Magyarország jobban helyesír

2014.01.02. 14:36 Sortilegus

ujbuda.JPG

Kérlek, döntsd el, hogy tegezel-e, vagy magáz-e Ön engem?

A bejegyzés trackback címe:

https://fenteslent.blog.hu/api/trackback/id/tr705721489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Speci, fidesznyikov engem akkor tegezzen, amikor a dns vizsgálat szerint az első 20 apajelölt között vagyok.
Végül is mindegy, ha a FIDESZ írta az jó lehet csak, mer az ellzék hazudik. És hazaáruló csőcselék, meg szanaszét húzó, de amúgy is buta seggek gyülekezete. És nagyon lopnak!
Az én adómból, az én véleményem megkérdezése nélkül. Ez most velem van, vagy ellenem?
Ritkán látni két ilyen rosszarcú bugrist egy plakáton. Az egyik ráadásul egy Baló Gyuri-epigon.
Talán ellenzéki szabotázs. :)
Ikeás stílus. De egyébként megesik ez. Az én korábbi munkahelyemen a honlapon tegeztük az ügyfeleket, emailben meg magáztuk őket.
Ez már valami kényszermunkáról szól szerintem. Veled épül = hordd a maltert, gecc! Önökkel megvalósíthatjuk = mi az észt osztjuk hozzá, amíg te beleszakadsz a melóba, paraszt.
A plakát meg leginkább egy Patyomkin falura hajaz. Mire ragasztották fel? Egy el nem készült beruházásra?
Ja, és azt lehagytam, hogy ajvé, ajvé, ha esetleg nemzeti-népi-keresztény-konzervatív kommentelőknek a libsibibsibuzzancsok ajvékolásának említéséhez támadna kedve.
Némi kegészítéssel így már jó lenne: Az óbudai börtön és fogház veled épül, köszönjük, hogy önökkel megvalósítjuk, NEKÜNK. Válszfirka a plakátra: Naggyon nagy örömmel, a lakosság.
süti beállítások módosítása