Exkluzív interjú a boltossal, akit elnyomnak a bringások
Még egyszer, utoljára, az EmPaMo kerékpársáv elleni tüntetésről.
A vasárnap tartott demonstrációjukon egyértelműen kiderült, hogy súlytalan, háttér nélküli szervezetről van szó. Szimpatizánsaik, szervezőik nem csak egymásnak mondtak ellent, de gyakran saját maguknak is. A nagyfokú médiaérdeklődés adódhatott fellépésük groteszkségéből, ahogy egy, a helyszínen megjelent bringás mondta: „Nem túl ízléses a klímacsúcs alatt autós tüntetést szervezni!”
Sok-sok vélemény meghallgatása után megállapítható: egyedül a kényelmüket féltik, azt a megszokott rutint, amit az előző rendszer elhibázott városstratégiájától megörököltek. Kettős beszéddel operáltak végig, azt hangsúlyozták, hogy nincs semmi bajuk a biciklisekkel, de azért tudodkik a hibásak mindenért (ld. még Jobbik- zsidók reláció). Néhány boltos érve tűnt meggyőzőnek, akik az árurakodás nehézsége miatt szívnak. Ez viszont a kivitelező hibája, hogy nem egyeztetett velük a tervezési szakaszban. Ja, és természetesen szempont a mindenki mantrája, a P+R megoldás, így legyen.
Kürti Gábor, a Critical Mass egyik vezetője blogbejegyzésében írta, nem kíván velük foglalkozni, nekik a 300.000 tagot számláló Magyar Autósklub a tárgyalópartnerük. Kijelenthető, jól döntött, helyén kezelte ezt az egészet - a demonstráción összesen huszonöt kerékpársávban parkoló autót számoltunk össze, plusz a két rendőrautót. Persze amikor a CM még csak huszonöt bringásból állt, akkor illegális volt, nemhogy rendőrök állították volna meg az autósforgalmat...
Na kérem, itt exkluzív interjút lehet hallgatni, az Index-videóból megismert öblös hangú klíma-szkeptikussal, karácsonyi ajándékként a fa alá:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
"Unlike every other major city in the United States, public transit is the city's most popular mode of transit. 54.6% of New Yorkers commuted to work in 2005 using mass transit.[166] About one in every three users of mass transit in the United States and two-thirds of the nation's rail riders live in New York and its suburbs.[167][168] This is in contrast to the rest of the country, where about 90% of commuters drive automobiles to their workplace.[169] According to the US Census Bureau, New York City residents spend an average of 38.4 minutes per day getting to work, the longest commute time in the nation among large cities."
És ez meg főleg!!!!!!!!! "New York's high rate of public transit use, 120,000 daily cyclists[179] and many pedestrian commuters makes it the most energy-efficient major city in the United States.[48] Walk and bicycle modes of travel account for 21% of all modes for trips in the city; nationally the rate for metro regions is about 8%."
Eeeennyi:)
Nem veszi észre, hogy lassan nincsenek évszakok, hogy a tél és a nyár egyre szélsőségesebb?
Ezek csak olyan példák, amit a hetvenéves nagypapám szájából hallottam elhangzani, aki világ életében kőműves volt.
Persze ezért is a zsidók a hibásak...
Ha már amúgy minden baszottul elszarodott.
Egyszerűen nem értem mi a fasz bajuk van a bringásokkal.
Van kormány fék minden auton, nem?
Ez a muki, az a fajta okoskodó, rosszindulatú fasz, akit vastagon le kell szarni. Tárgyalni sem érdemes vele, mert eleve kompromisszumképtelen.
Ennek a fasznak csak a saját igaza létezik, azaz: Autós vagyok, mindenhova azzal akarok menni, mindenhol le akarok vele állni, mindent összebűzölhetek, mert szerintem én sokat adózom, és a bringások dögöljenek, a felmelegedés meg nem is létezik és csak egy igazság van, az pedig az enyém!
Más interakcióba nem kerülök bringásokkal autóval, ezt a keveset meg el lehet viselni.
Az tényleg bosszantó hogy parkolóhelyeket szüntetnek meg, de azért azt se felejtsük el, hogy ahol mind a kettőt megcsinálták, ott az autósok magasról sz... illetve parkolnak a bringaútra, tehát ezt az autósok köszönhetik maguknak hogy bringaút mellé nem tesznek parkolót mostanában. Ha képesek lettek volna együttműködni, akkor most nem lenne szükség a parkolóhelyek megszüntetésére.
Másik, hogy én egész hatékonyan el tudom kerülni a belvárost. Ha mégis be kell menni, akkor pedig bringa vagy a metró elég hatékony ahhoz hogy eszembe se jusson autóval menni, maximum motorral.
"Akkor a demokrácia hol van, ott megvan szabályozva, hogy a kerékpáros nem ülhet a biciglire a járdán"
"Na, nem akarom az izraelakat bántani, de a zsidó..."
Klasszik.
Volt egyetlen egy autós tüntetés, ahol az autósok is el merészelték mondani a problémájukat (még a várost sem bénították meg ehhez, mint ahogy a divatbringás pride idején szokás) és azóta egyik divitbringás hippi a másik után rí, nehogy kimaradjon a sorból és véletlenül ne háborodjon fel látványosan, hogy ezek itt hogyan mernek elvárni bármit, meg egyáltalán hogyan mernek létezni, amikor pedig a bringázás az egyetlen elfogadható közlekedési mód a földön, ami mindenkinek minden célú közlekedésére alkalmas, aki pedig mást állít azt nyilván az ördög szülte és égessük el máglyán most rögtön. Mintha valami vallási szekta fanatikus híveit hallgatnám.
Aztán megy az összenépi csodálkozás, hogy "de hát mi bajuk van az autósoknak a bicósokkal, amikor pedig mi olyan tündibündi-környibarik vagyunk, hogy még a szomszéd sarkon lévő melóhelyünkre is elbicózunk?"
Esküszöm én sem tudom.
Picit elvont szakmai érveket - melyek érdeksérelemmel járnak - ütköztetni a derék bolttulajdonos "szakmai" szintjén, érzelemből 'hívő' embereknek. Szóval nem egyszerű a dolog.
igen, sajnáljátok a bicikliseket :D
na, csak azt akartam ezzel mondani, hogy nem csak szelíd (...) bolttualjdonosokkal kell ilyen szinten szakmai vitát folytatni, hanem rendszeresen még a hivatalokban is ilyen arcok ülnek, olykor-olykor még szakértők (!!!) is.
Ami viszont fontos, hogy még ennek a mandrónak is joga van elmondania a véleményét és még neki is el kell magyarázni, hogy mi miért történik. Oké, persze, természetesen az, hogy ezt a csókát valaha bárki is meggyőzze valamiről az kizárt, de az igazán szép az lenne, ha még ő is megértené, hogy miről van szó.
Hú, ez elég hippis lett a végére. PLU
A mondandód következő része pedig szimpla árnyékboksz, te is pontosan tudod, hogy nem igaz minden bringásra amit írsz, csak könnyebb felnagyítani egy devianciát és általánosnak bemutatni, majd az így kialakított valótlan képet püfölni. Több ezer éves technika, no problemo.
Én pl pontosan tudom, hogy mi bajuk van a (megrögzött) autófetisisztáknak a bringázással: Budapest útfelületeinek újraosztása zajlik - a mértéktelen autóforgalom és használat kárára.
Ezek az arcok pontosan tudják, hogy amit beszélnek az hülyeség meg sehova sem vezet, csak mivel konkrétan maguk sem tudják, hogy mit szeretnének (ez kiderül a "szakmai" érveikből) csak annyit tudnak, hogy nekik jobb legyen, ezért igazából ez az egész nem vezet sehova, ehelyett csak a médiába kerülést értékelik sikerként.
De a médiába be lehet kerülni azzal is, hogy egy banánt dugsz a seggedbe karácsony este.
Ez a magyar átlag szint :S
amúgy azt meg ki nem szarja le, hogy a politikusok a szokásos módon héderelnek a klímacsúcson? emiatt nem kell elhalasztani egy tüntetést ami a helyi lakosok érdeke
Hat en pedig azt latom,hogy az autok egesz evben,mindennap megbenitjak a varost.Az utakat egesz nap elfoglaljak a dugokkal,ha pedig parkolnak akkor a kozteruletet foglaljak el,a szanaszet hagyott jarmuveikkel.Budapesten utoljara a taxis blokad idejen lehetett normalisan kozlekedni.
Tisztára, mint Besenyő Pista bácsi...
www.youtube.com/watch?v=0sWpnfYDt84&feature=PlayList&p=A6E8CBEC92951554&playnext=1&playnext_from=PL&index=1
Mint egy elhízott római magyarázza, hogy a barbárok nem is olyan veszélyesek, a világ az úgy jó, ahogy van, a harcot meg nem a kihívásokkal kell felvenni, hanem a felforgatókkal. "Nem süllyedünk, nem süllyedünk..."
Elkényelmesedett, beszűkült látókörű inkompetens papucspolgár, nem kell vele foglalkozni, mert a végén még tévedésből fontos embernek érzi magát.
pl az, aki megengedte, h biciklivel egyiranyuban, forgalommal szemben is lehessen közlekedni, az egy balfasz volt.
most őszintén, ki a faszom az, aki nem képes felismerni, h ez pl veszélyes? ki ennyire barom???
"- Mi a megoldás? Kizárt dolog, mert nem tudom." :D
Hát igen, én is ledöbbenek néha, milyen figurák kerülnek elő a múltból és sajnos tényleg szavaznak is. Ezért lehet, hogy a mi városunkban is a volt tanácselnök a polgármester és képviselő is. Itt éppen egy eltévedt óvodást alakít: index.indavideo.hu/video/A_szocik_mar_baratkoznak_a_kettosallampolgarsaggal
Úgy látszik, Bécsben, Koppenhágában, Berlinben és Zürichben is ilyen hülyék vannak csak...
Ennyi hülyét. Uramisten. Körülbelül kurucból meg barikádból áll a tudása, azért van nagymagyarország matrica a videóban az autóján és beszél ennyi baromságot. Azért kíváncsi vagyok milyen képet vágna ha egy komolyabb angol cikket egyáltalán eltudna olvasni és nem a kiskegyed meg blikk hasábjain nőtt volna fel.
Áhh...
Prolik!