Vivát, buszfelújítás!
Pedig csak néhány megállót terveztem megtenni a 206-os busszal, erre tessék, belecsöppentem a semmihez sem hasonlítható haseki világba. Oh, boldog békeidők.
Az oldalsó szélvédőn a következő kinyomtatott A/3-as tájékoztatóval szembesültem:
"Örömmel tájékoztatjuk TISZTELT UTASAINKAT, hogy saját erőből, az óbudai telephelyen részleges felújításra került, a BPO-865 rendszámú, IK-280 típusú autóbuszunk.
A munkálatokkal alig 1 hét alatt készült el műszaki szolgálatunk.
A megkezdett jármű-felújítási programunkat természetesen a jövőben is folytatni kívánjuk.
Kérjük KEDVES UTASAINKAT, hogy kiemeltén kísérjék figyelemmel a jármű esztétikai állapotát és tegyenek meg mindent annak érdekében, hogy az autóbusz jelenlegi megjelenési formája minél tovább fenntartható legyen.
ÖNÖKKEL EGYÜTT – ÖNÖKÉRT
BKV Zrt. – Autóbusz és Trolibusz Üzemeltetési Igazgatóság – Óbudai Üzemegység"
Az Ikarusz 280-as típusú buszt 1973 és 1986 között gyártották, tehát a most felújított jármű a legjobb esetben is 26 éves.
Nincs is más dolgunk, minthogy kiemeltén kísérjük figyelemmel a jármű esztétikai állapotát. Suhanj I-280-as, suhanj!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Az attól még jó lehet.
Csak, hát a tisztelt utasok ugye! Majd jönnek a köcsög graffitisek és a busznak annyi...
Mindenesetre dicséretes, kérdés, hogy meddig őrzi meg ezt az állapotát a pesti forgatagban?
No és? Következő 26 évre le van tudva. :P
Ettől még a fék-kormány-alváz-karosszéria..............
A BPO-865 egyébként '89-es gyártású, jelenleg 23 éves.
jah, mert a graffititol gyulnak ki a buszok es rohad az alvaza es a kasztnija.
Természetesen dícséretes, akárhogy is történt, sőt, az is egyfajta városarculat lenne, ha új buszok helyett az összes régi ikaruszt pöpecen felújítanák, új motort bele, és meghagyják a retro kinézetet. Mert akármennyire is hasáb buszok, ha helyre kerülne minden biszbasz krómcsík, és úgy nézne ki, mint ezerkilencszáznyolcvannégyben, akkor az nagyon fasza lenne.
Bé verzió, amire biztosan vevő lenne egy magyar buszgyár megfelelően nagy széria rendelése esetén, egy komplett régi-új modern design. Ahogy a Londoni új buszok is, faszán 2020-as kinézetük van, a dizájn mégis a hagyományos buszokra hajaz. Megtartva a formát, ám modernizálva.
Na szépen elkanyarodtam egy újrahúzott üléses busztól modern buszflottáig:) most akkor kivenném a biliből a kezemet.
Egy röpke pillanatra belenyomnám a fejeteket a járó centrifugába...
newtehen (egyszerű mint a faék - de működik) · http://avie.freeblog.hu/Files/tehen.jpg 2012.11.27. 11:16:40
Szóval ez nem magyar specialitás...
De az is, hogy ótvar kókány az egész beltér, semmi sem passzol, minden már most elkezdett szétrohadni (láthatóan minden csavarnál/szegecsnél, ami a belső burkolatot tartja, ázik a farostlemez, vagy mi is lehet az), szóval en minden, csak nem élettartam-hosszabbítás. Pénztemető inkább.
Különben ja, mondjuk inkább azt írtam volna ki, hogy lehetőleg vigyázzunk a buszra.
De a taggelő karcolós kisköcsögök majd szétbasszák úgy is, a hajléktalanok meg összeszarják.
...jajj...énis...énis...énis....elmondom, hogy tegnap utaztam egy 30-as buszon...HÁT MÉG OLYAN FINOM ÉGETT GUMISZAGOT ÉLETEMBEN NEM SZIPPANTOTTAM, MINT RAJTA MINDEN ZÖKKENÉSNÉL, FÉKEZÉSNÉL, KANYARNÁL...ÉS MELLÉJE FRISS, ÁTHATÓ, DE LEGALÁBBIS MÉRGEZŐ FEKETE FÜST IS TÁRSULT...., AMELY ÉLÉNK KÖHÖGÉSBE, KRÁKOGÁSBA HAJSZOLTA AZ UTASOKAT VELEM EGYÜTT.
SOKÁIG NEM FOGOM ELFELEDNI.....
KRR....HKRRR.....JKLHKRRR......
DÖGÖLJÖN, FULLADJON MEG A FELELŐS.....
Gondolom a tájékoztató kampányért (ami 35db A3-as fénymásolatból áll) kifizettek valamelyik havernak-szobatársnak-rokonnak 123Millió + Áfát!!!!
Előre a Kedves Vezetőért!
legyen minden ingyért, mind kádár apánk idején
A BKV bevételek egyharmada a jegyből van.
Talán ha a BKV-nál nem ment volna az elmúlt években a pénztalicska...
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal