Zsidózás következik!
Ma a médiába két témával lehet igazán bekerülni. Mellplasztika vagy zsidózás. Mellplasztika terén objektív és szubjektív okokból egyaránt versenyhátrányból indulunk, így legföllebb zsidózni tudhatunk. Azt fogjuk hát tenni.
A zsidózásnak – és mindenféle kódjának („keresztény és magyar”, „urbánus”, „idegenszívű”, „belpesti”, stb.) – eddig két forrásvidéke, és egy célja volt. Az egyik forrásvidék a kernemzeti középosztály, ez a deklasszált budai burzsuj réteg, melyhez tán e blog némely szerzőit is erős, hogy azt nem mondjam, genetikai szálak kötik. Családi ebédek alkalmával úgyis tudta (és tudja) mindenki – nem kellett azt már nevesíteni –, hogy miért és főleg KIK MIATT (khmm) tartunk ott, ahol tartunk. Hát persze. Azok miatt. De hagyjuk is, kanalaztuk szépen tovább az aranyló húslevest. Az érvek érthetőek is voltak bizonyos történelmi előzmények, utózmányok függvényében. Persze azért mégsem szép az ilyen dolog, de vannak nekünk arról is infóink, hogy zsidó polgári családokban szintén szokás tudni, hogy végül is KIK MIATT tartunk itt. A magyar polgárság – e csonkig égett gyertya –, mely amúgy is kevéske, szegényke, megfelezte magát a Nagy Kérdés mentén.
Persze a jónép ebből nem sokat vágott, s nem is igazán érdekelte, hogy miről beszélnek a Bimbó úton, s miről a Pozsonyin. Néhány tízezer embert érint mindaz, amit Magyarországon polgárinak nevezünk, zsidónak vagy kernemzetinek.
Alattuk viszont ott a szörnyű tagság, amit az egyszerűség kedvéért Magyarországnak vagy népnek nevezünk a továbbiakban.
És hát ott is van antiszemitizmus, amint az ábrák mutatják. Molnár Oszkár például bizonyosan nem a Pfeiffer Zoltánon kívül mindenkit gazembernek tartó, Bartók Béla úti nagypapa révén, nagy családi ebédek során szívta magába a zsidózás örömét, szépségét, szokását. Lent a rónán inkább az Ismeretlentől Való Irigység ragadtathatja zsidózásra az emberfiát. Edelényben nem hiszem, hogy a Magyar Kultúráért Való Aggodalom miatt zsidózik a polgármester a tévében. Hanem mert: 1. nem ismeri őket (jelezzük, mindig szerencsés nem megismerni gyűlöletünk tárgyát, mert a megismerés a megkedvelés veszélyét is magában hordozza), ill. 2. gazdagabbak, sunyibbak (stb.) a zsidók (azaz voltaképp tényleg nem ismeri őket).
Magyarországon tehát kernemzeti, aggódó polgárként vagy suttyó bunkóként szokás zsidózni. A MIÉP például az első réteg pártja volt. A Jobbik már a másodiké. (Jelezzük, míg a MIÉP rendszeresen a Ménesi úti körzetben szerepelt a legjobban, és a Gellérthegyen még a mai napig is jelentős hídfőállásokkal, Magyar Fórum-előfizetőkkel bír Csurka István, addig Vonáék Ózdon és egyéb kevéssé polgári körzetekben tarolnak.)
A magyarországi antiszemitizmus iránya tehát kettős – célja azonban egy. A magyar élettér védelme – a kernemzetiek elsősorban a színházakat, a redakciókat értenék az élettér alatt, az edelényiek inkább profánabb dolgokat.
Felkonferálásunk célja annyi volt, hogy rámutassunk: a hazai antiszemitizmus egy olyan narratíva, ami egy demokratikus jogállamban nem elővehető. A kernemzetiek is csak a desszert után szokták elővenni…
Viszont mivel eme antiszemitizmus vált itthon AZ antiszemitizmus, AZ anticionizmus szinonímájává, két dolgot lehet ma tenni zsidóügyben: hallgatni vagy blamálódni. Ha valaki zsidózik, túlontúl egyértelműen – drága Csurka István még tudott finoman, költőien – téve ezt, akkor az kiírja magát a további részvétel lehetőségéből. Ám e magatartás magával rántotta, kiírta annak lehetőségét is, hogy bármilyen kérdést meglehessen értelmesen vitatni, amelyben a „zsidó”, „Izrael”, „cionizmus” szavak előfordulnak. Nem lehet. Mert az antiszemiták egy része szépen bebújt az anticionista kritika mögé – hiszen hiába szidja Lovas István látszólag csak Izrael Államot a Magynemzetben, tudjuk ám nagyon jól, hogy mire gondol ő olyankor.
Na de maradhat-e ez így? Pusztán azért, mert Magyarországon zsidó témákban csak hangos, primitív antiszemiták szólalnak meg, el kell-e feledni minden kérdést? Lehet-e, kell-e értelmesen beszélni például a Mazsihiszről? Nehéz. Mert aki a Mazsihiszt szidja nyilvánosan, arra – és többségében joggal – ráolvassák az antiszemitizmus vádját. Holott kéne szidni. Hiszen kurva gáz az egész bagázs – és itt nem csak Zoltai Gusztáv tupírozott hajára vagy személyes tróntermére gondolunk. Hiszen éppen a zsidóknak kellene, hogy gáz legyen Zoltai múltja, kitüntetése (vagy a zsidók tényleg elfogadják, hogy ez az ember képviseli őket kifelé?) A zsidóknak maguknak kéne azt mondani, hogy nem, nem ez a zsidóság. (Hacsak nem úgy gondolják, hogy: de, ez a zsidóság.)
Mára odajutottuk – ismét az útszéli antiszemitizmus mindent magával rántó ocsmánysága okán –, hogy Izrael államról sem lehet rosszat, legföllebb csak semmit szólni.
Pedig Izrael egy faji alapon szervezett, militarista, az államot az egyháztól el nem választott, más területeket megszállva tartó, szomszédaival folyamatosan konfliktusba kerülő, így a világbékét is veszélyeztető állam. Mindezt ma Magyarországon nem lehet kimondani – mert az Izrael-kritikát is kisajátították az antiszemiták. (Holott az antiszemiták ugyanúgy rasszisták, mint a cionisták – így tőlük hiteltelen is a bírálat.)
Nyugaton a baloldal tipikusan Izrael-kritikus. Az a nyugati baloldal, amelynek soraiban számos zsidó foglal helyet! Ugyanis Izrael állam kritikáját 1. szigorúan el kell választani a zsidóság kérdésétől, 2. zsidó származásúak is űzhetik.
Itthon azonban a magyar baloldal csak néha mer egy-két kritikus megjegyzést megengedni Izrael kapcsán. Gondolunk itt TGM vagy a néhai Eörsi István munkásságára például. De ők is tudják: az Izrael-kritika itthon az antiszemitáknak kedvez. Ezért aztán hagyták is az egészet a fenébe…
Pedig nem kéne átengedni minden témát az antiszemitáknak. Nem kéne engedni, hogy kezükkel minden tárgyat megfoghatatlanná tegyenek.
Izrael Állam kritizálható. A zsidó vallás kritizálható. A cionizmus kritizálható. (A párhuzam kedvéért: a magyar állam – és annak minden jelképe – szintúgy kritizálható. A keresztény vallás szintúgy kritizálható. A magyar nacionalizmus szintúgy kritizálható.) Ám most figyeljenek! Egy föltétellel: ha ugyanabba a mondatba még véletlenül sem kerül antiszemitaként (is) érthető, félreérthető megjegyzés.
Mert különben az egész csak egy ocsmány rasszizmus. Épp olyan, amitől a palesztinok szenvednek Izraelben. Vagy a keresztények Palesztinában. (Mert ne feledjük: azon területeken, ahol a Hamasz jutott hatalomra, a palesztin, ámde keresztény őslakosoknak menekülniük kellett az iszlamista terror elől – ennyit a fekete-fehér látásmód helytelenségéről…)
És most jöjjenek a kommentek. Mi kérünk elnézést.
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Az erő velük? 2009.11.13. 08:23:02
Trackback: Mi a közös a Jobbikban és a Magyar Dolgozók Pártjában 2009.11.07. 15:41:28
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Mi meg engedjük. Most akkor ki a hülye?
Blogszerzőnek:
A kommentek itt nem érik el a cikk szintjét.
A poszt jó, főleg ha megtalálja a megfelelő célközönségét, akin mozdítani tud. Ugyanis amúgy
a) mondanom se kell, hogy a cionizmus éppen annyira rasszizmus, mint a magyar nemzettudat (mellesleg kevésbé, nem járta olyan mélyen át az antiszemitizmus);
b) Izrael állam nem faji alapon szerveződik - zsidó származásúaknak könnyített a honosítás, de bárki más is jelentkezhet állampolgárnak (bár kétségtelen, az antiszemitákat szűrik, a bevándorlóknak meg megnehezítik - ez gondpont);
c) miért kéne kritizálni a judaizmust vagy bármely más vallást? az nem arra vagyon, hogy korábban szabályrendszert, életvezetést adjon, elvezessen az önértelmezésünkhöz, ma pedig leginkább csodálatos kulturális kinccsel gazdagodunk, ha befogadjuk bármelyik vallást.
De miért szól pont erről ez a cikk? Persze nem tudom bemérni, ez most innovatív vagy unalmas.
Magyar állampolgárként a Mazsihisz bírálata mindenesetre bárkit ugyanannyira megillet. Persze értem a fóbiát. Le kell gyűrni magadban a fóbiát, és - mondjuk, tényföltáró újságíróként, vagy akárhogy (csak mert az egy legitim szakmai terepe mindennek) - elkezdeni írni róla. A totál csekély zsidó sajtó néha foglalkozik ezzel: a Szombatnak vannak cikkei, ami próbálja leleplezni a Mazsihisz elég átláthatatlan gazdálkodását és a Zoltai-gang gerontokráciáját. Talán két-háromezer nyugdíjas van, akiknek Zoltai valami pozitívat jelent. A magyar zsidók többi része - ha egyáltalán kötődnek - eltolják maguktól, nem akarnak azonosulni stb.
Annak örülök, hogy próbálsz hatni a tőled jobbra állókra. (Bár fogalmam sincs, ki vagy. Nyilván neked se rólam.) De hipp-hopp túl kell lenni ezen az eszeveszettségen (az antiszemita gyökerek maradékán), és hatni, alkotni, gyarapítani, bármilyen témában, ami téged érdekel.
A nemzettudat, a hazafiasság nem a gyűlöletről, hanem a saját néped, nemzeted szeretetéről szól, ebben benne van a haza védelme, féltése, és sajnos bizonyos átfedésekről nem mi tehetünk, nekünk eszünk ágában sincs egy másik néptől elvenni országát, kikiáltani az elvett területén egy államot, majd elnyomni a palesztinokat. Persze a fagyi visszanyal, és nem sokáig maradnak ott, éppen ezért jönnek ide, "felvásárolni".
Egy vallást pedig igenis lehet kritizálni, pontosabban annak fanatikus dolgait, ugyanis szerintem semmi kultúra nincs a Talmudban vagy a keresztény gyerekek rituális meggyilkolásában. (Egy olaszországi eredetű izraeli zsidó egyetemi tanár megjelenés előtt álló új könyvében megerősíti, hogy a zsidó fanatikus csoportok a középkorban keresztény kisgyermekeket áldoztak Pészach nevű ünnepükön, Toaff persze kénytelen volt visszavonni a könyvét, ugyanis rászálltak, angol cikk róla: www.telegraph.co.uk/news/worldnews/1541990/Professor-outrages-Jews-with-book-claim.html)
UI: Izrael tényleg faji alapon szervezett, tetszik vagy sem...
Feltűnt már neked, hogy a Biblia sem kultúrált ? Hát nincs benne egy darab Jenő, Csaba, Ond, Vazul, Béla, de még egy kis Dzsoki, vagy Mónika sem ! Jaj de sz@r is nekünk, hogy mi is ilyen kultúrálatlan írás kell olvassunk a nagymisén.
Még egy kérdés: szerinted pl. Magyarország, Szlovákia, Szerbia milyen alapon szervezett ? Üzleti, haveri alapon ? Tudod ugye, hogy mekkora baromságot írtál az UI:-ban ?
A faji alapon, nos igen, minden országnak nemzeti alapon kéne szerveződni, csak azt a drága libsik nagyon ellenzik, sokkal jobb a nagy multikulti, csak akkor nem értem, kedvenc államuk miért lehet kivétel, és a többinek miért kell mindenféle bevándorlót befogadni?
Ha magától, akkor nagy szellemek találkoztak. Ha segítik, akkor egy másik blogon egy elv- és agytársához volt szerencsém, aki kb. ugyanilyen ostobaságokat írt.
Az is a Talmuddal dobálózott. Az még hagyján, hogy nem olvasott el néhány tízezer oldalt, erre még talán a legbölcsebb rabbik sem képesek. De hogy gőze se legyen arról, amire köpköd, hát...
Egyébként ma reggel pászkás kávét ittam. Nagyon finom volt. Kiérződött belőle a Solymosi Eszter vérének zamata. Tiszaeszlárban vettem kéz alatt. Tudjátok, az a falu ott Edelény mellett. Valami Molnár Oszkár a pászkagyáros, ahogy mondták.
Szerintem a hit az egyetlen olyan terület, ahol nincs helye kritikának. Mindenkinek joga van a hitét gyakorolni, vagy ateistának lenni és mindenki más ehhez csak akként állhat hozzá, hogy más hitét, vagy ateizmusát tiszteletben tartja.
A hit lényege, hogy puszta tekintély alapján elfogadjuk azt, ami nincs bizonyítva. Minthogy a hittel szemben bizonyításnak nincs helye, ezért a hitvitának sincs értelme, illetve hitvitának legfeljebb azonos vallásúak között lehet tere (pl. értelmezési problémák megvitatása esetén).
Én keresztény vagyok, Jézust megváltóként hiszem. A párom zsidó, ő még várja a messiást. Csak nem állunk le vitatkozni arról, hogy melyikünknek "van igaza"?! :)
Helyesen: a hit lényege, hogy bizonyíték nélkül elfogadod a tekintélyt.
Jelenleg - szerencsére, egyelőre - szólásszabadság van, és mindenkinek joga van a vallások önmagukkal és a világgal való konzisztenciájának hiányára rávilágítani. Ez van.
Ha megtiltod hittételek publikus kritikáját - ahogyan azt a muszlimok követelik Nyugaton -, akkor az adott hittételeket el nem ismerők véleménynyilvánítási szabadságát korlátozod. A következő lépés, hogy vallási érvek alapján változásokat vindikálsz magadnak, pl a jogrendszerben - ld sária UKban -, amelyek tovább korlátozzák a nem veled azonos vallásúak jogait.
Konkrétan Jézusról pedig: www.youtube.com/watch?v=wYSZZk9pIz8
Összefoglalva, Jézus életére nincs elégséges mennyiségű és hiteles bizonyíték, a biblia és más vallásokkal való összehasonlítás alapján sokkal kézenfekvőbb feltételezni, hogy Jézus a Nap megszemélyesítése.
Meg különben is, miért kell 'átvállalni' az emberek bűneit? Egy felnőtt ember képes felelősséget vállalni magáért.
Minden vallásos idióta.
Izraelt meg legyártották a jó erős lobbinak(meg az antiszemitizmusnak,amely abban reménykedett:így kivándorol minden zsidó izraelbe,és pl az oroszok,akik a legnagyobb támogatók voltak,megszabadulnak tőlük) köszönhetően. 48 előtt volt 300ezer zsidó palesztinában,usque. Aztán bevándorolt pár millió,és azt mondta az őslakosnak,hogy neki ószövetségi-tórai jogon jár ez a föld,és vagy kussol az arab,vagy megdöglik... csak a miheztartás végett. És azóta a fél ország gettó, az arab meg a rosszfiú,mert nem fogadja el,hogy Grün Laci , a Dohány utcából,odament,és azóta neki van igaza,meg fegyvere,.vagy fordítva.És ő a főnök. Ali meg csak pucoljon cipőt,vagy pucoljon el....És falat épít keresztben Ali földjén.
És mindezt Európai kultúrháttérre való utalások közben...Hogy dehát ők kultúráltak,meg emberbarátok,meg minden.
Szóval már a48as alapítás,illetve Árpádék lovas csele között párhuzamot vonni is nevetséges. De ami mostanság megy, a 21. századba,és Árpádék 896os európai körülményei közt húzni, ez utóbbira negatív fényt vető,párhuzamot, nem csak nagyon vicces,de idiotizmus is :)