Együtt2010 - Bajnai, Mesterházy, Gyurcsány
Szinte még fel sem ébredt az ország karácsonyi álmából, a munkahelyeken épp csak próbálják újratanulni a kávéfőző használatát, január hatodika, hétfő reggel. Míg az emberek nagy része azon morfondíroz, hogy miként kéne megszabadulni a fától, hogy ne tűlevelezze össze az egész előszobát meg a lépcsőházat, addig Bajnai Gordon már el is hintette, hogy ő bizony Gyurcsányban gondolkodik.
A megállapodás „kiterjesztésének és továbbfejlesztésének” lehetőségeiről értekezett Bajnai, ami konkrétan azt jelenti, hogy az összefogásra hivatkozva be fogják húzni a választási szövetségbe a Demokratikus Koalíciót is. Nem kellett túl sokáig várni a bejelentésre, és igazából csak azok a naiv választópolgárok csodálkozhatnak, akiket megvezetett az a gondosan felépített sunnyogás, amellyel operáltak eddig az összefogósdiak.
A történet alapvetően nem bonyolult, és már az elején lehetett látni, hogy mi fog történni. Bajnai Gordon a Milla hamvasságán, és a szerencsétlen PM viszonylagos hitelességének a hátán próbálta meg rehabilitálni saját magát, több kevesebb sikerrel. A tervek szerint a társadalom látens tudatában átalakult volna a bajnai-kép, ami már nem a bukott és a Fideszt kétharmadhoz segítő kormányzati munka utolsó miniszterelnökét jelenti, hanem a megmentőt, akit a civilek is elfogadnak. Az Együtt végül nem tudta leigázni az ellenzéket, egyrészt azért, mert nem tudta benyelni teljes egészében az LMP-t, másrészt, mert a Mesterházy vezette MSZP ügyesen lavírozott. Így maradt az a B-verzió, mely szerint közvetlen a választások előtt lesz a Gyurcsánnyal való összeborulás, arra hivatkozva, hogy most aztán tényleg össze kell fogni a patás ördög ellen. Talán így azokat is be lehet hülyíteni, akik alapvetően hánynak Gyurcsánytól.
Ma reggel Bajnai egy újabb lapot villantott meg az előzetes forgatókönyvből, nyilván egyeztetve Mesterházyval. Másodlagos hozadékként kijelenthető, hogy Orbán Viktor hátradőlhet, már meg is nyerte a választást, hisz egyértelmű, hogy az MSZP-SZDSZ kormány visszahozatala akkor sem alternatíva, ha máshogy hívják magukat. Ehhez már nem kell rezsicsökkentés sem, sőt, úgy sem tudja elrontani a Fidesz, ha Kerényi mester Szabad Nép címmel ad ki újságot, bevonva az 1000 legjobb jobber újságírót.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
arnyekmandatum.blog.hu/2013/08/28/indul_a_baloldali_tortacsata
Nem mintha bármit is számítana, mivel (E14+DK)+MSZP = E14+(DK+MSZP) = Fidesz 2/3
Szomorú képlet... köszönjük meg szépen Fletónak, Attilának, Gordonnak és a többi öreg harcosnak.
az, hogy bekerül a parlamentbe a pártja, nem kétséges, a kérdés csak az, hogy 10% alatt, vagy azt meghaladóan.
korábban kellett volna észrevenni, hogy orbánnal egy súlycsoportban jelenleg csak gyurcsány vehető számításba.
bajnait, mesterházyt orbán megeszi reggelire, és még csak jól sem lakik :)
hogy gyurcsány idén megverje orbánt, arra nincs esélye, de négy év múlva keresztben nyeli le.
Az Orbán által magának kialakított választási rendszerben győzni nem lehet senki másnak. Ha mégis , akkor úgysem ismerik el a vereséget...Orbánt majd csak 4-8 év múlva lehet eltávolítani, de csak erőszakkal, egy új generációnak...
Én mint néhai többszörös szavazójuk az elvtelen korrupt Kunczetól, Fodortól, az elkxxó Gyurcsánytól. A rezsicsökkentés mellett szavazó internacionálé maszoptól hányok. Soha nem fogok rájuk szavazni. Ennél fogva Bajnaira sem. Annyira nem vagyok perverz, hogy végignézzem ahogy ezek megpróbálnak kormányozni. Elég volt már az SZDSZ-MSZP sikersztori.
Nyalja fel Orbán amit ezzel az országgal tett. Mire banánköztársaság leszünk hátha kinevelődik néhány fiatal vállalható politikus.
"A tervek szerint a társadalom látens tudatában átalakult volna a bajnai-kép, ami már nem a bukott és a Fideszt kétharmadhoz segítő kormányzati munka utolsó miniszterelnökét jelenti, hanem a megmentőt, akit a civilek is elfogadnak."
ez az igazság:
index.hu/belfold/2013/04/17/median_bajnai_kormanya_jobb_orbanenal/
Siman.
Nem kell ujabb rezsibullshit es hasonlo, fleto jott, a ketharmad megvan. Meg pont idoben aktivizalta magat ahhoz, hogy aprilisra teljesen elsorvadjon a baloldal. :D :D
De, a Jobbik is sokkal népszerűbb a fiatalok között, mint a Fidesz!
A Fidesz a társadalmi-gazdasági elit pártja és az ország lakosságának többségével ellentétesen politizál.
Más kérdés , hogy kiépített egy olyan politikai rendszert amelyet szinte lehetetlen demokratikus keretek között leváltani
Az LMP ilyen banális istenítését sokan már régóta csinálják a blogszférában, csak érteném már meg, hogy mire alapozzátok? :))))) Ja, én is hallom a kocsmában, hogy ott is mindenki LMP-s, aztán ránézek a számokra és valahogy az istennek se mozdul a 2-3-4%-áról ez a helyes kis pártocska. De te tudod a frankót szerencsére:)))) Te rettentő hülye vagy bazmeg:))
"De, a Jobbik is sokkal népszerűbb a fiatalok között, mint a Fidesz!"
republikon.blog.hu/2013/11/20/fiatal_szavazok_magyarorszagon_800
"Ehhez képest a Tárki hétfő közlése szerint a legfiatalabb, 18-22 évesek között (első szavazók) kerül a Jobbik leginkább közel a Fideszhez: az első szavazók 30 százaléka szavazna a Jobbikra, 44 a Fideszre és csak 10 százalék az MSZP-re. "
Nálam meg te vagy egyre népszerűbb, mert ennyire szórakoztató kommentelővel még jobbról sem találkoztam:)))) Bazmeg, legalább az adatokat néznéd meg, mielőtt hülyeségeket írsz.
Pl az Iránytű Intézetnél a Jobbik a népszerűbb párt...
"Először is már hogyne lehetne leváltani? Mindössze több szavazó kell hozzá"
Nem ilyen egyszerű a helyzet. Az E2014-PM pártszövetségnek pl. 10%-ot kellene elérni a mostani rendszerben a bekerüléshez, ami szinte lehetetlen...
Ha csak 9%-ot érnek el, akkor százezrek szavazata megy a kukába...
"Mindkét kutatás a Jobbiknak a fiatal szavazók közti kiemelkedő népszerűségét mutatta ki, hasonlóan korábbi, akár más közvélemény-kutatók által publikált eredményekhez."
A jövő generációk erejéről pedig ugyaninnen:
"Bár a fiatalok többsége a Jobbikot választaná, a korosztályra elsősorban a nagyfokú kiábrándultság jellemző, melyet kiválóan tükröz a 18%-nyi részvételt megtagadó választópolgár. A részvételi hajlandóság a korral párhuzamosan növekszik, így a nyugdíjas korosztály a legaktívabb, míg a fiatal a politikailag leginkább inaktív korosztály. Ez a nyugdíjas korosztály szerepét a választásokon felértékelheti, hiszen nemcsak, hogy a legaktívabb, de a torz korfának köszönhetően a legszélesebb korcsoport is egyben."
Tényleg érdekel, honnan veszed a következtetéseidet? Tudod te hány "fiatal" szavazó lesz 2018-ban vagy '22-ben százalékosan? Kiváló szórakozást nyújtasz, ne itt hagyd abba, biztos van még.
A 2014-es választás már elment a baloldali ellenzéknek!
"másik három nem akarta felszámolni a pártok egyenlő versenyén és váltógazdálkodásán alapuló politikai rendszert. "
--
A helyes megfogalmazás az hogy nem tudjuk hogy fel akarták-e számolni, ugyanis lehetőségük erre nem volt.
Ez meg (kevesebb mint) két hónapja volt:
www.origo.hu/itthon/20131110-egy-ev-mulva-miniszterelnok-leszek-interju-bajnai-gordonnal.html
Muhahah:P
az ún. "személyes garancia" leánykori neve: lottó ötös.
emlékezzünk, mi volt utána.
"Zseniálisak Bajnaiék is, ezt el kell ismerni: a jobboldal minden erejét rájuk irányította, libázott, anyázott, hajdúbétezett és most van rá három hónapja, hogy egy új jelöltet ugyanígy elkezdjen legyilkolni?"
---
Mivel gyakorlatilag a régi MSZP-SZDSZ fog összeállni a közös listával, amin rajta lesz Gyurcsótány, így az amúgy ottholmaradásukat tervező jobboldaliak tömegei fognak elmenni szavazni, figyeld meg.
Mellesleg lett volna ratio abban amit írsz, de ez 3 hónappal a válsztások előtt már halottnak a csók. Gyakorlatilag az egész banda hülyét csinált magából.
A képlet egyszerűbb.
Gyurcsányt árulónak tartják az MSZP-ben, mert létrehozta a DK-t. Bűnbaknak is jó alany volt, és a pártja támogatottsága alacsony. Az E14 meg elégetett karakternek tartotta Gyurcsányt, ezért egy holtteher nem hiányzott nekik.
Hogy Gyurcsány újra képbe került, az a saját teljesítménye. Meg a kormánypárti sajtóé is. Annyit mutogatták, meg riogattak vele, és beszéltek a baloldal széthúzásáról, hogy parlamenti küszöb fölé emelte magát.
Úgy tűnik 2014-nek már nem a fidesz leváltása lesz a hozadéka, hanem Gyurcsány parlamentbe jutása. 2018-ban meg szétszedi a fideszt és Orbánt.
Aki esetleg elkúrásról kezdene óbégatni, annak csak annyit, hogy az a fidesz hiszterizálta a lakosságot elkúrt érzetbe, aki jelenleg sokkal inkább elkúrja a dolgokat. =remélem ezt a nyelvezetet a fidesznyikek is értik a cizekkáktal ellentétben)
Ezt a rohadék rezsimet csak közösen közös jelölttel és listával lehet csak leváltani. Csak így van esély rá.
Én már magára a sátánra is szívesen leszavazok csak ezek tünjenek el.
Ha csak 9%-ot érnek el, akkor százezrek szavazata megy a kukába..."
Akkor talán ez az oka, hogy nem választási szövetségként indulnak, hanem párttá alakulnak.
Tehát sokadszor: adott a Fidesz és a Jobbik stabil tábora, ami MINDENKÉPPEN elmegy szavazni mindig. Gyurcsánytól teljesen függetlenül. És adott a középen álló, bizonytalanak hívott tömeg, amit sem a rezsicsökkentés, sem a lejárató kampányok nem löktek a Fidesz ölébe. Az a kérdés, hogy ezek mire várnak és az ellenzék képes-e meggyőzni őket, hogy érdemes rá szavazni. Ők döntik el a választást. E témában tengernyi szakirodalom áll rendelkezésedre. Ami a Gyurcsány-mitológiát illeti, ez pedig egy népszerű jobboldali mantra, amit azért mondanak, mert még mindig nem heverték ki 2006-ot.
"Az a kérdés, hogy ezek mire várnak és az ellenzék képes-e meggyőzni őket, hogy érdemes rá szavazni. Ők döntik el a választást."
---
Mit gondolsz, szerinted erőt,rendezettséget, kormányképességet, stb... sugalló az, hogy a ballisbi ellenzék több mint 1 éve összefogósdit játszik és többször hülyét csináltak egymásból ill magukból az ellentmondó nyilatkozataikkal? Szerintem nem.
3 hónap alatt nem lehet azt a mértéktelen kárt helyrehozni amit maguknak okoztak.
Emlékezz vissza milyen szintű kampány ment 2002/2006 januárjában, most meg még mindig azon megy a baszakodás ki legyen a góré a ballibsik között.
"adott a Fidesz és a Jobbik stabil tábora"
---
Másrészt tényleg nem értem, mire alapozod hogy a bizonytalanok=100% ballibsi.Ha így lenne, mért nem álltak be a pl a Libás mögé aki deklaráltan őket fűzi? Ill. Mért ne lehetne közöttük Fideszhez, vagy Jobbikhoz húzó? Pont ezért hívják őket "bizonytalannak", nem gondolod?
Mellesleg a "kormányváltást akarók" közé, akikre mindig hivatkozik az ellenzék és elvileg többségben vannak, azok közé beletartozik a (minimum) félmilliós Jobbik tábor is. Ezen mindig olyan elegánsan átsiklanak a baloldali győzelmet még elképzelni tudó emberek. Csak nem értem mért.
"Otthonmaradást tervező jobboldali? :)))) Már megint új politológiai fogalmak vannak kérem szépen:))"
---
Akkor hívd őket '10-es fideszre szavazóknak,akik elégedetlenek, ha az jobban tetszik. Szerintem nem életszerű hogy ezek az emberek fletóra (is) szavazzanak egy közös lista révén, nem tudom te személy szerint mennyi ilyen embert ismersz, én sokat (magam is idesorolom mellesleg), és ezeknél alap hogy Fletó vissza-nem-jövetelét kívánják/juk.
"amit azért mondanak, mert még mindig nem heverték ki 2006-ot."
---
Ezt nem sikerült értelmeznem. Pontosan mire is gondolsz pontosan?
Mellesleg nyilván nem fogunk tudni dűlőre jutni, mert te szemmel láthatóan nem a tényekből indulsz ki,hanem érzelmeket is beleviszel az állításodba ill azt akarod mindenképp megindokolni magadnak (vagy talán az olvasóknak?) hogy van REÁLIS esélye Viktor legyőzésének. Nem azt mondom hogy lehetetlen amit felvázolsz, de a tények/tendenciák ellentmondanak ennek.
Mindenesetre 3 hónap múlva kiderül :))
"Az a kérdés, hogy ezek mire várnak és az ellenzék képes-e meggyőzni őket, hogy érdemes rá szavazni. Ők döntik el a választást."
"Másrészt tényleg nem értem, mire alapozod hogy a bizonytalanok=100% ballibsi."
Vagyis egy szóval nem mondtam, hogy ballibsi. Azt mondtam, hogy bizonytalan és meg kell győzni.
"Mit gondolsz, szerinted erőt,rendezettséget.."kormányképességet, stb... sugalló az.." - Szarok rá, és vagyunk még egy páran, akik szarnak az erőre. Egy jó programot akarunk és egy hiteles arcot. Se Mesterházy, se Bajnai nem győzte meg a táborunkat. És nagyon helyesen, hoznak újat.
"Szerintem nem." - aha. De én nem mondok tényeket:))
"3 hónap alatt nem lehet azt a mértéktelen kárt helyrehozni amit maguknak okoztak." - Kurvára szeretnéd ezt hinni. Hidd el, tudom, milyen érzés, amikor mindenáron hinni akar egy fideszes. Láttam 2002-ben és tudom azt is, hogy folyton a Fideszt mérik felül, nem a balliberálisokat.
"Akkor hívd őket '10-es fideszre szavazóknak" - Így van. Egy részük korábban éppen balliberális szavazó volt. És továbbra sem állítom, hogy elmennek/otthon maradnak. Azt állítom, meg kell őket győzni. Elég szar nektek ez a helyzet, hogy Bajnaira készültetek és most megint lehet előröl kezdeni a gyűlöletkeltést valaki új ellen.
"amit azért mondanak, mert még mindig nem heverték ki 2006-ot." - Hogy Fletó elkente a szájukat. Ezért anyázzák még. Ja meg most azért, mert csak visszajön.
"mert te szemmel láthatóan nem a tényekből indulsz ki" - Oké, ezt egy véleménynek veszem, ahogy az is. Különösebb jelentősége nincs, mit gondolsz a mondandómról.
Gyurcsány egy mocskos közokirathamisító adócsaló ! · http://www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA 2014.01.07. 07:25:12
Bajnai már Gyurcsánnyal együtt a KISZ-t is újra akarta szervezni,
családilag lerabolták együtt a privatizációnak nevezett szabadrablást,
és Gyurcsány egykori kampányfőnöke Szigetvári fikazabáló Viktor Bajnai kampányszábjának a vezetője.
Úgy gondolom, hogy Mesterházynál most esett le a tantusz: nem lesz 2014-ben Magyarország miniszterelnöke. Lesz egy közös jelölt (sajnos, nem Bajnai, mert Mesterházy csak akkor lép vissza, ha ezt Bajnai is megteszi). Remélhetőleg egy olyan jogtudós, aki a Bokros-Boris duó által is felvázolt, 500 napos kormányzása alatt reparálja a demokráciát, az alkotmányosságot és utána egy nyílt választáson majd az győz, aki akkor elnyeri a választók bizalmát.
A harc arról szólt ki lesz az új SZDSZ. A balek Bajnai elbukta a csatát, a profi Gyurcsány meg megnyerte.
Jóslatom: Bajnaiék nem érik el a parlamenti küszöböt se a választásokon. Egyszerűen elfogytak mind a támogatók, mind a mondanivalók.
A "ballib" oldalon a mérsékeltebb hagyományos szavazóknak és a balosabb eszmeiségűeknek ott az MSZP, a liberálisabbaknak meg ott a DK. Bajnai meg két szék között a földre esett.
"... Ők ugyanazt a bandát 24 éve látják folyamatosan a saját oldalukon, megújulás nélkül."
ROTFLMAO! Bajnai, Gyurcsány, Mesterházy, az "új" banda, nem úgy mint a másik oldalon.
Hányok az egész magyar politikai elittől, de a sok birkától is a fenntartja ezt a rendszert. Ezek valók nektek, Orbánok, Gyurcsányok, Bajnaik. Váljék egészségetekre. Kár, hogy közben az én bőrömre is megy a játék.
Nincs többség Orbán leváltására, azaz mindegy ebből a szempont6ból az egész. A harc nem is erről szól, hanem arról, ki legyen az új SZDSZ.
Ami láthatóan nem jött össze a "technokrata-nempolitikus" Baynauval, majd pont Gyurcsánnyal fog. ccc
@Lovag Mihály: Ez is egy szempont. :) Ebből is látszik, nem, hogy új szavazó bevonására képtelen az "újra együtt", hanem még a folyamatosan az összefogás szükségességét hangoztató DK-s táborban sem egyértelmű a fogadtatás. Hát még a Milla-PM vonalon. Azért most kíváncsi lennék Juhász, Jávor stb. ábrázatára... :))
Könnyen meglehet. Nagyot röhögnék, ha az egész brancs megállna 14,99%-on. :)) Végül is ha az LMP nem balfaszkodja el (dehogynem...), itt a lehetőség előttük.
A sosem volt esély egyre fogy. Lásd TG ill. bármely elemző: 2014 tétje, hogy meglesz-e újra a Fidesz 2/3.
Feri visszatérhet a politikába, és akár még az ellenzék vezetéséig is felküzdheti magát. Igazán örvendetes fejlemény, hogy ez a választás is arról szól majd, hogy Gyurcsány vagy Orbán a nagyobb károkozó. Ez biztosan a választáson való részvételre ösztönzi majd azokat, akik nem látják a különbséget e két nemes férfiú között. Persze ezen egyének száma bizonyára elhanyagolható.
Így már csak egy kérdésre kellene választ adniuk az ellenzéki vezéreknek:
Ha kiderül, hogy mégse elhanyagolható azok száma akik képtelenek megkülönböztetni OV-t és GyF-et, és ezért az ellenzék támogatottsága tovább csökken, akkor végre hajlandó lesz-e Gyurcsány távozni a politikából?
Persze, ha méltányosak akarunk lenni Gyurcsánnyal, akkor nem kérhetünk tőle ilyet, hiszen ezzel végképp indokolttá tenné azt, hogy a végleges távozását várók ne menjenek el a választásokra.
Vagy mégse?
Ha abból indulunk ki, hogy sokan eleve nem tartják méltónak GYF-et arra, hogy jóhiszeműen járjanak el vele szemben, akkor pontosan egy ilyen önfeláldozó gesztus lenne az, ami mégiscsak elgondolkodtathatná az ádáz gyurcsányelleneseket.
Szerintem Gyurcsány csak azzal bizonyíthatná be azt, hogy tévednek azok, akik nem akarnak különbséget tenni közte és Orbán között, ha mégiscsak tenne egy ilyen garancianyilatkozatot, amivel „kiszolgáltatná” magát ennek a választói csoportnak.
index.hu/belfold/2013/04/17/median_bajnai_kormanya_jobb_orbanenal/
Természetesen az ellenzéki teljesítménye külön téma, de amint látszik, nem is ragaszkodik a listavezetői helyhez. Ellenben Gyurcsány visszatérését komolyan gondolják páran, pedig egyelőre annyiról van szó, hogy a faszi pártja ott lesz a parlamentben. Vicc, ahogy ezt a manust démonizálják.
"ezzel az új összeborulással vált véglegesen hiteltelenné Flet"
jobb később, mint soha :)
"Szarok rá, és vagyunk még egy páran, akik szarnak az erőre."
---
Mondom én. Az érzelmeid vezérelnek.
Leszarod hogy nincs program, leszarod hogy az egész banda úgy hiteltelen ahogy van,leszarod hogy mi lesz Április 6 után, csak a Viktor bukjon.Sajnos nagyon sok ilyen ember van mind a Jobboldalon, mind a Baloldalon ami végtelenül káros.
De a "bizonytalan" azért bizonytalan, mert nem így gondolja, máskülönben ő is DK-s MSZP-s stb.. lenne mint te, nemde?
És ha tényekből indulunk ki, külső szemlélő mit láthat? 2012 Októbere óta azon megy a baszakodás ki legyen a Miniszterelnök-jelölt, ki hány helyet kapjon, stb, és ezek a fergeteges gyökerek képesek még 2014 Januárjában is ezt játszani.
Az pedig hogy arra aspirálsz, hogy egy új jelölt majd meghúzza a szekeret, kb az álom kategória. Felhívom a figyelmed, hogy pl Medgyessi Péter 2001 Júliusában már ki volt jelölve, onnét már ment a felépítése, kampány, stb. Most hol van ez? JANUÁR VAN! ÉS NINCS SEMMI!
Komolyan azt gondolod, hogy ha pl előhúzza ez a 3 gyökér mondjuk Andor Lászlót, fel lehet őt építeni 3 hónap alatt, és hirtelen "elfelejtődik" a választók számára mit össze szerencsétlenkedett az ellenzék eddig? Arról nem is beszélve, hogy mi a garancia arra hogy most hirtelen megtáltosodnak???
"Hidd el, tudom, milyen érzés, amikor mindenáron hinni akar egy fideszes. Láttam 2002-ben és tudom azt is, hogy folyton a Fideszt mérik felül, nem a balliberálisokat."
---
Hinni te hiszel, ennek abszurditását bizonygatom neked. Mint mondtam, 2001-ben akkor már Medgyessi megvolt jelöltként, folyamatos tüzes kampány volt, az ellenzék tudott tematizálni,(23 millió román stb.) Most hol látsz ilyet??? Hol látsz bármiféle programot,kampányt, koncepciót? És én vagyok a hívő??? :D
"Hogy Fletó elkente a szájukat. Ezért anyázzák még. Ja meg most azért, mert csak visszajön"
---
2006-ban minden épeszű ember látta hogy Viktor taknyolni fog, persze akkor is voltak olyan emberek mint most te, akik hitből kiindulva meg voltak győződve fletó bukásáról.
Mellesleg nem válaszoltál arra, mért hagyod ki a számításból a Jobbikot? Ők is ellenzéki párt, és majdnem annyi szavazójuk van mint az MSZP-nek...
Amúgy az LMP és a Jobbik sem a "régi" arcokból áll, és tessék. Szarik a magyar az arcokra, az egészből elege van és be is van szarva, hogy elveszíti a rezsicsökkentését. Ez a nagy helyzet.
@Vulpes Inculta: Ez nagyon érdekes innen kintről: felállítasz egy elméletet, hogy én mit mondtam, és utána azt kéred számon rajtam. Oké, hát lehet így is, csak nem velem. Továbbra sem állítottam, hogy minden bizonytalan dk- vagy mszp-szimpatizáns. Azt állítottam, hogy meg kell őket győzni. A többi kérdésed hasonlóan komoly, de ha az erő olyan fontos, miért nem mindenki jobbikos vagy fideszes? Azok aztán erős pártok!
"Azt állítottam, hogy meg kell őket győzni."
---
Én meg azt vázoltam hogy mennyi esélye van ennek. Nem sok.
Egyetlen dolog amibe lehetne kapaszkodnia az ellenzéknek, amit Török Gábor is felvázolt, tehát hogy egyfajta "népszavazásként" sikerüljön beállítani a voksolást Viktor személyéről.
De mivel az ellenzéknek konkrétan nulla (0) kérdést sikerült eddig tematizálni részben saját balfaszságuk, részben a Fidesz trükkjei és média-túlsúlya miatt,ezért továbbra se látom azt, miért is változna ez meg 3 hónap alatt.
"Másrészt tényleg nem értem, mire alapozod hogy a bizonytalanok=100% ballibsi"
biztos nem is te írtad le. További jó szórakozást!