Mindjárt összefogom magam

2014.01.14. 16:38 baum

40.jpgMesterházy Attila, Bajnai Gordon, Gyurcsány Ferenc, Fodor Gábor, Szabó Tímea.

Így néz ki az összefogósdiak listájának csúcsa. Lehetne most azzal poénkodni, hogy vajon akkor miként festhet az alja, meg hogy mi a fene történt Kóka Jánossal, hogy ő kimaradt. Ehelyett inkább vegyük számba ennek a döntésnek a következményeit.

Kinek rossz ez?

Elsősorban rossz azoknak a Millás meg PM-es arcoknak, akik tényleg elhitték, hogy majd belülről jól megaszondják mi legyen. Bajnai őket úgy verte át a palánkon, hogy talán még most sem esett le nekik. Csak a fájdalom és üresség maradt. Valahol lehet sajnálni őket, csak az a baj, hogy mikor lepaktáltak Bajnaival pontosan lehetett látni ezt előre. Naivak voltak? Igen. Az a kurva nagy gáz, hogy akiknek ennyi politikai realitásérzékük sincsen, hogy előre lássák, hogy a dörzsölt maffiabal felfalja őket, azokra nincsen szükség a politikai téren.

Kinek rossz még?

Az országnak, abból a szempontból, hogy 2014-ben most már egészen biztosan nem lehet leváltani Orbán Viktort. Még legalább 4 évig folytathatja a Fidesz az ámokfutását, tovább építve le a még megmaradt alkotmányos alapjogokat.

Kinek jó ez?

A Fidesznek egyértelműen jó, mert tovább ámokfuthatnak.

Hát még kinek?

Jó ez az összefogósdi lista bejutó helyeire magukat bekönyöklő megélhetési és/vagy korábban már megbukott és/vagy prostituált politikusainak, akiknek más esélyük nem lenne parlamenti képviselethez jutni.

Másnak nem?

Reményt kapnak még az árnyalt gondolkodásra képtelen gyurcsány-fanatikus nénikék is, akik most három hónapig elhihetik, hogy jó lesz. Aztán persze rájönnek majd, hogy nem.

És még?

Jó ez a rendszerkritikus pártoknak is valahol, akik azt gondolják, hogy tök mindegy, hogy Orbánnak, Bajnainak vagy Gyurcsányak hívják a miniszterelnököt, mert ezek csak korszakcserélgetők, olyan rezsimváltók, akik egymást váltogatják, miközben nem változik semmi. Most letisztult a kép, van a két nagy zombipólus, melyekkel szemben a rendszerkritikus erők sikeresebben tudják pozicionálni magukat.

És Magyarországnak?

Hosszútávon van rá sansz, hogy jól jöjjünk ki belőle. A faszbal már 2010-ben lenullázta magát, és mint kiderült, most is annyi az üzenetük, hogy mi kisebb zombik vagyunk, mint Viktor. Fordítva ugyanez. És az is tény, hogy ha a Fidesz kormánynak bármilyen elképzelése lenne, hogy fejlődő pályára állítsa a gazdaságot, akkor nem a rezsicsökkentéssel operálna. Könnyen elképzelhető, hogy nem olyan sokára ugyanannyira tele lesz a tökük az embereknek faszjobból, mint az inverzükből. Na, ekkor nyílhat meg a tér valami teljesen másra.

Szinte már látom magam előtt a kommenteket, hogy addig belerokkanunk. Lehet, de abba még jobban tönkremenne minden, ha ezek váltogatnák egymást a végtelenségig.

A bejegyzés trackback címe:

https://fenteslent.blog.hu/api/trackback/id/tr905758330

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mindjárt összefogom magam 2014.01.14. 17:26:02

Kinek rossz ez? Elsősorban rossz azoknak a Millás meg PM-es arcoknak, akik tényleg elhitték, hogy majd belülről jól megaszondják mi legyen. Bajnai őket úgy verte át a palánkon, hogy talán még most sem esett le nekik.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@nu pagagyí:
Na ja. Csak a jövőnket azzal, hogy az éves GDP-nket terhelő adóságot, ezzel az arányos kamatfizetési kötelezettséget cca. 60%-kal növelték...
@nu pagagyí: te is olyan lehetsz, mint az egyszeri ember, aki forgalommal szemben hajt az autópályán és szitkozódik hogy az összes hülye fordítva hajt.
Tény és való, hogy az orbánéknak vannak kifejezetten piszkor húzásaik. Csak ellentétben a cuclibbel nekik vannak normálisak is. Söt, sok szemét húzás (messze nem mind) egy elfogadható cél miatt van. A listád fele kapásból kamu.
@bekerült: 2014.01.15. 11:38:11

igazad van, kritizálni csak a demokratikus ellenzéknek lehet, a többieknek kuss a neve! adok zacsit amibe hányhatsz, pubi
@czjanos: szerinted a fletó nem írta volna alá?
@czjanos: "Ki tudja ma megmondani, hogy 2023-ban, amikor az első új paksi blokk áramot fog termelni, a világban milyen megújuló energia-forrás lesz trendi?"
Gondolod, hogy "feltalának" egy új megújuló energiaforrást? :D
@barli: Lehet, de nagy valószínűséggel más körülmények között!Nekem egyébként semmi gondom azzal, hogy az oroszok vannak a porondon, de ilyen horderejű és hatású kérdésben másként kellett volna előkészíteni az egész ügyet! Ha szaros 300 forintokért lehetett népszavazást kezdeményezni, akkor ebben az ügyben legalább a szakértőke-, a jövő-kutatókat kellett volna megnépszavaztatni.
@bekerült:
A sorrendet illik betartani. Előbb az "összefogásnak" kell kudarcot vallania, azután jöhet csak az értelmes, potens ellenzék. A politikának is vannak törvényei, nem csak a fizikának.
2014 egyébként még mindig nyerhető lenne, de Mesterházyék vagy nagyon ostobák és tehetségtelenek, vagy nem is akarnak nyerni.
@val: a fideszesek meg mind alkalmatlanok valódi munka végzésére! Ezért mindent el is fognak követni a hatalom megtartásáért! Bármilyen módszerrel.
@czjanos: Ja. Mert a népszavazás bős nagymaros ügyében olyan kurva jól sikerült.

Aztán majd hameg importálni kell az áramot, akkor azért lesz a sopánkodás.

Ecsém, hát gondolkodni még mindíg luxus.
@czjanos: "de nagy valószínűséggel más körülmények között"
igen, a fletó erröl volt híres..

Aza a baj, hogy a gázvezetékeknél még lehetett választani, hogy EUs vagy ruszki. Ott elég logikus volt, hogy EUs.
Paksnál max az a választás, hogy orosz áram, vagy orosz atom.
Az írás elején a kép. Hiába no, a sz.r mindig felül úszik. De hova tűnt Szabó Tímea? Csak nem épp valamelyik baloldali demokratának hazudott trágyagombóc alatt van éppen?
@barli: Lehetne választani hogy orosz vagy francia atom. Persze lehet én se a franciát választottam volna.
@czjanos:
Gyakorlatilag csak az oroszok vannak a piacon a pénztelen országok számára. Nincs nagyon választás. A formailtások betartásával pedig nehezen jött volna létre ez a szerződés. Itt a szakértői szintnek kellett előbb eredményt produkálnia, a politikai felhajtás ellehetlenítette volna az érdemi eredményt. Írom ezt annak ellenére, hogy Orbánt szerintem is mielőbb el kell zavarni. De attól még a méregzőldek felháborodása ostobaság.
@Joci2800480: index.hu/gazdasag/magyar/2011/08/23/aramexportorre_valhat_magyarorszag/

Ha elmúltál már 72, akkor nyugodtan szólíts ecsémnek. Ha nem, akkor sem várom el, hogy öregapámnak szólítsál.
@czjanos: Öregapám, ez még jobb hír ;) Ha eladunk, az buli.
@Szelid sunmalac: "Szerinted? Menjen a fidesz? Tegyuk fel nyer a szovetseg. Mi lesz? Ok ujra hatalmon lesznek, de mivel tanultak a multbol, vehemensebben fognak lopni, mint korabban, akarcsak most a fidesz. Jobban megprobaljak bebetonozni a klienturat es magukat, mint eddig."

Miből gondolod, hogy így lesz?
Ezzel a hozzáállással az ember ne is menjen el szavazni, vagy ha elmegy, akkor a Fideszre szavazzon, mert aki utána jön az úgyis csak a Fideszt akarná lemásolni.

Szerintem meg a szocik és az összefogásban levő pártok végét jelentené, ha a Fideszt akarnák lemásolni.
Szerintem már azzal nyerünk, ha az unortodoxia helyett visszatérnek az ortodox közgazdasághoz, a befektetőbarát gazdaságpolitikához, a diplomáciában ellenségek helyett szövetségeseket keresnek. A kézivezérlés helyett meg visszatérnek a saját 3 kormányzati ciklusukhoz, amikor a kormány és a társadalom (szakszervezetek, civil szervezetek, érdekvédelmi szervezetek, szakmai szervezetek) között érdemi párbeszéd volt - és nem pedig egy oligarcha tartotta kezében az egész országot (hogy még a törvényeket is ennek az olagarchiának a cégeiben írták meg).
Nem várok csodát. Ennyi bőven megfelel. Főleg egy olyan országban nem lenne kis teljesítmény ez (a 4 év teljes agymosás és fideszes kormányzás után), ahol a lakosság fele úgy komcsizik, hogy közben a komcsi korszakot sírja vissza az államosításokkal, kézivezéréssel és személyi kultusszal együtt.
@barli:
Nemcsak az egy forduló miatt, hanem a mandátumszámítás (főleg a töredékszavazatok számítása) is teljesen máshogy történik. Erről már számos cikk volt. Voltak, akik a saját oldalaikra mandátumkalkulátort is feltettek az új törvény alapján.
@fehérfarkas: Az a baj, hogy pont ezekkel az ürgékkel már megpróbáltuk egyszer, és még ennyire sem ment és ne gyere a válsággal légyszi, mert az most is van.
@fehérfarkas: mi a baj a töredékszavazat számítással? Hogy a többletet is beleveszik?
@barli:
És Orbánék alatt jobb lett? Duplbóvlira leminősítettek minket. Elvettek 3000 mrd ft-nyi manyup pénzt + 3000 mrd ft-nyi megszorítást vezettek be, és az államadósság mégis nőtt közel 3000 mrd ft-tal. 30 új adónemet vezettek be, az ÁFÁ-t 27%-ra növelték és megszüntették a kedvezményes kulcsokat. Az Alkotmányt szinte félévente átírják. Teljes piaci szektorokat államosítanak, majd a haveroknak újraosztanak. És még lehetne hosszan sorolni. Ha neked ez jó és tetszik, akkor szavazz a Fideszre.
Fletónak az a segglyukszáj priceless.
@fehérfarkas:
-a duplabóvli az az adósságszint miatt van, gondolom te is tudod.
-a manyup pénz nem a tied volt, akkor lopják el, ha nem adnak elég nyugdíjat
-Az államadósságról ennyit:
http://www.google.de/publicdata/explore?ds=ds22a34krhq5p_&met_y=gd_pc_gdp&hl=de&dl=de&idim=country:hu:cz:ro#!ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&met_y=gd_pc_gdp&scale_y=lin&ind_y=false&rdim=country_group&idim=country:hu&ifdim=country_group&hl=de&dl=de&ind=false

-az áfát 2 azaz kettö százalékkal emelték. Ki emelte utoljára és mennyivel?

-az alkotmánnyal lehet, hogy igazad van, bár talán jobb egy javított, mint egy évekig rossz alkotmány
-nem államosítanak, hanem az állam megvesz dolgokat, hogy jobban tudjon szabályozni, végülis ez a dolga. (ok a trafikügy nem volt szép, de peanuts)
Sorold tovább

ami viszont remek:
-egykulcsos adó, hogy megérje dolgozni
-családi adózás, hogy megérje dolgozni ÉS gyereket vállalni.
pont ezt akarják széjjelk*rni az elvtársak.
@barli:
és ebböl még kihagytam ugye a 2006-ot mint ösbünt..
@fehérfarkas: A tót GDP 2003-ban 1.410 dollárral, 25%-kal volt alacsonyabb, mint a magyar, 2010-ben viszont már több volt. A lengyelek 1.100 dollárral voltak lemaradva, a lettek majd 2.000-rel és folytathatnám. 2010-ben ezek mind előttünk voltak, átlagfizetésben mindenképpen, holott 2002-ban még jócskán megelőztük őket. Mitől is lettünk szegények? Mikor is lettük szegények? Mindig mikor a baloldal vezette az országot.

Most meg az oláhokat kivéve (de ők is csak 1%-kal vezetnek előttünk, nem tzenhárommal mint a tótok 2007-ben), mindenkit előzünk az első háromnegyed évben. A bolik alatt ilyen nem volt egy évben sem.
@bekerült: tiszta vélemény egy bolsitól. Csak tudod, szerencsére nem mindenki bolsi, sőt, egyre inkább kisebbségben vagytok.
@belgabela: Ezeket az adatokat te honnan szeded? A köztévéből?

Egy főre vetítve:
MO 2009 12,635 2012 12,531
Szlovákia 2009 16,100 2012 16,847
Lengyelo 2009 11,295 2012 12,708
Lett 2009 11,476 2012 14,008
@egy hang a hátsó sorból: S vajon hogyan érdekegyeztetés, jogbiztonság és felelősség vállalás nélkül?
@stoppos76: 2003 as és 2010 es adatokról beszéltem. Egyébként meg szakkönyvekből szedem. Baj?
@Szúnyog: Kihalnak.

"Az MSZP hagyományosan idős szavazótábora némileg fiatalodott a Demokratikus Koalíció
kiválása óta (mely a legidősebb szavazótábort tudhatja magáénak), ám ezzel együtt is igen
magas az idős, hatvan év feletti szavazók aránya

A szavazótábor egyik legmarkánsabb különbsége az iskolai végzettségben mutatkozik: a
szocialista szavazók fele legfeljebb nyolc osztályt végzett: ez jóval magasabb arány, mint amit
bármelyik másik párt táborában látunk."

www.republikon.hu
@belgabela: Jobban szerti a wikit.:)) Szakkönyv. Mi az?:))
@babbaba: Közeli esély,. Egyébként a 2003-as benne van a középiskolai atlaszokban is. Vagy nem érettségizett, vagy már ötven éve.
@belgabela: "Most meg az oláhokat kivéve (de ők is csak 1%-kal vezetnek előttünk, nem tzenhárommal mint a tótok 2007-ben), mindenkit előzünk az első háromnegyed évben. A bolik alatt ilyen nem volt egy évben sem." - Írod...

Erre írtam az adatokat, amiket a világbank oldaláról másoltam. Szóval hol az a nagy fellendülés? Az hogy a szocik nyolc éves kormányzása egy kamionnyi fossal egyenlő az tény. De ezek is csak tovább lapátolják a híg fos a kamionba a számok alapján.

@babbaba: A wikivel öngólt lőttél, komám. Azokkal az adatokkal te tudnál dobálózni, mert alátámaszthatnád a kormány faszságait. Csak ugye így már nehéz lesz...
@stoppos76: erre azt írtad, hogy 2012 ben mind előttünk voltak? Arra, hogy a tótok 2007 utolsó negyedévében 13%-kal mentek, és a lengylek héttel, a csehek meg hattal mi meg nulla növekedéssel? És ennek mi kötze van ahhoz?

A portfólió. hu gyújtötte össze, keresd meg ott, a grafijkoniok kozt. Mindekit megelőzünk az első háromnegyed évben, csak az oláhokat nem. Ilyen nem volt 2002 óta. Ha akarod és löksz egy mailcímet átküldöm neked. De ide nem lehet táblázatokatz betteni.
@barli: Államosítás forrásteremtés. A gazdasági keretek önkényes átalakítása. Kisajátítják nem csak a közvagyon újraelosztás csatornáit, hanem az államtól független gazdasági lehetőségeket is, majd ezeket elosztják maguk közt ellenőrzés nélkül. Nincs gazdasági ágazat ahol ne nyúlnának bele az állami megrendelésekkel a piaci versenybe, előnybe hozva a nómenklatúrát. Kiépül a hűbéri rendszer amivel ha kell már állami forrás nélkül építenek Felcsútra stadiont. Így a magánkézben lévő vállatok is arra érvényesülnek, amerre a kormány hagyja, ahogy a kormány hagyja. Minden ágazat ahol állami támogatás megjelenik, kormánydöntés alapján, igazodásért, kussolásért cserébe várhat támogatást. A forrásokat rendeleti szabályozással teremtik, a reformok átszervezések, problémamegoldás helyett pedig nomenklatúra építés eszközei. A kormányzás a politikai hatalomból gazdaságit csinál és abból politikait. Ezt lehet játszani egy szűk felső réteg javára, de egy nagyobb réteg elszegényedéséhez, az ország elszigetelődéséhez, a jogbiztonság, szociális és oktatási rendszer leépüléséhez, elhülyüléshez, recesszióhoz és bukáshoz vezet. Ártalomcsökkentés és érdekközösségünk felismerése végett én azonnali halaszthatatlan megoldáskeresést és nem szerecsenmosdatást várok
honfitársaimtól.
@stoppos76: Hát ez elég zavarosra sikeredett "elvtérs". Nem baj, heteven felett ez is elmegy.:))
@babbaba: Hagyd szegényt! Nem szereti, ha bántják az ikonjait.
@Rövid pórázra a politikusokat!: Eleve nem szabadott volna a stratégiai cégeket eldni, mert azok nélül a lakosság és az állam is teljesen kiszolgáltatott. Nem is divat, csak errefelé, de itt is csak a bolsik alatt.
@belgabela: A profilban tudsz üzenetet küldeni. Én annyit írtam, hogy 2009 és 2012 között sem sikerült egy dekát sem előre haladni, miközben az általad írt országok közül mindnek.

@babbaba: Elvtárs??? Mióta vagyok én fideszes? Vagy mszp-s? Vagy bármelyik posztkommunista mutyi-pártnak a rajongója?
@Rövid pórázra a politikusokat!:
OK. és szerinted miben voltak/lesznek jobbak a bolsik?
@stoppos76: Táblázat kellene küldeni. De hagyjuk! Téged láthatóan semmi nem győzne meg, hogy 2002 és 2010 közt a mögöttünk 25%-kal lévők, is megelőztek, most meg nekünk jobbak a fejlődési adataink.

Mindnek? Nem mondod? A csehek még most is munusz kettőn vannak, előtte is a körül. A tótok most nem tizenhárom százalékkal vezettek mint a bolsik alatt, hanem egy-kettővel. 2013-ig.
@belgabela: stoppos76@gmail.com Küldd. Kíváncsivá tettél.
@stoppos76:
valami ilyesmire gondolhatott:
http://www.google.de/publicdata/explore?ds=d5bncppjof8f9_&met_y=ny_gdp_mktp_cd&hl=de&dl=de&idim=country:HUN:ROM:CZE#!ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&met_y=ny_gdp_pcap_pp_cd&scale_y=lin&ind_y=false&rdim=region&idim=country:HUN:ROM:CZE:SVK&ifdim=region&tstart=1011049200000&tend=1263510000000&hl=de&dl=de&ind=false
@1001nappal:

Végül is az is érthető lenne, ha arra játszanak, hogy ne nyerjenek CSAK jól szerepeljenek !
Ez is a taktika része lenne !
Nehéz lenne azonban Mesterházynak az összefogást megmagyarázni !
Veszíteni ugyanis, Gyurcsány nélkül is lehet !
Akkor meg minek nyomják a krahácsot ?

Szerintem is jobb lenne egy gyenge vereség, mint egy gyenge győzelem !

Azt a sok csődtömeget nyelje le csak Orbán és vigye el a balhét utána.
A választók akkor majd jobban hisznek a szemüknek és örökre elküldik Orbánt !
Ha most nem meggyőzően veszít Orbán, akkor 2018-ban visszatérhet megerősödve !
@Szúnyog:
Szerencsére te vagy kisebbségben !
Mivel azt se tudod mi fán terem a bolsi !

Orbántól nagyobb bolsi nincs !
@1001nappal:
Végül is minden csak nézőpont kérdése.
Az, hogy mi jön előbb, a kudarc, vagy a győzelem, az attól függ, hogy mi a cél !

Ha a vesztés a cél, akkor a győzelem a vereséggel egyenlő !
Mi akkor a bajod ?
@barli: Éljen !
Amíg meg nem hal !
@Lovag Mihály:
Kritizálni annak lehet, aki tesz is a dolgokért és részt vállal a munkából !
Aki csak a partvonalról pofázik befelé, az jobb, ha befogja a lepénylesőjét !
Persze nálunk mindenki ért mindenhez, jó szokás szerint, csak tenni nem akar az istennek sem !

Kösz, van zacsim, de nem akarom őrizgetni !
@Rákász Béla: Naná, hogy meglepődhetek, nincs kizárva a te forgatókönyved sem.
De adódik két kérdés.

A Fidesz népszerűsége vajon női vagy csökkenni fog a következő négy évben?
A Közgép, a trafikok, a káderpolitika miatt már most is csak befogott orral szavaz rájuk pár százezer ember, ez szerintem csak fokozódni fog.

Az MSZP, Gyurcsánnyal vagy nélküle képes lesz-e lecserélni a vezérkart, megszabadulni az örökös aláírók falkájától és kipenderíteni a hátulról suttogó mamutokat?
Szerintem ebből a felsorolásból legalább kettő nem fog létrejönni négy év alatt, így aztán a jelenlegi bizonytalanokat újra elbukják.

Ebből a kettőből én csak azt tudom összehozni, hogy marad egy jó nagy vákuum, amit valaki betölthet.
Nem biztos, hogy betölt, de az esély ekkora még sosem volt rá.

Aztán lehet, hogy A Fidesz megtáltosodik, az MSZP meg megtisztul, akkor a fenti gondolatmenet kuka, és kapunk egy fasza országot. Úgy is jó.
@barli:
Legyen a nevük "MSZP 2009" :-)
@Szelid sunmala:
Mit gondolsz te pocs, a kozgep megbizasai, a kozmunkasok bere, Paks 2 stb kinek a penzebol megy?"

Hát az Oroszokéból! :-)
@MTulliusC: "Aztán lehet, hogy A Fidesz megtáltosodik, az MSZP meg megtisztul"
Stimm! :-)
@fehérfarkas: A posztíró arról írt, hogy mindegy i nyer, nem fog változni senki, csak a nevek és a pártok, de minden marad a régiben. Ha nyerne az összefogás nevű bohózat, akkor hoznának egy-két olyan törvényt, amitől szerintük helyreállna az "alkotmányos rend". A vicc az egézben, hogy már régóta egyfordulós rendszert akartak, meg kisebb parlamentet a Fidesz megcsinálta most már nem jó, ha ők csinálták volna az lenne a világ legdemokratikusabb intézkedése. Ugyanilyen az egykulcsos adó évekig pofázott róla a baloldal, majd Orbán megcsinálta, és most hirtelen milyen rossz, de mondhatnám a tandíjat, az az első amit a baloldal akar, de Orbán mikor bevezette, akkor milyen marhaság. Na nem akarom Orbánt védeni, mert egy görény, csak arra akarom felhívni a figyelmet, hogy mennyire is képmutató mindkét oldal. Persze lehetne hozni ég Paksot meg Orbán korábi kijelentéseit is. A Vége ugyanaz, képmutatás és hazugság! Na ezért is mondom, hogy ezt az országot már 25 éve a Fidesz-MSZP nagykoalíció kormányozza vagyis a hatalom pártjai csak a szerepek cserélődnek, az igazi ellenzék pedig az, aki a hatalom ellenzéke és nem az aktuális kormány lakájellenzéke. Mst a lakájellenzék szerepében a baloldal tetszeleg, előtt 8 évig a fideszé volt ez a megtisztelő szerep. Ami pedig a csalást illeti, ott nem kell a baloldalt sem félteni ők is megtesznek mindent, bármilyen csalást, hogy nyerjenek! Nem vagyok balos, meg fideszes sem, de ezzel a posttal nagyon egyetértek!
@MTulliusC: Az MSZP nem változik, elég megnézni a "nagy korszakváltó" listájukat. A 2002-es vagy a 2006-os választási lista köszön vissza! Ők nem fognak mást csinálni mint a Fidesz, lesz nagy propagandaelszámoltatás, ami keretében nem fog történni semmi, mert akkor saját magukkal kellene kezdeni, és a Simicska közgép és a többi fideszközeli cégek helyett az Inkal, Wallis és a többi hasonló balos kötődésű vállalkozás fog nyerni minden tendert. Na ennyi fog változni, más nem igazán, atán négy év múlva fordul a kocka, aztán 4 év múlva megint, de a rendszer marad ugyanaz, amit nevezhetünk, Orbániának, Gyurcsányiának, Magyaroszágnak, Magyar Köztársaságnak vagy Királyságnak, de ne feleddjük ugyanaz a háttérhatalom és banki-pénzügyi kör áll mindkettő mögött. Ami pedig az bólogató és aláíró politikusokat illeti, ebben a baloldal sem jobb, ők meg mindent gondolkodás nélkül aláírtak, amit az EU eléjük tolt, akár jó volt az országnak akár nem!
@bekerült: Bocs de milyen összefogásról hablatyolsz te? Nincs itt semmilyen összefogás, ne tegyünk már úgy, mintha ők valamivel is jobbak lennének, ugyanannak a hatalmi nagykoalíciónak a tagjai mint a Fidesz! A nyilvánosság előtt szidják egymást, a háttérben meg mindig megegyeznek és nem sértik egymás területeit. Most miről is szól a nagy összefogásosdi, hogy van egy csapat, hiteltelen, becstelen, bűnöző, korrupt, bukott, és leszerepelt politikus - értem ez alatt az MSZP-EGYÜTT-DK és a többi gittegylet -, akik látványosan összefogtak, hogy leváltsák a hatalmon lévő csapatnyi, hiteltelen, becstelen, bűnöző, korrupt, bukott, és leszerepelt politikus - Vagyis a Fidesz-KDNP-t! Mindezt egy összefogósdinak nevezett választási trükkel, ők most ugyanazt csinálják mint a Fidesz, hogy a parlamentbe jutattnak egy sor súlytalan minimális támogatással rendelkező - vagy még azzal sem - totálisan súlytalan pártot, mint ahogy a Fidesz tette a KDNPvel! Változás akkor lesz, ha az utolsó emberig elzavarjuk, még az országból is a Fidesz-MSZP nagykoalíció tagjait és azok összes klónpártját!
@czjanos: 3000 milliárd forint az váltsd már át dollárra vagy euróra, az kb 15 milliárd dollár, 2009-ben az akkori kormány milliárd dollárnyi IMFhitelt vett fel, amit 2015-16 ig vissza is kellett fizetni, fura megtörtént. Erre meg lesz vagy 30 év! Szóval ne essünk nagyon túlzásokba. Ami az energiát illeti abban maximálisan egyet értek veled, inkább a megújuló energiahordozókra kellene fektetni a hangsúlyt, nap-, szél-, víz-, bio stb. mint az atomra! Ezzel csak egyet érnek el, hogy nem leszünk földgáz meg kőolajfüggők annyira, hanem uránfüggők leszünk, amit szintén drágán lehet beszerezni. Meg csernobil és fokusima után nem találom jó ötletnek az atomerőműveket! Inkább bezárni kellene nem bővíteni! De ebbe tényleg nem mennék bele!
@Anna Major: Helyesbítenék: a fideszesek és az MSZPések meg mind alkalmatlanok valódi munka végzésére! Ezért mindent el is fognak követni a hatalom megtartásáért! Bármilyen módszerrel.
@ariskerase:

"már régóta egyfordulós rendszert akartak, meg kisebb parlamentet a Fidesz megcsinálta most már nem jó, ha ők csinálták volna az lenne a világ "
- Anno a fidesz ellenzékben elutasította a 200 fős parlamentet.

"az egykulcsos adó évekig pofázott róla a baloldal, majd Orbán megcsinálta, és most hirtelen milyen rossz,"
- Mert nem akkor és nem olyan hirtelen kellett volna bevezetni
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Hát elutasította vagy sem, megcsinálta, ez tény, a többivel meg kábítsd a fideszeseket. Egykulcsos adó meg ide vagy oda, megcsinálta, nem így kellett volna? Lehet! De így csinálta, teszem hozzá, ha másképp csinálta volna sem lenne jó a balnak. Sőt továbbmegyek, ha a balliberális oldal lenne/lett volna hatalmon és pont ugyanazt csinálták volna mint a Fidesz, hidd el akkor most te meg azzal érvelnél nekem, hogy így lenne/lett a legjobb, mert másképp nem lehet csinálni! Vagyis ezzel kábítsd a fideszeseket meg a balosokat én szerencsére egyikkel sem szimpatizálok. Ja és még valamit figyelmesen olvasd végig mit írtam és ne két sort ragadj ki belőle, mert kurvára nem ez volt a lényeg a kommentemben, te is csak a jelentéktelen apróságon akadtál ki, nem a lényegen! JAVASLOM OLVASD EL MÉG EGYSZER ÉS AZ EGÉSZRE ADJ VÁLASZT, NE CSAK A NEVETSÉGES ÉS JELENTÉKTELEN APRÓSÁGOKON!
@ariskerase:
Már ne haragudj, de unom ezt az ócska LMP-s dumát !
Mert mitől is más a politika ?
Attól, hogy Schiffer kokettál a JOBBIKKAL és a FIDESZ támogatását élvezi ?
Mivel különb mint a többi ?
Ép úgy kinyírták a saját emberüket, mint a többiek, gondolok itt a Vágóra, akit szabályosan kiebrudaltak a pártból, mert nem úgy fütyült, ahogy a vezérük diktálta !
Ne essünk már át a ló túloldalára !
Az a sok mocsok amit te itt felhozol, az a FIDESZ találmánya, mert nekik még az is jó, ha őket szidod, csak ne az ellenzéket támogassák a szavazók, inkább egyiket se !
A hatalmon lévőknek a patthelyzet a jobb, mint a vereség !
Ezért kurblizol te is ezerrel !

Állást kell foglalni és le kell tenni a voksot !
Azzal nem oldasz meg semmit, hogy egyik se !
Olyan nincs, hogy a semleges fog győzni, ez csak kamu !
Ha terád hallgatnánk, akkor Orbán 100 évig uralkodhatna !
Neked ez lenne a jó ?
Akkor rajta, állj be közéjük !
@bekerült: Teljesen igazad van! Szerintem Schiffer a FIDESZ ügynöke. Miért izmoznak most is, amikor be sem fognak kerülni a parlamentbe? Mert a nem FIDESZ pártiaktól veszi el szavazatot, tehát erősíti a FIDESZT. Ha igazán demokraták lennének és igazán Fidesz ellenesek akkor a választási rendszer miatt csatlakozhattak volna a FIDESZT leváltani szándékozókhoz, vagy legalábbis nem zárkóztak volna el már két évvel a választások előtt. Én rájuk szavaztam, de megbántam. Semmilyen politikai racionalitása nincs annak hogy rájuk szavazzak
@bekerült: Te pontosan miről hablatyolsz itt nekem? Vedd már a fáradságot és olvasd el figyelmesen, amit írtam. Mindegy, hogy győz orbán vagy veszít, mindegy, hogy nyer a kamuballdali összeröffenés vagy veszít, változtatni egyik sem akar és nem is fog. Teljesen mindegy ki nyer, semmi nem fog változni. És ami a poén az egészben, hogy orbán is, gyurcsány is, bajnai is a győztesek oldalán lesz, mert ha bekerülnek a parlamentben, ők már győztek, te meg a hozzád hasonló milliók meg szopnak. Ezt csak a vak nem veszi észre! Ellenzék? Milyen ellenzék? Bűnözők akarnak bűnözőket leváltani! Akiket csak a mutyi és a pénzlenyúlás érdekel. A korrupció az korrupció mindegy ki csinálja, nevezheted másnak attól az még az. Nevezheted a szart csokinak és megeheted, de attól az még szar, mindegy, hogy te abban a tudatban etted meg, hogy az egy finom csoki volt. Az MSZP nem ellenzék a Fidesz testvérpártja. Magyarországon egyetlen hitelesnek mondható párt van, amely a hatalom pártjaival áll szemben az pedig a Jobbik. Szavaz a nagy kamuösszefogásra és aztán ülj rá és forogjál, nem én leszek, aki aztán csalódni fog bennük és pofára esik. És elég fura egy álomvilágban élsz, aki nem a kamuösszefogást támogatja, az egyből fideszes? Te ezen a bolygón élsz? Ilyeneket Rákosi elvtárs mondott aki nincs velünk az ellenünk, mondjuk mit vagyok meglepve ő is annak a pártnak volt a tagja, ami most annyira össze akar fogni, csak nem megy neki! Én köpök a fideszre, de a szaros összefogásodra schifferre meg még jobban marják csak egymást. Viszont hiteltelen emberekre nem fogok szavazni soha, ezért nem fogok a fidesz-mszp nagykoalícíóra és annak klónjaira szavazni, ha te akarsz szavazz oda. Szerintem menj orvoshoz, mert ahogy látom elgurult a gyógyszered! Komoly mentális problémákkal küzdhetsz!
@bekerült: Ja és még valamit én le fogom tenni a voksot, mint ahogy már 20 éve mindig lerakom. És azokra fogok szavazni, akikre 2010-ben az egyetlen még hitelesnek mondható pártra a Jobbikra, de nem fogok korrupt, haszonleső pártokra voksolni. És mint ahogy mondtam, orbánok jönnek mennek hívhatjuk őket bajnainak, gyurcsánynak, mesterszarházinak, attól még nem fog semmi változni. Én a jelenlegi korrupt rendszert akarom levátani és nem egy ugyanolyan vagy még rosszabb korrupt bandát a hatalomra segíteni.
@Cirmos Cica: Sőt a Mikulás és a Húsvéti nyuszi is nekik dolgozik, aki nem orbánra szavaz vagy rosszat mond róla nem fog tojást vagy csomagot kapni!
@bekerült: Ja és bocs, de az lmpéhez semmi közöm! Én meg unom az ócska dumát a nagy összefogásról, hogy váltsuk le orbán korrupt rendszerét szintén korrupt politikusokal! Köszönöm de ebből nem kérek! Arról nem beszélve, hogy gyáva módon eyedül nem is mernek indulni a választásokon, hanem mindenféle trükkökkel akarnak bejutni a parlamentbe!
@ariskerase:
Tisztában vagy te miket írogatsz itt össze !
Az összefogást a FIDESZ kényszerítette a pártokra a választási törvénnyel !
Ki a fene akart itt összeborulni az utolsó pillanatig ?
Mindegyiknek jobban feküdt volna, ha külön indulhatna és megmérettetné magát.
A FIDESZ találmánya ezt nem engedi meg, mert akkor a FIDESZ vinne mindent újra 2/3-al !
Ha ezt te se akarod, akkor nincs más választásod, mint, hogy ellene szavazz !
A sok ökör felül annak, hogy az LMP-re szavazhasson, amely a FIDESZT támogatja a különindulásával!
Az indulatból való politizálás soha nem vezet sehová és eredménytelen.
Azt már tudjuk, hogy Orbán mit tud !
Azt még nem tudhatjuk, hogy az ellenzék mit tud ebben a felállásban !
Mert bárhogy mantrázza a FIDESZ a régi dumát, ez az ellenzék nem ugyan az , mint ami volt. Itt csak a FIDESZ a régi és a benne ülő Orbánék !

Jobb, ha felébredsz, mielőtt nem késő !
@ariskerase:

Na kibújt a szög a zsákból !
Ezt írod : "Magyarországon egyetlen hitelesnek mondható párt van, amely a hatalom pártjaival áll szemben az pedig a Jobbik !"

Ezzel mindent elmondtál !
Kamuból szembe mentek a FIDESSZEL, hogy mutassátok, hogy milyen fasza gyerekek vagytok, de valójában a FIDESZ segített benneteket a parlamentben és össze is játszotok velük !
Ha ti a hatalomra kerülnétek még rosszabbak lennétek mint a FIDESZ !
Egyrészt halvány gőzötök nincs a kormányzásról, másrészt mindenkit le szeretnétek taposni, hogy ti mondhassátok meg a tutit !
Akkor törölgethetnénk csak igazán a szemünket és szívhatnánk a fogunkat, mert teljesen lejáratnánk magunkat !
Senki nem állna velünk szóba még véletlenül se, Orbán is csak keletre tud ellátogatni !
Bár ne tenné, mert erre mi mindig
ráfáztunk !
Majd el fogom hinni, hogy te a korrupt rendszer ellen harcolsz, ha tisztességes emberekkel politizáltok, nem ilyen húgy agyú népséggel, akik csak egymásnak tudják ugrasztani az embereket !
Ahol erre megy ki a játék, ott a gazdaság romokba fog dőlni pillatatok alatt !
Kirekesztéssel nem lehet a korrupció ellen küzdeni !
A gyűlölet szításával nem juttok semmire, csak még mélyebbre ássátok azt amiben most is vagyunk !
Kár minden rátok leadott szavazat, mert ezzel nem, hogy a korrupciót szorítanánk vissza, de egy újabb éhes bandát szabadítanánk magunkra !
Akkor lennénk aztán igazán bajba !
Nem kell bemutatkoznotok, már ismerünk benneteket és a nagy pofátokat !
Szövegelés az van és magyarkodás !
Egyéb semmi !
Tőletek itt mindenki felfordulhatna ahogy csak tud és ti is azt tennétek amit a FIDESZ a nagy korrupció ellenességével !
Amikor hatalomra kerül az ilyen banda, még jobban tömi a zsebét mint az előző, még a törvényeket is ezért hozzák meg, hogy törvényesen tudjanak lopni !
Ettől nem lesz a korrupció, korrupció !

Ez aztán az igazi találmány, hogy törne le a kezük, amikor ilyen hazug politikát folytatnak !
Ti se lennétek különbek egy percig sem, ezt már bebizonyítottátok, mert ti is megszavaztátok ezeket a törvényeket szinte teljes egészében !
A FIDESZ most is számít rátok és ti az ők szekerét toljátok, mert nélkülük semmik se lennétek !
Nem hiába a Wittner Mariska a nagy barátotok, olyanok is vagytok !
@bekerült: Leszarom a Fideszt, az LMP de legfőképpen orbánt és a 25 éve fennálló rendszert, aminek szerves része a szeretett kamuösszefogásodat is. Az ellenzék nem a régi? Fodor, Gyurcsány, Kuncze, Bajnai, Mesteházy soroljam? Csupa régi név ők neked az új ellenzék? Majd ők fognak változtatni? Ott fogják folytatni, ahol a fideszes haverjaik abbahagyták és semmi de semmi nem fog változni, csak az ilyen okosok mint te fognak szépen pofára esni! De ez egyen a te gondod, ne az enyém!
@bekerült: Egy kik azok a ti? Én nem vagyok egyik pártnak a tagja sem, feltételezem te sem, tehát ne mondj olyanokat, hogy ti. Én pártfüggetlen vagyok, nemzeti és radikális. Ha a Jobbik alkalmatlanná válik, hogy a nemzeti oldalt képviselje, majd jön egy másik párt, nem ők az egyetlenek, de jelenleg náluk hitelesebb nincs.

Nagy a szájuk mert a baloldalnak nem? Úgy tesznek, mintha mindenért orbán lenne a felelős, és elfelejtik hogy a rendszerváltás után 12 évig ők kormányoztak, szóval akkor ki is szövegel? Korszakváltást akar, olyan korrupt maffiózókkal mint Helmeczy? Ez sokat elmond róluk! És soroljam!

És milyen szög bújt ki a zsákból? Én mindig is a Jobbik mellett álltam, te hitted azt, hogy fityeszes meg elempés agymosott lennék, de ebben tévedtél, mint a nagy összefogásban is. Soha egy szóval sem állítottam, hogy a Fidesz szimpatizánsa lennék, te szeretnéd ezt hinni. Csak sajnos sehogy sem jön össze, így amit írsz alapból dől dugába!

Az tény, hogy komoly mentális problémákkal küzdhetsz, de ez legyen a te bajod. Ami pedig a kormányzást illeti, a jelenlegi gazdasági és szociális helyzetért nem a Jobbik a felelős, mint a 25 év korrupciójáért sem, a privatizációért, a nagy megszorításokért és sorolhatnám.

Azt mondod a Jobbik nem ért a kormányzáshoz, mert a nagy összefogás annyira ért? 2002-2010 között nem volt egy lenyúlás, nem volt egy túlköltekezés, nem volt korrupció sőt Zushlag, Hunvald, és Hagyó is jobbikosok voltak, ugye?

Amikor azt állítod, hogy mit csinálna a Jobbik ha kormányozna, azt puszta légből kapott feltételezés, mivel nem volt még hatalmon nem tudod semmivel sem alátámasztani, viszont az összefogásod volt már hatalmon, és tény hogy elQrták, ezt még fleto barátod is beismerte nagy titokban! Én tényt mondok, mikor azt állítom, hogy az mszp és klónjai egy korrupt banda, te viszont csak feltételezed a Jobbikról, de bizonyítékod nincs! Olyat állíts, ami valóság és nem pusztán a képzeleted szüleménye!

Az országot az MSZP ugyanúgy rombadöntötte mint a fideszes haverjaik, ezért sem a Jobbik a felelős, a kirekesztés pedig szintén a baloldalra jellemző nem a Jobbikra, senkit nem rekeszt ki, ezt támaszd is alá. Ha edig már ellenzék, eddig csak a Jobbik szállt szembe a hatalommal, ők tiltakoztak a földtörvény ellen, ők állnak ki folyamatosan a devizásokért, ők ott voltak mikor homokzsákot kellett pakolni és nem félórára ment ki a gátakra, hogy fotózkodjon mint a LiBajnai elvtárs. Mesterházy meg még ki se ment inkább kussolt, és lapított mint szar a fűben, nehogy szó érje a házat a földtörvénynél meg el sem mertek menni szavazni, mert kényelmetlen lett volna megmagyarázni a balos agrármaffiának. Ja és annyira tolta a Jobbik a Fidesz szekerét, hogy nem is tudom kik voltak kitiltva a parlamentből, fura de a nagy "demokratáid" akkor is kussoltad! Szóval kamudemokraták. De ez legyen az ő bajuk!

Ami pedig a kedvencem, tisztességes politikus? Pontosan ki? Mondj már egy tisztességes embert a baloldalon? Én nem tudok, leet van, de azok biztosan nem az első vonalban, de mondj nekem egyet csak egy normális, tisztességes politikust a nagy összefogásban! Na mondj egyet! Nem tudsz mert nincs, olyat mondj aki talpig tisztességes és soha semmivel nem mocskolódott be a neve!

Ami pedig a kárba leadott szavazatokat illeti, azokat a megélhetési politikusokra felesleges leadni, értsd Fidesz- MSZP és klónjaik!

Ami meg a Keletet illeti a szeretett nyugatod is keletre megy kölcsönért, az USA legnagyobb hitelezői, Kína, Japán, Oroszország, a közel-kelet soroljam? Akkor most ez hogy is van? Pár éven belül Kína lesz a világ legnagyobb gazdasága, nem az USA és nem is az EU és az eu nagy gazdasági hatalmai is mindent Kínába meg Indiába telepítenek, már semmit nem termelnek lassan a szeretett nyugatodon. Vagy kikre is gondoltál? De mit csodálkozok, ahogy a hazai politikai helyzettel nem vagy tisztába akkor miért lennél a világgazdasággal. Utána nézhetsz nyugodtan menj kérdezz meg erről gazdasági szakembereket ők is ezt fogják alátámasztani. Még a szeretett balos barátaid is sűrűn jártak Moszkvába, szóval most ez hogy is van?

Ami meg Wittner Máriát illeti, 56-os túlélő, mint Mécs Imre, meg Göncz Árpád! De mindegy, kicsivel több tiszteletet érdemel, de ezt már nem is részletezném.

Tehát, ha még egyszer írsz, ajánlom tényekre és érvekre alapozzál, bízonyítsd amit állítasz, mert az agymenéseddel az a baj, hogy nem tudod bizonyítani, mondj példát mire alapozod az állításaidat?
@ariskerase: Úgy látszik, hogy elgurult a gyógyszered !
Még, hogy Wittner Mariskát együtt emlegetni Göncz Árpáddal !

Akkor felhoznám neked, hogy mit szeretnétek megvalósítani, a vezéretek szerint !
A halálbüntetést és a vegyi kasztrálást !
Remek nemzeti cél !
Hogy ne mondjam, annyi ész szorult belétek, mint a pincsi kutyámba !

És ti lennétek azok, akik még nem voltak hatalmon !
Hál istennek !
Akkor inkább százszor Gyurcsány , Kuncze meg a többi !
Kár is rátok pazarolni a tintát !
Annyit se értek, mint Wittner Mariska, mert az legalább öreg és nem tudja, hogy mit beszél !
Csak az a baj, hogy ti meg elhiszitek és tovább fejlesztitek !
A butaság a szorgalommal társulva csodákra képes !
Lehet belőletek még akár Pol Pot is !

Na, elmész a sunyiba !
@bekerült: Hahaha! Wittner Mária és Göncz Árpád 56-ban ott harcoltak a szovjet tankok ellen, ez tény!

Az egy más dolog, hogy 89 után milyen utat jártak be. Egy embert, nem a jelenben elkövetett tettei alapján kell, a múltbeli cselekedeteit megítélni.

Neked pusztán annyi a bajod Wittnerrel, hogy a Fideszben ül, Gönczöt meg azért imádod, mert a balon áll. Teszem hozz. hogy milyen 56-os az, aki lepaktál azokkal, akik szétverték a forradalmat? De mindegy ez legyen az ő lelkiismerete.

Amúgy pont rossz példával jössz! Ami meg a halálbüntetést illeti, a szeretett Obamátok által vezetett szuperdemokrata Egyesült Államokban mai napig érvényben van a halálbüntetés! Hogy is van ez? Ott leszarják, a bűnözőt a cél, hogy aki bűnt követ el az bűnhődjön. És nem luxuskörülmények között tartani mint Magyarországon! Mert ma ez van, több joga van egy közönséges bűnözőnek mint egy áldozatnak!

És ami a te szeretett Kunczédat illeti, annak idején belügyminiszterként ő vezette be a megélhetési bűnözés fogalmát, hogy 5000 ft alatt szabad lopni, - mert csak szabálysértésnek minősül - de facto legalizálta a lopást ez alatt az összeg alatt, ezt emelték fel 10ezer forintra, majd 2007-ben pont te a szeretett Gyurcsányod 20 ezer forintra! Tényleg felelősen kormányoztak! Törvényesítették a lopást!
Tényleg rájuk aztán hatalmas nagy szükség van! Ha már az igazságszolgáltatásnál tartunk.

Érveket tényeket mondjál!

Tény, hogy a Jobbikról csak feltételezel, olyan dolgokat állítasz, ami csak a fantáziádba létezik, a képzeletvilágod szüleménye, de nem valóság.

Én viszont Kunczéról és Fletoról TÉNYeket mondok, tényeket, ezt cáfold ha tudod csak nem tudod! A korrupcióról, a mutyikról, a bűnöző balos politikusokról nem is beszélve. :D :D

Tények, adatok, érvek! :D :D
@ariskerase:

Az agyad az már elszállt azt látom !

Azt írod, hogy :

" Egy embert, nem a jelenben elkövetett tettei alapján kell, a múltbeli cselekedeteit megítélni. "

Mit lehet erre írni ?

Gondolkozz rajta még egy kicsit, hátha kijön belőle valami !
Egy biztos, hogy Orbánt a jelenbeli tettei alapján fogjuk elküldeni a búsba Wittnerrel együtt ! A jobbik tetteit pedig a Vona vezéretek határozza meg, aki egyértelműen hitet tett a Kémiai kasztrálás mellet, a halálbüntetéssel együtt !

Javasolnám, hogy ne nagyon kapaszkodjatok a hatalom felé, mert ilyen elcseszett bagázst, nem szabad még a közelébe se engedni !

Hablatyolsz itt össze vissza teljesen értelmetlenül !
Európában vagy, nem Ázsiában és nem Amerikában !
Igaz nektek mindegy, hogy idd ki a bilit, vagy vidd ki a bilit, a lényeg, hogy ti dirigálhassatok !

Na ettől mentsen meg mindenkit a jó isten, mert felelősség az nem szorult belétek egy mákszem se !

A rizsa az megy ezerrel és lassan mindenki előtt lejáratjátok magatokat !

Ideje lenne felébredni.
Persze, ha van a hülyeségre pénzetek, akkor hajrá !
@bekerült: Ki az a ti? Ezt magyarázd már el nekem? Mert se a Fidesz, sem a Jobbik tagja nem vagyok és nem is kívánok az lenni, szóval ne fogalmazz úgy, mintha tag lennék, én nem tettem, nem mondom azt, hogy ti! Vagy párttag vagy, mert akkor már mindent értek! Orbánt meg a Fideszt leszarom mint a hatalom több pártjait legyen az kormányon, vagy lakájellenzékben mint a balos összefogás.

A szomorú az egészben, hogy az igazi vesztes az nem orbán és nem is gyurcsány, mert így vagy úgy, de bekerülnek a parlamentbe, tehát ők már győztek, viszont akik rájuk szavaztak, mint te is, azok szopni fognak és mindegy melyik lesz hatalmon.

Ami pedig a jelent és a múltat illeti, hozok egy egyszerű példát, vegyük a sportot, ott van Farkas Péter egykori bírkózó, aki olimpiai aranyat ért el, de másfél évtizeddel később kábítószer miatt sittre került. Ettől az olimpiai teljesítménye nem lesz rossz dolog és nem fog megsemmisülni, nem lesz rossz olimpikon, nem fogjuk gyűlölni, mint bírkózót, az egy más dolog, hogy bűncselekményt követett el, amiért megkapta a méltó büntetését!

Tehát érted a különbséget!

Még valamit, aki rizsázik az te vagy! A Jobbik nem volt kormányon, így minden amit mond vagy mondanak róla, puszta feltételezés, csupán a képzeletednek a szüleménye, ha majd kormányon lesz és megvalósítsa, akkor igazad lesz, de addig mindegy milyen hülyeséget mond pusztán csak feltételezés vagyis nem valóság.

Viszont a balos vezéreid azok, voltak kormányon, ez tény, egy katasztrófa lett a vége ez is tény, lehet ezt így vagy úgy magyarázni, de tény. Nem tudod nem meg történté tenni! Elhiszem, jobb lenne ha akkor a Jobbik kormányzott volna és ők követték volna el mindazt amit az MSZP, jobb lenne a lelkivilágodnak, mert most akkor te mondhatnád, hgy pusztán feltételezés, amit az MSZPről állítanék, de nem így van, ezen nem tudsz változtatni, fogadd el és érveket tényeket mondj, amit nem tudsz, és olvasd el amit írtam, az egyesült államokban mai napig van halálbüntetés! Pedig az a demokrácia őshazája, mint ahogy mondjuk Japánban is van! Akkor hogy is van ez? Ja és Európa, igen ott vagyunk igazad van, akkor minek Kínához fordul Európa anyagi segítségért, minek fogadja be a sok bűnöző, beilleszkedni képtelen afrikait meg ázsiait? Ez a te nagy európád, hogy mindenféle bűnöző és bevándorló tömegek lepjenek el minket, hogy még az utcára se merjünk kimenni, egy nap? És ezek is tények! Fura de eddig semmit sem tudtál cáfolni! Kémiai kasztrálás legyen, aki bűnözik megérdemli, de ez az ötlet sem tőlük származik, hasonló módszer létezik nyugaton és fontolják nem egy helyen hogy bevezetik! De ez sem zavarjon!
@bekerült: Hunvald, hagyó, zuschlag, tocsik, bkv, máv, honvédség, malév, budapest airport folytassam? Ők nem jobbikosok és nem jobbikos ügyek! Ez a nagy felelős és demokratikus kormányzás?
@ariskerase:
Én értem a különbséget és pont ezért van hányingerem, ha a hozzád hasonlókra nézek !
Írod itt a marhaságokat és próbálsz meggyőzni ökörségekről !
Farkas Péter leírta magát mint olimpikon !
Ettől még birkózhat jól, de ehhez semmi köze a tisztességnek és a becsületnek, pláne a politikának !
A szezont kevered a fazonnal !
Az őzikét a gőzekével !

Egy ember tudása és viselkedése két különböző dolog és ezt próbálod meg egybe mosni !
Lehet valaki ügyes rabló, de sose fogják tisztességes embernek tekinteni, mint ahogy a jelenlegi jobboldalt sem !
Amint hatalomra kerülnek rárontanak a nemzetükre, megölnék egy részét és kasztrálnák a másikat !
Csodálkoztok, hogy nem néznek benneteket semmibe !
Azzal dicsekedtek, hogy ti még eddig nem tudtatok lopni és itt lenne az ideje, hogy ezt megtehessétek ti is !
Egy újabb éhes banda, aki a FIDESZ helyébe szeretne kerülni, hogy a húsosfazékból merhessen ő is , az LMP-el együtt !
Elég belőletek és a handabandázásotokból !
A legnagyobb gond, hogy ti akarjátok megmondani, hogy ki a bűnös és a nem bűnös !
Aztán majd bocsika de tévedtünk, csak életet nem tudtok már visszaadni, mint legutóbb Mór ügyében is történt !

Hánynom kell a hülyeségeitektől és még ti nevezitek magatokat komoly embernek !

Persze lehet mindent és mindenkit sározni, de a JOBBIK már most egy bűnözők szövetsége, akik még az emberek szortírozásánál tartanak csak, de már nagyon viszket a tenyerük, hogy ha hatalomra kerülhetnének, akkor mit tennének.
Na ebből nem kérünk, jobb, ha tudomásul veszed és nem erőlködsz és főleg nem hazudozol itt össze vissza !
Hiába sározol be itt bárkit, ezzel ti nem lesztek tisztábbak !
Nagy különbség van a megvádolt és el nem ítélt ember és a saját maga által is fölvállalt sehonnai bitang között !
Értsd meg !
A mások életének az elvétele, a mások kasztrálása, faji megkülönböztetése, stb. az épp olyan bűn, mintha lopnál csalnál és minden amit másokról mondasz !
Csak még ezerszer rosszabb !
Neked halvány gőzöd sincs az erkölcsről és kívánom, hogy járj úgy, mint a barátotok Szeged Csanád !

És még te emlegetsz itt demokráciát !
Na, ne untass itt senkit a hülyeségeiddel !
@bekerült: Még egyszer te szellemi fogyatékos? Mi az a ti? Én nem vagyok se a fidesz, se a jobbik, feltételezem te sem vagy az mszp! Tehát a ti meg a hasonló kifejezést hanyagoljuk.

Ami meg a tisztességet és a becsületet illeti, ne akard már nekem bemesélni, hogy a baloldalon mindig csak becsületes emberek vannak, akiket csak megrágalmaznak. Ha lopásról meg korrupcióról van szó, nem kell a baloldalnak a szomszédba menni. Nem neked hanem a baloldalnak.

Aki itt keveri a dolgokat pont te vagy! Adod itt nekem a hülyét, hogy a jobboldal rabló, de már írtam neked a nagy összefogás nem más, minthogy bandita bűnözők leakarják váltani a szintén bandita és bűnöző fideszt!

Ami pedig a Jobbikot illeti, addig ne mondj semmit, amíg nem tudsz bizonyítani, a te állításaid pusztán feltételezések, és a képzeletvilágod szüleménye!

AZ VISZONT TÉNY, HOGY AZ MSZP A RENDSZERVÁLTÁS UTÁN 12 ÉVIG VOLT HATALMON, ÉS A KORMÁNYZÁSA TELE VAN KORRUPCIÓVAL ÉS BOTRÁNYOKKAL, AZ A HÚSOSFAZÉK, AMIRŐL TE BESZÉLSZ MÁR SZÉPEN KIÜRÍTETTE A FIDESZ MEG AZ MSZP, ABBA MAX MÁR CSAK RAKNI LEHET, MERT OLYAN ÜRES!

És egy kérdés a Jobbik pontosan kinek az életét vette el? Sorold már fel nekem! Csak egy nevet kérek akinek az életét elvette! Az MSZP fennállása óta viszont igen csak sok ember életét elvette és tette tönkre 1919 óta amióta Kun Béla a gyűjtőfogházban maroknyi idiótával megalapította!

És ha már gyűlölködés, pontosan kit gyűlöl a jobbik, kit különböztet meg fajilag, csak egy embert vagy esetet mondj ami alátámasztja az állításodat! Csak sajnos még ilyet sem tudsz!

Ami pedig a gyűlöletet illeti, kik is szokták lerománozni, meg románul üdvözölni az erdélyi megszállt területeken lévő magyarokat? Ki poénkodott a szaudiakon? Kik parádéztak együtt Viktor Pontával egy román soviniszta politikussal? Soroljam még? Ennyit a te gyűlöletedről, az a baj, hogy te eddig egy konkrétumot sem tudsz, azon vagy kiakadva hogy halálbüntetést akar a Jobbik, ami számos országban többek között az usában és japánban is hatályba van! Hogy is van ez? Azokat sajnálod, akik bűncselekményeket követnek el, akik gyerekeket, nőket, öreg embereket gyilkolnak, erőszakolnak meg rabolnak ki! És te ezeknek az életéért aggódsz, mert a halálbüntetés és a kasztrálás őket érinti! Mondjuk egy pedofil, aki 8 éves kisfiúkat és lányokat erőszakol meg brutálisan, az szerinted nem érdemel bűntetést? Aki kiirtja a családját, az nem érdekel bűntetést? Esetleg kényszermunkára fognád őket? Vagy az sem szabad, mert még belerokkannak? Te ezeket sajnálod! Bár mit csodálkozok, akik megélhetési bűnözéssel legalizálják a rablást, nincs min csodálkoznom!

Én azt kívánom neked, hogy édesanyádat és az összes női hozzátartozódat, azok bűnözők rabolják, erőszakolják, terrorizálják, gyilkolják meg, akiknek az életéért te aggódsz, de majd akkor is aggódj az életükért!

Na csá. majd akkor írj, ha tudsz valami konkrétumot is mondani!
@bekerült: Szegedi Csanád? Mert ő hogy járt? Magyarázd már el nekem?

Sikkasztott és ezért távoznia kellett a pártból, mivel emlékeztetlek rá, hogy a jobbik mindig is azt mondta, hogy azon tagjaitól megvonja a bizalmat, akik bűncselekményt követnek el. Ő nem csak, hogy elkövetett egy bűncselekményt, meg hazudott össze-vissza, de ezt hagyjuk is, hanem meg sem próbálta magát vagy a nevét tisztára mosni!

Úgyhogy a Szegedi ügy után a baloldal és a fidesz példát vehetne és kiebrudalhatná az össze politikus bűnöző tagját, amire eddig nem került sor, sőt kimondottan védik foggal-körömmel a bűnöző tagjaikat, hunvaldra meg hagyóra még számít is az mszp! Szóval miről is beszélünk?
@ariskerase:

Pár tény:

Az USA-ban nem Obama dönti el, hol kit mikor végezzenek kis, hanem az egyes szövetségi államok önállóan döntik el, alkalmazzák-e a halálbüntetést, vagy nem. Obamának ehhez semmi köze.

Ahogy a szabálysértés és bűncselekmények közötti értékhatárt sem a miniszter reggeli kávéja közben húzza meg, hanem törvény szabályozza, melyet a parlamenti képviselők szavaznak meg. És amely törvényt egy következő parlament képviselői meg is változtathatnak - változtathattak volna, ha akarták volna.
@ariskerase:

"És egy kérdés a Jobbik pontosan kinek az életét vette el? Sorold már fel nekem! Csak egy nevet kérek akinek az életét elvette! Az MSZP fennállása óta viszont igen csak sok ember életét elvette és tette tönkre 1919 óta amióta Kun Béla a gyűjtőfogházban maroknyi idiótával megalapította! "

Na ez már mindennek a teteje !
Itt dicsekszel össze vissza a JOBBIK tetteivel és még azt mondod, hogy te nem tartozol sehova !

Meg a búbánatos Mari nénédbe, meg abba, aki ezt elhiszi neked !
A fenti idézet bizonyítja, hogy mennyire kretén vagy !
Már nehogy rajtam kérd számon, hogy a magyarok mennyi marhaságot csináltak a nyugattal még Attila idején !

Itt és most össze vissza hazudozol és csak egy kretén alak vagy !

A bizonyíték a te drágalátos vezéred, aki pontosan leírta és elmondta, hogy mik a TERVEITEK !
Ezt te se cáfoltad, sőt még védted is eddig !

Igen a terveitek között szerepel a halálbüntetés és a vegyi kasztrálás !

Még hatalmon se vagytok, de már istent akartok játszani !

Ha szerencsénk van, senki nem szavazz rátok a hasonló vadbarmokon kívül és mehettek a búsba !

Mosdatod itt a szerecsent és vered a klavit, hogy helyre tedd a sok elcseszett dolgokat amit eddig összehoztatok !
Hablatyolsz minden marhaságról, hogy ne kelljen elismerni azt amit alátámasztanak a tények, hogy ti EGY FASISZTA söpredék vagytok és még ti beszéltek Kun Béláról, mintha nem a ti lelketeken száradna az a sok millió halott, akik miattatok pusztultak el !

A helyedbe megtanulnám a történelmet és behúznám magam, nem, hogy írogatnék és követelőznék !
@ariskerase:
Szeged Csanád nem sikkasztott, mert nincs büntetés alatt !
Egyedül a pártból zárták ki, mert kiderült, hogy zsidó !

A párt alelnöke, aki a zsidók ellen is agitált, maga is zsidó !

Na ennyit értek ti is, mert rólatok is kiderül szép lassan minden hazugság !

Egy fasiszta söpredék vagytok semmi több !
@Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn: Pár tény ezzel nekem nagyon új dolgot nem mondtál. Nem emlékszem rá, hogy cáfoltam volna bármit is az állításaid közül. Bizony, bizony egy törvényt meg lehet változtatni, de sem az MSZP, sem a Fidesz nem tette meg! Azért azt se felejtsük el, hogy amerikában 20 dollárt el kell érnie a peresített értéknek, ezt az összeget az alkotmány megalkotása óta nem változtatták meg.

És azt se felejts el, hogy az usa egy 300 milliós ország és szövetségi állam, Magyarország nem az! De vannak bizonyos szövetségi bűncselekmények, ami felett nem az egyes államok, hanem a szövetségi bíróságok járnak el, ebbe nem mennék bele, de ezekért a bűnökért is ki lehet szabni halálbüntetést. Emellett az usában létezik a kényszermunka és ott a büntetés az büntetés, ott nem foglalkoznak azzal, hogy valaki megváltozzon, aki bűnt követ el az bűnhődjön. És az usában jogod van a fegyvertartáshoz és ha valaki beteszi hivatlanul a lábát a házadba akkor simán agyonlőheted és senki nem fogja vizsgálni, hogy jogos volt vagy sem, illetéktelen behatoló így járt, nálunk ez sincs, most jutottunk el valami hasonlóhoz. De folytathatnánk. Obama meg nem egy intézmény ő csak addig van míg le nem jár a mandátuma 2016 után már nem lehet többet elnök!

Azt meg végképp nem értem minek jössz a parlamenttel? Valaki állított olyat, hogy egy törvényhez nem kell parlament? Én nem állítottam ilyet! Természetesen egy törvényt meg lehet változtatni és lehet új törvényt is hozni! De sajnos az elmúlt 25 év kormányai oldaltól függetlenül, mindig is tettek a magyarok és a többség érdekeire!

Nem beszélve, arról hogy létezik a népszavazás intézménye is Magyarországon!
@bekerült: Szép hogy idéztél tőlem, de példát nem tudsz! Legalább válaszoljál rá, de erre is képtelen vagy és csak a képzeleted agyszüleményeit osztod meg velünk. Mint mondtam, azzal vádold a Jobbikot, amit elkövetett, ne azzal amit esetleg elkövethet, mert az addig csak puszta feltételezés.

Mert megint csak azt emlegeted fel, hogy mi lesz! És nem azt, hogy mi volt! Én nem emlékszem arra, hogy a Jobbik milliókat gyilkolt volna meg! Hol és mikor? A Jobbik 1998-ban alakult egy egyetemi ifjúsági csoportként ami 2003-ban alakult párttá! Tehát, hol és mikor öltek meg milliókat a jobbikosok? Ezt mond már el? Pontosan milyen történelmet kell megtanulnom? Szerintem neked ártana megtanulnod a történelmet!

Az pedig tény, hogy 1919-ben Kun Béla alapította meg a magyar kommunista pártot (kmp) ő pedig egy közönséges tömeggyilkos volt, sztálin egyik hóhéra volt! De nézz utána, aztán cáfold. A KMP a második világháború végéig illegális volt, voltak kezdeményezések a legalizálásról, MAZMPnéven a huszas években, majd a háború alatt békepárt néven működött, de csak a szovjet megszállás után lett legális és egyből kollaborált a megszálló szovjet csapatokkal. Aztán ott van a 47-es választás, majd egyesül a szocdemekkel akkor lett MDP, majd 1956ban MSZMP néven újjászervezték, és 1989-ből ebbeől az MSZMP-ből jött létre az MSZP! (meg persze thürmer pártja) A többit pedig már ismerjük. Tehát ki nem ismeri a történelmet?

Én személy szerint senkinek a haláláért nem felelek, aki ilyet állít az rágalmaz, aki ilyennel vádol egy jobbikost az rágalmaz! A rágalmazás az pedig becsületsértés amit a törvény büntet! Tehát aki hablatyol az te vagy. A halálbüntetésről meg annyit, hogy sok országban van, és azokat sújtják ezzel, akik bűnözők. Igazából te most a bűnözőket sajnálod? Én azokat nem sajnálom, aki gyerekeket, időseket , nőket erőszakol és gyilkol meg! Lehet a kasztrálás túlzás, de aki nemi erőszakot követ el, az számoljon ezzel!

És még valamit, te nagy felfedező! ÉN soha nem állítottam, hogy nem szimpatizálok a Jobbikkal, kezdettől fogva velük szimpatizálok, és nem azt mondtam, hogy nem állok senki oldalán, ezt konkrétan te állítottad róla, hanem azt hogy sem a Fideszes bűnözőket, sem az mszpés bűnözőket és klónjaikat semmilyen módon nem kívánom támogatni!

Te viszont folyamatosan személyeskedsz, sértegetsz, rágalmazol engem, ami bűncselekmény, és felhívom a figyedlmedet, hogy hagyjál fel ezen jogsértő magatartásoddal, ha nem vagy képes normális ember módjára beszélgetni, akkor inkább ne tedd.

Bár látom olyan vagy mint a vezéred, aki annyira "demokrata" meg annyira akar változtatni, hogy még Vona Gáborral sem mer kiállni vitatkozni, bár lehet neki tbb esze van mint neked, mert ő legalább elkerüli azt, hogy szembesítsék a pártja bűneivel! A Jobbikot nem lehet semmivel vádolni!
@bekerült: És még valamit te vádolod a jobbikot én csak azt kérem, hogy bizonyítsd az állításaidat, a magyarok ezeréves történelmét senki nem kérte rajtad számon, drága kisbarátom! Csak a Jobbikkal kapcsolatos állításaidat, szóval ha lehet ne terelj, de semmit nem tudsz konkrétan bizonyítani, pusztán feltételezel, a képzeletbeli dolgokkal jössz, azt bizonygatod mi lesz! Félremagyarázol, meg összemosol. De konkrétumokat NEM TUDSZ MONDANI! Ja és azon siránkozol, mi lesz azokkal, akik a leggonoszabb bűnöket elkövetik, mert szerinted mit kellene velük tenni? Dicséretben kellene részesíteni? Szögi Lajos, Marian Kozma, Bándy kata és a többi sok száz ártatlanul meggyilkolt ember? A gyilkosaiknak ezek szerint a te felfogásod szerint dícséret jár?

Ha én azt mondom, hogy 10 éven belül megöllek, ez önmagában nem minősül gyilkosságnak! Mert ahhoz kisérletet kellene legalább elkövetnem!
@bekerült: Megint rosszul tudod, Szegedi Csanádot senki nem zárta ki, önmagától lépett ki. És nem azért mert zsidó, hiszen megyei elnökké választották mint zsidó. Aki hazudott, mert azt állította, hogy csak előtte pár héttel tudta meg hogy zsidó, aztán hangfelvételek kerültek elő, hogy már 2009-ben tudta és le akarta fizetni azokat, akik a felvételt készítették! Senkit nem érdekelte, hogy zsidó! És nem a zsidók, hanem Izrael politikája ellen agitálnak. Azt csak szegedi próbálja beállítani, hogy őt a zsidóság miatt "kizárták" ami nem igaz! De ahogy látom, te számodra a tények nem számítanak, ajánlom nézz utána alaposabban! Az pedig csak a magyar és az európai igazságszolgáltatásról állítja ki a bizonyítványt, hogy nem tesz semmit! És ha már szegedi inkább példát vehetne a fidesz meg az mszp és kizárhatná a bűnöző tagjaikat, nem pedig védeni kellene mint az mszp, aki védi hagyót, hunvaldot, gyurcsányt, bajnait és sorolhatnám! Vagy említhetném a fideszt is!
@ariskerase:

Tele vagytok Szeged Csanádhoz hasonlóval !
Holnap rólad derül ki, hogy kik voltak az őseid !
Egyébként ez is bizonyítja a KIREKESZTŐ politizálásotokat, hogy egy embert a vallása miatt is kizárjátok !

Mégis, hogy képzelitek ezt ?
Aki nem a ti elképzeléseitek szerint táncol, azt hova teszitek ?
Mehet Auschwitzba megint ?

Na, elmész a sunyiba !
@ariskerase:
Az állításaimat ti saját magatok bizonyítjátok !
Vona Gábor vázolta fel, hogy mit szeretnétek tenni és ezt te se tagadtad !

Ebben benne van a halálbüntetés és a vegyi kasztrálás is !

Mi kell még?
Hogy végre is tudjátok hajtani ?

Ökör vagy te, ha azt hiszed, hogy ezt hagyjuk !
@ariskerase:
Persze amilyen ökrök vagytok, azt is elvárjátok, hogy rátok szavazzon az, akit 10 éven belül megölnétek !

Mert ezt hirdetitek !
Meg a vegyi kasztrálást !

Egy nagy nullák vagytok !
Az is ökör, aki veletek szóba áll !
@ariskerase:

A JOBBIK a Polgári Körökből lett kialakítva Orbán Viktor segítségével és védő szárnyai alatt !

Nem hiába vagytok sok mindenben együtt a FIDESSZEL !

Ti, megpróbáljátok őket túllicitálni, mert ez a feladatotok !

Félelmet kelteni, hogy, ha nem Orbán, akkor majd jöttök ti !

Ennyi a szerepetek nem több !
Egyébként megkapjátok azt a két pofont !

Oszt jónapot !
@bekerült: Te tudsz olvasni? Senkit nem érdekelt, ott hogy zsidó! 2009-ben ha lett volna benne becsület és tisztesség akkor bevallja és senki nem foglalkozott volna vele, viszont aki másokat megveszteget,mindegy miért,az nem való politikusnak! A másik, tanulj meg olvasni, de még egyszer leírom SZEGEDI MAGÁTÓL LÉPETT KI A JOBBIKBÓL, SENKI NEM ZÁRTA KI! A KIZÁRÁS ÉS A KILÉPÉS KÖZÖTT VAN NÉMI KÜLÖNBSÉG! DE LÁTOM TE CSAK A BAROMSÁGODAT FÚJÖD, TANULJ MEG OLVASNI! ÉN AZ ŐSEIMMEL TISZTÁBAN VAGYOK! TEHÁT ILYEN FALS DUMÁVAL HA LEHET NE KÁBÍTS!
@bekerült: Mondtam már neked, mi vagy ki az a ti? Én nem vagyok párttag szóval ne mondj olyanokat, hogy ti! Ok te retardált barom! Mit akadályozol meg te szerencsétlenség? Hogy bűnözőket börtönbe zárjanak és megbüntessenek? Sőt mindenkit ki kellene engedni, hadd raboljanak, gyilkoljanak? Ezt akarod te megakadályozni, akkor te valami ritka nagy fogyatékos lehetsz! De szarok rá mit mondasz te idióta! Inkább a vezéreid számoljanak el a bűneikkel! Mert amikor kormányoztak csak loptak meg raboltak, de a kormányzáshoz semmi közük nem volt! Te meg most bűnözőket védesz! Végül is min csodálkozol! Inkább a múlttal kellene elszámolni a vezéreidnek, aztán oszd itt az észt, te bértollnok!
@bekerült: Aha akkor javaslom nézz jobban utána! A Jobbikot az ELTÉn alapította néhány egyetemista, Jobboldali Ifjúsági Közösség néven, ez alakult 2003-ban Jobbik Magyarországért Mozgalommá!

És ha már a Fidesz a Jobbik volt az egyetlen komoly ellenzéki erő, aki komolyan is gondolja amit csinál, hol volt az mszp mikor a devizásokon kell segíteni? Hol vannak mikor valakit kilakoltatnak? Hol vannak mikor a földtörvényt megszavazták? Lapultak mint szar a fűben, egy gyáva párt, gyáva vezetőkkel, akik még tisztességesen ki sem mernek állni vitatkozni az ellenfeleikkel, mert félnek hogy szembesítik őket a bűneikkel! Na altasd tovább a fajtádat de ne engem!

És a DK, az Együtt miből alakult? Annyira az mszp ellen voltak, hogy most velük indulnak közös listán, a Jobbik ki mer állni önállóan is, mert nem olyan beszari gyáva társaság mint a nagy ÖSSZEFOGÁS még saját nevet sem tudnak kitalálni, azt is lopják!
@bekerült: Bocs, de én vagy mi, nem tudom kire gondolsz még rajtam kívül, nem indulok a választásokon, szóval rám nem kell senkinek sem szavaznia, és nem hirdetek és nem ígérgetek semmit! Sőt nem kérek, olyat, hogy bárki rám szavazzon! Én senkit nem ölnék meg 10 éven belül!

Én semmilyen vegyi kasztrálást nem hirdetek, más nevében meg nem nyilatkozok, és nem magyarázkodok, a bűnözőket meg nem fogom sajnálni, de senki nem kéri, hogy a bűnözők, a Jobbikra szavazzanak, azok általában a Fidesz és az MSZP soraiban politizálnak! De ha már a bűnözőknél tartunk, azt nem fogom sajnálni, akik nőket, időseket és ártatlan embereket ölnek meg és rabolnak ki meg terrorizálnak!

A Nulla te vagy, mert csak köpködni tudsz, feltételezel, nem létező dolgokról, tervekről, meg igéretekről hablatyolsz, de az az igazság, hogy ezt az országot az mszp-fidesz nagykoalíció tette tönkre és nem a Jobbik! Mondj egy darab olyan döntést legyen az jó vagy rossz, amit a jobbikos kormány hozott? Én hány rosszat soroljak, amit a balliberális kormány hozott meg? Szóval ki is a nulla?

A balliberális vezéreid meg annyira hülyék, hogy azokat akarják meggyőzni, hogy rájuk szavazzanak, akik pont miattuk, meg az ő kormányzásuk miatt fordult el a politikából és csalódott a rendszerben!
@ariskerase:

Nem kell a rizsa !

Pontosan tudod miről beszélek és kár a dumát szaporítani !

Ezt az országot a jobboldal tette tönkre és teszi most is !
Amikor a hatalomra kerül ráront a nemzetére, miközben azt hangoztatja, hogy egyedül ők a magyarok, a többiek birkák !

Ezt teszed te is !

Még az oroszoknak is kiszolgáltatjátok az országot újból, csak, hogy ti maradhassatok a hatalmon !

A balliberális kormány nem tehet a gazdasági válságról !
Ezt hiába próbálod rájuk lőcsölni, nem fog menni !

Hazudni azt tudtok, mint a vízfolyás !
@ariskerase:

Nem kell a rizsa !

Pontosan tudod miről beszélek és kár a dumát szaporítani !

Ezt az országot a jobboldal tette tönkre és teszi most is !
Amikor a hatalomra kerül ráront a nemzetére, miközben azt hangoztatja, hogy egyedül ők a magyarok, a többiek birkák !

Ezt teszed te is !

Még az oroszoknak is kiszolgáltatjátok az országot újból, csak, hogy ti maradhassatok a hatalmon !

A balliberális kormány nem tehet a gazdasági válságról !
Ezt hiába próbálod rájuk lőcsölni, nem fog menni !

Hazudni azt tudtok, mint a vízfolyás !
@ariskerase:

Nem kell a sok hazugság és az etetés !

Vona Gábor a polgári körökből szedte össze a JOBBIKOT a korábbi MIÉP-ből !

Csak a neveket cserélgetitek, meg a főnökeiteket, de a lényeg az marad !

Még, hogy komoly ellenzéki erő !
Sehol se vagytok, mert Orbán kiénekli a sajtot a szátokból !

Köpködtük és vádaskodni azt tudtok, de lényegről elfeledkeztek !

Ti magatok utáltatjátok meg magatokat a hülye nézeteitekkel !

Bezzeg ti ki tudtok találni mindent !
Erre büszkék lehettek !

Valójában még egy várost se tudtok elvezetni , nem, hogy egy országot !
@ariskerase:

Szóval te még azt is letagadod, hogy párttag vagy !

Akkor mi a fenének töröd itt magadat ?
Kinek a szekerét tolod ?
A Vonáét ?
Vagy Wittner Mariskáét ?

És főleg kinek a pénzéből ?

Nagyon jól tudod, hogy nem a börtönről beszélek, hanem a halálbüntetésről és a vegyi kasztrálásról, amit hirdettek a vezéretekkel !

Hiába akarod másra terelni a szót és a vitát az ócska kis indulataiddal és a gyalázkodásaiddal !
Ezt nem tudod cáfolni!
Ez a jellemző rátok !
Dühöng bennetek a kultúra és még ti akartok kormányozni !

Esetleg egy biciklit !
Azt is csak akkor, ha loptok magatoknak, mert ahhoz értetek !
@ariskerase:

Szeged KILÉPETT, mert ki KELLETT neki lépni te tudatlant játszó főokos !

Tudod ezt te is pontosan, csak lovagolsz a szavakon !

A lényeg, hogy KIREKESZTŐK vagytok !

Így akartok kormányozni ?
Az ország egy részét nyomorba szeretnétek lökni, hogy nektek jusson több !
Erről szól a mese és ezt valósítja meg most Orbán is a sajátjaival !
Ti pedig a helyére szeretnétek kerülni!

Ami az őseidet illeti, én nem vagyok benne olyan biztos !
Az eredeti magyarokat ugyanis a tatárok kiirtották és elhurcolták !
Akik maradtak, azok meg vegyültek a betelepülőkkel, mert nem tehettek mást !

Hol vannak akkor a magyarok ?
És a te őseid !

Lehet, hogy kiderülne, hogy te is egy zsidó származású vagy, vagy orosz, vagy német, vagy labanc, vagy román, stb.
Lehet választani !
Még Mátyás király is román volt !
Ezt hirdetik Romániában !

Miről beszélsz akkor te !

Tudsz te rovásírást olvasni ?
Gőzöd sincs hozzá !

A duma, az meg van, semmi több !
süti beállítások módosítása