MTI-n és Indexen a Nobilis reklámja

2011.04.12. 12:00 napon tamás

Az utazók tulipánformájú, EU-logóval is ellátott kristálypoharakból kóstolhatják meg a Nobilis Pálinkafarm 2010-es évjáratú meggy-, szilva- és barackpálinkáit - közölte a Nobilis Pálinkafarm hétfőn.


A független és cinikus Index nem érzi úgy, hogy végtelenül gáz, ha tulipánfomájú kristálypohárba méri a Nobilisék pálinkáját egy automata(??) Ferihegyen. Erről inkább kedélyes egyetértéssel beszámol hűséges olvasóinak. Nem érzi úgy, hogy az MTI híradás sem több dagályos promóciónál.

 Nem érzi úgy, hogy egy híradásban (ha olvasóikat foglalkoztató hír ez egyáltalán) nincs helye nyíltan értékelő lezárásnak, ráadásul anélkül, hogy tudnánk,  mindezt a "Pálinkafarm", az MTI vagy az Index gondolja így:

A kuriózumnak számító automata új fejezetet nyitott a pálinkáról alkotott elképzelésekben: szép példa arra, hogy a tradíció és újdonság remekül kiegészíti egymást, erősítve azt a nemzeti vágyat, hogy egy magyar termék is lehet nemzetközi szinten elismert.


 Nemzettársak, hát ilyen szép az egyetértés a NER-ben.

A bejegyzés trackback címe:

https://fenteslent.blog.hu/api/trackback/id/tr882819734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nos, az érzésem vegyes, itt valóban egy "nemzetileg" támogatott, "nemzeti" társaság, "nemzeti" pálinkájáról lehet szó. De nekem nem feltétlen ez a legnagyobb bajom, inkább talán egy nyilatkozat rész zavar, nevezetesen ez: "...erősítve azt a nemzeti vágyat, hogy egy magyar termék is lehet nemzetközi szinten elismert."
Biztosan az én hibám, de én nem találkoztam, nem hallottam, az említett "nemzeti" társaság nemzetközi hírű pálinkáiról, ezt vajon ki állapíthatta meg, ki nyilvánította nemzetközi hírűnek? Azt is gondolom úgy szakmailag, hogy egy termék nem attól lesz nemzetközi hírű, mert annak nevezzük, és attól sem, hogy mellé tesszük az EU logóját, de még attól sem, hogy kristálypohárból kínáljuk! Vagy talán csak egyszerűen "nemzeti vágy(álom)ról" van szó? Nem tudom!
Megérteném a fintorodat, ha ez lenne az első rosszul megírt hír a magyar médiában. Így nem több hisztériakeltésnél.
Tulajdonképpen igazad van, bár én érzek némi zavaros, és furcsa helyzetet a hisztériakeltés mellet. Csak annyit, hogy az EU-váróba tehettek volna az automatába valóban nemzetközi hírű pálinkát, a Brilltől, a Bestillótól, a Zimektől, az Agárdtól, és akkor ez európai megoldás lehetett volna.
süti beállítások módosítása