A zelmúlthuszonötév diszkrét bája

A Fent és Lent irodalmi rovata jelentkezik

 radikalis_mellerendelés.jpg

Borbáth Péter: Radikális mellérendelés

Ha ő csinálja, veszteget, ha én, csak lobbizok,
ha ő csinál, adócsalás, ha én, az kiskapuk,
ha én, előzetes tudás, ha ők, fasisztaság,
ha ő csinálja, diktatúr, ha én, az rendrakás
ha én, az megemlékezés, ha ő, az nyílt terror
az ő te vagy, te én vagyok, rég nem vagyunk sehol.

A bejegyzés trackback címe:

https://fenteslent.blog.hu/api/trackback/id/tr645778939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása