Levél a közmédiát fogyasztó sokaságnak

2014.11.04. 07:00 baum

netadó.jpgKedves Kossuth és Petőfi rádió hallgatók, M1, M2, Duna TV, és Duna World nézők!

Mindjárt az elején el kell mondani a legjobb hírt: Orbán Viktor a látszat ellenére nem őrült meg. Bár neked úgy tűnhet, hogy Magyarország miniszterelnöke egy teljesen érthetetlen döntés eredményeként visszavonta az internetadót, ennek azért voltak előzményei. Bár a Híradóból és a rádiós hírekből számodra nem derült ki, bizony az internetadó ellen több tízezer fiatal tüntetett Budapest utcáin napokig. Tényleg ez történt, és most nem holmi gyurcsányfanatikus nyugdíjaskommandó ment az utcára, meg a chartás rettegők, hanem olyan fiatalok, akik eddig apolitikusak voltak. Volt egy ilyen pesti srácok hangulata a dolognak, valami tiszta, valami öntudatra ébredező (nem, nem Huth Gergelyt értjük a pesti srác kifejezés alatt, hanem az igaziakat).

Orbán Viktor, Magyarország miniszterelnöke azért vonta vissza az internetadót, mert nem a köztelevízióból és nem a közrádióból szerzi információit a világról. Ezért ő pontosan látta, hogy ha nem hátrál meg, akkor egy olyan tömegmozgalom szerveződik az internetadó-ellenesség mentén, ami a végén még veszélyessé is válhatott volna. Viktor megijedt attól, hogy Magyarország tényleg összefog.

Igaz, hogy a demonstrációk kapcsán te csak a dobálásról hallottál részletesebben, hisz minden közmédiás beszámoló igen nagy teret biztosított ennek, biztos emlékszel, legalább 6-8 percben mutatták neked a betört redőnyöket. Biztos azt is tudod, hogy Gurmai Zitának van egy fia. Az viszont nem jutott el hozzád, hogy nagyon sok fiatalnak tele lett a töke abból a stílusból, ahogyan a kormány vezeti az országot. Például így.

És ezek a srácok nem Jobbikosok, vagy szélsőségesek, ők olyan fiatalok, akik még nem menekültek el valamelyik nyugat-európai fővárosba élni és dolgozni. Ők még kitartanak, és elegük lett abból, hogy a hatalom cseszegeti őket. Mostantól fogva hadra képesek, és ha valami nem fog tetszeni nekik, akkor kimennek az utcára újra. És sokan lesznek. Még akkor is ott lesznek, ha a Petőfi, a Kossuth, az M1, az M2, a Duna vagy a Duna World nem számol be róla. Érdemes lesz figyelni a közlekedési híreket, és ha sok lesz az útlezárás Budapesten, az azért legyen gyanús. 

A bejegyzés trackback címe:

https://fenteslent.blog.hu/api/trackback/id/tr526859641

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Postás előtt futó piros zászlós ember 2014.11.04. 17:36:33

  Biztosan sokan emlékeznek olyan jogi furcsaságokra, anomáliákra és régen elavult, akár több száz éves, de még is hatályban maradt törvényekre, mint az első gépkocsik megjelenésekor, az az előtt kötelezően alkalmazandó piros zászlóval futó ember. Vag...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Így igaz. A tiltakozás nem kormányellenes volt, nem sikerült ilyenné alakítania a bábmestereknek.
@maxval birca hozzászóló:
Persze, igaz, a jelen nem lévők és a közmédiából tájékozódók nem hallhatták az "orbán takarodj"-ot sem.
@hanta boy:
Akkor folytasd tovább az agysorvasztást a rémhírtévén.
@István Tamasi:

Hallani lehetett. Neten néztem, hallottam.

Ennek ellenére ez nem egy ellenzéki megmozdulás volt, ez pont a későbbi fejleményekből látható.

Amint Orbán visszakozott, s a tüntetés mögött álló Badfriend megpróbált az egészből Majdant csinálni, a tüntetők 95 %-a otthon maradt, s csak a szokásos 1-2 ezer fizetett norvég álcivil jelent meg az új tüntetésen.
@maxval birca hozzászóló:
A mutyivezér nem visszakozott, hanem csak szokásához híven hazudott egy jókorát: Ma a fideszdroidok NEM a netadót vették ki a javaslatokból, hanem annak felső korlátjára vonatkozó javaslatot.
@István Tamasi:

Várd ki a végét. Az egész taktikázás, semmi egyéb. Orbán arra számít, a ballibek ráharapnak a horogra, s aztán lejáratják magukat.
Hukk

Másodhegedűsség ára:
Rére árnyat vet a dó,
Mint a demokráciára
Korrupció s netadó.

Jobb az elsőhegedűsség,
Mint idénnél a tavaly,
S kit okosba’ fed a hűs ég,
Fején nem olvad a vaj.

Uram-bátyám, igyunk etilt,
Inkább szesz, mint eme net!
S pár havert, ha USA letilt,
Jön a Bék… hukk… emenet!

„Belemarsz a netadó kézbe, te hálátlan dalnok fattyú?! Hát úgy gégén fojtogatlak, hogy a nyakad rögvest elveszti a tőle megszokott tokabecset és gigabájt!” /Net Ella, világhálóőrnő és mogyorókrém hamisító/

„S pár haver, he?! Rejtett SPAR reklám, mi?! Ezen a fene nagy szabadságú ingyen neten csak úgy röpködhetnek a bűzhödt kozmopolita, internacionalista, multiimperialista és liberálbolsevista reklámok, mi?! A becsületes hazai cégek meg fulladjanak meg?! Nem, nem, soha! Mindent vissza! Azé a haszon, akinek megtermelik! Magyarország jobban tejel!” /Ciberebogár Ajtony, a CBA sajtófőnöke és részvénytulajdonosa/

„A jövőbe mutató ujját a közélet pulzusán tartó lánglelkű költőgigász ezúttal is fontos társadalmi témát feszeget a mélylíra pajszerével. A komolyzenéből indított valóságszürke szivárványíve a politikai korrupció rögös útján szétrázódva és atomjaira esve zuhan bele a kerítésszaggató cefremámor tömegpszichózisába. A mű szerkezeti felépítése jól ellensúlyozza az emberiség sárga földig történő leépülését. Mi, elit olvasók, újabb korszakalkotásnak lehetünk szemtanúi!” /Gutaütőné Gettó Gitta, szellemi szabadságharcos és az Elit Literátorok Karanténja c. tízpéldányos havilap főszerkesztője/

„Jobb az idénnél a tavaly?! Mi ez a kispolgári fanyalgás, ez a beteges bérrettegés, ez a nincstári pesszimizmus?! Most, amikor csapataink harcban állnak, amikor nyögi NERünk bősz hadát Brüsszel büszke vára, amikor Kinizsi Pálként egyik hónunk alatt az EU-val, a másik hónunk alatt az USA-val táncolunk a nyugati romokon, akkor statáriális kokit és sallert vonhat maga után egy ilyen harci szellemet mállasztó igrices nyervogás! Na, költő polgártárs, fogja azt a lapátot, oszt’ irány a stadionépítkezés! Még ma jelentkezik a Ria-Ria Hungária körúti Torghelle Aréna C-szektorának munkafelügyelőjénél! Futólépés eeegy-ketőőő, eeeegy-ketőőő!!!” /Csávás Kálmán, a szellemi terrorelhárítók vezérezredese és a józsefvárosi dohánybolt hálózat üzemeltetője/

„Hukk! De jó, hogy rólam, a kis amerikai csavargóról is vers születik a távoli híres és hatalmas Magyarországon! Bukarest, Bukarest, te csodás! Hukk!” /Hukk Leberry Finn, kis amerikai csavargó/

„Bukarest, mi, Bukarest?! Ennyit tudtok, ti fizetett amerikai ügynökök! Ti dobáltok le atomot, amikor azt se tudjátok, hogy melyik város melyik országban van! Na, gyertek csak le hozzánk Bivalydögkútra, majd kaptok olyan eligazítást, hogy a sínai nagy fal adja a másikat! Idióták! Hukk!” /Tokányi Tuba, dögkútásó és a Bivalydögkút SE intézője/

„Maj… hukk… majén… memutatom a Zusának… hukk… majén… hukk… magamvezetem a bék… hukk… emenetetetet… hukk…” /Hukk kapitány, kalóz és a Pán Péter Porontyai árvaház csősze/

„Szakmámból kifolyólag sok baromságot olvastam már életemben, de ez túltesz mindenen! Ez egy kész szennyirodalmi kergemarhakóros bivalycsorda! Anyám szerint az ebola mégiscsak veszélyesebb, de hát ő sosem látott karórát varjún. Frady Endre életműve Atlantiszként méltán süllyed bele a műmájer médiaposvány celebnyáltengerébe!” /Puzsér Róbert, kritikus/

„A múltkor egy kitiltott alak a jelenlétemben akart vízum nélkül beosonni az USA területére, de szó szerint fejvesztve menekült.” /Chuck Norris, fejvadász/

illusztrálva:
fradyendre.blogspot.hu/2014/11/hukk.html
Viszont itt van az újabb középosztályt támadó ötlet. 75 és 30%-kal csökkentik a civil fenntartású óvodák és iskolák alkalmazottainak bértámogatását. Ezzel gyakorlatilag halálra ítélik őket, hiszen a mai 40-50 000/fő/hó szülői hozzájárulás akár meg is duplázódhat. www.facebook.com/szabadoktatasert2015

Na ezért meg én megyek ki tüntetni. Két gyerekem is jár a waldorfba.
@32FNewYork: biztos libsik vezetik ezeket a helyeket, de állami csöcsön szeretnének lógni, mer mér ne

minek fizessen olyat az állam, ami magán, amikor van neki saját hálózata?
"Volt egy ilyen pesti srácok hangulata a dolognak"
Pofám leszakad az ilyen összemosásoktól. A pesti srácokhoz hogy jönnek a százerzres ájfonos bohócok, hahások, Demszky, euzászlós Kunhalmi? Ezt ugye ti sem gondoljátok komolyan?! Leegyszerűsítve: az igazi pesti srácok antikommunisták voltak és nem billentyűzetet dobáltak, hanem a hazájukért küzdöttek. Azért a hazáért, aminek ti letéptétek a zászlóját, hogy az eusat tegyétek oda.
Lószart. A fidesz szavazóbázis sem támogatta, kivéve pár elvakult faszt. A fidesznek nem az az ilyesztő, hogy fiatalok kivonulnak az utcára, hanem ha az a szavazói réteg nem támogatja, amelyik megszavazta a kétharmadot. Maradjunk a realitásoknál.
@maxval birca hozzászóló:
" csak a szokásos 1-2 ezer fizetett norvég álcivil jelent meg az új tüntetésen."
Igazad van birka komám, én is hallottam, hogy biza norvégok voltak, mert jörgen-börken nyelven küldték az anyjába a Vikit.
Majd a kormány megmondja hogy mi a szólásszabadság meg a demokrácia, mi pedig tapsikolni fogunk hozzá, mert az úgy is van, mindenki más pedig hazaáruló amcsi ügynök.
@szamaritánus: na ja, elbaxtam az elipszilont, de attól még igaz.
@István Tamasi: Az "Orbán takarodj" valóban gyakori volt. De a legnagyobb átéléssel a "Mocskos Fidesz" rigmust skandálták, ahogy én fel tudtam érni, és az EU-t éltették.
@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Pedig bizony srácok voltak nagy többségben. Lehet, hogy nem pestiek voltak, amennyiben vidéki, de Budapesten tanulmányaikat folytató lehetett a legtöbb közülük.

Attól tartok bele kell törődnöd, hogy a fiatalság színe java volt, akik ott meneteltek. És a nagy többségnek volt okostelefonja, de azért még nem "kulákok gyerekei" ők, akiket ellenségnek kell tartani. Változnak az idők, és az okostelefon ma majdnem nélkülözhetetlen a fiatalok számára. De persze aki ezt nem érti, az azt sem értheti, miért nem szabad az internetet gáncsolni.
@Bolsi Buster: Leforditanad ezt kerlek egyhazakra is?
@vajdasagi: Bocsánat, még pár dolgot hozzá kéne tennem:

a) Az hogy ezt ki szervezte, teljesen irreleváns volt. Nem a szervező személye miatt mentek ki tüntetni, és nem is jegyezte meg a szervezőt a nagy többség

b) Az is hidegen hagyott mindenkit, hogy a szervező anyja mivel foglalkozik. Ezt bevetni a kormány részéről, az egy kommunista tempó volt, de hát tele van a kormányoldal kommunista személyekkel, ötletekkel, rögzült szokásokkal.

c) A Demszki kurvára nem érdekelt senkit, aki ott volt. Szeretnénk már mind elfelejteni, mint egy ritka kártékony vezetőt.

d) A Fidesz-székház megrongálása nagyon nem volt része a tüntetésnek. Az csak egy kicsi izolált csoport volt - pont jól jött a Fideszpárti médiának és politikusoknak, hogy legyen mit mutogatniuk és szörnyülködniük a későbbi adásaikban.

e) Érdekes volt a kontraszt a 2006-ban forradalmat vizionáló, majdhogynem felbújtó riporter akkori és mostani tájékoztatásában. Pont ezért volt kedden a "ne hazudjatok" rigmus a HírTV irányába.

f) A Kunhalmi sem volt része a keddi tüntetésnek, mert az véget ért a nullás kilóméternél. A parlamenthez megint csak a bajkeverők mentek, amikor már a szervezők lefújták a tüntetést: az első ilyen csoport jórészt félrészeg srácokból állt. No, azok nem úgy néztek mi, mintha egyetemisták lettek volna.
Maradjunk annyiban, hogy nem voltak entellektüellek. Egészen közelről láttam őket, amint átsiettek a Lánchídon - 5-6 srácról beszélünk. Aztán sajnos sokan mentek utánuk a normálisok közül, de ez a sok is a tüntetők kb. 1%-a lehetett
Nos, a Kunhalmi ezeknek produkálta magát. Hatalmas hiba lenne a parlamenti részlet alapján véleményezni a keddi tüntetést.

g) Kunhalmitól függetlenül, én is szívesen látnám az EU-s zászlót a magyar mellett a parlamenten. Ettől nem kevesebb lenne a hazánk, hanem több.
@Bolsi Buster: A"csecsén" lógás olyasmi, ami gyakori kicsiny hazánkban. Az állam meg az EU csecsén lóg, ha már azt nézzük, ki tartja a markát kinek miért. És az államén meg a sok lobbista. Kormánytól függetlenül.
@Keszthelyi.Aron: és mi köze ennek ahhoz, hogy a libsiknek a libsik osszák a pénzt?

coki
A libsik mindent igy intéznek.

A piac és verseny megold mindent, de az összes libsi müvész, büvész, újságíró, színész, színházigazgató magánoskola meg óvoda állami csecsen lóg.

Igy oldja meg a piac. Ha nem kapnak csecset vége a sajtó/szólás/vallásszabadságnak, és diktatúra épül.

lófaxt a pofájukba
@Bolsi Buster: ó, ugyan már. Libsik a libsiknek, komcsik a komcsiknak, nemzetiek a nemzetieknek. Emlékszem, amikor az előző kurzus fújta a passzátszelet a médiában meg az "értelmiségben" és osztott haza, akkor a többi ellentétes oldal (a jelen kurzus szurkolóival együtt) sírt pont ilyenekről.

Tudom, hogy Neked van kedvenc csapatod (velem ellentétben), de azért nekem ez szintén foci. Más a mez, más a taktika, de ugyanúgy csecsen lógás, ugyanúgy mutyisztán, ugyanúgy a teljes meg nem értése/el nem fogadása a másik oldalnak.

Részemről az kapjon a közösből, aki teljesít. Színtől függetlenül. Ahogy az orvos se szelektáljon politikai alapon... Mert a Kormány azok adóját is osztogatja, akik speciel nem rá szavaztak, így nem árt, ha az osztogatás megmarad szakmai alapon. Bár gondolom ezzel a véleményemmel magányosan állok a sarkon :)
@Keszthelyi.Aron: Fizesse a soros gyuri a libsik magániskoláját.

Elvárná a párezer pesti család hogy a zsákfalui szerencsétlenek finanszírozzák a hücpét a sameszoknak állami közvetítéssel.

Mint most az országos holokamu oktatást és a holokampányt, bazeg az állam még fizet is a libsiknek ezért a szarért,, amit persze muszáj megvenni mer olyan mint a védelmi péz. Megvéd az antiszemétizmus hirébe keveredéstől.
@Bolsi Buster: Nem tudom, hogy minden magániskola/bölcsőde libsi-e, mert nem végeztem ilyen irányú kutatást, de hátha van erről is egy lista valakinek valahol :)

És kérlek, pénzügyekbe ne keverd be a főváros-vidék reflexiót - a KSH szerint a GDP 37-40%-át Budapest állítja elő. Szóval a "vidék tarja el a fővárost" kicsit erős megfogalmazás.

Ha még azt mondanád, hogy a szegény pesti panelprolikkal ne fizettessék meg - de a fenébe is, a budai villanegyedek lakói Fideszesek, a panellakók meg szocik :D
@Keszthelyi.Aron: igen minden magániskola libsi, mer ami nem libsi és nem állami aztat egyházi iskolának hijjják.

Azt meg hagyjuk hogy Bp. hány % GDP-t tol amikor minden cég székhelye ott van függetlenül attól hogy hol végzi a melót, meg hány bivalybasznádi józsibácsi húzza az igát benne.
@Bolsi Buster: Ok, ez nekem kicsit fekete-fehérben látni a világot :)

Majd egyszer valaki csinál egy rendes kutatást erre a két témára és megnézzük tudományosan :)

Addig is - maradok tisztelettel :)
@raz sierpem raz mlotem czerwona holote:
Ha 1956-ra gondolsz, az akkori pesti srácok többsége egyáltalán nem volt antikommunista, sőt, inkább kommunista volt, csak a Rákosi-féle rablókommunizmusból volt elege.

A vezetőik közt valóban volt néhány 1944-ből itt ragadt fasiszta.

Ha Nagy Imre marad hatalmon, bizony, maradt volna a kommunizmus, valószínűleg kicsit szarabb formában, mint Kádár alatt. Nagy Imre ugyanis Sztálin egyik leghűbb tanítványa volt, kint tanult magától a Mestertől a SZU-ban.

Kádár ugyanis valóban a magyar népnek (a munkásoknak, nem a felső néhány ezer jómódúnak) akart jót. Élt a Horthy-korszakban, és látta, amiről József Attila is írt, hogy a melós meg a paraszt a munkabéréből, illetve a földművelésből az éhhalál szélén tántorogva élt meg (a föld nélküli zsellérekről meg summásokról nem is beszélve).
Nos, Kádár alatt a nép jól élt, kivéve a pár rendszerellenes hőbörgőt, akiket valóban bevittek olykor, talán még meg is vertek. Viszont nem lopta szét az országot, mint Viktorkádék/Ferikédék (előbbi semmit nem csinált, csak politizált 20 éves kora óta, és valamiből mégis milliárdjai vannak, érdekes lenne utánanézni, honnan is; utóbbi legalább dolgozott is 10-12 évet, bár egy alapos vagyonvizsgálat nála sem ártana), személyes vagyona konkrétan nem volt. Érdekes módon Hornnak sem, pedig ő is lophatott volna dögivel.

Hát ennyit erről, ha nem kapcsolódik is szorosan a témához.
@vajdasagi:

"Ezt bevetni a kormány részéről, az egy kommunista tempó volt..."

Persze hogy kommunista tempó. Ezért is volt időszerű Kövér Lászlót feljelenteni az 1956-os bűnökért, mivel MSZMP KB bizalmi elvtársként az érintettsége teljesen egyértelmű, akárcsak az apja révén is.

Ez itt a Fidesz, 1956-os bűnöző kommunista párt, amire most állítólag kétharmadnyi birka szavazott. Állítólag.
@vajdasagi:
Ráadásul okostelefon már 20 ezer forint alatt is kapható, ami azért nem egy ökör ára. A többségnek azért nem 250 ezres iPhone vagy Samsung Galaxy S5 van, hanem valami olcsóbb változat.

Egyébként szinte minden szavaddal egyetértek.

@Keszthelyi.Aron:
Konkrétan annyira, hogy ha nem ad pénzt rá az EU, nem ér körbe az M0. Mai hír.

@Bolsi Buster:
Rendben.
De akkor az egyházaknak is lófaxt a pofájukba, hogy téged idézzelek, tartsák el őket a híveik. Egyházi iskolákat is beleértve. Amelyiket nem tudják, arra az egyházra nincs szükség.
Én benne lennék egy ilyen megoldásban.
@P.Freddy:
Attól függ, minek a kétharmada.
A szavazásra jogosultaknak csak 27%-a, ami alig több, mint egynegyed, a kétharmadnak ez alig több mint egyharmada.
A szavazáson megjelenteknek a 44%-a, ami pedig a megjelentek kétharmadának kétharmada.

Szóval ez a kétharmad max. így jön össze.
@Mr. Közbiztonság Szilárd: Persze:) Nem is fűzök sok reményt a végkifejlethez, de maga a tény, hogy Kövér Lászlót végre bíróság elé állítják a kommunnista múltja miatt, és szembesítik a napjainkban a szájából fosódó hazugságaival, az már önmagában is megér egy misét :)
@P.Freddy:
Lesz ilyen?
Hol olvastad?
Befizetnék rá. :-)
@Mr. Közbiztonság Szilárd:

Ha marad Nagy, több verzió lehetett volna.

- Nagy csak rövid ideig maradt volna hatalmon, nemzeti kommunizmusa egy kis párttá vált volna, miközben a polgári pártok vették volna át a fő szerepet – nos erről az esetről nincs mit mondani, hiszen ezzel Nagy szerepe jelentéktelenné vált volna.
- Tartósan Nagy maradt volna a vezető, s nemzeti szovjetellenes kommunizmusa maradt volna a fő politikai erő az országban. Ebben az esetben Nagy lett volna a Pozsgay 1956-os változata.
- Lengyel típusú kimenet. Nagyból lett volna Kádár verziója.
@maxval birca hozzászóló: Mondod te, szarházi ruszki zsoldos - nem sül le a bőr a mocskos pofádról???
@maxval birca hozzászóló: Egyelőre elég annyi, hogy retteg a diktátor. Innentől már nem tudhatja előre, mikor, melyik hülyeségével fogja végképp kiverni a biztosítékot.
@bulista: Nem ruszki zsoldos, hanem közpénzből kitartott bérkommentelő, remélem rá is célzott Lázár, hogy túl sokan élnek az államból. Birka az álláspontját a napi postával szokta megkapni a pártközpontból.
@bulista:

Miért sülne le? Az igazság kimondása valamiféle szoláriumhatást kelt?
@maxval birca hozzászóló: Ja birka, te mint Joszif Sztálin és Loyolai Ignác szerelem gyereke hirdeted a megfellebbezhetetlen igazságot! Így pl. valamennyi ukrán náci, ezért aztán galádul magukra rántották a gyanútlanul nyaraló Vörös Hadsereget, hogy agresszort csinálhassanak szegény galamb lelkű Putyinodból. De azt is tőled tudhatjuk, hogy pedofil papok nemléteznek, a legutóbbi három pápa tévedésből járt és jár ez ügyben canossát. Sőt a jelenlegi pápa maga az Antikrisztus, akik a Washington-Oslo tengely csempészett Szent Péter trónjára. Még hosszasan idézhetnék az elmebeteg "igazságaidból", de aki egy pillantást is vetett már a blogodra, az pontosan tudja, hogy kivel állunk szemben.Remélem, hogy azt is hazudtad csak, hogy van benned akár egy csepp magyar vér is, és valójában a KGB-Akadémián tanultad meg a nyelvünket.
No, további jó térdepelést neked Putyin slicce előtt - már ha odaférsz a csúti törpétől meg a Zazrivecz Testvértől...
@bulista:

Vér szerint magyar vagyok 1/8 részben. Anyai ágon egyik dédnagyapám. Ő egyébként a Hunyadi család oldalági rokona, azaz nemesember vagyok.
@vajdasagi: Srácok rendben, de közük nem volt a pesti srácok eszmeiségéhez.
@Mr. Közbiztonság Szilárd: Jól felmondtad az 1983-as törikönyvet.
Pesti srácok = kommunisták
Kádár = jót akart

De tényleg nem ez a téma.
@P.Freddy: Az összes érintettet már rég meg kellett volna büntetni és eltiltani a közügyek gyakorlásától. Más kérdés, hogy akkor mi lettünk volna a legantiszemitább ország, az Mszp és társaiból szinte alig maradna valami, a Fidesz fele mehet a lehetne a levesbe. De ez lenne a minimum.
@Mr. Közbiztonság Szilárd: Igazadvan! Az lett volna a legdemokratikusabb, ha a 10%-os párt alakít kormányt!
jó kis poszt, főleg a pesti srácos. :D
@raz sierpem raz mlotem czerwona holote: Mert Te aztán pontosan tudod, hogy milyen "eszmeisége" volt a "pesti srácoknak"! És persze mindegyiknek pontosan egyféle "eszmeisége" volt. És az volt a JÓ. Ami nem olyan, az meg a rossz. Vagy a nem olyan jó.

"Négy láb jó, két láb jobb!".
@maxval birca hozzászóló: Nos a Hunyadiak - vér szerint - nem biztos, hogy magyarok :)

Eszmeiséget tán örököltél azon a vonalon, de itt cseppnyi vérről volt szó :)

Vagy elfogadjuk, hogy magyar aki magyarnak vallja magát - és akkor csak annyit kell tenned, hogy kimondod :)
@Bolsi Buster: Rendben :)
További szép és eredményes életet!
süti beállítások módosítása