Miért szavazz a Jobbikra?

2010.04.09. 08:00 SeppiSchluiferer

Ezen a héten annyira pozitívak vagyunk, hogy az már szinte fáj nekünk. Minden nap egy párt mellett érvelünk. Minden nap más párt bérence vagyunk. Döntened úgyis Neked kell.

Annyi érvünk lenne, de annyi. Hát ki ne gondolná azt, hogy el lett baszva ez az egész szájbakúrt elmúlt húsz év? Hát ki ne gondolná azt, hogy ezért minimum lámpavas járna egyeseknek? Hát nem kényelmes a zsidókban, melegekben, cigányokban, szabadkőművesekben, Bayer Zsoltban jól azonosítható ellenséget látni?

Eleged van mindebből? Nem vagy egyedül. Sokan vagyunk így. Ha más érved nincs is, itt van Neked a Jobbik. Ők aztán tényleg kemények. Persze ne áltasd magad: kormányra úgysem kerülnek, hiába hadovál itt a Csanád gyerek jobbikos győzelemről – a Jobbik ellenzéki párt lesz. És lásd be: bele is döglene Vona Gábor, ha össze kéne állítania egy kormányprogramot, ha adótörvényekkel meg ilyesféle pöcsölös melókkal kéne dühét levezetnie. Neeeem! A Jobbik feladata tényleg annyi, hogy asztalra csapjon, és az eddig ott üldögélő urak s hölgyek összerezzenjenek.

A Jobbik megjelenése tényleg felkavarta az országot. Immár nem lehet nem beszélni a cigányproblémáról, immár a Hírszerzőn is közröhej tárgya mindenféle emberi jogias, humanista duma, immár majd mindenki kimondja, hogy megbukott ez a rendszer – és az egy szem Debreczeni Józsefen kívül tán nem sokan ragaszkodnak ’89-hez.

A Jobbiknak a parlamentben is csapkodnia kell. Jó nagyot rá az asztalra, ha a Fidesz sumákolna. Ha elfelejtené a felelősségre vonást. Ha elfelejtené a gazdasági rendszerváltást. Ha maga is korrupcióba csábulna. Ha elővenné listáit.

Mindegy, hogy a Jobbikban milyen figurák vannak. Nem szépek, na. Tán még egy jobbikos sem gondolná azt, hogy Pörzse Sanyi matematikaprofesszor volna. De nem is kell annak lennie. Hangos legyen, és csapkodjon. Fejezze ki az elégedetlenséget. Hogy lássa a Fidesz: nem urizálgatásra, finomkodásra vár itt a mélymagyar valóság – hanem tényleg radikális változásra.

A Jobbik a rendszeren belüli rendszerellenesség. Nem demokratikus normákat fog ő számon kéregetni a Fideszen – mint mondjuk az MDF vagy az MSZP –, hanem konkrét tetteket. Ott fog lihegni a Fidesz mögött, s ki fogja jelenlétével, hangoskodásával kényszeríteni azt, hogy a Fidesz minden ígéretét valósítsa meg. Hogy ez jó-e nekünk, az már más kérdés. De a Jobbikkal tényleg közelebb jöhet az igazság – amint Pörzse plakátjai hirdetik.

Ha meg szereted a balhét, a legideálisabb választás számodra a Jobbik. Képzeld el, amint Pörzse, Vona, Szegedi, a faszpumpás nemzetpolitikus, esetleg néhányan gárdaruhában, balhéznak a T. Házban! Újra lesz miért nézni a közvetítéseket! Már készítheted is a popcornt a tévé elé. Jobb lesz, mint a gárdás Müller Nikivel a leszbipornó!

És ha szerinted is az egész világot Kohn bácsi irányítja, sarki fűszeresnek álcázva, a Rumbach Sebestyén utcából, na, akkor te úgyis tudod, miről beszélünk (kacsint), akkor téged győzködni sem kell igazán.

Ha tehát unod a rendszert, ha azt szeretnéd, hogy a Fidesz ne sunnyoghassa el ígéreteit, ha szarsz a polgári modorra, és ha úgy általában kurvára eleged van mindebből – nos, akkor SZAVAZZ A JOBBIKRA! (Csak nehogy aztán abból is eleged legyen…)

Azt is elmondtuk már, miért szavazz a Fideszre, miért az MSZP-re, miért az LMP-re és miért az MDF-re. Holnap kampánycsend van, úgyhogy Seres Máriáról és Thürmer Gyuláról már nem mondunk semmit.

A bejegyzés trackback címe:

https://fenteslent.blog.hu/api/trackback/id/tr921896686

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Vona: Két oldal lesz a választások után 2010.04.09. 15:50:01

Az egyik oldalon az elmúlt 20 évet védő valamennyi jelenlegi parlamenti párt és az LMP, míg a másikon az elmúlt két évtizeddel szemben Magyarországot felemelkedő útra terelő Jobbik lesz Vona Gábor szerint.

Trackback: Kössön választási szövetséget a Jobbik és a Civil Mozgalom! 2010.04.09. 09:51:27

Döbbenetes dolgokat fogok most leírni!Mialatt a Szavazatszonda c. blogbejegyzésemet bütyköltem, többször elvégeztem a belinkelt oldalon található tesztet. Az eredmény engem is meglepett: nekem, aki Jobbik szimpatizánsnak gondoltam magam, három tesztből...

Trackback: Nincs itt az idő! 2010.04.09. 09:47:01

Választás 2010. De még nincs itt az idő! Nincs itt az ideje annak, hogy megismerhessük a pártok véleményét számos kérdésben. Így nem jött el az ideje annak, hogy a választásokon induló politikai pártok állást foglaljanak a társadalom 5-10 százalékát ki...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

@Ficak: értem. szóval örüljek ha begennyesedik egy fekélyem, mert így legalább észreveszem, hogy van fekélyem? ahelyett, hogy elkerültem volna a kialakulását?
érdekesen szado-mazo egy gondolat ez. (nem beszélve arról, hogy ez kvázi egy olyan szintű meghasonulásos beletörődést vízonál, ahol már szinte mi köszönjük meg Trianont, mert legalább észhez tértünk tőle...)
@Bozdurgán:

Bizony ezt szépen leírtad. Így van ez.

Aki értelmes és gondolkodik az már nem ad 185. esélyt a tolvaj hazug, demagóg mzsp-szdsz-mdf triónak.

Ígérnek fűt-fát és semmi nem lesz belőle, SEMMI!

Csak ezt tudják: csalni,lopni és megmagyarázni.

Ez már nem kell senkinek.
@levi009: lassan becsengetnek, menj ki a számtech teremből...
szar érzés lehet, hogy még nem szavazhatsz, de már nagyon tudod kire ikszelnél, ugye? :D
@ora et labora: "Ígérnek fűt-fát és semmi nem lesz belőle, SEMMI!

Csak ezt tudják: csalni,lopni és megmagyarázni.

Ez már nem kell senkinek. "

Ezt a jobbikról írtad?
Mert rájuk totál passzol...
(vagy mit is valósított meg eddig a jobbik abból amit szófosott? csak hogy mivel tud többet a jobbik, mint a többi ígérgető párt? mert az asztalra még semmit sem tett le, még hatalmas öklöket sem...)
@ora et labora: "muszály"
Az pontos J, hogy az ördögbe lehetsz te igaz hazafi, ha már Magyarul sem tudsz?
"
Ha Mo kilépne az EU-ból nem szűnne meg az ország! Nincs csőd, világvége stb."
deehogynincs:) csakhát, aki nem tanult gazdasági ismereteket, nem tájékozott az nincs képben.
"
Ha pofánvágod a bankokat nem szűnik mag az ország! Nincs csőd, világvége stb."
Dettó.
Ha a multikat megadóztatod nem szűnik meg az ország! Nincs csőd, világvége stb.
Dettó

"zsidókomcsiknak" micsoda fura egy világképed van hallod.. kezeltesd magad sürgősen:)
@gauche caviar: "nem mintha a kurva sok külföldi kölcsönt nem a pazarló egészségügy, nyugdíjkasszák zabálnák fel, a lakossági eladósodottság meg leginkább fogyasztási alapú, autók, külföldi nyaralások, lakásfelújítások, stb-k."

Részben!!! Másik részben a legalább ugyanennyit ellopó kormányzati garnitúra. Tudod TE mennyi töke vándorolg magánkézbe a privatizáció során? Kb. 20milliárd Ft. Az 1 ft-ért megvett gyárak és a többi. És tudod-e, hogy az elmúlt 8 év során még egyszer 20milliárd ft vándorolt át magánkézbe az MSZP-SZDSZ tolvajkormány ténykedései során?

Tudom, ennél többe kerül a TB. De most a TB pazarlását (ahogy irod) kell összehasonlitani a lopások mennyiségével és nem a TB müködési költségét.
@Nazareus: a jobbik és az lmp között hezitáltál?
hát, akkor nincs több kérdésem, a tudathasadással nem igazán tudok mit kezdeni, sorry, it was my fault.
@Legelő Őse: Alapvető tévedés. Egy vállalat a mai magyarországon nem azért kap kedvezményt mert fejleszt, hanem azért mert megfeleő lobbyképességgel rendelkezik. A fejlesztésre járó kedvezmény az csak álca a média meg a hiszékeny állampolgár fele. Amit mondassz az akkor lenne hiteles ha azt is hozzá mernéd tenni, hogy a te vállalkozásod fejlesztésért cserébe adókedvezményt kapott mindenféle lobbytevékenység és korrupció nélkül. Ilyet nyiván nem mondhatsz mert magyarországon nincs ilyen cég. Ez csak a duma.
A hazai kkv-éknak nincs ebben olyan tapasztalatuk és aparátusuk mint a multiknak, akik adott esetben törvényt is tudnak rendelni a parlamenttől.
Keress rá a korrupciókutatásra, hogy megtekinthess olyan eseteket az elmúlt évekből amikor mind a négy parlamenti párt szó szerint ugyanazt a törvénymódosító javaslatot nyújtotta be egy időben, egymás javaslatairól nem is tudva. Terészetesen megrendelésre. Na ez az a szint ahol a hazai kkv nem tud versenyezni egy multival.
@Nazareus: fuhh.. te hány éves vagy?

Na, egy konkrét kérdés: a Coca Cola minek számít? Az multi?
@levi009:
Így igaz levi, már most elvesztünk az adóságtengerben. És csak nyomnak bennünket lefelé. Adóságot már csak újabb adóságból tudunk fizetni, mert kevés a GDP.
Semmilyen kormány, semmilyen hatalom nem kellene, mert amit lopnak az is növeli az adóságot.
Elég volna egy rendvédelmi hivatal, meg egy józan APEH. Ezt az országot ennyivel el lehetne vezetni. A többi fölösleges. Lássátok be!
@Kassian:
ROTFLMAO, te válaszoltál az én üzenetemre először troll... IQ fail...
@Legelő Őse:

Szerintem a multik egyrészt azért alkalmaznak normál béren mert a kapott adókedezmények, és a helyi önkormányzatokkal kötött alkuk az iparűzési adóról, valamint a nyereség transzferálása a leányválalot között lehetővé teszik, hogy összességében ne érje meg csalni.

A probléma amit leírtál valós ahogy a kkv-k trüköznek a minimál bérrel, és az adóval.(szerintem ez a kapzsiság mellett inkább kényszer.)
Nyilván kivételek mindig lesznek, de ha globálisan gondolkodna a mindenkori hatalom,és a vállalatokra szánt támogatást azok a vállalkozások kapnák, akik helyben fejlesztnek, helyben ruháznak be, helyben növekednek, és helyiek a beszállítóik akkor összességében jobban járna, mint így.
Az államnak figyelne rá,hogy a nagy állami beruházások metró, buszok, vonatok nyertesei lokális cégek legyenek (ha úgy tetszik magyar vállakozások) Pl a kínai buszok beszerzéséért én börtönt adnék.
Itt sincs fekete vagy fehér, nyilván egy Hancook ,mercedes, audi, vagy más olyan beruházást ami 20-30+50 évre szól azt támogatni kell.
@gauche caviar: Végül is igen.....
Bár az utolsó mondatoban azt írtam, hogy a legjobb az lenne, ha nem lenne szükség a jobbik típusú új politikai erőre, tehát a fekély kialakulását kellett vonlna megelőzni.

Egyébként személy szerint nem bíztam benne, hogy egy új erő a semmiből létrejön. Ez ad okot némi bizakodásra és nem a konkrét ideológia, bár embereket kirángatni a nihilből csak ezzel lehet.
@Nazareus: www.demokrata.hu/heti-hir/tul-purgatoriumon

vagy: www.mancs.hu/index.php?gcPage=/public/hirek/hir.php&id=20685

"Azt is összeférhetetlennek tartják, hogy míg a Jobbik a multik ellen száll síkra, Egyed Zsolt a Coca-Colának dolgozik.
"Mindenki alkalmasnak tartja magát a jelöltségre. Ez a történet a személyes sértődésekről szól" - kommentálja a Miskolcon történteket Egyed Zsolt. ... Munkahelyéről Egyed azt mondta: a Coca-Cola minden országban honosított cég, itt fizet adót és járulékot. "Ez nem a Tesco. És dolgoznom kell a megélhetésemért."

Tehát: a Coca-Cola nem multi.
Csak ha a coca-cola nem multi... AKKOR KI A BÜDÖS FRANC A MULTI???
tudom, tudom: a zsidók...
@Ficak: a semmiből több párt is szárba szökkent, szóval nem a jobbik az egyedüli üdvözítő megoldás, mint ahogy azt ők jó sovinisztaként tolják...
@ora et labora:
60 éve magyarázzák, hogy most egy darabig rossz lesz, de majd aztán... Nem csoda elege van mindenkinek. O.V. szerint 40 év alatt kifizetjük a hitelt, és addig mi lesz ?
A multikat nem zavarja ki senki, csak vegyenek részt a közteher viselésben úgy mint nyugat-Európában. Az Unióban Magyarország fizeti a legtöbb támogatást kes-ben a multiknak, évi 600 milliárd. Hihetelen.
20 év alatt a cigányság felzárkóztatására is több mint 600 milliárd ment el. Mi az eredmény, hol a pénz.
A fidesz kormány néhány hónap alatt leamortizálja magát, ha nem cselekszik. Akik most a győztes mellé állnak, fél év múlva ugatni fognak.
@Muad\\\'Dib: ez minek a rövidítése amit Kassiannak írtál? Tényleg érdekelne :)
@gauche caviar: hehe, ez vicces, tenyleg ezt mondta?:)
Azert Ő sem akarja feladni a zsirosan fizeto allasat:)
@gauche caviar: Pff... igen, a Jobbik és LMP közt hezitáltam, mert új eröt kerestem, aki nem az MSZP, nem a FIDESZ, nem a SZDSZ és nem az MDF.

Mindkettöröl próbáltam tájékozódni, elolvastam a honlapjukat, akivel tudtam beszéltem. Mivel kiderült, hogy az LMP gyakorlatilag az SZDSZ felújitott változata, valamint nem gyözött meg a honlapjuk sem ezért lett a Jobbik.

És meg fogsz lepödni, alapvetöen liberális beállitottságú vagyok, semmi bajom a zsidókkal, nem félek a zsidó országfoglalástól sem, és nem volt a kezemben még árpádsávos zászló sem (pedig semmi bajom vele). Nem itélem el Izraelt - alapvetöen nem foglalkozom velük (ha valaki mégis szekiroz e témában, akkor azt mondom, amit gondolok: közel-keleten mindkét fél szemét módon viselkedik).

De nem félek a gárdistáktól, örülök, hogy vannak.

Gondolom most nem férek bele a Jobbikos-skatulyába :)))
@nyugger: el kéne költöznöd Kínába vagy Kubába szerintem... :)
@Nazareus:
Pontosítanom kell. a számaidat ezerrel kell szorozni.
@Páneurópai Harci Kos: Ezúton szeretnék meghunyászkodni, sajnálom, hogy nem értek semmit és debil vagyok, és különben is az én kurva anyámat mert más a véleményem.

Éljen a demokrácia!
@blah:
"ez minek a rövidítése amit Kassiannak írtál? Tényleg érdekelne :)"
Rolling on the floor laughing my ass off.
És UTFG :)
Ha a "multit" "elzavarja" valaki(k)* akkor mi lesz az addig ott dolgozó emberekkel?

*nagyon remélem, hogy ilyen idióta nem lesz senki:)
@gauche caviar:

45 éves vagyok, férfi, felsöfokú végzettséggel. Nös vagyok, van gyerekem. Egyéb kérdés? :-)

Igen, a Coca-cola multinak számit. És nem, a Jobbik nem akarja kizavarni a multikat az országból, hanem az adókedvezményüket akarja megvonni. Egyetértek ezzel. Ha _emiatt_ kimennek, akkor menjenek. De ne legyen már egy kisboltnak több az adója, mint egy multinak (százalékosan), azért mert nem tudja megvenni az illetékeseket...
@blah: vagy neked.
Nem tetszik az igazság?
Nem tetszik, hogy kritizálok?
Nem tetszik a demokrácia?
@Bozdurgán: Nézd! Teljesen természetes hogy az emberek csalódottak, de tudod, a politikusainkat eddig is mi választottuk, egyedül ők nem eröltethették magukat ránk. Kérlek értsd meg, hogy jelenleg itt tart az ország, mert mindenkivel azt lehet megcsinálni, amit meg lehet vele csinálni: ha hagyja. Az értelmiség jelentős része nem hitte el hogy a rendszervéltozás után hamar felzárkózunk a nyugati szintre, sokan mnégis türelmetlenek. A poltika meg fog változni, de abban biztos lehetsz hogy ez csak egy szélsőjobbos kilnegés - a Jobbik még ha agyonnyeri is magát - szerencsére halálra van ítélve. Mindannyian tudjuk hogy nem mást kell csinálni - hanem azt kellene JÓL csinálni ott a centrum környékén - mindegy hogy attól jobbra kissé vagy balra. A világtörténelemben egy ország sem jutott előre a befelé fordulással, a nacionalizmussal, a piacgazdaság jelentős politikai korlátozásával, a szabad verseny nacionalista befolyásolásával, valamint demagógiával. Egyszerűen - attól még hogy az elmúlt 20 évben rosszul csinálták, nem azt jelenti hogy alapjaiban mást kell csinálni. Nem a parlametáris demokrácia, vagy a szociáldemokráca, esetleg a konzervativizmus vagy liberalizmus a hibás, hanem azok, akik nem az értékeit képviselték, hanem a nevükben a saját hatalmukat építették. Tudod mi történik most? A nacionalizmusal történik meg ugyanez, és sokan ehez is felkötik a partedlit. Pedig egyszerűen - nekünk választópolgároknak kell felismernünk hogy csak rajtunk múlik hogy zsarolhatóak vagyunnk-e - az érzelmeinkkel, a vágyainkkal, a szorongásainkkal, az előítéleteinkkel stb. A politika meg fog változni - csak még kell neki idő, míg ezek a lányok - fiúk elmennek - ebbe a Jobbik is beletartozik. Jönnek majd profik. Én pozitív vagyok.
@Nazareus: Annyira értelmes a hozzászólásom, mint neked az azért szdsz 2 mert a haverom mondta akinek a haverjának az ismerőse hallotta egy haverjától, hogy állítólag....

Az LMP az, ami az SZDSZ lehetett volna, ha nem balfaszok és gátlástalan tolvajok a tagjai.
@Páneurópai Harci Kos: Egyrészt nem akarja elzavarni senki a multikat, hanem az adókedvezményüket akarja megvonni. Ha EMIATT kimennek az országból, akkor a helyükre lépö boltokban tudnak majd állást találni a multiknál dolgozó emberek.
@TheBerzerker: "Ezúton szeretnék meghunyászkodni, sajnálom, hogy nem értek semmit és debil vagyok, és különben is az én kurva anyámat mert más a véleményem.

Éljen a demokrácia! "

Már bocs, de én nem vagyok demokráciahivő, hanem inkább a kínai nézetrendszert vallom:)
@andrad:
Na ugye, van itt mindenkinek aduász a kezében, csak a végén játsza ki.
Remek! Lényeg, hogy kijött!
@nyugger: Szóval akkor a kommunista diktatúra jobb volt? :P
@Nazareus: "Egyrészt nem akarja elzavarni senki a multikat, hanem az adókedvezményüket akarja megvonni.
Tudod azért kapnak adókedvezményt - hogy Magyarországon legyenek, és ne Romániába menjenek például.

"Ha EMIATT kimennek az országból, akkor a helyükre lépö boltokban tudnak majd állást találni a multiknál dolgozó emberek."

Sajnos ahogy te tévedsz.
Pont az a baj, amit már más is írt - a magyar szemléletű cégek java része, minimálbéren- vagy azon se jelent be, és ott próbálja meg kiforgatni a munkavállalót ahol csak lehet.
Ráadásul a nepotizmus is eléggé erős.
Ha nem ismersz valakit akkor semmi esélyed.
@Nazareus: És lesz annyi pénzük mint a multiknak, hogy nagy áruházat építsenek és több száz dolgozót foglalkoztassanak? Esetleg. Hitelből. Azzal megint kik járnak jól?
@ZX: Mégis vannak köztük SZDSZ-esek. Azaz akik a gátlástalan tolvajok és balfaszok társaságából mentek át :-)

Kösz. De még ha igazad van, és tényleg az LMP az, ami a "tiszta" SZDSZ lehetett volna, akkor se elég jó az LMP. Mert én úgy érzem, hogy Magyarországon ma már csak tényleg a radikális változás segithet, olyannyira a béka feneke alá tuszkolták az MSZP-FIDESZ-SZDSZ kormányzati évek. Az LMP pedig túlságosan tutyimutyi és bátortalan ahhoz, hogy olyan lépéseket meg merjen tenni, amikre - úgy érzem - szüksége van ma Magyarországnak. A FIDESZ végképp nem fog meglépni semmi értelmeset - már lett volna rá lehetösége-, hisz volt kormányon, és nem tette meg. A Jobbikban emiatt bizom. Egyelöre legalábbis.

Egyébként érdekességképp: voltam az SZDSZ-nek tagja. Kerek 1 évig, 1991-ben. Akkor még biztam bennük. Véglegesen akkor irták le magukat amikor összeálltak az MSZP-vel.
@Legelő Őse:
Azzal egyetértek, hogy a hazai kkv-ék feketén fizetnek és nem vállaják a munkaadót megillető terheket. De kényszerpályán vannak. És mindezzel együtt is éppen csak 90%-al több embernek adnak munkát mint a multik. Vagyis ma a magyar lakosság döntő többségét a kkv-ék tartják el és nem a multik. Ráadásúl olyan szektorokban amelyekben eleve szinte lehetetlen komoly nyereséget termelni, azaz oda a multi be sem tenné a lábát. Ily módon ha megnézzük akkor az a kép, hogy a pár igazán nyereséges szektorra rátelepednek a multik, a többi, kevésbé nyereséges termelői szektort meg hagyják szerencsétlen kkv-éknak. Ez nem korrekt. Nehogy azt hidd, hogy bármelyik magyar cég nem tudna nyereségesen mobilszolgáltatást, vagy internet szolgáltatást nyújtani, vagy banki szolgáltatást. Egy gazdaság szerkezetében vannak fontos elemek a müködtetés szempontjából és van pár pénzcsap ahol a gazdasági össztermékből ki lehet emelni a profitot. Na erre a pénzcsapra vannak rátelepedve a multik. De ha le tudnád ellenőrizni, hogy a 9 millió magyar milyen bevételből fizeti ki a mobilszámláját ami a multi bevételét biztosítja, akkor azt látnád, hogy annak a pénznek 95 % a kkv szektorból érkezik és csak 5 % érkezik multiktól.
Ugyanígy ha megcsinálod bármely háztartásban vagy cégbena kiadási oldal és a bevételi oldal forrásainak a muli/kkv szerinti csoportosítását, akkor azt fogod látni, hogy mindenki a kkv-ékból és állampolgárokból él(onnan van a bevétele) és mindenki a multiknak fizet(kiadási oldal).
@ZX: Nem kell nagy áruházakat épiteni egyböl. Nem muszáj mindenképp hipermarketekben gondolkozni - a szupermarketek is mennek (CBA, Spar méretü boltok).
@Muad\\\'Dib: baszki megint kíváncsivá tettél. :)
@nyugger: ha jól olvastam ki a hozzászólásaidból neked nem tetszik a demokrácia, ezért is javasoltam.
@Nazareus: "Mégis vannak köztük SZDSZ-esek." Vannak, viszont kevesen, és azt is nézték, hogy kik jöhetnek, nem vettek be bárkit válogatás nélkül.

"Az LMP pedig túlságosan tutyimutyi és bátortalan ahhoz, hogy olyan lépéseket meg merjen tenni"

Csak mert nem foglalnak TV székházakat? Más módon is lehet küzdeni, és be is bizonyították. Elég, ha a Páty vagy Sávoly ügyet vesszük.
Majd a coca cola átveszi szépen a tevékenységi körüket:)
coca cola bank, dejó lesz:)
@Nazareus: Akkor 2 hipermarket helyett épül 30 szupermarket. Ami nem gazdaságos, mivel ugyanannyi árura több infrastruktúra és fenntartási költség esik.
@ZX: Fenéket volt jobb! Ezt olvasod ki a soraimból? Csőlátó lennél?
Csak nem változott semmi és nem is fog. Illetve nőtt az adósághalmaz, nőtt a reménytelenség, nőtt a monetáris fenyegetettség.
Jóról ebben az országban csak az 1900-as évek környékén lehetett beszélni utóljára.
Azóta süllyedünk.
Hogy neked mi a jó azt nem tudom.
Nekem nem volt jó, hogy nem mehettem egyetemre a komcsik idején, mert kitaszítottnak számítottam és még sorolhatnám százával.
Viszont ez sem jó.
Ti azt mondjátok rám nyuggerre, hogy komcsi. Annó a komcsik azt mondták rám, burzsuj, mert volt 300 hold földünk stb. Ellenség voltam mindíg és az is maradok, látom.
@Bozdurgán: A támogatásokról: egyrészt amit mondasz annak egy részével egyetértek: de - A Jobbik nem ezt mondja - a programját olvasd el - bár csak ezért nem érdemes, én megtettem - szóval ott nem az van leírva amit Te mondasz! Másrészt - a helyi vállalkozások nyerjenek az állami tendereken: ez nagyon nehéz, ugyanis akkor nem a minőség/ár reláció számít? Igaz hogy ezzel támogatjuk a magyar vállalkozásokat, de benne hagyjuk őket, sőt díjjazzuk azt hogy a jelenlegi fejlettségi szinten is lehet vállalkozni, hiszen állambácsi majd megrendeli. Nem tréfából mondom, ezek a dolgok sokkal összetettebbek - ebbe a rendszerbe egyoldalúan belenyúlni őrültség! Átfogó reformok kellenek, akár tetszik akár nem - nem pedig jól hangzó igéretek. A bankok, multik sanyargatása mind kőkemény demagógia, és ebben a formában teljes badarság, hiszen ha ezt ilyen egyoldalúan csinálják, akkor azt mi adófizetők fizetjük ki a másik oldalon. Vagyis a bank nem a saját hasznát fogja csökkenteni, ugye ez egyértelmű, ahogyan a multik is az árba építik majd bele, ha csökkentik az adókedvezményeiket. (amelyekkel még éppen hajszálon vagyunk piacképesek, azért kapták hogy idejöjjenek és ne mndjuk Romániába stb.) A piacgazdaság egy rendzser - az elemek egymásra hatnak. Lehet nagyokat mondani, meg jól hangzó demagógiával butítani a népet, akinek nem is kell értenie hozzá. CSak hatalmas felelősség szerintem. Nem kell ennyi "szakértő " az országba a választók között. Hiteles politikusokra lenne inkább szükség. De megdöbbent hogy az emberek nem veszik észre hogy a Jobbik ebből a szempontból a legrosszabb, hiszen ugyanazon az elven működik mint a többiek csak más az ideológia, és még gyűlöletet is szít.
Bármilyen oldalról is - akár a baloldalnak, akár a jobbnak sikerül hamarabb megújhodnia, ott bizony átfogó államháztartási reformok, a nagy intézményrendszerek reformjai, az állami bevételek (pl. adók) reformjai szükségesek - de ezeket jól felépítve - logikusan egymásra húzva kell megtenni - csak úgy működnek. Nem szeretek kijelenteni dolgokat, hiszen ez csak egy vélemény, de nincs más megoldás szerintem, ez pedig még jó pár év, ezt sajnálom. Kár közben ezért a szélsőséges kitérőért, mert csak amortizáljuk a hírünket a világban..
Azért ne legyen illúziója senkinek, a CBA nál is éhbéren vannak a népek.
A nagy zsét a cégvezetés teszi zsebre. Nem a dolgozó.
@ZX: Nem a TV-székházra gondolok, hanem IMF adósság átgondolása, bankok rendberakása.

Eleve azzal kellett volna inditani a rendszerváltást 90-ben, hogy a szocialista kormány által felvett államadósságot elengedtetjük. Legnagyobb pofátlanságnak tartom, hogy az MSZP ki meri jelenteni, hogy nincs jogfolytonossága az elözö párttal (MSZMP), de az országnak van jogfolytonossága az adósságal, amit az komcsik vettek fel. Az IMF hitelt részben az elözö rendszer által felvett és elherdált milliárdok miatt kellett felvenni.

Például a Jobbik hozzá mer nyúlni ehhez a témához, a többiek közül egyik sem mer vagy akar.
@nyugger: Én nem mondtam, hogy komcsi. De ha bárki is azt gondolja, hogy az a demokrácia ami M.o.-n van, az erős tévedésben él.
@ZX: Értelek, egyetértek.
@Nazareus: Hozzá mer nyúlni a témához, mert nem lesz kormányon, nem kell elszámolnia az ígéreteivel. Ahhoz, hogy az IMF hitelt újratárgyaljuk, valamit le kell tennünk az asztalra, mert a két szép szemünkért nem fogják elengedni az adósságot, de még csak újra sem gondolják.
@ZX: inkább legyenek kevésbé gazdaságos szupermarketek (egy ideig, amig a magyar vállalkozók is megszedik magukat annyira, hogy hipermarketeket tudjanak épiteni), mint adókedvezményböl élö olyanok, akik miatt a magyar cégek nem tudnak betörni az adott piacra.

Egyébként szerintem az adókedvezmény megvonása miatt még nem vonulnak ki a multik, mert marad profitjuk, csak kevesebb. És amig profitál, addig marad. Az államnak viszont több folyik be, és a magyar vállalkozók is versenyképessé válnak az adott területen - mivel egyenlö lesz az elbirálás.
@helota: A foglalkoztatási arányban igazad van - és a kényszerpályában is részben. Az én megoldásomban nem az szerepelt hogy a magyar kkv-k kárára kell a mulétikat támogatni, hanem az, hgy demagógia azt mondani hogy a multik adóztatásából, és a kkv-k adócsökkentésétől megváltozik a gazdaság. Mert nem ez fog történni, hanem sokkal sokkal rosszabb lesz. A kkv-k-tól kevesebb bevétel érkezik majd, hazénk pedig nem lesz népszerű befektetési célpont. Mind a ketten érezzük szerintem hogy ez az egész nem ennyire egyszerű, ahogy azt a pártok a programjaikban próblják megmagyarázni. Komoly, átfogó reform kell, szerintem is a magyr kkv-k megmentése és megerősítésével a fókuszban - de hogy önmagában az adócsökkentés badarság, az tény. Egyszerűen kevesebb bevétel lesz - akkora adócsökkentésre pedig nincs lehetőségünk hogy ez máshogyan legyen - mert akkor hatalmasra nőne a hiány.
Amit a bank és telekommunikációs szektorról írtál: tudod mekkora tőke, fejlesztés kell mind a kettő szektorban? Tudod milyen magas a belépési korlát ezekre a piaci területekre?? Nem azért csinálják ezt multi cégek hogy kitoljanak a magyarokkal, hanem mert ősrégi tény hogy sok pénzzel még többet lehet keresni, ha van igény arra amit kínálsz. Ez ennyire egyszerű. Ez tiszta piaci verseny - be lehet lépni. Persze hogy a profitról szl - de gondolom ez neked sem volt meglepetés a múltban sem...
@Nazareus: Nem értek egyet. A multik célja profitmaximalizálás. Ha máshol magasabb profitot ér el, akkor odamegy.
A magyar vállalkozók szedjék meg magukat? Nagy többségük adócsalással és ügyeskedésekkel, már megszedte magát, miközben az alkalmazottaik fizetése kritikán aluli, és jó esetben be vannak jelentve.
@ZX: Nézd, volt már olyan ország (Mexikó) amelyik kijelentette - és nem engedélyt kért -, hogy most nem fizetjük az államadósságot, mert nincs pénzünk. Majd fizetjük ha lesz. Ezt hivják önátütemezésnek. Morcosak lesznek töle a bankok, de inkább lenyelik a békát, mert ha késöbb is fizet, de legalább fizet.

Nem mondom, hogy ez kell, de vannak radikális lépések, amelyeket csak egy radikális párt mer meglépni.

Ha a Jobbik továbbra is jól politizál, akkor könnyen kormányra kerülhet. Ha nem is feltételenül most, akkor 2014-ben.
@Legelő Őse: Azt hiszed az autópályákat a STRABAG építette? A végén a csicska magyar kkv-k építették a saját pénzükből, amit elfelejtenek kifizetni a végén. Jár nekik a pénz, csak nem jut :) (dolgoztam ilyen állami beruházáson, ne próbálj meggyőzni az ellenkezőjéről)
@Nazareus: tényleg nem sértésnek szánom, de Te tényleg megetted ezt az egészet, úgy ahogy van...Nyugaton nem azért élnek jobban az emberek mert korlátopzzák a piacot, hanem megteremtik a lehetőséget a hazaiaknak is. Azért érzed aránytalannak ajelnelegi versenyt, mert a Multik idejönnek tőkeerősen, a magyar vállalkozások pedig szét vannak csúszva. De elárulom - nem a multik baszogatása- az ország egyik bevételi forrásái, fejlesztenek, foglalkoztatnak stb. - a megoldás, hanem a magyr vállkozások fejlesztése. De az meg annyiból áll hogy adót csökkentünk. Annál sokkal sokkal több! A JObbik azért tart most itt, mert szánalmasan és veszélyesen leegyszerűsíti a dolgokat, már csak egy kis érzelemmel kell nyakonönteni, és emberek bekajálják. De sajnos nincsenek megoldásaik. Ami nagyobb baj, hogy a többinek sem. De ez nem jelenti automatikusan hogy rájuk kell szavazni.
@Nazareus: Ez szép és jó, csak ha gáz van és mégis kell egy kevés hitel akkor később nem fog kapni. Te adnál kölcsönt megbízhatatlan embernek?
ráadásul egyéb szankciók is léteznek.
@Páneurópai Harci Kos:

minden helyesírás fun figyelmébe ajánlom:

Ady Endre: Muszály Herkules című versének 1970 előtt kiadott változatait.

Közgazdász vagyok, így tudom, hogy sem az EU kilépés, sem a bankok, multik megrendszabályozása nem okoz nemzetgazdasági tragédiát.

Mindig adnak kölcsön, mert az jó üzlet!

Ha nagyobb a kockázat nagyobb a kamat vagy hosszabb a futamidő vagy a törlesztőrészlet magasabb vagy zálogot kérnek vagy politikai engedményt stb...
Az elmúlt kormányok másik nagy hibája a k+f szektorba vetett manipulativ remények.
Magyarországon ahol szakképzetlenek milliói vannak munka nélkül segélyen és ahol a pályakezdő diplomások közel milliós hada nem kap munkát ott nevetséges k+f szektorban gondolkodni. A kutatás-fejlesztéshez olyan szakemberek kellenek akik legalább már tíz éve a szakmájukban dolgoznak kiemelkedő sikerel, de az ilyenekben így is hiány van. A pályakezdő diplomás ilyen szempontból használhatatlan.
A 2 és fél millió kapanyélhez értő munkanélkülit meg lehetetlen kutatás fejlesztéssel helyzetbe hozni.
Itt olyan iparágra van szükség ami le tudja kötni a 2.5 millió kapanyélhez értő munkanélkülit és esetleg kezdő diplomásoknak is állást tud nyújtani nem túl magas szakmai elvárásokkal.
Ezt a programot eddig csak a Jobbik mutatta fel. Az összes többi párt biotechnikai laborokat meg részecskegyorsítót, meg géntechnológiát vizionál meg elvont kutatásfejlesztési projekteket aminek nincs reális alapja és nem old meg semmit.
Egy kutatásfejlesztésre épülő projekt többszázmillióból is csak tizenegynéhány munkahelyet tud teremteni, ráadásúl a többszázmillió az import technikai berendezésekre megy el, azaz pénz ki az országból plussz ront külkereskedelmi mérleg és kamatpolitikai mozgástér.
Ezzel szemben ebből a pénzből egy hót gagyi TSZ gazdaság müködtetésével 3 falu munkáltatását meg lehetne oldani észak-magyarországon.
@Legelő Őse: Részben egyetértek veled, de nem azért érzem aránytalannak a versenyt, mert tökeerösen idejönnek, hanem azért, mert olyan feltételeket csikarnak ki maguknak (adókedvezmény), amelyet egy magyar versenytárs nem tud. Pont emiatt van korlátozva a piac.

Az adócsökkenéssel egyetértek, az nagyon kellene egyébként.

A multik egyébként viszonylag kis részét adják az ország bevételi forrásának és viszonylag kis részét adják a munkaeröpiacnak is. Nem kell túldimenzionálni öket.
Azt már mindenki tudja, hogy miért szavazzunk a Jobbikra.
S hogy miért ne a LoMPosra:
www.kuruc.info/r/52/57548/
@JR69: ezt nem értem mire írtad, de tényleg. Még szép hogy a magyar vállalkozások építették! Hatalmas szerncséjükre. Az hogy nem tartják be a törvényeket magyarországon, a közbeszerzések korruptak és nem ellenőrzik őket alaposan a végéig- lásd kifizetések - és az allvállakozói szerződések vs. pályázati vállalások tartalma - nos ezek mind tények. De ennek megoldása nem a multikkal való összeveszés, és nem is a szélsőséges indulatok gerjesztése, pláne nem egy egszerű adócsökkentés. Hiszen ha marad a rendszer - a végén lévő vállaklozóknak majd azt mondják - kevesebb az adó, kevessebbért is meg fogod csinálni, hiszen, nekem meg pont felemelték az adómat: nem tetszik, találok mást.
Nem bonyolúlt ez - a megoldás nem a demagógia, bár jól hangzik, életveszélyes!!! Mert nem fog változni semmi - Te csalódott leszel hamarosan, és akkor még szélebbre megyünk majd vagy mi??
@ZX: Persze, ebben igazad van de ettöl még ÁT kellene gondolni, hogy mit lehet és érdemes tenni ez ügyben is - és még más ügyekben is. Van pár olyan "cikis" dolog ma Magyarországon, amihez sürgösen hozzá kellene nyúlni (az IMF hitel csak egy ilyen a sok közül), és ezekehez csak a Jobbik mer és akar hozzányúlni, a többiek (az LMP-vel együtt) nem. A többiek még a téma megbeszélésétöl is ódzkodnak.

Egyébként miért csak a Jobbik számol be az EU parlamentben végzett munkájáról a honlapjukon?
@levi009: Labancinfo mint hiteles forrás? Áhháháhá.
@Nazareus: Igen, sok mindent át kell gondolni. De azt mondom, hogy ahhoz, hogy eredményesek legyünk, le kell tennünk látható eredményt az asztalra, hogy szóba álljanak velünk.
Az, hogy a multik idejönnek és adókedvezményt "csikarnak" ki, azért tehetik meg, mert:

1. nem 5-10, hanem több száz embernek adnak munkát, bejelentve.
2. milliókat, vagy milliárdokat invesztálnak Magyarországba.

Ezt egy kkv sem tudja megtenni.
@Nazareus: a Multik nem csikarnak, hanem minden ország mint egy kis kurva kelleti magát, hogy őt válasszák. Ez ennyire egyszerű. Nagyon nehéz megtalálni az egyensúlyt hogy kívánatosak legyünk, de ne is sérüljön a verseny, és a hazai érdekek. A baj itt a korrupció! Az ország jelentős részében nem vészes. A közbeszerzések, a pályázatok, az önkormányzat megbízások, az állami vállalatok megbízásai közbeszerzései, és a nagy pl. multikat támogató szerződések. A korrupció a baj. Ha megadóztatod őket, attól csak nem leszünk kívánatosak. Más nem változik.
Nem dimenzinálom túl őket, de ha nem lennének, a gazdaság összeomlana - ez nem kérdés. Nem a méret a lényeg ugyanis, hanem a szerep. Egy egyszerű példán - igazi ördögi kör - a multi élelmiszer láncok egymást lenyomó árspirálja segített az embereknek túlélni az elmúlt 20 évet. Közben ez tönkretette a magyar beszállítók egy részét. Akik enneka folyamatnak a végén próbáltak valamit tenni. De most sem közösen lépnek fel, hanem bebújnak valamelyk párt mögé, és a saját jövőjüket eladják mások hatalomért való ácsingózásáért. A multikat nem hibázthatjuk azért hogy kihasználják a bénázásunkat - hiszen közben álszent módon a társadalmi szerpvállalásuk meggyőzően nagy. Szerintem tehát ez a kérdés is árnyaltabb. Ez közgazdaságtan első évfolyam. Nem kioktató akarok lenni, ez továbbra is csak a véleményem, nem biztos hogy igazam van, csak szeretném árnyalni kicsit a képet.
@Legelő Őse:
Egyrészt pont a multik megadoztatása biztosítana mozgásteret a kkv szektort eginkáb sújtó terhek enyhítésére.
Másrészt a multik nem versenyben nyerték a poziciójukat. Az antenna hungária is megoldotta volna és a matáv is azt amit megoldott a t-com vagy vodafone. A helyzetbe hozásuk ott kezdődött, hogy olyan koncessziós jogokat kaptak korrupt módon a magyar kormánytól ami egészségtelen monopóliumhelyzetbe hozta őket.
A másik, hogy ezelőtt 14 évvel bizony nem kellett olyan nagy tőke beszálni a mobilpiacra vagy a távközlésbe. A tcom is abból építette fel az existenciáját magyarországon, hogy a matáv lefektetett vonalait használta és semmivel nem fejlesztett többet mint amennyit a matáv is fejleszett volna a bevételéből. Inkább csak marketing szinten hozott töbletet. Eredmény: méregdréga és hasznélhatatlan szolgáltatás, elégedetlen ügyfelek akik anyázzák az ügyfélszolgálatos robotot.
A megfelelő adóreform nem technikai kérdés. Állításoddal ellentétben nagyon egyszerű, nem igényel komoly szakértelmet. Csak politikai akarat kell hozzá.
Eddig azért nem valósult meg, mert adótanácsadó és egyéb haszonélvezői a jelenlegi rendszernek megakadályozták ezt. Zsarolással, korrupcióval, enyhébb esetben lobbyval.
Ez az osztály az áttekinthetetlenségben érdekelt.
Romániában, Szolvákiában egyszerű húszárvágással lenyesték az adókat és süvít a kkv szektor. Még most is válság idején. Nem sokat szakértettek. Romániában 16%-ra nyestek vissza mindent. Azóta akkora a bevételük, hogy újraburkolták az összes másod-harmad rendű utat az országban. Nem korrupt autópályákat építettek, hanem azt fejlesztették amit az átlagember legtöbbet használ.
Számold ki havonta hány km-t mész autópályán és hányat egyszerű közúton. Ehhez képest mennyi pénz ment el autópályákra és mennyi közútfejlesztésre.
A Jobbik aközútakat fejlesztené, mert mindeki azt használja többet. A Többi párt autópályákban érdekelt.
@ZX: "adnak munkát, bejelentve"

Ezt úgy mondod, mintha érdem lenne. Nem, ez a normális, hogy bejelentve dolgoznak az emberek. Csakhogy ehhez olyan kormányzat kell, amelyik nem ellopja és elszórja a pénzt, hanem normálisan gazdálkodik és emiatt a vállalkozók normálisan tudják foglalkoztatni az embereket. Tehát a cél az lenne, hogy mindenki egy elviselhetö és azonos adóterhet fizessen, legyen az multi vagy nem multi.

A 2-es pont meg átgondolatlan: "milliókat, vagy milliárdokat invesztálnak Magyarországba." Tökmindegy ugyanis, hogy pl. egy multi nyit 10 nagy boltot, darabját 100 millióért, vagy 100 kisebb (magyar) vállalkozás nyit 1 boltot, darabját 10 millióért, mindkét esetben ugyanannyi lesz beinvesztálva Magyarországba: 10*100 = 100*10

Ezek miatt továbbra sem látom semmi alapos indokát a multik adókedvezményének.
@Legelő Őse: Látom, hogy tényleg nem érted :)
Nagy szerencse, hogy a magyar vállalkozások a 4 milliárd/km-be kerülő autópályát 100 millió forintért elvállalják/megcsinálják. Egy német vállalat nem tudná ennyiért, és ebből még be is kéne jelentenie az embereit, meg nyereségadót is fizetni. És persze amint kiállítja a számlát be kell fizesse az ÁFÁ-t, mert legközelebb nem kap munkát. Ezt akkor is meg kell tennie, ha ki se fizetik. A fővállalkozó pedig az 50%! nyereségért nem tesz semmit (amiből nem adózik, mert fiktív számlákkal lefedi), csak megnyeri (véletlenül) a pályázatot...
Csak ennyi a versenyhátrány a multikkal szemben.
És ne hidd, hogy a Fidesz nem részesült a bőröndben (Nokia dobozban) visszahordott milliókból. De ez már egy másik történet...
@Legelő Őse: A korrupció sajnos vészes, ebben igazad van, ha ezt mondtad - mert kicsit zavarosan fogalmaztál ez ügyben :)

Nézd, énszerintem a multik normális (mint mások) megadóztatásával nem omlana össze a gazdaság. A Jobbik is igy gondolja. Akkor se omlana össze, ha nem lennénk kivánatosak tovább a multiknak. Emiatt (is) a Jobbikra fogok szavazni.

Semmi bajom azzal, ha a multik normális versenyben lenyomják a magyar versenytársakat, de akkor az normális (egyenlö feltételü) verseny legyen. Ennyi. A közgazdaságtan elsö évfolyamában benne van a multik által használt korrupció mértéke is? Föleg a közép-európai kisállamokkal viszonylatban? Mesélj még erröl! :)
@Nazareus: Igen, az lenne az ideális, ha mindenki szabályosan dolgoztatna. De ismerve a magyar vállalkozók mentalitását, ha mérsékeljük az adójukat, akkor sem jelentik be a dolgozókat, mert a nyereség az így az ő zsebükben landol. Ezt nagyon komoly szabályozással és ellenőrzésekkel lehet visszaszorítani.
@Legelő Őse: Egyáltalán nem omlana összze a gazdaság multik nélkül.
Megtorpanna egy ideig míg az alulról szervesen kiépülő szektorok meg nem erősödnének. Romániában nem kérették magukat a multiknak. Nem voltak munkahelyek, az emberek kimentek nyugatra dolgozni, utánna a hazavitt pénzből kkv-ékat építettek. Alulról kiépült a gazdaság, megerősödtek a kkv-ék, megjelent a fizetőképes réteg és rögtön megjelentek a mutik is. A multinak igazából nem kedvezmény kell hanem fizetpőképes réteg. Románia nem prostituálta magát a multiknak hanem hagyta megteremtődni a fizetőképes kkv és lakossági szektort és arra kedvezmény nélkül is érkeztek a multik.
A multik társadalmi szerepvállalása közel egyenlő a nullával. Igaz, hogy az export jelentős részét adják , de a társadalmi foglalkoztatásban nem érik el a tíz százalékot, miközben az eu-s támogatások 90%-át lenyelik. Azaz azt az EU-s pénzt amit a magyar adófizető fizet be a közös kasszába.
Munkám során volt betekintésem multik stratégiai trükkjeibe, a korrupció nem kifejezés ahhoz ami ott folyik. Valójában az államkassza és az EU-s pénzek legfifikásabb filmrendezőt is megszégyenítő trükkökkel való lenyúlása. Fedezetül pedg egy fiktiv(néha valós) termelési tevékenység.
Ezek a multik, más néven már végigrabolták a világ többi országát, különböző trükkökkel.
Ezért is hozott létre a Jobbik európai frakciót, mert nemzeti szinten ezekkel szemben nem lehet már felépni sikeresen. De ugyanebben a harcban érdekelt sok más ország is.
Egy egy ilyen multi több jogászt foglalkoztat meg szakembert mint egy állam. Ráadásúl a legprofibbakat, komoly kapcsolati tőkével. A mai magyar állami közalkalmazottak hozzá sem szagolnak ahhoszinthez amit a multi cégnél alkalmazott kollegájuk képvisel 30 x annyi fizetésért. Na persze a multi megfizeti a profikat, de nem megtermeli az ő fizetésüket, hanem lenyúlja a gyengén, amatőrökkel védett magyar államtól.
Hát szerintem a Jobbik nemigen tud majd odacsapni az asztalra, ismerve a leszbipornós, maszop-múltú (Pörzse, Balóné), Kanadában melegfesztiválozó-Görögo.-ban hélótázó Bandis, ex-melegvédős-jogharcos Balóné vezetőkkel és tagsággal. Viktorék mögött max. a pornós kiscsaj liheghetne.
Látszatra ugyan radikálisnak, meg nemzetinek tűnnek, de a felszínt megkapargatva csak kiderül, hogy belül nem sok a különbség köztük és a szadesz-LáMPa pártocskák között.
Ezek hárman akár egyesülhetnének is, ha a Jobbik levetné a radikális-nemzeti sallangokat, mondjuk 'Lehet-Szabad-Jobbik a Politika' néven.
@ZX: Ezzel egyetértek. Sajnos az adómorál nagyon el lett rontva Magyarországon. Ezen változtatni kellene, csökkenteni az adókat, de a megmaradtat keményen behajtani. Egyébként bizonyos mértékü adócsökkentés után biztos, hogy javulna az adómorál, mert van egy kockázat-nyereség arány, mondok egy szélsöséges példát: ha mondjuk 1% lenne dolgozók után fizetendö plusz összeg, akkor nagyon kevés vállalkozó kockáztatná, hogy azért a pár ezer ft-ért csaljon és ne jelentse be normálisan. Minél magasabb az adó, annál inkább megéri csalni.
No megnézve a kínálatot, összegezve az 5 részes sorozatot, megállapítható, hogy a 2 - látszólag - új pártocska ellenére sincs különösebben egetverő újdonság a politikai palettán. A magyar közélet megmaradt a szokásos posványos sárdagonyában. Így a magam részéről továbbra sem szavazok egyikre sem.
@Nazareus: Így van. Plusz minél nagyobb a büntetés, annál nagyobb a kockázata, hogy az ellenőröket megvesztegetik. Büntetés növelése helyett átfogó szabályozással lehet csak gátat szabni ennek, ahol pontosan rögzítve van minden, ellentmondás és kiskapuk nélkül.
@ZX: Szerinted a Népszabi a hiteles forrás? Én hahaha.
Viszont a népszabi is azt írja LMP=SZDSZ 2.0 !!!
Úgyhogy, sajnos neked - mégiscsak hiteles az a labancos cikk! :D
kuruc.info/r/52/57548/
ha valaki még nem olvasta volna! :D:D:D
@helota: Ez jó, ez tetszik :DDDDD
@ZX: Na a végére csak találtunk valamit, amiben egyetértünk, még az nem is az LMP identitása :D
@helota: Miért, kétszer/többször fogsz szavazni? Egyébként ha a szavazástól itt bármi megváltozna, rögvest betiltanák. Én majd akkor fogok szavazni, ha itt is bevezetik az "egyikre sem", vagy a "mindenki ellen" rubrikát a szavazólapon, francia, görög, spanyol, vagy ukrán példa szerint. Vagy akkor ha létrejön egy olyan hiteles szerveződés, ami megfelel a magas igényeimnek.
@levi009: No. Sikerült kiválasztanod a legjobbakat. :)
A farkas és a oroszlán szavaznak, hogy megegyék-e a bárányt vagy sem? :P
@Nazareus: Szerintem nekünk kellene pártot alapítani. :D
@ZX: Én pl. az ÁFA visszatérítést szüntetném meg azonnal (persze alacsonyabb ÁFA bevezetése mellett). Kevesebb bürokrácia, kevesebb munka/létszám az APEH-nél, kevesebb számlagyár :D
@ZX: 2002 környkénén már gondolkoztam ilyenben, találta is pár embert, de semmi nem lett belöle :) Most meg már elég késö...
@JR69: Na mondjuk ez a másik, hogy a versenyszférában dolgozók számához viszonyítva, túl magas az állami alkalmazottak száma. Ráadásul azt is tudjuk, hogy hogy dolgoznak. (Tisztelet a kivételnek).
@Dr. Ákói Sz. Igor: Inkább egybe ird a neved, Drákóinak, mert ilyen kérdés után nagyon nem illik oda az a Dr. rövidités :)
@Nazareus: Soha nincs késő. Látod, a Jobbik és az LMP sem 100 éves párt. Itt inkább az a kérdés mikor van jó pillanat.
@Nazareus: Valóban? Pedig tapasztalatok szerint a nálam sokkal értelmesebb/műveltebb/nagyobb tudású emberek még hisznek a meséknek. Különösen 4 évente a választások idején.
@Nazareus: Valóban? Pedig tapasztalatok azt mutatják, hogy a nálam értelmesebb, műveltebb, nagyobb tudású emberek is hisznek még a mesékben. Különösen 4 évente, a választások idején.
@ZX: LMP-vel nekem ne érvelj, mert összeveszünk :)
Minden OK, csak azt nem értem, milyen alapon vannak a szépségkirálynők a pártokhoz társítva. A Jobbiknál miért nem a pornós csaj volt?
@Anselmo: Na, ez az! Van ám benne logika, a képtársításban, hidd el. Tessék kitalálni. Fidesz - Olaszország. Hmm? MSZP - Kína. Hmm? LMP - Hollandia. Hmm? MDF - Anglia. Hmm? Jobbik - Oroszország. Hmm? Egyébként én a pártok egyes "szépségeit" raktam volna ki - hadd lássuk, milyen szarok a magyar politikuslányok (Fidesz - Gállné vagy Pelczné vagy hogyhívják azt; MSZP - Gurmai Zitus; LMP - Szabó Timea; MDF - Iboly; Jobbik - Dúró Dóra).
Szabó Tímeát azért kivenném ebből a sorból :)
Ez is jópofa lett, nevettem rajta. Most pedig egy kis magyarázom a bizonyítványomat duma jön: én ugyanis alkalmasnak találom a Jobbik pénzügyminiszterét, így bízom abban, hogy tud mit kezdeni az adórendszerrel. :)
@SeppiSchluiferer: "Fidesz - Olaszország."

Viktorékhoz még az Izrael szépe is passzolt volna a Likudos kapcsolat végett.
@baum: A felsorolással nem a sértés volt a cél, hanem a tényleges állapot rögzítése. Igen, még az LMP-s politikuscsajok a legjobbak, nem vitás. Régen a Fidelitasban is volt egy-két jó, szerintem azok már vagy úri-polgári családanyák lettek, vagy mára az LMP-ben jónősködnek, a Jobbikban biztos van még némi szittya amazon, az MDF és az MSZP nőkínálata pedig szánalmas.
@Dr. Ákói Sz. Igor: Isten, hagyjuk már ezt a likudozást. Minden nyugati jobboldali párt testvérpárti kapcsolatban áll az izraeli jobboldali párttal - és ez a Likud. Miért, a Munkapárttal vagy a Mereccel álljanak kapcsban? Egyébként pedig nem hinném, hogy baszott szoros lenne a kapcs. De kérdem: a Jobbikot az miért nem zavarja, hogy összes nyugati széljobbos haverja kőcionista, Izraelpárti, arabgyűlölő? Hmm?
@FaTraktor: Nem lesz rá alkalma. Úgyis a Fidesz adja a pénzügyminisztert - ez talán nem meglepő.
@SeppiSchluiferer: "De kérdem: a Jobbikot az miért nem zavarja, hogy összes nyugati széljobbos haverja kőcionista, Izraelpárti, arabgyűlölő?"

Tán azért, mert a nyugati széljobb haverokat cserébe nem zavarja néhány jobbikos vezető és tag nem épp rózsás, makulátlan múltja. De erre ők tudnák a valódi választ.
Sajnos ez a párt az erőszakot tekinti sok probléma megoldási eszközének, méghozzá úgy, hogy megnevezi azokat az állampolgári csoportokat faj, vallás és világnézet alapján, akik szerinte az ország bajainak okozói...

Ha nem akarod, hogy rettegés uralja az országot, ne adj hatalmat az erőszakot felmagasztaló, megfélemlítő pártot, mint a Jobbik.
süti beállítások módosítása