Miért szavazz a Jobbikra?

2010.04.09. 08:00 SeppiSchluiferer

Ezen a héten annyira pozitívak vagyunk, hogy az már szinte fáj nekünk. Minden nap egy párt mellett érvelünk. Minden nap más párt bérence vagyunk. Döntened úgyis Neked kell.

Annyi érvünk lenne, de annyi. Hát ki ne gondolná azt, hogy el lett baszva ez az egész szájbakúrt elmúlt húsz év? Hát ki ne gondolná azt, hogy ezért minimum lámpavas járna egyeseknek? Hát nem kényelmes a zsidókban, melegekben, cigányokban, szabadkőművesekben, Bayer Zsoltban jól azonosítható ellenséget látni?

Eleged van mindebből? Nem vagy egyedül. Sokan vagyunk így. Ha más érved nincs is, itt van Neked a Jobbik. Ők aztán tényleg kemények. Persze ne áltasd magad: kormányra úgysem kerülnek, hiába hadovál itt a Csanád gyerek jobbikos győzelemről – a Jobbik ellenzéki párt lesz. És lásd be: bele is döglene Vona Gábor, ha össze kéne állítania egy kormányprogramot, ha adótörvényekkel meg ilyesféle pöcsölös melókkal kéne dühét levezetnie. Neeeem! A Jobbik feladata tényleg annyi, hogy asztalra csapjon, és az eddig ott üldögélő urak s hölgyek összerezzenjenek.

A Jobbik megjelenése tényleg felkavarta az országot. Immár nem lehet nem beszélni a cigányproblémáról, immár a Hírszerzőn is közröhej tárgya mindenféle emberi jogias, humanista duma, immár majd mindenki kimondja, hogy megbukott ez a rendszer – és az egy szem Debreczeni Józsefen kívül tán nem sokan ragaszkodnak ’89-hez.

A Jobbiknak a parlamentben is csapkodnia kell. Jó nagyot rá az asztalra, ha a Fidesz sumákolna. Ha elfelejtené a felelősségre vonást. Ha elfelejtené a gazdasági rendszerváltást. Ha maga is korrupcióba csábulna. Ha elővenné listáit.

Mindegy, hogy a Jobbikban milyen figurák vannak. Nem szépek, na. Tán még egy jobbikos sem gondolná azt, hogy Pörzse Sanyi matematikaprofesszor volna. De nem is kell annak lennie. Hangos legyen, és csapkodjon. Fejezze ki az elégedetlenséget. Hogy lássa a Fidesz: nem urizálgatásra, finomkodásra vár itt a mélymagyar valóság – hanem tényleg radikális változásra.

A Jobbik a rendszeren belüli rendszerellenesség. Nem demokratikus normákat fog ő számon kéregetni a Fideszen – mint mondjuk az MDF vagy az MSZP –, hanem konkrét tetteket. Ott fog lihegni a Fidesz mögött, s ki fogja jelenlétével, hangoskodásával kényszeríteni azt, hogy a Fidesz minden ígéretét valósítsa meg. Hogy ez jó-e nekünk, az már más kérdés. De a Jobbikkal tényleg közelebb jöhet az igazság – amint Pörzse plakátjai hirdetik.

Ha meg szereted a balhét, a legideálisabb választás számodra a Jobbik. Képzeld el, amint Pörzse, Vona, Szegedi, a faszpumpás nemzetpolitikus, esetleg néhányan gárdaruhában, balhéznak a T. Házban! Újra lesz miért nézni a közvetítéseket! Már készítheted is a popcornt a tévé elé. Jobb lesz, mint a gárdás Müller Nikivel a leszbipornó!

És ha szerinted is az egész világot Kohn bácsi irányítja, sarki fűszeresnek álcázva, a Rumbach Sebestyén utcából, na, akkor te úgyis tudod, miről beszélünk (kacsint), akkor téged győzködni sem kell igazán.

Ha tehát unod a rendszert, ha azt szeretnéd, hogy a Fidesz ne sunnyoghassa el ígéreteit, ha szarsz a polgári modorra, és ha úgy általában kurvára eleged van mindebből – nos, akkor SZAVAZZ A JOBBIKRA! (Csak nehogy aztán abból is eleged legyen…)

Azt is elmondtuk már, miért szavazz a Fideszre, miért az MSZP-re, miért az LMP-re és miért az MDF-re. Holnap kampánycsend van, úgyhogy Seres Máriáról és Thürmer Gyuláról már nem mondunk semmit.

A bejegyzés trackback címe:

https://fenteslent.blog.hu/api/trackback/id/tr461896686

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Vona: Két oldal lesz a választások után 2010.04.09. 15:50:01

Az egyik oldalon az elmúlt 20 évet védő valamennyi jelenlegi parlamenti párt és az LMP, míg a másikon az elmúlt két évtizeddel szemben Magyarországot felemelkedő útra terelő Jobbik lesz Vona Gábor szerint.

Trackback: Kössön választási szövetséget a Jobbik és a Civil Mozgalom! 2010.04.09. 09:51:27

Döbbenetes dolgokat fogok most leírni!Mialatt a Szavazatszonda c. blogbejegyzésemet bütyköltem, többször elvégeztem a belinkelt oldalon található tesztet. Az eredmény engem is meglepett: nekem, aki Jobbik szimpatizánsnak gondoltam magam, három tesztből...

Trackback: Nincs itt az idő! 2010.04.09. 09:47:01

Választás 2010. De még nincs itt az idő! Nincs itt az ideje annak, hogy megismerhessük a pártok véleményét számos kérdésben. Így nem jött el az ideje annak, hogy a választásokon induló politikai pártok állást foglaljanak a társadalom 5-10 százalékát ki...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Egen. Valahogy így van. Ugyanakkor: "ha azt szeretnéd, hogy a Fidesz ne sunnyoghassa el ígéreteit" - Höhö. Igazából nem is volt ígérete...
miért döglene bele vona gábor ha kormányprogramot kellene összeállítaniuk???
mennyivel rosszabb egy harmincegynéhány éves jobbikos gazdasági szakértő mint egy nyolcvanhoz közeledő kovács lászló?
mennyivel tud többet egy kommunizmusban kioktatott marxista leninista közgazdaságtanon felnőtt gazdasági "szakember" mint bármely jobbikos közgazdász, vagy mérnök?
már tudjuk hova vezetett az eddig kormányok hatalmas szakértelme.
hamarosan meg tudjuk, mire képes egy valóban nemzetben gondolkodó, nem csak nevében magyar kormány.
Olvasd már el a jobbik programját, és azt kritizáld, ne a gyenge közhelyeket ismételd.
+1 érv: sokan, sokfélét mondtak már a 2/3-os Fidesz többség előnyeiről.

Elvben.

Ugyanis '89 óta fogalmunk sincs arról, milyen az: egy párt kezében ott az összes hatalom.
Szóval JOBBIK na... bár lenne jobb, de be kell érnünk velük. Mint egyetlen lehetőséggel, hogy történjen végre valami.
a hungaropithecus idioticusok gyűjtőpártja
Gratulálok hellhole, de rajta, szavazz úgy, hogy maradjon minden úgy, mint eddig.
Egyre többen, akik nem szimpatizálnak a Jobbikkal, belátják, hogy szükség van rájuk a parlamentben.

A politikus pedig nem atomfizikus, nem is kell annak lennie.

A politikus a keserves nép hangja.

Elcseszni már nem sokmindent lehet. Ha a programból csupán annyi valósul meg, hogy keleten helyreáll a rend, és az emberek nyugodtan tudnak közlekedni az utcákon, akkor már megérte rájuk szavazni.

Én mindenképp rájuk szavazok.
Ez kb az a szinvonal, minthogy az szdsz a buzik meg zsidók pártja.
A jobbik jó, hogy van, mert így a nagyok nem sunnyoghatnak el bizonyos kérdéseket. De csak addig jó, amíg kicsi, mert egy ország irányításához azért nem elég, ha minden kérdést fekete-fehér álláspontra egyszerűsítünk le.
Még egyetlenegy olyan cikket nem olvastam, ahol a jobbik programját, azon túl hogy "megvalósíthatatlan", vagy "úgysem csinálják meg", érdemben kritizálták volna. Ezeket meg rá lehet mondani mindenre.
Szebb Jövőt!

Mit is vár az ember
- Pintérektől
- Pokorni 3/3aktól
- Kövérektől
- Likudoktól ...

Pártitkárfjak és Mszmpsfiak mind.

8 évig a Fidesz tétlenül nézte, ahogy szétlopják az országot. Feleslegesen ültek a parlamentbe jópénzért!!!

Orbán Győző:

párttitkár volt Kádár idejében, most multimilliomos, a fiacskája meg miniszter elnök jelölt Orbán Viktor.
A Volt kommunisták megbuktak az MSZP-vel ...sebaj majd a Fideszben folytatják a volt MSZMP-sek a tevékenységeket!

Ezekután el kell ismételnem: Szebb Jövőt!!!
Ó, szeretnék olyan embert a parlamentbe aki rögtön érkezése pillanatában bűncselekményt követ el.(ruházkodás, khm)
Populizmus, az kell a népnek.. de megoldás(ok), azok nem lesznek. Aki bekerül az megcsinálja a szerencséjét, mert eltartják az állampolgárok.
Valóben szebb jövőt, de a jobbikos nácik nélkül.
@Páneurópai Harci Kos: Azért az, mert ezt mondod?

Vagy Likudos vagy? a Fidesz testvérpártja a Likud. - ez tény, ellenben a hülyeségeddel.
HIHETETLEN,

Jó másfél hónapja erőltetetten minden nap 2-3 Jobbik fikázó cikk van az Index jobboldali blogketrecében. Semmi újat nem tudnak mondani, csak az önismétlő, alá nem támasztott fikázást.

GY.K. : nem vagyok jobbikos;

Azt is tudom, hogy vannak ellentmondásuk programjukban és kommunikációjukban, de igen sértő lehet az ultraliberalista hozzáállás azok számára, akiket öregkorukra cigányok terrorizálnak vidéken (ők sajnos nem kevesen vannak); hogy csak egy dolgot emeljek ki.
Szavazz a Jobbikra, ha optimista alkat vagy, és bízol benne, hogy a Parlamentbe kerülés után a jobbik konszolidálódik, leveti magáról a Budaházyt , A kuruc infót, és a gárdát, és egy radikális jobbközép pártá alakul.
Amire nem kicsi az igény.
@davidsz: ha én likudos lennék.. gondolod, hogy írnék ide? Húznék a bahamákra:)
@Bozdurgán:
Persze csak csendben, hogy ha mégsem következik be akkor le lehessen tagadni:)
Abszolút jogos amit ír a cikk!!!
Jelenleg egy ilyen parlamenti pártra van szükség persze csak kisebbségben.
A jobbikra hasznosabb szavazni mint az MDF-re vagy a LMP-re ez biztos.
Addig még Orbán hatalmon van és két kézzel kapaszkodik azért, hogy miniszterelnök lehessen, nem szavazok a fideszre.
Mert vannak a modern demokráciában olyan axiómák, amikről NEM LEHET TÁRGYALNI!A rasszisták, antiszemiták nem szalonképesek, Ti sem engednétek a nappalitokba olyat, aki hangos böfögések között letolja a gatyáját és az asztalra sz.rik.Európából nézve ez a Jobbik. S ezért nem vagyunk mi Európa, de Ti úgysem akartok oda tartozni.Nyilazzátok hátra az országot az összezagyvált ősmagyar-keresztény identitásba, s vegyétek a rovásírás gyakorlófüzetet a Turulos csomagküldőtől. Ja, és mielőtt zsidózni kezdtek, magyar vagyok, Erdélyből származik a családom egyik fele, nagyapámat megölték a románok, de h.nynom kell a Jobbiktól.És olvastam a "programját".
Politikusbűnözés piha, Budaházy, mentelmi jog kerékbilincseléskor.. szépen belefutottak a csőbe.. jól előrevetíti mire lehet számítani a későbbiekeben:)
Az a legnagyobb baj a Jobbikkal, hogy pontosan olyan szarszaguk van, mint az MSZP-nek... S akkor már szerintem a szar állaga teljesen közömbös, legyen az hígfos, vagy keményre tömött szarkolbászka...
@Saints and Thieves:

én sem, de olyan vehemenciával támadják őket folyamatosan, hogy csakazértis rájuk szavazok :)

és BLNYAMK :)
sír a demokráciáért a sok húgyagyú, persze az belefér a demokráciába hogy betiltjuk a fekete mellény fehér inggel való viselését.
szánalmas.
a jobbik fikázól 90 százaléka családi okból érintett az elszámoltatásban, ezért ajvékolnak.
fosnak a börtöntől, hogy most végre megfizetnek amiért eddig másokon élősködtek, loptak csaltak hazudtak.
Csak a rendszerről ne hadoválnál cseszdki!
Ilyen szépség az utóbbi húúúúsz évben nem volt.
Persze ha úgy érted, loptak rendszeresen épp a soron lévők.
Én mit nyugger 20 év alatt annóóóó felépítettem egy országot, beindult az ipar, a mezőgazdaság, villamosítottam, egészségvédtem.
Neveltem és védtem anyátokat, apátokat, hogy megszülethessetek, de minek?
Mit tudtok ti felmutatni 20 év békeidőben? Szart se, mert enni se volt mit.
Most nyugger lettem, nem komcsi, csak magyar. Egyedül vagyok újra. Lézengünk még itt ott nehányan, nem találjuk egymást, nem is keressük, Kohn bácsi a Rumbach utcából majd intézi a fontos dolgokat, mit kiválasztott, mi meg szopjuk.
@Bozdurgán: "Szavazz a Jobbikra, ha optimista alkat vagy, és bízol benne, hogy a Parlamentbe kerülés után a jobbik konszolidálódik," - Má mé ne konszolidálódna? Most szükséges a szélsőségesség, mert ha sima jobbközép lenne, akkor nem hallanád a hangját - elnyomná a fidesz. Kell a szélsőség. Parlamentbe kerülni most ezzel lehet. Ezzel kényszerűen átrendezi a politikai viszonyokat. Aztán lesz négy éve. Utána - ha még mindig potens párt tud maradni - csak úgy szerezhet kormányzati pozíciót, ha konszolidálódik. A választók többsége centrista. Csak középtájról lehet kormányozni - ez van. Egyszerűen nem értem a majrét.
@ephudd:

Azért nem kelle úgy csinálnim mintha EURÓPA ártatlan lenne abban, hogy a jobbik itt tart ahol tart.
Gondolom a cikkhez tett kép utalás arra, hogy a Jobbik valojában az orosz kormány ügynöksége: ők finanszírozzák az összes keleteurópai szélsőjobboldali pártot, mert nekik jólfelfogott érdekük minden NATO és EU tag országnak - és ezek egymás közötti viszonyának - a destabilizálása. Nem véletlen, hogy a Jobbik évek óta mulasztásban van az ÁSZ-nál a forrásaival való elszámolást illetően...
@Páneurópai Harci Kos: Ezek a legnagyobb gondjaid? A szanaszét lopott-rabolt ország ehhez képest kismiska, mi? Egyébként elég fura, hogy nemes egyszerűséggel ráhúzzuk egy pártra, hogy náci, és akkor az is lesz? És mindenki, aki rájuk adja a voksát, innentől náci? Nem tudom, hány olyan embert ismersz, aki rájuk fog szavazni, de ha jól megnézed, nem sok nácit fogsz közöttük találni (persze, nyílván van ott is 3-4%-os ős kemény mag, aki eddig is nagyon jobbra szavazott, pl.: MIÉP), én legalábbis nem sokat tartok annak. Szóval nagyon gyenge ez a sima lenácizás. Egyébként meg, ha a Szebb Jövőt nácik (szerinted Jobbik) nélkül képzeljük el, azt hogyan? 2/3-os Fidesz, mellette MSZP, MDF-SZDSZ. Abban azért te sem hihetsz, hogy ők ezt megvalósítanák, ha már 20 éven keresztül nem sikerült...
@nyugger: "Kohn bácsi a Rumbach utcából majd intézi a fontos dolgokat, mit kiválasztott, mi meg szopjuk."

Ahogy megfigyelhető eléggé kellemetlen, ha valakire a jobbikosok ráaggatjaák a a "kiválasztott" jelzőt. Onnantól esélytelen.

Most majd a jobbik is belekezd a lopásba,meg a mutyizásba. Nincsenek efelől illúzióim.
@szita szita péntek:

ezt én is így látom, csak még mindig kételyek gyötörnek. Vonában van potenciál, a kérdés, hogy elég lesz e. Ha tetszik ha nem a kuruc médiatényező. minden lépéssel amit a centrum felé tesz magára haragítja, ha őket legyűri sikerrel járt.
"Orbán Győző:

párttitkár volt Kádár idejében, most multimilliomos, a fiacskája meg miniszter elnök jelölt Orbán Viktor.
A Volt kommunisták megbuktak az MSZP-vel ...sebaj majd a Fideszben folytatják a volt MSZMP-sek a tevékenységeket!

Ezekután el kell ismételnem: Szebb Jövőt!!!"

lemaradt, hogy Orbán meg ügynök, csak eltussolták (eddig)

amúgy meg hót mindegy ki kormányoz, a lobbisták ugyanazok, így a pénz továbbra is elszivárog ...
@Páneurópai Harci Kos:

Igen. Csak majd azt is a zsidókra akarják majd kenni.(Mármint a lopást.)
@Atrox: "Ezek a legnagyobb gondjaid?"

A legnagyobb gondom az a hirtelen támadt gyűlölet a másik iránt.

" ráhúzzuk egy pártra, hogy náci" nem kell kölönösebben bizonygatni - a tetteik bizonyítják hogy azok.

"És mindenki, aki rájuk adja a voksát, innentől náci?"

Nem, nem mindenki az, inkább a nem kellőképpen tájékozott, illetve szeretne jobban élni, és csak így talál lehetőséget.

"Nem tudom, hány olyan embert ismersz, aki rájuk fog szavazni" Kettőt egészen biztosan ismerek - szoktam velük vitatkozni sajnos olyan körülmények között élnek, hogy nincs más lehetőségük.

Se a Fidesz, se a többi párt nem pengetett rasszista elemeket, nem cigányoztak zsidóztak teli tüdővel. Nálam a nem - európai viselkedés üti ki a biztosítékot.
"@Atrox: "Ezek a legnagyobb gondjaid?"

A legnagyobb gondom az a hirtelen támadt gyűlölet a másik iránt.

" ráhúzzuk egy pártra, hogy náci" nem kell kölönösebben bizonygatni - a tetteik bizonyítják hogy azok.

"És mindenki, aki rájuk adja a voksát, innentől náci?"

Nem, nem mindenki az, inkább a nem kellőképpen tájékozott, illetve szeretne jobban élni, és csak így talál lehetőséget.

"Nem tudom, hány olyan embert ismersz, aki rájuk fog szavazni" Kettőt egészen biztosan ismerek - szoktam velük vitatkozni sajnos olyan körülmények között élnek, hogy nincs más lehetőségük.

Se a Fidesz, se a többi párt nem pengetett rasszista elemeket, nem cigányoztak zsidóztak teli tüdővel. Nálam a nem - európai viselkedés üti ki a biztosítékot. "
Szép írás, megfogalmazza a lényeget. A jobbik egy kamu párt ez nem kérdés, de arra tökéletesen jó, hogy a fideszt ostorozza és hajtsa majd a következő 4 évben. Kormányozni szerintem sem tudna, a programja alapján jobb is, hogy nem, de az elszámoltatást és a feleslegesen osztogatott segélyek eltörlését támogatom. Ha mindent úgy csinálnak ahogy eddig igérgették egy csomó pénzt megspórolnak az országnak, persze közvetve. Ha minden jól megy és eleget csapkodják az asztalt végre ismét fejlődésnek indulhat a jogállamiság és a demokrácia.
Internal server error, ez is a komenisták műve:D
Nem fog a jobbik senkinek a nyakába lihegni és nem fog senkitől semmit számon kérni...

Őket egy valami érdekli, az, hogy végre ebben az életben először rendes fizetést kapjanak. Nem véletlenül van tele a pártjuk kétes egzisztenciákkal, pitiáner bűnözőkkel, csalókkal, erőszakoskodókkal stb. Most gondolom mindegyik a főnácihoz dörgölődzik, hogy hátha leesik neki is valami. Mennyire nyomorúságosak.

A többi pedig semmi más, mint az ezer éve ismert demagógia, a dögunalmas zsidózással, cigányozással egybekötve...a szaros csürhének ez is elég értelmes politika helyett.

2 év múlva a jobbik darabjaira esik szét
Sokkal jobb ulni a meleg fosban es sipolni, hogy de budos van, es a tobbi orszag nincsen szarban, mint megprobalni kimaszni belole. :) Ezert ne szavazzatok a jobbikra. Csak a fidesz, csak az mszp. Esetleg egy kis bokros.
@blah: a jogállamiság és a demokrácia kissé távol esik a jobbik eszmeiségétől...
Ők pont ezekkel a fogalmakkal helyezkednek szembe.
@Kassian: jo az irasod. gondolom a fideszen es az mszpn gyujtott tapasztalataid alapjan mondasz ilyet.
hajra magyar mentalitas, hajra kassian!
A valószinűsíthető 2/3 esetében -nem nagyon hiszem hogy labdába fognak rúgni, ha meg sokat ugrálnak.. Orbán V -különlegesen ért ahhoz, hogy hogyan kell valamit/valakit tönkretenni
(Lásd Kisgazdák) mondjuk ez esetben szurkolni fogok neki.
@Páneurópai Harci Kos:
Az a vicc, hogy a jobbik szavazótábor meglepően sok értelmiségit tartalmaz, az én környezetemben kizárólag mérnökök, és 30as műszaki értelmiség mozog, 10 ből 8 a jobbikot támogatja.

Abból a kiindulásból amit fennt említettem, mindenki abban bízik, hogy jobbközép párt lesz.
@Kassian: irjal meg egyeb humor gyongyszemet mara. :) annyira jo. :) Csupan fel kell tenni a kerdest... ma demokracia van? [szerencsi eromu, sukoro, alagutak, media elfogultsaga] meg jogallamisag? [lasd mentelmi jogok visszavonasa es indoklasuk... ]

nem tudom mit szivsz, de terithetned. :) Mindenki jol jarna.
@Kassian: azt csak szeretnétek. erősebb lesz mint valaha. a fidesz a következő négy év alatt leszerepel, ha csak egy gemkapcsot ellopnak az irodából a jobbik rácsap a kezükre és másnap a kurucon lesznek. a 4 év múlva következő választáson 70 százalékkal fog győzni a jobbik, a leégett hazug tolvaj fidesz kormányt meg vasvillával kergeti majd el a vidéki ember.
@Páneurópai Harci Kos:
Vazzz! Igaza volt Lenin tovaris bácsinak, a fejlődés spirális. Ezt a spirált mi itthon lefelé foggatjuk, lassan Árpád apánknál leszünk.
A jelzők nem visznek sehová, azok se, akik a jelzőket aggatják.
Bizony, bizony mondom néktek, ne vokkoljatok olyan lóra, amelyik döglött, mert utólér a végzet.
--- mondá az utolsó nyugger.
@Páneurópai Harci Kos:

Egy tiszta fidesz 2/3nál jobb vegyes.Mert a bármilyen kontroll jobb mint a semmilyen.
@Eleg_Volt_a_hazaarulasbol!: elnézést, hogy nem kérek a fasisztákból. Ja igen, és magyar vagyok, nem gárdista...
mint a vekkert nyomja le a fidesz a jobbikos debileket.

torgyan ota lathatjuk (akinek hu hasonmasa lesz a Vona Gabo csak meg kicsit hiznia kell, de majd a parlamenti bufe rantotthusikajan /kosermalacbol/) hogy mennyit er ha az egesz part csak hangoskodo bunkokrol szol, es nincs benne lofingnyi politikai tudas sem. mert hulyek meg ordenare bunkok minden partban vannak (lasd "logni fox!" srac a fideszbol...) de az ha CSAK ordenare bunkok vannak egy partban, az eleve kontraproduktiv, mert kiszamithatova, egysikuva teszi a partot.

die madafaka, die!
@Páneurópai Harci Kos:
"...Ó, szeretnék olyan embert a parlamentbe aki rögtön érkezése pillanatában bűncselekményt követ el.(ruházkodás, khm)..."
Ejj,ejj, rögtön hazugsággal kezdeni a kommentelést:

"...Viselhető a Magyar Gárda egyenruhája, legalábbis akkor, ha a gárdisták csupán az „együttérzés kifejezéseképpen” gyűlnek össze – állapította meg ítéletével a bíróság..."
@Karlitosz: dehogy lesztek erősebbek...
Saját magatokat fogjátok szépen lassan felzabálni, pontosan ugyanúgy, mint az elődötök a miép. Ez "kódolva" van a hozzátok hasonló pártok életciklusába. Csak egy buborék az egész, ami előbb-utóbb kidurran.
@Muad\\\'Dib: nem vonjuk meg senkitől a jogot, ha nagy nyilvánosság előtt óhajt cirkuszi bohócnak öltözni. Ez a jog még egy vona-féle embernek is jár.
@Karlitosz: es amikor az elso koltsegteritest veszi fel valamelyik jobbikos zsellerbunko, na akkor dol be az egesz hagymazas nagyerkolcsoskodo magyarkodas.
4 ev mulva nem lesz jobbik.
A verzio: nem lesz ra igeny, mert jobb lesz az oooszagban a polgar sorsa
B verzio: ha megse lesz jobb, akkor jonnek egy meg radikalisabb csapat tagjai, akik lampavasra huzzak a hazarulo Vonat hiszen kurvara nem lett jobb, mint ahogy igerte. 20 evet a 4 evert, es Lehet Mas a Fasizmus!

Hol latsz itt szerepet a jobbiknak 4 ev mulva?
@Kassian:
Ugye elolvastad mit írt az, akinek válaszoltam. Milyen bűncselekmény?
Én azért szavazok a Jobbikra mert relative ök a legjobbak. Nem minden tetszik bennük, de a többiekhez képest nyerük. Ki másra szavaznék?

MSZP - aki elkúrt az elmúlt 8 évet?

FIDESZ - aki asszisztált az elözöhöz? Akik nem csináltak rendet amikor hatalmon voltak? Akik ugyanúgy belehazdutak a választók képébe mint az MSZP? Na nee..

LMP - SZDSZ 2.0. Ennél többet szerintem nem is kell mondani róluk

MDF - Ök már bárkinek lefekszenek, aki igér egy csepp hatalmat.

Érvénytelen szavazatnak nincs értelme, nem elmenni nincs értelme.

Szóval marad a Jobbik.
Be kell látnom sajnos, hogy az Mszp-s csókák iszonyatosan sok baromságot csináltak, Fidesz dettó. A választópolgárok csalódottak, elkeseredettek, sokan elszegényedtek.
Mdf, Lmp túl kicsi a támogatottságuk.
Mi marad: a populizmus.
Egy gazdasági mélyrepülés után - várható volt.

de se a szélsőbal, se a szélsőjobbos eszmékkel nem tudok azonosulni.
Tudod, röhejesek ezek a kretének a betyárjaikkal, meg a Grespikkel, de annak úúúúgy örültem, amikor Bayer a saját korábbi stílusában megkapta a magáét Kőszegen. Majdnem a Jobbikra szavazok.
Sosem értettem, hogy amíg máshol erény az, ha valaki hangoztatja, hogy szereti a hazáját, próbálja a saját nemzetének az érdekeit nézni, hazai termékeket várásol ezzel támogatván a hazai ipart stb stb, addig nálunk ez miért egyenlő a fasizmussal és a náci ideológikkal? Nálunk is van radikális szélsőjobboldali közösség, de azok se nácik meg fasiszták könyörgöm. Tudom, hogy rettegett szó a nácizmus, de annak mi köze vagy a Magyarországhoz és a magyarságtudathoz? Elárulom SEMMI!
A jobbik el akarja venni a munkahelyemet (kiüzi a multikat) és el akarja venni a megtakaritásaimat (nem fizeti vissza az államadósságot - minden magyar bank főleg állampapirban tarja a pénzt bazzeg!!!).
Elmennek a kurva anyjukba asztalt csapkodni, barna komcsik!
@gauche caviar:

Elég szűklátókörű jövőkép:)

A fidesz, hogy tartani tudja a centrista pozícióit kénytelen a volt balos szavazókkal is szóba állni.A nativ jobb oldal nem tud választást nyerni 2x is bebizonyosodott.Orbánnak nincs más útja.
A jobb szélen lévő Fidesz szavazókat előbb utóbb idegesítani foja hogy elmarad a magyarkodás.
Vonának nem lesznek kormányzati szerepkörei, felelősség nélkül bírálhat, és magyarkodhat. ott a jeletős rés, amibe simán benyomulhat.
A jobbik egy stabil 10%os pártként elhelyezkedhet.

A lehetőség adott, de egyáltalán nem biztos, hogy élni is tudnak vele.
@Muad\\\'Dib: ".
"...Viselhető a Magyar Gárda egyenruhája, legalábbis akkor, ha a gárdisták csupán az „együttérzés kifejezéseképpen” gyűlnek össze – állapította meg ítéletével a bíróság..."

Együttérez a parlamentben?? Egy csomó Mszps/Fideszes, és még ki tudja miféle, egyéb "politikusbűnöző" :)
"hello szevasztok, jöttem lopni én is, hej!
@Kassian: ne áltasd magad. nem fogja megúszni egyik ingyenélő sem aki ide juttatta az országot.
akinek nem tetszik el lehet menni.
na ezzel be is fejeztem a magadfajtával való társalgást. jobb ha szokjátok, az elkövetkező időben hiába jár a pofátok, úgy lesz ahogy mi diktálunk. már csak ezért is megéri a jobbikra szavazni. meglátod, más reggelre fogsz felkelni hétfőn. furcsa lesz de majd megszokod.
Jobbik?? Hehe primitív banda Vona "úrral" az élen.
A kormányprogramok:

szdsz kormányprogram - minden a buzi-drogos- cigánypártoló zsidóké, ami nem azt ellopja és aki számonbkéri az fasiszta és nem liberális européer antiszemita

dögöljön meg minden szdsz-es buzi-drogos-zsidó majom

mszp kormányprogram . minden a komcsiké, ami nem azt gyurcsótány hülyegyerek ellopja és aki számonkéri az antifasiszta ellenes rendszeridegen elem, és náci fasiszta reakciós

dögöljön meg minden mszp-s primitív komcsi

mdf kormányprogram - még több adó bokros hülyével, ami nem azt privatizáljuk és aki számonkéri az nem méltó a barom antal emlékéhez és nem igazi demokrata

dögöljön meg minden mdf-es demokrata barom

lmp kormányprogram - az autósok kétszer annyi adót fizessenek, na közlekedhessenek gépjárművek az utakon és mindenki legyen füvezős buzi metroszexuális klub-idióta

dögöljön meg minden lmp-s buzi-drogos-zsidó fattyúcsemete
@Lemmiwinks: kiűzi a multikat? ha nem tűnt volna fel sorra húzzák le a rolót, hála az elvtársak szakértő gazdasági szakembereinek.
@Kassian: tudom, hogy ellentmondásosnak hangzik a dolog, de gondolj csak bele. Amit a kampányban hangoztattak amellett ki kell tartaniuk ha hitelesek akarnak maradni és a következő választásokkor is be akarnak kerülni a parlamentbe. Ezzel az asztalra csapkodással el fogják érni, hogy a fidesz ne tudjon sumákolni és ha végre tudatosítják a parlamentben, hogy vannak következményei is a sumákolásnak akkor ez a jogállamiságot és a demokráciát szolgálja.
Kell ez a Jobbik!
Bizony kell!
A debil fityeszesekre már rászáradt a bőr, annyit várakoztak, hogy újra lophassanak.
Nem is igérnek semmit, mert csak ez a céljuk.
Viku olyan magabiztos, mint a halál.
Mekkora szopás lesz ebből, emlékezzetek rám Nyuggerre!
@TheBerzerker: "Sosem értettem, (mást se nagyon értesz, és ez baj)

"hogy amíg máshol erény az, ha valaki hangoztatja, hogy szereti a hazáját,"

Én is szeretem Magyarországot, de ne találja ki már valami elmebeteg, hogy azért mert nekem x párt szimpatikus, én nem vagyok eléggé magyar, vagy csak idegen...

"próbálja a saját nemzetének az érdekeit nézni"
Azzal a fenenagy kardcsörgetéssel, buzizással, rasszistáskodással, ponthogy nem a nemzet érdekeit nézik - hanem tönkreteszik az idegenforgalmat.

"hazai termékeket várásol ezzel támogatván a hazai ipart"
Ez egy elég jó téma,lehet hazait is venni, ha ésszerű az ár érték arány.

"addig nálunk ez miért egyenlő a fasizmussal és a náci ideológikkal?"
na látod, ez az a pont amit nem értesz:)

"Nálunk is van radikális szélsőjobboldali közösség, de azok se nácik meg fasiszták könyörgöm."

hanem mi? Mi szerinted a radikális szélsőjobb?:)

"Tudom, hogy rettegett szó a nácizmus, de annak mi köze vagy a Magyarországhoz és a magyarságtudathoz? Elárulom SEMMI!"
No, itt jön megint: nem érted..
@Karlitosz: a mienk 2xesére bővitette a létszámot az elmúlt 2 évben.
Nyugat Európából hozzuk el a munkát, most interjúztattam a héten, szegény elkeseredett emberek, nevetséges pénzeket kérnek, mindent bevállalnak csak hogy legyen munkahelyük. Vona Gábor menjen a kurva anyjába, ne szóljon bele a mi üzletünkbe. Mi megdolgozunk az anyacég bizalmaáért igy munkahelyeket teremtünk, Vona faszfej Gábor meg csak összeugrasztja a cigányt meg a magyart.
Az elkövetkező négy évben nemhogy meg fog erősödni a Jobbik, de közben konszolidálódni is fog egy kicsit és mellette jobbról meg fog jelenni egy igazi szélsőséges párt. A Jobbik nem az.
Ez a Jobbikot bennebb tolja a palettán. A Jobbik meg a Fideszt tolja balra a palettán.
Eredmény: a mai Mszp helyét átveszi a Fidesz(már részben átvette)
a mai Fidesz helyét átveszi a Jobbik(már részben átvette)
a mai Jobbik helyét átveszi egy szélsőségesebb párt(64 vármegye közeli).
A többiek balról lepotyognak, illetve a Lehet más az Szdsz megkapaszkodik mint új balliberális párt.
Ugyanúgy ahogy a Fideszt megszabadította a Jobbik a szélsőséges vádtól, ugyanúgy megszabadítja a Jobbikot az új párt a szélsőséges vádtól.
Ha a Fidesz nem tud csodát művelni 3 év alatt(nem tud!) akkor borítékolható a 2014-es 2/3-os Jobbik.

Tippem a 2014-es választásra:

Új szélsőséges párt 5%
Jobbik: 48%
Fidesz: 30%
Mszp: 3%
Lehet más az Szdsz 9%
Civil Mozgalom 5%
@ora et labora: oké, most visszamehetsz a ketrecbe, mert ha nagyon hangoskodsz, akkor megint jön a hideg zuhany és a végbélkúp.

@Bozdurgán: igyekszem jobbikos perspektívában látni a világot :))
Ők meg magunkfajták. Jók és rosszak. MiMagyarok, meg amazok. Jobb lesz, vagy nem.

@Nazareus: "LMP - SZDSZ 2.0. Ennél többet szerintem nem is kell mondani róluk"
Hát, maximum te tudsz ennyit róluk. Szerintem frissítsd a jobbik központban az agyad driverét, mert ez az lmp=szdsz szöveg hónapokkal ezelőtti, azóta már nem fikkantja a jobbik az lmp-t, mivel rájött, hogy neki jó ha az lmp a parlamentben van, kevesebb lesz tőle a komcsi, meg a fidesztől is szippanthatnak szavazókat. Tényleg telefonálj rá a szellemi irányítódra, nehogy a végén még valami baj legyen, mert nem vagy naprakész...
@Muad\\\'Dib: Kit érdekel, hogy bűncselekmény??? Vona G. udvari bolondnak óhajt öltözni a Parlament alakuló ülésén, hát öltözzön annak.:)
@Karlitosz: "ne áltasd magad. nem fogja megúszni egyik ingyenélő sem aki ide juttatta az országot."
Épp most lesz meg a 2/3 meg fogják úszni, nyugodt lehetsz.

"jobb ha szokjátok, az elkövetkező időben hiába jár a pofátok, úgy lesz ahogy mi diktálunk."
Lesz 1x % százalékotok, bent lesztek a parlamentben, de nincs 1 milla félkegyelmű az országban, hogy mind rátok szavazzon. :)
@helota: 2014-ben sehol nem lesz a jobbik...
A jobbik nem szélsőséges párt? Ez a nap poénja.:)))
@Páneurópai Harci Kos: jobbikossal vitatkozni? hat mit csinalsz te? :))

Ez a hazai termeket vasarlas, nagyon kedves porgetes.
Csak epp Vona Gabus sose azt mondta, hogy azok a hazarulo kocsogfaszok akik a teszkoban veszik meg a lapkasajtot, ezzel tolva a multik bevasarloszekeret, hanem mindig csak az hangzik el, hogy a teszko mekkora geci. Neeeeeeeem am az ecceri honpolgarnak mondja meg a Gabus, hogy segghulye vagy, hanem ooodalbabokodosen akar beleharapni a kezbe amibol enni kap. es miutan beleszart, meg bele is harap.
Na, ez a jobbik eleterzes.
@Páneurópai Harci Kos:
"...Én is szeretem Magyarországot, de ne találja ki már valami elmebeteg, hogy azért mert nekem x párt szimpatikus, én nem vagyok eléggé magyar, vagy csak idegen..."
Már bocsánat, de pont a Jobbik az, aki nem akarta soha megmagyarázni, hogy, aki valaha is más pártra szavazott az mennyire magyar, vagy nem. Az, hogy bizonyos pártokat hazaárulónak tart, az előző 8 év után nem csoda. Ellenben a baloldal és újabban a jobboldal is előszeretettel zárja ki az emberek sorából a Jobbik tagokat/szimpatizánsokat. Azért ilyen alapon minimum a többi párttal szemben is hasonló fenntartásokat kellene érezned.
@Lemmiwinks: hülyeséget beszélsz. nem fogja a jobbik elűzni a multikat. azokat űzi el akik nem hajlandóak adót fizetni, éhbérért dolgoztat, a munka törvénykönyvét a gyárkapun kívülinek nyilvánítja. ilyenekre nincs szükségünk.
azt szajkózod amit a médiából hallasz, ha legalább egy interjút megnéztél volna vagy elolvastad volna a programot nem mondanál ilyet.
@TheBerzerker:
Jóbarát!
Olvasd el a Lugánói tanulmányt és megérted.
De tényleg, ez komoly!
Csak el ne sírd magad!
@blah: Hangsúlyozom, a jobbik semmiféle asztalra nem fog csapkodni. Megkapják az első fizut, az első költségtérítést és ebben ki is fog merülni a tevékenységük...
@Kassian:
Ha esetleg kikapcsolnád a write only módotn látnád, hogy akinek írtam, az volt a legnagyobb baja HOGY SZERINTE BŰNCSELEKMÉNY. Amit itt írogatsz, annak semmi köze ahhoz, amiről én beszéltem. Saját dolgod, hogy mit tartasz bohócruhának, annak ehhez semmi köze.
@ora et labora: Te még mindig az MSZP=komcsik nótát fújod? Szerintem cserélj lemezt.
Aztán kérdezd meg Vonát is, hogy hogy is van az az államosítás dolog? :P
@Karlitosz: "másnap a kurucon lesznek."

remélem az első lépése lesz a fidesznek, hogy eltakarítja azt a szart

mszp=jobbik hőzöngő prolik
@Karlitosz: a multik fizetnek adót, 2x több adót fizetnek, mint a hazai vállalkozások egy munkavállalóra vetitve. a bérszinvonal is teljesen hasonló, hiszen egy munkaerőpiac van, ha a multi keveset fizetne, nem menne oda dolgozni senki, csak mi megfizetjük utána a TBt meg az SZJAt is, a kisvállalkozó meg zsebbe nyomja a lóvét.

Vona Gábor szájából hallottam, hogy el akarják üzni a multikat. Jól van faszfejek, miből fogjátok fizetni a munmkanélküli segélyt 1 millió eddigi adófizetőnek?
Ja tudom, nem fizetitek vissza az államadósságot. Aminek a nagy részét a lakosság tartja a kezében bankbetét, befektetési jegy formában. Gratula.

Idióta hülyegyerekek.
@Karlitosz: Te hány éves vagy, amúgy? 15?

"Elűzi azokat, akik nem hajlandók adót fizetni"
Besírtam a röhögéstől.:))))
A sör nem lesz esetleg ingyen? Vagy kap mindenki kap majd alanyi jogon egy lakást esetleg? Netán egy autót? Muhahahahaaa...a jobbikos csürhe.
@Kassian:
ez történt akkor is amikor bejutottak az EU parlamentbe ugye?

Feltételezni lehet, de eddig mást láttunk.
A jobbik az egyetlen ahol ha felmész a honlapra meg tudod nézni, hogy mikor mit műveltek az EU parlementben.
(most mind1 hogy egyet érteke azzal amit mondanak vagy nem)
Az van, hogy ezt egyetlen pártról sem tudjuk elmondani.
És nem arról szólnak a hírek, hogy milyen visszaélésekben vesz részt a jobbik úniós különítménye.
@Kassian:

az europarlamentben is csak heverésznek ugye
@Muad\\\'Dib: Ki a bánatot érdekel, hogy mit írogatsz?
Azért az is jó kérdés, hogy M. Krisztina liberális jogvédőként, Baló György feleségeként mikor döbbent rá arra, hogy nem maguk fajta, hanem magunk fajta...:)
@Joseph Adama:
Remélem te nem vagy proli!
Az olyan snassz volna, hogy még.
Zabcsikát elszopták a legyek, ugye érted?
Kár érte, pótolhatatlan volt.
@gauche caviar: Egyrészt nincs szellemi irányitóm, másrészt hiába fáj, attól még az LMP gyakorlatilag az SZDSZ 2.0. Akkor tüntek fel, amikor az SZDSZ összeomlott, ugyanazon elveket képviselik, ugyanaz a szavazótáboruk még jó pár volt SZDSZ-est is lehet találni köztük.

Engem nem érdekel, hogy a Jobbiknak jó-e vagy sem az LMP a parlamentben. Engem az érdekel, hogy ugyanolyan banda, mint amelyik nemrég feloszlott.
Bocsi, azoknak aki a Jobbikot lehúzza:

A többi párt kapott húsz évet. Ha nem éltek volna vissza vele, a Jobbikról ma senki nem hallana(bár úgy lenne).

De az elmúlt 20 év után akkor is bizalmat adnék egy új pártnak aki erőt tud felmutatni, ha maga Putyin lenne a miniszterelnök jelölt.

Egyébként az oroszokkal riogatás csak reklám, mert minden elkötelezett Jobbikos szimpatizál Putyinnal, hisz a rendszerváltás után megmutatta, hogy Oroszországot nem lehet leírni. Kemény kézzel öszefogta és energianagyhatalommá tette. Leszarták, hogy nyugat protekcionizmust kiált. Helyzetbe hozták a Gazpromot meg a Rosatom-ot, ha elmúlik a válság Európa szenvedélyesen fog bepucsitani az oroszoknak egy kis gázért, meg könnybe lábad szemmel fogja cumizni az orosz falloszt az orosz piacokért.
Kína másik oldalról cumizik egy kis energiáért meg nyersanyagért.
Csakazért mert ők nem játszák el a bugyuta demokratát, hanem stratégiai szinten gondolkodnak, érdekek és nem elvek mentén politizálnak.
@Lemmiwinks:

Vona Gábor annyit mondott hogy megadóztják a multikat:)Ráadásul kiemelte, hogy nem az audi vagy a mercedes típusú beruházásokról van szó.

Csak azért mondom, hogy nehogy egy átlagszélsőséges szintjére süllyedj a ferdítéssel.

Senki sem tudja, csak sejti, hogy ha azokat a az aókedvezményeket amit egy egy multi kap a magyar kkv szektorra fordítaná az állam, jobban járna az ország.
Jobbikra szavazok!

1, Orbánéknak kell az ellenzék
2, A törvényeket a Jobbik is be tartja, eddig is betartotta, ha a Parlamentbe kerülnek. A Gárda egyenruha az nem számít sztem törvénytelennek. Csak egy egyenruha.
@helota: a szavazó lapon nem az van, hogy
1. Jobbik
2. többi párt

A Fidesz 4 évet kapott eddig, nem 20at.
@ora et labora: Nem heverésznek, hanem közröhej tárgyát képezik momentán.
Semmiféle érdemi munkát nem végez morvai "kerékbilincses" krisztina és privát bűnözői köre. Az, hogy minden nap felszólal valamelyikük gyökér és nettó baromságokat beszél, az nem munka... Miket is szokott mondani szegedi cs.? Valami turáni szövetség megalakítása vagy miről zagyvál az a seggarc?

De ha te ilyen tájékozott vagy a jobbik uniós képviselő csoportjának munkájával kapcsolatban, akkor várnám tőled a részletes információt a jobbik kint végzett "munkájáról". Köszi.:)
Ezt a leányzót azért elnézegetném Morvai Krisztina helyett.
Az sem baj, ha nem szólalna meg.

Lazuljatok, már csak egy nap!
Nagyon durva néhány kommentben ahogy valóban konszolidálni, finomítani próbálnak a Jobbikon..Most komolyan - tényleg azt hiszitek hogy ennyire hülyék az emberek? Az jobbikos értelmiségi fiatalok felnőnek, az idősebbek meg már úgysem változnak, a csőcsléknek meg mindegy, csak zsidó, cigány stb. legyen a hibás - de arra nagyon komoly mérget vehettek - hogy a Jobbik a parlamentben: kénytelen betartani a demokratikus játékszabályokat: azt a sok ostobaságot nyilván nem lehet meglépni amit ígértek a hatalomért, a csak dumából meg hamar elege lesz a szélsőségességéért vele tartóknak, a támogatottság ekkor erősen csökkeni fog. A párt azonban a lózungjai nélkül igazi lufi: hamar kidurran. Az amúgy is teljesen leamortizálódott politikai kultúránknak egy jelentős megújulás előtti utolsó pofon marad csak a Jobbik. Éppeszű ember nem akar kilépni az EU-ból, nem akar bezárkózni ebbe a kis országba, nem akar politikai csendörséget, azt szeretné ha a vélemény szabad lenne, és nem azt ha egy politikai erő mondaná meg hogy mi a kultúra, és mi az érték, és ezt hosszan sorolhatnánk. Pont a liberális értékek azok amelyek miatt ez a sok csalódott ember szabadon hajtogathatja az őrültségeit. De ez a demokrácia, és ettől szép,én azt hiszem a dolgok lassan kiegyenlítődnek, én kb. 10 évet adok neki. Mi azon megyünk keresztül 30 év alatt, mint amin a nyugati demokráciák háromszor, négyszer ennyi idő alatt. Kicsit öreg leszek, de kivárom. Addig pedig csak arra kérek mindenkit - hogy teljesen ne ba...ák szét az országot!
@helota: "mert ők nem játszák el a bugyuta demokratát"

Lehet menni Észak-Koreába. ;) Ott nem dőlnek be a " demokráciának".
@Nazareus: "az LMP gyakorlatilag az SZDSZ 2.0." Gyakorlatilag meg hülye vagy, vagy tájékozatlan.
@Legelő Őse: "én kb. 10 évet adok neki"
Jó lesz az 2-nek is.
@Bozdurgán: hova adóztatja a multikat, amikor már igy is 2x annyi adót fizetnek?

a támogatások, amiket kapnak elenyészőek a befizetett plusz adómennyiséghez képest. Kb 10x külöbség.

a kis és középvállalatokat a Fidesz is támogatni fogja, ehhez nincs szükség a multik kikergetésére vagy "megadóztatására".
@Nazareus: tehat a gondolatmeneted arra epit, hogy azert szadeszos az lmp, mert akkor alakult (fail: az lmp 2 eve megalakult, joval elobb, mint az szdsz osszedolt volna) tehat mivel akkor alakult, es vannak atfedesek a kepviselt eszmek kozott (az lmp kajakra nem szabadpiac parti vadkapitalista, mint a szadeszos arcok kozul eza koka jancsi fele vonal) tehat ezert ok biztosan ugyanolyanok.
mint akik kifosztottak. (gondolom fullra bejelentve adozol, teljes jarulekokkal, mindenkitol kersz szamlat, sosem bliccelsz a bekaven...)
ha mondjuk megnezed az lmp elkepzeleseit, egy szinte mar tozskozossegi gazdasagi elkepzeleseket fogsz talalni, olyan kurvara nem piacpartiak, tehat kicsit nehezen ertelmezheto, hogyan akarnanak kifosztani teged (a mintapolgart).
Az a gyanum, hogy fingod nincs az lmp terveirol, elkepzelesirol, csak valaki mondta, hogy azok olyan szadeszos, libsi gecik, oszt neked ennyi eleg is volt.
Nazareus 2010.04.09. 10:26:57

Ettől a logikától kifolyt a szemem.
Egyszerű, mint a vonatfütty.
@Kassian: Nemzetközi viszonylatban nem.
Amit most hírdet a Jobbik, azt már régóta megvalósította a szlovák kormány, vagy a román kormány. Ott ugyanezt a programot csak simán jobboldalinak hívják. Nyugat-európai összehasonlításban sem szélsőséges. Sőt nyugat európai viszonylatban sok szempontból inkább baloldalinak nevezhető mint jobb oldalinak.
A retorikája valóban szélsőséges valamelyest de a programjuk egyáltalán nem.
És a Vona többször nyilatkozta, hogy ahol eltérés van a programjuk és a retorikájuk között, ott a programban foglaltakat kell irányadónak tekinteni.

Retorikai szinten meg már hallottunk minden párttól mindent, úgyhogy ezt kampányidőszakban csak fenntartással kell kezelni. Nyílván a Jobbik táborában vannak szélsőségesek is. De ők 2 %-ra tehetők.
Eleve a szélsőségesség technikus terminus-a kizárja a 10% fölötti reprezentáltságot. Értsd: egy 10%-os párt nem lehet szélsőséges, mert a szélsőséges fogalma a periférikus támogatottságot is jelenti egyben azaz szélsőségesnek mondható a társadalmi értékrendtől nagy mértékben eltérő jelentéktelen kisebbség(cirka4-5%)
tehát semmilyen értelemben nem szélsőséges a Jobbik, bár igaz, hogy legszélen helyezkedik el.
Ne keverjük a fogalmakat se szándékosan se véletlenül.
@Legelő Őse: Basszus... a Jobbik sem akar kilépni az EU-ból. EU-szkeptikus, az nem azt jelenti, hogy ki akar lépni, hanem azt, hogy JOBB feltételeket akar kicsikarni Magyarországnak, mint a mostaniak. Mert például a franciáknak és másoknak sikerült.
@Karlitosz: "azokat űzi el akik nem hajlandóak adót fizetni, éhbérért dolgoztat, a munka törvénykönyvét a gyárkapun kívülinek nyilvánítja."

haha, ez a legtöbb hazai kis és középvállalkozásra simán igaz.
aki dolgozott multinál az tudja mi a különbség a multi és a hazai "foglalkoztató" között:
a multi nem abból az alapállásból indul ki, hogy hol lehet kiskapuzni. Aki dolgozott már multinál, az pontosan tudja, hogy egy multinál az első napon az út a munkaügyre vezet, ahol azonnal állományba is vesznek, bejelentve teljesre(ami lehet kevesebb, mint a feketén zsebbe tolt della a kisvállalkozónál) de már az első naptól ott ketyeg, járulékkal, pótlékkal, bérszámfejtve, jónapot.
ehhez képest a hazai foglalkoztatóknál inkább az számít kivételnek ha valaki teljesre bejelent, bár tényléeg eléggé ritka, 40 fős kkv-k ahol még az ügyvezető is minimálra van bejelentve, nincs túlóra pénz, melegétel, fizetett szabadság, satöbbi.

szál aki a multik ellen fröcsög, az egy netto ostoba fasz, aki hangyafasznyit nincs képben a világgal.
@Bozdurgán: Te valamit tényleg nem értesz! Kicsit gondolj bele. EGy válallat nem azért kap adókedvezményt mert külföldi tulajdonosai vannak, hanem mert fejleszt, és folyamatosan foglalkoztat - nem csak minimálbéren - jelentős mennyiségű alkalmazottat. Az adókedvezmények mértékéről, arányáról, idejéről már érdemes VITÁT folytatni - de ez nem egy egyszerű politikai döntés. A magyar kisvállalkozások mind csak minimálbérre jelentik be az alkalmazottaikat, és arányában a multikhoz képest nagyon kevés TB-t és járulékot fizetnek. Ezért cserébe az állam kibaszott bonyolúlt módon krályi módon megsarcolja őket adóval, ezért tovább kényszerülnek csalni. De ezt csak egy intézkedéssel nem lehet megoldani - ergó egyik oldalon adócsökkentéssel (kisvállakozások) - a másik oldalon adóemeléssel (multik, nagyok) mert akkor az állam éppen azt díjjazza aki kényszerból ugyan de csal, és azt bünteti, akikből fizeti az ország kiadásait. Próbáld megérteni, hogy ez ennél sokkel bonyolultabb, és valóban szakmapolitikai kérdés, amiről sajnos egy párt programjában sem olvasok - de az MDF-ben igen, csak azok meg szinte nincsenek -. A JObbik válasza viszont a legrosszabb. Mégis miből finanszírozzuk majd az országot?? Például az általuk kínált közmunkát a Romáknak???
@ZX: Hü de komoly érveid vannak :))))

Fáj az igazság? Tudod, a személyeskedés akkor kezdödik, amikor nincsenek érvek.

Mindenesetre magad minösited az ilyen hozzászólásokkal. Te dolgod.
Az zavarja itt sokak világképét, hogy még mindig elhiszik amikor az szdsz-mszp-mdf valamelyik vezérhülyéje közli, hogy ezt nem lehet másképp csinálni, mert különben elmegy, bezár, nem szeretminket az imf, a multik, a eu stb.stb

Tehát ezek a pártok mindig jót akarnak és csodás kánaán lesz, csak most még egy ideig megszorítások lesznek, mert nincs más megoldás, muszály, nem lehet stb. stb

EZ EGY KIBASZOTT NAGY HAZUGSÁG!

SOHA nincs kényszerpálya, mindig van sok-sok megoldás. Csak vagy hülyék hozzá, hogy felismerjék, vagy a saját érdekeik irányába akarnak ezzel a "sajnos nincs más lehetőségünk" dumával terelni

Ha Mo kilépne az EU-ból nem szűnne meg az ország! Nincs csőd, világvége stb.

Ha pofánvágod a bankokat nem szűnik mag az ország! Nincs csőd, világvége stb.

Ha a multikat megadóztatod nem szűnik meg az ország! Nincs csőd, világvége stb.

MINDIG VAN MÁSIK
bank, multicég, befektető, munkaadó, kölcsönnyujtó ország

Arra ne add a szavazatod aki azt magyarázza miért nem lehet!

Az nem érdekel miért és hogyan nem lehet jó itt magyarországon!

Csak az érdekel, akinek van célja, jövőképe alternatívái a cél mielőbbi eléréséhez.

Na ezek nincsenek az szdsz-mszp-mdf "szakemberei" között.

Ezek nem szakemberek, hanem megmagyarázóemberek, akik kimagyarázzák a sikertelenségüket 20 éve.

Röviden:
Mehetnek a picsába, nem adok ÚJABB esélyt - hátha sikerülc - a zsidókomcsiknak!
@Lemmiwinks: helyesbítek:
a Fidesz négy évet kapott eddig kormányon és 16-ot ellenzékben.
A 16 ellenzékben eltöltött évekért is vaskos pénzeket akasztott le, de tenni nem sokat tett. Félreértés ne essék nem a kormányt védem, de az ellenzéki politikust is ugyanúgy az adófizető polgár tartja el mint a kormányon lévőt.
Jelenleg sok ember megitélése szerint sem a kormányon lévő, sem az ellenzékben lévő pőolitikusok nem teljesítették a tőlük elvárt feladatokat a tőlük elvárt szinvonalon.
Ennyi.
@Legelő Őse:

jól mondod,reméletően leszakadnak a szélsőségesek.
És valószínű a támogatottság is csökkenni fog, de szélsőségesek helyére simán beállhat a fidesz jobb széle.
A jobbikos értelmiség szerintem MÁR felnőtt 30asok akik pont végigélték azt a folyamatot amikor a demokrácia álomból az lett, hogy a legnépszerűbb politikusunk 40 % on áll.
Végigélték azt a folyamatot, hogy az eu 90től ígérgette a sürgős felvételünket, 94ben már folytak a tárgyalások.
És mi történt? Becsaptak. Nem lettünk 2. Portuália, csak 1 a sok keleti állam között.
Ez a nemzedék Végigélte, ahogy a demokrácia és a picagazdaság nevében konkrétan felszámolódott a teljes mezőgazdasági feldolgozóipar, a nehézipar eltűnt, és mire rájöttünk,hogy többen vannak azok a nyugati vállalatok akik piacot vesz mint azok akik termelni akararnak már késő volt.

Ez az értelmiség MÁST akar, és most az egyelen párt aki arról beszél, hogy MÁSRA van szükség az a Jobbik, tetszik vagy sem.
Ez az értelmiség még a gárda felett is szemet huny, csak jöjjön már valami MÁS.
@Joseph Adama: Én csak Oroszországról és Kínáról beszéltem nem Észak Kóreáról.
És mennek is ne búsulj, akinek van befektetési tőkéje, az már rég ott van. Csak magyar példa: Mol, Otp.
@Lemmiwinks:
Hááát, nem tudom a multik pontos számát, de:
"...A TOP listákban szereplõ 100+50 adózó a kiemelt adónemek – társasági
adó, általános forgalmi adó, személyi jövedelemadó, társadalombiztosítási
járulék, egészségügyi hozzájárulás – adóbevételének
21%-át teljesítette úgy, hogy ebben a körben a többi vállalkozáshoz képest
nagyobb az áfa tárgyi adómentes értékesítés és az export aránya, és
kevesebb az szja és tb bevételekhez való hozzájárulás a foglalkoztatott
létszám kisebb aránya miatt...."
A 100 legnagyobb vállalkozás
Az 50 legnagyobb pénzügyi vállalkozás
A régiók 20–20 legnagyobb vállalkozása
a 2008. évre vonatkozó adóbevallások alapján
Az Adó- és Pénzügyi Ellenõrzési Hivatal
és a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara közös kiadványa
Budapest, 2009
@Nazareus: Ne haragudj - de az EU a legjobb dolog ami velünk történhetett. A közepes nagyságú magyar vállalkozások 90%-a elpusztult volna a pályázati támogatások nélkül...tudod, az a német és francia adófizetők finanszírozzák, és biztosan feltünt, hogy több szempontból is nagyobbak, nagyobb befolyásúak nálunk. Nem mellékesen pedig: ezekhez képest hazánk meglehetősen jól jön ki ebből. Szerintem nézz utéána mennyit fizetünk be, és mennyire pályázunk folyamatosan. Ezek tények! A Jobbik legyen szkeptikus a saját világnézetével kapcsolatban, Az EU-ban éppen szénné égetnek minket képviselőik! Szánalmas....
Lehet vitatni a Jobbik stílusát, módszereit stb. Lesz-e rajtuk kívül akik megakadályozhatják a sötét ügyeket ? Felvetette-e valaki rajtuk kívül a leglényegesebb kérdéseket? Elszámoltatás, Államadósság, Multik teherviselése, Cigánykérdés( nem csak bűnözés ), Közbiztonság. A fidesz igéri 40 év alatt kifizetjük az adósságot, már mint mi. Hogyan lesz a fidesznek gazdasági mozgástere, ha nem nyúl radikálisan néhány tabunak tekintett ügyhöz. Úgy gondolom a Jobbik a parlamentben európai modorban fog szerepelni, ezt Vona összes média megjelenése bizonyította.
Végül amit nem szabad elfelejteni, kb 30.000 milliárd állami vagyon tünt el bűnösen az elmúlt húsz évben. Ugye ezzel nem egyenértékű az ötszázadik gárdista-lány ...
@helota: Tökéletesen igazad van, ezt én sem írtam volna le szebben.

Annak, hogy a jobbik lézezik, csak örülni kellene mindenkinek, hogy egy kicsit felrázza ezt a velejéig romlott politikai elitet.

egyébként a legjobb az lett volna, ha nem kellene a jobbik.
@Nazareus: na, és erre mi van:
"Morvai Krisztina, indexvideó: Az IMF hitelt mi nem fogjuk visszafizetni. Miért? Hát mert ez a nép már annyit szenvedett..."
eeeeeeeeeenyi.
nem mintha a kurva sok külföldi kölcsönt nem a pazarló egészségügy, nyugdíjkasszák zabálnák fel, a lakossági eladósodottság meg leginkább fogyasztási alapú, autók, külföldi nyaralások, lakásfelújítások, stb-k.

szál a jobbik csak másra keni az ember saját hibáit, és ezért várja a bizalmat.

aztán az már csak grátisz, hogy emellé még ostobák és rosszindulatúak is.
(lmp-s rendezvényen vertek már meg valakit..?)
szánalmas ahogy ugat a sok húgyagyú a jobbik ellen. mintha tudnátok jobbat mutatni.
ebben az országban él néhány millió ember akiknek a családját 70 éve tapossák gyalázzák és fosztogatják. többek között azok akik most a jobbikon fröcsögnek. betelt a pohár, az eddig ökölve szorított kéz most lecsap. rátok is.
@gauche caviar: Tévedsz, átolvastam a honlapjukat, érdekelt, hogy öket válasszam-e vagy a Jobbikot. Nem gyözött meg a honlapjuk arról, hogy öket kellene.

És hogy felvetéseidre:
- gondolom fullra bejelentve adozol, teljes jarulekokkal: IGEN

- mindenkitol kersz szamlat - NEM kérek, nem nekem kell magamtól kérni, az eladónak kell adni.

- sosem bliccelsz a bekaven.. - NEM, mivel autóval járok.

Egyébként elég SZDSZ-es a gondolatmeneted (akkor is ha LMP-s vagy:))): ha ÉN esetleg csalnék az adóval vagy bliccelnék a BKV-n, akkor máris teljesen jogos lenne az SZDSZ-es és MSZP- milliók, milliárdok ellopása? Hát nem, két okból kifolyólag: egyrészt senkit sem ment fel a lopás alól, ha más is lop. Másrészt PONT nekik kellene példát mutatni az embereknek. Milyen alapon várja el egy miniszter, hogy befizessék az emberek az adót, amikor ö is lop/csal/hazudik?
@Kassian: akkor eltünnek és marad minden a régiben... Alig valamiben értek velük egyet és az ideológiájukra sem vagyok vevő de egy próbát megér a részemről ez az elmélet. Mindenesetre szerintem a túlélésükhöz csapkodniuk kell majd az asztalt különben rövid lesz a pályafutásuk és szerintem ezt nem akarják.
@Legelő Őse:
Csakhogy nekünk nincs újabb 30 évünk, ugye tudod?
... és bármilyen szép is a demokrácia, bármilyen szép is, hogy ahány ember annyi értékrend, annyi törvény, erre rámegy az ország, a nemzet, a haza.
Ezért a demokráciáért eladni mindenünket? és hazátlanná vállni, van ebben racionalitás?
Látni is kellene a nagy demokráciától, látni hová jutottunk, látni mi vár ránk.
A demokrácia luxus és csak akkor érték, ha van rá elég pénzed. Ne akarj egy csóró országban nyugati demokráciát, vedd észre, hogy micsoda ráfizetés részleteiben a te dicső demokráciád!
A bölcsesség nem örökölhető sajnos.
Hogy miért? Azért, mert hazánkat veszély fenyegeti, a globalista pénzügyi oligarchiák végleg megpecsételhetik az elkövetkező 4 évben országunk sorsát. Ha most tutyi-mutyiskodunk, - megint hülye mód szavazunk, - végleg elvesztünk. Nem lesz visszaút sem 4 év múlva, sem később! Ezt jól véssétek az eszetekbe!
A Jobbik, kizárólag a Jobbik a megoldás! Ezért szavazz hát a Jobbikra!
@Kassian:

Ők legalább elolvassák, amit eléjük raknak és nem elolvasatlan angol nyelvű szerződést szavaznak meg örömködve, mint a hazaáruló jelenlegi parlamenti képviselők, akiket mind ki lehet terelni szart lapátolni, mert azt talán nem basszák el a zsidókomcsik.
Elvtársak, Polgártársak, Véreim Magyarok!
Hajrá Jobbik! :-)
@Páneurópai Harci Kos: Nem azt mondja "hej", hanem azt, hogy "zikkalj"...
Legalább önmagadhoz légy hű :D
@Ficak: értem. szóval örüljek ha begennyesedik egy fekélyem, mert így legalább észreveszem, hogy van fekélyem? ahelyett, hogy elkerültem volna a kialakulását?
érdekesen szado-mazo egy gondolat ez. (nem beszélve arról, hogy ez kvázi egy olyan szintű meghasonulásos beletörődést vízonál, ahol már szinte mi köszönjük meg Trianont, mert legalább észhez tértünk tőle...)
@Bozdurgán:

Bizony ezt szépen leírtad. Így van ez.

Aki értelmes és gondolkodik az már nem ad 185. esélyt a tolvaj hazug, demagóg mzsp-szdsz-mdf triónak.

Ígérnek fűt-fát és semmi nem lesz belőle, SEMMI!

Csak ezt tudják: csalni,lopni és megmagyarázni.

Ez már nem kell senkinek.
@levi009: lassan becsengetnek, menj ki a számtech teremből...
szar érzés lehet, hogy még nem szavazhatsz, de már nagyon tudod kire ikszelnél, ugye? :D
@ora et labora: "Ígérnek fűt-fát és semmi nem lesz belőle, SEMMI!

Csak ezt tudják: csalni,lopni és megmagyarázni.

Ez már nem kell senkinek. "

Ezt a jobbikról írtad?
Mert rájuk totál passzol...
(vagy mit is valósított meg eddig a jobbik abból amit szófosott? csak hogy mivel tud többet a jobbik, mint a többi ígérgető párt? mert az asztalra még semmit sem tett le, még hatalmas öklöket sem...)
@ora et labora: "muszály"
Az pontos J, hogy az ördögbe lehetsz te igaz hazafi, ha már Magyarul sem tudsz?
"
Ha Mo kilépne az EU-ból nem szűnne meg az ország! Nincs csőd, világvége stb."
deehogynincs:) csakhát, aki nem tanult gazdasági ismereteket, nem tájékozott az nincs képben.
"
Ha pofánvágod a bankokat nem szűnik mag az ország! Nincs csőd, világvége stb."
Dettó.
Ha a multikat megadóztatod nem szűnik meg az ország! Nincs csőd, világvége stb.
Dettó

"zsidókomcsiknak" micsoda fura egy világképed van hallod.. kezeltesd magad sürgősen:)
@gauche caviar: "nem mintha a kurva sok külföldi kölcsönt nem a pazarló egészségügy, nyugdíjkasszák zabálnák fel, a lakossági eladósodottság meg leginkább fogyasztási alapú, autók, külföldi nyaralások, lakásfelújítások, stb-k."

Részben!!! Másik részben a legalább ugyanennyit ellopó kormányzati garnitúra. Tudod TE mennyi töke vándorolg magánkézbe a privatizáció során? Kb. 20milliárd Ft. Az 1 ft-ért megvett gyárak és a többi. És tudod-e, hogy az elmúlt 8 év során még egyszer 20milliárd ft vándorolt át magánkézbe az MSZP-SZDSZ tolvajkormány ténykedései során?

Tudom, ennél többe kerül a TB. De most a TB pazarlását (ahogy irod) kell összehasonlitani a lopások mennyiségével és nem a TB müködési költségét.
@Nazareus: a jobbik és az lmp között hezitáltál?
hát, akkor nincs több kérdésem, a tudathasadással nem igazán tudok mit kezdeni, sorry, it was my fault.
@Legelő Őse: Alapvető tévedés. Egy vállalat a mai magyarországon nem azért kap kedvezményt mert fejleszt, hanem azért mert megfeleő lobbyképességgel rendelkezik. A fejlesztésre járó kedvezmény az csak álca a média meg a hiszékeny állampolgár fele. Amit mondassz az akkor lenne hiteles ha azt is hozzá mernéd tenni, hogy a te vállalkozásod fejlesztésért cserébe adókedvezményt kapott mindenféle lobbytevékenység és korrupció nélkül. Ilyet nyiván nem mondhatsz mert magyarországon nincs ilyen cég. Ez csak a duma.
A hazai kkv-éknak nincs ebben olyan tapasztalatuk és aparátusuk mint a multiknak, akik adott esetben törvényt is tudnak rendelni a parlamenttől.
Keress rá a korrupciókutatásra, hogy megtekinthess olyan eseteket az elmúlt évekből amikor mind a négy parlamenti párt szó szerint ugyanazt a törvénymódosító javaslatot nyújtotta be egy időben, egymás javaslatairól nem is tudva. Terészetesen megrendelésre. Na ez az a szint ahol a hazai kkv nem tud versenyezni egy multival.
@Nazareus: fuhh.. te hány éves vagy?

Na, egy konkrét kérdés: a Coca Cola minek számít? Az multi?
@levi009:
Így igaz levi, már most elvesztünk az adóságtengerben. És csak nyomnak bennünket lefelé. Adóságot már csak újabb adóságból tudunk fizetni, mert kevés a GDP.
Semmilyen kormány, semmilyen hatalom nem kellene, mert amit lopnak az is növeli az adóságot.
Elég volna egy rendvédelmi hivatal, meg egy józan APEH. Ezt az országot ennyivel el lehetne vezetni. A többi fölösleges. Lássátok be!
@Kassian:
ROTFLMAO, te válaszoltál az én üzenetemre először troll... IQ fail...
@Legelő Őse:

Szerintem a multik egyrészt azért alkalmaznak normál béren mert a kapott adókedezmények, és a helyi önkormányzatokkal kötött alkuk az iparűzési adóról, valamint a nyereség transzferálása a leányválalot között lehetővé teszik, hogy összességében ne érje meg csalni.

A probléma amit leírtál valós ahogy a kkv-k trüköznek a minimál bérrel, és az adóval.(szerintem ez a kapzsiság mellett inkább kényszer.)
Nyilván kivételek mindig lesznek, de ha globálisan gondolkodna a mindenkori hatalom,és a vállalatokra szánt támogatást azok a vállalkozások kapnák, akik helyben fejlesztnek, helyben ruháznak be, helyben növekednek, és helyiek a beszállítóik akkor összességében jobban járna, mint így.
Az államnak figyelne rá,hogy a nagy állami beruházások metró, buszok, vonatok nyertesei lokális cégek legyenek (ha úgy tetszik magyar vállakozások) Pl a kínai buszok beszerzéséért én börtönt adnék.
Itt sincs fekete vagy fehér, nyilván egy Hancook ,mercedes, audi, vagy más olyan beruházást ami 20-30+50 évre szól azt támogatni kell.
@gauche caviar: Végül is igen.....
Bár az utolsó mondatoban azt írtam, hogy a legjobb az lenne, ha nem lenne szükség a jobbik típusú új politikai erőre, tehát a fekély kialakulását kellett vonlna megelőzni.

Egyébként személy szerint nem bíztam benne, hogy egy új erő a semmiből létrejön. Ez ad okot némi bizakodásra és nem a konkrét ideológia, bár embereket kirángatni a nihilből csak ezzel lehet.
@Nazareus: www.demokrata.hu/heti-hir/tul-purgatoriumon

vagy: www.mancs.hu/index.php?gcPage=/public/hirek/hir.php&id=20685

"Azt is összeférhetetlennek tartják, hogy míg a Jobbik a multik ellen száll síkra, Egyed Zsolt a Coca-Colának dolgozik.
"Mindenki alkalmasnak tartja magát a jelöltségre. Ez a történet a személyes sértődésekről szól" - kommentálja a Miskolcon történteket Egyed Zsolt. ... Munkahelyéről Egyed azt mondta: a Coca-Cola minden országban honosított cég, itt fizet adót és járulékot. "Ez nem a Tesco. És dolgoznom kell a megélhetésemért."

Tehát: a Coca-Cola nem multi.
Csak ha a coca-cola nem multi... AKKOR KI A BÜDÖS FRANC A MULTI???
tudom, tudom: a zsidók...
@Ficak: a semmiből több párt is szárba szökkent, szóval nem a jobbik az egyedüli üdvözítő megoldás, mint ahogy azt ők jó sovinisztaként tolják...
@ora et labora:
60 éve magyarázzák, hogy most egy darabig rossz lesz, de majd aztán... Nem csoda elege van mindenkinek. O.V. szerint 40 év alatt kifizetjük a hitelt, és addig mi lesz ?
A multikat nem zavarja ki senki, csak vegyenek részt a közteher viselésben úgy mint nyugat-Európában. Az Unióban Magyarország fizeti a legtöbb támogatást kes-ben a multiknak, évi 600 milliárd. Hihetelen.
20 év alatt a cigányság felzárkóztatására is több mint 600 milliárd ment el. Mi az eredmény, hol a pénz.
A fidesz kormány néhány hónap alatt leamortizálja magát, ha nem cselekszik. Akik most a győztes mellé állnak, fél év múlva ugatni fognak.
@Muad\\\'Dib: ez minek a rövidítése amit Kassiannak írtál? Tényleg érdekelne :)
@gauche caviar: hehe, ez vicces, tenyleg ezt mondta?:)
Azert Ő sem akarja feladni a zsirosan fizeto allasat:)
@gauche caviar: Pff... igen, a Jobbik és LMP közt hezitáltam, mert új eröt kerestem, aki nem az MSZP, nem a FIDESZ, nem a SZDSZ és nem az MDF.

Mindkettöröl próbáltam tájékozódni, elolvastam a honlapjukat, akivel tudtam beszéltem. Mivel kiderült, hogy az LMP gyakorlatilag az SZDSZ felújitott változata, valamint nem gyözött meg a honlapjuk sem ezért lett a Jobbik.

És meg fogsz lepödni, alapvetöen liberális beállitottságú vagyok, semmi bajom a zsidókkal, nem félek a zsidó országfoglalástól sem, és nem volt a kezemben még árpádsávos zászló sem (pedig semmi bajom vele). Nem itélem el Izraelt - alapvetöen nem foglalkozom velük (ha valaki mégis szekiroz e témában, akkor azt mondom, amit gondolok: közel-keleten mindkét fél szemét módon viselkedik).

De nem félek a gárdistáktól, örülök, hogy vannak.

Gondolom most nem férek bele a Jobbikos-skatulyába :)))
@nyugger: el kéne költöznöd Kínába vagy Kubába szerintem... :)
@Nazareus:
Pontosítanom kell. a számaidat ezerrel kell szorozni.
@Páneurópai Harci Kos: Ezúton szeretnék meghunyászkodni, sajnálom, hogy nem értek semmit és debil vagyok, és különben is az én kurva anyámat mert más a véleményem.

Éljen a demokrácia!
@blah:
"ez minek a rövidítése amit Kassiannak írtál? Tényleg érdekelne :)"
Rolling on the floor laughing my ass off.
És UTFG :)
Ha a "multit" "elzavarja" valaki(k)* akkor mi lesz az addig ott dolgozó emberekkel?

*nagyon remélem, hogy ilyen idióta nem lesz senki:)
@gauche caviar:

45 éves vagyok, férfi, felsöfokú végzettséggel. Nös vagyok, van gyerekem. Egyéb kérdés? :-)

Igen, a Coca-cola multinak számit. És nem, a Jobbik nem akarja kizavarni a multikat az országból, hanem az adókedvezményüket akarja megvonni. Egyetértek ezzel. Ha _emiatt_ kimennek, akkor menjenek. De ne legyen már egy kisboltnak több az adója, mint egy multinak (százalékosan), azért mert nem tudja megvenni az illetékeseket...
@blah: vagy neked.
Nem tetszik az igazság?
Nem tetszik, hogy kritizálok?
Nem tetszik a demokrácia?
@Bozdurgán: Nézd! Teljesen természetes hogy az emberek csalódottak, de tudod, a politikusainkat eddig is mi választottuk, egyedül ők nem eröltethették magukat ránk. Kérlek értsd meg, hogy jelenleg itt tart az ország, mert mindenkivel azt lehet megcsinálni, amit meg lehet vele csinálni: ha hagyja. Az értelmiség jelentős része nem hitte el hogy a rendszervéltozás után hamar felzárkózunk a nyugati szintre, sokan mnégis türelmetlenek. A poltika meg fog változni, de abban biztos lehetsz hogy ez csak egy szélsőjobbos kilnegés - a Jobbik még ha agyonnyeri is magát - szerencsére halálra van ítélve. Mindannyian tudjuk hogy nem mást kell csinálni - hanem azt kellene JÓL csinálni ott a centrum környékén - mindegy hogy attól jobbra kissé vagy balra. A világtörténelemben egy ország sem jutott előre a befelé fordulással, a nacionalizmussal, a piacgazdaság jelentős politikai korlátozásával, a szabad verseny nacionalista befolyásolásával, valamint demagógiával. Egyszerűen - attól még hogy az elmúlt 20 évben rosszul csinálták, nem azt jelenti hogy alapjaiban mást kell csinálni. Nem a parlametáris demokrácia, vagy a szociáldemokráca, esetleg a konzervativizmus vagy liberalizmus a hibás, hanem azok, akik nem az értékeit képviselték, hanem a nevükben a saját hatalmukat építették. Tudod mi történik most? A nacionalizmusal történik meg ugyanez, és sokan ehez is felkötik a partedlit. Pedig egyszerűen - nekünk választópolgároknak kell felismernünk hogy csak rajtunk múlik hogy zsarolhatóak vagyunnk-e - az érzelmeinkkel, a vágyainkkal, a szorongásainkkal, az előítéleteinkkel stb. A politika meg fog változni - csak még kell neki idő, míg ezek a lányok - fiúk elmennek - ebbe a Jobbik is beletartozik. Jönnek majd profik. Én pozitív vagyok.
@Nazareus: Annyira értelmes a hozzászólásom, mint neked az azért szdsz 2 mert a haverom mondta akinek a haverjának az ismerőse hallotta egy haverjától, hogy állítólag....

Az LMP az, ami az SZDSZ lehetett volna, ha nem balfaszok és gátlástalan tolvajok a tagjai.
@Páneurópai Harci Kos: Egyrészt nem akarja elzavarni senki a multikat, hanem az adókedvezményüket akarja megvonni. Ha EMIATT kimennek az országból, akkor a helyükre lépö boltokban tudnak majd állást találni a multiknál dolgozó emberek.
@TheBerzerker: "Ezúton szeretnék meghunyászkodni, sajnálom, hogy nem értek semmit és debil vagyok, és különben is az én kurva anyámat mert más a véleményem.

Éljen a demokrácia! "

Már bocs, de én nem vagyok demokráciahivő, hanem inkább a kínai nézetrendszert vallom:)
@andrad:
Na ugye, van itt mindenkinek aduász a kezében, csak a végén játsza ki.
Remek! Lényeg, hogy kijött!
@nyugger: Szóval akkor a kommunista diktatúra jobb volt? :P
@Nazareus: "Egyrészt nem akarja elzavarni senki a multikat, hanem az adókedvezményüket akarja megvonni.
Tudod azért kapnak adókedvezményt - hogy Magyarországon legyenek, és ne Romániába menjenek például.

"Ha EMIATT kimennek az országból, akkor a helyükre lépö boltokban tudnak majd állást találni a multiknál dolgozó emberek."

Sajnos ahogy te tévedsz.
Pont az a baj, amit már más is írt - a magyar szemléletű cégek java része, minimálbéren- vagy azon se jelent be, és ott próbálja meg kiforgatni a munkavállalót ahol csak lehet.
Ráadásul a nepotizmus is eléggé erős.
Ha nem ismersz valakit akkor semmi esélyed.
@Nazareus: És lesz annyi pénzük mint a multiknak, hogy nagy áruházat építsenek és több száz dolgozót foglalkoztassanak? Esetleg. Hitelből. Azzal megint kik járnak jól?
@ZX: Mégis vannak köztük SZDSZ-esek. Azaz akik a gátlástalan tolvajok és balfaszok társaságából mentek át :-)

Kösz. De még ha igazad van, és tényleg az LMP az, ami a "tiszta" SZDSZ lehetett volna, akkor se elég jó az LMP. Mert én úgy érzem, hogy Magyarországon ma már csak tényleg a radikális változás segithet, olyannyira a béka feneke alá tuszkolták az MSZP-FIDESZ-SZDSZ kormányzati évek. Az LMP pedig túlságosan tutyimutyi és bátortalan ahhoz, hogy olyan lépéseket meg merjen tenni, amikre - úgy érzem - szüksége van ma Magyarországnak. A FIDESZ végképp nem fog meglépni semmi értelmeset - már lett volna rá lehetösége-, hisz volt kormányon, és nem tette meg. A Jobbikban emiatt bizom. Egyelöre legalábbis.

Egyébként érdekességképp: voltam az SZDSZ-nek tagja. Kerek 1 évig, 1991-ben. Akkor még biztam bennük. Véglegesen akkor irták le magukat amikor összeálltak az MSZP-vel.
@Legelő Őse:
Azzal egyetértek, hogy a hazai kkv-ék feketén fizetnek és nem vállaják a munkaadót megillető terheket. De kényszerpályán vannak. És mindezzel együtt is éppen csak 90%-al több embernek adnak munkát mint a multik. Vagyis ma a magyar lakosság döntő többségét a kkv-ék tartják el és nem a multik. Ráadásúl olyan szektorokban amelyekben eleve szinte lehetetlen komoly nyereséget termelni, azaz oda a multi be sem tenné a lábát. Ily módon ha megnézzük akkor az a kép, hogy a pár igazán nyereséges szektorra rátelepednek a multik, a többi, kevésbé nyereséges termelői szektort meg hagyják szerencsétlen kkv-éknak. Ez nem korrekt. Nehogy azt hidd, hogy bármelyik magyar cég nem tudna nyereségesen mobilszolgáltatást, vagy internet szolgáltatást nyújtani, vagy banki szolgáltatást. Egy gazdaság szerkezetében vannak fontos elemek a müködtetés szempontjából és van pár pénzcsap ahol a gazdasági össztermékből ki lehet emelni a profitot. Na erre a pénzcsapra vannak rátelepedve a multik. De ha le tudnád ellenőrizni, hogy a 9 millió magyar milyen bevételből fizeti ki a mobilszámláját ami a multi bevételét biztosítja, akkor azt látnád, hogy annak a pénznek 95 % a kkv szektorból érkezik és csak 5 % érkezik multiktól.
Ugyanígy ha megcsinálod bármely háztartásban vagy cégbena kiadási oldal és a bevételi oldal forrásainak a muli/kkv szerinti csoportosítását, akkor azt fogod látni, hogy mindenki a kkv-ékból és állampolgárokból él(onnan van a bevétele) és mindenki a multiknak fizet(kiadási oldal).
@ZX: Nem kell nagy áruházakat épiteni egyböl. Nem muszáj mindenképp hipermarketekben gondolkozni - a szupermarketek is mennek (CBA, Spar méretü boltok).
@Muad\\\'Dib: baszki megint kíváncsivá tettél. :)
@nyugger: ha jól olvastam ki a hozzászólásaidból neked nem tetszik a demokrácia, ezért is javasoltam.
@Nazareus: "Mégis vannak köztük SZDSZ-esek." Vannak, viszont kevesen, és azt is nézték, hogy kik jöhetnek, nem vettek be bárkit válogatás nélkül.

"Az LMP pedig túlságosan tutyimutyi és bátortalan ahhoz, hogy olyan lépéseket meg merjen tenni"

Csak mert nem foglalnak TV székházakat? Más módon is lehet küzdeni, és be is bizonyították. Elég, ha a Páty vagy Sávoly ügyet vesszük.
Majd a coca cola átveszi szépen a tevékenységi körüket:)
coca cola bank, dejó lesz:)
@Nazareus: Akkor 2 hipermarket helyett épül 30 szupermarket. Ami nem gazdaságos, mivel ugyanannyi árura több infrastruktúra és fenntartási költség esik.
@ZX: Fenéket volt jobb! Ezt olvasod ki a soraimból? Csőlátó lennél?
Csak nem változott semmi és nem is fog. Illetve nőtt az adósághalmaz, nőtt a reménytelenség, nőtt a monetáris fenyegetettség.
Jóról ebben az országban csak az 1900-as évek környékén lehetett beszélni utóljára.
Azóta süllyedünk.
Hogy neked mi a jó azt nem tudom.
Nekem nem volt jó, hogy nem mehettem egyetemre a komcsik idején, mert kitaszítottnak számítottam és még sorolhatnám százával.
Viszont ez sem jó.
Ti azt mondjátok rám nyuggerre, hogy komcsi. Annó a komcsik azt mondták rám, burzsuj, mert volt 300 hold földünk stb. Ellenség voltam mindíg és az is maradok, látom.
@Bozdurgán: A támogatásokról: egyrészt amit mondasz annak egy részével egyetértek: de - A Jobbik nem ezt mondja - a programját olvasd el - bár csak ezért nem érdemes, én megtettem - szóval ott nem az van leírva amit Te mondasz! Másrészt - a helyi vállalkozások nyerjenek az állami tendereken: ez nagyon nehéz, ugyanis akkor nem a minőség/ár reláció számít? Igaz hogy ezzel támogatjuk a magyar vállalkozásokat, de benne hagyjuk őket, sőt díjjazzuk azt hogy a jelenlegi fejlettségi szinten is lehet vállalkozni, hiszen állambácsi majd megrendeli. Nem tréfából mondom, ezek a dolgok sokkal összetettebbek - ebbe a rendszerbe egyoldalúan belenyúlni őrültség! Átfogó reformok kellenek, akár tetszik akár nem - nem pedig jól hangzó igéretek. A bankok, multik sanyargatása mind kőkemény demagógia, és ebben a formában teljes badarság, hiszen ha ezt ilyen egyoldalúan csinálják, akkor azt mi adófizetők fizetjük ki a másik oldalon. Vagyis a bank nem a saját hasznát fogja csökkenteni, ugye ez egyértelmű, ahogyan a multik is az árba építik majd bele, ha csökkentik az adókedvezményeiket. (amelyekkel még éppen hajszálon vagyunk piacképesek, azért kapták hogy idejöjjenek és ne mndjuk Romániába stb.) A piacgazdaság egy rendzser - az elemek egymásra hatnak. Lehet nagyokat mondani, meg jól hangzó demagógiával butítani a népet, akinek nem is kell értenie hozzá. CSak hatalmas felelősség szerintem. Nem kell ennyi "szakértő " az országba a választók között. Hiteles politikusokra lenne inkább szükség. De megdöbbent hogy az emberek nem veszik észre hogy a Jobbik ebből a szempontból a legrosszabb, hiszen ugyanazon az elven működik mint a többiek csak más az ideológia, és még gyűlöletet is szít.
Bármilyen oldalról is - akár a baloldalnak, akár a jobbnak sikerül hamarabb megújhodnia, ott bizony átfogó államháztartási reformok, a nagy intézményrendszerek reformjai, az állami bevételek (pl. adók) reformjai szükségesek - de ezeket jól felépítve - logikusan egymásra húzva kell megtenni - csak úgy működnek. Nem szeretek kijelenteni dolgokat, hiszen ez csak egy vélemény, de nincs más megoldás szerintem, ez pedig még jó pár év, ezt sajnálom. Kár közben ezért a szélsőséges kitérőért, mert csak amortizáljuk a hírünket a világban..
Azért ne legyen illúziója senkinek, a CBA nál is éhbéren vannak a népek.
A nagy zsét a cégvezetés teszi zsebre. Nem a dolgozó.
@ZX: Nem a TV-székházra gondolok, hanem IMF adósság átgondolása, bankok rendberakása.

Eleve azzal kellett volna inditani a rendszerváltást 90-ben, hogy a szocialista kormány által felvett államadósságot elengedtetjük. Legnagyobb pofátlanságnak tartom, hogy az MSZP ki meri jelenteni, hogy nincs jogfolytonossága az elözö párttal (MSZMP), de az országnak van jogfolytonossága az adósságal, amit az komcsik vettek fel. Az IMF hitelt részben az elözö rendszer által felvett és elherdált milliárdok miatt kellett felvenni.

Például a Jobbik hozzá mer nyúlni ehhez a témához, a többiek közül egyik sem mer vagy akar.
@nyugger: Én nem mondtam, hogy komcsi. De ha bárki is azt gondolja, hogy az a demokrácia ami M.o.-n van, az erős tévedésben él.
@ZX: Értelek, egyetértek.
@Nazareus: Hozzá mer nyúlni a témához, mert nem lesz kormányon, nem kell elszámolnia az ígéreteivel. Ahhoz, hogy az IMF hitelt újratárgyaljuk, valamit le kell tennünk az asztalra, mert a két szép szemünkért nem fogják elengedni az adósságot, de még csak újra sem gondolják.
@ZX: inkább legyenek kevésbé gazdaságos szupermarketek (egy ideig, amig a magyar vállalkozók is megszedik magukat annyira, hogy hipermarketeket tudjanak épiteni), mint adókedvezményböl élö olyanok, akik miatt a magyar cégek nem tudnak betörni az adott piacra.

Egyébként szerintem az adókedvezmény megvonása miatt még nem vonulnak ki a multik, mert marad profitjuk, csak kevesebb. És amig profitál, addig marad. Az államnak viszont több folyik be, és a magyar vállalkozók is versenyképessé válnak az adott területen - mivel egyenlö lesz az elbirálás.
@helota: A foglalkoztatási arányban igazad van - és a kényszerpályában is részben. Az én megoldásomban nem az szerepelt hogy a magyar kkv-k kárára kell a mulétikat támogatni, hanem az, hgy demagógia azt mondani hogy a multik adóztatásából, és a kkv-k adócsökkentésétől megváltozik a gazdaság. Mert nem ez fog történni, hanem sokkal sokkal rosszabb lesz. A kkv-k-tól kevesebb bevétel érkezik majd, hazénk pedig nem lesz népszerű befektetési célpont. Mind a ketten érezzük szerintem hogy ez az egész nem ennyire egyszerű, ahogy azt a pártok a programjaikban próblják megmagyarázni. Komoly, átfogó reform kell, szerintem is a magyr kkv-k megmentése és megerősítésével a fókuszban - de hogy önmagában az adócsökkentés badarság, az tény. Egyszerűen kevesebb bevétel lesz - akkora adócsökkentésre pedig nincs lehetőségünk hogy ez máshogyan legyen - mert akkor hatalmasra nőne a hiány.
Amit a bank és telekommunikációs szektorról írtál: tudod mekkora tőke, fejlesztés kell mind a kettő szektorban? Tudod milyen magas a belépési korlát ezekre a piaci területekre?? Nem azért csinálják ezt multi cégek hogy kitoljanak a magyarokkal, hanem mert ősrégi tény hogy sok pénzzel még többet lehet keresni, ha van igény arra amit kínálsz. Ez ennyire egyszerű. Ez tiszta piaci verseny - be lehet lépni. Persze hogy a profitról szl - de gondolom ez neked sem volt meglepetés a múltban sem...
@Nazareus: Nem értek egyet. A multik célja profitmaximalizálás. Ha máshol magasabb profitot ér el, akkor odamegy.
A magyar vállalkozók szedjék meg magukat? Nagy többségük adócsalással és ügyeskedésekkel, már megszedte magát, miközben az alkalmazottaik fizetése kritikán aluli, és jó esetben be vannak jelentve.
@ZX: Nézd, volt már olyan ország (Mexikó) amelyik kijelentette - és nem engedélyt kért -, hogy most nem fizetjük az államadósságot, mert nincs pénzünk. Majd fizetjük ha lesz. Ezt hivják önátütemezésnek. Morcosak lesznek töle a bankok, de inkább lenyelik a békát, mert ha késöbb is fizet, de legalább fizet.

Nem mondom, hogy ez kell, de vannak radikális lépések, amelyeket csak egy radikális párt mer meglépni.

Ha a Jobbik továbbra is jól politizál, akkor könnyen kormányra kerülhet. Ha nem is feltételenül most, akkor 2014-ben.
@Legelő Őse: Azt hiszed az autópályákat a STRABAG építette? A végén a csicska magyar kkv-k építették a saját pénzükből, amit elfelejtenek kifizetni a végén. Jár nekik a pénz, csak nem jut :) (dolgoztam ilyen állami beruházáson, ne próbálj meggyőzni az ellenkezőjéről)
@Nazareus: tényleg nem sértésnek szánom, de Te tényleg megetted ezt az egészet, úgy ahogy van...Nyugaton nem azért élnek jobban az emberek mert korlátopzzák a piacot, hanem megteremtik a lehetőséget a hazaiaknak is. Azért érzed aránytalannak ajelnelegi versenyt, mert a Multik idejönnek tőkeerősen, a magyar vállalkozások pedig szét vannak csúszva. De elárulom - nem a multik baszogatása- az ország egyik bevételi forrásái, fejlesztenek, foglalkoztatnak stb. - a megoldás, hanem a magyr vállkozások fejlesztése. De az meg annyiból áll hogy adót csökkentünk. Annál sokkal sokkal több! A JObbik azért tart most itt, mert szánalmasan és veszélyesen leegyszerűsíti a dolgokat, már csak egy kis érzelemmel kell nyakonönteni, és emberek bekajálják. De sajnos nincsenek megoldásaik. Ami nagyobb baj, hogy a többinek sem. De ez nem jelenti automatikusan hogy rájuk kell szavazni.
@Nazareus: Ez szép és jó, csak ha gáz van és mégis kell egy kevés hitel akkor később nem fog kapni. Te adnál kölcsönt megbízhatatlan embernek?
ráadásul egyéb szankciók is léteznek.
@Páneurópai Harci Kos:

minden helyesírás fun figyelmébe ajánlom:

Ady Endre: Muszály Herkules című versének 1970 előtt kiadott változatait.

Közgazdász vagyok, így tudom, hogy sem az EU kilépés, sem a bankok, multik megrendszabályozása nem okoz nemzetgazdasági tragédiát.

Mindig adnak kölcsön, mert az jó üzlet!

Ha nagyobb a kockázat nagyobb a kamat vagy hosszabb a futamidő vagy a törlesztőrészlet magasabb vagy zálogot kérnek vagy politikai engedményt stb...
Az elmúlt kormányok másik nagy hibája a k+f szektorba vetett manipulativ remények.
Magyarországon ahol szakképzetlenek milliói vannak munka nélkül segélyen és ahol a pályakezdő diplomások közel milliós hada nem kap munkát ott nevetséges k+f szektorban gondolkodni. A kutatás-fejlesztéshez olyan szakemberek kellenek akik legalább már tíz éve a szakmájukban dolgoznak kiemelkedő sikerel, de az ilyenekben így is hiány van. A pályakezdő diplomás ilyen szempontból használhatatlan.
A 2 és fél millió kapanyélhez értő munkanélkülit meg lehetetlen kutatás fejlesztéssel helyzetbe hozni.
Itt olyan iparágra van szükség ami le tudja kötni a 2.5 millió kapanyélhez értő munkanélkülit és esetleg kezdő diplomásoknak is állást tud nyújtani nem túl magas szakmai elvárásokkal.
Ezt a programot eddig csak a Jobbik mutatta fel. Az összes többi párt biotechnikai laborokat meg részecskegyorsítót, meg géntechnológiát vizionál meg elvont kutatásfejlesztési projekteket aminek nincs reális alapja és nem old meg semmit.
Egy kutatásfejlesztésre épülő projekt többszázmillióból is csak tizenegynéhány munkahelyet tud teremteni, ráadásúl a többszázmillió az import technikai berendezésekre megy el, azaz pénz ki az országból plussz ront külkereskedelmi mérleg és kamatpolitikai mozgástér.
Ezzel szemben ebből a pénzből egy hót gagyi TSZ gazdaság müködtetésével 3 falu munkáltatását meg lehetne oldani észak-magyarországon.
@Legelő Őse: Részben egyetértek veled, de nem azért érzem aránytalannak a versenyt, mert tökeerösen idejönnek, hanem azért, mert olyan feltételeket csikarnak ki maguknak (adókedvezmény), amelyet egy magyar versenytárs nem tud. Pont emiatt van korlátozva a piac.

Az adócsökkenéssel egyetértek, az nagyon kellene egyébként.

A multik egyébként viszonylag kis részét adják az ország bevételi forrásának és viszonylag kis részét adják a munkaeröpiacnak is. Nem kell túldimenzionálni öket.
Azt már mindenki tudja, hogy miért szavazzunk a Jobbikra.
S hogy miért ne a LoMPosra:
www.kuruc.info/r/52/57548/
@JR69: ezt nem értem mire írtad, de tényleg. Még szép hogy a magyar vállalkozások építették! Hatalmas szerncséjükre. Az hogy nem tartják be a törvényeket magyarországon, a közbeszerzések korruptak és nem ellenőrzik őket alaposan a végéig- lásd kifizetések - és az allvállakozói szerződések vs. pályázati vállalások tartalma - nos ezek mind tények. De ennek megoldása nem a multikkal való összeveszés, és nem is a szélsőséges indulatok gerjesztése, pláne nem egy egszerű adócsökkentés. Hiszen ha marad a rendszer - a végén lévő vállaklozóknak majd azt mondják - kevesebb az adó, kevessebbért is meg fogod csinálni, hiszen, nekem meg pont felemelték az adómat: nem tetszik, találok mást.
Nem bonyolúlt ez - a megoldás nem a demagógia, bár jól hangzik, életveszélyes!!! Mert nem fog változni semmi - Te csalódott leszel hamarosan, és akkor még szélebbre megyünk majd vagy mi??
@ZX: Persze, ebben igazad van de ettöl még ÁT kellene gondolni, hogy mit lehet és érdemes tenni ez ügyben is - és még más ügyekben is. Van pár olyan "cikis" dolog ma Magyarországon, amihez sürgösen hozzá kellene nyúlni (az IMF hitel csak egy ilyen a sok közül), és ezekehez csak a Jobbik mer és akar hozzányúlni, a többiek (az LMP-vel együtt) nem. A többiek még a téma megbeszélésétöl is ódzkodnak.

Egyébként miért csak a Jobbik számol be az EU parlamentben végzett munkájáról a honlapjukon?
@levi009: Labancinfo mint hiteles forrás? Áhháháhá.
@Nazareus: Igen, sok mindent át kell gondolni. De azt mondom, hogy ahhoz, hogy eredményesek legyünk, le kell tennünk látható eredményt az asztalra, hogy szóba álljanak velünk.
Az, hogy a multik idejönnek és adókedvezményt "csikarnak" ki, azért tehetik meg, mert:

1. nem 5-10, hanem több száz embernek adnak munkát, bejelentve.
2. milliókat, vagy milliárdokat invesztálnak Magyarországba.

Ezt egy kkv sem tudja megtenni.
@Nazareus: a Multik nem csikarnak, hanem minden ország mint egy kis kurva kelleti magát, hogy őt válasszák. Ez ennyire egyszerű. Nagyon nehéz megtalálni az egyensúlyt hogy kívánatosak legyünk, de ne is sérüljön a verseny, és a hazai érdekek. A baj itt a korrupció! Az ország jelentős részében nem vészes. A közbeszerzések, a pályázatok, az önkormányzat megbízások, az állami vállalatok megbízásai közbeszerzései, és a nagy pl. multikat támogató szerződések. A korrupció a baj. Ha megadóztatod őket, attól csak nem leszünk kívánatosak. Más nem változik.
Nem dimenzinálom túl őket, de ha nem lennének, a gazdaság összeomlana - ez nem kérdés. Nem a méret a lényeg ugyanis, hanem a szerep. Egy egyszerű példán - igazi ördögi kör - a multi élelmiszer láncok egymást lenyomó árspirálja segített az embereknek túlélni az elmúlt 20 évet. Közben ez tönkretette a magyar beszállítók egy részét. Akik enneka folyamatnak a végén próbáltak valamit tenni. De most sem közösen lépnek fel, hanem bebújnak valamelyk párt mögé, és a saját jövőjüket eladják mások hatalomért való ácsingózásáért. A multikat nem hibázthatjuk azért hogy kihasználják a bénázásunkat - hiszen közben álszent módon a társadalmi szerpvállalásuk meggyőzően nagy. Szerintem tehát ez a kérdés is árnyaltabb. Ez közgazdaságtan első évfolyam. Nem kioktató akarok lenni, ez továbbra is csak a véleményem, nem biztos hogy igazam van, csak szeretném árnyalni kicsit a képet.
@Legelő Őse:
Egyrészt pont a multik megadoztatása biztosítana mozgásteret a kkv szektort eginkáb sújtó terhek enyhítésére.
Másrészt a multik nem versenyben nyerték a poziciójukat. Az antenna hungária is megoldotta volna és a matáv is azt amit megoldott a t-com vagy vodafone. A helyzetbe hozásuk ott kezdődött, hogy olyan koncessziós jogokat kaptak korrupt módon a magyar kormánytól ami egészségtelen monopóliumhelyzetbe hozta őket.
A másik, hogy ezelőtt 14 évvel bizony nem kellett olyan nagy tőke beszálni a mobilpiacra vagy a távközlésbe. A tcom is abból építette fel az existenciáját magyarországon, hogy a matáv lefektetett vonalait használta és semmivel nem fejlesztett többet mint amennyit a matáv is fejleszett volna a bevételéből. Inkább csak marketing szinten hozott töbletet. Eredmény: méregdréga és hasznélhatatlan szolgáltatás, elégedetlen ügyfelek akik anyázzák az ügyfélszolgálatos robotot.
A megfelelő adóreform nem technikai kérdés. Állításoddal ellentétben nagyon egyszerű, nem igényel komoly szakértelmet. Csak politikai akarat kell hozzá.
Eddig azért nem valósult meg, mert adótanácsadó és egyéb haszonélvezői a jelenlegi rendszernek megakadályozták ezt. Zsarolással, korrupcióval, enyhébb esetben lobbyval.
Ez az osztály az áttekinthetetlenségben érdekelt.
Romániában, Szolvákiában egyszerű húszárvágással lenyesték az adókat és süvít a kkv szektor. Még most is válság idején. Nem sokat szakértettek. Romániában 16%-ra nyestek vissza mindent. Azóta akkora a bevételük, hogy újraburkolták az összes másod-harmad rendű utat az országban. Nem korrupt autópályákat építettek, hanem azt fejlesztették amit az átlagember legtöbbet használ.
Számold ki havonta hány km-t mész autópályán és hányat egyszerű közúton. Ehhez képest mennyi pénz ment el autópályákra és mennyi közútfejlesztésre.
A Jobbik aközútakat fejlesztené, mert mindeki azt használja többet. A Többi párt autópályákban érdekelt.
@ZX: "adnak munkát, bejelentve"

Ezt úgy mondod, mintha érdem lenne. Nem, ez a normális, hogy bejelentve dolgoznak az emberek. Csakhogy ehhez olyan kormányzat kell, amelyik nem ellopja és elszórja a pénzt, hanem normálisan gazdálkodik és emiatt a vállalkozók normálisan tudják foglalkoztatni az embereket. Tehát a cél az lenne, hogy mindenki egy elviselhetö és azonos adóterhet fizessen, legyen az multi vagy nem multi.

A 2-es pont meg átgondolatlan: "milliókat, vagy milliárdokat invesztálnak Magyarországba." Tökmindegy ugyanis, hogy pl. egy multi nyit 10 nagy boltot, darabját 100 millióért, vagy 100 kisebb (magyar) vállalkozás nyit 1 boltot, darabját 10 millióért, mindkét esetben ugyanannyi lesz beinvesztálva Magyarországba: 10*100 = 100*10

Ezek miatt továbbra sem látom semmi alapos indokát a multik adókedvezményének.
@Legelő Őse: Látom, hogy tényleg nem érted :)
Nagy szerencse, hogy a magyar vállalkozások a 4 milliárd/km-be kerülő autópályát 100 millió forintért elvállalják/megcsinálják. Egy német vállalat nem tudná ennyiért, és ebből még be is kéne jelentenie az embereit, meg nyereségadót is fizetni. És persze amint kiállítja a számlát be kell fizesse az ÁFÁ-t, mert legközelebb nem kap munkát. Ezt akkor is meg kell tennie, ha ki se fizetik. A fővállalkozó pedig az 50%! nyereségért nem tesz semmit (amiből nem adózik, mert fiktív számlákkal lefedi), csak megnyeri (véletlenül) a pályázatot...
Csak ennyi a versenyhátrány a multikkal szemben.
És ne hidd, hogy a Fidesz nem részesült a bőröndben (Nokia dobozban) visszahordott milliókból. De ez már egy másik történet...
@Legelő Őse: A korrupció sajnos vészes, ebben igazad van, ha ezt mondtad - mert kicsit zavarosan fogalmaztál ez ügyben :)

Nézd, énszerintem a multik normális (mint mások) megadóztatásával nem omlana össze a gazdaság. A Jobbik is igy gondolja. Akkor se omlana össze, ha nem lennénk kivánatosak tovább a multiknak. Emiatt (is) a Jobbikra fogok szavazni.

Semmi bajom azzal, ha a multik normális versenyben lenyomják a magyar versenytársakat, de akkor az normális (egyenlö feltételü) verseny legyen. Ennyi. A közgazdaságtan elsö évfolyamában benne van a multik által használt korrupció mértéke is? Föleg a közép-európai kisállamokkal viszonylatban? Mesélj még erröl! :)
@Nazareus: Igen, az lenne az ideális, ha mindenki szabályosan dolgoztatna. De ismerve a magyar vállalkozók mentalitását, ha mérsékeljük az adójukat, akkor sem jelentik be a dolgozókat, mert a nyereség az így az ő zsebükben landol. Ezt nagyon komoly szabályozással és ellenőrzésekkel lehet visszaszorítani.
@Legelő Őse: Egyáltalán nem omlana összze a gazdaság multik nélkül.
Megtorpanna egy ideig míg az alulról szervesen kiépülő szektorok meg nem erősödnének. Romániában nem kérették magukat a multiknak. Nem voltak munkahelyek, az emberek kimentek nyugatra dolgozni, utánna a hazavitt pénzből kkv-ékat építettek. Alulról kiépült a gazdaság, megerősödtek a kkv-ék, megjelent a fizetőképes réteg és rögtön megjelentek a mutik is. A multinak igazából nem kedvezmény kell hanem fizetpőképes réteg. Románia nem prostituálta magát a multiknak hanem hagyta megteremtődni a fizetőképes kkv és lakossági szektort és arra kedvezmény nélkül is érkeztek a multik.
A multik társadalmi szerepvállalása közel egyenlő a nullával. Igaz, hogy az export jelentős részét adják , de a társadalmi foglalkoztatásban nem érik el a tíz százalékot, miközben az eu-s támogatások 90%-át lenyelik. Azaz azt az EU-s pénzt amit a magyar adófizető fizet be a közös kasszába.
Munkám során volt betekintésem multik stratégiai trükkjeibe, a korrupció nem kifejezés ahhoz ami ott folyik. Valójában az államkassza és az EU-s pénzek legfifikásabb filmrendezőt is megszégyenítő trükkökkel való lenyúlása. Fedezetül pedg egy fiktiv(néha valós) termelési tevékenység.
Ezek a multik, más néven már végigrabolták a világ többi országát, különböző trükkökkel.
Ezért is hozott létre a Jobbik európai frakciót, mert nemzeti szinten ezekkel szemben nem lehet már felépni sikeresen. De ugyanebben a harcban érdekelt sok más ország is.
Egy egy ilyen multi több jogászt foglalkoztat meg szakembert mint egy állam. Ráadásúl a legprofibbakat, komoly kapcsolati tőkével. A mai magyar állami közalkalmazottak hozzá sem szagolnak ahhoszinthez amit a multi cégnél alkalmazott kollegájuk képvisel 30 x annyi fizetésért. Na persze a multi megfizeti a profikat, de nem megtermeli az ő fizetésüket, hanem lenyúlja a gyengén, amatőrökkel védett magyar államtól.
Hát szerintem a Jobbik nemigen tud majd odacsapni az asztalra, ismerve a leszbipornós, maszop-múltú (Pörzse, Balóné), Kanadában melegfesztiválozó-Görögo.-ban hélótázó Bandis, ex-melegvédős-jogharcos Balóné vezetőkkel és tagsággal. Viktorék mögött max. a pornós kiscsaj liheghetne.
Látszatra ugyan radikálisnak, meg nemzetinek tűnnek, de a felszínt megkapargatva csak kiderül, hogy belül nem sok a különbség köztük és a szadesz-LáMPa pártocskák között.
Ezek hárman akár egyesülhetnének is, ha a Jobbik levetné a radikális-nemzeti sallangokat, mondjuk 'Lehet-Szabad-Jobbik a Politika' néven.
@ZX: Ezzel egyetértek. Sajnos az adómorál nagyon el lett rontva Magyarországon. Ezen változtatni kellene, csökkenteni az adókat, de a megmaradtat keményen behajtani. Egyébként bizonyos mértékü adócsökkentés után biztos, hogy javulna az adómorál, mert van egy kockázat-nyereség arány, mondok egy szélsöséges példát: ha mondjuk 1% lenne dolgozók után fizetendö plusz összeg, akkor nagyon kevés vállalkozó kockáztatná, hogy azért a pár ezer ft-ért csaljon és ne jelentse be normálisan. Minél magasabb az adó, annál inkább megéri csalni.
No megnézve a kínálatot, összegezve az 5 részes sorozatot, megállapítható, hogy a 2 - látszólag - új pártocska ellenére sincs különösebben egetverő újdonság a politikai palettán. A magyar közélet megmaradt a szokásos posványos sárdagonyában. Így a magam részéről továbbra sem szavazok egyikre sem.
@Nazareus: Így van. Plusz minél nagyobb a büntetés, annál nagyobb a kockázata, hogy az ellenőröket megvesztegetik. Büntetés növelése helyett átfogó szabályozással lehet csak gátat szabni ennek, ahol pontosan rögzítve van minden, ellentmondás és kiskapuk nélkül.
@ZX: Szerinted a Népszabi a hiteles forrás? Én hahaha.
Viszont a népszabi is azt írja LMP=SZDSZ 2.0 !!!
Úgyhogy, sajnos neked - mégiscsak hiteles az a labancos cikk! :D
kuruc.info/r/52/57548/
ha valaki még nem olvasta volna! :D:D:D
@helota: Ez jó, ez tetszik :DDDDD
@ZX: Na a végére csak találtunk valamit, amiben egyetértünk, még az nem is az LMP identitása :D
@helota: Miért, kétszer/többször fogsz szavazni? Egyébként ha a szavazástól itt bármi megváltozna, rögvest betiltanák. Én majd akkor fogok szavazni, ha itt is bevezetik az "egyikre sem", vagy a "mindenki ellen" rubrikát a szavazólapon, francia, görög, spanyol, vagy ukrán példa szerint. Vagy akkor ha létrejön egy olyan hiteles szerveződés, ami megfelel a magas igényeimnek.
@levi009: No. Sikerült kiválasztanod a legjobbakat. :)
A farkas és a oroszlán szavaznak, hogy megegyék-e a bárányt vagy sem? :P
@Nazareus: Szerintem nekünk kellene pártot alapítani. :D
@ZX: Én pl. az ÁFA visszatérítést szüntetném meg azonnal (persze alacsonyabb ÁFA bevezetése mellett). Kevesebb bürokrácia, kevesebb munka/létszám az APEH-nél, kevesebb számlagyár :D
@ZX: 2002 környkénén már gondolkoztam ilyenben, találta is pár embert, de semmi nem lett belöle :) Most meg már elég késö...
@JR69: Na mondjuk ez a másik, hogy a versenyszférában dolgozók számához viszonyítva, túl magas az állami alkalmazottak száma. Ráadásul azt is tudjuk, hogy hogy dolgoznak. (Tisztelet a kivételnek).
@Dr. Ákói Sz. Igor: Inkább egybe ird a neved, Drákóinak, mert ilyen kérdés után nagyon nem illik oda az a Dr. rövidités :)
@Nazareus: Soha nincs késő. Látod, a Jobbik és az LMP sem 100 éves párt. Itt inkább az a kérdés mikor van jó pillanat.
@Nazareus: Valóban? Pedig tapasztalatok szerint a nálam sokkal értelmesebb/műveltebb/nagyobb tudású emberek még hisznek a meséknek. Különösen 4 évente a választások idején.
@Nazareus: Valóban? Pedig tapasztalatok azt mutatják, hogy a nálam értelmesebb, műveltebb, nagyobb tudású emberek is hisznek még a mesékben. Különösen 4 évente, a választások idején.
@ZX: LMP-vel nekem ne érvelj, mert összeveszünk :)
Minden OK, csak azt nem értem, milyen alapon vannak a szépségkirálynők a pártokhoz társítva. A Jobbiknál miért nem a pornós csaj volt?
@Anselmo: Na, ez az! Van ám benne logika, a képtársításban, hidd el. Tessék kitalálni. Fidesz - Olaszország. Hmm? MSZP - Kína. Hmm? LMP - Hollandia. Hmm? MDF - Anglia. Hmm? Jobbik - Oroszország. Hmm? Egyébként én a pártok egyes "szépségeit" raktam volna ki - hadd lássuk, milyen szarok a magyar politikuslányok (Fidesz - Gállné vagy Pelczné vagy hogyhívják azt; MSZP - Gurmai Zitus; LMP - Szabó Timea; MDF - Iboly; Jobbik - Dúró Dóra).
Szabó Tímeát azért kivenném ebből a sorból :)
Ez is jópofa lett, nevettem rajta. Most pedig egy kis magyarázom a bizonyítványomat duma jön: én ugyanis alkalmasnak találom a Jobbik pénzügyminiszterét, így bízom abban, hogy tud mit kezdeni az adórendszerrel. :)
@SeppiSchluiferer: "Fidesz - Olaszország."

Viktorékhoz még az Izrael szépe is passzolt volna a Likudos kapcsolat végett.
@baum: A felsorolással nem a sértés volt a cél, hanem a tényleges állapot rögzítése. Igen, még az LMP-s politikuscsajok a legjobbak, nem vitás. Régen a Fidelitasban is volt egy-két jó, szerintem azok már vagy úri-polgári családanyák lettek, vagy mára az LMP-ben jónősködnek, a Jobbikban biztos van még némi szittya amazon, az MDF és az MSZP nőkínálata pedig szánalmas.
@Dr. Ákói Sz. Igor: Isten, hagyjuk már ezt a likudozást. Minden nyugati jobboldali párt testvérpárti kapcsolatban áll az izraeli jobboldali párttal - és ez a Likud. Miért, a Munkapárttal vagy a Mereccel álljanak kapcsban? Egyébként pedig nem hinném, hogy baszott szoros lenne a kapcs. De kérdem: a Jobbikot az miért nem zavarja, hogy összes nyugati széljobbos haverja kőcionista, Izraelpárti, arabgyűlölő? Hmm?
@FaTraktor: Nem lesz rá alkalma. Úgyis a Fidesz adja a pénzügyminisztert - ez talán nem meglepő.
@SeppiSchluiferer: "De kérdem: a Jobbikot az miért nem zavarja, hogy összes nyugati széljobbos haverja kőcionista, Izraelpárti, arabgyűlölő?"

Tán azért, mert a nyugati széljobb haverokat cserébe nem zavarja néhány jobbikos vezető és tag nem épp rózsás, makulátlan múltja. De erre ők tudnák a valódi választ.
Sajnos ez a párt az erőszakot tekinti sok probléma megoldási eszközének, méghozzá úgy, hogy megnevezi azokat az állampolgári csoportokat faj, vallás és világnézet alapján, akik szerinte az ország bajainak okozói...

Ha nem akarod, hogy rettegés uralja az országot, ne adj hatalmat az erőszakot felmagasztaló, megfélemlítő pártot, mint a Jobbik.
süti beállítások módosítása