MTI-n és Indexen a Nobilis reklámja
A független és cinikus Index nem érzi úgy, hogy végtelenül gáz, ha tulipánfomájú kristálypohárba méri a Nobilisék pálinkáját egy automata(??) Ferihegyen. Erről inkább kedélyes egyetértéssel beszámol hűséges olvasóinak. Nem érzi úgy, hogy az MTI híradás sem több dagályos promóciónál.
Nem érzi úgy, hogy egy híradásban (ha olvasóikat foglalkoztató hír ez egyáltalán) nincs helye nyíltan értékelő lezárásnak, ráadásul anélkül, hogy tudnánk, mindezt a "Pálinkafarm", az MTI vagy az Index gondolja így:
Nemzettársak, hát ilyen szép az egyetértés a NER-ben.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Biztosan az én hibám, de én nem találkoztam, nem hallottam, az említett "nemzeti" társaság nemzetközi hírű pálinkáiról, ezt vajon ki állapíthatta meg, ki nyilvánította nemzetközi hírűnek? Azt is gondolom úgy szakmailag, hogy egy termék nem attól lesz nemzetközi hírű, mert annak nevezzük, és attól sem, hogy mellé tesszük az EU logóját, de még attól sem, hogy kristálypohárból kínáljuk! Vagy talán csak egyszerűen "nemzeti vágy(álom)ról" van szó? Nem tudom!