Gyurcsány 1989-ből: Elég a hazudozásból

2010.03.31. 09:00 baum

Unikális hanganyagot találtunk a rendszerváltás környékéről. Gyurcsány Ferenc gyújtó hangú beszédet mond, őszintén feltárja a hibákat, felhívja a figyelmet arra, hogy be kell fejezni a hazudozást. Ismerős?

A felvétel az 1989-es KISZ Kongresszuson készült, melyen végül Gyurcsányt alelnökké választották, a KISZ pedig átalakult DEMISZ-szé. Két hónap múlva Gyurcsány harminc társával kilépett, és megalapította az Új Nemzedék nevű ifjúsági szervezetet. Mivel ezzel sem tudott áttörést elérni, hamar elhalt a mozgalom. Utána az üzleti életben próbált szerencsét, és beházasodott az Apró-klánba. Vezérigazgatója volt az Altus Rt-nek. 2002-re az 50. leggazdagabb magyar lett. A politikába 2000-ben tért vissza, amikor belépett az MSZP-be.

Hogy ne lehessen ránk fogni a kontextusból kiemelés vádját, és az ezzel való manipulálást, a poszt végén a teljes felvétel meghallgatható. Ugyanakkor közzéteszünk egy vágott anyagot, amelyből kiszedtük azokat a politikai lózungokat a baloldali értékekről, amelyekről kiderült az azóta eltelt idő alatt, hogy Gyurcsány pusztán retorikai fogásként alkalmazott.

De előtte jöjjenek sokat mondó mondattöredékek, melyről lehántoltuk a mézes mázt:

<

0:30  - „Tudjátok mit gondolok (…) a vagyon társadalmasításáról, az MSZMP-hez való viszonyunkról.”

0:49 – „Hát, nekem alelnöknek, vagy alelnök-jelöltnek talán nem dolgom befolyásolni közvetlen módon is, itt és most ez a döntést”

1:02 – „Én azt szeretném, hogyha ez a KISZ képes lenne arra, hogy kitörjön a hatalom igézetéből”

1:42 – „És ha nem lesz jó holnapután, amit ma csináltunk sutba vetjük, és csinálunk másikat”

1:52 - „Aki azt hiszi, hogy hivatkozhat csak önmagában a társadalomra, hogy ennek nem vagyunk mi is része, az hazudik, ugyanúgy hazudik, ahogy hazudott harminc éven keresztül, hogy tudja mi kell ennek a társadalomnak. Nem, én tudom, hogy mi kell nekem”

2:22 – „Új jelszót kell bevezetni: szeress, ne háborúzz!”

2:47 – „Meg kell tanulni, hogy nem kell lesütni az ember szemét, ha egy vasúti kupéban megkérdezi, hogy hol dolgozol. Nem kell szemlesütve azt mondani, hogy a KISZ apparátusában.”

3:40 – „Úgy bontunk le egy politikai diktatúrát, hogy közben az intézményrendszere még működik, ez nagy dolog, (…) és ezt mi magunk is csináljuk, mert mi is ennek a rendszernek az alapintézménye közé vagyunk. Hát, tessék ezt tisztelettel megböcsülni.”

4:45 – „Magam azt gondolom, hogy többet ér ma bármifajta emberi hitelesség (…), mint ezer meg ezer politikai program, mint ügyes, biflangos megszólalások”

 

6:10 – „Ennek a KISZ-nek az volt a dolga természetéből fakadóan, hogy egy újraszerveződő hatalom mellé megszerezze a magyar ifjúság támogatását, megszerezze csaknem bármi áron is ennek a hatalomnak az ifjúsági legitimációját.”




Ferenc állandó színvonalat hoz, akkor is, most is. Eltelt húsz év, de mintha mi sem változott volna. Maníros, ha kell modoros, ha kell lelkesítő, ha kell öt percen belül meghazudtolja saját magát, csak hogy az adott kommunikációs helyzetből nyertesként jöjjön ki. Játszik a hangsúllyal, profi, rafinált, és végtelenül cippolai. Kordokumentum, ki tudja megmondani, hogy vajon a politológia, vagy az orvostudomány profitál-e majd többet belőle.

Itt pedig a teljes beszéd két részben:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fenteslent.blog.hu/api/trackback/id/tr311881115

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Gyurcsány a kapuk előtt 2010.03.31. 09:34:19

Gyurcsány Ferenc visszatér. A Fidesszel közös érdeke és reménye, hogy a magyar baloldal elválaszthatatlan legyen tőle.  Eddig bírta Gyurcsány Ferenc a hallgatást. Az elmúlt hónapban már számos zártkörű pártrendezvényen vett részt, sőt két nyilvá...

Trackback: MSZP Szavazók részére! 2010.03.31. 09:33:21

A MSZP (Magyar Szocialista Párt) 1989. október 23-a után alakult meg. Október 23-án Szűrös Mátyás, az Országház erkélyéről kikiáltotta az MSZMP és a „Nemzeti Kerekasztal” megegyezése alapján a Magyar Köztársaságot, átverve a magyar népet, é...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A zasszony is azt mondja, hogy be kellene már fejezni az italozást... BE KELLENE!!! Nem azt, hogy fejezd be! Nagy különbség:-DDD

Én még soha, senkitől (politikustól) nem hallottam azt konkrétan, hogy "többet nem hazudok/hazudunk"... ja, hát befejezni azt tényleg be kéne:-(((
az rendben van, hogy Gyurcsány politikai hullájából - konkrétan a csontvázából - már csak a velőt szopogatjuk (rugdosva), de lassan ideje lenne átkapcsolni a relét, jönnek az új kommunisták, a forradalmárok, akik meg akarják dönteni a demokráciát, és újra egypártrendszert akarnak, a néphatalom jegyében.

ha érted, hogy mondom...
Ez a paprikajancsi magát Messiásnak képzeli, és ez nem volt másképp 89-ben sem. Össze-vissza beszél, saját magának is ellentmond, ami ellen beszél, azt csinálja ő is. 89 óta sem változott, és soha sem fog változni.

Pszichológiai eset egyébként, aki csak előre akar haladni, minden áron - a nagy semmibe. Állandóan újítani akar, csak nem veszi észre, hogy nem újít, hanem rombol.

Azt hiszi felette áll másoknak, és ő nyugodtan bírálhat bárkit, miközben ő ugyanazt csinálja... Bátran beismeri a hazudozást, a semmitevést, majd mégis büszke azokra az évekre.

Semmitmondó, elhaló politikai programok sorozatos gyártása ellen beszél, mikor ő maga csinálja ezt, és ebben talán meg is döntötte a Guiness rekordot.

Hazudozás ellen beszél, miközben úgy hazudik, mint a vízfolyás, és nem képes változni e téren sem...

Egy szóval, ez egy pszichés eset. Isten óvjon minket attól, hogy ez az ember valaha ismét vezető lehessen ebben az országban...
Az a baj, hogy ugyanezt valószínűleg ugyanígy elmondhatja 20 év múlva, mert senki nem hagyja abba. Az úgy elsikkadt, hogy Ferenc azt is mondta az övéinek, hogy a maguk pénzeiből is vissza kellene venniük, és innen vezetett az útja egyenesen lefelé. Ugyanis a pártja megrettent a gondolattól, hogy nem csak másoknak lesz rosszabb valamennyivel, de egy kicsit nekik is.
De ettől valamennyi politikus visszahőköl, le a többiek mentelmi jogával, de nehogy már kifizessünk egy kerékbilincs bírságot, amikor mi vagyunk a mi. És ne mi nyerjük a legtöbbet, és még sorolhatnánk.
@Unter Bahn: Akkor még sanszod van, úgyhogy még nyomhatod :-))
ez a fleto mindig is egy barom volt. Oltari nagy barom! Es egy hatalmas pofonra alla feje...
Jelentem, van útlevelem. A többi az "eltársakra" tartozik... Szándékosan hagytam ki a V betűt:D Egykutyák ezek mind. Egy követ fújnak. Egy malomban őrölnek. Egy csónakban eveznek. Egy cipőben járnak. Egyik 19, másik egy híján 20. STB.
Persze, értem: ha valaki jól beszél, értelmesen és érthetően foglal össze egyszerű gondolatokat, akkor azok természetszerűleg "lózungok", az illető pedig nem tudni, hogy orvosi, vagy politológiai eset.
Aha.
Szép egydimenziós világkép, eltévedni nem fogsz benne, az biztos.
@hjzgjkhjkl: érdekes, Orbánra ugyanez áll. aztán a nép, amelyik ezt ilyen világosan látja Gyurcsányról, csak leszavaz a másik, ugyanilyenre. ja, Vona se más, arra is leszavaz.
@is: Orbán azért kicsit más. Nem védeni akarom, de ő nem csinált olyan nagy baklövéseket, mint a Gyurcsány. Ő legalább tudott irányítani egy országot, még ha azt a regnálást is lehet bírálni... De nem hagyott ilyen romokat maga után. Gyurcsányt én sokkal elmebajosabbnak érzem, mint az Orbánt. Gyurcsány sokkal cinikusabban, és sokkal nagyobbakat hazudik, ezért idegesítőbb.

Nem véletlen, hogy Orbán most újra miniszterelnök lesz, Gyurcsány már nem lesz az soha az életbe.
Nagy rajongója vagyok, GyF nek, de nem ebbe az országba kellett volna születnie. Mert nincs elég intelligenciája a népnek azért.

(nem is áll az üstünk mellett senki)
A komcsik kedvenc mondása a bukás környékén hogy mások sem különbek. Igazából ezzel csak az a baj, hogy akik ezt mondják, valójában a többpártrendszert tagadják. Elvégre minek a többi párt ha úgyis mind egyforma ? Akkor elég egy Magyar Szocialista Munkáspárt, a többit be kell tiltani mert csak a pénzt pazarolják.
@Bullfrog: Az hogy ma nyakig van az ország a szarban Fletóék 8 éves tekvékenységének a következménye. És az, hogy valamennyire megindultunk belőle kifelé annak, hogy az IMF nyomására Bajnai pár ordító balfaszságot amit a szocik műveltek az elmúlt 8 év során, visszavont. Pl. hitelből fedezett 13. havi nyugdíj és fizetés a közszolgáknak, 20% ÁFA kulcs, és hasonlók. Ettől persze a 3x-os áron épült autópályák, a síkvidéki völgyhíd és a többi balfékség nem tűnt el, ahogy az elmúlt 8 év vállalkozásellenes gazdaságpolitikája sem, de kicsit kijjebb kerültünk a szarból, ahová nagyszerű vezéred navigálta az országot a zseniális pénzügyminiszter elődjével karöltve. Köszönjük Emese!
Hogy tanították az egyetemen:az Mszmp arra született,hogy vezessen és megmondja merre az arra .Ezt nem birják most megérteni,hogy ennek vége!!!!!Gy.F. is ebben az ideológiában nevelkedett,de a többi gondolkodóval ellentétben ő ott is maradt.Orvosi eset.
Ez most azért is érdekes, mert a 2006-os öszödi beszédbe is csak ő volt az aki elmondta, mit csinált a pártja és mit kellene tenni azért hogy ez rendbe jöjjön.Ezzek szerint a leghitelessebb ember az MSZP-ben.Mikor fogom azt hallani más képviselőktöl, hogy elkúrtúk.He?
@midnight coder: "Az hogy ma nyakig van az ország a szarban Fletóék 8 éves tekvékenységének a következménye."

Nem? Én inkább úgy mondanám, hogy a társadalmi berendezkedés következménye, visszakövethetően régebbi időszakokba nyúlik.
Nem lehet időre meghatározni, hogy 1900 tól kezdődően rossz volt az országnak.

Nem lehet egyértelműen behatárolni, hogy kinek a bűne. És amellett még ott volt a gazdasági válság - ami legrosszabbkor jött -és arról semelyik politikusunk nem tehet.
Az államcsőd sem lett -hála az égnek.

Nyilván műveltek a szocik iszonyatos bénázásokat. Ez is benne van, de mindenki művelt és művelni fog.
Ez az Feri! Te mint a párt ifjusági szervezetének fizetett alkalmazittja sikerrel tetted tönkre a saját ifjúsági szervezetedet, pártodat. Ez már önmagában is forradalmi tett volt.. Igaz a kimondott céljaid nem az MSZMP_MSZP_KISZ padlóra vitele volt.. de ez most nem számit. Marx elvtárs is megmondta:"Nem tudják de teszik" ezzel arra célzott, hogy az emberek nem tudatosan csinálják, formálják a történelmet.. gyakran más célokat követnek mind ami kijön belőle.. de mégis szándékaik ellenére is mozgatják a NAGY FORGÓKEREKET. Gyurcsány ennek a jelenségnek egy szép példája. Olyan hatékonyan harcolt az MSZP felvirágoztatásáért is, hogy az mára tönkre ment.

Gyurcsányról az ostobábjának nem Gyurcsány jut eszébe, hanem valaki más. Erről is le kéne szokni. Majd, ha a valaki más lesz a téma, akkor arról beszélünk.. Most azonban még évezhetjük Gyurcsány áldásos tevékenységének gyümölcseit.
Most megint vissza akar jönni :) nem bír magával
Az Mszp tönkremenése* időszerű volt, jó magyar módra, jópáran köpönyeget is fordítottak:)
(mondjuk ez őket jellemzi)De milyen már? :)

*a belső mutyiknak és töketlenkedésnek is köszönhetően + azért ebben az ellenzék is benne volt, elég erősen.
Nálam is ott hívta fel magára a figyelmet, hogy, bevallotta a hibát (it) melyik politikusunk mondott hasonlót valaha is?

Mindig csak az egymásra mutogatás megy.
Meg persze az önös érdekből való féktelen nyerészkedés, bárki is kerüljön a hatalom közelébe...
Nem baj, itt meleg van, langy szellő fúj és a Windhoek Draught istenien hideg! Szeretlek Ferenc! Köszönöm neked!
@tölgyes:
Nem lehet azért azt komolyan állítani, hogy az érzelem, a zsigeri görcs, ami GyF-et itt és a többi konform, gondolattalan blogban övezi, az ő tevékenységének a következménye.
Aki józan módon megpróbálja érteni, vagy értelmezni a történtekeet, legalábbis szerintem nem juthat ilyen leegyszerűsített butaságokra.
Méghogy ő tette tönkre a KISZ-t és az MSZP-t?

Én viszont azt láttam, hogy a többi genyafejű undormány KISZestől eltérően, a neki juttatott vagyont nem elherdálta, hanem mint jó kapitalista sikerre vitte. Nem olyan könnyű ez, mint azt sokan hiszik. Az a baj, hogy a mostani FIDESZ Marxizmus ugyanúgy gyűlöli a profitot, mint az ortodox leninisták. Pedig, nem profitot csinálni bűn! Veszteséget csinálni bűn! A veszteségről pedig úgy tűnik nem GYF tehet- ő megpróbálta csökkenteni, nem is sikertelenül. Akik megakadályozták a további csökkentési lehetőségeket, kicsinyes és önző (buta?) hatalmi érdekekből, no azok fognak most nyerni a választáson. Haj. Ráf. Magyarország.
@Bullfrog:

Hol vallotta be hogy hazudozott egy olyan pozícióban ahol ez (elméletileg) kizáró ok? Meg hogy nem csinált semmit? Zárt körben, a hazudozással megnyert választások után. Ennyire bátor. Meg ennyire akarja a "haladást".

@Háááát:
Ha a közönség nm érti amit az előadó mond nem biztos hogy a közönség hibája, lehet hogy az előadóé.
@Bullfrog: te is pszihiátriai eset vagy öregem.
amikor egy ország nem érdemel meg,mert akkora bazi nagy zseni vagy akkor nem az ország összes lakóját kellene elküldeni,hanem annak a "zsenikének" kellene elhúzni a .....ba .
lipótmező megszűnz ,a sok napóleon(gyurcsányi) meg szabadon garázdálkodik.
@Bullfrog: "Mert nincs elég intelligenciája a népnek azért." Szépen szofisztikált mondataid azt mutatják, hogy neked bezzeg van! :)))))))) Ó, tipikus szoci testvérem, nem sokan sajnálják a hazában, hogy "nem is áll az üstünk mellett senki". :))))))
@Bullfrog: "jó magyar módra". Csak a saját nevedben, kérlek.
Én mindentől (a mostani választási vereségtől is) függetlenül nem temetném Gyurcsányt.
Az az út, melyet ő megtett és addig ért el, ameddig, az nem arra predesztinálja, hogy most leüljön egy csendes sarokba és megvárja, amíg elmúlik a Fidesz.
Gyurcsány küzdeni fog. Nem is akárhogyan. Lehet keményebb ellenzéke lesz Orbánnak, mint arra számítanak.
A kérdés, hogy milyen formátumban fog reinkarnálódni. Egy megújított MSZP, vagy egy párttá alakított Charta, netán valami egészen új képződmény. Az biztos, ha vezérként az élére áll valamelyiknek, hamar nagy tábort fog gyűjteni, mégpedig azért mert sokan benne látják Orbán egyetlen méltó ellenfelét. A jelenlegi szocialista vezetéstől úgy érzem még nem fordultak teljesen el a szimpatizánsok, megvárják a választásokat , s amennyiben a papírforma szerint a párt bukik (a kérdés csak az, hogy mekkorát) azonnal elfordulnak a Mesterházy féle csapattól és új vezető után kiáltanak.
És ekkor jön el Gyurcsány ideje.

Persze csak találgatok, ez a játék kiszámíthatatlan az érdekek szövevénye miatt.
@ÁkiBáki: Tiszta logika. De ne felejtsd a párton belüli másik nagy - és igen népszrű - csoportosulást: Szili vmi nagyon hasonlót tervez, és az elmúlt évek eseményeinek tükrében komolyabb eséllyel aspirál az "új baloldal" vezetőjének pozíciójára, mint az erősen - ha nem teljesen - devalválódott Gyurcsány.
Feri megmondta, hogy nem fognak vizitdíjat szedni, és ezzel a hazugságával ne akarjon Orbán Viktor választást nyerni 2006-ban
@Bougheau Tschichka: Hol is mondta ki azt a szót, hogy "vizitdíj" a választási hadjáratban? Gyanítom, sehol. Valami gyógyszerfelírási-díjról beszélt, de az vajon mi lehet?
Egyébként valami filmfelvétel nincs erről a beszédről? Csak mert kiváncsi lennék, hogy Stumpf Fletó balján vagy jobbjáb foglalt-e helyet…
@Orbán a magyar nép ópiuma!: Recept-díj néven híresült el, a vizitdíj kisöccse volt, amíg el nem törölték a másik vívmánnyal egyetemben.
gyurcsány elcsort fontok ferenc olyan szinten vált hiteltelenné, vált ennek a korrupt ősmutyi kurvaország szilmolumává, hogy pár ezer nyugdíjason kivül más nem érdekel a gágogása
Gyurcsány hatalomra kerülésének oka az MSzP-ben lévő elképesztő igény egy ellenorbánra. A probléma az, hogy csak a puszta jelenséget sikerült rekonstruálni, a lényeget nem.
@elp: hű ,hogy beszélsz "azállamférfiúról",mindjárt megkapod a "kétkóláérteladomazanyámat" típúsú bérszocialistáktól a magadét!
@Táncolj Törő!: Igen, csak Nem érzem, hogy Szily annyi embert maga mögé tudna állítani. Egy párt, vagy pártszerű képződmény vezetéséhez kell egy kis diktatórikus hajlam, mely vegyül egy kis hangoskodó populizmussal.
Ezt nem érzem, hogy meglenne Szilyben.
@ÁkiBáki: Hát, nem egy Berlusconi, az biztos. :) A még meglévő, minimális szavazóbázis számára viszont a régi, megbízható arc, a "Katika". A bizonytalan, balra húzó szavazók szemében pedig egy aránylag még "érintetlen", de már jól bevezetett politikus, látványos botrányok nélkül. Sokat számít majd - talán mindent - hogy a Kis Péter által dominált bázis-közép hová teszi majd a voksát a párton belül. Izgalmas lesz, a választásokat követő időszak is tartogat komoly politikai változásokat. Remélem, - oldalaktól függetlenül - egy letisztultabb, nyugodtabb periódus következik. Ennek a nyugalomnak, szubjektív kis értelmezésem szerint nem éppen Gyurcsány a záloga...
Jaj ezt úgy szeretem... Mindenki tegye a szívére (jelvényére, narancsára, szegfűjére, árpádsávos zászlajára, piros-lakkcsizmára) a kezét és képzelje el a következő jelenetet

Otthon összeül a családi kupaktanács, és apa ül az asztalfőn. Az asztalnál anya és a gyerekek, nagymami - nagypapi... Apa beszél, a következőket mondja :
- Emlékeztek tavaly tavasszal, anyátok el akart válni tőlem, mert megcsaltam, elvertem a családi pénzt...
(a család bólogat, anyuka mosolyog)
- akkor megígértem, hogy mindent rendbehozok, megjavítok, a családot összetartom, a kosztpénzt gyarapítani fogom és elmegyek dolgozni is...
(mindenki bólogat)
- Nos, bevallom őszintén, hogy akkor hazudtam azért, hogy anyátok ne válljon el tőlem... Semmi nem változott, azóta sincs munkám, minden reggel amikor dolgozni indulni láttatok akkor a haverokkal a pókerterembe mentünk és játszottunk, ittunk, és kurváztunk... kevesebbet kellett innom, mert anyátok kiszagolta volna a piát, de a többivel minden rendben volt. Fizetésem honnan volt akkor kérdezhetitek ? Nos trükkök százaival nyertem, illetve hitelt vettem fel a lakásra, és abból havonta hazahoztam valamennyit, anyátoknak adtam... úgy alakult, hogy a hitelt nem tudom fizetni, és hamarosan (úgy két három hónap) elárverezik a fejünk fölül a lakást...
(mindenki döbbenten ül)
No most az a helyzet, hogy ez a ti hibátok is, és azért ültünk össze, hogy felrázzalak benneteket, hogy elég legyen a hazudozásból... én hazudtam, de büszkén vállalom, hogy mostantól nem fogok... ti se tegyétek, láttam a szomszéd is hazudik... nem kell beszarni a behajtóktól, a rohadt életbe... ebben a kurva háztartásban senki nem csinál semmit soha... csak hazudozunk egymásnak éjjel nappal... Az a megoldás született, hogy a két gyerek elmegy dolgozni, anyátok még egy műszakot vállal, és az öregeket pedig kiültetjük koldulni. Közben a testvéremet áthívom, ő majd tartja a kapcsolatot a bankokkal és vesz fel nekünk hitelt amivel kisegít minket... Ha nemtetszik a megoldásom, akkor el lehet menni, vagy én megyek el, de a kocsi az enyém, a lakáshitelt meg fizessétek ahogy akarjátok...

Ezután a család feláll és egyemberként borul apa nyakába, hogy ő milyen bátor volt és felvállalta a tettét, és őszintén szembenézett az eltelt időszak hazugságaival, és csökkenti a bűnét, hogy a szomszéd is hazudott néha...

---

Meghallgattam apa minden szavát amikor kikerült az anyag a családikupaktanács megbeszéléséről, sőt elolvastam apa blogját is és én még mindig a következőt látom

apa nem dolgozott,
apa ehelyett becsapta a családját
apa nagy buzgalmában kockára tette a családifészket
apa mások munkájával kívánja rendbehozni az elkövetett hibáit
apa úgy gondolja, hogy anya és a gyerekek is hibásak, mert elhitték amit látnak
apa úgy hiszi, hogy az elhangzottak alapján ő mindent jóvá tett és maradhat a családfő...

apa téved...
feri lopta szét az országot,aha! Abból van szőlője földje! A Demeter Ervinnek egy év alatt panziója, egy erdő közepén, a felesége nevén,(és ezt konkrétan tudom, számlát nem kér, és a megrendelt dolgok felét viszi csak el, amit méretre gyártatott, és egy hisztis k.va, lehetetlen szőke parókával)
Ebben az országban csak egyetlen miniszterelnököt tudnék elképzelni, és az a Hofi!De mivel Ő nincs már sajnos, a többi húzzon a f-ba!

Kérdés: mi a fasztól lenne jobb ebben az országban, amikor senki nem fizet adót, senki nem ad számlát semmiről, több a rokkantnyugdíjas mint a rendes, mindenki tartja a markát, itt laknak a leggazdagabb mozgássérültek ( már ami a parkoló kocsikat illeti!)

És most megpróbálom Ferit idézni, nem biztos, hogy szószerűen tudom idézni , de valahogy így hangzott, hogy:
" és most tegye a szívére a kezét az aki valaha számlát kért a fodrászánál" ( talán így hangzott ) Tény, hogy és sem kértem soha, se nála, se a gumiszerelőnél, se a kisközértben, se a zöldségesnél, se a virágárusnál stb...
És most légyszi a komcsizós üzikkel spóroljatok, mert most csak "nagyembert" tudtam idézni,senki más nem jutott az eszembe! Ja de... " Oszt jónapot" ( bár ez lehet, hogy sassjózsi volt"
@Orbán a magyar nép ópiuma!:

Hülye vagy és kész
Receptdíjnak hívta és akkor mi van?

A lényegen nem változtat: TUDTA hogy be fogják vezetni, ezért HAZUDOTT és a hazugsággal vádolta ellenfelét, holott ő nyert választást hazugsággal
Gátlástalan hazudozó volt ez egész életében...
@elp: gyurcsány...olyan szinten vált hiteltelenné, vált ennek a korrupt ősmutyi kurvaország szilmolumává, hogy pár ezer nyugdíjason kivül más nem érdekel a gágogása

1. Te is része vagy, tehát te is korrupt...
2. Az összes (összes) haverom és rokonom Gyurcsány-fan, s nem sok a nyugdíjas!
3. Lécci odafigyelve halgasd meg az "Őszödi beszéd"-et.
4. Végre egy ember, aki nem 180 fokot fordult
5. Más: szerintem jóval később lett Apró-klán-tag.
@cséb 80: nem a szétlopás a bűne, hanem hogy Ő és kormányának munkája már 2006 őszére közelsodorta az országot egy államcsődhöz... akkor huszáros vágásokkal megszorító intézkedésekkel hirtelen rendet vágott, de az akcióinak az eredménye az lett, hogy a gazdasági növekedés lejtmenetbe kezdett. Hogy a 2008 végén érkező világválság gyakorlatilag lesöpörte a magyar gazdaságot a térképről... Nem, a világválságról nem tehet Sem GYF sem a kormánya, sem pedig a mögöttük álló MSZP. Megkockáztatom, hogy a megfelelő emberrel gyorsan (hehe gyorsan... ki legyen a miniszterelnök társasjáték) ... szóval a megfelelő emberrel lecserélte önmagát, és úgy ahogy átevickéltek a legmélyebb részeketn : lásd a magyar állampapírt veszik, a forint euró kurzus kb rendben van.

A baj az, hogy nem ellopta az országot, hanem hagyta tönkremenni. 2004-től 2009ig ült a bársonyszékben, és tehetett volna valami olyat amitől az ország nem fekszik le a padlóra a válságtól.

Mindenki emlékszik a tokaji botrányra, orbánpapa szénbányáira és az országimázs központra is. A probléma az a hasonlatban, hogy bár ez is lopás (és bűn) de közben az ország javuló gazdasági mutatókat produkált, konstans 4%-os növekedést (kb ez reális ebben az országban), és csökkenő államadósságot (56%-ra süllyedt (GDP arányosan)). Eközben most 80% körül vagyunk, negatív a növekedés mértéke...

örök példám

2002-ben Medgyesi mikor átvette a kormányt egyetértett abban hogy 2008ban itten bizony euró lesz... most nézd meg, 2014-15 előtt aligha...
Eltűnt az ország teljesítménye, eközben kb 20%nyi többletünk van adósságból, és a rövid és középtávú céljaink is elcsúsztak a fenébe...

no ezzel vádoljuk GYF-et és nem lopással.
@Bougheau Tschichka: Bocsánat "gyógyszer felírási díj" hangzott el a szájából

ÍME GYURCSÁNY, AHOGY HAZUGSÁGGAL AKAR NYERNI, MIKÖZBEN LEHAZUGOZZA ORBÁNT

www.youtube.com/watch?v=D9VFIG6NO68
Ezt a beszédet is hányadszorra rángatja már valaki elő. Nem uncsi?
@Lord_M_: Még egy "apróságot" tennék hozzá: A közel 20%-os jobbikot egyértelműen ennek a kurzusnak köszönhetjük, az ő szekerük a jó kis beszéddel indult... nem hiszem, hogy lehetett volna ennél konzekvensebb, adekvát választ adni a társadalom nem kifejezetten pallérozott szegmenseiből. Sajnos.
@Krajcs: Nekem nem. Ezt eddig még nem hallottam.
Bizony nem uncsi, meg szerintem azoknak sem, akik az elmúlt évek történetét, benne Gy.F. szerepét vizsgálja.
Gyurcsány elhiszi magának saját hazugságait. Ez nagyon veszélyes tulajdonság. Sok Kelet Európai ország ment tönkre ilyen vezetőktől. Elhitették az emberekkel, milyen jó a helyzet, közben meg egyre szarabb lett minden. Az emberek többsége azonban egy idő után rájön a turpisságra, ugyanakkor a vezetők, meg pár maradék fanatikus követő valamiért még mindig hisz abban, hogy a rossz az jó. Remélhetőleg kisebbségben maradnak.
Gratulálok Gyurcsány Elvtárs!
Köszönjük Néked a Jobbikot, meg az ország szétbaszását a lelkesítő beszédeddel, és a dilettáns megjelenéseddel!
Az SZDSZ is nagyon hálás Neked!
Jól beházasodtál, tudtad hova kell dugni a brét, egy kis lóvét is szakítottál.
Én is így csinálnám, bár nekem hiányozna, hogy nem mehetnék nyugodtan végig az utcán. de ha Neked ez nem hiányzik, akkor gratulálok!
Az a baj amúgy, hogy GYF és csapata ott hibázott, hogy elhitték, hogy az ország olyan mint egy nagy multi... (mondjuk tesco). Méreteiből fakadóan megy előre és működik a rendszer. Akkor is ha éppen nemfoglalkoznak vele. Márpedig egy ország minden lépését spekulánsok, élősködők, patkányok lesik és minden lehetséges alkalommal belemarnak a koncba... Az ország irányításához taktikai lépések sorozata kell, hogy előbbre jusson, lemetszeni a vadhajtásokat, öntözni a gyarapodó palántákat, igazságos de szigorú gazdaként... Ha ez nincs, akkor a gaz ellepi a kertet, és a fene megette a termést... Egy tesco esetében a rendszer sokkal jobban önfentartó...

Mert minden gonoszság ellenére ami bennem van, nem hiszem, hogy készakarva rontották az ország helyzetét idáig...
Elvinném a Gyurcsány fanokat egy párhuzamos világban, ha 8 év Fidesz kormány után lenne most pont ugyanez az objektív valóság. Ahol Orbán nyert volna így 2006-ban és Orbán mondta volna el az Öszödi beszédet. Kiváncsi lennék a véleményükre.
Egy olyan túlélő showt megnéznék szívesen, valahonnan egy lakatlan szigetről, ahol az ország "nagyjai" (Gyurcsi, Orbi, Vona, Torgyán) vannak.
Még szavaznék is rájuk!
Szálasi óta nem volt olyan beteg-lelkületű, közveszélyes figura Mo. vezetője, mint Gyurcsány.

Beszámíthatatlan + kiszámíthatatlan = veszélyes !
@Táncolj Törő!: Erre a nyugalomra ne is számíts, sajnos. Pontosan tudja ő, hogy egy percet sem fog hagyni a győztesnek, nemhogy arra, hogy ünnepeljen, de arra sem, hogy esetleg idő legyen a rendcsinálásra. Hogy nem ő a nyugalom záloga azt szerintem jól érzed.

@Lord_M_: Nagyon jó és frappáns a példa, csak egy a baj vele. Mégpedig a következő mondat:

"Ezután a család feláll és egy emberként borul apa nyakába, hogy ő milyen bátor volt és felvállalta a tettét, és őszintén szembenézett az eltelt időszak hazugságaival, és csökkenti a bűnét, hogy a szomszéd is hazudott néha..."

Te, én és még nagyon sokan tisztában vagyunk ezzel. De a buta tömeg nincs. És itt jön elő a demokráciánk egyik legnagyobb rákfenéje: nevezetesen a szavazatok száma. Azon szavazatok száma, akik ezt az okfejtést nemhogy elfogadni, de felfogni sem képesek.
Akik aszerint szavaznak, amit éppen a szomszéd mond, vagy a közértes, vagy a haver, vagy az éppen arra járó befolyásoló.
Akikből a "szimpatizáns" tábor tömege áll. Sajnos.
És amíg te meggyőzhetsz engem észérvekkel, vagy én téged, addig őket ezek az érvek nem nagyon zavarják. Azaz csak zavarják, mert összekuszálják benne azt az egyszerű és egyszeri gondolatot, ami szerint teszi az x-et.

Többségében ezért vagyok szkeptikus.
egy élet a népért...
és pösze, otrombán pösze.

Lényegesebb, hogy hazudik, tolvaj és még el is kúrta. De büszke rá. Szakavatott segítségre van szüksége.
trocadero,

Orban nem került volna abba a helyzetbe, hogy el kelljen mondania az öszödi beszedet.
Kormanyzas lett volna es nem elkuras, meg hazudozas reggel, delben es este.
ez a pösze idióta tudta megpuccsolni aztán Megyót, az elnökség elállt Kis Péter elvtárs miniszterelnökké jelölésétől. Fiktív beléptetések, megyei elnökök megvásárlása, trükkök százai.
@Werwolf: ezt tudom, csak a Gyurcsány hívektől kérnék egy kis elgondolkodást, hogy hogyan vélekednének ilyen objektív helyzet de fordított politikai felállás mellett.
@tlac: És a Leisztinger pénze. (már ha emlékszünk arra, hogy délelőtt volt olyan küldött, aki azt sem tudta, ki az a Gyurcsányi)
azér tegyük hozzá a puccs az pénzen és ravaszságon múlt, de rá másfél évre, a semmittevés után a padlóról , a szavazók is legitimálták ezt a paprikajancsit, még ha trükkök százait is dobták be Fletóék
Az országot beleállították a földbe, de úgy néz ki a Párttal is kibabrált, nem kicsit..
@ÁkiBáki: A bejegyzésekre nem is reagálok... mi értelme a "döglött lovat rugdosni":-)

Neked viszont elárulom, hogy az alapötlet működik, azaz ha házicirkusz fogad, bevetem ezt a "de hát sose mondtad (így konkrétan)" dumát... teljesen nem megy át, de legalább aznap este békén hagynak:-DDD

Különben komoly véleményként elmondhatom, hogy obbik-szavazó akartam lenni, de a jelöltjüket sajnos személyesen ismerem, meg - hála az internetnek - megcáfolódott a grállovag-elmélet is...

Úgyhogy... ismeretlen pártok és egyéni jelöltek szavazata remélem lehetséges, egyébként ismét kiegészítem a szavazólapot egy további választási lehetőséggel: "Egyik sem"...

Az EP-választásokon is ezt csináltam, azóta se szóltak hogy gond lenne, sőt a híradóban be se mondták, hogy az "egyik sem" párt mennyi jelölést kapott, de szvsz ott kellene kezdeni egy országgyűlési választást, hogy a lehetőségek közé felvenni a fenti "egyik sem" kockát és ha történetesen 66.7 %-nál többel nyer az "egyik sem" párt, akkor a második fordulóban ők automatikusan kizáródnának...

Tudom, ebben a rendszerben még lyuk tátong, de szvsz a jelenlegiben még több...

Szvsz ha megkérdezik hogy "golyó vagy kötél", az "egyik sem" egy ésszerű választási alternatíva és pl. egy ogy. szavazásnál mérvadó lehet a NÉP AKARATA c. fejezet felmérésére...
Már akkor szopott fejű volt a kis köcsög! Amúgy erre mondják, hogy a történelem ismétli önmagát.
@Babu2000: Mondom, 2006-ban megválasztották ezt a mentális esetet! Otthon és az "övéi" közt is megjátszotta a megváltót. A baj, hogy a hülyeség nála akaraterővel párosul (plusz gyenge közegben), ahelyett hogy örülne hogy él, vagy elkódorogna, még mindig gurulgat az az elszabadult ágyúcső . érezni az "új ember új pogram új báb"-nak ez kínos, de ahogy bent van a parlamentben lepattint sok fletóistát egy frakció/párt kavaráshoz, azt a szili és mesterházy félék nézhetnek majd, mint Grósz+Thürmer az MSzP "zászlóbontásánál :)
Még Debreczeni Józsi is ott van :)
súlyos eset..
@ÁkiBáki: Akkor azt kellett volna írnom, hogy másnap a rendőrség közleményben tudatta, hogy egy brutálisan összevert, megcsonkított férfi holttestére bukkantak a falu széli erdőben ?

esetleg, hogy anya, apának minden cuccát kivágta a lakásból, apa meg véletlenül kiesett az ablakon ... de nincs baj, nyolcnapon belül gyógyul...

nem tudom mivel lehetne megmutatni jobban, hogy az említett őszintebeszéd ha lehozzuk a hétköznapokba és kivesszük belőle a politikai varázsszavakat (költségvetés, adó, fidesz) akkor bizony semmi felmentő nincs benne... és hogy normális esetben bárkinek a családjában történne ilyen, akkor azt az embert kivágnák a lakásból mint macskát ....

a bíróság elmeszelné, válás lenne belőle... bármi, de nem taps és ölelgetés... pláne nem glória és piedesztál...
@Unter Bahn: Na jó, csak te is tudod, hogy a nap másnap is felkel. És a szekér halad tovább. Veled, vagy nélküled.
Elfogadom a protestantizmust, ha mutat megoldást.
Ez az így nem jó, de nem tudom hogyan, már nekem kevés. A passzív rezisztenciából pedig csak kiegyezés születik, aminek rendszerint mindig a nevető harmadik lesz a kedvezményezettje.
amúgy persze csak azért beszélek ennyit mert remélem valami párt rámakad és belőlem is minisztert csinál és évekig ülhetek egy székben... esküszöm még dolgozni is fogok... persze saját projektjeimen... néha megnyomom a szavazógombot is

Indulnék az egyik-sem párt színeiben...

útelágazkodok és felcserepedek... elcsórom a fontokat.. mindent ... bármit... lééééccciii

ehhh viccet félre... dolgozzunk...
- FERCSIBOHÓC -

:))
Képesnek kellet volna lennünk annak idején kivégezni ezeket a kommunistákat, és akkor most nem tartana itt az ország.
Én Gyurcsányt csak Hofihoz tudnám hasonlítani. Nézem és hallgatom őket, közben fogom a hasam. Egyiknél a nevetéstől, másiknál az éhségtől :-)))
@vauvauvau: A JOBBIK-ot kinek is köszönheted?
légyszíves menj el fogat mosni.
Sok minden a Gyurcsány számlájára írható(a sok elkeseredett szimpatizáns mindenképp),de a JOBBIK a Viktor:(- ki az utcára magyar, forradalom) nevezetű székletéből fakadt.
@ReignOfdark: azér Fletó viccnek kicsit erős..
A Dessewffy mint thinktank bő 1 éve belemondta a kamerába, hogy ismét Fletó nyeri a választást. Jó az ilyen zseniális agyakat közpénzből finanszírozni. Debreczeni magát a nagyformátumú államférfit látta meg. De legalább elvégezte azt ami 1989-ben nem sikerült, szétzúzta a Pártot. Igaz most meg jut egy Jobbik nekünk. Ez is egy teljesítmény...
Amúgy nem védem Fletót, de érdemes elolvasni a gyerekkorát. Nehezen maradt volna más is normális..
@hááááát: a Jobbik 2006 oktoberétől lett tényező. persze volt csírája előtte is. Bölcsész karosokból alakult, 10 egyetemista, sörözés borozás közt. Hacsak nem a bögrére pályázol..
@Bougheau Tschichka: Keresd elő azt is, ahol Orbán arról mesél, hogy "nem volt közgyűlés" az a megbeszélés, ahol arról döntöttek, mennyi pénzt osszanak magoknak...
Ha az ő szájából nem hazugság azon lovagolni, hogy "közgyűlés"/"tagok kötetlen találkozója", akkor Gyurcsánytól sem az a "gyógyszer felírási díj"/"vizitdíj".

(Szerintem hazug disznó mindkettő.)

Esetleg előkereshettek '89-es Orbán felvételeket, csak azokon nem azon kell ámulni, hogy mennyire nem változott, hanem hogy mennyire szembefordult liberális önmagával. Akkor most ki is az, akinek a beszédeit nem saját meggyőződése, hanem a politikai előnyszerzés lehetősége irányítja?
"Csuhások térdre imához" - ismerős?
@tlac: Fletó lehet nem szándékosan de a görcsös hatalomhoz ragaszkodásával, az emberek szétlövetésével, vagy előtte már a választások elcsalásával hozta fel az EP választásra a Jobbikot. Egyszer majd kiderül a finanszírozása is. De hogy jó arcú, rendesen öltözött , remek családi hátterű egyetemisták nagyszámban jobbikosok, az a KISZ-es idióta ámokfutásának következménye.
Kedves hááááát!
Gyurcsány Ferenc az öszödi beszédet
2006-os választások elött mondata volna el,
uriembernek tartanám!Most egy elfajult
lelkü kommunistának tartom.
@Avatar: Fletóval nem az a baj, hogy megváltozott, hanem épp az a baj, hogy már akkor is idióta volt, és aztán is. Nem lett volna szabad odaengedni. De a Párt-on belül "építkezett", fiktív beléptetések, romák megvásárlása, volt nemi aktus is h emléxel, aztán az ilyen tagság "megfelelő" megyei elnököket választ magának (vagy van ahol eleve megvan, Toller et mint királycsináló..), a maradék elnök pénzzel megvevése, Párt Elnökség szemen köpi magát és mégsem Kiss Péter jelöli Megyó helyett, mert neki pont egy ilyen idióta megváltóra van szükség, hogy még évekig ellébecoljanak, hányszor hajtogatták, ez van, majd 2010-ben lehet megin választani. Hát tessék megjött 2010, és most egy másik szerencsétlent futtatnak meg az újemberújpogramújbáb Attilát.
@Avatar:

Orban szamos helyen, interneten elerhetöen fejti ki, hogy velemenye szerint a liberalizmus teljesitette törtenelmi küldeteset, mert lebontotta a lebontani valo tarsadalmi akadalyokat, falakat, stb.
Az erröl valo velemenye konzisztens, es ahogy mondom, weben elerhetö.
Tajekozodj!
@öcsi55: már 2006 előtt ámokfutó volt, ilyen pogram, olyan tíz pont, 12 pont, minden faszság, közben meg ment bele az ország a földbe. EGY NYÁRon át "tematizálta" Bolgár et. és 168óra meg az ilyenek hogy a nagypapa a hétvégén avart éget a fiának és nem adózik utána, sőt járulékot sem fizet, el kell kapni az ilyen feketézőket!
Kurcsány 1 szociopata őrült.
amíg itt irogathatsz, addig liberalizmus van. nem ez a fő gond itt és most.
Fletó nagy teátrálisan kamerákkal gorilákkal ment az érettségi találkozójára, ellopni a show-t. Jövő évben nem hívták az osztálytársai, ők ismerik régóta. Most már mi is ismerjük úgy 8..10 éve. Ha valakinek ezek után még mindig a csodafegyver, akkor az váltson jegyet a SYMA csarnokba a következő DC bulira, 1000 Ft a best of Fletó, és hallgassa a Szebb múltat! lózungokat meg a Szeretlek titeket! A hülye más kárából se tud tanulni..
@Werwolf: sztem mára elég a Fletó junior hsz-ekből, reménytelen eset. Pár bögre aspiránsnak lesz esélye mindenképp, arra jó volt, szép screenshot-okat kell csak eljuttatni a Sociatas-ba.
@Werwolf: Érdekes szemlélet, mert azoknak, amiket 89-94 között követelt a töredéke valósult csak meg.
Gondolom Morvai is azért állt át a Jobbik élére, mert a leszbikusok jogai is rendezve vannak immár...
@hááááát: Hatalmasat tévedsz és/vagy roppant tájékozatlan vagy. Hogy szándékosan csúsztatsz, arra gondolni sem merek... A jobbik utcai, "forradalmi" magja mindig is létezett, néhány száz futballhuligán, aki korábban a miépet erősítette. Orbán soha nem élt az utcai erőszak lehetőségével, ezt csak te álmodtad, vagy túl sokat hallgatod az aranyos bolgár urat. Gondolj bele: ha 2006. 09. 17-én Orbán azt nyilatkozza a HírTV-ben, hogy "utcára mindenki", akkor nem ötszáz szurkoló rohamozza meg a TV székházát, hanem több százezer ember tódul az utcára. Ebben az esetben már csak posztumusz hallgatnánk ezt a katatón idiótát. A jobbik jelenlegi, igencsak megnövekedett szavazóbázisa elsősorban az egykori kelet-magyarországi aluliskolázott, mszp/mszmp szavazókból áll. Bármelyik komolyabb elemzést megnézheted az elmúlt egy évben, mind ezt mutatja.
@Avatar: Jaaaaj, a balóné mostanában minden poszban előkerül! Milyen jó kis tamponreklám lenne, eljut minden fogyasztóhoz! :))))))
igen, fletó ezt tudja. mindig mindent meg tud magyarázni, bebizonyítja a feketéről, hogy fehér.

ez nekem nem újdonság, ismertem 20 éve is. akkor még - a többihez képest, akik fehérterroroztak és lövetni akartak - viszonylag értelmes fiúnak könyveltük el, aki még akár jót is akarhat, de hát szegényke nem tud kitörni a "kiszes" kategóriából.

ma már látjuk, hogy ugyanazt tudja csak újra és újra. a cippola jó szó rá, bár cippola sikeresen trükközött, fletó meg egy roncs.
@Avatar:

na azt töle kellene megkerdezned.
@hááááát: Még egy "apróság": miközben az mszp támogatottsága az elmúlt két évben szignifikánsan csökkent, a fideszé pedig mindez idő alatt mintegy 10%-kal nőtt, ugyan honnan szerzett a jobbik az mszp-vel közel megegyező számú támogatót? A zorbán elcsábította az öreg géplakatos párttagokat szociktól, aztán átküldte őket a vonának? Vagy a fidesz és a jobbik egyaránt olyan választókat szólított meg, akik mintegy 20 évig apolitikus lényként tengették az életüket, és most hirtelen aktivizálódtak a zorbán aljas, náci cselszövése hatására? Bizonyosan így történt, drága bolgár úr, a zorbán a hibás a jobbikért is, ahogyan az elmúlt nyolc év zseniális szoci gazdaságpolitikáját is torpedózta az allámcsőd követlen közelébe...
Érdekel még valakit ez a rakás szar?
Ettől a futóbolondtól már nem csak az ország kap hidegrázást, felmérések szerint a választók 80 %-a hallani sem akar a visszatéréséről, hanem a saját pártja is. Láthatóan ez sem zavarja, vidáman elszabadította magát a szocihajó fedélzetén, és ha idejében le nem állítják az elvtársai, valszeg telibe találja a főárbócot is. De hát ez legyen az ő gondjuk...
Ezt a kis fasszopót akkor kellett volna egy szívlapáttal pofánbaszni. Most beljebb lennénk 8 elbaszott évvel és szegényebbek egy kötöznivaló félkegyelművel.
@ÁkiBáki: Úristen...!!! Passzív rezisztenacia??!! Rendszerváltás óta nem hallottam ezt a kifejezést, szvsz most is valami "veszélyes ojjektumot" fedez:-D

És igen: a nap felkelt, a szekér haladt, de a kutya ugatott és karaván MÉGIS haladt...: ergo ÉN NYERTEM:-D

Komolyra fordítva: ezt nem lehet komolyan venni! Én, az örök pesszimista, egyet mondok: mindenkinek, minden szavát feljegyezni!!! Azután egyszerű logikai kérdés, hogy egy illető szava az előzmények alapján hány %-ban lehet komolyan vehető... Nem politikai ígéretekkel ugyan, hanem egyéb életszerű matek-modellekkel kipróbáltuk/tam: működik!!!

Innentől nem szeretnék pártpolitikai ágenst játszani (utcán igen, ott élvezem ha menekülnek előlem az aktivisták), de mivel elvileg 20 év "adatbázisa" halmozódhatott fel minden ember fejében, komolyan megkérdezem - választó- és választható egységektől egyaránt - hogy a választópolgár alapjában-e véve-e hülye-e, vagy bizonyos körülmények között a sokadik átbaszásnak is van-e indoka és értelme???

Kétséged van??? Szavazz rám! (Sajnos nem indultam, de ez csak formalitás...) Két hónapot kibírok étel-ital-alvás minimummal, élvezném is, de sajnos az én tételem úgy kezdődik, hogy: "A demokrácia zsákutca, amely a pusztulásba visz"

A mondatot különösebben nem akarom 'kimagyarázni', mondjuk úgy, hogy gyerek kezébe töltött fegyver nem való... (ui.: értsd: éretlenek vagyunk, de ha tovább megyek, nem csak mi! De ezt már ne boncolgassuk, maradjunk hatáson belül)
@Unter Bahn: Igazából pedig ezt lenne értelme boncolgatni, nem ezen a politikai Pinokkión rugózni.
De szavazok rád :-)
@Lord_M_: A három millió nyugdíjasból ezt szerinted hánynak kellene általános iskolai módszerekkel elmagyarázni?
Érdekes felvétel. Jó volt meghallgatni. Igen, Gyurcsány Ferenc nem hibátlan. Sikerült találnotok egy húsz éves felvétel és a mai realitások között egy ellentmondást. Nagy dolog.

Ezt mérjétek ahhoz, hogy Orbán 2 hónapon belül mond ellent magának.

Egyébként stílusában, hozzáállásában ez a Gyurcsány tényleg meglepően hasonló, mint a mai. Gyurcsány nem ment keresztül egy akkora pálforduláson nem vetkőzött ki magából annyira, mint Orbán.

Az pedig, hogy Gyurcsány minden egyes megmozdulására ezrével ugranak a jobb oldalról mutatja, hogy nem akárkiről van szó. Mindenki tudja, hogy vele számolni kell. A jobboldal is tudja. Még nem halt meg. Egy ilyen ember nem halhat meg, nem adhatja fel, vissza fog térni. Ás nem csak amolyan orbáni "kivárom, amíg már csak rám akarnak szavazni az emberek" stílusban.
"Igen, Gyurcsány Ferenc nem hibátlan."
ezt komolyan mondod? :)
@Brendel Mátyás: Kicsit félreérted a dolgot. Azért ugranak Gyurcsányra emberek, mert elmebeteg. Ami önmagában nem lenne baj, csak ő úgy elmebeteg, hogy közben egy ország sorsát irányítja. Na ez a baj.

Nem azért bassza a csőrömet, mert jobboldali lennék (nem vagyok az), hanem, mert a jövőnket teszi tönkre. Leszarom a jobb és a baloldali eszméket egyaránt, élni szeretnék és nem szeretnék egy elmebeteget az ország élén.

De látom, te is orvosi eset vagy mint Fercsi. Remélem megvetted az Öszödi beszédet egy ezresért és azóta az a Hímnuszod. A legnagyobb elkúrást is úgy értékelitek, mint a legnagyobb jótettet amit ember elkövetett.

Margit-e vagy? :))
@Avatar: leszbikusknak milyen jogai nem valósultak meg??
@tlac: pl. az örökbefogadás, amiről annyira álmodozott Morvai, hogy lehessen olyan gyerek, akinek két anyukája van...
@Avatar: hát azér harcoljon a Morvai!
nem hiszem az örökbefogadás alapvető jog, bonyolultabb ügy ez annál.
"Gyurcsány Ferenc gyújtó hangú beszédet mond, őszintén feltárja a hibákat, felhívja a figyelmet arra, hogy be kell fejezni a hazudozást."

Fletokkió.
@jpmjpm:

Nem elmebeteg, hanem szimplán gonosz. Egy szociopata, aki tudatában van a tetteinek, aki hidegen, könyörtelenül a torkodnak nyomja a kést, miközben azt próbálja bizonygatni sima, megnyerő modorral, hogy az milyen jó neked. Egy modern Caligula.
@Lord_M_: Apának alkotmányellenes népszavazással, és feleslegesen gerjesztett hisztivel kereszbetettek... Csak adalék, mert ezt azért ne hazudjuk el! Más szempontból egyetértek veled.
süti beállítások módosítása