Ki a felelős Gyöngyöspatáért?
Gyöngyöspata az egész beteg magyar nagypolitika puskaporos hordójává vált. A Jobbik által feldobott labdára az összes létező oldalról beindult a politikai katasztrófaturizmus. Az annyi mindenre kapóra jövő konfliktus következményeit pedig továbbra is azok szenvedik meg, akik helyben cigányok, helyben magyarok, és nem képviselnek senkit.
A munka. Mert nincs.
A Jobbik. Mert kisstílű politikai haszonszerzés reményében szabadcsapatokat vezérelt oda, és mert gusztustalan náci válaszával kisajátította a gazdasági helyzetből származó konfliktust.
A liberális válaszkórus, köztük az LMP. Mert a Jobbik legkisebb mozdulatából is készségesen országos, sőt európai szintű problémát kreálnak, úgy téve, mintha az alapprobléma a II. világháború és a zsidóüldözés közeledte, és nem a 21. századi munkanélküliség egyik gyászos következménye lenne. Ekkora segítséget a Jobbik hazugságához, miszerint fajokról és nem megélhetésről van szó,máshonnan nem is kaphatna. Egyszerre nyújtják át ezüsttálcán a Jobbik által kiprovokálni kínált politikai sikert, és kapirgálnak össze maguknak is némi jelentőséget, mint az antifasizmus utolsó hadállásainak. Mindenki jól jár, mindenki megerősödik, csak éppen a nagyközönség érzi úgy, hogy őt átbaszták, mert itt nem az általa ismert valóságról van szó. Lassan bebizonyosodik, hogy tényleg nem lehet más.
Az MSZP. Az előző kormányzásaik alatti elhallgatás és szőnyeg alá söprés politikája miatt, és a szintén napi politikai haszonszerzés reményében minduntalan előhúzott rasszista kártya miatt, amivel megakadályozták, hogy a problémáról egyáltalán szó legyen. (Még szerencse, hogy már annyira fajsúlytalanná váltak, hogy a hangjuk ebben az ügyben teljesen halk, és már senkit sem érdekel.)
A kormány. Mert egy év alatt semmit sem tettek azért, hogy a rendőrség helytálljon a forró falvakban, miközben pontosan lehetett tudni, hogy az elhallgatás nem fog működni, mert a közbeszédet a Jobbik nagy lendülettel tematizálta. Mert Gyöngyöspatán első vérig vártak. Mert alkotmányos kereszténykedéssel és térátnevezésekkel foglalkoznak egy évvel a 2/3-os többségre jutásuk után, ahelyett, hogy bármit tettek volna azért, hogy a konfliktust okozó megélhetési problémák javuljanak - hacsak a juttatások felfele szipkázását és a küszöbön álló cinikus munkanélküliséggel kapcsolatos törvényeket nem vesszük annak.
Jelenleg övék a legnagyobb felelősség, mivel náluk a hatalom. Itt az utolsó pillanat, hogy hazazavarják a pitbullfejű nácikat, meg a nácikat az egekbe emelő jogvédőket, mert a két oldal (libsi-széljobb) képes napi politikai haszonszerzés reményében polgárháborút kirobbantani. Ha a konfliktus most elharapódzik, azt elsősorban a Fidesz hagyta, hogy elharapódzzon.
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Miért nem lehet uborkalopást gárdamódszerekkel kezelni? 2011.05.03. 10:52:28
Trackback: Orbán és az erő nyelve 2011.04.28. 11:10:18
Trackback: Cigánybűnözők és a fasiszta hordák 2011.04.28. 09:36:20
Trackback: A cé betűs szó hősre vár 2011.04.28. 06:53:25
Trackback: A kisebbségi ombudsman jelentéséből 2011.04.28. 00:22:30
Trackback: Állam, Erőszak, Monopólium 2011.04.27. 22:38:11
Trackback: Vizeléssel indult a verekedés Gyöngyöspatán 2011.04.27. 21:54:00
Trackback: Akármilyen Gárda: Csak megy és megy és megy 2011.04.27. 21:17:33
Trackback: Íme az igazság: Gyöngyöspata elcsatolva! 2011.04.27. 21:11:29
Trackback: Tömegverekedés, vagy lincselés? 2011.04.27. 20:58:12
Trackback: Rendkívüli állapot - cui prodest? 2011.04.27. 20:05:18
Trackback: Nácizni vagy cigányozni az igazi? Egy biztos: mindig a másik a hülye 2011.04.27. 16:28:50
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
"a Fidesz cserbenhagyta a vidékieket, az igazságtalan adórendszerrel a szegény vidékiek zsebéből a gazdagok zsebébe tette a pénzt, kivéreztette a rendőrséget, valamint a közmunkaprogramok megszüntetésével kihúzta a talajt a szegények lába alól. "
De tényleg nézd vissza, hogy az LMP miket csinált ebben a témában, mert szerintem nem fedi a valóságot, amit a bejegyzésben írtál.
www.youtube.com/watch?v=YgWJgprg6NY&feature=related
Kíváncsi lennék mik a forrásaitok amikből dolgoztok, kikkel beszéltetek Gyöngyöspatán, ami alapján kialakult a hazazavarandó libsi-jogvédők álláspontjáról való képetek. Meg hogy hány LMP-s képviselőt, vezetőségi tagot láttatok mostanában a településen, mert a jelek szerint ti többet, mint én, tudtommal ugyanis direkt távol tartották magukat a pártfüggetlen civilek (TASZ, Amnesty) által szervezett hétvégi programról. Vagy hogy tudjátok-e, hogy jelenleg nincsenek civilek a településen, merthogy miután napokon keresztül próbáltak "polgárháborút kirobbantani" azon a cseles módon, hogy nyugtatták a helyieket, igyekeztek csillapítani a kedélyeket és meggyőzni az embereket, hogy ne üljenek fel a provokációnak és ne reagáljanak erőszakkal, nos az első erőszakos konfliktus akkor tört ki, amikor ők már nem voltak ott.
A zsidóüldözéses tematikát meg pláne nem tudom hovatenni, ha csak nem a közismerten szélsőliberális Vöröskereszt igazgatójának egy nyilatkozatára utaltok, gőzöm sincs, mire...
Érdekes, amit ír a poszt: hogy a fő ok az lenne, hogy nincs munka. Sajnos ennél sokkal bonyolultabb. Nem csak munkahiány van benne, hanem szocializáció hiánya, bűnözés (sőt bűnöző életmód) normaszegés, csoportok között (etnikaivá fejlődött) ellenségeskedés, bizalmatlanság, gyűlölet, gyenge államhatalom.
Én a falusiakkal tudok együtt érezni. A bakancsosokkal kevésbé, a cigányokkal nem, a jogvédőkkel a legkevésbé sem.
Szerintem ezt a helyi közösségnek kellet volna valahogy megoldania, vagy szépen, vagy csúnyán, valahogy. Akár megbeszéléssel, akár fenyegetéssel, kitelepítéssel (mint az olyan sok helyen történik úgy is) ne adj isten verekedéssel. De ha volt helyben konfliktus ki kellett volna állni magukért a helyieknek. Ha nem képes megvédeni magát ettől, akkor hosszú távon úgyis kihalásra ítélt a helyi közösség. Gondolom főleg már csak öregek vannak, mindenki fél. Nem szabadott volna hagyni annak, aki helyben tudott volna tenni valamnit, hogy a mindennapi terror elharapózzon. Hiába várnak segítséget az államtól, az nem tud ott lenni a mindennapi életben.A bakancsosoktól sem várhatnak semmi jót
1. Ne eszkalálódjon tovább ez a helyzet itt és most
2. Hosszútávon legyen béke és nyugalom a faluban. Lehetőleg szabadság és egyetértés is.
Ez kábé akkor lesz ezek után, ha a a cigányok elköltöznek, vagy az öregek kihalnak, nem-cigány fiatalok elköltöznek. Vagy a helyiek tárgyalnak a helyi cigányokkal és valami megállapodásra jutnak, a mindennapi terror véget ér, a bűnöző életmód felszámolódik. Na erre nem nagyon van esély.
3.Máshol megelőzni a bajt.
Az Országos Polgárőr Szövetség emberei sokkal durvábban szegnek törvényt, primitívebb a fellépésük, mint a Gyöngyöspaták járőröző Jobbik szimpatizánsoknak. Erről volt az indexen egy video, ahol ex-munkásőr jellegű rendes polgárőrök kötöttek bele mindenkibe, a fekete ruhás, fasiszta banda meg csak szépen sétált, autózott, segített.
Bennem a "rendes" polgárőrök és a tesco-s biztonsági őrök nagyobb félelmet keltenek, mint a gyöngyöspatai járőrözők.
Talán a gyöngyöspataiaknak kellene eldönteni, hogy mit akarnak, nem Pintérnek, aki a csókos Országos Polgárőr Szövetséget tömi évi sok milliárd forinttal.
Egyesületeket szabadon lehet alakítani, lehet a céljuk a közrend fenntartásának elősegítése, bűnmegelőzés is. Nem értem hogy akarják korlátozni ezt a jogot Pintérék?! Ilyen alapon az Országos Polgárőr Szövetséget is be kellene tiltani.
Az LMP (ex-SZDSZ) és a jogvédők most jól megélnek a balhéból.
Ezek után a megmaradt 201 szabad, szadeszos fog rájuk szavazni. :)
1. A Jobbik nem egyenlő a Szebb Jövőért Polgárőr egyesülettel. Ne legyünk egészen hülyék, Gyöngyöspatán nem szerepelt jobban a Jobbik a választások alatt, mint máshol. Az a falu nem Tiszavasvári, hogy a Jobbik fővárosa legyen. A helyben megalakult polgárőrségben 80 fő van, és ezek nem mind jobbikosok. Emberek, akiket cserben hagyott az állam, hiába ígért két hét alatt rendet. Nyilván aki alapította az egyesületet, nemzeti érzelmű volt (innen a Szebb Jövőért név). Nyilván sokan szimpatizálnak a Jobbikkal, főleg most, hogy a párt megmutatta, hogy ő csak ő áll ki azokért a polgárőrökért, akik tenni is képesek valamit a bűnnel szemben (bőrszíntől függetlenül). De akkor is lenácizni az utcáját védő embert nagy otrombaság. És akkor az 1000 aláíró is nácikkal szimpatizál? Akkor Icu néni akinek tegnap ellopták a nyugdíját, ő is náci, mert szót emelt emiatt? És hogyan akar bárki is hazazavarni helyi lakosokat?
2. Nem csak a szavazatokért teszi (mit is tesz?). A Jobbik semmi mást nem tesz, mint emberekkel, ellátmánnyal, és jogilag támogat egy polgárőr egyesületet, ami mellesleg ugyanúgy lefülel magyar és cigány származású bűnözőt egyaránt (azt, hogy melyikből van több, mindenki tudja, kivéve a belpesti jogvédők).
Persze, hogy nyernek vele szavazatokat. De kire is szavazzanak a faluban? A Fideszre, aki a házukat védő férfiakat vegzálja? Az MSZP-re, aki hagyta, hogy idáig fajuljanak a dolgok? Az LMP-re, aki csokit osztogat bűnözőnek és ártatlannak egyaránt, a "jutalomból majd biztos tanulnak" alapon? Nem emlékszem rá, hogy ételt adtak volna a kifosztott, megalázott idős magyaroknak. A cigányoknak adtak adományokat. Akkor ki is a rasszista? A Véderő (ami mellesleg a Jobbiktól teljesen független szervezet) Eszes Tamására, aki most odamegy learatni a babérokat?
Adjon a Jóisten szebb jövőt!
Azt hiszem, ha felrobban a puskaporos hordó, akkor azért nem a szikra a felelős. Hanem azok akik sok év munkájával összehordták a puskaport, és magasról tojtak rá, hogy mi lesz. Akik egy ilyen roncstársadalomban hagyták felgyűlni a mérhetetlen feszültséget. Akik hagyták, hogy 21 év alatt kialakuljon egy párhuzamos társadalom, miközben pontosan lehetett tudni,hogy ez lesz, meg még durvább is.
A világban ez már több helyen lejátszódott, a kisebbségi és többségi társadalom ritkán tud békében élni, ha közben a nyomor és teljes kilátástalanság is van. Az hogy hol mikor épp ki üt először, az már mindegy is, események hosszú láncolata vezetett ideáig. Ahol ilyen polgárháborús hangulat van, meg tök valódinak látszó fegyverekkel parádéznak, ott már egy rossz mozdulat is félreértésre adhat okot, de az is kellően elég, ha valaki fél, beszűkül a tudata, stb.
Azt hiszem a magyar politika épp olyan sikeres volt az elmúlt 21 évben a társadalmi problémák "megoldásában", mint a gazdasági és politikai problémák pazar kezelésében.
menekülnek:P
persze úgyis kimoderáltok, de a véleményemen az sem változtat!
picasaweb.google.com/elisabethkalman/SzolidaritasGyongyospataval?feat=directlink#
Volt ilyen a zámolyi romákkal is, ott is valakinek az érdekében állt, hogy ide-oda telepítse őket.
A legfrissebb hírek szerint Gyöngyöspatán kb. 40 fő, kéziszerszámokkal felfegyverkezve vert kis híján agyon 4 Szebb Jövőt Polgárőr Egyesület tagot. Ez a 40-en a 4 ellen felállás egy bizonyos etnikumra jellemző harcmodor.
De ez nem lesz rasszista támadásnak minősítve, ahogy az sem, amikor két idős magyar embert kivégeznek a saját lakásukban... Kettős mérce? Romák mentegetése? Bűnpártolás?
A Fideszre szavaztam tavaly, de amit mostanában csinálnak, azzal elérik, hogy legközelebb a Jobbikra dobom az x-et, akármilyen barmok. Vagy inkább el sem megyek választani, úgyis ezt akarják elérni.
Ha meg bármely MszP-s tenni akart valamit, egyből jött a rasszistázó SzDsz-es kórus, amivel együtt üvöltött 1998-ban a Fidesz is.
Horn Gyula mondott rgy beszédet, amiben leszögezte, hogy a középkori viszonyok között élő, megélhetési gyerek szülő cigányokkal tenni kell valamit. Hetekig ezen rugózott a libsi meg a Fideszes politikai elit, h Horn rasszista.
Főleg jól fizető munka nincs, képzetlen, dolgozni nem tudó és nem akaró embereknek.
Mert azért tegyük hozzá, a képzett (értsd: min. szakmunkás végzettséggel rendelkező), dolgozni tudó és akaró emberek 90 %-a mindenhol munkához jut, a leghátrányosabb helyzetű kistérségben is.
Lószart. Pedig majdnem megdicsértem az írást.
Komolyan gondolod, hogy a falvakban csak a munka hiánya miatt került felszínre egy közismert állapot? A probléma akkor kezdődött, amikor kitalálták, hogy fenntartások nélkül finanszírozzák a cigányok családi szaporulatát. Előtte meg elkövették az évszázad hibáját, hogy betelepítették őket a falvakba, városokba.
Ráadásul a második világháborúban a férfiak színe-javát kiküldték meghalni a Don folyóhoz (a magyarokat). Ezelőtt 20 évvel a kedvenc falumban csak a cigánysoron lehetett romákat látni, ma már csak őket lehet látni mindenhol. A cigányzene egyre közelebbről szól a rozoga lejátszókról, már csak két szomszédban laknak magyarok.
Az már csak hab a tortán, hogy a libsik még uszítják is őket, a kormány és a rendőrség pedig nem védi meg a békés magyar lakosságot.
És akkor az öngyulladás mindent megmagyaráz.
" dolgozni tudó és akaró emberek 90 %-a mindenhol munkához jut, a leghátrányosabb helyzetű kistérségben is."
na akkor menj le egy észak-borsodi faluba, és szerezz munkát. megnézném. ott ez tömegeknek nem sikerül, de bizonyára ők a hibások, mindenki, hiszen arrafelé pezsgő gazdasági élet van, stb.
Alapvetően biztos jót akart a posztoló, de nagyon nagyot tévedett, hisz ha igaz lenne a fenti mondata, akkor már rég nem lenne civilizáció sem.
Hisz akkor az emberiség történelme során már nem egyszer előjött gazdasági és egyéb válságok alatt, már rég megettük volna egymást.
Azt sem mondom, hogy a cigányok tehetnek mindenről, sőt úgy gondolom, hogy mára belőlük már szó szerint állatokat csináltak, akiket egyik percről a másikra - mint egy rakás birkát - fel lehet terelni buszra, hogy vigye őket pihenni ide vagy oda. (természetesen csakis akkor ha az út során kétszer háromszor jól felpozzák a gyerekeket, hogy garantáltan bőgjenek, mikor ott fog állni a fotós bácsi...
Erről a politika tehet és az, hogy nincsenek törvények, vagy ha vannak is, nincsenek betartatva.
Lószart fog bárki is dolgozni, ha meglehet anélkül is élni és ha az ő közösségében a munkának nincs is becsülete.
Jó példa erre Kanada és még számtalan befogadó ország. Lenne munka, de mégsem dolgoznak/dolgoztak.
A magyarországi cigányoknak 2 dolog kell:
1. Következetes törvény, melyet kőkeményen betartatnak. (sokkal szigorúbb ítéletek)
2. Sokkal több pénz a tanítattásukra (melynek szintán nagyon következetesnek és szigorúnak kell lennie)
3. Mégtöbb pénz azoknak a cigány családoknak akik meghajolnak a fenti 2 pont előtt és betartják azt (akár nem egyet értve de kényszerőb is)
Ha ez meglenne akkor 10-15 éven belűl majd százezer munkaképes roma származású emberke jelenne meg a munkaerőpiacon.
Majd százezer olyan ember akinek vannak igényei, akik vásárolnak, akik építik a környezetet, stb.
Stb., stb., stb.
Én pozitívnak értékelem ezt az írást, és még több más baloldali, vagy inkább baloldali mint jobboldali blogot is ma, mert azt látom, hogy a liberális szarkavarók most tényleg elvetették a sulykot. Azt, ami most már nyilvánvaló, hogy az LMP uszítja a cigányokat a magyarok ellen, az MSZP szavazók többsége sem tolerálja. Tudja ezt mindenki, akinek a munkahelyén, vagy bárhol a környezetében különféle pártszimpatizánsok vannak.
Kedves posztoló: Kihagytad a felsorolásból magadat. Azért alakult ki Magyarországon ez a helyzet, mert te is erre a kib*szott lagymatag állóvízre, vég nélküli pofázásra, semmittevésre, szavaztál éveken át, amialatt szó szerint kilopták a szemedet, és odáig züllött az egész, hogy az emberek ölre mennek egymással.
És még most is nácizol, miközben nyilvánvalóvá vált, -20 év rá a bizonyíték- hogy zsákutcába jutottunk, és polkorrekt megoldása már nincs ennek a sztorinak.
I. szín
Helyszín: Kiskunköcsöge cigányok által lakott része, a Kolompár család otthona
Személyek: cigány apa, cigány gyermekei, pályakezdő szocjológus kisasszony
Apa jő, fia a konyhában ül.
Apa: Dikmá tyerek, segícs mám mekemelni a Audit! Megin alászorult ety nyugdíjas.
Fia: Mindjárt metyek apám, csak széjjelbontom ezt a kutyát. Mostan hosztam a dökkútból!
Apa: Ety pofont aszé le ne passzak neked, jössz! Letéptyem a D&G nyákláncod?
Fia: Jao fan ná! Csak átveszem á nátrákom! Az ármáni öltönyöt dzsák ne koszoljammán ösze!
Vezetékes telefon csöng, a cigány apa felkapja. Fia el.
Apa: Halló, Golombár lakás!
Pályakezdő szocjológus kisasszony: Puszcsii, sziaa! Burgundy-Kiss Evelin vagyo-ok! Felmérést és kimutatást készítcsizek a kormány megbízásából a vidéki romá-ák helyzetéről! Puszcsyka mesélj kérlek, hogy vagytok?
Apa: Ó more nátyon szárúl vátyung! Mákácska a mekfáltó úrjészus grizduzs! Tököjjek mek ha nem éhezünk iten! Máj mek buzdulung anyira seming zsindzsen!
P.sz.k.: Hát az nagyo-on szomorú! Miért nincs pénzetek csocsifiú?
Apa: Nindzs munga kisazony! Tókosznánk mink, dehát nem atnak mungát! Lópni kel hógy ne haljunk éhen!
P.sz.k.: Jaj az nagy szívás nektek, miért nem adnak munkát?
Apa: Aszé me cikányok vatyunk! Há rászista iten mindenki! Tiszenhárom éve etyszer jelendkeztem egy álásra, de elkültek mer nindzs mek a nyauc álltalánosom. Na ezt haszutták, mer csak azé nem vetek fől mer cikány vatyók!
P.sz.k.: Felháborító! Rögtön intézkedem bogaram, megírom a képviselő uraknak a sanyarú sorsotok történetét.
Az apa leteszi a telefont és kimegy az udvarra, ahol már várja családja a fémkupacok, és Audi típusú gépjárművek között.
II. szín
Helyszín: Kiskunköcsöge, Szabó család otthona
Személyek: apa, fia, pályakezdő szocjulógus kisasszony
Apa ül a konyhaasztalnál, pénzüket számolja.
Fia jő, leül mellé.
Apa: Ennyi.
Fia: Majd nem fűtűnk annyit.
Apa: Igen fiam, majd spórolunk ahol tudunk.
Fia: Én is nem sokára kapok fizetést, tán elég lesz valamire.
Telefon hangja hallatszik. Apa odamegy a készülékhez, és felveszi.
Apa: Szabó lakás, tessék!
Pályakezdő szocjológis kisasszony: Szia puszii, hallom hogy utáljátok a cigányokat!
Milyen szemét egy népek vagytok ti? Csak azért mert ők roma származásúak és szegények?
Apa: Tisztelt hölgyem! Mi nem--
P.sz.k.: Ne hazudozz nekem te csacsi! Szegény romák próbálnak dolgozni, ti meg nem hagyjátok nekik. Csak azért mert ők roma származású-úak, azt híresztelitek róluk, hogy lopnak te kis gonosz! Szerinted milyen érzés lehet nélkülözni és egyik napról a másikra élni?
Apa: Higyje el tudjunk mi azt--
P.sz.k.: Dehogy tudjátok! Nektek van állásotok, szegény romák csak segélyekből tengődnek! Ellepi őket a kosz és a saját mocskuk, csak azért mert ti kirekesztitek, rasszizmáljátok őket! Elegem van belőletek! Undorító népség vagytok amiért ezt teszitek szerencsétlek romcsikkal. Olyan jelentést írok erről a poltikus srácoknak, hogy csak na! Remélem jól megadóztatnak titeket és odaadják a pénzeteket majd a cigányoknak!
Apa: Az egyetemen úgy nagyjából felkészítették a mai magyar állapotokra?
P.sz.k.: Persze, mondták hogy kérdezősködni kell, meg ilyenek!
Apa: Kedvesem, maga látott már cigányt?
P.sz.k.: Pf, miért láttam volna?
Apa: Kimozdult már Budapestről?
P.sz.k.: Menjél már, miért mozdulnék?
Apa: Akkor kérem adja át üdvözletét a jó kurva édes anyjának meg a sok fasszopónak ott a Parlamentben. Hagyjanak minket békén és tán nézzenek kicsit a "szegény" cigányok körmére. Csókolom.
Apa lebassza a telefont. Mind elmennek.
Függöny”
/naczivadasz.com/
Mindenki hibás lehet az ég egy adta világon csak a cigányok nem. Ők soha semmiért nem hibásak...
Lassan ott tartunk hogy a járda azon oldalán nem is mehetek mert akkor már bántom őket, hihetetlen.
Nem azt mondom hogy a menetelések helyén való dolgok na de nehogymár a cigányok nem felelősek semmiért sem...
A cigányok. Mert nem képesek felfogni, hogy Európában élnek, európai emberek között, európai kultúrában. Itt nem divat (annyira) a lopás, a garázdaság, a mutyizás, a munkakerülés és társai, mint azt ők szeretnék.
Ha "idegen" vagyok (nem rossz értelemben!) egy többségi társadalomban, akkor alkalmazkodom. Megfigyelem a környezetemet, próbálok beilleszkedni. És próbálok mindent még jobban csinálni, mint a helyiek, mert tudom, hogy engem különösen kritikusan figyelnek. Küzdök, de nem erőszakkal. Sokszorosan kell teljesítenem, hogy kivívjam a többség tiszteletét és elfogadjanak.
Menjenek oda,ahol szeretik őket!
Ja ilyen hely nincs is a Földön.
Jó magyar szokás szerint erre az egész sztorira már megint azok fognak a legjobban rábaszni, akik a legkevésbé tehetnek róla...
Hiányzik a helyes válaszZ, k. posztoló!
1.
2.
3.
4.
5. cigányok
Ha utcán vizelő és óbégató cigányt vert volna majdnem agyon egy csomó felfegyverkezett gárdista, akkor mit höbörögnél, te idióta?
Az meg csak természetes, hogy a polgárőröket kell lecsukni és nem a cigányokat. Elvégre az egyen ruha riadalmat okoz a tolvajokban!
Amerikában is megoldották a néger kérdést és ma már teljesen normális, hogy értelmiségi néger van stb. Valszeg a 60-es években náluk is kb. ugyanazt gondolták a négerekről mint ma a legtöbben itthon a cigányokról és lám még az elnökük is félig néger.
Valami ilyet kéne elérni itt is. Csak ez sok munkába és sok-sok évbe kerülne amit a politikus nem szívesen csinál mert annak nincs meg fél év múlva a haszna.
Esetleg valami olyat tudnék elképzelni, hogy az okosabb gyerekeket kiemelni a középkori keretek közül és kinevelni egy roma értelmiséget akik aztán húznák magukkal a többit.
Hiszen toluk indult a gazdasagi Vilagvalsag, ami begyuruzott Magyarorszagra is.
Es sajnos Magyarorszagon elfogyott a penz, a magyar mar nem jar olyan sokat dolgozni, igy kevesebb a segelypenz is, ami a romaknak nagyon tud fani.
Most pedig osszehoztak kulhonba szakadt amcsi testvirukkel, hogy mehessenek Amerikaba, mint menekultek(nem am szakkepzettseguk, tanultsaguk miatt:)
Es igy majd jol megbosszuljak a nagy gazdasagi vilagvalsagot ami elvette a segelyuket.
Es ez most nem vicc: otthon elfogyott a penz, a javak, valami indok kell, hogy befogadjak oket...
roma es roma kozott az a kulonbseg, hogy a rendes romakat soha senki nem bantja! Nincs miert! Ismerek tanarember romat.
testkozelbol lattam erre peldat, nem mukodik:( nem egy nem ket pelda
Ezek az SZDSZ-es abortuszmaradékok annyi kárt tettek már eddig is az országnak mint semmi az 56-os szovjet invázió óta.
Amíg ezek a férgek és elvbarátaik itt vannak az ország sosem fog felemelkedni.
Nem tenyészteni kell a cigányt,hanem leszoktatni a lopásró, a megélhetési gyerek gyártásról! cserébe szerettetni velük a munkát ! Ha nem megy : állampolgárság megvonás és takarodó vissza Indiába ! Ahol valamiért mindig üldözik őket ! Előbb-utóbb polgárháború lesz miattuk ! Ha a Franciak kitilthatják őket,megfosztják állampolgárságuktól a lumpeneket, akkor tegyünk igy mi is !
???
ők tartják magukat direkt szegénységben, mert a legtöbbnek se iskolája se szakmája, erre a hülyéje csinál még 4-5 gyereket! ezért kell megvonni a segélyt!!!
"Ki kapja be leginkább (ki a felelőse annak), hogy elfajult Gyöngyöspatán a helyzet?"
Hol lehet szavazni a "magyarokat következmények nélkül gyilkoló, rabló, terrorizáló cigányok"-ra?
A Jobbik
Az LMP
Az MSZP
A kormány
--
Én ehhez hozzátenném a blogszerzőt is.
Ha már a szavazási lehetőségek közül "kifelejtette" a (helyi) cigányokat&powered by horváth aladár&co.
Vagy az ő felelősségük a kialakult helyzetért már szóba sem kerülhet?
A gáz, hogy ez a sötét poszt még a sukárabbak közül való!
Ki a felelős Gyöngyöspatáért?
Mindenki csak a romák nem! Egyértelmű! :)
De legalább nem a bérrettegős attitűd lett elővéve. Hogy ez jó jel-e aztat nemtom.
Vagyis ki lehet tiltani az országból a pl. a neonáci magyargyűlölőket... akik rasszista alapon, haszonszerzés céljából fosztogatják őket...
A szocialis rendszert tessek meg jobban atalakitani csokolom! Magyarorszag ossznepessege csokken, a romak szama no, a romak kozott a legnagyobb a szegenyseg. Magyaran az allamot eltarto reteg csokken, a szocialis segelyeken tengodo reteg no (itt nem csak a ciganysagra gondolok, de sajnos ok a bazisa ennek a retegnek).
Fizetes alapjan kapjanak gyerektamogatast egy gyerek utan. Fuggjon attol mit adtal a kozosbe. Minel tobbet keres az ember annal tobb legyen a tamogatando gyerek. Sot. Nagyobb tamogatast is megengedhetnenek igy. Ezzel none az "eltarto reteg". A szegeny retegnek meg nem erne meg gyerekszulesbol eltartania magat.
A helyi nem romak vajon miert vannak a jobbikosok oldalan? Mert eleguk van abbol a retegbol, akik a faluban nem kepes alkalmazkodni.
Miert van az, hogy ok (romak) akarmit megtehetnek, mindig a masik fel a hibas, ha meg nincs masik fel, akkor meg ra van fogva valamire, hogy a munkanelkuliseg meg ilyenek.
A romak maguknak koszonhetik azt a velemenyt, ami az evek alatt kialakult roluk.
A viselkedesukkel, azzal, hogyha latok egy huvelykujj vastagsagu aranylancos kopasz ciganyt kiszallni egy vadi uj csillivilli autobol nem az jut az eszembe, hogy huhde megdolgozott erte, hanem az, hogy tuti osszelopta valahonnan.
Az embernek forr a vere, amikor azt latom, hogy ebben az orszagban sokan barmit megengedhetnek maguknak, a torveny keze valahogy atsiklik folottuk. Ram meg, mint becsuletes, adofizeto polgarra lecsap.
Es nincs vizsgalat, hogy ugyanmar haver honnan a kocsid, a hazad a fuxod, ha segelyen elsz es nem adozol semmit?...
eh a fasz kivan:(
Tudsz mutatni egyetlen linket, amikor egy jogvédőben felhorgadt némi egészséges együttérzés cigányok által megfélemlített vagy megtámadott, kirabolt, bántalmazott magyar emberek iránt? Ez csak költői kérdés volt, mivel nyilván nem tudsz ilyet (mert nincs), csak a pofád jár, és mivel a célotok egyáltalán nem a cigányok védelme, hanem uszítás a magyarok ellen. Hiába festettétek magatokat zöldre, bő egy év is elég volt mindenki számára, hogy egyértelműen lássa, kik vagytok, és mit akartok.
Mert évtizedek óta képtelenek beilleszkedni, lopásból ,rablásból, a magyarok terrorizálásából tartják fenn magukat. A politika útmutatása alapján felbátorodtak, hogy nekik büntetlenül mindent lehet, ráadásul a munkát hírből sem ismerik, mert kifizetődőbb 9-10 gyereket csinálni.
Csak hogy objektívek legyünk.
5. A kisebbség.
Minimum 400 éve itt élnek közöttünk, de nem képesek megtanulni a minimális társadalmi normákat sem.
A ruszin, a szlovák, a sváb, a horvát és egyéb kisebbséggel miért nincs probléma?
Ők miért tudnak dolgozni, adót fizetni, a környezetüket tisztán tartani?
Ők miért nem lopnak, markecolnak?
Miért nem verődnek gyülevész bandává hétvégeken, és miért nem kezdenek el magyart verni?
A nagypolitika elmehet a 'csába!
Orbán nagyvezír, és a többi faszkalap ne a TV-ben ossza az észt, és fenyegetőzzön, hanem költözzön le - mint Mátyás király - inkognitóban egy nógrádi, vagy szabolcsi faluba 3 hónapra, és bizonyosan változni fog a véleménye!
Eddig nem voltam aktív rasszista - de mint az ország 85 százaléka, csendben én is utáltam a cigókat -, de egyre inkább azt gondolom, hogy ezeket csak erővel, és megfélemlítéssel lehet kordában tartani.
A szép szó, a különböző "integrálódási programok" szart sem értek!
Bakker.
Azt miért felejtik el megemlíteni, vajon miért van térfigyelő kamera, ha nincs is (nem írhatom le milyen)bűnözés a faluban?
Azt miért nem említik, hogy lódítottak a (nem írhatom le melyik népcsoport) vezetői, amikor médiafelhajtást keltve azt színlelték, menekülniük kellett, mi közben a nőiket, gyermekeiket üdülni vitte a Vörös Kereszt Csillebércre?
Érdekes módon a cigányok felelőssége éppolyan távol áll tőled, mint az értelem legkisebb szikrája. Ha kihúznád a fejed a saját v*lagadból, talán még értenél is valamit a világból.
- Nekem még vakolatlanul állt a házam amikor a szomszédban dolgozó cigány brigád odaállított, hogy levakolják ha akarom. Van állványuk, minden.
O.K. Némi alkudozás kellett, de megalkudtunk. Rögtön az elején kiderült állványuk az nincs, csak kőműves kanaluk.
Sebaj, mindent szereztem. na akkor döbbentem meg. Olyan gyorsan dolgoztak hogy az hihetetlen. Gyönyörű munkát végeztek, még apám sem talált benne kifogást, holott Budapest rettegett építészeti felügyelője volt.
Kiderült hogy a brigád lelke egy 40 éves cigány kőműves. Megbeszéltem vele jön hozzám dolgozni. Gyönyörűen megcsinálta belül a házam, vakolás, burkolás, szerelés, tapétázás, festést. Ez 2001-ben volt, havi 130 ezret fizettem neki zsebbe.
De a családja lenyúlta a pénzét. Egy évig dolgozott nálam, közben a felesége akinek hazaadta a pénzt, nem fizette az önkormányzati lakás bérét (5000 forint/hó), a jövő kilakoltatási fenyegetéseket be sem vallotta az urának, így az egyszer arra ment haza hogy kirakták őket a lakásból.
Na ennyit a cigány kiemelkedés lehetőségéről.
Mentem hazafelé és mit látok minden rozzant felállványozot ház elött.Audik, BMW-ék, Mercik.
Minden cigánygyerek kezében 40-50 ezres mobilokból űvölt a zene.A práter utcánál szétszórt fecskendők mindenfelé.Diószeghy Sámuelnál belebotlok két szipusba(az egyik terhes nő).Nem is beszélve a trikós, papucsos szotyizgató cigányokról akik méregetnek, de mondjuk nem kötnek belém.megérkezem a házunkba és megváltozik minden.Tiszta rendes ház kifestve (a lakók által). Virágok a gangon mindenhol.Két cigány család él. Mindekettő rendes dolgos emberek. Nincsenek ordibálások és hasonló afférok.A gangon tárolt kerékpárokból még egy sem tünt el.
Nálunk összefogtak a lakók és ha kell erőszakal védik meg a tulajdonukat.El is kerülik a házunkat nagy ívben.
Nincs más lehetőségünk sajnos.Viszont amióta a térfigyelő tényleg mükődik az utcában ne is törnek fel autókat.
Ahoz hogy javuljon a helyzet nekünk is tennünk kell.
Aljasabbak már mesterüktől, a szociknál.
Rövidesen az egész ország Gyöngyöspata lehet!
El kell őket zavarni, tegyél a jó Magyarországért!
1. kapával, kaszával felszerelkezett óbégató 50-60 fős "kisebbség"
2. viperákkal, gumibotokkal, gumilövedékes puskával rendet teremtő azonosító nélküli rendvédelmisek
3. fekete egyenruhában járőrőző polgárör
Tisztelt jogvédők!
Csak annyit kívánok nektek, hogy egy ilyen 20-30 fős család költözzön nektek is a szomszédotokba...
Nem merek a gyerekeimmel bizonyos utcákon végigsétálni még fényes nappal sem, mert attól félek, nehogy megijedjen tőlem a cigányhorda és félelmében ott köt belém és rabol ki a gyerekeim előtt.
Aki nem akar beilleszkedni és elfogadni az együttélési normákat, arra nincs szükség.
A gyerekeit nem tudja megfegyelmezni, nem járatja iskolába, oda is max lopni küldi és csodálkozik, hogy az emberek nem nézik jószemmel, ha ellopják az utolsó vagyonukat is.
Nem a cigányságot utálom, csak a soraikból kikerülő jelentős mennyiségű, semmirekellő, mindenkin élősködő, büdös, bűnöző bagázst.
A cigánynál rasszistább embertípus nem létezik, a cigányság sokkal jobban utálja a magyar embert mint fordítva, annak ellenére, hogy rajta élősködik.
Alapítsanak cigány iskolákat cigány tanárokkal, tanuljanak és dolgozzanak, hátha fel tudnak nőni a feladathoz.
Ha sikerül nekik, üdvözöljük őket a magyar társadalomban.
Ha nem, akkor pedig megvonjuk tőlük a magyar állampolgárságot.
Pont.
Ez nem lenne jó cigánypolitika?
provo.blog.hu/2011/04/27/felelemkeltes
Egyébként én is szoktam félni az utcai rablástól, bár engem eddig csak egy szőke magyar rabolt ki, hogy javulna meg, de ezeknél sokkal jobban utálom az öltönyös bűnözőket, akik elegáns autókkal járnak és nem az utcán érik el, hogy kevesebb legyen neked.
Beszéltem olyan emberekkel, akik nap mint nap szembesülnek az etnikai szubkultúra deviáns részével. Róluk nem szól a dal. Tessék már a miskolci Avas dél lakótelepre költözni egy kis résztvevői megfigyelés végett. Családostul. Vagy egy olyan faluba, ahol már termelni sem érdemes, mert mindent elvisznek.
Nem az egész szubkultúra deviáns, hanem egy része és ezt a részt a romák képtelenek kivetni magukból, ezért a nem deviáns romáknak is osztozniuk kell a stigmában.
Megoldás nincs, mert a középosztály is csúszik lefelé, egyre jobban fájnak a munkátlanoknak nyújtott transzferek - az adójukból. Ha majd egyszerre 50 faluban lesz cirkusz, nem tudom kerül-e elég rendőr a helyszínekre. Ez csak tüneti kezelés.
Abban sem volnék biztos, hogy a nemzedékek óta munkátlanságra szocializálódott érintettek annyira akarnának-e dolgozni a segélyeknél csak kicsit nagyobb bérekért. Ezt a szociálpolitikusok szegénységi csapdának híjják.
Akik a saját ügyeik fedezése érdekében egymásnak ugrasztják az ÁLLAMPOLGÁROKAT...
Szerintem erősen csúsztattok és megpróbáltok pánikot kelteni...
Na nehogy már a gépekre fogd. A szolgáltató ágazatokban például mivel helyettesítik a pincért vagy a gyógymasszőrt? Aztán mi van azzal, hogy míg sok munkáltató 12 óráztatja az alkalmazottakat illegálisan, addig rohadt sok embernek nincsen munkája. Talán mert ez éri meg neki? A 12 órázó adójából meg fizetik a segélyt azoknak, akik nem találtak munkát vagy esetleg nem is akarnak dolgozni. Közben nyilvánvaló, hogy a sok szarságra, amit az ipar termel, nincs is igény nagyrészt, ezért orrba-szájba megy a reklám, a "gazdaság" egyre nagyobb részét teszi ki a marketing. Pedig a megoldás egyszerű lenne, csak globálisan működne, ha mindenki napi 6 órát dolgozna, mindenkinek jutna munka, és a fogyasztás is növekedne a megnőtt szabadidő miatt. Akkor szárnyalna a gazdaság! De ez utópia, mert nem ez az érdeke a gazdasági szereplőknek. De nem a gépesítés az ok, hanem a szar rendszer!
De annyira állati nívóra, hogy ezek a primitív emberek már semmi másból nem értenek, nem hajlandók érteni, csak a brutális erőből. Vagy ők félnek (a véderőtől, a SZJV polgárőrségtől, a rendőrtől(nem pedig a rendőr a cigánytól)) vagy mindenki más félelemben kiszolgáltatva, teljes létbizonytalanságban élhet(?) a környékükön.
Lényegében ezt mondta -csak politikusabban -Orbán is.
Persze nagyon nagyhibát követ el a kormány, ha ez a határozottság, ha a szigorú erőt csak az okozatra, az egyenruhás civél védelmi szerveződésekre fog lesújtani.
Nagyon fontos, hogy magát az okot, a cigánybűnözést (meg persze más bűnözést is) kell elsősorban kőkeményen szankcionálni, "eltiporni".
Persze a szegénység is oka a problémáknak, de én még nem láttam kisnyugdíjasokat hordába verődve lopni, rabolni, lincselni.
A másik, hogy logikusan gondolkodva, ha a gép olcsón automatizál valamit, akkor mi a francnak dolgozzon helyette egy biológiai robot ott? Az egy egészen más kérdés, hogy a termelt javak elosztása hogyan történik. Egyébként pl. amikor számítógépet veszel, 80%-ban a fejlesztést fejleszted, azt meg ugyanúgy emberek csinálják.
Arrafelé a magyaroknak sincs munkája mégsem gyilkolnak meg lopnak.
A probléma a cigányokkal van.
Azok a "szabadcsapatok" pedig törvényes keretek között, jogszerűen ott tartózkodó polgárőrök! Most újabban meg a véderősök, de azok sem sértenek meg egy törvényt se, úgyhogy nem értem ezzel mi a gond.
És nyilván a kedves blogger sem hibás abban, hogy megvetendő dolognak tartja, ha valaki szerint az emberi jogok mindenkire ugyanúgy vonatkoznak, és akár még ki is áll ezen meggyőződése mellett.
Kedves Fent és lent, esetleg még próbálkozz meg a Gyurcsány a hibás ill. a Meggyes a hibás megoldásokkal, csak hogy a sötét politikai demagógiát a legmagasabb szintre emeld. :-/
Konstruktív megoldás meg semmi. Bravó.
Voltam faluban, ahol cigány volt a pincér a pizzériában(Alföldön, nem Borsodban). És ott van a falusi turizmus, tudod milyen szép fekvésű falvak vannak Borsodban és Hevesben? Én mondjuk szívesebben töltenék el egy hetet pl. Szinben, mint a Balaton partján(vagy Balaton nevű községben, hehe :-)), csak hát mikor egy hétvégét voltam ott is figyelmeztettek, jól be kell zárni az ajtót, vajon miért... Szóval én látok lehetőséget Észak-Kelet Magyarországon, mert nagyon szép a táj, és egyébként mint már mondtam, nem csak az az akadály, hogy ott hová züllöttek a cigányok, hanem az is, hogy ma Magyarországon aki meg dolgozik, annak 0 a szabadideje.
Az a gond B+, hogy ma még ugyan nem sértenek törvényt, de holnap már igen. Ez az amit elértek, megint csökkentenek a jogainkon. Megoldódott a kisebbségi kérdés? NEM. Akkor ez most kinek volt jó, he okostojás?
Az a baj, hogy a cigányok nem szubkultúra. Most komolyan, ha teszem azt avasi cigány lennél, aki 30 éve ott lakik a lakótelepen, mégis mennyivel lenne több ráhatásod a fészekrakó programban oda telepített cigányokra, mint bármely ott lakó magyar embernek? Meg mondjuk milyen ráhatása van egy beás cigánynak egy oláh cigányra? Mégis milyen szubkultúráról beszélsz? Több köze van a 30 éve Avason élő cigánynak a 30 éve Avason lakó magyarhoz, mint a nem rég odatelepített cigányokhoz.
Ha a mostani Btk változtatás állapítja meg az új büntethető tényállást, akkor annak hatályba lépéséig az nem bűncselekmény.
2.
Ergo az "egyenruhás bűnözés" mint bűnözési forma sem jelenhetett meg addig.
3,.
Ha pedig más tényállás alapján lenne bűncselekmény, akkor nem kellene az új tényállás.
Következésképpen, aki egyenruhás bűnözés megjelenéséről szól, az hazudik.
Éppen ez az. Most akkor mi van, miután elmennek ezek a "szabadcsapatok"? Jobb lesz? Egyébként is, az a néhány balhés család feltehetőleg csak röhög az egészen, hiszen eleve többen vannak, mint ezek a "polgárőrök".
Téged is elő kellene állítani, mert lehet, hogy ha ma nem is, de lehet, hogy holnap bűncselekményt fogsz elkövetni!(Rákosi féle ÁVÓ-s módszer)
Különben is;...bennem félelmet kelt az, ahogyan te gondolkodsz. Ezért is elő kell állítani téged... már halmazati is a dolog...
Természetesen azok az avarok, akik 3500 évvel ezelőtt is ott laktak. Ez nyilvánvaló. :)
Na te is a tudatlanság fátyla mögül irogatsz.
Aki azt állítja, hogy az LMP lázított Gyöngyöspatán, az hazudik.
Aki azt állítja, hogy az LMP kürtölte tele a külföldi sajtót, az egy mocskos hazudozó. Erre ráadásul senki nem hozott semmiféle hivatkozást sem eddig.
Egyébként nem a Szebb Jövő tagjait verték meg, hanem 1 véderőst és 3 betyárseregest, az előbbitől ugye a Jobbik is elhatárolódott.
A lehetséges válaszok közül kimaradt a helyes:
- a cigányok
Szóval teljesen normális ha egy bizonyos politikai csoporthoz kötődő egyenruhások masíroznak??? Én nem vitatom, hogy meg van az oka, hogy ide jutottunk, de ha szerinted ez oké, akkor erre nem lehet mit mondani...
csak az a sok ingyenélő politikus nem mer semmit tenni mert hát oda lenne az ingyen élet!de ha már az ő gyerekeiket baszák a cigok akkor késő lesz minden kedves ingyenélő nemteszek a magyarságért semmit kormányunk aki eközben ezerrel alkotmányoz!
sokkal keményebb rendörség kellene és keményebb börtönök! mondjuk sziberiaban!oda aztán vagyhatnak a cigo fiatalok!ott ugyis olcsobban lehetne börtönöket fentartani mint a drága europai unioban!
Komolyan, ekkora csokor ordas hazugságot. Az LMP nem kreál a Jobbik minden mozdulatából problémát. Főleg nem a nyugati sajtóban, az nem az LMP szokása. Amit a zsidóüldözésről írsz, az nettó idiótaság, az LMP sosem érvelt ilyesmivel. Sőt, mindig is a munkanélküliséggel és a rendszerváltás (privatizáció) elkúrásával. Ráadásul Hajdúhadházra meg Gyönygyöspatára most direkt le sem mentek, mert előtte konzultáltak a helyiekkel, hogy ők mit akarnak. És tiszteletben tartották.
Kibaszott szánalmas, hogy a kurucinfó híreit így beszopod és továbbkürtölöd. Ez a poszt tényleg a legalja egy valaha értelmes blognak.
lóf*szt!!!
a segélyhegyek, meg a kitenyésztett naplopó népség. halna éhen az összes.
meg a gittegylet elempé, aki még ezeket védi!!!
A börtön alatt attól függ mit értesz. Az anarchia típusú börtönök(Szibériában főleg ilyenek voltak) a legaljasabb gaztevőknek kedvez, hiszen ők lesznek ott a Janik.
A polgárőrök járőrözése pedig bebizonyította, hogy megoldható a cigánykérdés, a cigánybűnözőket el lehet rettenteni.
Az már más kérdés, hogy a fidesz foggal körömmel küzd a rendcsinálók ellen, így viszont biztos nem fog megoldódni.
Ők szegények, áldozatok. Pedig annyira, de annyira áhítják a beilleszkedést, a dolgos mindennapokat, és ó, igen, csak és kizárólag a szociális elesettségüknek köszönhető, hogy ilyen ember alatti módon viselkednek.
Azért pár demagóg kérdést feltennék. Hogy ne a magyarokkal jöjjek, legyenek a svábok. A szegény svábok miért nem gyilkolnak gyámoltalan nyugdíjasokat? Az örmény kisebbség rossz szociális helyzetű tagjai miért nem tartják jól látható módon rettegésben lakókörnyezetüket? A szlovák, román, szerb kisebbség elszegényedett tagjaival miért nincsenek tele a börtönök?
Ja, már tudom. Erről is a magyarok tehetnek.
Dögöljetek meg mind.
Ha szerinted a békésen együtt élő romák mind bűnözök, akkor a egy náci vagy.
Meg az LMP szimpatizánsai is részt vettek a gyöngyöspatai munkakarnevál szervezésében - szerintem a közös munkára serkentés sem tartozik a "bűnözők bátorítása" kategóriába.
1/ Nem igaz, hogy úgy tennénk, mintha a probléma független lenne a munkanélküliségtől.
2/ Nem igaz, hogy akár egyetlen darab külföldi újságírónak is nyilatkoztunk volna.
3/ Nem igaz, hogy a JOBBIK legkisebb megmozdulásából országos problémát kreálunk, ezzel ellentétben a kommunikációnkban elenyésző a JOBBIK-ra történő reagálás. A helyszínen hivatalos LMP jelenlét nem volt.
Idéznék néhányat a vonatkozó megnyilvánulásainkból:
2011. április 27. szerda: "A cserbenhagyott vidéki Magyarország utolsó figyelmeztetése volt a kedd esti gyöngyöspatai tömegverekedés – mondta Dorosz Dávid, az LMP képviselője szerdai, budapesti sajtótájékoztatóján. A vidéki Magyarországon a közbiztonság semmilyen szinten nem valósul meg és a Fidesz és a Jobbik “kéz a kézben” állította elő a jelenlegi helyzetet.
Rendészeti és honvédelmi bizottság LMP-s tagja szerint a Fidesz cserbenhagyta a vidékieket, az igazságtalan adórendszerrel a szegény vidékiek zsebéből a gazdagok zsebébe tette a pénzt, kivéreztette a rendőrséget, valamint a közmunkaprogramok megszüntetésével kihúzta a talajt a szegények lába alól. Ezt követően ebbe a vákuumba szabadon be tudtak nyomulni a Jobbik szellemi holdudvarába tartozó szabadcsapatok."
A programból:
lehetmas.hu/upload/9/9/201003/LMP_Program_2010_1.pdf
Javaslataink:
Éppen ezért a társadalmi integrációt elsősorban SZÍNVAK esélyteremtő programokkal akarjuk megvalósítani, amelyek szorosan összefüggnek
a foglalkoztatáspolitikai és oktatáspolitikai javaslatainkkal.
1. Munkához kell juttatni az aktív korú képzetleneket, köztük a romákat.
2. Az oktatási rendszernek esélyt kell adnia a szegény és iskolázatlan szülők gyerekeinek, köztük a roma gyerekeknek is.
3. A garantált minimumjövedelem rendszerének bevezetésével kell védelmet biztosítani a tartós mélyszegénység ellen, és ösztönözni kell a munkavállalást.
***
Mindez különösen fájó annak fényében, hogy nem egy 4K-s volt Patán díszrettegni, adománygyűjtenyi, antifa hősködni.
Az már csak apróság, hogy ez a kísérlet nem egy baloldali narratívára sikeredett (azaz gazdasági problémák, munkanélküliség + emberi jogok), hanem sikerült mindennemű jogvédelmet összemosni a hisztériás modernizációra csupaszított liberalizmussal. Ebből nem lesz baloldali mozgalom, ez kb. az ex-reakció / mandíner színvoanala, stílusa és világnézete.
Sajnálom, hogy erre az útra léptetek.
1) A II VH és a názicmus, és a holocaust is felfogható a munkanélküliség, a gazdasági válság következményének. Szóval itt óriási hülyeséget írtál arról, hogy ez itt most valami egészen más.
2) A nácizmus előretörésében is sokat segítettek az olyan nézetek, amelyek például a szociáldemokratákat és a kommunistákat szidták. Tehát az olyanok, mint te.
"A polgárőrök járőrözése pedig bebizonyította, hogy megoldható a cigánykérdés, a cigánybűnözőket el lehet rettenteni. "
Mégis mit bizonyított be? Hogy 1 hétig tartani lehet a közbiztonságot?
"Az már más kérdés, hogy a fidesz foggal körömmel küzd a rendcsinálók ellen, így viszont biztos nem fog megoldódni. "
A kormánynak kellene rendet csinálnia, mert az nem működik, hogy mindenféle önkéntes rendcsináló szervezetek masíroznak itt-ott. Teszem azt mi lenne, ha mondjuk a cigányok is csinálnának hasonló rendcsináló szervezetet, csak ők a szélsőjobbereket neveznék meg első számú veszélyforrásnak, és a két szervezet egymással szemben állna. Vagy ha teszem azt a Fidesz, a Jobbik, az MSZP és az LMP mind-mind 1-1 ilyen véderőhöz hasonló szervezetet állítanának oda, akkor mégis mi lenne ott?
de a vezér (PS) pár napja és ma reggel személyesen a király (OV) is belépett...
sakk, sakk, fekete folyamatos sakkjai után. most berosált a kormány...
az utolsó NAGYÁGYÚ... szombat 0.00.-tól érvényes az új jogszabályuk...
Vona felkészül... és a vezér+király+rosálás+jogszabi nak MATT-ot ad...
szerintem vesztes csatába, rosszkor száll be a vezér+király páros...
még volt parasztjuk, meg futójuk azokat kellett volna csatába küldeni...
napok óta árad a sok szemét és hazudozás az index címlapon levő blogokon keresztül, mintha mindegyik csak arról feledkezne meg hogy a cigányok nem véletlenül, ok nélkül, alaptalanul kapják amit kapnak. a magyarok ellen irányuló a rablás, fosztogatás, zaklatás, megfélemlítés számtalan példája olvasható a hozzászólásokban, a durvábbakról nem is beszélve, amit nem a pártok vagy a menetelők követtek el.
jobbik: állítsuk meg a cigánybűnözést
www.parlament.hu/irom39/02986/02986.pdf
+ ne b@sz@kodjanak a képviselőkkel az fidesznyik aparátcsikok
www.parlament.hu/irom39/02991/02991.pdf
és a kormány dzsolidzsókere, amely valójában egy férc mű...
Vona megeszi reggelire
www.parlament.hu/irom39/02990/02990.pdf
(egyébként bp-en évekig éltem albérletben egy cigány családnál, semmi baj nem volt velük.)
A kormánynak kéne rendet tennie, de (eddig) semmi nem zárta ki, hogy civil szervezetek is tegyenek a közbiztonságért. Egyébként is minden állampolgárnak joga van a bűncselekmény elkövetőjét elfogni, igen annak is aki nem a jobb vagy a balliberális táborhoz tartozik.
Annak örülnék, ha többen próbálnának tenni a közbiztonság érdekében, akár cigányok is, csak sajnos nem ez a helyzet, hanem pont a fordítottja. A hatalom meg nem a bűnözőket üldözik, hanem akik rendet teremtettek.
Hozzáteszem, hogy a polgárőrök részéről soha egy pofon nem csattant el, úgyhogy nem tudom mire ez a nagy félelem, hogy erőszak van, meg egyenruhás bűnözés. Ezek az "egyenruhás bűnözők" betörőket meg fatolvajokat fogtak el és kitudja hány bűncselekményt akadályoztak meg már csak a jelenlétükkel.
Úgyhogy itt nagyon el van tévedve a kormány meg a különböző liberális jogvédők azzal kapcsolatban, hogy kiket is kell üldözni.
Úgy, hogy az ún. politikai elit 21 éve semmi mással nem törődik csak a saját zsebe megtömésével.
Politikus vagy tolvaj?
Fernandes Millor, brazíliai író elindított egy felhívást, a következő témában: Mi a különbség egy "politikus" és egy "tolvaj" között?
A legfrappánsabb megfogalmazás így hangzott: "Egy politikus és egy tolvaj között az a különbség, hogy az elsőt én választom meg, a másik pedig engem választ ki magának. Eltaláltam?"
Millor így felelt: " Tisztelt uram, ön egy géniusz! Ön az egyetlen, aki különbséget talált kettőjük között"
Úgy látszik Fernandes Millor, brazíliai író által végzett közvéleménykutatás telitalálat: tolvaj és politikus szinoníma. És ez úgy tűnik bal, vagy jobb-oldaltól, országtól is abszolute független. A politikus mindenütt here, élősködő féreg.
A politikusok egy külön fajt jelentenek egy nép életében, szinte a törvények felett érzik magukat, de nem lehet eleget hangsúlyozni hogy "nem a malac a hibás, hanem az, aki vakarja a hátát!"
Sajnos ma Magyarország egy következmények nélküli ország, nem véletlenül az európai utolsó országok egyike. A politikus BÁRMIT csinálhat, nem ő lesz a felelős, hanem az ellenzék, a sajtó, az időjárás az EU stb . Ma érvényesül a kontraszelekció. Az megy politikusnak, aki nem elég tehetséges (és ezt maga is érzi), aki nem szeretné magát a versenyszférában kipróbálni, hatalommániás, sok pénzt akar kevés munkával. Ha meg a politikus semmihez nem értő, dilettáns kontraszelektált jogász, történész, tanár, mint az elmúlt 21 év politikusainak 90 %-a, az meg kimondottan katasztrófa. És ebbe beleértem az összes bal- és jobboldali pártot kivétel nélkül.
1989-ben szegény apósom (nyugodjon békében) mondta „Fiam csak annyi történik, hogy ezután nem 1 párt fog lopni, hanem 6. Mondjuk a nagyságrendet, amennyivel a maiak többet lopnak még álmomban sem gondoltam volna.
Természetesen a pártokhoz kötődő, "vályúhoz" engedett, eltartott alapítványok, civil szervezetek, elemzők, tanácsadó-szakértő cégek,kamarák, sportszervezetek, stb. mind-mind versenyt segítenek nekik az adófizetők pénzének a maradéktalan elköltésében.
A tények:
- európai felháborodás, utálat a méditörvény és a bél Széll al kotmány miatt
- növekvő munkanélküliség
- óriási költségvetési hiány
- a műmagyarkodás miatt a szomszédaink jogosan felháborodnak
- Gyöngyöspatai evakuálás, világ megdöbbenés!!
-. fidesz tagok és seggnyalóik helyzetbe hozása, óriási pénzekért
- közutált, Kazinczy díjas köztársasági iródeák förmedvényei
- Orbán beégése, Magyarország megszégyenítése
..........
Elég volt, itt az idő, zavarjuk el őket!
ORBÁN TAKARODJ!
Már bocsánat, de egész egyszerűen hazugság, hogy az LMP uszított volna. A kormány próbál uszítani éppen most és összeesküvés elméleteket kreálni.
Ráadásul az LMP mindig elmondja, hogy a problémák szociális eredetűek.
Orbán-kormány intézkedéseinek köszönhetően 90.000 olyan ember vesztette el az állását, akik a legszegényebbek közül kerülnek ki.
Én fő felelősnek a Jobbikot tettem meg. Hajszállal marad el a kormány, mert a Jobbik most tényleg a végletekig feszélyezi az amúgy is nehéz helyzetet. Kiváncsi vagyok, hogy ha ennek az egésznek lesz halottja (teljesen mindegy, hogy magyar vagy cigány), bármelyikük elgondolkodna-e azon, hogy "igen, talán nem kellett volna minden lehetséges módon fokozni a helyzetet, akkor ez még élne".
Hálás vagyok a térfigyelő kamerás videónak, megmutatja, hogy egyetlen barom állat (akit még a saját társai is folyamatosan próbálnak visszafogni) mekkora galibát képes okozni. Kiváncsi vagyok, lesz-e olyan szervezet (Jobbik, Véderő), aki hősként állítja be ezt a horogkeresztet meg Szálasit pisáló, szándékosan provokáló überállatot.
Egyvalamivel viszont határozottan nem értek egyet: ez nem csak megélhetési probléma. Nagyon erősen faji-kulturális-szociális. Én is cigánylakta településen nőttem fel, a szemem láttára váltak egyre agresszívabbá, szándékosan szadistává és barbárrá. Egy ilyen cigány szegénytelep olyan, mint egy barbár törzsi tábor, csak még kevésbé van rendben tartva. A szegénység nem válasz arra, hogy miért kell folyamatosan és szándékosan provokálni a többségi társadalmat, miért kell koszban-mocsokban élni. Ebben szocializálódtak, és nem a munkahiány az oka ennek. Annál sokkal több munkalehetőség akad, cigányembernek is azonos feltételekkel, hogy ennyi ember ilyen szintre süllyedjen.
Végre történt egy este, ahol kamera és mikrofon rögzítette az eseményeket. Itt már nem lehet tovább félrebeszélni és a saját szájunk íze szerint magyarázni a dolgokat.
Egyértelmű a provokáció.
És számomra az is egyértelmű, hogy kinek az oldalán áll a belügyminiszterünk, ha azt mondja, hogy egy ilyen provokációra nem önbíráskodással kell reagálni.
Hogy kéne? Higgadtan feljelentést tenni?
(By the way, a cigók először kihívták a rendőröket!!!)
Sajnos még nincs meg a jelölt.
A másik: Azt még nem mondta meg senki, hogyan fognak a cigányok most hirtelen integrálódni, ha 800 éve sehogyan sem sikerült nekik? Talán az ő akaratuk is hiányzik, mert a segélyt várják ahhelyett, hogy: Ha teszel magadért teszünk érted!
Én magyar vagyok. Nem zsidó, nem liberális ne kommunista. Egy nem rég faluból kisvárossá lett alföldi településem lakom, ahol az utcában kb. 50-50 százalékban élnek cigányok és magyarok. A cigányokkal eddig soha semmi bajunk nem volt. Dolgoznak, ha van munka, nekünk is segítettek, amikor a házunkat építettük, meg a kertben, meg költözködéskor satöbbi. Elennben a magyar szomszédunk egy elviselhetetlen köcsög: sokszor üvöltve mulatoznak hajnalig, a gyerekei átjárnak a veteményesünkbe és letapossák a zöldségeket (átrepült a labda), és ráadásul dicsekszik azzal, hogy szinte mindent úgy lopott össze a házához.
Köszi, de mindenről első kézből van tapasztalatom.
heló.
Japánban vannak már robot pincérek, masszírozó gépeket is lehet kapni.
Abban teljesen egyetértek veled, és köszönöm kiegészítésed, hogy nem a gépekkel van a baj, azok csak eszközei egy rossz rendszernek.
Engem is vertek meg cigány gyerekek és vették el a pénzem amikor gyerek voltam. De legalább annyi megaláztatást kellett elviselnem nem cigány huligánoktól is.
Egy dolog a lényeg: a gyűlölködés, az indulatok fokozása nem vezet sehova.
Én ilyen provokációt cigányoktól soha nem láttam.
Aki egy ilyen provokációt nem ítél el, és nem mondja azt, hogy erre a reakció szinte már önvédelem (csakúgy mint a férje által terrorizált feleség reakciója, aki konyhakést ragad), az él szerintem egy szatyorban, de minimum a saját fejében.
A cigányok régebb óta szívnak ezzel a kérdéssel, pl. anno kimaradtak a földosztásokból, mint írtam az ipari forradalom először őket tette lecserélhetővé: nem kellett az általuk gyártott cserép, nem kellett az általuk faragott fakád, jött helyette műanyag.
Másrészt nem minden cigány ragadtatja magát ilyen brutális dolgokra. Vannak akik próbálkoznak, róluk kevesebbet hallani, mert ők nem érdekesek. Pl.
www.autonomia.hu/hu/tortenetek/mera
Na takarodjatok...
Tudnak (tudtak?) írni már amikor bejöttek?? Akkor bizonyára a nagy akarattól van az, hogy néhány suttyó egy egész iskola életét tönkreteszi, a tanárvarések, az orvosok mentősök megverései, mind mind a nagy beilleszkedési akarat jelei. Több alkalommal próbáltam munkát adni nekik, de reménytelen szar munkát végeztek.
De olvasd el a bejegyzésem utolsó mondatát is, ami kb így hangzott: Segíts magadon, hogy segíthessünk rajtad! Nem vagyok rasszita csak tény : Ahol elszaporodnak ott szarrá válik az élet!
nem szeretném a témától nagyon eltéríteni a beszélgetést, de a mostani cigány-magyar konfliktusokhoz valami nagyon hasonló Koszovóban az albánok és a szerbek között történt. Amit itt most látunk, ahhoz hasonlóak ott kb. 1970-ben történtek, és 30 év ilyen vergődés után Koszovó most a szaporább nép birtokába került.
Tudom, a sok-sok hasonlóság mellett van szép számmal különbség is, meg ugye "csak nem fogjuk a mi előkelő magyar nemzetünket a lenézett szerbekhez hasonlítani" (vagyis tudom, hogy most sokan dühösek lesznek majd rám), de valóban végignéztem külső - magyar - szemlélőként, és aránylag közelről egy ilyen 30-40 évig tartó folyamatot... (Pontosabban: a folyamatok évszadokon keresztül történnek, de a dolgok jelenlegi, utolsó köre ott 1970 körül itt meg 2010 körül vált nagyon is láthatóvá, és tematizálta a közvéleményt.)
És egy cinikus megjegyzés: az ottani események folyamán a dolgok kb. huszadik évében már a szélsőjobb nacionalista eszmék rabul ejtették a szerbek többségének a lelkét. Ennek analógiájára: szerintem kb. 2030 körül a Jobbik lesz Magyarországon hatalmon. Most biztosan sokan gondolják, hogy még előbb is, de higyjétek el - ilyesmihez idő kell. És persze incidensek sokasága, de úgy tűnik nekem, hogy incidensekben nem lesz hiány - sajnos.
És a végeredmény: Magyarország egy részét el fogjuk sajnos veszíteni - és még jól járunk ha az csak egy kis rész lesz.
Baráti üdvözlet mindenkinek
Vajdasági
PS. Bocs de még egy utolsó kikívánkozik belőlem: ott is volt önzetlenül segítő amerikai üzletember, meg nemzetközi vöröskereszt, meg szegény üldözött albánok utaztatása, meg Európai Únió, meg EBESZ - szinte azonos feladatokat láttak el. Meg ott is próbált a szerb kormány belekiabálni a világba, hogy ezek a külföldiek álnok szándékkal jöttek, és csak ártanak, de senki sem figyelt oda - az ő nyilatkozataikat egyszerűen nem közölte le a nemzetközi sajtó. Ismerős, nem? Az ég legyen velünk.
Amikor az adóm 1%-áról kell döntenem, ezután biztosan nem a Vöröskereszt fog eszembe jutni, mint olyan szervezet, akiknek adni kellene. Az én pénzemet ne költsék ilyen hecckampányokra!
Az LMP is bizonyította, hogy az SZDSZ méltó utódpártja, amerikai üzletemberek, ki tudja, milyen titkosszolgálatok pénzén rendelnek buszokat, kürtölik tele a világsajtót egy álbalhéval.
Sajnos azt elfelejtették megemlíteni a világ sajtóorgánumai, hogy egy cigány sem sérült meg, de 4 magyar majdnem agyonvertek. 40 felfegyverzett cigány elkövető. 40 a 4 ellen. Akármekkora barom az a 4 magyar, ezt a támadást a cigányok nem tudják kimagyarázni, de majd megteszi helyettük a rendőrség és a kormány, akik minden áron mentegetik a bűneiket.
Ha átveszik a hatalmat 30-40 év múlva, akkor bizony mindenhol etnikai tisztogatások lesznek, nem csak Borsodban. És nem magyar fog tömegsírba lőni romát, hanem éppen fordítva...
A történelem már párszor lejátszotta ezt a lemezt, de az emberek föle süket maradt.
Még jó, hogy én ezt már nem érem meg, a gyerekeim pedig már nem Magyarországon fognak élni. Menekültek lesznek a szép, nagy közös, liberális Európában.
Könnyű azt mondani, hogy mindenért az asszimilálódni képtelen cigányság a felelős, de gondold már végig, a putrisorról, munka reménye nélkül, képzettség nélkül, hogy asszimilálódjon valaki?
Általában az a fő érv, hogy ugyan kedves jogvédő, vagy liberális vagy akárki aki a cigányok helyzete miatt szót emel, mit szólnál ha a te szomszédságodba néhány népes cigánycsalád költözne?
Megkérdezem én is, ugyan már kedves kommentelők, vajon a valódi mélyszegénységben élő cigányokhoz hasonló körülmények közül indulva mennyire tudnátok "asszimilálódni"?
"mercédeszek, meg audik, meg karnyi aranylánc" komolyan azt hiszitek, hogy ez jellemzi a cigány társadalom többségét? A segélyből audi? Én jártam cigánysoron, nem sok audit meg mercedészt láttam, legfeljebb ha az uzsorás megjelent a pénzéért.
- az eggyüttélésre képtelen cigányok
- az Antal kormány azon intézkedései ami következtében a cigányok elvesztették a munahelyeiket