Az Internet Zsidó Database reneszánsza

2012.06.26. 13:00 Döry L.


A Hitközség háza táján évtizedek óta megy a (ide valami jó jiddis szó kéne a veszekedésre) kemf, hol a pénz miatt, hol az állítólagos neológok, meg az úgynevezett Lubavicsiak - ortodoxok (akik igazából nem is a Hitközség része?) között, esetleg beszállnak a cionisták. A pozícióharc szokásos érvei voltak mindig, hogy ki az igazi meg a jó zsidó. Most azonban a rendes nehéztüzérség bevetésére is sor került: az egyébként szimpi (de mit jelent ez nem ismerjük őtet személyesen) Radnóti Z. budai rabbi kiderítette Zoltai Gusztáv (khmm.:ÁVH) állítólagos sameszáról Egri Oszkár doktor úrról, hogy az évezredes szabályok szerint nem igazi zsidó, mert anyukája ugye nem az. Ez már csak azért izgi, mert ez a zsidulás tényleg egy olyan törzsies cucc, ahol valakit egy keresztény anyukával ki lehet csinálni (egykor Imrédy miniszterelnök urat bizonyos fajvédő divat nevében egy zsidó dédi miatt mondatták le - egyébként azok a konzervatívok, akik Imrédyt széljobb veszélynek tartották.)

Az, hogy a rendőrség egy ilyen felekezeti purparléban nyomoz elég fura, ha csak nem követett el tényleg valaki bűncselekményt. Meg lehet jósolni, hogy az állandó náci nyomozói annak, hogy ki is a zsidó a közéletben (számarány fölötti túlzott befolyással ugye) - azok majd hetekig a zsidó belélet családfakutatósdiján fognak poénkodni. Úgy kell ide egy Landeszmann, mint egy falat kenyér.

Ahhoz, hogy az Egri Oszkáréhoz és Imrédyéhez hasonló kellemetlen meglepetés ne érjen senkit, az eszköz egyébként már régen rendelkezésre áll. Az Internet Zsidó Database elérhető kérem: itt!

UPDATE:

Megkövetem a kedves olvasót. Én tényleg azt hittem, hogy a tegnapi nap már nem tud több itt a zsidó, hol a zsidót produkálni. 19:55 kor, amikor normális ember már a Duna-parton fröccsözik (és nem mást csinál!) az Index lehozza a döbbenetet: Sz. Csanád, a radikális párt politikusa zsidó.

A bejegyzés trackback címe:

https://fenteslent.blog.hu/api/trackback/id/tr474611943

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

- Én igazi zsidó vagyok, te nem, beee
- Én magyarabb vagyok, mint te, beee
- Az én őseim között több a nemes, mint a tiédben, beee

Aztán jön az óvónéni és szétcsap köztük.
süti beállítások módosítása