvakítja a gyűlölet, hát akkor ti már vakon születettek akkor.
tényleg jó indulatú semlegességgel írtam ide és valóban először, hogy vmilyen vitát (még ha kicsi is az) nyissak és ne csak egymás mellett gyűlölködjön a két fél. Hát szomorúan látom h ezt nem sikerült elérnem.
sajnálom h megzavartam magasröptű és a tényeket kicsit sem előítéletből félremagyarázott eszmefuttatásaitokat, többet nem fodrul elő.
tényleg kétségbeejtően szétválasztja az embereket a politika az országban, csak gyűlölet van az emberekben miatta...
A Fidesz ezekben a hetekben nagyon, de nagyon sok választót vesztett. Igazi összeomlás lesz ebből mindenféle Kubatov-lista, a választói körzetek átrajzolása, határontúli szavazatok és választási regisztráció ellenére.
Kezdték a rokkantnyugdíjasokkal, aztán az áfaemeléssel, új adókkal sújtják a munkavállalókat, és most betesznek a diákságnak is.

Ebből egyenes kimenetelű K.O lesz.
@gbálint: én nem gyűlölködöm, csak kérdeztem párat, mert azt mondtad mindent meg tudsz cáfolni, tényekkel. De válaszra sem méltatsz.
@gbálint: Ember, te magyar vagy?!
Hogy a csodába nem szégyellsz igét hirdetni az íráskészségeddel? Nem érzed (persze, hogy nem), mennyire égő ezen a kommunikációs szinten bejelentkezni? A saját megbízóid fognak így állj!-t parancsolni, meglátod.
Annak meg örülj, hogy anonimitásban mutatkozol be, mert kétlem, hogy ezek után valaki hajlandó lenne a rendelőd ajtaján bekopogni...
@MetroGoldwinMayer: Hello, bro! Are you from Hollywood? Nice to meet you under us, "a szarfosgyáva senkiházi fajtád", colled Hungarians...
@gbálint: fönök én nem bántalak de ha te ötödéves vagy az orvosin akkor én ENSZ fötitkár vagyok
Hat igy jar aki meg ma hisz egy volt KISZ titkarnak. Kutyabol nem lesz szalonna. Meg kell kb. 100 ev mire itt egy ertelmes politikus feltunik. Ma egy ilyen sincs. Orban=Gyurcsany. En leginkabb a nagyra tartott Antall-ra vagyok merges aki keptelen volt egy normalis rendszervaltast vegrehajtani. Egy szar politikus volt, barmennyire is nyaljuk a segget. Most meg szopjuk a maradvany csokevenyek sarjait. Ezek a turha alakok mind a szocialista rezsim neveltjei. Mind KISZ titkar meg hasonlo alja alak volt az atkosban, most meg itt majomkodnak.
@gbálint: Balint, Balint. Nem tudsz Te lof@szt sem a hazai tenderekrol. A szocik sem kispalyaznak, de ami ma a fidesz rezsimben folyik az tulszarnyalja a Kadar korszakot is. Az alap, hogy EU-s penzeket visszatartanak, a korabban megnyert palyazatokat visszamondjak es ujrapalyaztatja es ott csak rokonok nyernek. Akkor is ha szar a palyazatuk. Es ha nyersz egy EU-s palyazatot akkor lenyuljak a penzt es kozlik, hogy beszoptad. Ez teljesen normalis. Ekkora kommunista bandat regen lattam, pedig volt dolgom mindegyik kormannyal. Hidd el, ezek jo helyen "tanultak". Szar alak mind. Nem hiszem, hogy Bajnai a megoldas, de ez ami most van az total bukas. Szakmai dilettantizmus es barati mutyizas. Orban jo politikus meg szuper szonok, de egy akkora szakmai zero mint ide Lachaza. Keves ember van aki bevallalja, hogy ra szavazott :) Egyedul a csaladpolitikaja ertekelheto talan...
Amugy ezt a zOrbant Alcsuton nem tanitottak meg passzolni? Raferne.
Azért kell tüntetni, hogy a közpénzt szétosztók lássák mennyire fontos azt a területet támogatni, illetve nekik az a feladatuk, hogy az életben működő és mindenki által elfogadható döntéseket hozzanak!

A tüntetés hozzátartozik egy állam vezetéséhez! Ugyanis a képviselők a mi akaratunkat kötelesek véghezvinni, azért hívják őket érdek képviselőnek!

És ha nem azt teszik, akkor így megtud róla győződni mindenki, és leválthatóak!
@gbálint: Figyu,te melyik csatornát nézed az életben?
Eho Tv?

Látom Morpheustól a rossz kapszulát vetted be:)

A kormányod hiteltelen,mert nincs semmilyen demokratikus féke,ami volt az felszámolta.
Tudod gondolkodj egy kicsit egy külföldi befektető fejjel,te tennél bele pénzt egy olyan beruházásba ahol egy kormány 2 nap alatt átir törvényeket a saját szája szerint???
Szégyen amit csinálnak a fiatalok. Mindenki kiveszi a részét a recesszióból, most a diákoknak kéne. De hát ugye az elit nép, a sok bölcsész, műszaki menedzsernek ez nem jó, hisz így nem marad elég pénz a piára, bulizásra, vagy legalábbis kevés lesz.

Felvételek elnézve a tüntetésekről miért nem a szegény embereket látni, hanem csak a jól öltözött divatos fiatalokat?
Erről bezzeg kevesen írnak.
Ja igen, manapság a kormány a szar mindig....

szánalom ahova jutott ez az egész :(
@MetroGoldwinMayer: De kérem, erre van igény, erre vágynak a mai fiatalok. Mindent kapjanak kézbe, ültessék be őket az íróasztal mögé havi min 500e bruttóért.
Semmi másra nem vágynak, ezért is megy a tüntetés.
@gbálint: Csak 1 fizetett trollocska vagy,kevesen vagytok és kevesek,orbán dícsérő kolomphordozók.
Orbán legnagyobb bűne az, hogy kiszámíthatatlanná tett mindent, akár gazdaságról, akár napi politikáról van szó. Mikor az a gyakorlat, hogy minden egyeztetés, szakértői vélemény, hatástanulmány, vagy csak pusztán a józan ész ellenére délután kettőkor benyomnak egy bármilyen törvényjavaslatot és azt negyed háromra elfogadják, aztán négy órakor rájönnek, hogy alkotmányellenes (amit ők férceltek) s negyed ötre már az alkotmányt (tákolmányt) is módosítják. Semmi koncepció, semmi koherencia, semmi átláthatóság nincs. Ebből a 'zembereknek egy idő után elege lesz ám!
@kistesoka:

Te komolyan elhiszed amit írsz? :)
Most olvastam egy cikket egy észak-koreai menekült festőről...Az mikor lelépett az országból teljesen meglepődött, hogy máshol mennyire jól élnek, nekik meg beadták, hogy az egész világon mindenkinek olyan sanyarú a sorsa mint az észak-koreai embereknek.
Recesszió? Barátom ezt amit most "átélsz" recesszió címén az nem annak köszönhető, hogy a világon az emberek egész nap a TV-t bámulták. Nem, cimbora...sem ők, sem én nem akarok a te "recessziódon" osztozni veled. HA neked ez jó, ami most folyik az országban (a világon) hát ülj be egy sarokba és add oda mindened, hogy megmentsenek téged...én a magam részéről bizony a diákok mellett vagyok, főleg, mert ha nem vetted volna észre kvázi már mindenkiért "harcolnak".
Mi meg felnőttek lévén jól széthúzunk most is... Jól írta egy másik kommentelő valahol máshol: Nekünk kéne a gyerekeinkről gondoskodni, erre ők gondoskodnak most rólunk.
"Tőlük semmit nem érdemes elfogadni. Mert az elmúlt időszakban bebizonyították, hogy két nap alatt bármilyen koncepciót, kijelentést, politikai döntést megváltoztatnak."

látod, mégis összeszedtek néhány fiatal fidesznyiket. :)
@sas70:
van koncepció: tönkre akarják tenni az országot és közben annyit lopni amennyit csak lehet.
az még zavart h tegnap nem volt időm válaszolni néhányotok felvetésére akik tényekkel próbálták igazolni az elméletüket. azokra most válaszolok h tisztázzuk őket aztán tényleg befejeztem, m reménytelenek vagytok.
1. semmilyen pénzt nem kaptam senkitől, h ide írjak, csupán az elvakult gyűlölet mondatja ezt veled, mert nem bírod ha kritizálnak. de egy tanácsot adok: POLITIZÁLNI ÉS ELEVE GONDOLKODNI NEM LEHET INDULATBÓL! nézzetek magatokra olyan vagytok jobbikosok akik zsidóznak, csak ti a mások oldalon álltok, nektek mindenki aki mást mond orbán-bérenc, náci stb...
2. az államadósság alakulásának nagyon aranyosa félremagyarázott értelmezésével, csupán az a gond, hogy azt már mint írtam GDP ARÁNYOSAN KELL NÉZNI és úgy látható h 55% ról 80% fölé ment az mszp-szdsz kormány idején. ha mindenáron az abszlútértékét nézitek úgy mindössze 8500 milliárdról 20000milliárd Ft fölé emelkedett, azért mert a nagy része devizában van és a mostani árfolyamot kell nézni! de ismétlem a gdp arányos mutató a lényeg!
3. tehát az árfolyam: amint bevezette a fidesz a különadót, romlott a ft árfolyama, így próbálva a piac spekulációs nyomás alá helyezni a kormányt h vonja vissza a nekik nem tetsző intézkedéseket és vezesse be a klasszikus megszorításokat. Egy országot azonban nem a piacok hanem a vezetői kell irányítsanak és nagyon helyesen megmaradtak ezek az adók, amelyeket én nagypn innovatív és kreatív megoldásoknak tartok, mert a saját fejemmel is tok gondolkodni és nem csak a liberális média dumáját szajkózom.
az hogy a bankok nem hiteleznek emiatt a legnagyobb álszent hazugság, ami létezik, hisz csak az elmúlt évben 2300milliárd Ft ot vontak Mo. ról, miközben szegények nem tudnak hitelezni. Lószart, azért nem hiteleznek m olyan csóró lett az ország 8 év alatt és mindenki annyira el van adósodva h nincs kinek hitelezni.
4. a legfontosabb szentem az imf el kötendő hitel megállapodás lenne, de mikor az imf azt mondja h javasolja a szociális juttatások újragondolását és közösségi közlekedés finanszírozásának újraszervezését a bankadó helyett, azt mondja csak nem direkt hanem indirekt, h ne adóztasd tovább a haverokat, hanem inkább a saját néped. velük vigyázni kell, nem egy országot tettek már tönkre, csak azt mentik meg akit nekük (citibank, goldman-sachs, merry-linch, deutsche bank stb nagy abankok) érdekükben áll. ELŐBB TÁJÉKOZÓDNI KÉNE H MI IS AZ AZ IMF ÉS MI AZ EURÓPAI BIZOTTSÁG.
5. egy szerződést megváltoztatni ha kell 1000szer is szükséges egy államfőnek, m EGYETLEN SZERZŐDÉS VAN AMI ŐT MINDIG KÖTELEZI MINDENEK FELETT, AZ PEDIG AZ ORSZÁGGGAL ÉS ANNAK NÉPÉVEL KÖTÖTT SZERZŐDÉSE, HOGY MINDIG AZ Ő ÉRDEKEIT SZOLGÁLJA!! ha egy szerződés nem azt szolgálja mindig fel kell rúgnia, ez nem civilizáltságról szól hanem érdekekről. Mo. azért nem lépett ki a II. Vh ból és támadta meg a németeket mint a románok tették,m h szövetségest nem támadunk hátba. MARHASÁG, EZ POLITIKA IT ÉRDEKÉRVÉNYESÍTÉSRŐL VAN SZÓ.
6. a lopásról ne beszéljünk mert minden ami volt azt gyurcsány és bajnai alatt már ellopták
7. HIGGYÉTEK EL KURVÁRA NEM VAGYTOK SOKAN! KONKRÉTAN CSAK PESTEN ÉS NÉHÁNYAN VIDÉKEN. AZ EMBEREK NAYGRÉSZE TUD GONDOLKODNI A SAJÁT FEJÉVEL IS ÉS NEM HAGYJA MAGÁT AZ ORRÁNÁL FOGVA VEZETNI A LIBERÁLIS SAJTÓ ÁLTAL, CSAK AZÉRT MERT Ő ÚGY SZÜLETETT HOGY GYŰLÖLI ORBÁNT
Ja és az árfolyammal szemben érdemes megnézni a magyar állampapirok CDS felárát és látható, h A VÁLSÁG ÓTA NEM VOLT ENNYIRE JÓ BEFEKTETÉS A MAGYAR ÁLLAMPAPÍR SÉ A FORINT, M AKI ÉRT HOZZÁ TUDJA, H A MAGYAR KORMÁNY STABILAN ÉS KISZÁMÍTHATÓAN 3% ALATT TARTJA A HIÁNYT ÉS AMINT NEM LESZ RECESSZIÓBAN JÖVŐRE ISMÉT TOVÁBB FOG CSÖKKENI A AZ MAGYAR ÁLLAMADÓSSÁG

na ez tényleg a végszó volt, többet ide én nem írok
TOVÁBBI JÓ RETTEGÉST A DIKTATÚRÁTÓL A GONDOLKODÁS HELYETT!
@kistesoka:
Kérdezed, hogy "miért nem a szegény embereket látni, hanem csak a jól öltözött divatos fiatalokat".
Voltak ott tegnap hajléktalanok is, mert szolidárisak a fiatalokkal. A Város Mindenkié csoportból szólalt fel Misetics Bálint.
@gbálint: Isten veled, Bálint gazda! Kinyitott a pártpénztár, eredj!
@gbálint: Kedves Bálint! Mivel nemrég jöttem csak vissza Mo-ra, így érdekes volt olvasni a fentieket. (a többieknek ez az 1-ső commentem :) ):
1) ha 5-éves vagy az orvosin, akkor tudnod kellene, hogy egy számot- adatot- nem lehet csak egy szempontból értelmezni, nézni " államadósság alakulásának nagyon aranyosa félremagyarázott értelmezésével, csupán az a gond, hogy azt már mint írtam GDP ARÁNYOSAN KELL NÉZNI"- hogy értsd(?): lehet testfelszín alapján számítani a dózist, de akkor is van egy abszolút érték ami mérgező!
3) na ez így meredek. Azért ezt be kell látnod, nem ilyen egyszerű. A forint azért zuhan- többek között- mert senkinek nem kell. Gondoljunk vissza a "csontvázak, és rosszabb helyzetben vagyunk mint Görögország" című előadásra a választások utáni napokban- (ha tudtam volna mit mondanak most igen csak jól élnék)tudjuk, hogy kellett a pénz, de ezért egy egész országot megszívatni?- erre persze, hogy mindenki eladással reagál. Mint ahogy most a napokban is a "majd jól együttműködünk a jegybankkal, és forintból fogjuk finanszírozni a lejáró deviza tartozásunkat".
4) van benne igazszágod, de legalább kiszámítható lenne. (mindamellett, hogy a közösségi közlekedés finanszírozásának újragondolása már ma is elkésett- lsd. BKV, MÁV stb.
5) ez kemény! a ezt komolyan gondolod- és nem csak trollkodásnak szánod- bajban vagyok. Ez ellen már nem tudok mit mondani. Inkább kérdés: ha szerinted ez így normális és helyes "egy szerződést megváltoztatni ha kell 1000szer is szükséges egy államfőnek" akkor miért csodálkozol, hogy egy befektető nem tervez hosszabban 3-5 hónapnál (egy évnél?)hiszen, bármikor megváltoztathatják a szerződést?(mondjuk teszik is- ad hoc adók, adóemelések)
7) nem vagyok - bocs mit értesz a liberális sajtó alatt?- nem gondolkodó, orránál fogva vezetett. Bár tény hogy Orbán az ázsióját úgy 2000 körül veszítette el nálam. (bár lehet hogy még korábban a "Nyírfa" ügy kapcsán, a választások másnapján.)
Ez az amikor a vak gyűlölet vezet embereket.Csak hogy tudjátok.minden normális jó érzésű ember ha!, olvas benneteket, az tuti, hogy inkább Orbánt válassza mint titeket. Ez már belefér az izgatás tényébe. Ti kártékonyabbak vagytok, az ellenzékre nézve mint ahogy a kis agyatok ezt fel fogná.Hihetetlen. Ha itt élitek ki hülyeségeiteket hát tegyétek. Így nem lehet meggyőzni senkit, ember! Felfogtad? Ez annyira tipikus vad bolsevista uszító szövegek, hogy abból már rég elege van mindenkinek.A többieknek , a mérsékelteknek mondom, hogy szóljatok rájuk bakke, mert tönkre tesznek mindent. Hacsak nem provokátorok.
Gondolok itt a " vég kezdete" fedőnevű balfékre.
@torró: Sajnos - a hangvételedtől eltekintve - egyet kell Veled értenem...
süti beállítások módosítása