Sziszifosz visszalép

2011.04.24. 08:00 dugovics titusz

 

A Fent és Lent irodalmi melléklete jelentkezik

 

Mindig nehéz eldönteni, hogy a politikai elit bénázása valami rettenetes gazemberség-e, vagy egyszerűen ennyire futja. Most félelmetesek, vagy nevetségesek? Tulajdonképpen mindegy, ha közben a szikla visszafelé görög. Petri György 1989-ben.

 

PETRI GYÖRGY:

SZISZIFOSZ VISSZALÉP

Rettenthetetlen hülyék kora jő.
Pojácák vagy gazemberek? Is-is.
Egyszerre félem és röhögöm általlátni:
a szikla óhatatlan visszafelé görög.

A bejegyzés trackback címe:

https://fenteslent.blog.hu/api/trackback/id/tr192849364

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Bartus László: Az amerikai 2011.04.24. 12:14:13

A magyarok szerencséje az, hogy a romák ilyen békések....

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Találó vers. Jól illik a magyar politikai elitre.
Nagyon egyszerű a dolog. Aki képes választott, felelős tisztségviselőként úgy pénzt felvenni közpénzből, hogy nem számol el minden forintról az a szememben egy piti bűnöző.

A kotmány szavazáson egyenesen ledöbbentem. Hogyan engedhetik(jük) meg azt, hogy egy elméletileg titkos szavazáskor a PARLAMENTBEN BEKIABÁLJÁK a "megfejtést"??????? Azaz melyik gombot KELL! megnyomni. Sajnos ezzel én csak ekkor szembesültem, igaz parlamenti közvetítést sem nézek.
Az ilyenek NEM MINKET képviselnek! Ez pedig teljesen független attól ki szavazott rájuk, ki nem...
@spontan: Ha már a magyar politikai "elitre" hivatkozunk, akkor én speciel mindig idézőjelbe rakom. Ami gyakorlatilag lefordítva söpredéket jelent. Így idézőjelek nélkül...
A jövőbe látott!
1989-2011
Semmi nem változott.
A vers nagyon ott van!
@Pontos: Próféta volt, nem vitás...

Én akkor még tele voltam illúzióval. (Naná, 18 évesen, mentségemre...)
Csak egyetérteni tudok az előttem szólókkal!
Petri György - egy látnok!
süti beállítások módosítása