Béke veled, Békemenet!
GrandRieux írása
A sajtóban már arról cikkeznek, hogy idén folytatódik a Békemenet. Mint egy régi, rossz propagandafilm, színes úttörők, felvonulók, Kádár Jánost éltető jelszavak nehezítik a történelem különösen megterhelt levegőjét. Ez a levegőrontás pedig egyre erőteljesebb, hangosabb, a Békemenet szimpatizánsai az ellehetetlenítés ellen demonstráló diákság hangját kívánják végképp elnyomni.
A Polgári Magyarországért Alapítvány tavaly év vége felé a Békemenetet jutalmazta az alapítvány minden évben kiosztásra kerülő díjával. Kövér László a díjátadó ünnepségen történelmi fordulópontnak nevezte a Békemenetet, ami múlt év elején megvédte a nemzet szuverenitását és a demokráciát. Ahogyan Kövér fogalmazott: "Tovább tudtunk harcolni, és tovább tudtunk dolgozni Magyarországért". Sok lesz már a harc, fiúk és vajon melyik harc lesz a végső és ki ellen? A kormány az Európai Unióval, az IMF-fel, az ellenzékkel folytatott felemás eredményű harcok után a diáksággal szemben vette fel a kesztyűt, újabb ellenfelének testet öltött alakját látva meg benne. Ahogy a közleményben volt olvasható, a Polgári Magyarországért Alapítvány kuratóriuma a polgári szerveződések összefogásáért, a hazai és határon túli honfitársak és a nemzetközi támogatók aktivizálásáért, a magyar polgári szerveződések megerősítéséért, a hazai, a határon túli magyarok és Magyarország külföldi barátainak összefogásáért, a nemzeti önrendelkezés és az emberi méltóság melletti kiállásért, Magyarország és a magyar kormány jó hírének védelmezéséért ítélte oda a díjat a Békemenetnek.
Kik állnak a Békemenet mögött? Egyikük mindannyiunk kedvence, a béketűréséről és keresztényi könyörületességéről híres Bayer Zsolt, uszítóbajnok és a Magyar Hírlap újságírója, Orbán Viktor régi barátja. „A diákság nem akar semmit, csak balhét.” - írta Bayer a 2012. december tizennyolcadikán a Hírlap hasábjain közreadott megfontolt és felvilágosult, mértéktartástól illatozó cikkében. Igaza van, a diákság nem akar semmit a balhén kívül, csak szeretne továbbtanulni és ha az ne adj Isten, sikerül, nem évtizedeken át hiteleket fizetni egy a munkanélküliség szempontjából élvonalban álló országban. Ez a Bayer Zsoltok szemében valóban semmi.
A Békemenet másik ominózus szereplője Pataky Attila, aki nem rég még a világvégét vizionálta és számos okos nyilatkozatban messzemenő következtetéseket vont le a mások által terjesztett és a saját kreációjú világvége elméletből. Most, a díjátadó ünnepségen a konszolidált, konzervatív, polgári értékeket valló Jókai Anna mellett foglalta el a figyelemmel kitüntetettek helyét az örök rocker. A sokunk által jól ismert videót ismételten érdemes megnézni, mert megunhatatlan és mert szép. Iskolapéldája annak a méltóságnak, ami a diákságból Balogh Zoltán véleménye szerint hiányzik:
Ilyen habitusú emberek a Polgári Magyarország díjban részesült Békemenet frontemberei.
A Békemenetben résztvevők közül pár hónappal ezelőtt egy úr épp azt magyarázta az őt kérdező újságírónak, hogy mennyire jó és igazságos dolog az egykulcsos adó. Az öreg Cipolla varázsereje sajnos gazdasági, pénzügyi kérdésekben járatlan, érzelmileg könnyen befolyásolható embereken fog a leghatásosabban, a kereszténység és határon túliság varázsszavával meghintett prédikációit képtelen az ész elvei alapján felülírni ez a széles számú, megbabonázott közönség.
A diáktüntetésekkel egy időben átadott kitüntetés azt a látszatot sugallja, hogy a Békemenetben részt vevők az igazság, demokrácia és alkotmányos rend igazi képviselői, ellentétben a diáktüntetések résztvevőivel, azokkal a csürhe, semmirekellő, tanulni nem akaró, értéket nem képviselő népséggel, mint ahogy elhitetni kívánják. Megint a jóakaratú emberek megtévesztése történik. A Békemenet könyvalakban kapható a boltokban, a FIDESZ marketing jól működik, beépítve az emberek tudatába: ők az igazság és az élet, rajtuk kívül mindenki rossz és megátalkodott, kommunista vagy magyarságellenes. Hirtelen eszembe jutott, hogy a 2006. október 23-ai rendőrterror után alig egy hónap elteltével Gergényi Péter vehette át Demszky Gábortól a Budapestért Díjat. Ők ezzel Gergényi Péter tevékenységét legitimálták, Orbán Viktorék hasonlóan a Békemenetet legitimálják és mint egyetlen utat fogadják el a szerintük rossz úton járó, illegitim diáksággal szemben. A Magyar Nemzet természetesen hű pártújságként ízléstelen és undorító, az igazságot elferdítő cikkeiben mindent megtesz azért, hogy ez a kép rögzüljön az óvatlan emberekben.
Kövér László mondatát kölcsönvéve, mi is tovább tudunk harcolni, és tovább is tudunk dolgozni Magyarországért.
Béke legyen velük, velünk!
A bejegyzés trackback címe:
Trackbackek, pingbackek:
Trackback: Mandiner blogajánló 2013.01.09. 09:00:01
Trackback: Békemenés 2013.01.08. 21:06:56
Trackback: Meneteljetek, gyerekek! 2013.01.08. 18:28:04
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
De ismét Téged idézlek. Tehát mégis Orbán mondta szerinted. Vagy Kerényi. De lehet, hogy egyik sem. Tehát, amit Te magad írtál:
Orbán:
"Az, hogy szeretem a hazámat, az nulla. Az, hogy jó hazafi vagyok, az nulla. Most cselekedni kell. Aki szereti a hazáját, az lépjen be a polgári körök hadseregébe. Az a cél, hogy 8-12 éves periódusban nekünk kell uralkodni. Nekünk, a történelem uralkodó országának vissza kell szerezni a hatalmat. HA ŐK GYŐZNEK, FORRADALMAT KELL CSINÁLNI!."
Nem Moszkvában, nem Zsigulikat és nem fosztogatnak, a többi stimmel.
A liberális demokráciában sem lehet az államrend megdöntésére biztatni, azt előkészíteni, stb.
Az alaptörvény illusztrálása,bőrbekötése....nem rémlik ?
Magánszemély.....hahaha....
A feje fölé tartja , félelmetes fotó,kerss rá,én meg nem keresem neked az tuti......talán zsömle,ha szépen megkéred:)
Az a jereváni rádió,a régi szép idők még az internet előtt :))
Igaz már üzemelt a BBS Szolnok:D
fenteslent.blog.hu/2013/01/08/beke_veled_bekemenet/fullcommentlist/1#c18752120
Ezt írtam.
Ott írtam, baszd meg, az utolsó mondatban, hogy ezeket Kerényi mondta.
Erre te, baszd meg, beidézel ide egy olyan szöveget, baszd meg, amit baszd meg, NEM ÉN ÍRTAM! Baszd meg!
Mert az, amit beidéztél, baszd meg, az innen van, baszd bem!
fenteslent.blog.hu/2013/01/08/beke_veled_bekemenet/fullcommentlist/1#c18751359
És ez, nem én vagyok, baszd meg!
Arról volt szó, hogy Orbán mondta. Szerinted. Aztán kiderült, hogy mégsem, mert Kerényi mondta. Szintén szerinted. Azért nem mindegy.
Ha már "államrend megdöntése" (te jó ég, ez akkora komcsi szöveg, mint az ólajtó): melyik MSZP-Reichsführer bíztatta a 10 éve lébecoló megélhetési egyetemistákat a középületek elfoglalására? Nem tudom név szerint, tehát nincs csapda, de határozottan úgy emlékszem, hogy valamelyik fejes vagy hivatalos szóvivő.
Zsömle,nyugi! Ismerhetnéd már,nem először jácca a tudatlant.
Az elején meg is akartam kérdezni tőled,miért túráztatod az agyadat neki,nem sok értelme van trollokat etetni,de te tudod :)
Csak kiakasztott a mérhetetlen megjáccott sötétségével:))))
Nem Moszkvában hanem Jerevánban , nem Ladákat hanem boltokat, nem osztogattak hanem fosztogattak. Csak a hitelesség kedvéért,forrásmegjelölés nélkül.
"Erre te, baszd meg, beidézel ide egy olyan szöveget, baszd meg, amit baszd meg, NEM ÉN ÍRTAM! Baszd meg!"
Ne izgasd fel magad. Menj fel és nézd meg, mit írtál Te magad.
Baszod. Tényleg nem Te írtad. Bocsánat. Minek szólsz bele mások beszélgetésébe. Azt hittem, az válaszol, aki azt ott írta. Látod, DezInf-nek sem válaszolok, pedig itt ugraburgál már fél órája, mert ne szóljon bele mások dumájába.
Jól van, bocs, tényleg azt hittem, azzal az arccal dumálok.
Meh. A lakosság elleni harc nem elég?
Ekkor a böngésződ elő fog adni egy szövegmezőt, amibe írni lehet.
Ebbe a szövegmezőbe másold bele azt, hogy " HA ŐK GYŐZNEK, FORRADALMAT KELL CSINÁLNI! " IDÉZŐJELEK NÉLKÜL!
Ha ez megvan (1 találat lesz, a mostani), akkor utána ugyanebbe a szövegmezőbe másold bele IDÉZŐJELEK NÉLKÜL a következő mondatot: "A párizsi autóégős és a polgári körös cucc az Kerényi volt, mint hivatásos fideszagitátor."
Utána meg nézd meg, hogy mit fideszeskedtél össze-vissza arról, hogy én mit is mondtam.
@DezInf: Lehet, hogy igazad van...
Akkor ezzel egyedül vagy a világban. Persze a fizetett nyilatkozó arcok is ezt büféztek be, de ugye 12 nap alatt volt 4 féle ajánlata a kormánynak, amit 4x szegett meg, és az 5-ik verzióban még rosszabbul járt mindenki, mint összes előzőben. Pont a keresett szakokon egyáltalán nincs támogatott szak.
Az egykulcshoz. Ha az egykulcs nem üt ekkora léket a költségvetésen és nem kell a kormánynak ezer helyről összekukázni a kieső bevételt, főleg az alacsony keresetűek ismételt és ismételt megsarcolásával, akkor ez az egyre szélesebb réteg talán tudja tartani magát.Én azt mondtam, hogy az egy kulcsos adórendszer önmagában nem a sátán találmánya, hanem működő dolog, de nálunk a bevezetésének mikéntje és a világ jelenlegi helyzetében egy elhibázott "reform", melyet azok szívnak meg a legjobban, akik amúgy sem egy sikersztorinak élték meg életük gazdasági oldalát.
Más:
"2006. ősze a liberálisok rossz lelkiismerete, erre már rájöttem. Mindenről ez jut eszükbe. Minden beszélgetés vagy vita velük ide lyukad ki. "
Érdekes, de 2006 tapasztalatom szempontjából az elvakult fidesznyikek kezdő vagy záróérve bármilyen vitában. Ha más nincs is már a tarsolyban, egy kis szemkilövető, öregembert verő komcsizás mindig van, mert valahogy tényleg azt hiszik, hogy a 2006 -os történések mindenki számára olyan egyértelműek, mint nekik. Ez a gáz.
Kerényi sem a Fidesznek, sem a kormánynak nem képviselője. Azt mond, amit akar.
A középületek elfoglalása, az hogy is van?
A fidesz rendezvényén, a fidesz rendezvényének a szervezője, a fidesz rendezvényén megjelenő közönségnek a fidesz nevében, a fidesz érdekében beszélt a pulpitusról.
Jelenleg ez az ember a bőrkötésű gránitalaptörvény asztalának őre.
Milyen középületek elfoglalásáról kérdezel?
"Milyen középületek elfoglalásáról kérdezel?"
Lásd kicsit feljebb. Úgy emlékszem, nemrégiben mondott valami ilyesmit egy MSZP-vezér. De lehet, hogy rosszul emlékszem.
Ismerjük már egymást,tehát érdemben nem is vitáznék veled,csak Zsömlének akartam segíteni megőrizni az önuralmát:)
Látom új dirrektívák érkeztek.
- forrás kérés....
- a forrás nem hiteles,adj másikat...
- ha MTI az komcsi,ha MTVA az meg nem érv...
Az intraneten megvan minden,tematikusan kategorizálva,fülszöveg,használati utasítás.
Naranccsal kihúzva: ezt kell mantrázni
Zölddel kihúzva: csak akkor ismerd el ha sarokba szorítottak,de nagyon
Pirossal kihúzva: TILOS.sohasem ismerheted el, olyan mintha nem is lett volna
Szóval keresgéljenek ők:)
Nyugodtan hozzászólhatsz, csak vannak akik nem tudják a figyelmüket megosztani a kérdezö,az intranet meg a másik kérdező között. Semmi pánik,a hozzászólás még nincs kétharmaddal betíltva. Ma még nincs... :D
Uh. Köszi , de ha tudnál ehhez valami forrást is, az lenne az igazán megnyugtató :)
Tudod a választ:)
Keress magadnak,aztán majd azt mondom az kamu,nem úgy volt,hozz hiteleset:D
Jóindulatunk határtalan.......
Rákosi születésnapján vonul a tömeg a Felvonulási-téren. Zászló zászló hátán, itt-ott fényképeket cipelő emberek. Vorosilov marsall a díszvendégek között, tanácstalanul néz Rákosira.
- Te Rákosí-elvtárs, én tudom, hogy a legtöbb embert iderendeltétek, -de láttam híradókat a Horthy születésnapról. Ne bántódj meg, de hát egy csomó arc ismerős!
- Tudod Vorosilov-elvtárs, mi kis ország vagyunk. Nekünk csak egy csőcselékünk van...
Hát szakokon nem is lesz szak az biztos. Az már perverzió lenne.
2,1%
Nyehehe, még a Portfólió sem merte kiírni.
Ritka álszent, sunyi banda.
www.portfolio.hu/gazdasag/itt_a_fontos_deficitszam_orulhetunk_4.177941.html
"De van ennél egy sokkal okosabb meggondolása is Orbánnak. Ő rögtön látta..."
Húbazzeg. Orbán látta, Stirlicz meg tudta.
Na figyelj, Orbánfan: a nagyon okos meggondolású Orbán számolt-e azzal, hogy az íkúból kib.szott különadókra mi fog történni? Számolt-e azzal, hogy a kibszott különadóira a különadózók megrántják a vállukat, oszt majd "kidobunk párszáz beszállítót"? És számolt-e azzal a nagyonokos seggfejed, hogy ez hány vállalkozás, hány munkahely, milyen mértékű kapcsolódó és továbgyűrűző hatással fog járni?
Tudod, a korábban "jól megélő" és többeknek tisztes megélhetést biztosító kkv-k prominensei most nyugati cégeknél, odakint munkát vállalnak, mert Orbán olyan faszán okos volt. Olyan frankón kiszúrt az ellenségeivel, hogy közben hazavágta a saját hazáját, a tajparaszt okosgyökér.
Egy barom, semmi más. Gratulálunk hozzá nektek.
"...ezeknek is bőven van még tartalékuk, mellékesen pedig teljesen elhiszik a saját hazugságaikat, még csak nem is érdekből ilyenek..."
Sokáig én is azt hittem, hogy ennyire nem lehetnek hülyék - DE.
Egy ismerőseöm mesélte, egy taxis vitte Selmeczit, és le volt döbbenve a csajtól. Ez így még rosszabb, mintha csak szívatni akarnának - ez így döbbenetesen veszélyes. Ezek tényleg elhiszik a saját hazugságaikat, vagyis abszolút nem normálisak.
A szavazóik pedig - hát azt hiszem az a megfelelő megközelítés, hogy Nérót is imádta a nép jó nagy része, oszt (jónapot) lássuk, mi lett belőle.
Kimondta, mi lesz jobb holnap? He? Megoldás?
A baj az, hogy amit írt, gyűlölettel írta. Jó lenne egyrészt, ha ilyesmiről tudományos eredmények felhasználásával lehetne beszélni, tényszerűen. Nem gyűlölettel. Nem általánosítva.
A megoldást kell megtalálni, Bayernek -mint a legtöbb politikusnak se- fingja nincs arról, mit kéne tenni.
Ezen kellene agyalni ezerrel. Azzal, hogy kimond a maga ocsmány módján valami triviálisat, csak árt annak, hogy valaha valami megoldás körvonalazódjon.
Annyira bírom amikor egykulcsos vs progresszív adózással kapcsolatban azt az érvet hozzák fel hogy a progresszív adózás az olyan kommunista dolog, bezzeg az egykulcsos.
Aranyoskáim progresszív adózás olyan echte kommunista országokban van mint:
Németország, Ausztria, Franciaország, Svédország, Finnország, Hollandia, Norvégia.
Egykulcsos adó pediglen olyan országokban van mint: Magyarország, Lettország, Bulgária, Szlovákia (ott épp most csinálták vissza).
Fura nem?
Már megint a hanyatló nyugat.
Virág elvtárs is megmondta: A progresszív adózást hagyjuk a hanyatló nyugat ópiumának....
És NEM IS TETTE. Segítek 2,1%.
Most arra akarsz célozni hogy nem írta ki lángoló nagy NARANCS betűkkel hogy 2.1%?
Akkor tényleg nem, de amúgy meg ott van a címlapon hogy: "Itt a fontos deficitszám! - Örülhetünk?"
Majd a linkre kattintva a szöveg:
"2012. december hónapjában az államháztartás központi alrendszerének többlete 84,2 milliárd forintban alakult - közölte a Nemzetgazdasági Minisztérium. Ezek szerint tavaly összesen 607 milliárd forintos deficitet halmozott fel a központi alrendszer (pénzforgalmi szemléletben), ami magasabb az eredeti 576 milliárdos előirányzatnál. Legutóbb azonban 671 milliárd forintra emelték az éves hiányelőirányzatot, így ehhez képest már kedvezőbb képet fest a költségvetés tavalyi pozíciója, mintegy 60 milliárd forinttal.
GDP-arányosan ez 2,1%-os hiányszámot jelent, ehhez jön még hozzá az önkormányzatok 2012-es egyenlege, valamint az eredményszemléletben számolt módosítások. "
Pontosan tudják hogy az olvasók 90%-a nem kattint a linkre.
Ehhez képest 60 olyan szalagcím volt a Portfólión tavaly, hogy - ne lehet tartani a hiánycélt, nem tudják tartani a hiánycélt, hiteltelen a hiánycél, leszakadazég.
Nyehehe, geci tetü zsidó szarjankók.
Orvbán
Matolcsy
Hoffman
Kövér
Selmeczi
Szijjártó
Kósa
Bayer
Rogán
stb...
Broááááf... :( Ilyen listát csak így ideírni, ez konkrét szívatás, szerintem többen elhányják magukat mint nem :)
Ne csináld ezt, akkor már inkább mondjad hogy NI, az még mindig jobb :)
@MetroGoldwinMayer: Nem is tartották, vagy kilencszer írták át a költségvetést, világcsúcs. Az a költségvetés nincs tartva, amelyikben még novemberben is 100 milliárdot módosítanak. És a 2013-as költségvetés is már 90 milliárddal megbukott, mert nem lesznek bekötve az APEHhez a pénztárgépek. Majd a 2013/2-es vagy inkább a 2013/24-es költségvetés lesz betartva, kedves geci tetü zsidó szarjankó (asszem a nyehehe nem tartozik az aláírásodhoz, de javíts, ha igen).
Bár a gazdád írta volna át 40szer az övét, most nem kéne hugyér-szarér kommentelned.
ühüm. Németországban Merkel, Franciországban Sárközy (2010-ről beszélünk, ugye), Olaszországban Berlusconi. ha esetleg az EU parlamentre gondolsz, na annak aztán pont annyi hatalma van, hogy bármit is meg tudjon akadályozni.
te ezeket el is hiszed, amiket leírsz?
olyan hülye meg nem lehetsz, hogy ne ismerd az órát. pénzért munkaidőben kommentelnek, minisztréiumból. vagy lehet, hogy tényleg ilyen hülye vagy. ha ezt a költségvetési marhaságot is bevetted, akkor már neked elég annyi.
Az az Index-Portfolio micsoda? Az Index-1 címlapján, kb. 4 görgetés után találtam egy 15 centis dobozt, ahol a portfolio.hu főbb híreit hozza, de ott fenn van az általad is említett negyed ötös cikk. A napi gazdasági híreket én 3-4 oldalról szedem össze, és bevallom, az Index nincs köztük - ahogy a Nők Lapja Café és az egyszervolt.hu sem. :D
Vagy arra gondolsz, hogy nem a címlap tetején, fő helyen hozza? Sajnos az Index egyre bulvárosabb, és a deficitszám sosem lesz olyan érdekes az egységnyi sugarú olvasó számára, mint a jó kis izgi puskaporos falklandi helyzet, a magyar-román meccs vagy Bayer bácsi magánszáma. :(
Egyébként, ha már így felhoztad: pont azon gondolkodtam, hogy a múltkori "zsidószámlálós" fideszes balhé csillagvarrós Gyurcsánnyal milyen jókor jött figyelemelterelés gyanánt (akkor épp a választási regisztrációról _nem_ beszéltünk emiatt); vajon ez a mostani cigányozós agymenés miről akarja elvonni a figyelmünket?
Lehet, hogy csak paranoiás vagyok, de én már minden újabb jobb- és baloldali esemény mögött hátsó szándékot keresek.
de hát ezek Kerényi-idézetek!!! :DDD
http://hu.wikiquote.org/wiki/Kerényi_Imre
Gratulálunk, teljesen leálló gazdasággal akár a 0 százalékot is elérhetjük, az utolsó majd húzza rá a fedelet a koporsóra.
Miafasznak örültök, annak, hogy tudtok valamilyen számot mondani, amivel talán elhitethetitek magatokkal, hogy Orbán esetleg mégse olyan teljesen segghülye zsebdikci, mint amilyen valójában? Higgyétek el, ez önámítás. Olyan.
Az hogy közben szarrá megy minden és szétlopják az agyatokat akikre szavaztatok, az nem megy át nektek?
A 'szarrá megy minden és szétopják az agyatokat'(mihez képest) és a szigorú ktgvetési politika látom nálad összefér.
Agysebész vagy?
Te olvasol is, vagy csak írsz?
www.portfolio.hu/gazdasag/itt_a_fontos_deficitszam_orulhetunk_4.177941.html
Kb. én vagyok a harmadik, aki belinkeli.
Az emberek 90%-a nem kattintgat linkek után csak elolvassa a főcímet(ami 2012ben ugyanitt 60x nem tartható a hiány, nem lesz meg a hiányszám, hiteltelen a hiányszám, statöbbi).
Hát de. De ciki.
Hát ha valamikor, akkor most kell, hogy inkább a nácizástól legyen hangos a sajtó.
"A diákokat nem vitték ingyenbusszal a tüntetésre..."
Lényegtelen. Ez az ingyenbuszozáson való rugózás is egy magyar hülyeség. Teljesen bevált gyakorlat világszerte, hogy a szervezők megszervezik a szállítást is.
"Aranyoskáim progresszív adózás olyan echte kommunista országokban van mint:
Németország, Ausztria, Franciaország, Svédország, Finnország, Hollandia, Norvégia.
Egykulcsos adó pediglen olyan országokban van mint: Magyarország, Lettország, Bulgária, Szlovákia (ott épp most csinálták vissza)."
Jól mondod. A progresszív adózást megengedhetik maguknak a nagyon gazdag országok. A Mo-gal hasonló szintűeknek peidg egykulcsos a megoldás.
Nézd meg milyen az új szlovák többkulcsos adórendszer. Az összesn 2 kulcs, s az emberek 99 %-ára az egyik, a kisebbik vonatkozik. Ráadásul kicsi a különbség a 2 kulcs között. A szlovák többkulcsos de facto leplezett egykulcsos.
. AKKOR ADJUNK GÁZT !!!!!!!!
AKIT ELÜTÜNK ANNAK PECHJE VAN! ( szabadon Bayer Zsolt( megfogalmazása a cigányokról) után!
Ezeket az embereket elítélni, mert a nem tetszésüket kifejezték az eu akkori viselkedése ellen, aki elítéli az ne tartsa magát demokratának!!
Mert ugye az nem úgy van, hogy ha az én nekem nem tetsző dolgok ellen van tüntetés az a demokrácia ne továbbja, ha mások tüntetnek az meg csak valami buta megvezetett söpredék aki csak birka!
Ha én megyek ki egy megszervezett tüntetésre én egy hős demokrata vagyok, ha más megy ki tüntetni valami ellen az egy bólogató birka!!!
Nagyon el kéne itt gondolkozni, hogy mennyire lenézzük azt aki nem azt meri vallani amit mi!
És, Bayer meg Pataky??? Hm Akik ott voltak mondjuk egy milla tüntetésen, én sem azonosítom őket primkó megyünk lopni Pityinger Lacával őket!
Akik ott voltak a millás tüntetésen valami ellen akarták kifejezni a nem tetszésüket, akárcsak a békemeneten résztvevők! Aki ezt nem tudja elfogadni, és kettős mércével méreget, hogy ki egy hős , ha kifejezi a véleményét és ki egy buta barom, az egyszerűen lenézi a másik embert ismeretlenül is, és köze nincs a demokráciához!
a látszat az, aminek betiltására a hatalom nem talál legitim eszközt, arra kirendeli a "lelkes", állami apanázsból is finanszírozott civileket, mindezt az "igazi demokrácia építése" zászló alatt. Ez pedig nem tűnik túl demokratikusnak.
Egyik cikk kommentje mesélte az apósáról aki elmondta :
Szelid sunmalac-Elmeny designer 2013.01.04. 09:39:30
Birkamenetesek:))))A pénzért bégetők...hehe
Bár,..ne bántsátok a Békemeneteseket! Többségük egyszerű, jólelkű, de naív, irányítható, megvezethető birka ember. (vagy gerinctelen karrierista) Tudom, mert az apósom is ilyen. Arany szíve van, de a politikához, meg úgy általában a közélethez segghülye. Ő azért megy, mert a haverokkal együtt lehet, jól bepiálnak, sétálnak egyet, meg a Fidesz néha elviszi őket Lengyelországba, Erdélybe, s a legutóbb, ha jól emlékszem azt mondta Szlovéniába vitték őket (bár oda nem tudom miért ?). Szóval az egész leginkább egy amolyan nyugdíjas kör, de sajnos nem veszik észre, hogy mi és ki van mögötte, és mire megy ki a játék.Viszont a Nép többsége tudja
hogy ez olyan Fidesz pénzelte szervezés. Ezeket az embereket észérvekkel nem lehet meggyőzni, mert érzésekkel gondolkodnak, vagy sík hülyék.
Ezért nem Őket kell bántani, hanem azokat a szemét faszokat, akik kihasználjak őket.
Mert ugye az nem úgy van, hogy ha az én nekem nem tetsző dolgok ellen van tüntetés az a demokrácia ne továbbja, ha mások tüntetnek az meg csak valami buta megvezetett söpredék aki csak birka!"
Ballibéknél úgy van:
Bodoky:"...És nagyon kemény támadásokat kaptam, igen. Addig én alapvetően liberális újságoknál dolgoztam. Magyar Narancs, az Index is tök liberális volt abban az időszakban. A liberális táborban ez árulással volt egyenértékű, hogy én a „nácikat” védem, a „nácikat” mosdatom. Kőkemény támadások voltak. Hogy én a Fidesznek nyalok, hogy én Jobbiknak nyalok, teljesen méltatlan volt. Miközben pont az emberi jogi normákat kértem számon az akkori rendőrségen. Amiket egyébként a LIBERÁLIS OLDAL ELŐSZERETETTEL KÉRT SZÁMON MÁSOKON."
Na ebben a MÁSOKON-ban erősek a szabadmadarak. Akkor verik a libsihisztit rendesen, de hát ez a rendes üzemmódjuk.
Sajnos ez így van! Sok magát liberálisnak mondó ember számára a tolerancia azt jelenti, hogy toleráns azzal aki úgy gondolkozik, mint ő! A tolerancia pedig azt jelenti azt is elfogadom, aki nem úgy gondolkozik, mint én!!! Na ezt nem igen tapasztalom a magukat nagy demokratának valló balliberális oldalon sem!
Viszont azt is ki kell mondani, pont ennyi magát jó kereszténynek valló ember, aki közben meg egy bigott előítéletes másnak megbocsájtani nem tudó ember!!
Szerintem nem egymást kéne fikázni, hanem magunkba nézni és a saját házunk portáján megnézni minden rendben van-e!!!
Nem feltétlenül. Az ingyenbuszozásra sokszor olyanok is jelentkeznek, akik nem is mennek el aztán magára a rendezvényre.
Annak idején valaki mesélte, hogy nagyon megdöbbentek egy budapesti MIÉP-rendezvényen a szervezők, amikor észleltek, hogy több vidéki buszon is az összes "MIÉP-szimpatizáns" cigány nemzetiségű.
Élelmes emberek, megtudták, hogy van ingyenbusz Budapestre, hát jelentkeztek MIÉP-tüntetőnek, majd megérkezés után szétszéledtek és nyomuk sem volt a tüntetők között.
A tolerancia azt jelenti: eltűröm azt, amit elutasítok. Azaz toleránsnak eleve csak olyannal szemben lehet lenni, amit nem szeretek, amit elutasítok. Ha valamivel szemben semleges vagyok vagy támogatom, azzal szemben toleráns sem lehetek.
Pl. én homofób vagyok, viszont toleráns vagyok a buzikkal szemben. Akit nem zavarnak a buzik, az toleráns sem lehet velük szemben. Aki pedig támogatja őket, az végképp.
Mi a gond?
Egymással egyet értő emberek együtt tüntetnek. Ezt civil kiállásnak hívják. Nem ötvenes évek, mert akkor az állam szervezte, s nem is lehetett mást szervezni.
Ez miért baj? Nyilván, hogy a Fidesz szervezi, hiszen a cél a Fidesz mellett való kiállás. Hol itt a gond?
Kb. mintha valaki azt mondaná: a vasútasok sztrájkja nem ér semmit, mert a vasútas szakszervezete szervezte.
Nem értem a logikádat.
Mindkettő belefér elég nagy világunkba - persze, az egyik a toleránsokéból kilóg. Kígyót-békát kiabálnak rá, erről ismerni meg az igazán liberálisokat. Életüket adnák azért, hogy a másik ne mondhassa el, éppen mi a kínja.
Annyira bírom amikor egykulcsos vs progresszív adózással kapcsolatban azt az érvet hozzák fel hogy a progresszív adózás az olyan kommunista dolog, bezzeg az egykulcsos.
"
Összekeversz valakivel. Én két dolgot mondtam: összegben az egykulcsossal is többet fizet a gazdagabb, és azt, hogy az egykulcsost eredetileg az MSZP fogadta el a Bajnai kormány idején, 17%-ra, 15 millió bruttóig, ami felett ugye nem sok bejelentett fizetés van, effektíve az is egykulcsos volt. Az SZDSZ eleve mindig akarta, csak költségvetési okokból sosem lépték meg.
Ehhez képest disszonáns az, hogy most a ballerek a szájukat tépik a 16%-os egykulcsos miatt, hisz az Orbán kormány effektive csak lejjebb vitte még egy százalékkal. De ha már felhoztad, hogy hol van még progresszív, érdekelne, hogy ugyanazokon a helyeken mennyi a legalsó kulcs? Kétlem, hogy mindenhol 0%, szerintem a legtöbb helyen mindenki adózik, és a családi adózás is megvan a progresszív rendszer mellett.
Nem is tudtam hogy ausztriában,svédeknél komcsik vannak.
"2006 körül többek közt ezért ekézték az emeszpét mert buszoztatta a nyuggereket kampányrendezvényekre-rövid a magyar emlékezete, hiába no."
Mindig a másikra szokás ezeket a szövegeket mondani.
írod:"Pl. én homofób vagyok, viszont toleráns vagyok a buzikkal szemben. Akit nem zavarnak a buzik, az toleráns sem lehet velük szemben. Aki pedig támogatja őket, az végképp."
Nos: akit nem zavarnak a buzik, az toleráns (mint Te is, mint írod), aki pedig még támogatja is (jóllehet ő sem buzi), ő meg még inkább toleráns.
Téves. Nem lehetek toleráns az iránt, amivel egyetértek. Pl. egy fideszes nem lehet toleráns a FIDESZ iránt, hiszen önmagával nem lehet senki toleráns.
Aki pedig semleges, azt az egész nem érdekli.
A tolerancia alapeleme a negatív hozzáállás. X dolog iránt negatív az érzelmem, elutasítom azt, de elfogadom x létezési jogát, nem bántom azt, de továbra is elutasítom - ez a tolerancia.
akkor miért kommunistáztál le komplett országokat.?-a kérdés költői.
Maradjunk annyiban, hogy olyan ostoba vagy, hogy azt sem tudod, hogy mikor mire válaszolsz egy blogkommentben.
Tessék, itt is van egy szép szám. Erre is elkezdesz kereplőt pörgetni?
Segítek: -2,7%
És itt egy másik is: "A gazdaság teljesítménye 2012-ben 1,7 százalékkal csökkent."
@SPYD3RM4N: Lehet benne valami. Ha igaz, amit te is és én is írtunk, akkor a következő napokban valami nagy náci-kamunak lehetünk tanúi.
Az utolsó 100 komment: