Mr. Martonyi, we are shocked!
Lehetne ez a mai - azeri gyilkos kiadatása - hír kapcsán megszületett sajtóreakciók összefoglalása. Vagyis, a közbeszédet akkortól érdekli ez az egész, ha Örményország legmagasabbrendű nemzetközi kiakadása az angol nyelvű sajtón keresztül (!) elér hozzánk. Pedig a KIM már pénteken megtette a kiadatásról szóló bejelentést.
Szóval:
- a Magyar Köztársaság a strasbourgi kiadatási egyezményt alkalmazta, a gyilkos kiadatása jogszerű volt,
- a megkereső ország - Azerbajdzsán - rosszhiszeműen járt el, azért kérték ki a gyilkost, hogy elengedjék,
- a megkeresett ország - Magyarország - rosszhiszeműen járt el, mert tudhatta, hogy szabadon engedik az elkövetőt, pedig a kiadatás lényege, hogy a büntetést az állampolgárság szerinti ország végrehajtsa.
- másnap, csak az örmény reakciót követően (!) a magyar lakáj- és komornyikmédia az esetet kizárólag nemzeti mitológiák és barátságbabonák mentén ítéli meg. Az index nem győzi hangsúlyozni, hogy hány aradi vértanú volt örmény, a kurucék az Azerbajdzsánból és Törökországból a Kurultájra fújt keleti szél erőssége mentén értelmeznek. Számosan egy azeri-magyar olaj/állampapír estébé együttműködés (gondolom olyan sokat profitálunk belőle, mint Kína seggének fényesre nyalásával) miatt még üdvözlik is a magyar kormány tettét.
A magyar kormány tőle megszokott amatőr sunyizmussal járt el, ez nem vitás, de ettől még nem kell a késnek szaladni. Örményország és Azerbajdzsán gyűlölködő etnikai konfliktusa a sztori igazi háttere, a Hegyi Karabah-nak nevezett, örménylakta, vitatott státusú terület (van még pár ilyen ügy a földgolyón és NEM biztos, hogy az egyik fél a sárkány és a másik Szent György, jó magyar szokás szerint erről most ne vélekedjünk, kedves kommentelők!) - ehhez az egészhez nekünk, mondanom sem kell (székely analógiák ide vagy oda) semmi közünk. Ebbe a krédóba úgy kerültünk Pilátusként, hogy éppen és pont itt jutott eszébe egy NATO-tréningen az azeri katonának lebaltázni örmény szomszédját. A kiadatás kapcsán Magyarország rosszhiszeműen járt el, okkal szólítják fel Navracsicsot lemondásra. De az örmény (és Amerikában is meglobbizott) kiakadás nem elsősorban erről szól. Örményországnak érdeke, hogy a kérdést napirenden tartsa és magát áldozati szerepben tüntesse föl. Mi meg voltunk olyan hülyék, hogy...
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: A Safarov gyilkosság képregényben? 2012.09.04. 08:02:48
Trackback: Tökös gyerekek 2012.09.02. 14:54:29
Trackback: Az Alku 2012.09.02. 12:29:55
Trackback: Manat makes the world go round 2012.09.02. 09:41:20
Trackback: Hiba 2012.09.02. 09:18:40
Trackback: Örvényben 2012.09.02. 08:50:02
Trackback: VIRÁGOT ALGERNONNAK 2012.09.02. 01:02:45
Trackback: Szerelemben és háborúban mindent szabad 2012.09.02. 00:20:40
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Valakit tényleg ki kellene itthon rúgni ezért (Martonyit? Navracsicsot?), mert megérdemli és hogy mutassuk, mi nem értünk ezzel az ügymenettel egyet.
De valóban, az örmények a saját ügyük érdekében a kelleténél jobban felfújják ezt. Ha Azerbajdzsánnal izmoznának, arra senki nem figyelne, mert már évtizedek óta zajlik. De hogy egy EU-taggal keménykednek, az hírértékű.
Ettől még valaki nagy hibát követett el nálunk és muszáj lenne személyi konzekvenciáknak is gyorsan történnie.
Ebben vállaltunk főszerepet , mint társtettes !
Nem kell tovább ragozni.
Éljen FIDESZ, éljen Orbán Viktor! Fenébe az országáruló ballib csőcselékkel!
1./ Ha kapunk lét az azeriektől, az isten se mossa le hogy pénzért tettük
2./Ha az azeriek átbasztak minket és nincs pénz (a baltáson kivül mi mást tudna nekik adni Magyarország?), akkor meg adtunk egy nagy pofont a szarnak.
Így jár egy pancser.
"""Valakit tényleg ki kellene itthon rúgni ezért..."
Nem lehetne mindenkit?
Illetve azt (pardon: azokat),aki(k)tevékeny részese(i) volt(ak) ennek a blamának?
Elképesztő.
A poszt meg jó, de az az "estébé" kissé fájt (na jó, tudjuk be a szerzői alkotói szabadságnak).
Egy külföldi nálunk megölt egy másik, más országbeli külföldit, pusztán azért, mert a másik népét nem szereti. Álmában aljas módon agyoncsapkodta baltával. Ez az ember semmilyen körülmények között nem lehet hős. Ez az ember egy sötét bűnöző, alighanem pszichésen se normális.
Mi ezt az ember elengedtük, illetve lehetőv tettük neki, hogy most ünnepelt hős legyen hazájában, miközben ezzel kiéleztük a konfliktust a két ország közt. Nem mellesleg az illető országa - akitől most épp pénzt kunyerálunk - egy diktatúra és az is sokat elmond a megbízhatóságukról és lelkiviágukról, hogy ezt a pszichopata gyilkost sztárolják.
És mi ezeknek nyalizunk.
Valahogy a Kedves Vezető mindig a legszarosabb segget akarja nyalni... Gusztus dolga.
Ettől függetlenül egyéltalán nincs nagy nemzetközi visszhangja. Kár innét hergelni másokat. Európában a kutya se foglalkozik az üggyel.
Német, francia, olasz, lengyel... médiumokban sehol sem láttam róla se cikket, se kommentárokat.
Még a "jó szomszédok" se ugrottak rá.
Orban Viktor elarulta ezzel a kulfoldi magyarokat, nekunk most egnunk kell a magyarsagunk miatt.
Azerbajdzsan azt igerte, hogy bortonbe kerul az emberke, innentol kezdve Magyarorszag felelossegerol beszelni ertelmetlen. Az ilyen orszagokkal a vilag civilizaltabb felenek szoba se kene allnia.
"Mit ad nekunk Ormenyorszag, amiert olyan nagy problema lehet a diplomaciai kapcsolat megszakitasa? "
Hát igen....a többség erről beszél és tiltakozik ellene . Erről a mentalitásról....
Az örmények meg felhívták a figyelmet , hogy nemzeti hős a gyilkos...és tutti hogy kiengedik !
..és tedd hozzá a kormányt és a gazdaságpolitikáját is.
>>Lehetett volna olyan képet linkelni, ahol látszik a hír is?..:DA
News of the World már megszűnt újság, a kép csak illusztráció.
Azerbajdzsan azt igerte, hogy bortonbe kerul az emberke, innentol kezdve Magyarorszag felelossegerol beszelni ertelmetlen. Az ilyen orszagokkal a vilag civilizaltabb felenek szoba se kene allnia.
Mo éppen most készül velük gazdasági együttműködésre. Nem is vagyunk a világ civilizáltabb feléhez tartozók.
Mostantól az örmények haragszanak ránk. Na és? hogy egy klasszikust idézzek...
Mondjuk az volt a hülye aki ezt a 2 fazont anno egy szobába tette 0 történelmi ismerettel.
Egy keresztény ország miniszterelnöke baráti gesztusként kienged egy etnikai okból gyilkoló iszlám terroristát egy iszlám diktátor kérésére , viszonzásul lehet hogy kapunk tőle 2 milliárd dollárnyi kölcsönt...
wyborcza.pl/1,91446,12403180,Armenia_zawiesza_stosunki_dyplomatyczne_z_Wegrami.html
A jelentéktelen BBC:
www.bbc.co.uk/news/world-europe-19450438
Azt ígérték, böriben marad a baltás gyilkos.
Szabadon engedték.
Azt is ígérik, lesz gazdasági együttműködés, állampapír vásárlás.
Márpedig, ha megígérték...
Tudod, EGYSZER az okos embert is át lehet verni.
Szeretett kormányunk viszont nem levonta a konzekvenciát, és kurvaanyázva megszakít minden kapcsolatot az azeri kormánnyal.
Neeem!
Megvárja, hogy az azeriek újra és újra átverjék.
Csak azért, mert Orbán az IMF alternatíváját látja Azerbajdzsánban.
Pontosítsunk egy "NATO Partnership for Peace" nevű továbbképzésen résztvevő katona ölt meg egy másikat katonát. Tudom ez fáj pár embernek, de itt van a kutya elhantolva. Ezért idegesek a jenkik. No és van az az apróság, hogy hazaengedte kis hazánk a "8 éve nemzeti hős, de biztos nem engedik ki a börtönből" gyilkost, aki otthon már kifejtette azért bírta ki a 8 évet, hogy szabadulás esetén sok örményt ölhessen. Meg véletlenül előléptették őrnaggyá ugye. Kis híján kirobbant egy kisebb háború a kis diplomáciai balfogás(?) miatt, picit idegesek a ruszkik, már Brüsszelben rágják a körmüket, hogy ők mit lépnek, de semmi para.
@dr kíváncsivagyok: Nem mellékesen egy keresztény ország polgárát megölő iszlám terroristát egy magát alaptörvényében kereszténynek való ország vezetői ... aminek egy jeles tagja nemrég még erősen lobbizott erkölcsi okokból egy bizonyos ír gázoló ügyében.
Ha minden igaz az örmény ügy kapcsán cseszhetjük az ír gázoló esetét is. Mert erkölcsi alap az már zéró. De ez is mellékes.
"1./ Ha kapunk lét az azeriektől, az isten se mossa le hogy pénzért tettük"
és ez még csak nem is az igazság teljes kifejtése.
gondold végig:
nem ajándékba, adományként kapjuk azt a pénzt, hanem kölcsönként.
amit majd kamatostól kell visszaadni, vagyis végül mi fizetünk azért, hogy bevállalhassunk egy ekkora mértékű nemzetközi blamát.
ez ám az üzlet...
Valahol eldugva lehetett a GW-ben, mert én nem találtam meg.
De csak rövid száraz tényszerű hírként közli, sehol egy komment.
"Csak azért, mert Orbán az IMF alternatíváját látja Azerbajdzsánban."
Márpedig onnan csak azt fogja kapni ami a csődör lába között van...méteres kékeres kiadásban...Bár ha esetleg Magyarország csapatokat küld a baráti azeri erők megsegítésére az örmények elleni harcban, akkor esetleg adhatnak pár millió manatot amiért vehetünk egy csomó szép szőnyeget tőlük...
A balliberális kakamatyikra itthon a kutya nem kíváncsi. Ők örülnek most a legjobban, mert megint teleóbégathatják a külföldi havermédiumokat. A sajtószabadságos rinyálás már úgyis kifulladt.
"According to the Polish census of 2002, there are 1,082 self-identifying Armenians in Poland,[2], although Armenian-oriented sources cite estimates as high as 92,000."
Geryke, te meg ne nyald fenyesebbre a fidesz seggit, ugysem kapsz tobb zsiros millas megbizast.
aki szereti, és menti orbánt, annak is, aki nem, annak is.
közben az egész ország szív.
Kassa bombázása megvan ? - egy szűkagyú, opportunista katona stratégiailag hibás döntése - meg a következménye.
van még egypár ilyen a történelmünkben. pl. 1848 - egy pojáca jogász hőbörgése nyomán.
mindenesetre horthy lépése erkölcsösebb volt még ennél is.
Kizártnak tartom, de ha esetleg-netán, akkor azokat majd jól megverik a helyi magyarbarát lengyelek.
(Szólok is a haveroknak profilactice:-)
A versenyszférában tovább csökkent a munkavállalók száma.
Majd eladunk megint valamit,valakit.
Tudja a világ, hogy a várt pénzért tették ezt a szarháziságot.
Éppen ideje, hogy eltakarodjanak maguktól, vagy.......?
A nagy Szovjetunió bukása óta azt sem tudtam, hogy a világon vannak még.
Ki tud többet a szovjet utódállamokról?
mi leszünk a hibásak, az egész világ szemébe, ha háború lesz, talán még ránk is dobnak egy rakétát
mi leszünk a hibásak az olajár emelkedésért, mi leszünk a hibásak a háborúért, mi leszünk a hibásak azért, hogy eladtunk magunkat
a kurva az más, azok pénzért adják magukat, mi meg hitelért, vagyis a semmiért
szerintem a takarítónőt fogják kirúgni.
A híradóban is benne lesz a befolyásos örménydiaszpóra, vagy az megmarad a halálos autóbalesetek és a bébifókák bemutatására?
m.cdn.blog.hu/ma/magyarinfo/bbc.JPG
img138.imageshack.us/img138/4220/bbcmw.png
vagy ez nem elég nemzetközi? :)
Nem mindegy melyikre, a magyar verzióban "véletlenül" 1923-al indul a bejegyzés. na vajon miért? Csak nem azért, met előtte NEM volt azeri terület?
Szerinted hány ember melózott elmúlt hetekben rajta? Szóval igen, kattinson a wikirw, de NE a magyarra!
(Ezért sajnálom, hogy a WikiLeaks már nem menti a történelmi és politikai szócikkeket, azok változásait és a változtató arcok IP-jét.)
"a kurva az más, azok pénzért adják magukat, mi meg hitelért, vagyis a semmiért"
még ha csak a semmiért adnánk el magunkat, de a hitelt azt kamatostól kell visszafizetni, vagyis még mi fizetünk azért, hogy hülyét csinálhassunk magunkból!
Naná, hogy az örmények idegesek.
Ha ez így folytatódik, le fogod őket is zsidózni, az lenne ám tréfás.
Inkább az utóbbi.
Szóval akkor most a Simicska haverja, a Fidesz pénztárosa Csutora elv ... izé kartárs tesója tök véletlenül az azeri nagykövet és ő zsírózta le ilyen sikeresen, Viktorral karöltve, ez a jól sikerült diplomáciai blamázst?
Azeri fennhatóság? Hegyi Karabahban?
mandiner.blog.hu/2009/10/08/haboru_es_beke_karabahok_foldje_1_resz
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2012.09.02. 00:07:32
Ülj le, egyes!
Az örmények meg elpofázták, hogy azonnal kegyelmet fog kapni, tehát mégis csak volt ilyen balfasz naív, szemét a mi külügyünk.
Tudták ezel nagyon jól, hogy azonnal kienged, és mennyire imádják a baltás faszt az azériek.
Nem akarlak elszomorítani, de jelenleg Orbán egész Magyarország miniszterelnöke, és nem a konzervatív jobbolal szavazta meg, hanem a "mindegycsakgyurcsánytne" szavazók. :)
2. Őszintén végig néztem egy jó pár vezető címlapot (általában lusta újságírók csak azt hiszik, hülye nép úgysem olvas...) és azon nincs ez a hír, sőt a New York Timesban és Washington Postban sincs semmi említés... Lehet egy hét múlva lesz erről egy szó... Pont nem érdekli a nagyvilágot ez a konfliktus egy kicsi félig-meddig fejlett és egy még kisebb posztszocialista Szovjet utódállam között... Persze hozzáteszem nem szép dolgok ezek, de a nagyvilágban ez elenyésző... Egy Irak-lerohanás hány ember halálát, szenvedését okozza? ^^ És ez csak egy pl a kis milliárdból. A miénk kb egy síkon van ezen a színtéren egy bolti lopással...
minderről a jobboldali média mélyen hallgat, lényegtelennek minősítve az esetet. elvégre csak nemzeti jelképeinket gyalázzák, nem érdekes.
ENNYIT a sajtószabadságról..
img821.imageshack.us/img821/2141/ormeny.jpg
tudod ha kedves vezetőnk 2 éve nem zavarja haza az imf-et hogy majd ő megmutatja a tutit, akkor az országunk nem lenne ekkora szarban és nem kéne rongyos 3milliárdért szabadon engedni gyilkosokat, nem mellesleg meg lejáratni az egész országot... mert Te is égsz most minden külföldi szemében picinyem, akár szocballibsajtós hepaj van akár nincs...
az imf-es vitát pedig ne kezdjük el forszírozni mert hallottam én olyat kedves vezetőnk szájából h imf nem kell mert ha ők jönnek akkor lemond, azt most mégis itt vannak és kuncsorgonk kétév elbaszott gazdaságpolitika után némi alamizsnáért, viktorunknak meg rohadtul nem akaródzik lemondania...
Ez a kormány meg fog bukni - eziránt senkinek ne legyen kétsége.
De mi jön utána? Egy ésszerű és minimális kompromisszumra kész, önmagát demokratikusnak nevező ellenzéknek már eddig is közelednie kellett volna egymáshoz. Sajnos ennek épp az ellenkezőjét látjuk: ezek a pártok épp oly erővel dolgoznak egymás ellen, mint amilyen erővel a fidesz ellen kellene, hogy összefogjanak.
Mindebből az következik, hogy a mai, tarthatatlan helyzet szerintem épp a jövőbeni kormányváltás után fog egy soha nem látott káoszban kiteljesedni.
Amit az utolsó 6 év kormányai - különösen az utolsó két esztendőben - elrontottak, azt helytehozni nem lesz elegendő 30 év sem. Tessék végre ráébredni, hogy az itt hozzászólók többsége soha nem fog egy normális és demokratikus Magyarországon élni! Legfeljebb aggastyánként.
Ezen persze nincs mit keseregni, hisz 40 évvel ezelőtt sem gondolhatta valaki tényszerűen, hogy a szocializmus egyszer össze fog omlani. Összeomlott, a legnagyobb káoszt akkor sikerült elkerülni.
Ilyen szerencsénk azonban még egyszer soha nem lesz.
Hol volt az USA és hol volt az EU hogy kiakadjon? Gyilkosokat bújtatnak az EU-n belül, bezzeg senkinek nem fájt akkor, kivéve a szülőket.
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2012.09.02. 00:23:56
"Ne legyél abban olyan biztos."
Tulajdonképpen amilyen a nép, olyan a kormány.
Ezt érdemeljük.
Az is igaz, hogy ettől még nem fogunk hadat üzenni Írországnak. Viszont, pont az ilyen esetek tanulsága az, hogy ha az elkövető megvan, nem kellene elengedni.
Ha ez a következtetés tévedés lenne a részemről, akkor az Alkotmány és a Biblia helyett más játékszabályok megalkotására lenne szükség. De sűrgősen!
nem. azért, mert olyan kurva jól működik az unortodox tündérmese.
Hány embert ölt meg előre megfontolt szándékkal az ír? tett olyan kijelentést otthon, hogy minél több embert akar elütni? Nemzeti hőssé avatták? Beleszart a ventilátorba a NATO tagországokon belül? Kirobbantott háborús konfliktust? Átverték az íreket vagy másokat az ügy során?
És mi köze van a minden esetben megrázó felesleges haláloknak az ügyek súlyosságához? Semmi. De azért ezt az egy ügyet sikerült bemásolni milliószor az összes baltás rémes sztoriba mosdatásnak. Miért? Ki kérte? Mit ad érte?
Nos, lesz egy nem kitalált riport, örmény bérgyilkossal. Az örmények talán nem haboznak megtenni azt, amihez mi hü.yék is, gyávák is vagyunk. ÉBREDJ, MAGYAR! A világ egy ilyen p.cs miatt néz hü.yének. A becsületed ez a faxkalap játszotta el. Ha turistaként külföldre mész, ezért röhögnek ki a hátad mögött. Az olimpikonjaink összes igyekezetét, amivel jó hírünket erősítették, egy k:baszott mozdulattal érvénytelenítette ez a szánalmas, senkiből lett közszereplő, ez az orbán, vagy hogy a p:csába hívják ezt a f.szt.
Fontos üzenet: Magyar vagyok. Fáj az, amikor a zászlómat a földön látom megtaposva. Jobban esik, amikor az olimpián az ég felé látom emelkedni, miután a magyar a vízben, más népek bajnokaival küzdve, igazságos, becsületes harcban megszerzi a győzelmet. Ha még most sem világos, akkor elmondom. orbán, egy h:tvány hazaáruló vagy. Szó szerint és átvitt értelemben is. A k:baszott hatalomban maradásodért vagy képes átgázolni minden emberi normán. Egy büdös, tetves hazaáruló gec: vagy. Takarodj ki az országomból te mocskos állat, mert itt semmi keresnivalód nincsen. Knrva okosnak hiszed magad, bandmeg, de ez a legjobb módja annak, hogy lámpavason végezzed, mert ott is a helyed.
ez cilapon volt csak ugye penteken.
www.washingtonpost.com/world/europe/azerbaijani-military-officer-serving-life-for-murder-in-hungary-is-freed-when-sent-home/2012/08/31/8aae7450-f371-11e1-b74c-84ed55e0300b_story.html
tudom tudom ez egy kamu washingtonpost nem az igazi. meg azt is tudom, hogy megnezted ezt is, de hat csak nem talaltad.
amugy a dundi ujjaiddal ha bepotyogod a kulcsszavakat a google ba, ott a talaltok kozott csak a news t emeled ki, maris sajat magadat vagod arcon.
Holnap Orbán, es viszi magával Matolcsyt is.
Semmitérő banda !
Azért te sem nagyon tudod, hogy mit beszélsz hiszen ezt már jóval korábban megtették az ügyben illetékesek. Nem hogy nekiszaladtak a késnek, de riszáltak is a hasukkal egy kicsit a pengében, hogy nagyobb legyen a szúrás okozta seb.
Most legfeljebb annyit tehetnek, hogy szép csendesen fogják a kalapjukat, és elhúznak oda, ahova valók!
Ezeket honnan tudod, talán előre megírták neked? Érdekes, hogy rajtad kivül senki nem tudott erről! Utálom az orsós likud vityát de én inkább az olaj üzletet látom benne és én is elengedtem volna cserébe!
Téves. Semmi ilyesmit nem ígértek az azeriek. Olvasd el a MH-ban publikált dokumentumot.
A párhuzam abszurd és hamis. Egy halálos baleset okozója és egy szadista gyilkos semmilyen szempont szerint sem ugyanaz a kategória.
Hamuvá égett magyar zászlót.
Orbánék épp most árulják az országot. Te meg leballibezed őt meg szoponc bandáját?
Hú, ez durva.
Nem kell várni a csaló választási törvényükig 2014 ig!!!!!!!!!!!!!!!!!!4
Kivonat Ali és Ovi tárgyalási jegyzőkönyvéből:
Ovi: Tudja elnök úr én mélyen keresztény vok!
Ali: Tudja elnök úr én iszlám vok!
Ovi: Tudja elnök úr van több problémám.
Ali: Mondja!
Ovi: Családi megtakarításim nem érik el Soros Györgyét, de nem sok hiányzik.
Ali: Ezen lehet segíteni! Nekem van temérdek pénzem.
Ovi: Ott van még a Labdarugó Akadémiám, nem sikerül Reál Madrid szintre hoznom, a pénzt csak nyeli.
Ali: Szeretem a focit támogatni.
Ovi: Aztán a probléma még, hogy hatalmon akarok maradni és a hatalmat örökíteni a családomnak, de az IMF meg az EU demokráciát követelne tőlem. Kellene kölcsön is, nem muszáj jobb feltétellel adni, mint az IMF adná, de szükségem lenne rá.
Ali: Megoldható, de lenne egy feltétel.
Ovi: Szívesen hallgatom.
Ali: Van Önöknél egy „életfogytos” hős, akit az Önök bürokratái nem adnak ki nekünk, pedig már kész az új palotája, őrnagyi kinevezése, tartjuk az állását, kész a szabaduló levele, stb.
Ovi: Ismerem az ügyet, Ő a baltás gyilkos ugye?
Ali: Igen, RPG hiányában megfelelő ősi fegyvert talált az Önök hazájában!
Ovi: Ha jól belegondolok nem lehet akadály az elengedése, mégsem csákánnyal gyilkolt amikor vendégszeretetünket élvezte és lemészárolta örmény vendégünket.
Ali: Okoz ez Önnek erkölcsi problémát?
Ovi: Nekem, erkölcsi problémát? Tudja van egy orbáni mondás: Van az a pénz, amiért hitemet, hazámat, népemet eladom!
Ali: Akkor megállapodtunk!
Ovi: megállapodtunk!
Oszt jónapot
nepszava.com/2011/08/amerika/a-lockerbie-merenylo-bezarasat-keri-amerika.html
Az örmények meg túlreagálták , Magyarországgal kapcsolatban,
"Szerzs Szarkiszján örmény elnök a nemzetbiztonsági tanács ülése után bejelentette, hogy utasította a hadügyminisztert arra, hogy helyezze rendkivüli készültségbe az örmény hadsereg alakulatait,"( csak nem megtámadni akarják Budapestet?:D ) "és egyben bejelentette, hogy megszüntetik a diplomáciai és egyéb kapcsolatokat Magyarországgal"(mondjuk, még nagykövetség sem volt, csak egy tiszteletbeli konzul.)
Meg az hogy " letépték a magyar konzulátus zászlaját Jerevánban Örményország Köztársasági Pártjának (HHK) hívei" és "Karen Avagjan, a Köztársasági Ifjúsági Szervezet elnöke "...
na ez már végképp gyomorforgatóan megrendezett mutatvány volt, ahogy helyi hantivilmosok felvonultak.
Úgyhogy minden szimpátiám ellenére, menjenek ezek az örmények (is) a picsába.
Vagy az egész csak arról szól,hogy lehet orbánozni?kehehe
a news of the world pedig már megszűnt
(nem ritka ez arrafelé, saját miniszterelnöküket mészárolták le a saját parlamentjükben, éppen Nagorno Karabach miatt...)
De ettől még nem Magyarországon kell elverni a port,meg örmény állampárti kamuszervezetekkel , helyi hantivilmosokkal felvonulni zászlóégetésre meg aradicsomdobálásra...
A közönséges gyilkost pedig Magyarország elítélte, 8 évig állam- és adófizetői költségen tartotta...
Most pedig, mivel a nemzetközi szerződések ezt lehetővé teszik és Azerbajdzsán ígéretet tett hogy ott tovább töltheti a büntetését,(lásd a MN
honlapján megjelent azeri dokumentumot) átengedték a hazájába.
Az örmények meg verjék a saját faszukkal a csalánt, az azerieket meg a törököket, ha kedvük van..
Esetlen ha kedvük van, szervezzenek kommandót és rabolják el Safarovot, mint mások Eichmannt Argentínából.
Magyarországot meg hagyják békében.
Majdnem. A h.kovács lászló kibökte mi az ami valójában a baja(bajuk): az azeri kötvényvásárlás.
Ugyanis tudják ha az létrejön, az IMF mehet a vasporos csicsába a feltételeivel,a júniusban hátrahagyott levelével,( aminek nyilvánosságra kerülésével Magyarországon lázadások törnének ki), márpedig "ezek" azt szeretnék mindenáron ha Orbán belekényszerülne az IMF diktálta népnyúzásba, hátha így 2014-ben még esélyük lenne.
Erről szól a nagy büdös balliba erkölcsi felhorgadás.Semmi másról.
Ugyanolyan farizeus mint anno a szintén h.kovács-apró klános elmebeteghez köthető Orban-Nastase megállapodástól és a 23 millió beözönlő romántól való rettegés..:D
Ha már utáljuk népünk kormányát, legalább fogalmazzuk meg jól averzióinkat, hogy más is velünk gyűlölködhessen..
1. kiadtuk a gyilkost, mindentől függetlenül, kétoldalú tárgyalások alapján az azerieknek. se USA, se EU, se örmány, se orosz, se kínai, se senki nem volt ott. mivel nem tiltakoztunk a szabadon engedése ellen, ezért ezt mi tudtuk, és mégis így tettünk. itt van vége az ügynek, és ez minden európai érték megcsúfolása, a keresztény értékek semmibevétele, Magyarország teljes kulturális identitásának megcsúfolása.
2. mivel az áldozat örmény volt, az örmények nyilván dühösek. ha magyar lett volna az áldozat, akkor mi lennénk dühösek, lásd Malina Hedvig. ugye senki sem állítja, hogy hagyjuk békén a szlovákokat Malina Hedivg ügyében? ugye @MACISAJT: ?
Mit szól vajon mindehhez az itt élő 33000 örmény? Őrjöngenek-e hogy "szemétláda magyarok"?
Persze nyilván könnyű forgatókönyv a mindenkori egyetemes emberi értékek magyar kormány általi lábbaltiprását kiáltani - ha éppen nem szimpatizálunk vele..
Csak azon (is) érdemes elgondolkozni, hogy ezzel kinek is teszünk jót? ..merthogy magunknak nem, az nyilvánvaló!
Az eredeti így volt:
"Ovi: Ismerem az ügyet, Ő a baltás gyilkos ugye?
Ali: Igen, RPG hiányában megfelelő ősi fegyvert talált az Önök hazájában!
Ovi: Ha jól belegondolok nem lehet akadály az elengedése, hiszen a tradicionális magyar fokost használatát gyakorolta, egy baltával helyettesítve azt és nem vette észre hogy rossz szobában van amikor vendégszeretetünket élvezte és megsebesítette örmény vendégünket."
..lám, milyen egyszerű buta, alaptalan feltételezésekkel hangulatot generálni: még nekem is megy! ;o)
Persze. És meg is értem őket. A helyükben én is - joggal- dühös lennék.
(ha azeri lennék meg nem, ugyanis arról kevés szó esett hogy az örmény lekaszabolt áldozat sem volt éppen vétlen az afférban.)
De ez még nem jelentené azt hogy elmennék zászlót égetni, paradicsomot dobálni egy vétlen konzulátus elé (" letépték a magyar konzulátus zászlaját Jerevánban Örményország Köztársasági Pártjának (HHK) hívei" és "Karen Avagjan, a Köztársasági Ifjúsági Szervezet elnöke "...
na ez már végképp gyomorforgatóan megrendezett mutatvány volt, ahogy helyi hantivilmosok felvonultak.)
Mert így meg az van hogy menjenek már ezek az örmények a picsába.
Ahogyan a hagyományosan hazaáruló(na jó, genetikailag hazaárulásra kódolt) balliberálisok is, akik most bizonyára őszinte erkölcsi felháborodásuktól vezérelve igyekeznek minél dagályosabbra fújni a rémségek lufiját..:)
Pedig már a kedves vezető is megmondta: ne azzal törődjenek, amit mond, hanem azzal, amit tesz!
Csak nem számított arra, hogy rajta kívül is vannak sunyi, hazug, teljesen ázsiai diktátorok, akik szintén KISZ-titkárként kezdték politikai pályafutásukat.
hozzátartozikk,hogy a csuti cigány azért kényszerül az IMF hitelre mert gazdasági csődbe taszította az országot
CONVENTION ON THE TRANSFER
OF SENTENCED PERSONS (Strasbourg, 21.III.1983)
Mi sem vagyunk jobbak Bolíviánál.
Hát igen. Én is magyarázatot várok az USA-tól hogy miért mészároltak le több tízezer ártatlan embert az elmúlt néhány évtizedben. Épp elég bűn szárad a lelkükön hogy méla kussba maradjanak és mély csendben meghúzzák magukat az ágy alatt.
Ez kb. olyan mintha Hitler vagy Sztálin várna magyarázatot egy bolti lopásra.
Elképesztő cinizmus.
Amúgy nem hinném, hogy túl sok ballib lenne -ámde annál hangosabbak és kártékonyabbak tudnak lenni: ebben legalább jók! (vagytok?) ;o)
(Én leültetném azokat helyette akik nem vették el azonnal az Ír muki okmányait, esetleg nem tartották bent a dutyiban. Üljönek helyette...)
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2012.09.02. 10:42:16
Izrael is messze van, és földrajzilag is jelentéktelen, mégis hasonlóan nagyon befolyásos emberek vannak mind az örményi, mind az izraeli részen, és szerte a világon.
Ezt tudniuk kellett volna a magyar külügynek. Nem holmi hétköznapi nyugodt izlandi népnek adtunk át gyilkost, hanem egy köztudottan veszélyes országnak, másrészt örmények mindenhol nagyon sokan vannak.
Kár védeni a kormányt, vagy a naívságuk miatt baszták el, vagy tényleg tudták, hogy ez lesz, akkor viszont gerinctelenek.
Harmadrészt attól még, hogy jogszerűen jártunk el, még nem erkölcsileg és nem is volt kötelező átadnunk.
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2012.09.02. 10:46:48
Az meg megint egy dolog, hogy Azéria és Örményo. ettől függetlenül is háborúzik egymással már nagyon régen, de ebbe nekünk tilos lett volna beleköpnünk, még jobban szítani a viszályt, na most ezt balfasz módon elbasztuk. Sajnos rajtunk röhög minden politikát követő ember szerte a világon.
Ez egyrészt a kormány balfaszság és naívsága miatt (vagy gerinctelensége), másrészt Azéria hazugsága miatt van.
Sajnos mi sem vagyunk ártatlan bárányok.
Viszont a zászlótaposás egy szemét dolog volt örmény részről, ez tény.
Martonyi arcképet kellett volna taposniuk, nem az ország zászlaját :)))
Az meg még egy dolog, hogy az USA is sok szemétséget csinál, de sajnos "amit szabad Jupiternek, nem szabad a kisökörnek" (nekünk)
Akár igazságos ez, akár nem, sajnos ez van.
Magyar külügy részről pedig minimum egy ejnye-bejnye az azerieknek, akár már az ő dolguk mit csinálnak, akár nem.
Nincs miért erről bárkit is tájékoztatni. Az azeriek nem sértettek meg egyetlen szabályt sem az ügyben és nem is hazudtak. De ezt a magyar fél is nagyon jól tudja.
1.- „Kutyakiképzővoltrendőr” véletlen baráti meghívása, -majd a bukta velük – majd az a szerencsétlen magyarázkodás.
2.- Erre ráadásul ez a történet – szerintem előre látható végkimenetellel.
Mostanában sok dolguk van a meseíróknak. Na de ki hisz ma már a mesékben?
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2012.09.02. 11:08:52
Remek kormánypárti érv.
"ballib"
Akkor kurva sok "ballib" él ebben az országban, sőt, gyanítom sokkal több mint orbanista. :))
értem én, h. ilyenkor mindenki kaukázus szakértő lesz, de azerbaidzsán államterületének a része a karabach, au maximum, az ott élő örmények akik kikiáltottak egy kefirköztársaságot ennek nem örülnek. de még ezzel eggyütt sem akarunk a vitában igazat adni az azeriaknak v. az örményeknek, mert nem erről szól a poszt.
Trágár, aggresszív, bunkó mód kommentelő ballibek!
Attól, hogy Te esetleg nem ilyen vagy, hittársaidra sajnos nem jellemző a "hangoskodástól való tartózkodás"!
Ettől kezdve pedig ne csodálkozz, ha akár még egy független szemlélődő is egybemos a "ballibbel", ez van: 2 pólusú ország..
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2012.09.02. 11:22:55
Én úgy tudom ,hogy 4pólusú ország vagyunk...^^
Akkor kérdezek valamit: Több fideszes(!)
ismerőseim szerint is mi (is) hibáztunk most, akkor ők ballibek? :O
Ne haragudj, de aki még itt is a külügyünket fényezi az egy elvakult barom.
Szerencsére azért akadnak értelmes fideszesek is. No nem Orbán Viktor Facebook oldalán, és nem is az "ELÉG" fb. oldalon...de sajnos az mno-n sem.
De a valóságban bizony sok fideszes van, aki elismeri - ez nagy hiba volt.
Viszont te fényezheted tovább Orbánékat,
ezzel viszont magadat égeted.
Azért, mert félázsiaiak vagyunk és a kormányunk ezt szereti. Csak az gond, hogy ezek a kaukázusi népek tényleg elmebetegek. Majd akkor csodálkozhatunk, meg vakargathatja a nagy zsíros tokáját az Orbán, ha ártatlan magyarok ellen követnek el egyszer valamit bosszúból, mert ezeknél az is belefér a dologba. Nem tudom egy ilyen tragédiát hogyan magyarázna meg a választóinak a nemzet mesemondója.
Következő lépésként remélem elkezdünk tárgyalgatni, üzletelgetni afrikai népírtó katonának öltözött kiskirályokkal és átveszünk tőlük néhány Szomáliában tökéletesített módszert.
Hogy én, te, vagy x Fideszes kit fényez és kit nem, az tök irreleváns. Egy dolog számít: ki dolgozik a nemzeti érdekek mellett (vagy ellene)..
Egy ilyen lépés feletti hisztériakeltés pedig, könnyen belátható milyen kategóriát merít ki. Ezek a tények..
A kormányunk nem keresztényi alaptörvényt "alkotott" ?!
Nem kell szakértőnek lenni ahhoz , hogy nem adunk ki egy SUNYI GYÁVA GYILKOST , aki alvó társát aránytalanul durva eszközzel gyilkolja meg (- mert tehette volna fényes nappal , esetleg késsel is....ja , hogy esetleg alul marad ?! -) egy olyan iszlám országnak akinek a diktátora nem egy "Grál lovag " szavahihetőség szempontjából , felhasználta a hatalma megerősítéséhez !
...és emiatt belpolitikailag sem egyszerű a helyzet !
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2012.09.02. 12:00:33
Dehát tudod...nem mi etetjük itthon a gyilkost éveken keresztül...meg amúgyis..hazudtak az azeriek.. :DD
Remek érvek.. :D
"Ettől kezdve pedig ne csodálkozz, ha akár még egy független szemlélődő is egybemos a "ballibbel", ez van: 2 pólusú ország.. "
Ostoba szöveg és az előzménye is!
Ebben az országban nyilvánvalóan a legtöbb embert nem érdekli a politikánk ezen szintje.
De azért engedtessék meg, hogy véleményt mondjanak az ország kormányáról!
Ez egy jól eltalált mondat!
Mellesleg:
- Sajnos...
éppen ott (arrafelé) voltam, ahol történt
- Szerencsére...
nem én voltam szolgálatban
Egy téboly volt, őrület, bolondokháza, amit akartok.
És senki nem hitt a legalsó szintű vezetőknek, hogy "vazze, ne osszatok már be egymás közelébe két ilyen faszit"
hu.wikipedia.org/wiki/%C3%96rm%C3%A9nyorsz%C3%A1g#Etnikai.2C_nyelvi.2C_vall.C3.A1si_megoszl.C3.A1s
katolikus csak NEM RÓMAI (pápa)
hu.wikipedia.org/wiki/%C3%96rm%C3%A9ny_Apostoli_Ortodox_Egyh%C3%A1z
Rotundák a Kaukázusban [szerkesztés]
Az érdekes kapcsolat a Közép-európai és a kaukázusi rotundák között a 9-11. századi örményországi építések között figyelhető meg. A legvilágosabban ez a hatkaréjos rotundák esetében ismerhető föl: Karcsa, Gerény, Kiszombor ezek a Kárpát-medencében és ezek és rokonságukba a következő kaukázusvidéki örmény templomok tartoznak: Aragatz, Bagaran, Bagnayr, Botshor, Kiagmis Alti. Bagaran egykor főváros is volt. Megtalálhatók azonban a nyolckaréjos, nyolcosztású centrális épületek is az örmény művészetben: Aniban, Irindben, Varzhahanban, Ninozmindában. Csemegi József építész az elsők között mutatott rá a Közép-európai és a kaukázusi építészeti kapcsolatokra.
hu.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6rtemplom
Tévedsz. A forrásodban "örmény gregoriánusnak" nevezett vallás nem katolikus, sem római katolikus nem, sem keleti katolikus nem.
Abban is tévedsz, hogy hozzáfűzöd, hogy "pápa". A római pápa az ÖSSZES katolikus feje, nem csak a római katolikusoké. A keleti katolikusok feje is a római pápa, s az örmény katolicizmus a keleti katolicizmus egyik része.
Viszont az örmények alig 10 %-a keleti vagy római katolikus, a nagy többség ortodox (nem-khalkedóni ortodox).
Az oroszoknál a katolicizmus pár ezer embert jelent, azaz törpevallás, az örményeknél nem így van: sokkal többen vannak - nagyjából minden tizedik örmény katolikus vallású.
Az elmúlt 2év kb ennek a mentalitásnak a számonkéréséről szólt. Tessék, most megkaptuk...
Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2012.09.02. 13:33:37
Magadnak adj tanácsot, mert nekem az nem kell!
Miért ne ostobázzak le valakit, ha triviálisan ostoba?
Megértetted, amit írtam?
Vannak érveid a saját állításodra? Tudod cáfolni az enyémet?
Miért ne ostobázzam le azt, aki annyit képes szajkózni 2+2=5?
"S nem utolsósorban ezzel a ballib oldalról kialakult rossz képen is sokat javíthatsz"
Milyen ostoba egy szöveg ez?
Skatulyázd be önmagadat, ha képes vagy rá!
Mással ezt ne tedd, mert csak nevetséges idióta maradsz.
Gondolkodj ezen egy kicsit, ha tudsz.
" Csak egy jótanácsot fogadj meg: ne ostobázd le beszélgetőpartnered csak azért, mert Te másképp gondolod."
Egyébként pedig nem azért ostobáztalak, ha nem tűnt volna fel.
Még le is írtam a gyengébbek (igen ez vagy Te) kedvéért a megoldást.
Csak lazán átsiklottál felette!
Nos ezen moralisták természetesen felmentik Azerbajdzsánt, mert na. És leamatőrözik a kormányt, mert nem tudta előre, hogy az adott szót úgyis megszegik majd az azeriek, de ezen nem csodálkoznak, az ő kutyájuk kölyke.
Ez pont olyan, mint amikor kirabolnak valakit az aluljáróban. Nem a tettes a hibás, hanem az áldozat mert miért ment oda.
Nem baj, vár rátok London és az egyész USA, ott legalább ilyet nem csinálnak. Valóban, ott kamu dokumentumok miatt szokás háborút indítani. Olajért.
Én nem haragszom rád a véleményed miatt, indulataid miatt sem, te se tedd ezt mással.
További szép vasárnap délutánt! ;o)
Az meg, hogy "a kormány csak amatőr lehet"... Végül is csak hét éve harsogják a fülükbe, hogy Azerbajdzsán nemzeti hősként ünnepli ezt a gyáva patkányt, de az EU, és a NATO jótállt értünk, és féken tartotta Örményországot. Furcsa módon Gyurcsányék nem adták ki, és az is egyezett a nemzetközi normákkal. Egy ilyen aljas szarházi gyilkost csak egy undorító féreg ad ki olyan országnak, ahol tudja, hogy nemzeti hősként ünneplik. Ha meg elfogadjuk, hogy az azeriek átejtették Vityáékat a palánkon, és nem tudtak erről, akkor sem jobb a helyzet. Akkor ugyanis Viktor nem alkalmatlan az ország vezetésére, hanem méltatlan!
Melyik a rosszabb? Vagy melyik a jobb?
Nem vagyok ideges, csak taposom azokat, akik beskatulyáznak azért, mert véleményt mondok!
Neked nincs véleményed és ez látszik!
Semmit érdemben nem reagáltál, miközben én jeleztem, miért vagy osotaba!
Itt nincs elbújás barátom.
Ha olyan ostoba érved van mint:
ha bírálod kormányt keményen akkor ballibsi vagy??
Akkor ezért leszedem buta buksidat mondván, mit képzelsz te magadról?
Ki vagy te picim?
(Dobó István I. Szulejmán szultán levele után, melyben szabad áthaladást, és neki fizetett adókat kér Bécs felé, cserébe a magyarságnak sértetlenséget ígér)
"Vigyétek a baltás gyilkost, akinek kiadatását az örmény-magyar barátság nevében előző kormányaink megtagadták! De ugye akkor adtok pénzt?"
(Orbán Viktor, miután már a kínai, és szaúdi barátai is kiröhögik, amikor pénzt kér)
Igazi hazafi...
Akkor még egyszer!
Tény:
Tudjuk, hogy az emberek nagyobb része elfordul és fordult a politikáitól.
Tény:
Ezek az emberek sem nem ballibsik, sem nem jobberek!
Tény:
Ezek az emberek nyugodtan kritizálhatják a kormányt akár keményen is
Tény:
Aki ezeket az embereket bármi érvrendszer mentén ballibsinek nevezi az ugyan olyan ostoba, mint issstike!
Ugye pici issstike?
Tudod cáfolni ezt? ;))
Nem is értem, mire gondoltál a kijelentésed miatt?
Hogy van képed pejoratív módon jellemezni minden olyan embert, aki a kormányt kritizálja?
Azt hitted erre idejövök és mosolyogva elvitatkozunk?
Hát nem! Betaposlak a földbe és kész!
Nem érdemelsz mást.
A dolog egyébként tényleg büdös. Nade ha úgy kérdezik, hogy baltás gyilkost szabadon VAGY ingatlanadó perkálás, akkor inkább fusson az a baltás :D
Mit lássak?
Választ még nem adtál issstike!
Újra a lényeget, míg farkad nem húzod be végre:
Nem is értem, mire gondoltál a kijelentésed miatt?
Hogy van képed pejoratív módon jellemezni minden olyan embert, aki a kormányt kritizálja?
Azt hitted erre idejövök és mosolyogva elvitatkozunk?
Hát nem! Betaposlak a földbe és kész!
Nem érdemelsz mást.
Szerintem sokkal fontosabb, hogy az ott élők hova akarnak tartozni, hogy melyik államban érzik jól magukat. Sokkal fontosabb az etnikai tényező, mint a történelmi. (lásd Mo., 1920 jún. 4) A karabuch térség lakosságának 3/4-e örmény, akik szeretnék, hogy Örményországhoz tartozzanak, és mivel ők vannak TÚLNYOMÓ többségben, igazuk is van. Esetleg arról lehet szó, hogy egyes azeri többségű területek Azerbajdzsánnál maradjanak.
Én megmondom őszintén, hogyha Magyarország megszállná dél-Szlovákiát, illetve a székelyföldet, én abban nem önkényes agressziót, területfoglalást látnák, hanem jogos védelmét a nemzet tagjainak. Megint más lenne a helyzet, ha valaki a teljes Nagy-Magyarországot akarná visszaállítani, az elítélném.
en.wikipedia.org/wiki/Nagorno-Karabakh_War