A Tesco nem érti a Boltbalopást
Pár napja Fehérváron volt Boltbalopás, az év első felében Budapesten hajtott végre hasonló akciót a 4K! Az egyik kiemelt célpont természetesen népünk bölcs tanítója, a Tesco volt.
Nem sokkal később egy segítőkész alkalmazott révén a 4K! postaládájában landolt a Tesco belső hírlevele:
Vajon miért beszél a hírlevél "ismeretlen szervezetekről", amikor minden tasakon ott a honlap? Nincs internetkapcsolata a Tesconak? Ráadásul ha egyetlen honlapcím van mindenhol, miért beszélnek több szervezetről? Nem gondoltuk volna, hogy ez ennyire bonyolult lesz számukra.
Arra viszont büszkék vagyunk, hogy a kifestett söröskupakot a Tesco is terméknek tekinti.
Ahhoz pedig, hogy a belső elhárítás anyagai is boltbalopóknál landolnak, csak Tyler Durden örökbecsű szavait tudjuk hozzátenni:
„Akiket üldözöl, azoktól függ az életed. Mi főzünk rád. Mi visszük el a szemeted. Mi kapcsoljuk a hívásaidat. Mi vezetjük a mentőt. Mi őrzünk, amikor alszol. Úgyhogy ne baszakodj velünk!”
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.