Feri, visszavárnak

2011.01.28. 16:00 baum

A tegnapi Tüntetés a sajtószabadságért 2. elnevezésű rendezvényen a Kossuth téren annyira vegyes volt a demonstrálók összetétele, hogy az már az irónia határait súrolta. A múlt árnyai - chartás mamcsik, közöttük Verók, akitől komolyan majdnem megkérdeztem, hogy miért nincs előzetesben - keveredtek azokkal a fiatalokkal, akik szemmel láthatóan még soha nem vettek részt politikai demonstráción. Ehhez jöttek hozzá a színpadon állók, akik változó minőségben kommentálták a kialakult helyzetet és magát a médiatörvényt.

Abban megegyezhetünk, hogy magából a médiatörvényből nem következik, hogy diktatúra lesz. A törvény szar, de ez nincs benne. A diktatúra megvalósíthatatlan, még ha a törvényalkotónak volt is olyan szándéka, hogy vélemények ne jelenhessenek meg. Betartatása elképzelhetetlen, főleg annak a hisztériának a láttán, amit az EU politikusai és a nemzetközi sajtó egy része levágott.

Visszatérve a beszédekre, azokban legtöbbször az hangzott el, hogy a közszolgálati médiumok szerkesztősége és a Médiatanács legyen független. Oké, értem én, hogy ne függjenek a szerkesztőségek politikai vagy gazdasági befolyástól, de mivel sajnos nem hangzott el egyszer sem az a kijelentés, hogy ezek eddig sem voltak függetlenek, így komoly hitelességi kétségeim merültek fel. Egyszerűen kínos volt hallgatni a beszédeket, mert azt lehetett kiérezni belőlük, hogy eddig volt egy paradicsomi állapot, amit aztán a médiatörvény szétvert.

Pedig eddig sem volt független a közszolgálati médiumok szerkesztősége, a kereskedelmieké meg pláne nem. Emlékszünk a tegnapi tüntetés műsorvezetőjének, Bakáts Tibornak a Napkeltében folytatott riporteri munkájára? Emlékszünk úgy általában a Napkeltére, a közszolgálati függetlenség zászlóshajójára? Emlékszünk arra, hogy a magánnyugdíjpénztárak bevezetésekor 1997-ben milyen társadalmi párbeszéd zajlott a magyar írott sajtóban? Ez utóbbira nem valószínű, a magánnyugdíjpénztárak mögött álló bankok ugyanis kilóra (hirdetési felületre) megvették őket, így ilyen párbeszéd nem zajlott. Aztán emlékszünk-e a Strabag-ügyre, arra, hogy a Hír TV-n egyszercsak megjelentek azok a szpotok, hogy az időjárásjelentést a Strabag Zrt. támogatta? Vagy feltűnt-e, hogy amikor az Auchan kellemetlen helyzetbe került a dunakeszi tőzeglápos ügyben, akkor bizonyos médiumokban elég sok auchanos banner volt, az ügyről meg szó sem esett?

Nem lehet hitelesen képviselni egy ügyet úgy, hogy közben hülyének nézzük az embereket.  Különben úgy járunk, mint szerencsétlen chartások tegnap, akik Kardos-Horváth János Ferisegítenikell című dalára táncoltak önfeledten, nem érezvén ki azt az iróniát, hogy a dal pont Ferenc visszatérése ellen szól, és egyáltalán nem az ő dicsőségére született, ezzel hekkelve meg zseniálisan a rendezvényt.

A bejegyzés trackback címe:

https://fenteslent.blog.hu/api/trackback/id/tr112620503

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Usztics Mátyás a jövőbe látott a Kossuth téren! 2011.01.29. 09:23:48

Usztics Mátyás váteszi szónoklatot  intézett a tömeghez 2006 őszén, azokban a forrongó napokban a Kossuth téren. A tüzes beszédben a nemzeti közösség örökös Karádi őrmestere előre látta, hogy "aki nem a börtönökben végzi, mindennap megverve, ...

Trackback: Viktor, gyere velünk! 2011.01.28. 22:51:38

Orbán Viktor huszonkét éve olyan szabadságeszmék mellett állt ki, amik most sokak szerint csorbultak. Ezért volt oly botor e sorok írója időnként azt kiabálni: Viktor, gyere velünk! Nyilván nem fog, de a szembesítés legalább némi elégtétel egy ilyen cs...

Trackback: Milyen Feri? 2011.01.28. 20:13:28

"Gyere vissza, Feri, segíteni kell!", hangzott el tegnap Kardos-Horváth János művészúr, a Kafkáz együttes frontembere, nem mellesleg az LMP politikusa (veróki magatartás lenne nem politikusnak hívni egy EP képviselőjelöltet) szájából tegnap, ...

Trackback: Fölkel Róbert nem tudja mi ellen tüntet 2011.01.28. 19:44:52

 Fölkel Róbert a független civil szerepelt január 17-én a napkelte műsorában és szembesült azzal, hogy voltaképp nem is igazán tudja, hogy miért tüntet.Vicces, ahogy pontról-pontra megdőlnek a szokásos érvekMiután szembesült vele, hogy a legnagyob...

Trackback: Fölkel Róbert nem tudja mi ellen tüntet 2011.01.28. 19:44:50

 Fölkel Róbert a független civil szerepelt január 17-én a napkelte műsorában és szembesült azzal, hogy voltaképp nem is igazán tudja, hogy miért tüntet.Vicces, ahogy pontról-pontra megdőlnek a szokásos érvekMiután szembesült vele, hogy a legnagyob...

Trackback: Röhejtüntetés 2011.01.28. 19:36:37

Nehéz jobb szót mondani a "médiatüntetésre". Szerintetek melyik volt a tegnapi esemény abszolút mélypontja? - Mikor kiderült, hogy annyian jöttek össze erre az ingyenes, és a média által igencsak megtámogatott tüntetésre (Index címlap, stb.),...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ebben az egész sajtótörvény-kérdésben egyedül azt nem értem, hogy miért nem beszél senki arról a kormány részéről, hogy mi az OKA, és mi a CÉLJA ennek a törvénynek. Nekem a magyarázat egy blogbejegyzésben is megfelelne...
mért nem kérdezted meg Verókot? annyira érdekelne, hogyan reagált volna erre
Szólásszabadság nélkül nincs demokrácia, persze kérdés, hogy eddig menyiben volt...
Bakács nagyon gáz, ez is egyértelmü, de szerintem Dénes Balázs beszédét ki lehetne emelni tegnapról, igen konkrétan valós példákkal mondta el mi a baj a dologgal, és mi volt eddig is. KHJ-nál meg én se értetem egy ideig miről szól ez a dal.

Összeségében nem az a kiegyensúlyozott tájékoztatás, ha minden egyes alkalmommal amikor elmondjuk, hogy ez a médiatörvény szar elmondjuk, hogy szar volt az elöző is. :D
KHJ szimplán bemutatta, hogy mit is jelent a szólásszabadság! :)
@weisz manfréd huba: a poszt nem a médiatörvényről állítja, hogy szar volt, hanem a szeretve féltett sajtó állapotáról.
"médiumok" és a többi sarlatán, mint a jósnő, a telepata és persze az összes sámán.
KHJ egy óriási nagy zenész.
de hogy egy ilyenhez a nevét adja, és ilyen f*ssal járatja le magát, az az év vicce. bekap6ja...
ezt a kormányt a külföld fogja megbuktatni.
Már megint a hivatkozás az előzőre.
Ki a f..t érdekel fletó meg a szocik?
Engem a jövőkép érdekel mert az nincs. A múltra való hivatkozás nem magyarázat és nem mentség.
Ezt a "pór" néppel még lehet etetni de amúgy mindenki tudja néhány megrögzött MSZP-s kivételével.
Tessék valami újat mutatni.
Nekem a Józsi bácsi tetszett meg a Kafkaz, a többiek a hasznos idióták, csak arra jók hogy ki lehessen gúnyolni őket

Józsi bácsit felesleges, mert ő saját maga karikatúrája

Józsi bácsi for President!
@aeidennis:
ez az egész médiaalkotmányozás, törvénykezés mind csak körítés. a lényeg a frekvenciagazdálkodás. a digitális átállás elhalasztásával a fidesznek lehetősége lesz arra, hogy a földfelszíni csatornákat lenyúlja. a médiatanács nem véletlen lett egypárti, és kapott meg minden a hírközlési jogkört. a fidesz részéről ez egy tudatosan tervezett politikai akció volt, csak arra nem számítottak, hogy ennek ekkora nemzetközi visszhangja lesz.
A baum nevű posztolótól megkérdezném: őszerinte a tegnapi tüntetéseken résztvettek a '96-os médiatörvényt sírják vissza? Miért erre kell helyezni a hangsúlyt, miért így kell közelíteni a problémához? Akik képben vannak, pontosan tudják, hogy ez a médiatörvény egyáltalán nem volt jónak mondható. Joghézagok, áldatlan állapotok... személy szerint egyáltalán nem vitatom, hogy szükség van egy új médiatörvényre.

De itt nem erről van szó. Ez az új médiatörvény úgy szar és antidemokratikus, ahogy van. Ezen nem finomítani kell, hanem kidobni a fenébe, és egy új, a demokratikus jogállami kereteket maximálisan tiszteletbentartó szabályozást kellene alkotni - ez viszont a Fideszt ismerve - már csak egy következő, Fidesz-kormány utáni Parlament idején lesz mód.

Új médiatörvényt: széles szakmai és politikai támogatással - utóbbinak pedig nem azt kell jelentenie, hogy egy pártszövetség 2/3-os erővel adja rá áldását. A legfelháborítóbb, hogy ebből a médiatörvényből teljesen kihagyták a szakmát, a sajtót. A fejük fölött döntöttek...már megint, ismételten csak. Jó ez így? Nagyon nem, és meg vagyok róla győződve, hogy ennek az új sajtótörvénynek megvannak számlálva a napjai - mégha években is kell majd mérni az élettartamát.
azt, hogy a TV2 hipolitikai tanacsadot szerzodtetett, egy olyan valakit, akinek a szive helyen parttagkonyv dobog, azt naponta 200-szor kell leirni. mar az is baj, hogy az MTV-vel megcsinaltak oda-vissza azt, amit, de ez szerintem minosegi kulonbseg.

azt, amikor az allami, tarsadalmi es altalaban az egesz elet iranyitasanak vagy tetszoleges befolyasalanak pontjan partalapon valasztott emberek allnak, ott beszelunk partallamrol. ez volt az MSZMP 1989-ig, es pont azert kuldtuk el, mert ezt valami kibaszottul nem birtuk, hogy nem a szakmai tudas, nem a tapasztalat, nem a szakmai elismeresek szamitanak, hanem csak es kizarolag a parthuseg. a mediatorveny csak egy lenyomata ennek Mediatanacsostol, Szalai Annamaristol.

es DE, igen: ha a Kadar-rendszer diktatura volt, es itt most megint itt tartunk, akkor ez is az. a diktatura nem a nyilvanos kivegzesnel kezdodik, legkesobb az 1984 ota (azaz 1948 ota) mar illene ezt mindenkinek tudnia. a NENYI pl. a gondolatrendorseg tipikus peldaja, az elmult 20 ev tortenelmenek utolagos atirasa, es fejekbe sajtolasa. es ez folyik minden fronton. namost az 1984 rendszere diktatura volt? es akkor ez miert is nem?

sokat meg tanulni a demokraciat, hogy megertsuk, mi is az, mi is nem az.
@sárkányfő:
orbán viktor ellenzéke a budapestre akkreditált nagykövetek többsége, néhány európai képviselő, és angela merkel. na meg józsi bácsi.
"Feri gyere vissza" na nagyon "komoly" emberek lehettek ott...
@is: Most demokrácia van, mert ezt a kommentárt is leírhattad, az átkosban nem tehetted volna...
la la la la, feri segíteni kell... Hahahaha. Marhák!
Tisztelt mindenki!
Legyen úgy! Legyen antitemokratikus ez a média törvény! Akkor szeretném megkérdezni,hogy mivel lehetne elérni hogy 5000 ember ne tüntizzen...
Tényleg érdekel. Mi az az állapot amikor végre nyugi lenne és nem bérelt pedofilok fröcsögnek európában, hogy milyenek vagyunk.
Kontraproduktív ez az egész médiatörvényes hiszti. A fiú aki farkast kiáltott tipikus esete, mivel ez a törvény még senkire nem sújtott le, innentől kezdve az egész üres szócséplés, ráadásul a rendezvényre egy rakás sallang rátelepült (dopeman, bárdos-deák, de minek? ). Bakáts úr is a kultiplex elött hőzöngött, de nem tudom, hogy a Dürerben mikor csókolgatta meg a földet. Alapvetően a tüntetők politikai oldalán állok, de ezt annyira faszul sikerült előadni, hogy rettentő cikivé vált az egész. Sajnálom, hogy ezt le kellett írom.
"Egyszerűen kínos volt hallgatni a beszédeket, mert azt lehetett kiérezni belőlük, hogy eddig volt egy paradicsomi állapot, amit aztán a médiatörvény szétvert."

Hm... pontosan melyik beszéd melyik mondatát értelmezted így? nekem egyáltalán nem érződött ez.

"legtöbbször az hangzott el, hogy a közszolgálati médiumok szerkesztősége és a Médiatanács legyen független"

A médiatörvény kritikája nem áll itt meg, lásd részletesen itt:

tasz.hu/szolasszabadsag/mediatorveny-elemzese-elso-resz
@parlamentarista: ez igaz.
de ha egy nép nem akar magától komoly politikusokat, akkor kívülről sose lehet rájuk erőltetni.
Pityinger kellemesen meglepett, jópár öltönyös politkuson túltesz szellemiség dolgában.
A hisztéria a ballibek végső rugdalózásáról szól, semmi másról. Mint a döglődő kutya, amelyik utoljára még ugrándozik egy keveset.
"annyira vegyes volt a demonstrálók összetétele, hogy az már az irónia határait súrolta"
Ember, te valamit nagyon nem értesz a civil szféráról. Elmesélem egy mondatban: pont az a lényege, hogy NEM, ismétlem NEM pártos alapon szerveződik, hanem úgynevezett elvi alapon. Attól vegyes az összetétele, hogy azok mennek el, akik egyetértenek bizonyos elvekkel, és ez kurvára nem pártfüggő, picit meg kéne már érteni. Persze olyan országban, ahol már maga az elv szó is lassan szitokszónak minősül...

Igen, valóban rutintalan tüntetők voltak. Csak azt nem értem, ez miért minősül szóváteendő balfékségnek. Van, aki nem örömből járkál ilyen tüntetésekre, hanem mert a lelkiismerete úgy diktálja, hogy pártfüggetlenül nemet mondjon arra, mikor egy pártdelegáltakból álló testület kezébe kellőképpen nem definiált hatalmat adnak, melynek csak az ígérete is elegendő hozzá, hogy jónéhányan elhallgassanak, mert szép dolog a mártírság, de leginkább csak akkor, ha más csinálja. Miként az se teljesen kóser, ha újságírót forrás kiadására köteleznek – nem kell hozzá kálámbónak lenni, hogy az ember belássa: ez kábé az oknyomozó/tényfeltáró újságírás halála. Tájékoztatásképp: a legtöbb szenzitív (=használható) infó "off the record" hangzik el, nyilván azért, mert mindenkinek drága a saját valaga. Lehet találgatni, hányan fogják bevállalni a háttérbeszélgetést, ha ott lebeg a fejük fölött a Damoklész kardja...
Ebben a törvényben se szakmaiság, se ráció: az állítólagos (kommunikált) célja (nevezetesen a bulvármédia megregulázása) kurvára nem működik, mivelhogy nem is ecélból jött létre, miként annak bolondok lennének nekimenni, már aznap este megnézhetnék magukat a híradóban. Pénz beszél, politikus ugat, de ha politikus szerepzavarba kerül, egy pillanat alatt az orrára koppintanak a retekklubok – ezt amúgy nagyon jól tudják a politikusok is, lásd még: még a jelenleginél is több reklám engedélyezése, digitális átállás késleltetése stb. Mi ez, ha nem a bulvártévéknek való szívességtevés. Dehogy akarnak ők nekik menni – ez csak a birkáknak szóló parasztvakítás.
@sivatagi n.: igen, annak idején Petőfiék is utolsó ballibként rugdalóztak. Ennyi ésszel már megérte felkelni.
@Kult: "mivel ez a törvény még senkire nem sújtott le,"
Ez ám az érv, szerinted majd megvárja az újságíró, míg lesújt rá, mi? Ha te újságíró lennél, és kilátásba helyeznek neked pármillás bírságot, csak mert olyat írtál, ami nem tetszik a kézivezérlésre kapcsolt hatósági báboknak (ill. főképp a tartótisztjeiknek), akkor vajon hányszor törekednél arra, hogy beszámolj arról, éppen hogyan próbálnak átkúrni megint?
És vajon nem kezdenél-e inkább szorgos ódákat zengedezni a Párt nagyszerűségéről (már ha hányingered engedi - ez nyilván személyiségfüggő).
Vigyázó szemetek a Maghrebre vessétek!
Diktatúra

"Nyilvánosságra került Orbán Viktor felcsúti beszéde, amit a konyhában, lecsókészítés közben mondott el. Ebben a miniszterelnök elismeri, hogy a kétharmados többségre azért volt szüksége, hogy leépíthesse a demokráciát. (Szó szerint: „Mindig is arra vágytam, hogy végre jól leépíthessem a demokráciát, azt a zöldet ne vágd bele, mert nagyon fog csípni.”)

Még ennél is fontosabb célja a külföldi tulajdonban lévő vállalatok államosítása, de a legfőbb mozgatórugó az ellenséges sajtó elhallgattatása és a szólásszabadság megsemmisítése.

A beszéd kiszivárgását hatalmas felháborodás fogadta. A Népszabadság és a Népszava üres lapokkal jelentek meg, mert az előzetesen bemutatott cikkek mindegyikére Szalai Annamária ráütötte a „Nem publikálható” feliratú pecsétet, amiből többezer darab is készült, természetesen az adófizetők pénzén. Az ATV megpróbálta rögzíteni a cenzúra pillanatát, de az agresszív Szalai lefejelte a kamerát.

A legbátrabb demokraták ezek után a Kossuth téren, leragasztott szájjal tüntettek a szólás- és sajtószabadság brutális elnyomása ellen. A rendőrség rajtuk ütött, és az azonosító jelzést nem viselő rohamosztagosok kíméletlenül szétverték a megmozdulást.
Az áldozatok között volt mások mellett az MSZP szóvivője és egyik képviselője is. Amikor másnap, bekötözött fejjel megjelentek a Parlamentben, a kormánypártiak gúnyos „Mi az, Török gyerek megvágta magát borotválkozás közben?” és „Nocsak, ellátták a Baja baját?” felkiáltásokkal köszöntötték őket.

Pintér Sándor az akcióban részt vevő összes rendőrt magas állami kitüntetésben részesítette. A bíróságok soron kívül döntöttek az utcára vonulók őrizetbe vételéről. A legveszedelmesebbeket a Videoton stadionjába szállították, s ott kukoricán térdepeltették őket három nap és három éjjel.

Az ellenzéki pártok hiába fordultak nyugati politikusokhoz, azok továbbra is maradéktalan támogatásukról biztosították a magyar kormányt, s nem láttak rá okot, hogy beavatkozzanak az ország belügyeibe."

/Ungváry Zsolt, Jobbszél/
@hungarisztan: Na, azért ezt a csürhét ne hasonlítsuk Petőfihez, ha kérhetem!
Jó a blog nagyon, de ezzel nem értek egyet:

"A törvény szar..."

Valójában a törvény jó, és akik a törvény ellen tüntetnek, azok a cenzúráért tüntetnek. Hiszen a kiegyensúlyozott tájékoztatás elsősorban mindig is az ellenzéket támogatja, ha betratják. Kivéve akkor, ha, mint tudjuk, a Népsz... és tsai a kormányt és a kormánypártokat cenzúrázzák.

"a törvényalkotónak volt is olyan szándéka, hogy vélemények ne jelenhessenek meg"
A bíróságok és maga a Médiatanács nem szándék alapján, hanem a törvény betűje alapján ítélkezik, vagyis a KIEGYENSÚLYOZOTTSÁG a cél.

"Betartatása elképzelhetetlen"
Vagyis marad a hazug, uszító, kiegyensúlyozatlan tájékoztatás, a cenzúra stb. stb. Egyébként a blogíró maga bizonyítja az ezek után következő sorokban, hogy szükség van a médiatörvényre és annak betartatására. Az ellenkezés nem a kisember érdekében van, hanem az MSZP és gazdasági gigaerők érdekében.
@hungarisztan: "újságírót forrás" kiadását a világ összes országában megtehetik bírósági vagy rendőrségi végzéssel. Ahogy a magyar törvény is ezt írja elő.
@áfonyáspuding: Tényleg az a helyzet, hogy az MSZP és a Népsz.. és tsai diktatúrája van ma. Ők cenzúráznak, ők hazudnak, folyamatosan, 1950 óta egyfolytában.
@hungarisztan: Most akkor Petőfi ballib volt, nagy proletár költő, vagy Jobbikos? Sosem igazodtam el a múltbeli szerplők értelmezésén. Vagy talán a nagyságokat mindenki magának cimkézi fel?
Amúgy KG2000 érve teljesen jogos: a forrást a viágon mindenhol ki kell adni valamely hatóságnak, ha arra végzés/határozat van. Ott az eddigi szabályozás a nonszensz, nem a mostani.
@Alamio:
"Ha majd a bőség kosarából
Mindenki egyaránt vehet, (szocialista)
Ha majd a jognak asztalánál
Mind egyaránt foglal helyet, (liberális)
Ha majd a szellem napvilága
Ragyog minden ház ablakán: (konzervatív)
Akkor mondhatjuk, hogy megálljunk,
Mert itt van már a Kánaán!"
Nem lehet hitelesen képviselni egy ügyet úgy, hogy közben hülyének nézzük az embereket. Különben úgy járunk, mint szerencsétlen chartások tegnap, akik Kardos-Horváth János Ferisegítenikell című dalára táncoltak önfeledten, nem érezvén ki azt az iróniát, hogy a dal pont Ferenc visszatérése ellen szól, és egyáltalán nem az ő dicsőségére született, ezzel hekkelve meg zseniálisan a rendezvényt.

Jelentem nem lettem hülyének nézve én szegény chartás, felfogtam az iróniát és nagyon viccesnek találtam a dalt és eszembe se jutott, hogy egy ilyen korú és kinézetű fiatalember Fletót sírja vissza úgy őszintén. Szerintem inkább te nézel hülyének minket kedves baum, pedig nem vagyunk azok, korunk ellenére sem. (Én pl már elmúltam 40, igazi mamcsi vagyok) és ezerszer inkább vagyok szegény chartás mamcsi, mint kormánypárti birka.

Ma itt a bőség kosarából
Csak fidesz hivő vehet,
Ma itt a jognak asztalánál
Fidesz hü biró foglal helyet!

Ma itt Orbán Viktor fénye
Ragyog sok ház ablakán!
Most mondhatjuk, hogy megálljunk
Mert ez itt már a KÁNAÁN?
@sivatagi n.:"Mint a döglődő kutya, amelyik utoljára még ugrándozik egy keveset."

Hát kis csillag, aztán miért ugrándozna a döglődő kutya? Azé szép hasonlat volt, ne add fel.........
@pdjames:
Magarol Sandor Gyorgy egyik mondasa jutott eszembe:"..lelkiekben szegeny..anyagiakban sem gazdag.."
Kár volt kivenni a kommentet, így most a levegőben marad a legalább 3x leírt "kettészarom" orgazmusra utaló megjegyzésem. :)
@KG2000: "Valójában a törvény jó, és akik a törvény ellen tüntetnek, azok a cenzúráért tüntetnek"

A fekete lyuknál is sötétebb vagy, baszd meg.
Vegyük már észre, az ilyen jellegű tüntetések messze nem kizárólag anti demokratikus média törvény ellen van. Ezek a tüntetések maga a működő politika ellen szerveződnek, mert kezd ébredezni a polgárság a diktatúra ellen.
Mert igenis itt már a diktatúra a "speizban van"
Most még csak vegyes összetételben, a civilek szervezésében, aztán egyre többen és többen fognak megvilágosodni, megkezdődött az utódok jövőjének, sőt a közeljövőjének a felélése.
Márpedig egy szülő, nagyszülő úgy gondolkodik, mint az anyatigris, védi az utódját, és harcol. Per pillanat ez a vehemens harc még hiányzik.
LE AZ ORBÁNDIKTATÚRÁVAL!

VEGYÜNK PÉLDÁT TUNÉZIÁRÓL ÉS EGYIPTOMRÓL!
@pdjames: a fideszeseknek kánaán akik többmilliós fizetéseket kapnak, miközben az átlagember nyomorog, vagy egyenesen éhezik!
remélem ,jó sokáig kell várni rá
Hahaha! Röhejesek ezek a megélhetési rettegők és a sleppjük is. 20 év alatt még észre sem veszik magukat hogy mennyire lejárattak és szitokszóvá tettek már sokmindent.
@ORBÁNHITLER!: kis Leninem, hát nem hallgatnak rád? Annyira hülye vagy már megint, direkt hekkelsz vagy tényleg ekkora véglény vagy?
arab országról talán ne vegyünk pédát, mert a Saria káros a libsi demokráciának....
@áfonyáspuding:

Kár próbálkozni. Úgysem fog reagálni senki.

Amelyik uszít, úgy csinál, mintha nem értené.
Amelyik olyan hülye, hogy uszíthatják, az meg úgysem érti.

Ez egy ilyen ország. Ez van. Megszoksz, vagy megszöksz.
Baum most benyalod magad? Félsz?
Igenis a Gumi törvény érvényesítése a médiatörvénynél sokakat el fog érni, csak most be van szarva a Fidesz Banda nehogy bebizonyosodjon ha most hoznának valami megtorlási szerü intézkedést vagy bümtit...akkor ráugrana az Orbán fejére az Egész ERurópa ....
..de nem kell kivárni amikor majd nem lesz visszaút a Dikatúrából.. MUNKAHELYEKEN A FIDEsz ÁVÓ MÁR MŰKÖDIK!!!!!!!!
Orbán elment Kairóba...:DD és kitört a Forradalom Mubarak ellen.... MIKOR TANULUNK AZ EGYIPTOMIAKTÓL???????????
@hungarisztan: Petőfihez hasonlitani ezt a néhány komcsi bohócot, na ez a nem kispálya!
Mutatja, hogy szellemileg hová sikerült lesüllyednetek, betett ez a kétharmad nektek agyilag nagyon :)))
Ennyi hülyét...? Sosem tanultok. Itt a nevek mások, a célok ugyanazok. A pénz meg a hatalom. MSZP=FIDESZ=MSZMSP=SZDSZ=KDNP=LMP=JOBBIK.
Az eszközök módosulna, a sunyi hátulról jövőség mellé a nyílt arrogancia is betársult, ennyi a kommunikációs előrehaladás. Szóval birkák: amíg nincs egy teljesen kicserélődött politikai réteg, addig nyeljétek amit megérdemeltek a fenti locsogó gyűlölködéssel: ti sem vagytok jobbak, pont azt kapjátok, amit megérdemeltek - legyen ez bármelyik oldal.
Aztán rájöttök mint az egyiptomiak: "Akasszuk fel a királyokat"!)
@KG2000:
Hülyeségeket írsz.
Ahhoz a demokratikus alapjoghoz (EU charta, Egyetemes Emberi Jogok Nyilatkozata)képest, hogy mindenkinek személyes joga véleménye hírdetése, egy olyan törvény amely tartalmi előírásokat, szankciókat, regisztrálási kötelezettséget stb. ír elő e jog gyakorlásához szükséges eszközökre, nyilvánvalóan szűkiti ezt a jogot, az eddigi törvényhez képest is. Ha elhisszük azt, hogy a jelenleg fungáló hatalom nem akarja a véleményeket korlátozni, akkor elég lett volna a végesen rendelkezésre álló eszközöket regisztráltatni, illtve pályáztatni (frekvenciák) és a mindenki adójából fenntartott médiára előírni tartalmi, kiegyensúlyozottsági, stb. követelményeket.

Homályos előírások betartatása egy demokráciában nem lehet egy hatóság feladata, mert visszaélhet vele. Hatóságot csak pontos előírások felügyeletével lehet megbízni. Pl. ha a 2/3-nak szívügye a közerkölcs és a gyerekek védelme és erre mindenáron hatóságot akar létrehozni, akkor gumiparagrafus helyett, pontosan le kell írni, hogy mit és milyen időintervallumban nem lehet mutogatni. Ezt persze azzal a naívitással írom, hogy elhiszem a médiatörvényt védők demokratikus elkötelezettségét.

Demokráciában egyébként a tiltások helye a BTK a gumiparagrafusok helye a PTK. Mindkettő alapján bíróság mondja ki az igazságot. Amit nem tiltanak azt szabad, de a szabadság ára a tettekért viselt felelősség, azaz viselni a következményeket, ha a bíróság nem méltányolja a cselekedetet.
@ORBÁNHITLER!: Te ugye mostanáig Gyurcsányhitler néven követelted ugyanezt...
Adok neked egy jó tanácsot: Imádkozz az Istenedhez, hogy NE vegyünk példát az araboktól... Mert tudod Mekkában nem játszanak klezmert.
"annyira vegyes volt a demonstrálók összetétele, hogy az már az irónia határait súrolta. "

tömény rosszindulat kell ahhoz, hogy ezt valaki negatívan állítsa be. az egyiptomi forradalomban például a BBC kifejezetten fantasztikusnak állította be, hogy mindenféle ember részt vett benne.

"a Médiatanács legyen független. Oké, értem én, hogy ne függjenek a szerkesztőségek politikai vagy gazdasági befolyástól, de mivel sajnos nem hangzott el egyszer sem az a kijelentés, hogy ezek eddig sem voltak függetlenek"

eddig legalább nem egypárti volt. érted, ember?! NEM EGYPÁRTRENDSZER volt.
Na ugye, hogy kimoderáltad. Ügyes gyerek vagy, csak így tovább.
@pástétom: "a tegnapi tüntetéseken résztvettek a '96-os médiatörvényt sírják vissza?"

bizonyára jobbat. de AZ IS JOBB VOLT.
Csak azért Feri, mert a Megyóra, vagy a Gordonra nem jönne ki a rím. Így is sántít.

BTW, a Fábry interjú máig zseniális.
@sprenczl: a forradalomról kell példát venni , nem az iszlámról meg a sáriáról ember.

arról hogy minden nép képes forradalmat csinálni és harcolni a jogaiért, csak a magyar meg az észak-koreai nem.
ez azért gáz.

bár remélem itt nem jutunk el az észak koreai szintre...
ja örüljünk ugye mert EL LEHET MENNI.
KÖSZI.
Ha a sajtószabadság Bakácsot és Helleréket jelenti akkor köszi nem kérek belőle.
@Ezt elkúrtad Gonosz Törpe: állítólag már minden munkahelyen kirúgják aki nem a fideszre szavazott, legyen az bármilyen, a közszférában nem is titkolják ugye, de már a versenyszférában is csak az dolgozhat, legyen az akár nobel díjgyanús tudós vagy világhírű szakember..
a művészek, újságírók, média világában méginkább így van ez...ez sem titok.
a többiek mehetnek segélyre meg aztán éhsegélyért közmunkázni a nagy vezérnek!!!
ez tulajdonképpen a modern gulág emberek, nem tűnik fel?
@ORBÁNHITLER!: Folytatsd kérlek!!
Annyira égő a szöveged, hogy percről percre csökken az ellenzék hitele tőle.
Tulajdonképpen Gulag??
Ez majdnem verhetetlen ökörség, de nem merem díjazani, mert tuti jön még belőled nagyobb is.
Tanulj Egyiptomtól.
Kapcsold le a netedet:)))
@ORBÁNHITLER!: ez így van, csütörtökön épp a szemem láttára rúgtak ki NYOLC Nobel-díjas tudóst, mert nem a Fideszre szavaztak! az igazságot nem lehet elhallgatni! írj tovább, kérlek!

bameg, nálunk nemzeti sport a trollkodás? :/
A médiatanács függetlenségét pont az biztosítja, hogy 9 évre vannak megválasztva a tagok és visszahívhatatlanok - így nem függenek a politikai széljárástól.
@Humperdickk: természetesen moderáltam, mégpedig azért, mert személyemben akartál megalázni. Amennyiben kulturált formában képes vagy leírni, a velünk akár szöges ellentétben álló véleményed, biztos, hogy nem fogjuk törölni! Próbáld meg.
@ORBÁNHITLER!: Ja, pontosan. Mostanra készült el a feldolgozása a szavazólapokon hagyott ujjlenyomatoknak. A Wikileaksen pont tegnap szivárgott ki, hogy Orbán személyesen kérte fel a CSI New York csapatát, hogy a beépített fideszes kerületi válsztóbizottsági tagok által titokban a Replikató Totalus varázsige használatával lemásolt, a a fidesz pártszékházba teleportált cédulákon hagyott ujjlenyomatokat azonosítsák. Ráadásul a bizottsági tagok egytől egyig állami pénzen finanszírozott gyorsképzést kaptak a Roxfortban! Most hogy pontosan tudják ki szavazott az MSZP-re, jól kirúgják őket egytől egyig a munkahelyüről. Ilyen egyszerű ez egész.
@ORBÁNHITLER!:

"már minden munkahelyen kirúgják aki nem a fideszre szavazott"

"a művészek, újságírók, média világában méginkább így van ez..."

Azokat kétszer rúgják ki, mint a szél... De előtte fejjel lefelé felakasztják őket, és a feldühödött csőcselék kivájja a szemüket és puszta kézzel, könyékig vájkál a zsigereikben.

Ez tuti így van, egy haverom ismerőse ott volt, az mesélte. Őt gyíkká változtatták, de már elmúlt, mert Fletó rátette a kezét a homlokára.
@mithrandir: nem nobel díjas tudóst rúgnak ki, mert olyan itt nincsen, aki volt az is mind elmenekült....de szakembereket, akadémikusokat..stb simán.

meg aztán a kirúgás egyes szakmákban nem úgy megy mint az alkalmazottaknál, közszolgáknál..
hanem a médiás, elemző, műsorvezető, színész..stb nem kap lehetőséget és kész.
nehogy már letagadjátok hogy tisztogatás folyik...
vagy nem cseréltek le senkit a minisztériumokban meg önkormiknál sem?

nem orbán megy oda nyomozni persze, hanem a helyi fideszes vezetők tisztogatnak, meg a fideszes munkahelyi főnökök.
jaja, van olyan cég ahol nem fideszes a főnök, ott meg simán tönkreteszik magát a céget...így megy ez.

arról meg ne legyen illúziótok hogy nem lövik őket a dunába, nemsokára eljön ez is csak idő kérdése amikor pl. élessel halomra lövik a kossuth téren a kormány ellen tüntetőket meg fekete autó szedi össze az ellenzékieket meg a fidesz ellen nyilatkozókat....lesz itt még csengőfrász nem is sokára.
@Kalmár: egyiptomról meg a többiekről annyit, hogy nem mást csak a forradalmat kéne tanulnunk....de leginkább a franciáktól persze.
köze nincs ennek az iszlámhoz, meg semmi máshoz.
azt se hidd hogy orbánhitler viktor nem kapcsoltatná le a netet egy komolyabb hasonló forradalmi megmozduláskor..

gulág.
a hasonlat annyiban áll hogy egy tál ételért fognak kényszermunkázni az emberek százezrei a nagy vezérnek.
jó, innen el lehet menni, vagy szabadon éhen lehet dögleni, nem kell csasztuskázni.
Kellemes, objektiv hangvetelu bejegyzes,
egy baj van vele, hogy egy sulyos koncepcionalis hibara epul. Azt irja
a szerzo, hogy "Oké, értem én, hogy ne függjenek a szerkesztőségek politikai vagy gazdasági befolyástól, de mivel sajnos nem hangzott el egyszer sem az a kijelentés, hogy ezek eddig sem voltak függetlenek, így komoly hitelességi kétségeim merültek fel.

Hat persze, hogy nem voltak fuggetlenek. De "nem-fuggetlenseg" es "nem-fuggetlenseg" kozott
oriasi a kulonbseg. ES az, amit a szerzo is nyilvan jol tud, hogy mennyire kulonbozott a media
"nem-fuggetlensege" a Rakosi vagy a keso Kadar rendszerben (hogy olyan igazan szelsoseges peldakat ne emlitsek,
mint a hitleri fasiszta allam mediajanak
nem fuggetelensege osszevetve mondjuk eppen a mostani helyzettel).

Es ez a lenyeg. Ez a "nem-fuggetlenseg"
bizony fokozodni latszik. Me'g nem totalis. Oruljunk neki?
@ORBÁNHITLER!: 2/3 os kormánytöbbséggel tényleg forradalmat szeretnél....Végig gondoltad, hogy melyik oldal lesz lampion az Andrássyn a lámpavasakon? :-) megint csak mekka Klezmer effekt...:-) Csacsi kics Troll
@baum: az, hogy én szerintem buta vagy, magaláz téged személyedben? Ennyire nem lehetek fontos... És, jajistenem: melyik személyedben, drága? Ki az a "baum"? Nem létezik ilyen nevű ember, avatart meg ér alázni. Ha a honfoglalóban verlek szarrá, akkor is alázlak? Ha meg kimész a netre Ifj. Baum Ottokár Külső-Rottenbiller utca 65. címmel, ne csodálkozz, ha "személyedben" bántanak! (Ugye, nem tetted meg?!)

Egyébként meg azzal aláználak, ha leírnám (ha tudnám, ki vagy), hogy vak, értelmi fogyatékos, pattanásos, alacsony stb. vagy. Tehát ha olyan dolgokkal bántánálak, amiről nem tehetsz. Arról viszont tehetsz, ha hülyeségeket írsz, arról meg pláne, ha kirakod a netre. Ilyenkor emberek le szoktak hülyézni másokat - én mondjuk a "buta" szót használtam, jóindulatom jeleként...

Figyi, nem ragozom: ha nem akarsz blogolni, vagy nem akarod, hogy a posztodra kommenteljenek, meg tudod oldani mindkettőt. Azaz: leszel szíves nem blogolni, vagy legalább nem engedni a kommentelést és végül: ezek után nem pofázni bele a szabadságjogok témakörébe, mivel nem tetszel érteni hozzá.

Eléggé nem aláutalak meg személyedben?
@Humperdickk: ha önértékelési problémáim adódnak mindenképpen hozzád fogok fordulni tanácsért :)
süti beállítások módosítása